# Loomulikult võid ka võõrandamisest teatamise teha kui ärika nägu ei meeldi.
Selle tegemata jätmisel oled ju kasusaajana kaasosaleja pettuses! Kas ärikas on sellepärast siis rohkem süüdlane, et just tema suutis sellise lolli leida, kes ei kontrolli, mida ja kellelt ta üldse ostab? Nii kaua, kuni on inimesi, kes sellistes skeemides petturitega kampa on valmis lööma, jätkub ka ostjate hulgast selliste pooletoobiste otsimine (ja kindlasti ka leidmine). Aga ma ei saa siiamaani aru, kuidas siinne teema selliseid pettusi vähendada saab? Muidugi peal selle, et see siin nüüd lahti seletati. Sellest võiks rääkida foorumi asemel avalikus meediaruumis ja abstraktse jutu asemel konkreetsetest juhtumitest. Siis jõuaks see petiste ja käputäie autoentusiastide juurest edasi tee ka petiste sihtgrupini, kes tõesti ei adu, et kontroll dokumentide, auto dokumentidele vastavuse, oma pin koodide jne edasi üle on usaldatud tehingu osapooltele koos vastutusega, et see oleks korrektselt tehtud.
Milles seisneb pettus? Ei saa eriti aru, mille üle sa siin nüüd emotsioone keerutad? Mina müün auto, keegi vahendab seda järgmisele ostjale ja järsku on tegu pettusega? Kas iga esindusele tagastatud auto on pettus? Kas iga läänest toodud auto on pettus kui teda siin kohe arvele ei võeta? Läbisõidu kerimine on pettus, aga mille poolest auto vahendamine pettus on? See on äri, vaheltkasu, bisnes, kapitalism, äriplaan, ettevõtlus ja mida kõike veel. Ise tegeled ka müügi ja vahendamisega.
"kontroll dokumentide, auto dokumentidele vastavuse, oma pin koodide jne edasi üle"
kle püüa aru saada, et auto koos dokumentidega lahkub minu juurest ostumüügi lepinguga ja mul ei ole vaja enam mingit kontrolli nende üle, sest lepingu allkirjastamisel ja raha kättesaamisel olengi autost ilma ning mingeid pin koode ei saa keegi kuskil seoses sellega teada. mida sa jahud mõttetut jura.
tundub,et autodest ei tea väga palju.mudeliaasta eraldi välja tuua on täitsa ok,sest paljudel autodel see tähendab tihti peale uuemat mootorit või mingit muud lahendust. ühel aastal võivad autod olla täiesti erinevad.
# auto koos dokumentidega lahkub minu juurest ostumüügi lepinguga ja mul ei
# ole vaja enam mingit kontrolli nende üle, sest lepingu allkirjastamisel ja raha
# kättesaamisel olengi autost ilma
# Kui ärikas leiab ostja, saadetakse mulle tema andmed, sisestan need e-
# teeninduses kui uue omaniku andmed ja kogu lugu.
Saime teada, et raha käes, mingit kontrolli enam pole, võõrandamisest kah ei teata... aga ärikas saadab andmed ja Sina sisestad need kontrollimata, kellega üldse tegu. Kui ostjal tekivad nõuded, saab ta need pöörata nüüd ärika asemel Sinu vastu, sest Sinul pole aimugi, milles nad kokku leppisid ja kas need lepingud peavad. Sel juhul ainult palju õnne enda arust riskivaba skeemi ärakasutamises, te olete ostjaga tõesti samal tasemel ja väärite teineteist;) Ja mis veel lõbusam, et Sina jätsid musta töö (nigeeria printside petukirjade sihtgrupi ülesleidmise) enda arvates ärikale, aga niimoodi võõrandamisest teatamata jätmisega ja võõra isikukoodi sisestamisega pani ta Sind hoopis tanki:))
Kuna tekib kahtlusi, et inimesed ei tunne päriselt kah seadusi, kirjutan hästi lühidalt mõned olulised asjad eraldi lahti:
- ELi seaduste järgi ei muutu auto omandisuhe mitte ARKi registrikande järgi, vaid kahe füüsilise või juriidilise isiku kirjaliku või suulise lepingu põhjal (ARK kõigest registreerib kirjalikke lepinguid).
