Nagu ikka Viljandi autoärikatele kombeks, igale autot tutvustavale lausele mitu hüüumärki otsa ja vähemalt 100 tuh. maha kerida. Kiirustage ostma, sest head asja kauaks ei jätku!
Viimasest Volvo ärikast on isegi kahju natukene.
Kõik on nii kahtlustavad ja kontrollivad kõike koguaeg. Mõtles siis mees, et kerib 330k spidol, et see selline nii suur LS, mida nagunii üle kontrollima enam aga krt...
aga pidi ka mingi loogika olema 330 kerimisel- tavaliselt ju nii suure läbisõiduga autosid ei osteta, 200-300 vahele jääb selline keskmine müügiauto. hind ka just eriline tõmbenumber ei ole, kaks tonni oleks sellise vanuri eest enam kui piisav, tema tahab veel soodukaga ligi neli saada.
Vanal mõned kuud müügis olnud ja jamad küljes, läheb kõvasti kulukamaks kui läbisõidu kerimine. Ülevaatuse läbimisest rääkimata. Soomest toodud rümakas!!!!
Nelja hüüumärgiga autoärikas
Autoärikas härra Holm on tagasi keritud läbisõiduga auto nagu uueks teinud. Meite ameerika maal käiakse pühapäeviti ainult kirikus!
Tarmo telefonilt ( 56645999 ) saab täpsemalt järgi uurida mis usku eelmised omanikud täpselt olid.
kui vini ei pane, on info mõttetu- otsingutes välja ei tule
YV1BZ8756E1175526
aga krt ma ei saa aru, miks pean kuulutuses vini vaatamiseks tõestama, et ma ei ole robot? kas on kuskil mõni kuri robot, mis vini nähes maailmalõpu korraldab või miks pagan see vini vaatamine nii takistatud pab olema?
Väsimatud, a seni kuni on turgu, seni pannakse ka puid alla...
Aastaid tagasi, üks tuttav oli nii sillas, kui kiitis, et sai Hollandist (tellimuse peale toodi) sigaeduliselt XC70. Kaua kiidelda ei saanudki, kui remont küsis pisut alla 5000EUR...
Kuigi talle ka autodele lähedal olevad inimesed ütlesid, et see pakkumine liig hea, et tõsi olla, siis tüüp oli pakkumisest täitsa pimestatud ning kiirelt tegi iseseisvalt tehingu ära... Paar kuud hiljem oli ulg... Vahemüüja oli mingi tankist ja kõik otsad jooksid vette ning .... Olge mõnusad!
Seda 5K lahti seletada ei oska. See hinne tuli tollelt omanikult läbi vesise suu. Sai küll küsitud, et mis seal nii peetis on, a too ei taht sellest rohkem rääkida.
Nii, et siinkohal on too info vaid uue omaniku sõnad, mida lahti ei seletatud.
See 5kilo edasi rääkimine on mingi jura jutt (ERITI KUI AUTO OSTU HETKEL VEEL ENAMVÄHEM TOIMIS, mida võib oletada), hea et "mitte teadja" mehe kohta ütlesid. Samas tundud selline külajutu edasi rääkija olema, kuigi nagu välja tuleb ei tea tausta, tegelikust..tõenäoliselt ei tea sa mitte midagi! Nii sünnivadki mingid ajuvabad küla legendid, mida nn "targad mehed" "spetsialistid" edasi räägivad.
No kui vaadata mootori hindu, siis 2-3K on kasutatud mootor. Võib olla käimar ka pekkis ning tööraha lisaks ja viis tonni pole volvo jaoks mingi raha. kia rio saab ehk odavamalt korda.
Jutt kena :D tegelik läbisõit on üle 330 000km ja taksost ei ole sõnagi
ja kuidas kuulutuses selle tegeliku läbisõiduga eksitakse ala et oih üks null jäi lisamata ja all räägin 300 tuhandest
kirjutab,et mingi transfee auto.milleks kirjutada kuulutusse 49 tuhat,kui all kirjutab,et läbisõit 330 tuhat.vin koodi järgi takso, koos oma teada tuntud kunstnahaga
kas see peab tähendama seda, et saad korraliku kerega tehniliselt äraruunatud sara? kuid vahet pole- kindlasti leidub keegi, kel need üleliigsed 14K taskus sügelemas, seega autohuiarid ärge põdege- igale autole on ostja.
