Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
03:22 täna
x (registreerimata)
Liigkasuvõtjatele diagnostikutele? Mul näiteks oli BMW F01'ga mure. Diagnostika näitas PATT Module faulty, diagnostikat teinud firma ei osanud öelda, et mis see PATT Module on ja raha ka ei võetud siis. Googeldamine ei andnud ka mitte mingit infot. Teine diagnostik vaatas, tegi kapoti lahti, vaatas et kliima kompressori mingi magnet kuskil väsinud, kuigi pealtnäha kompressor töötas, läks siis kompressor vahetusse ja mure kadunud. Tahtsin lihtsalt öelda seda, et teinekord võib see ''liigkasuvõtjast diagnostik'' nagu sa neid nimetasid ka targem olla, kui see Aliexpressi seade.
23:59 eile
Ants08 (registreerimata)
"vahid 5 korda öösel aknast välja.lõpuks tüdined." Võtad püssi lähed puu taha peitu.
23:24 eile
siberia (registreerimata)
Mootorratta piduristend sellisel kujul on lollus. Käisin ühe enda omaga suvel ülevaatusel , seal kus oli stend ja pidureid mõõtis ülevaataja. Esiratta efektiivsuseks tuli 40 sest mootorratas lendas koos ülevaatajaga rullide pealt tagasi enne kui vana heebli korralikult alla vajutada jõudiski. Tagarattal 80. Mootorratas ei lennanud kuhugi poole, sest minumeelest hoidis ta ka esipidurit peal mis masina korralikult paigale fikseeris.
Hoopis esipidur on loomulikult efektiivsem, seda nii sisetunde kuiu inseneritöö järgi sest seal on kaks suurt ketast tagumise ühe ja väiksema vastu.
Ülevaatustulemust see küll ei mõjutamud, sest keskmisena läks kirja 60 ja see oli väga bro.

Soovitus oleks siis stendil mõõtes masin ära fikseerida, kasvõi üle sadula visatud koormarihma abil nagu laevareisil tehakse. Või selline mõõtmisporno hoopis ära lõpetada, sest tulemused ei vasta nagunii tegelikkusele.
22:26 eile
krahff79
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3393439

VIN: YV1SW793922232443

Ls: 298 800 km

Müüja Roto Auto OÜ 55910922


https://findsynsrapport.fstyr.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=Y
V1SW793922232443


Taanis 2015 a Ls: 423000

Eestisse toodud 2015a ls: 225400 st reaalne ls u 495000 km
22:18 eile
krahff79
https://www.auto24.ee/used/3410568

Ls: 283000 km VIN: TMBGS61ZX62175572

Müüja 56826934


https://findsynsrapport.fstyr.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=T
MBGS61ZX62175572


Taanis 2012 Ls: 301000 km

Eestisse toodi näiduga 171415 km st praegune reaalne läbisõit u 412500km
21:44 eile
XXXXL (registreerimata)
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3419559

Itaalia numbri järgi ET622LM, 02/07/2020a oli 508407km ees
21:01 eile
Sveitsikas (registreerimata)
To marita57.

Sveitsist minu teada jätkuvalt kontrollida ei saa aga kui autoga on kaasas hooldusraamat JA ülevaatuste raamat (kokkuvolditud paber templitega), siis võib olla 99% kindel, et kõik on okei. Need 2 asja on sveitsis tähtsamad kui üldse midagi muud. Seega kui neid kahte asja kaasas pole, siis võib julgelt väita, et läbisõit ei ole õige.
Ja seda juttu, et hooldusraamatut vana omanik kaasa ei andnud küll uskuda ei tasu sest kõik sveitslased peavad seda tähtsaks.
18:46 eile
manitseja (registreerimata)
siin on üks vend kellel päike paistab jaanuaris ja veebruaris öösiti...
https://www.suntrol-portal.com/en/page/paikeseelektrijaam-11
44-kw-ihasalus/day/2019-01-27/p/1/axis/static/output/real#co
ntent_nav


