Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

 
Laki tänava tehnoülevaatus (sissesõit territooriumile, kus töötame, asub Laki 11A vastas Tallinnas) alustas oma tööd aprillis 2002. Autode kontrollimisega olen ise tegelenud 10 aastat. Olen valmis vastama Teie küsimustele, mis puudutavad sõiduautode ja kuni 3,5t täismassiga veoautode tehnoülevaatust ja sellega seonduvat.

Tean, et tehnoülevaatust puudutavat ei saa alati võtta üheselt kuna palju oleneb hetkesituatsioonist, probleemküsimuste kogumi suurusest ja seaduse tõlgendusoskusest. Kui probleemide lahendamisel leitakse kompromisse, siis ei tohi need seadusega vastuollu minna. Vaatamata sellele, et tuginen oma vastuses kehtivatele seadustele, ei saa igas olukorras võtta minu selgitusi kui absoluutset tõde. See tähendab, et minu infot ei tohi kasutada à la Mait Millert ütles, et nii on õigem.

Minu poolt juhitav Maitene OÜ on eraõiguslik juriidiline isik, kes on sõlminud halduslepingu ARK-ga. Mainitud leping annab õiguse teostada riiklikku järelvalvet, st mootorsõidukite ja nende haagiste tehnoülevaatust. Vaatamata sellele, et minu seisukohad ühtivad enamasti ARKi ametnike seisukohtadega, pean vajalikuks ära märkida, et Maitene OÜ ega mina isiklikult ei saa foorumites esindada Riiklikku Autoregistrikeskust, ametnikke ega nende seisukohti. Haldusleping ei näe ette sellist võimalust.

Mait Millert
Maitene OÜ tegevjuht
telefon 715 4246
www.maitene.ee
 

TEEMA: PEALTNÄGIJA

16:42 14.12.2011
to Pelco ja teised (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Kas tõesti peab naiivsetele, kes loodavad platsilt uueväärilist autot leida puust ette tegema:
1. Heas korras autot sisse tuua ei ole mõtet, esiteks ei müüda sellist autot välismaal heast peast maha, teiseks, kui keegi müüb tõesti head autot, on ka hind selline, et ei tasu Eestisse tuua. Siin oleks korraliku auto hind koos toomiskuludega selline, et keegi isegi ei helistaks kuulutuse peale.
2. Kui auto on juba kohal, kas te arvate, et müügiplats teeb autole täieliku kontrolli ja likvideerib kõik leitud vead? Andke andeks… Ainuke vigade leidmise süsteem sellistel Lasnamäe müügiplatsidel ongi klient, kes auto enne ostmist üle vaatab/ laseb vaadata ja siis leitud vigade pärast auto ostmata jätab. Arvake kas nendest leitud vigadest järgmisele huvilisele midagi mainitakse? Lihtsalt oodatakse järgmist lolli, kes võib-olla asjast vähem teab ja auto koos vigadega ära ostab. Kui järgmine ei osta, siis ülejärgmine.
3. Kui viga ongi selline, mis kohe silma karjub ja mille pärast auto tõesti müümata võiks jääda, siis tuleb see korda teha võimalikult odavalt – külge läheb heal juhul lammutuse originaaljupp või siis halvemal juhul kõige odavam B-varuosa, mis kestab küll platsil seistes aga meie teedel sõites hakkab loksuma poole aasta pärast; remont Kolja juures, kes kasutab osade vahetuseks haamrit, mitte tõmmitsat. Airbagi saab sujuvalt asendada takistiga, poritiiva saab vahetamise asemel ka pahtlist üles ehitada jne.

