Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
12:04 täna
hektor22
Palun öelge,kas sellel autol Opel Insignia TOURER 2.0 CDTI 118kW 2009 on kiilrihm või kettrihm ja mis ajal peab keti ära vahetama.
11:11 täna
manitseja (registreerimata)
aga see on märgilise tähendusega, et Renault Zoe hinnga toetuskampaania puhul alla tuli. Ilmselt oli ajastus õige, sest minu eelpoolantud link seletab jaanuari suurt müüki prantsuses asjaoluga, et registreerimised lükati teadlikult uude aastasse.. et vähendada selle aasta trahve. Tuletab meelde päikesepaneelide müügi saehambaid saksas kus aasta algul ei paigaldatud pea midagi ja detsembris läksid numbrid lakke, sest iga aasta alul langesid uutele paigaldistele toetustariifid.

Seega tuleb välja, et pisut huvi tootjatel ka meie pisiriigi vastu võib olla...
08:41 täna
Sull12
Oli aastaid tagasi juhus, kus pidurivedeliku lisamisega punsusid peasilindri mansetid ja esimesed pidurid hakkasid ise peale jooksma. Kui pidurit õrnalt vajutada, siis pidurdas pmst masina seisma, pidurid jooksid ise peale, kuigi pedaali enam ei puutunud.
Pole keemik ja ei tea, miks teadmata vanusega õli ei saanud uuega läbi ja miks peasilindri mansettidele see kokteil ei meeldinud (raamatu järgi markeeringud klappisid). Uued mansetid ja kogu süsteemi läbipesu uue õliga ja pidurid nagu uued.
08:20 täna
........ (registreerimata)
Einoh korda võib selle igaüks teha, aga see nõuab arusaamist, mis asjad seal liikuma peavad. Kõik osad peavad omavahel liikuma vabalt, kolb ei tohi kinni olla ja muud teadust seal ei olegi. Foorumis ei saa seda korda, endal tuleb näppida, siin ainult oletame.
07:48 täna
Kunnnn (registreerimata)
Lihtsam on see suport kohe välja vahetada, kui mitu korda sama tööd teha. Viga on tavaliselt supordi sees, käsipiduri mehanismis. Sinu küsimusi vaadates sa ise seda korda ei tee.
07:41 täna
kristo5380
Tegu tagumise vasaku poolega. Õli on lisatud nii palju, kui palju kaduma läks supporti maha võtmisel. Võtsin maha, pesin puhtaks ja panin kokku tagasi.
Ega seda probleemi ei või põhjustada "vigane" manset kolvi ümber?
21:29 eile
Navara3000 (registreerimata)
Kindlustused on tegelikult ühed väga mõttetud asjad. Auto tuleb osta jõukohane mille remondiraha võtad pe..sepealt taskust või kirjutadki käru korstnasse. Mulle helistati mitmel korral IF-ist et teil selline kallis auto ja kaskot pole peal ja kui midagi juhtub, mis siis saab jne jne. Pool aastat hiljem lajatati mul küljelt sisse. Siis oli IF-i meelest auto selline vana pann, mida vaat et ei tasugi enam remontida. Küljelöögi anduri pärast jaurasin pool aastat nendega, nemad ikka ei näe võimalust sellist kallist tükki osta...eBays maksab 18 dollarit, ma oleks selle raha ise ka leidnud. Loomulikult vahetasin IF-i kohe odavama vastu välja
21:04 eile
R.K. (registreerimata)