- Kui Sinul on leping ärikaga, pole Sinul õigust märkida ARKis registreerimisel ostjaks kedagi teist (ja seda saab nii ostja kui ärikas pöörata Sinu vastu, kuna peale temaga sõlmitud lepingut pole Sa enam omanik!).
- Kuna omandisuhe põhineb lepingul, on mõlemal osapoolel kohustus kontrollida andmete (ostja-müüja isikute vastavus dokumendile, müüdava objekti/sõiduki vastavus dokumendile) ja registreerimisel (või ka kunagi hiljem!) selguva puuduliku kontrolliga kaasnevad kulud saab nõuda välja lepingut rikkunud osapoolelt (millest ärikas on end mugavalt distanseerinud!).
- Ostja, kes ei veendu, kellelt ta täpselt ostab (Sina või ärikas?) pole mitte heauskne ostja, vaid loll ostja ja kõik trumbid on nüüd ärika käes, mida ta saab soovi korral ka tagasiulatuvalt kasutada nii Sinu vastu (endise omanikuna esitasid oma andmed ARKile kui müüja) kui ka ostja vastu (ostja sõlmis juriidiliselt tema omandis oleva eseme kohta lepingu Sinuga ja esitas selle ARKile. Kusjuures te mõlemad kinnitasite digiallkirjaga andmete õigsust!!!
Natukegi mõistust omav ärikas teeniks nüüd (või kunagi palju hiljem) teise summa veel teie mõlema peale kaebust esitades tema omanduses oleva objektiga omavahelise kauplemise eest:)) Kui lihtlabasel kerimise- ja vahendamiseärile kriips peale tõmmatakse, on igal ärikal kümneid (tõenäoliselt pigem sadu) lepinguid kapis ootamas, et aastaid teenida hõlptulu nende ullikeste pealt kohtuväliste lahendite leidmisega väärteomenetlustes. Puht juriidiliselt tegeled sel juhul suurusjärgu võrra suurema (ja võimalike sanktsioonide osas kulukamaks kujuneda võiva) pettusega kui mingi kerimine. Nii et kui lollidest ostjatest on lihtsalt natuke kahju, siis petistega omast arust kavalalt kampa löönud müüjatele veel kord palju õnne tiksuvate kellapommide kogumise puhul... kohelge neid ärikaid hästi, sest neil on võimalik iga selline pomm neile sobival ajahetkel plahvatama panna:)
No pean kohe kirjutama! :(
Audi Q7 https://www.auto24.ee/used/3017053 odo näiduks kuulutuses 300 tuhat, transpordiameti leht näitab ilusti graafikuna, et 2016-2018 on läbisõit ligi 500 tuhande pealt 200 tuhhi võrra vähenenud.
Krt idiooti otsitakse või? Kui sul on nii ilmselgelt võltsitud läbisõit, siis ära pane üldse seda või anna kohe kuulutuses teada, et keritud.
Lisaksin selle Q7-ga seoses, et tõenäoliselt on kas seesama müüja Hindrek või temale müüja ka seda kerinud. Omanikuvahetuste ajad viitavad sellele.
Ja kui läbisõidu trendi vaadata siis oli ca 500 pealt ca 300 peale kerimise vahel ka umbes 50 000km läbisõitu lisandunud.
Selle rondi ostjal tuleks sel juhul arvestada peaaegu 600 000km läbisõiduga autoga.
Tore, sest Sa pole siiani veel kirjutanudki sellist kommentaari, mida oleks põhjust oodata. Minu kommentaar oli kirjutatud neile, kes seadusi ei tunne. Kuid seadusi on siiski kasulik tunda, et kaitsta end nende eest, kes tunnevad paremini ja kelle kavatsused pole ausad. Aga see on muidugi kah tore eeldus, et seaduserikkumisele ahvatleva ärika kõik ülejäänud kavatsused on tegelikult ikkagi ausad:) Paraku kõik petta saamised ei ole nii leebed, et kui tütarlaps kutsub õhtul kohvile, võid tegelikkuses jääda kohvist ilma isegi hommikul.
