Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
23:42 eile
ehhhee (registreerimata)
ta mõtles chrysler town & countryt ilmselgelt. see on bensukas.
23:00 eile
Kpl (registreerimata)
Miks peaks 2017 aasta mb aretama originaali vastu mingi hiinaka.
22:25 eile
looder23
minu teada vanemate autodega sul lisa majanduslikku tulu ei tule. lihtsalt tühikaal läheb suuremaks. juhul kui sul on veduk euro 5 ja uuem, siis mingite mööndustega peaks saama suuremaid koormaid vedada. 6-teljeline siis täismassiga 48 tonni ja 7+ teljeline 52 tonni. tavalise 44 tonnise vastu. seda pead uurima, seal on vist mingid kindlad teed ja vist tuleb miski summa eest ka raskema rongi luba taodelda. kunagi käisid jutud, et päev 50 euri ja kuu 500 euri. aga võibolla on midagi muutunud juba.



kogemused topelt ratastega kallurpoolhaake puhul kogemused puuduvad, kuid kunagised kogemused topeltratastega madelpoolhaakega on olemas. kunagi sai fibo koormaga käia objektil. mul oli sabas 2-teljeline topelt ratastega poolhaagis. tõmmates täiskoormaga haagise paremad rattad üle värskelt täis aetud kraavi, erilist läbivajumist ei olnud. vast veerand rehvi paksuse jagu. kolleeg tiris samat jälgepidi, sama koormaga 3-teljelist üksikratastega poolhaagist, siis temal vajusid rattad rehvipaksuse jagu maasse.
et kui on tihti pehmetes kohtades käimist, siis tuleb topeltratastega isendi parem pinnalpüsimine eeliseks, aga kui enamus mööda siledat asfalti, siis euroklassid, suurem tühikaalu mass ja lisatasu teemaksu näol (vist. selles pole väga kindel)

tegin kiire otsingu ja andis sellise tulemuse

https://www.mnt.ee/et/uudised/52-tonnine-eriveoloa-kasutusoi
gus-laienes-ka-teistele-veoseliikidele


gps-d, eriload, elektroonilised saatelehed jne.
21:52 eile
onu_siim (registreerimata)
Puuteekraani omab ainult MBUX, mis tuli esmalt 2018 W177-l.
GLC sai selle faceliftiga eelmisel aastal.
19:17 eile
qp (registreerimata)
Sellel autol sai kodarast konksuga kapoti serva alt kuidagi trossi sikutada. Tal vist oli kaks lukku?
18:30 eile
vedaja x (registreerimata)
Jagage kogemusi, kel on, paarisratastega kallurpoohaagiste kasutamisest, ons mingit majanduslikku lisatulu sellise kasutamisel, et suurem kandejõud rohkem koormat jne.
16:48 eile
AntiOpel to sdfssfff...jne (registreerimata)
Mis kelbast sa ajad? Grand Voyager meie turul ainult diislina saada ongi. Vaid 3tk on bensukad.
Naise kolleegil on peres kolmandaks autoks selline elukas, 2011a, 2.8 CRDi 120kw, aga Lancia nime all. Platinum varustusega. Sõitnud on nad sellega nüüd pea 3a minu mälu järgi ja suuri hädasid pole olnud. Mingid pisikesed elektrikalad vist, aga mootor-käigukast on okeid olnud. Eelmine suvi käisime kuuekesi Leedus sellega- suur mugav, eraldi istmed tegid olemise mugavaks, kolmanda rea iste on nagu diivan, kahekesi väga mugav. Mälu järgi kütusekulu jäi sellega kuskile 8-9 vahele, mis on nii suure auto kohta väga okei. Sisuliselt pole vahet, kas võtad Chrysleri või Lancia. Sama auto erineva logoga. Sama nagu valida Passati ja Superbi vahel.
15:27 eile
v6sa
Kas sel ei paista avamishoova trossiaas iluvõre ribide vahelt?
14:02 eile
looder23
sigaril peaks ju seal kapoti all ruumi olema, et sirakile visata ja siis kasvõi käega avada neid lukke. 94 aasta 100-l sai küll käega avada.
13:47 eile
maaks
Ees on tavaline mcpherson? Pane kere ja amortisaatori ülemisele kinnitusele 2cm plaat vahele - lihtsam kui vedru ja pikema amordiga möllata.
Taga vist pole jah muud võimalust kui vedrule plaadid alla.
13:22 eile
v6sa
Sellele paksemaid vedrualuseid kummiseibe ei pakuta?
12:46 eile
P9xxxxxx (registreerimata)
Ju ta järelpaigaldus oli, seda android 10,25" ekraani mersudele on pool maailma täis ja tuleb ta nagu ikka, hiinast.
Saad ka oma GLK-le instaleerida:
https://www.youtube.com/watch?v=OvU9ufnshDc
12:43 eile
kasparsoidla
Tervitus

Oleks soov tõsta VW T5 4Motion Kombit (2011.a.) u 35 mm.

Sachs amordid on juba olemas, mõtlesin tavavedru panna, kuid selgus, et nende hind kokku ca 400 € ja lift vedrudega võrreldes ilmselt vahe väike.

Teine mõte on teha tavaliste vedrude otsa vahetükid.

Andke palun nõu.