Kasutatud auto müük ei ole heategevus, kui remonti saab teha vähima raha eest või see üldse tegemata jätta, siis nii ka tehakse. Jumal hoidku, kui toodud auto kasumist veel mõni liigne euro peaks maha minema.
19:59 14.12.2011
Kange Kalmer (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Kui autor ise oma nn tõestamise videoid meile enam näidata ei söanda, keerutab ja vassib "uute" videote ümber, siis mis tõendusmaterjaliks selline pahn enam kõlbab? Ei klapi seal aastaarvud ja mis veel. Mina ei saa tõsiselt võtta jutte, et piduritest tuli välja jätta, sellepärast peitsin video ära. Nalja teed, mees?
Siin esitatavad süüdistused on küllalt tõsised, kui nende esitamise järel oma videotega manipuleerima hakata, siis võinuks vabalt selle vahu üles löömata jätta. Mina ei ole algusest saati siin selle teema arenemist jälgida saanud, praegu teemasse sisenedes kaob kogu loost vusinal ramm välja, kui videole klikkides on see "privaatne".
Ehk lühidalt - kogu jutt on ilma tõestuseta möla ja laim. Kogu lugu.
20:11 14.12.2011
Üksik naisterahvas (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Täpselt, Kalmer.
Ja kui autor oma sõnadele kaalu lisamiseks kinnitab, et on kaine, siis tekib küsimus, et no mida, tavaliselt siis ei ole või?
22:02 14.12.2011
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
Kõigile torisejatele - viimane võimalus välja öelda oma soov mida filmiksin sest tulemas on viimane video antud Volvost kuhu tuleb kindlasti piduritest.
22:11 14.12.2011
kaaamera (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Viimane soov oleks ,et sõidaksite selle volvoga sellest kaamerast üle ja siis filmiksite ka seda veel.
01:02 15.12.2011
Vana toriseja (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Seda kolmandat videot oleks tahtnud ikka ka näha aga kui uus siis uus. Seal tahaks ikkagi auto OBD diagnostikat näha, mida siis ajust välja lugeda annab või mida sealt näeb. Siis võiks huvi pärast pidurivõimendit vaadata, kas võimendi või peasilindri poltidel või mutritel on haamri- või roostejäljed. Hooldusraamatusse võiks samuti piiluda. Kõigile torisejatele võiks filmida 4WD katsetust ka üldplaanis, muidu mõni vandenõuteoreetik hakkab pärast veel plõksima, et stendis on hoopis teine auto või et auto hoopis lükati käsitsi rullidelt maha:)
Mis sest ATF-i salvräti testist sai, kuidas see käib ja mida sealt välja lugeda annab?
Ja kas saite kusagilt teada, palju siis vahekasti lõtk võib olla?
Ah jaa, mis siis airbagil viga oli?
07:53 15.12.2011
´ (registreerimata)
Re: Pealtnägija
minule igatahes piisas pealtnägija vaatamisest saamaks aru, et tegu kõvasti vahtu aetud teemaga ja ainuke fakt seal saates oli ia nime- ja hinnakiri nende arust vaja minevatest töödest- ei ühtegi selgitust pidurite probleemi kohta, ei sõnagi neliveo kohta jne. kõik muu oli üks suur mulin ja silmade volksutamine- kuidas nii ikka saab...

13:02 15.12.2011
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
OBD testi salvestus jääb ära kuna sai kasutatud laenatud testrit kes tahab teada kuidas test käib, võib lasta oma auto üle vaadata mõnes töökojas. Ülejäänud asjad nii palju kui võimalik ma salvestan auto alla enam ei lähe sest see video peaks plema küllalt ülevaatlik.

Selgitan veelkord. Loo algatasin Info-Auto poolt tehtud arve ja "autospetsialisti" öeldu põhjal sooviga rahvast hoiatada kahtlaselt suurte arvete eest, mida on tehtud, tehti ja tehakse ka edaspidi. Võtsin pealtnägija meeste kahtlustavaid väljaütlemisi kui solvangut minu eriala, ameti suunal, sellepärast muutusin ehk liigagi isiklikuks. Täna keskpäeval lõppes 3 päevane vastamise tähtaeg Rasmus Kaggele saadetud palve asjades. Tähendab ma võin neid mehi edaspidi nimetada autolollideks tühikargajateks kes võtavad vastu otsuseid koduperenaise ütluste, petis spetsialisti ja mitme auto probleemide liitmise teel saadud info põhjal. Nad on ühekülgsed sensatsioonijanused jopskid kellel ei jätku julgust öelda, et eksisid ja ei jätku julgust vabandada avalikult.