Kõigil siin kommenteerijail tasuks pidada meeles ka seda, millega üks vägagi edukas noor advokaat tegeleb - püüab samuti lolle, kes arvavad, et internetis anonüümsetena esitatud valesüüdistused on ka päriselt anonüümsed. Lihtsalt mõtlemiseks, mil viisil vormistada "Hoiatus! Läbisõit 100% keritud" teemas oma kahtlused ja faktid nii, et mittevarjamise ja mittekerimisega müüja au ega väärikust ei teotata ja tema müügivõimalusi sellega ei kahandata (väga konkreetne rahaliselt mõõdetav kahju!).
Sa Kärss saa nüüd lõpuks aru, et foorumi teemaks on hoiatada inimesi 100% keritud läbisõiduga autode eest. Seejuures ei süüdistata konkreetselt kedagi kerimises ega püüta kellegi "äri" kahjustada, vaid tõstetakse inimeste teadlikkust. Siia lisatakse müügikuulutused, kus on kindlalt teada, et sõiduki läbisõit ei vasta tegelikkusele. Hinga nüüd veel rahulikult ja PÜÜA vähemalt aru saada miks seda üritust siin tehakse enne kui jälle oma põhjatut tarkust pööblile jagad.
Päikest.
# foorumi teemaks on hoiatada inimesi 100% keritud läbisõiduga autode eest
# Siia lisatakse müügikuulutused, kus on kindlalt teada, et sõiduki läbisõit ei
# vasta tegelikkusele
Kui Sa ikka veel aru ei saanud, siis peale minu ka teised (ja kindlasti kerimisega mitte seotud) inimesed on juba toonud välja, et siia lisatakse ka kuulutusi, kus:
- kerimine ei ole 100% tõestatud
- keritud pole, läbisõit vastab tegelikkusele, odonäit mitte, seda ei varjata
- läbisõidu varjamisest saab rääkida müüja puhul, kuid mitte kuulutuste puhul, sest kõigi siin teemas olevate autode andmed on avalikud ja võimalik üle kontrollida. See on kontroll on seaduse ees sama elementaarne nagu müüja dokumendi kontroll, et mitte osaleda ise (tahtmatult) petuskeemis.
See teema ei täida kahjuks ka mingit eesmärki, see on umbes nagu teineteisel igavusest "kõvaks ajamine", kuna seda teemat ei loe tõenäoliselt mitte ükski siin teemas jutuks olevat autot ostma hakkav inimene. Petiste vastu oleks abi, kui kirjutada sellest "kas keegi on käinud vaatamas" tüüpi teemades, et müüja väidab ühte, aga VIN koodi järgi leitud andmed ei vasta müüja jutule. Praegu on aga tegu üle 5000 postitusega teemaga, mille ainus REAALNE kasutegur autot ostva inimese jaoks on teadmine, et kerimine kui nähtus eksisteerib. Nõustun, et see on oluline teadmine kõigile, kes varem ei teadnud;)
Palun lisage siia AINULT neid kuulutusi, kus on kerimise või petmise fakt 100% tõestatud. Info süstemaatiliste petiste kohta on samuti väga teretulnud. Pealiskaudse googeldamise tulemusi avaldades pole ime, et iga siga leiab lõpuks pori. @kärss kutsub ülesse esitama süüdistusi vastutustundlikult!
Lisan illustreerimiseks siia juba foorumis varemgi olnud pildi oma autost, millega olin enne pildistamist sõitnud juba aastaid ja üle 200tkm. Ei ole keritud. Keegi hammustas ikkagi lahti, et kuidas saab tripimõõtja näit olla suurem odokanäidust:)). Müüsin selle üsnagi täiuslikku hooldusajalugu omava auto juba ammu välismaale ja viimati kuulsin autost aasta alguses head uut aastat soovides - saadeti värske video koos vastussõnumiga. Ehk paneb kedagi mõtlema, mille eest siin ja kui õiglaselt kedagi hoiatatakse ja kui relevantne see üldse on. See ei ole mõeldud vastuargumendiks, et tänu petiste abil ringlevate "neljarattaliste rändauhindade" puhul see siiski on oluline (sama auto mitmeaastaste vahedega siia teemasse sattunud) - haruldane erand, mis kaob selle 5000+ postituse hulgas tõestamata vahu asemele, mida nüüd ise siia rohkem lisada ei sooviks.