Tänud,

Kaspar
12:43 eile
laadataja
Vahepeal tekis veel küsimus, et millest tingitud on Chryslerite erinev kandevõime?Isegi sama väljalaskeaasta lõikes on osadel kandevõime 500kg kandis osadel 600kg kandis. Jääb mulje nagu tv ekraanid laes vähendaksid kandevõimet, paljudel sellise lisaga autodel just vähem. Kas neid mudeleid siis toodetigi erinevate amortisaatorite ja vedrudega?
12:38 eile
vanames
Mäletan et sai selili visatud ja altkaudu mingi kaikaga neid lukustuse nagasid liigutada, taskulamp abiks.
12:24 eile
ulpusand
Tere,
Sai siin hiljuti üks 1983a ´´sigar´´ hobiautoks soetatud.
Kapoti avamise tross läks aga katki.
Kas leidub veel selliseid mehi, kes mäletaks kuidas seda kapotti testmoodi avada avada. Uus tross olemas, aga ei saa kapotti lahti.
Kust poolt läheneda ?
12:22 eile
.................... (registreerimata)
Roostet ei ole, põhi ära ei mädane. Küll on probleeme värvkattega, hakkab lihtsalt teatud kohtades maha "kooruma". Ajalooga bensukas ja on muretu auto, täpse rooli hea väga hea tunnetusega.
Esiklaasi soojendus peab peal olema.
10:13 eile
v6sa
Nüüd läks huvitavaks.

Puuteekraan seal oli. Suht kehva käsitsetavusega (aga mul ongi nende ekraanidega raskusi, tunnistan). Tuleb uurida, kas tal oli seal miskine järelpaigaldus või oli tal hoopis uuem mudel.

Mis aastast GLC puutetundliku ekraani sai?
10:07 eile
... (registreerimata)
http://foorum.fastfords.ee/viewtopic.php?f=13&t=15687

Tüüpviga on rooste, esitiibade esimesed nurgad kuhu kogub pori, õnneks on esitiivad kinnitatud poltidega, krunditud tiib poes 40+ euri.
Esimese otsa Focustel oli probleem roolivõimu ja kondi torudega mis kippusid läbi ussitama, aga kui on korra vahetatud siis kestab aastaid.
Küünlaid tahab originaale või kallima otsa omasi, odavatega võib alguses ka töötada, aga mingi aja pärast tekivad imelikud anomaaliad nagu kiirendamisel jõnksutamine, või heitgaasid korrast ära.
Küünlad, juhtmed ja süütepool vahetatakse kõik korraga.
08:35 eile
onu_siim (registreerimata)
2017 GLC ei omanud puutetundlikku ekraani. Võib-olla sellest sinu ebameeldiv kogemus sellega?
01:32 eile
k (registreerimata)
Kas keegi on midagi sellist väitnud?

Jalgrattur peab jalakäija tavakiirusel ületama mistahes sõidutee, millega jalgrattatee või jalgratta- ja jalgtee lõikub (liiklusseadusest jääb ebaselgeks, kas see kehtib ka kõnniteel sõitva jalgratturi kohta, ülekäigurada kui selline ei puutu tegelikult üldse asjasse). Mõnel juhul on tal mõne juhi ees eesõigus, ülejäänud juhtudel ei ole. Aga sõltumata sellest, kellel on eesõigus, jalgrattur peab ületama sõidutee jalakäija tavakiirusel.


00:49 eile
Marko
Kuskohast on võetud, et jalakäija kiirusel on sõites eesõigus?
23:53 07.07.2020
k (registreerimata)
Mulle meeldib sinu suur austus autode vastu ja see, et teed kuuluvad autodele. Siit küsimus: mida sina selles autos tee peal teed? Sina ei ole auto. See tee ei ole sulle, vaid autodele.

Mina muuseas ületan sõiduteid jalakäija tavakiirusel, kui mul on eesõigus. Mõne aja eest oli juhus, kus mina ületasin foori rohelise tulega jalakäija tavakiirusel sõiduteed ja antud teele pöörav autojuht peatus mulle tee andmiseks. Siiamaani on kõik reeglite järgi. Edasi hakkas see autojuht signaalitama, sõitis ülekäigurajale enne, kui ma olin tee ületanud, pööras mulle jalgratta- ja jalgteele järele ning sõitis autoga ette. Juht ei olnud rahul minu "uimerdamisega" ja kui ma talle selgitasin, et see ongi see jalakäija tavakiirus, millest kõik räägivad, siis ähvardas mulle peksa anda.

Kui mul eesõigust ei ole, siis ma sõidan üle tee ainult juhul, kui autod on piisavalt kaugel, et seda teha eesõigust omamata jalakäija tavakiirusel. Sellega kaasneb ka omajagu signaalitamist, aga ega ma ei sõidagi rattaga selleks, et autojuhtide hulgas sõpru leida.
21:24 07.07.2020
... (registreerimata)
focus on nagu honda- hoiad korras ja sõidab muretult. ja mis tüüpvigu sa 15 vanalt autolt veel otsid? roostet näed ise kui autot vaatama lähed.
21:04 07.07.2020
Ärge nüüd aasige kohe (registreerimata)
Hea stammer!
Muule lisaks soovitaksin sinul tõelise gängstataseme saavutamiseks käed ja nägu mustaks võõbata ja tjuunitud masina aknast möödujatele "On kneesi!" ja "bläkklivemätterit" huilata ja räppi, palju räppi, kõvasti ja tüminal räppi, pikk keps ja vigurväntnukkvõll, õhuga hüppav kliirensimuutja massin on muidu ilma tõelise gängstata täielik jama!
järgmine lk »