16:34 15.12.2011
itmiis (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Mait küsi kommentaari Viktorilt?
19:07 15.12.2011
? (registreerimata)
Re: Pealtnägija
ehk läheb PN-l püsside laadimisega aega......mida Millert edasi teeb? ongi loo lõpp?
20:47 15.12.2011
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
Viktor kommenteeri palun
22:14 15.12.2011
itmiis (registreerimata)
Re: Pealtnägija
16:03 17.12.2011
Kärss
Re: Pealtnägija
Omamata mingit seost konkreetse teema või autoga, tahaksin siiski omalt poolt lisada, et sel aastal sai ostetud üks sama aastakäigu neliveoline Volvo ja lasin teha autole kontrolli IA-s. Pärast vigade listi kättesaamist olin hämmingus, sest kui pisimõlkide märkamine võib jääda töökoja kehvas valgustuses kogemata kahe silma vahele, siis kui mind ei teavitata mootori õlilekkest (terve mootori külg õline ja tilgad all, mis ülevaatusel fikseeritakse vist ohtliku veana ja mille eest ka MuPo juba parkivaid autosid kimbutab), tekkis endal küll küsimus, kas ja mida nad seal üldse kontrollisid? Vead ei hirmutanud, auto sai ostetud ja vead kõrvaldatud, aga kui ma oleksin inimene, kes ise kapoti alla vaadata ei oska, kes vastutab (st korvab rahaliselt) nende märkamata jäänud vigade remondi? Ütlesin seda ka kohe seal leti taga, mispeale nõustuti ja märgiti MINU ÜTLUSTE PÕHJAL need vead sinna listi (mis oli iseenesestmõistetavalt ka argumendiks automüüjaga hinnas läbirääkimisel). Olgu seal teeninduses kui tublid ja osavad töömehed tahes, aga sealt kellegipoolne pealiskaudne praaktöö ei ole mitte ühekordne ja selline käitumine (neilt teenuse tellija ütluste lisamine) pole ESINDUSE puhul professionaalne.
16:42 17.12.2011
Caddy huviline (registreerimata)
Re: Pealtnägija
http://www.osta.ee/23214070 Aga siis võiks teha uue video kuidas on sellisel saral kehtiv ülevaatus kui näha, et auto juba kaua seisnud nii ,et hallitab seest ja öeldakse ,et põhi läbi roostetanud. Kas poole aastaga mädaneb auto ära eriti veel suvel :).
20:33 17.12.2011
niiseeon (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Lugesin seda pikka juttu ja tahtmatult tekkis mõte,et meie inimesed on ju pidevalt ostnud kasutatud autosid pikka aega ja mis on teadmeta(tegelikult) läbisõiduga.Nii nagu minagi.Oli aeg kui ostsin esimese UUE auto VW esindusest.Oli aasta 2001.Esimese 8500 km.läbimisel läks auto esindusse tagasi remonti kolinaga esisillas.(väidetavalt amordi esmesed puksid)siis 20000 läks vahetusse roolilatt,siis enam-vähem samal ajal sai vahetatud tagumised amordid,mõni tuhat km edasi vahetati välja kliima radikas ja kompressor(ju ei saadud aru kumma viga)siis tuli paarkümmend tuhat km rahulikumat aega ja vahetati uuesti tagumised amordid välja.Umbes 70000km vahetati välja turbo jne.jne.Õli hakkas mootor võtma juba 5000 km järgselt rohkem kui peaks(pidin juurde valama umb.800g/5000km hoiatustuli süttis)jne,jne.Kusjuures rõhutan,et auto käis pidevalt esinduses hoolduses.Lugeses eespool olevat juttu ei saa ma aru-mina ostsin ju UUE AUTO esindusest,aga siis on ju tegu ksautatud autoga-tulge mõistusele sõbrad..........
22:18 17.12.2011
hahahaaa (registreerimata)
Re: Pealtnägija
to niiseeon:
sellises tempos ei lagune isegi venes tehtud autod, vedas sul, järelturu masinad (mida 2001a. juba on), kestavad paremini. Olen oma "150000" läbisõiduga masinal läbinud 30000 ja midagi pole veel küljest kukkunud. Sinu kirjeldatavad vead on ilmselgelt liiast, üldiselt püsivad ikka paremini koos.
09:07 18.12.2011
' (registreerimata)
Re: Pealtnägija
olen oma pea 3a tagasi ostetud 16a vanuse ja eestis praeguseks üle 40 000km läbinud auto juures siiani vaid õlivahetusi teinud. kevadel plaanin ära vahetada tagumised piduriklotsid ja ühe tagaratta laagri. ühtegi muud remonti nõudvat sõlme siiani esile tulnud ei ole.
19:56 18.12.2011
ka XC omanik (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Vaatan, et vahepeal on paar tatti pritsivat kasutajat vist vastava esinduse domeeni alt siia sisse kommenteerima tulnud?

IA on lihtsalt üks koht, kus üsna nahaalselt kooritakse ja see on asjaomastes ringkondades ammuilma teada. Lausa imekspandav lollikari on sealt Pealtnägijas, et nii labaselt orki läks, keegi kirjutas tabavalt "silmade volksutamine ja ohkimine "kuidas saab""".