Kärsaga ei ole mõtet ikka vaielda. Jaurab ja risustab foorumit oma demagoogiaga ja närib tähti. Tõenäoliselt tegu mingi ametnikuga.
Kärss, loe siis foorumit sellises võtmes, et siin tuuakse välja kuulutused, kus sõidukil praegu kuvatav läbisõidu näit on väiksem sellest, milline see on minevikus olnud.
Eks siis igaüks fantaseerigu ise, miks või kas see nii on ja las kontrollib müüja käest end huvitavad asjad üle, kui on huvi selle sõiduki vastu.
Selles see foorumi mõte ongi. Ega Kärss nagunii sellest lõpuni aru ei saa, vaid analüüsib foorumi eesmärki ja kasutegurit. Kärss võib ju ka oma erijuhuste jaoks eraldi teema luua.
väga rumalat juttu ajad, minuarust on kui foorumit lugeda on pidevalt siin foorumis sita pritsimine teatud firmade ja müüjate suhtes mitte pole autode osas, ja siis ju konkreetselt juba foorumi reeglite rikkumine, mida adminnid kuidagi ei kustuta, vaid kohati lõhnab ROBERT SARVELE teatamises
Kui asi nii hull oleks siis oleks puudutatuna tundnud "ärikad" juba ammu Roberti ust kraapinud ja oma õigust kiununud. Kuna sellest midagi kuulda kuskil pole siis järelikult ei taha keegi oma tegevusele suurt tähelepanu tõmmata.
Lugedes siin Kärsa kommentaare näib et vahest on tegu hoopis teise inimesega :D Varasemalt ikka väga asjalikke ja argumenteeritud kommentaare lugenud. Hetkel jääb küll mulje nagu ta oleks mõne nutiseadme auto-complete passwordidega juhtumisi mõnele totule maha müünud või ise kuskil meditsiiniasutuse klientidele (olen aru saanud et ta on lugupeetud arst) mõeldud arvutis paroolid sisse unustanud :D Muidu on ikka arukad kommentaarid ja no see jura viimastel lehtedel on ikka puhas BS. Öelda et, enamik kerimisi on seotud defektsete kelladega või lepingutega mängimisega. See küll kuidagi ei päde :D Kui müüja teeb lepingu ärikaga ja ärikas ostjaga, siis ostja ei saa küll müüja poole pöörduda. Igas korralikus lepingus on läbisõit kirjas ja kui hiljem miskit nihu, siis ostja klaarigu seda jama ikka ärikaga :D Lisaks normaalne müüja võtab mõistliku aja jooksul auto arvelt maha kui see endiselt tema nimel istub. Mina julgeks väita et 99% siin teemas mainitud autodest on just pahatahtlikult keritud. Kõik viitab ju sellele. Toodud välismaalt enamasti preemium-klassi läbiaetud roimad, mille maitsvam kiht on svenssoni/hansude poolt ära tarbitud. Siis läbisõit jälle "söödavaks" korrigeeritud. Ega siis rootslane või sakslane loll ei ole. Korralikult hoitud väikse ls autode hindu võib igaüks ise riikide kohalikest portaalidest vaadata. On loogikavastane et sellised "maasikad" saavad Eestis maksta vähem (toomiskulud, kasum, maksud jne). Seega, milline võiks olla järeldus?
# Öelda et, enamik kerimisi on seotud defektsete kelladega või lepingutega mängimisega
Proovi lugeda mõttega ja mitte üle kahe rea - ma pole mitte midagi sellist mitte kusagil väitnud. Pigem väidan samu asju, mida Sa omas kommentaariski. Ainult seda 99% ei oska kinnitada ega ümber lükata, kuna mul pole selleks vajalikku infot.