Toyota Urban Cruiser 1.6 D 66kW mis peaks olema 1.4 D4D 66 kW on korralikult tagasi keritud praeguse müüja poolt 287 290 pealt 209 280 peale. Väga libe sell võiks öelda, et paras pugeja ja ilusa jutuga. Kindlasti jääda väga kriitiliseks, sest auto on kere poolest vett ja vilet näinud, roostet ning mullitamist leidub. Samuti põhja alt paras roostekäkerdis. Keretöid vajab kindlasti, sest kõrvalistujapoolne plastik äär on lahti ja plekk tagumise ratta juurest kõvasti roostes, plastiktüüblid katki ja on üritatud parandada kehvasti. Teemakangelasele helistades on kõik viimase peal mis autot puudutab. Lisadest puudub püsikiirusehoidja ja tehes asjakohase märkuse sel teemal ei suvatsenud kuulutuses ära parandada. Puudub ülevaatus ja arvatavasti nii libedalt läbi ei pääse, sest on platsi auto. Kettad roostes ja pidurdab mannetult. Salongi pole raatsitud korralikult puhtaks teha määri veel riided ära kui ei jälgi kuhu istud. Aga tõele au andes sidur toimetab tõesti hästi. Kindlasti vaadata õlivarrast kuna ei lähe korralikult sisse ega tule ka välja, jõuga pidi välja kangutama ja peale seda ei läinud sisse tagasi nii nagu ennem.
Tegelane on vin koodi ära koristanud ja numbrid valgeks värvinud, et äkki mõni ullike ei küsi vaid ostab ära. Tegelikult kõvasti keritud auto ja mitu korda siit ka juba läbi käinud https://www.auto24.ee/used/3358224
WAUZZZ4EX8N001451
selliste audide ostjatele eriti kaasa ei tunne. kui peakuju juba on kord selline, et taolise paganteabpaljukeritud ja jummalapoogenmisajalooga isendi peale kõvaks läheb ja nii palju pappi taskus vedeleb, siis andku minna.
Auto dna järgi läbisõit:
ODOMEETRI NÄIDUD
KIRJETE ARV: 2
Kuupäev Odomeetri näit Detailid
2020-04-11 153 250 km LÄBISÕIDUMÕÕDIKU NÄIT
2020-02-27 193 121 km LÄBISÕIDUMÕÕDIKU NÄIT
Huvi pärast, kas keegi suudab selle masina tegeliku läbisõidu välja uurida, äkki on lihtsalt odomeeter teise ringi peal. https://www.auto24.ee/used/3352870
Saksamaalt toodud 7a vana diisel-mersu, mida müüakse 3-4x alla turuhinna (4 tuh € ja 113 tuh km). Loomulikult avariivaba, ideaalseisukorras ja ainus omanik tuli miskipärast Saksamaalt seda Eestisse müüma. Müüjal on prantsuse mobiilinumber.
Võrdluseks - samaväärse hinna-vanusega autod on tavaliselt korea väikeautod.
Eks siin võib hakata peale mingi segane skeem, et auto kättesaamiseks tuleb mingid lõivud/trahvid/maksud enne ära maksta ja kui raha üle kantud, siis müüja kaob uttu.
Selle Volvo kohta on kuskilt meeles, et vana 2.4 D5 mootorit tollel eelmise põlve XC60-l sai ikka ainult Aisini 6-käigulise kastiga, aga mitte uue 8-sega nagu kuulutuses väidetakse.
8-ne kast tuli valikusse ainult juhul, kui mootoriks oli uuem 4-silindriga D4 ja veoskeemiks ainult esivedu.
Aga mersul juba broneering. Ilmselt kollaste võilillede kiire kasvuga seoses hakkas kellelgi põlema ning tormas ruttu ühe omaniku hästi hooldatud saksast toodud prantsuse tel. numbriga masinat vaatama. Ja eks varsti võib tekkida legend jälle, et ei kesta.