Mis puudutab esindusi, siis nt Veho Eesti pakkus meie Citroen Berlingole ise välja, et mitte teile kaela määrida pea 1300 eurot maksvat uut tagasilda, siis me paigaldaks teie loal torsiooni laagritele määrdeniplid ja määriks neid igal õlivahetusel, siis olete vahest rahul ja auto kestab ka kauem. Niiet professionaalsus pole veel kuskile kadunud, kus on konkurents, seal on see endiselt alles. Konkurents puudub seal, kus eliitmargid oma ainuesindusega karistamatult laiutada saavad.
09:55 19.12.2011
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
Autoesinduste suurim probleem seisneb selles, et nad on suures osas suletud asutused. Paljud protseduurireeglid on autotootja poolt ette antud. Väga palju kasutatakse mudeli-margipõhist diagnoosimisaparatuuri mis annab küll palju informatsiooni kuid pärsib diagnostiku loovat lähenemist probleemidele. Nii juhtubki, et tahetakse vahetada haldeksi juhtblokki kui tegelikkuses ei tööta pumba mootor. Praagitakse automaatkasti võll, tegelikkuses on juhtmed lühises. Väikeste töökodade omanikud võitlevad ellujäämise nimel ja mõistavad, et kui remondimees praaki teeb siis "sõna levib"... Autoesindustel on aga tööjärg ootamas. Autoesindustel ei ole küllalt efektiivset kvaliteedikontrollisüsteemi mis aitaks vähendada eksimisprotsenti sest valdavalt usutakse nende kompetentsi ja nii vahetataksegi masinatel terve sõlm vaatamata sellele, et oleks piisanud ühe osa vahetusest. Samuti tegeldakse seal pigem toodangu järelvalvega kui tehnoseisundile hinnangu andmisega nii vahetatakse kohe õõtsapuks kui korpuse külge vulkaniseeritud kummiosa on paar millimeetrit lahti. Nii vahetatakse kogu stabilisaator kui varras on natukenegi väiksema diameetri peale kulunud kerekinnituspukside juurest. Ega ma muidu ei kirjutaks sellistest asjadest kui ise ei oleks kokku puutunud hinnapakkumistega kus tahetakse vahetada rohkem juppe kui vaja. Selliste juhtude vähendamiseks peaks sisse viima kohustuse igal juhul tagastada autoomanikule vahetatud autoosa või sõlm, küll ta siis hiljem otsustab, kas vahetatud katalüsaator anda kokkuostjatele saades sellest veel kuni 30€ või jätta remondifirmale. Probleeme liigsuurte arvetega jätkub, jätkub probleeme valedisgnoosidega ja egas tehnoülevaatajadki ilmeksimatud ei ole. Samas soovitan ikka ja jälle - võtke remonditöökojast hinnapakkumine ja minge sellega ülevaatuspunkti, et jõuda selgusele kas ja mis vajab kohe vahetamist ja millega kannatab veel oodata. Lisan lubatud volvovideo mis on viimane.
http://youtu.be/_o2UUXf9fw4
19:04 20.12.2011
? (registreerimata)
Re: Pealtnägija
sellega on lugu läbi?
22:02 20.12.2011
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
Jah lugu on minu poolest läbi antud Volvoga. Helistasin "Pealtnägija" vihjetelefonile nädal tagasi kus vastas meeldiva häälega naisterahvas. Palusin, et ajakirjanikud minuga ühendust võtaksid e-kirja või telefoni teel. Palusin, et nad vaataksid siin foorumis mis ja milleks. Minu kõne ajal juba läks nende töötaja foorumisse ja ütles, et ta vaatabki foorumis olevat. Ta lubas minu palve edasi saata Rasmus Kaggele. Samuti pidi ta edastama info selle kohta, et kõnealune masin ei ole minu juures lõpmata palju aega kuna sellele on huviline tekkinud. Kuna minu püüd õigluse poole ei lähe asjaomastele korda nii palju, et ühineks süüdistustega ülevaatussüsteemi laimamiseks valeinfo kasutamises siis minule aitab. Lugu läheb edasi teiste juhtumitega sest ma olen alati avatud ja valmis vaatama autoremontijate hinnapakkumisi ning võrdlema infot auto tegeliku remondivajadusega.
09:09 21.12.2011
moi moi (registreerimata)
Re: Pealtnägija
10:07 21.12.2011
´ (registreerimata)
Re: Pealtnägija