Aga olles lugenud seda teemat täies mahus, julgen väita, et üle 90% siin kirjutajatest ei tea enamat kui numbrit. Ei tea, kas keritud, kas üldse varjatakse, mis info autoga kaasa antakse (sest pole viitsinud küsidagi) jne. Respekt kõigile, kes on enne vaevunud müüjaga suhtlema või käinud ka autot vaatamas! Minu enda jaoks oleks alandav süüdistada kedagi milleski, kui mul puudub selle kohta info ja on ainult avalikes allikates avaldatud numbrite põhjal tekkinud kahtlus. Miks? Proovi mõelda nii, mis saaks siis, kui arstid raviksid patsienti kah kahtluste ja arvamuste põhiselt ega vaevuks kulutama aega ja vahendeid täpse diagnoosi kinnitamiseks. Ega mind pealiskaudseks enam ümber koolitada ei õnnestu ja õnneks ei tunne vajadust ka kõigile meeldida.
Toetan täielikult kontrollitud (!!!) info põhjal igasuguste petiste (sh kerijate) vastutusele võtmist ja virtuaalset "ülespoomist".
Anne Autoaed OÜ https://m.auto24.ee/3429511
Jeep Grand Cherokee Overland
Vin 1C4RJFCM2EC375397
Läbisõit kuulutuses: 124 700 km
2019. tehtud hoolduse ajal Hollandis: 185 561 km
Anne Autoaed OÜ https://m.auto24.ee/3429511
Jeep Grand Cherokee Overland
Vin 1C4RJFCM2EC375397
Läbisõit kuulutuses: 124 700 km
2019. tehtud hoolduse ajal Hollandis: 185 561 km
Kuulutuses muu informatsiooni alla kirjas:
Vahetuse võimalus: odavama sõiduki vastu
Maaklerimüük
Sõiduk heas seisukorras, teostatud tehniline kontroll. Sõidukil(mootoriõli vahetatud, käigukasti õli vahetatud, vahetatud filtrid, tosool vahetatud, veermik kontrollitud, sõidukil all uued veljed ja lamellrehvid). Odomeetri näit ei pruugi olla tõene.
Autodna kogub kokku internetis leidavat infot, mis alati ehk polegi tõene. Eks nende programmid koguvad automaatselt vabavarana kättesaadavat infot. Midagi on kindlasti ka ametlikest kanalitest kuid usaldusväärsetest allikatest ikkagi suht vähe.
Juhus minu enda autoga, mis sai ülesse pandud 134000km asemel 13400km ja selle ka Autodna ülesse korjas.
Politseisse? Tsiviilvaidlustega Politsei küll ei tegele, kohtusse ainuke võimalus minna, mida sa vaevalt teed. Eriti ei usu, et keegi siin lambist mingeid numbreid avaldab, ilmselt on need kuskilt ikka saadud. Kuigi postitajad tegelt võiks välja tuua, et kust need numbrid võetud on.
Kodanik ei tea, et kui ka postitus kustutada, jääb jälg temast netti alatiseks, sest otsingutes tuleb see foorum alati välja ja kuigi konkreetset postitust enam lugeda ei saa, jääb viide siia foorumisse ikka alles. Ja teisalt müüd sa selle käru nagunii mõnele lollile maha, seega muutub see postitus niiehknii ajalooks, mis pärast enam kedagi ei huvita. Aga vbl tahab ka politsei ühe keritud auto müüjaga rääkida kui avaldust lähed tegema ning tunneb huvi, kes ikkagi keris?
Kui sa paned näiteks oma Mondeo kuulutuse üles ja passis on 2015, siis tulebki seda nii tõlgendada. Mitte, et sul on 2015a alguse Mondeo, kuid kuulutusse paned 2016a MY, kuna 2016a on samasuguse välimusega. Pigem on see lihtsalt ullikeste püüdmiseks. Ja tundub, et mõjub, kui sinusugne seda õigustab. Samas, vaadates, milliseid pakette välja mõeldakse ja nimedesse kirjutatakse, on see vähim mure.