Tahad mõnele nn.sõrbrale kes autot müüb,käru keerata ja paned lambist ülesse et Hollandis oli ls.550000,ilma et lisaks mingit viidet kust andmed pärinevad. Ja ongi tore,kõik usuvad ju.
Osteti 5000€ga odavalt, uurisin 05.06.2020 Auto24 kaudu, et mis seisus sõiduk on ja kuidas remont tehtud on. Öeldi, et avariis pole kunagi see auto olnud.
https://www.auto24.ee/used/3369069
YV1BW738DF1335506
Mina ei tea, aga mulle tundub, et ausa läbisõiduga Volvo V70-t on Eestist vist päris keeruline leida. See muidugi iseenesest selle foorumi lugejaid ei üllata, aga minu meelest on selle auto puhul huvitav see, et Eesti maanteeameti taustakontrolli lehel on fikseeritud ära ka viimane lõbisõit Rootsi ülevaatuse punktis mullu detsembris. Pole varem sellist asja märganud.
See tähendab, et eelmine omanik müüs auto esindusele, ags esindus ei ole masinat MNTs ümber vormistanud. Eelmine omanik kirjutas maanteeametile, et nad alustaksid ümber vormistamist esinduse nimele. Võõrandamise teadet ei ole mõtet karta. Emauste esinduste masinatel on võõrandamise teade ja ajutine kustutamine peal. Ükski esindus ei soovi kogu oma auto pargi eest kohustusliku liikluskindlustust maksta.
Huvitav, eile lisasin siia ühe Honda cr-v, mille odomeetrit auto DNA anmetel kõvasti keritud. Lisasin selle, et kuu tagasi märkis müüja, et sõiduk müüdud ja nüüd müüb uuesti teise konto alt. Ausa auto puhul ei oleks müüjal põhjust nii käituda aga moded võtsid selle hoiatuse maha. Ei tea, kas sellel "autoärikal" on siis modede hulgas tutvusi?
"odomeeter DNA andmetel kõvasti keritud" on argument, aga muu jutt lihtsalt jutt.
Miski ei välista, et sõiduk vahepeal pole omanikku vahetanud ja nüüd uuesti müügis uue omaniku poolt - lihtsalt omanikuvahetus pole MNT-s registreeritud. Paberlepinguga müües pole ka mingi ime, sest büroo oli vist samuti garantiinis.
PS Eesti on nii väike, et keegi alati tunneb kedagi, kes tunneb kedagi ...
Kui isegi müüb uus omanik, siis tekib ikka suur küsimärk, miks peaks uus omanik korras autot kohe müüma hakkama. Ja vee sama hinnaga. Järelikult peab midagi selle autoga viltu olema. Lisan DNA raporti ka
Võõrandamine tähendab tõesti seda, et juriidiliselt on sõiduk vahetanud omanikku ja uus omanik ei ole seda enda nimele kirjutanud. Märk võõrandamisest ei tähenda reaalsuses midagi, mida peaks nüüd kartma.
Näituseks ostsin enda masina liisingu lõppedes (veidi küll ennem tähtaega) pangalt välja keset koroonakriisi. ARK oli kinni ja ainukene võimalus vormistada e-teeninduses. Lihtne, mugav, moodne. Ei tea, kas pangatöötaja oli algaja või mis, aga MNT ameti lehel minu masinal ka märk juures võõrandamisest teatamine. Ehk siis kuna läks panga silmis müüki siis lisati selline märge, et pank ei ole omanik ja ilmselt mingi bla bla bla keiss. Vormistatud sai ümber mõned tunnid hiljem ning kuna oli reede, siis reg.tunnistus väljastati uuesti alles 3 päeva hiljem. Ehk siis juriidilises mõttes sõiduk vahetas omanikku, reaalsuses mitte. Märge võõrandamisest juures. Ei põe. Kui on aus värk, siis pole midagi karta. Pigem karta igasugu MY17, Full option, Executive, Limited edition mudelit kui võõrandamist.
Müügiportaalides seisab umbes 30 tuhat autot. Kui kuulutuses leian midagi kahtlast, unustan selle kohe. Lihtsalt püüan end suurest petturite paraadist pisutki eemale hoida.