või võttis ta paneelid austraaliasse puhkusele minnes kaasa... ?
18:37 eile
manitsja (registreerimata)
ega me ei pruugi teada, kas mõni teslaomanik kel päikesepaneelid kodus, oma töö juures laetud Teslat vahelduseks kõrgema elekrtrihinna ajal vaikselt võrku ei tühjenda ja sellega taastuvenergiatoetust ei kasseeri...
16:58 eile
63amg (registreerimata)
mõtetu vaielda! selliseid libahäireid on tehtud koguaeg! vahid 5 korda öösel aknast välja.lõpuks tüdined
14:04 eile
xil
Häire peale raske aknast välja vaadata, kas pätid on auto kallal?
See, et kohale ilmub hulk pätte, kes tekitavad hulgi leviauke ja samal ajal aetakse auto ära, on pigem neile, kes peavad Hollywoodi filme dokumentaalideks. Reaalne elu Eestis on, et püütakse pangaautomaat õhku lasta ning jäädakse järgmisel päeval vahele või tullakse Leedust võtme signaalipikendajaga autot pätsama ning võetakse koos autoga Eestis-Lätis vahi alla.
Praegu ärandatakse Eesti kuu jooksul vähem autosid, kui 1990-ndatel päevas - ALATI samm ees vargad hakkavad otsa saama..
13:41 eile
63amg (registreerimata)
kutsud politsei,et moblal levi pole.sa vist elad kusagil paralleel universumis! kui ta ka tõesti tunni aja pärast kohale loivab pole sellest eriti kasu.sellistel puhkudel tekitatakse nn. leviauk mitmesse eri piikonda
11:09 eile
MB ML (registreerimata)
To ülevaataja ! selge pilt,peab juhe lisama ja ühendama !
09:55 eile
Ülevaataja (registreerimata)
MB ML - sa läksid ju eelülevaatust teostama. Tagumiste udutulede mitte põlemine on korduv. Sulle anti vast valida, kas korduv või mine tee asi korda. Vaevalt, et keelduti ülevaatusest kui sa korduvat oleks tahtnud.
09:43 eile
xil
Suvel mõõduka soojaga mõjutab läbisõitu koorem ja kiirus, talvel mõjutavad lisaks veel õhutemperatuur, auto sisetemperatuur ja mis küttekehadega see sisetemp saavutatud on: istmesoojendustega või soojuspumbaga - muutujaid on palju ning tulemus seetõttu kõikuv.
Suvel 90km/h sõites saab 40kWh Leafiga sõita 200km. Kui Tallinn-Tartu maanteel sõita nii nagu teised: 110km/h alas 120-ga ja 90km/h alas ligi sajaga, siis Tallinnast Tartusse võiks jõuda nibin-nabin nii, et "kütus reservi peal" - aku laengu näit "---", aga auto veel liigub. Neil, kes põhja-lõuna vahet sõidavad, oleks mõistlik 64kWh variant osta.
09:22 eile
xil
jee.kim (registreerimata):
"Päriselt vaatate ka neid raamatuid?
Tehke ise endale sobiv.."

Nissan Eesti ei väljasta enam garantiiraamatuid ja kui oled kasutatud garantiilise Nissani piiri tagant koos raamatuga toonud, ei tee sinna sissekandeid - teave on elektroonses andmebaasis.
09:18 eile
jee.kim (registreerimata)
Tehnika on tänapäeval odav ja vargad on ALATI samm ees!
09:12 eile
xil
Võrgu nõrkuse pärast muretsevad netikommijad rohkem, kui võrguettevõtted, vähemalt siiani.
Elektriautod loovad võimaluse oma autoakuga raha teenida. Praegu seadusandlus seda ei võimalda, aga tulevikus võib minna nii, et nii nagu praegu saad isikliku tuuliku või päikesekatuse elektrit võrku müüa, saad ka odavama hinna ajal täis laaditud aku kallima hinna ajal võrku tühjendada.
08:58 eile
xil
Jaam positsioneerib. Või on su idee lähima masti juurde sedavõrd võimas jammer poetada, mis jaamast üle karjuks - jaama tummaks teeks?
Lisaks võib moblasse laadida jammeri avastamise api. Suht lihtsal põhimõttel töötav proge - annab märku, kui müratase GSM alas nii kõrge on, et segab mobiilisidet. Kui omakohtu pidamist ei harrasta ja sul kodus "juhtmega" net, saad sealtkaudu politseid teavitada.
08:51 eile
63amg (registreerimata)
mida sa positsioneerid,kui su telefon on tumm!
08:46 eile
63amg (registreerimata)
pole ju raske mingit väikest tulukest korda teha!
08:34 eile
manitseja (registreerimata)
Võrgu nõrkuse pärast paanitsejaid kohtab igal sammul, aga reaalsete probleemideni on seni jõutud vaid Norras nagu siin foorumis korra eelpool kirjeldati. Norra turg on eriline, kõrged riigi toetused, veel kõrgem ostujõud ja selle taustal olematu elektrihind ning vanade ja seetõttu miljööväärtuslike elamurajoonide veel naftaeelsest vaesuse ajast pärit infrastruktuur.
Aga nüüd tehakse häält ka britimaal.... Kas Brexit toob nii hästi sisse et elektriautode buum algas või vastupidi - lihtsalt elektrit napib?
https://www.autoexpress.co.uk/electric-cars/353209/energy-fi
rms-want-right-switch-electric-cars-charging-home?amp

Mina haistan siit tagant võimalust tipuelektrit kallilt müüa...
08:30 eile
MB ML (registreerimata)
Kui käisin eel-ülevaatusel-köik autol korras-1 viga tagumised udutuled ei tööta-(mingi juhe massi vöi lahti)- keeldus ülevaatusele-väga imelik ! kuidas saab ?
08:26 eile
Pets811 (registreerimata)
https://www.auto24.ee/used/3419771

VIN- WAUZZZ8K8DA107687

Soomes viimane märgitud LS 312 948 tkm.
08:17 eile
xil
63amg kirjutas:
"oh sind naiivitari! sissemurdmise ajal tekitatakse auto ümber jammeriga nn. surnud tsoon.sealt ei lähe ükski signaal välja"

Ka suvekodudes on praegusel ajal kombeks GSM valvet kasutada.
Kui analoogiat otsida, jammeri kasutamine oleks nagu teatris, kui näitleja etteaste ei meeldi, siis minna lava ette ja röökima hakata - vaatajad näitlejat ei kuule, aga nad teavad põhjust, miks nad teda ei kuule. Jammeri puhul mast ei suuda moblaga ühendust luua, aga ta "näeb" ka põhjust - keegi paneb vastuseks segast ning mobiilse positsioneerimisega saab ka jammeri umbkaudset asukoha kindlaks teha. Varaste idee on tegutseda nii, et nad oleksid selleks ajaks, kui tegu avastatakse, juba kaugel, seetõttu jammerid on rohkem netikommijate peades, kui varaste taskutes.
järgmine lk »