Ja mis puutub mõni uuendus mudeliaastasse? Kui uuendus tuleb välja 2016a, kuid sul on 2015a, millel seda uuendust veel pole, siis mis on aluseks, et märkida mudelinime juurde MY2016? Ainuke alus on püüda lollikesi.
Pole küll juuresolevat foorumi teemat algusest lõpuni läbi lugenud, et millises postituses on laimamise tunnusjooni, kuid valdavalt peegeldatatkse siinses foorumis avalikus netiruumis saadaolevat informatsiooni. Jah, mõni muutub poste tehes subjektiivselt isiklikuks, kuid siis peaks konkreetselt välja tooma, millist postitust soovitakse kustutada. Ja mis nähtus on reklaamivatane võitlus? Muide, anti-reklaam on ka reklaam ning kui oleks nutti, kasutataks seda enda huvides ära.
Politsei laimamis ja reklaamivastase võitlusega suurt ei tegele, a kui ollakse visa ja on endiselt soov politsei poole pöörduda, siis tea - politsei kontrollib ka avalduse esitaja tausta. Nii, et tuleb valmistuda ka selleks, et ristiretks kohe alguses ei lõppeks.
Kui on tahtmine asju kohtus klaarida, siis on avalikult teada, et kohtukivid jahvatavad aeglaselt.... ning tänapäeval ka vägagi kulukalt. Peab ka valmis olema, et kostja toob lagedale nääs-sarv-mägi jms raskekahurväe, mille hiljem peab hoopis hageja kinni taguma. Oma kohtupraktikas võiksin välja tuua mõned markantsemad juhtumid, kus hageja läheb "mütsiga lüües" kohtu kaudu lihtsat raha saama, hiljem selgub, et on hoopis ise raha maksja rollis.
(A hetkel ei hakka siin foorumi teemat sellise sisuga "läbustama".)
Lihtne soovitus: kui juhtus kogemata kätte "keritud" masin ja on vankumatu hajadus see maha müüa, siis igati kiirem ja valutum tee oleks muu info alla kirja panna, et "läbitud kilometraaž ei vasta odomeetri näidule" v "odomeetri näit ei pruugi olla tõene" vms. Usu - ostjaid leidub ka siis.
Kui aga "kerimisest" ollakse ühel v teisel viisil teadlik või lausa kaasa aidatud, siis polegi mingit soovitust.
See pole küll see teema sellest rääkimiseks, kuid seoses MY. Mudeliaasta ja esmane reg on erinevate tähendustega . Nimelt mudeliaasta saab teada isegi VIN koodis olevatest tähtedest ja nende muutustest(nt Volvodel jne), seda saab küsida esindusest kui rohkem huvi pakub või googelda - mis iganes kellegi õnnelikuks teeb. See tähendab, et kahe 2015 aasta auto puhul üks auto võib olla juba kergete uuendustega (MY2016), kuid teine mitte ning kindlasti tasub müüjal oma tugevusi müüdavale kaubale mainida. See, kes seda teha ei oska, see ju selle inimese enda viga?
Rääkides varustusastmetest, siis teatud autod, mis tulevad teisest riigist, seal on esinduste poolt loodud varustusastme nimetused, mis on algselt mõeldud sinna turule. Seetõttu tihti kui on varustusastmes mingi "nimetus" siis see on sellel turul sellises astmes esinduses müüdud/turundatud ning kui müüja kirjutab, et auto toodud konkreetselt maalt teatud varustusastme nimega, siis luues seose sellega, pole see tegelikult valeinfo kui seda ka siin turundada nii?
Loomulikult on erandeid. Kuid samas on neid asju ülimalt kerge kontrollida, seetõttu isiklikult ei näe probleemi selles.
Ilmselt seal salongis ikka ostjaid käib, sest muidu oleks uksed juba suletud ja ilmselt on ka autod sõiduvõimelised, sest muidu oleks tarbijakaitseamet kaebustest üle ujutatud.
ARK peaks enne välismaalt imporditud auto läbisõitu kontrollima ja kui leiab, et seda on keritud, tuleks masin konfiskeerida. Las siis autoärikad nutavad.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.