To Kärss
Ei saa pilti lisada, sest moded ei lase seda läbi. Nagu varasemalt kirjutasin (teemad kustutatakse) siis tundub, et sellel autoärikal on siin foorumis käpp sees.
Ei tasu valetada, et ei ole lisanud. Pilti lisades tuli ette tekst, et foto on nähtav pärast adminnide ülevaatamist ja aksepteerimist.
Lisan siis lingi, siis ei saa adminnid jäälle valetada, et pole lisatud ja nemad ei tea midagi. http://static1.album.ee/files/1194/76/orig_29869185_Tmyl.jpg
võib uskuda et see lõiguke raportist on just selle konkreetse auto kohta, aga palju viisakam oleks panna leht millest on aru saada et millise autu kohta see käib
Serval ju olemas "võitja" kood, mida sa veel tahad?
EDIT: Või sa arvad, et keegi viitsis hakata võltsima DNA raportit? Sellisel juhul peaks hakkama tõestuseks iga kord lausa linki digiallkirjastatud pdf dokumendile nõudma :-)
Aga sa kontrolli! Telli uus DNA selle "võitja" järgi ja vaata millised andmed tulevad :-) Ei saa ju olla, et on kahju sellest paarist €-st, et õiglus jalule seada :-) :-)
Aga kes ütleb, et Autodna ka õige on?
Autodna ei ole ju ametlik info-ehk ükski info ei baseeru neil ei ülevaatusandmetel, ega esindustel vaid robot korjab ülesse erinevaid infokilde, mis on kusagil avalikult ripakil.
Kui sa kirjutad kuulutuse ja sa eksid näiteks siis kasvõi läbisõiduga ja salvestad selle, siis Autodna korjabki selle ülesse ja ongi vale info. Minu enda tuttav kontrollis ka enda ammu ostetud autot Autodna portaalis ja selgus, et auto on olnud maha põlenud ja kindlustuse poolt hüvitatud aga ometigi sõitnud sellega jub aastaid ja ei tundnud midagi valesti. Peale seda sai viidud esindusse kontrolli ja peale äärmiselt korraliku kontrolli oli vastus, et antud auto kindlasti ei ole põlenud aga ometigi info üleval on.
Autodna on äriorganisatsioon ja võrreldav natukene selliste vahepeal ka teleris nähtavate tasuliste horoskoopidega: midagi läheb täppi ka kuid enamus on maha visatud raha.
Kui ikkagi plaan autot osta, siis oleks ehk normaalne teha esmalt visuaalne kontroll ja siis kui auto enda jaoks tundub veel talutav viia siis uuema auto puhul esindusse kontrolli või siis vanema auto puhul ülevaatusele.
Esindus teeb kindlasti alati kasutatud auto puhul pigem müüja jaoks kriitilisema otsuse ja tihti ka potensiaalse ostja jaoks tundub neid vigu rohkem kui ehk esmalt normaalne tundub.
Eks igal inimesel on enda tõde ja nägemused aga niipalju kui minu kõrvu kostunud siis see Autodna on ikkagi pigem olnud sellinne mõtetu raha raiskamine. Ja kui soov auto soetada siis ehk aruande kulule juurde veel need ca 30-40 euri kulutada ja lasta teha esindusel oma nägemus, mis siiski rohkem väärt kui üks ärieesmärkidel toodetud paberitükike internetist.
kliirens ja muud asjapulgad, võtke teadmiseks palun, et siinsed adminnid on sõltumatud vabatahtlikud, kes ei aja mitte mingil juhul Firma mingisugust vandenõupoliitikat! Meil on kõigil piisavad teadmised tehnikast ja headest tavadest, et siit lootusetu pask kiirelt välja visata. Lähtume foorumi reeglitest ja vahest ka sisetundest muidugi.
Võimalik, et kontorirahvas viskab vahest mõne posti suurkliendi nõudmise peale minema. Siis tehakse seda nii, et adminnid ka ei näe, aga ma ei usu, pigem on see jälle mingi vandenõuteooria.
Üks variant on veel postituste kadumisele - inimeste pärisnimede sissekirjutamine. Nende eemaldamist saab inimene nõuda, tal on see õigus.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.