Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
19:48 täna
kk (registreerimata)
Mis arvate toyota verso 2010 a. 2,0 93kw. mis head ja vead.
19:44 täna
kalle343
Kas peab uue mopeedi ka arki tarima ülevaatuseks või enne registreerimist võib teha seda ka mujal ülevaatuspunktis?Millegipärast nad ei taha enne registreewrida kui üle vaatavad.
Eelmise uue mopeediga seda ei nõutud.
18:58 täna
Kardaanirist.leevend i (registreerimata)
Kuu aega tagasi oli autol isegi kosilane, pakuti 3500€, mis on üsna kõrge hind eesti mõistes W210 eest, aga loobusin, sest mul on nii palju asju seal juba tehtud ja vahetatud. Veermik on Elegance'i pealt avantgarde'i madalamale vedrustusele tehtud. 4xbilsteini vedrud ja amordid. Mõned keretööd on ka seljataga seoses levinud roosteprobleemidega sellel mudelil (tiivaääred, uste alt ääred, pagasniku luuk, karpide otsad ja kivitäkked siin-seal kere peal).
18:06 täna
Jokkvärk (registreerimata)
Minu arvamus/kogemus on, et 2008 a. alates Mazda 6 mahutab samaväärselt vag grupi pärlitega, on töökindlam siin seninimetatuist (eriti manuaalina) ja kannatab ka piisavalt hästi maateedel liikuda. Rooste jäi maha eelmisele mudelile ning kätte saab selle soodsamalt kui teemaalgataja antud "vulvarimaka".
17:40 täna
Sull12
Autoga ei pruugi midagi valesti olla. Teemaalgataja kirjeldas, et vahest kakub paremale, vahest vasemale. Probleem on suverehvide jäigas külgseinas, ega juhuslikult "run-flat" pole? Need megajäiga küljega. Eriti annab tunda, kui tee rööpas, külg ei "mängi kaasa" nagu pehmel talverehvil ja siis peadki korrigeerima suht tihti. Sõidad paar nädalat ja harjud ja sama kordub järgmisel kevadel uuesti.
Olen 2 autoga pmst peale ostmist pidanud kohe sõitma rehviposti, et megajäigad ja run-flatid alt ära võtta, et saaks Eesti kohati rööpas teedel normaalselt sõita, mitte trenni teha kogu aeg.

15:02 täna
MH (registreerimata)
Pakkuda tööd Kesk-Eestis CE katekooriat omavale riigisisesele veoautojuhile.
huvi korral helistada 5047719
14:55 täna
Eerikule (registreerimata)
Just, kui ühe poole pidur kergelt peale jääb, hakkab ka kiskuma.
14:53 täna
Kardaanirist.leevend i.ee (registreerimata)
Kui auto kerel silma peal ei hoia, siis pole vahet, mis sul tagumiku all mädaneb. Kui Mazda omanikud viitsiks ka oma autodega tegeleda, poleks ka mazdal midagi viga. Auto on auto. Need 210 mis Eestis müügil on kõik roostes raiped, näevad hullemad välja kui mistahes mazda. :-)
14:52 täna
n. (registreerimata)
a alustame elementaarsest asjadest, et kas rattad käivad vabalt ringi?
14:47 täna
Kardaanirist.leevend i.ee (registreerimata)
Sile on sellepärast, et ma viitsin iga sügis enne talve auto uksetihendid, õõnsused kuhu tekivad tihendite ja kere vahelised niiskuskolded, suporti määrdega sisse teha. Pmst on tegu vaseliiniga, mis hülgab vett. 210ga muidu ei saa, kevadeks on jälle laiguline nagu kaitseväelane, ukseääred roostes, jne.
14:45 täna
. (registreerimata)
Muidugi iga asutuse silla stendist pole ka abi. Mõni jääbki regullima, teine teeb asja kohe korda.oleneb tegijast ja pingistjne
14:42 täna
Viimasele (registreerimata)
Kuule ära tuututa, mul on üks eesti siledaim punnsilm hoovis, spetsiaalselt madalmaadest toodud, mazdaga võid sa ise sõita. Enne kui lahmima asud, tee kodutöö ära, kulutad vähem energiat sapi pritsimise peale! See mis nimede alt ma kommenteerib, pole üldse sinu asi! Igasugu teiba-vellodega sa pead siin jaurama, tundub et alkouni läks kellelgi üle, siis vaja siia plähmerdama tulla. :-))
12:39 täna
Rasmus199
Kui jätta auto seisma ss 5-10 hiljem veel läheb tööle aga poole tunnni pärast enam juba ei lähe ja peab ootama kuni mootor maha jahtub, külmalt käivitub paugust.
järgmine lk »