Pole küll subarut proovinud aga volvot küll ja minu üllatuseks oli 2,4 diisel ikka väga vaikne. minek selle mootori kohta ka suht hea. maastikul sõita muidugi ei saanud aga maanteepeal oli kyll mõnusn ja vaikne.
Oleme ausad.
Olin kolm aastat impreza omanik. Ja ütlen ausalt SUBARU EI LAGUNE.
ei olnud mingeid pukse ega muud juttu. Õli vahetus,piduriklotsid,kütus ja muud pisitarvikud nagu klaasipesu vedelik jne.
Jah see on õige, juhul kui midagi laguneb siis hind on suts karvasem kui teisetel markidel. AGA selle eest on suurem osa autost ikka pommikindel.
Päikest teile.
Jah juba tean seda nutulaulu mis kohe nüüüd tulema hakkab mu komentaari kohta.Aga ütlen kohe ära, sõida subaruga pikemalt ja tule lükka mu väide ümber. A´la naised saunas rääkisid jutukesi on siia mõtetu postida.
eelkirjutajatega tuleb nõustuda, endal juba 2,5 aastat 2005 a OBK, 2.5L 121kw. tõepoolest, kuna läbisõit on juba 195000 siis on esisillas stabika kondid vahetatud ja piduriklotsid, muidu aga hooldusest hooldusesse. vaatasin just, et viimase 8000km keskmine küttekulu oli kah 8,8 nii et ei midagi hullu
Jaapani autodel (küll mitte kõigil) enemasti on see hea omadus, et nendega ei esine igasuguseid tüütuid ja raskesti tuvastatavaid elektroonikajamasid.
Euroopa autodele on see jälle suht-koht omane, kelle vähem, kelle rohkem.
nelivedu on liba, maanteel pole see suurem porbleem. Samas iste väga mugav ja vaikne tõepoolest (diisel). Bensukas küllaltki janune. Võib esineda tüütuid elektroonikatõrkeid ning siis on margiesindajad su rahakoti kallal nagu puugid. Kott läheb silmnähtavalt õhemaks ja ... priskemaks.
Kord tuli mingi siseventika pisike andur vahetada, kokku tuli liita diagnostika, vahetus, varuosad ja ümberprogrammeerimine, et süsteem anduri ära tunneks, päris rasvane summa.
Automaatkastid polegi japsidel eriti arenenud teema olnud, väljaarvatud mõned viimase aja superautod. mehhaniline vastupidavus kindlasti ongi kõva. Iseasi on see mis juhtelektroonikat jms Volvo seal kasutab. Ehk Ford pole jälle kunagi elektroonika kohapealt väga kõva tegija olnud.
Huvitab sama küsimus. XC70 ja Outback 2008-2010, kumba marki eelistate ning kas diisel või bensiin? kui suurte hoolduskuludega peaks kummagi pidamisel arvestama? mugavuse koha pealt kaldun ise pigem volvo poole
Volvo on vaiksem, istmed paremad, uuena kõvasti kallim. Samas, H-6 mootoriga outbacki nelikvedu on väga hea. Kütusekulu ka muidugi:). Keskeltläbi laguneb Subaru vähem, aga nii vana auto puhul kunagi ei tea. Ega neid bensiinimootoriga XC70-d just palju müügis pole.
Praegu saada olevatest xc70 jääb valida ainult diislite vahel. Subaru diislid ei pidanud jällegi head olema. Keegi targem ehk kommenteerib. Kuidas subarul roostega on? Samas selle aja peale roostetab eestis sõitnud volvo ka juba
Subaruga kogemused puuduvad. Omasin 08a xc70 D5-sõita oli hea, talvel hätta ei jäänud ning maanteel läbi lumevaslude läks ilusti, ilma et oleks laperdama hakanud. Kuid siiski müüsin nüüd sügisel maha, eks sai slidetud ka juba oma 5a ja tundus, et hakkab vaikselt lagunema. Liiga tihti käisin remondis viimstel aaststel. Algus oli küll muretu, õlivahetusest õlivahetuseni ainult.