Esimeseks ja ainsaks nõudeks on, et kõik sadula juures olevad liikuvad osad peavad suht vabalt liikuma, kaasa arvatud klotsid oma pesades. Klotsidega on see teema, et jumal teab, kus need toodetud on ja kui täpseid stantse kasutatud. Tähelepanu tasub ja lausa peab pöörama ka klotsi taga olevale tihvtile, kui see seal on. Tihvt peab jääma kohakuti kolvi servas oleva sälgu või auguga. Neid seal kaks ja asetsevad vastakuti. Ilmselt tead, milleks need seal on? Kui see osa on korras, siis rohkem nagu probleeme ei tohiks ollagi, kui just käsipiduri trossi liig pingule pole keeratud.
19:53 eile
arx007
kas praegu Leedu registris olevat autot ostes on vajalik võtta transiitnumbrid või piisab tavalisest müügilepingust omanikuga?
18:00 eile
63amg (registreerimata)
esimene,või tagumine jääb peale.võiks ju korrektselt kirjutada
17:41 eile
wfegs (registreerimata)
Ilmselt supportis viga jah. Piduriõli võiks ikka 2-3a tagant vahetada või siis kontrollida niiskussisaldus piduriõlis
17:05 eile
........ (registreerimata)
Sadulad tahavad puhastamist, see on elementaarne hooldustöö või on kolb kinni ussitanud. loomulik on ka piduriõli vahetus ca 5a tagant.
17:04 eile
Kunnnn (registreerimata)
Ei ole alati nii, mustri sügavusest tähtsam on rehvisegu. Naastrehvidel kasutakse kõvemat segu. Aga see 3mm jutt näitab ilmekalt naastumeeste mõttemaailma.
Ehk need kõvad naastumehed pole tõenäoliselt kunagi uut ja kvaliteetset lamelli proovinudki, sõidetakse oma vanade naastupasteldega ja arvatakse, et kui nendega on libe, siis lamelliga ei saaks üldse sõita.
16:41 eile
kristo5380
Alguse sai see jama kui parempoolne support sõi ära klotsid. Vahetasin ära mõlemad kettad ja klotsid taga. Veidi aega hiljem käsipiduri trossid. Kuid nüüd jääb vasakpoolne pidur peale ja suitseb seisma jäädes. Täna jäi peale sõidu ajal- kompuuter näitas kohe kütusekulu tõusu.
Milles võib viga olla?
16:40 eile
pikktiit1
Jälle jama selle vana pesukotiga. Peugeot 306 1.6 65kW 1997a. bens. Nüüd ei lähe üldse käima, süüte sisselülitamisel bensiinipump ei saa voolu peale. Pump korras, ühendused ilusad. Pidi olema pumbarelee tüüpviga. Kaitsmekarbis salongis releesid mitu, milline neist on pumba oma? Karbikaanel kirju ei ole ja auto manuaali mul ka pole. Kust üldse see relee toite saab? Kas kuskil on veel kütuserõhu andur, mis pumba taha lükkab? Kui auto veel töötas siis süüte sisselülitamisel pump natust aega urises, nüüd vaikus.
16:25 eile
........ (registreerimata)
Meil on kehtestatud talvekatele min 3mm mustrijääk ja sellega peavad autojuhid hakkama saama ükskõik mis rehvitüübi korral. Seega kui naastumehel on 3mm papud siledate naeltega ja lamellimehel ka 3mm, siis naastumees on kindlalt võidus. On nii?
14:57 eile
Väikepoiss (registreerimata)
Minu viga jah, kuid siiski.

Süüdlane pole ilmselgelt teada, sest kui oleks, siis oleks läinud see liikluskindlustuse, mitte kasko alla. On ju öeldud, et kindlustamiseelsetel fotodel on näha läbiv rooste. Mida siin veel viriseda on? Selge on see, et kindlustusel on oma seisukoht olemas ja teemaalgatajal on kõike arvesse võtted odavam ise lasta auto korda teha.
12:37 eile
Kärss
Kõik need "sõidupikendamislahendused" taanduvad varem või hiljem taristule. Elektritaristu on tänaseni kõige paremini kattev taristu riigis, aga seal on omad probleemid (kilomeetrite "allalaadimise" võimalus on piiratud nii aja, mahu kui laadimiskohtade arvuga). Teiseks parim on fossiilkütused ja kolmandaks gaasitanklad. Selline "harva ja natuke pikemalt vaja" lahendatakse enamjaolt juba praegugi ära kas kiirlaadijaga või kaasa võetud kütusekanistriga (mis pole tegelikult kunagi vajalik, sest praegu on tanklaid iga nurga peal, 50a pärast enam tõenäoliselt mitte päris iga nurga peal). Minu arvates on selline särtsukate vägisi punnitamine fossiilikate mängumaale lausa koomiline, sest nii kaua, kuni särtsukate tootmismahud on väikesed, ei ole nendega nagunii võimalik täita kõiki transpordinishe. Läheb veel kaugelt rohkem kui kümme aastat, enne kui särtsukas päriselt kah kõiges konkurentsi suudab pakkuda. Seniks aga... miks üldse trügida välja nishist, mida särtsukad juba praegu tehniliselt suurepäraselt täita suudavad, aga neid ei suudeta veel piisavas mahus tootagi? Iga reklaam uudsete lahenduste osas pakub samas tõsist konkurentsi kunagisele särtsu-Mercedese AA-klassi reklaamile
https://www.youtube.com/watch?v=iEjTwsfqHOY
12:05 eile
xil
Juba praegu piisab 100km läbimiseks vajaliku energia laadimiseks viiest minutist ja ma olen päris kindel, et see number tuleb kiiremini alla, kui kütuseelementide hinnad.
Kütuseelemendid võiks oma koha leida tuulikute ja päikeseparkide juures energia salvestamiseks, kuni kõrgema kasuteguriga ja sealjuures mõistlike mõõtmetega lahendusi pole. Sel juhul poleks vaja vesinikutaristut rajada, piisaks paagist taastuvenergia allika kõrval.
12:02 eile
... (registreerimata)
Kas süüdlane on teada, kui ei siis ei ole kindlustusel seda raha ka kuskilt nõuda ja vaadatakse asja, kui võimalikku kindlustuspettust e. sõitsid ise kuskile otsa ja nüüd tahad tasuta auto korda saada.
11:59 eile
Truff (registreerimata)
fule-cell hinnad peaksid jah alla tulema natuke veel aga H2 ei peagi odav olema, kui on kasutusel harvemate pikkade sõitude jaoks.
järgmine lk »