Suures pildis olin rahul.
Volvot tasub võtta 2001-2005 või al 2011. enamus volvo awd ei tööta, taga sild ei rakendu kuna remont ei ole otstarbekas rahaliselt ja varuosi saada pole. uuena on kõik nii kirves, tunne jääb nagu sõidaks tutika volvoga. Volvot odavalt korraliku ei saa. kõik mis paari tonni ringis on ära isegi vaata saad pasa kaela ja taod sinna sama palju otsa. volvo elus pidamine on kallis tean mis räägin sõidn 5a juba. esindusse ei ole mõtet minna võrreldes b osadega on vahe 3-5 korda. ja palju osi on ainult originaal. sõita on hea, mugav, suht vaikne. awd on mõeldud poriste teede jaoks ei enamat, ei roosteta. tartu tallinn remondiga probleeme pole ülejäänud jääd hätta. oli suvel juhus kus pärnu esindus 3 päeva ei suutnud viga tuvastada, auto ei käivitanud. telliti Tallinnast inimene kohale kes käivitas auto 30min. kui raha vähe ära Volvot osta
Volvo on mugavam, Subaru on töökindlam ja odavam pidada.
Tolle aja Volvo nelikvedu on üsna armetu. Rohkem selline abiratastega esivedu. Subaru on selles osas kindlasti etem. Subaru puhul tasub eelistada bensukat. Diisel on küll väiksema kütusekuluga, veidi parema kiirenduse ja pöördemomendiga aga mootor ise ei ole eriti õnnestunud. 2,5 bensukas on kindlam valik ja lõpptulemusena arvatavasti ka odavam ülal pidada.
Subaru odavam hooldus margiesinduses ca 220€. Suuremad hooldused kusagil seal 600 ümber kui mälu ei peta. Iseasi kas sa nii vana autot üldse esinduses plaanid hooldada.
Volvo hooldus pole kindlasti odavam aga varuosade hinnad on kohati arusaamatult kallid. Kohati isegi 2x kallimad kui mõnel teisel margil. Lisaks Info-Auto ebameeldiv suhtumine oma klientidesse.
Kokkuvõtteks: proovisõidul võib Volvo tunduda parem valik aga oma kogemuste põhjal valiksin igal juhul Subaru.
Lagunemise kohta ei oska öelda, sõidumugavus räägib mäekõrguselt Volli kasuks, outbacki tuule, rehvi jne müra on muljetavaladav. Mootor uimane ja janune.
Minu tähelepanekud V70 AWD (XC70 on sisuliselt sama aga kõrgem) vs Outback. Volvo on kiirem, mugavam, aga rohkem mootorimüra (diisel!). Subaru on oma olemuselt rohkem "tank" st. Outbackiga sõitsin julgelt üle "lamavate" ja metsarajal, Volvoga sai alati hoog täitsa maha võetud ja siis oli ikkagi vedrustuse hääl umbes nagu see töötaks viimasel piiril. Kütusekulu ütleks isegi, et oli natuke isegi Subaru kasuks, Volvo D5 rüüpas kütust mõnuga. Samas, võibolla olid mul diislile ebareaalsed ootused.
Outback oli 2.5i ja 2016 aasta, Volvo oli V70 D5 AWD (151kw) ja aasta oli vist 2011
Üks asi mida veel märkasin, et Volvol suht ükskõik mis rehvid all, rehvimüra oli enam-vähem samapalju alati. Subarul olenes müratase tohutult rehvist, näit. Bridgestone oli ikka põrgulärm võrreldes Nokianiga.
Keretööd on valikute küsimus. Kui auto mis on läbi roostetanud aga soovid sellega veel 12 aastat sõita siis muidugi.
Mõistlikum on siiski valida auto mille kere on sellises seisus et aasta pärast pole vaja keevitama hakata.
Mina isiklikult pole kunagi pidanud ühelgi autol keretöid tegema. Ei Subarul, Volvol ega ka ühelgi teisel autol. Autosid olen omanud nii päris uusi kui ka üle 15 aasta vanuseid.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.