eks ta ole unhappy selliste jaoks, kes sinisilmselt kasutatud autot ostma lähevad ja sinisilmselt igasugu esinduste kalkulatsioone usuvad. juba selline summa peaks kella helisema panema ja tekitama mõtte, et kas tegu pole mitte osava rahanöörimisega kliendi taskust ning minna selle paberiga veel kuskile kontrolli. mina olen siiamaani oma autod ülevaatustelt probleemideta läbi saanud ja kui ka sõites tunnen, et autol mingeid anomaaliaid ei ole, siis järelikult ülevaataja pole haltuurat teinud. sel aastal leiti ühel autol kerge rooliotsa loks ja juhiti ka tähelepanu sellele, et pidurikettad hakkavad peagi tehase antud kulumispiirini jõudma- asi, mida ma ise poleks osanud vaadatagi, aga ülevaataja nägi kohe ära.
11:48 21.12.2011
Juhan Tuhk (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Viktor peaks küll oma töötajatega I-A s. rahul olema, et nad nii agaralt tahavad talle kasumit teenida. (võimalikult palju juppe müüa ). Firma maine on vist teisejärguline, peaasi et pappi tuleb.
15:27 21.12.2011
ei saa aru, mida proovitakse t (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Minu jaoks oli Pealtnägija lugu pigem petvatest autokaupmeestest ja seal pole mitte midagi vaja ümber lükata. Spido on keritud, aasta arv kuulutuses vale ja auto ei ole see, mille pähe teda pakutakse, ka selle konkreetse Volvo puhul.
Kas ülevaatuspunktid on ausad ja ei tee koostööd automüügiplatsidega? Ma tahaks looda, et on ausad aga ülevaatuse mehed teavad väga hästi, kui palju ja kuidas tuleb pidurdada, et test läbida ning kui palju tuleb gaasi anda, et heitnormid oleks korras jne jne. Kui keegi väidab vastupidist siis ta valetab. Ja kindel on see, et autoplatsid viivad oma autod ülevaatusele ainult oma tuttavatesse TÜV punktidesse. Seega päris puhas pole selles süsteemis keegi. Väitku see Mait Millert siin mida iganes.
See videotõestus on isegi kohati naljakas, kui mõtlema hakata. Võeti mingi suvaline tumesinine Volvo kuskil ja hakati tõestama, et see on täiesti korralik Volvo. Ei kahtle selles. Aga kas see oli see sama Volvo, millest oli PN juttu? Ma küll ei tea ja ei saa selles kuidagi kindel olla.
Ühesõnaga asi haiseb igast otsast kahjuks.
16:07 21.12.2011
´ (registreerimata)
Re: Pealtnägija
need umbusklikud ongi selline kontingent, kes käivad sul kümme korda ümber auto, uurivad ja mõtlevad ja siis küsivad hinda alla ning kui lasedki alla, siis ikka uurivad ja mõtlevad ja lõpuks ütlevad, et ma vaatan veel ringi...
mõnda aega tagasi proovisin enda autot maha müüa ja olgugi et oli teistest tunduvalt odavam hind ja ütlesin selgelt välja, et tegu pole ideaalses korras masinaga, kuid siiski täiesti sõitva masinaga, oli seda umbusku kogu aeg tunda- ei tea, mida ta nüüd pähe tahab määrida. no krt vaata hinda ja mõtle ise juurde, et selle raha eest ei saagi saama tehase järgi lõhnavaid istmepolstreid ja värvikambrist tulnud keret. lõpuks loobusin müügist ja sõidan ise rahuga edasi- müügist saadav raha oleks niiehknii suht väike olnud, aga autol hetkel tarbimisväärtust siiski tunduvalt rohkem. eks kui päris romuks ajan ja enam ei näe mõtet remondi alla raha panna, panen uuesti müüki.
16:09 21.12.2011
´ (registreerimata)
Re: Pealtnägija
aa, mait jõudis oma kirjutise juba kustutada- umbuskliku all pean silmas seda eelmist kirjutajat ja temasarnaseid, kes igal pool pettust näevad.
17:24 21.12.2011
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
Mina ei ole miskit kustutanud. Antud foorumil on veel teinegi administraatori õigust omav isik kes omab kõvemaid volitusi kui mina kuna omab õigust administraatori (minu) arvamust kustutada. Kahju, et ta ei pea vajalikuks kustutada mind otseselt solvavaid kommentaare...
18:13 21.12.2011
edu sulle HR Millert (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Mina jälle omaltpoolt ei soovita ÜV punkte ,kus on remonditöökoda kõrval, sest siis käitutakse samamoodi nagu esindustes- sul see ja see läbi ja meil ,siin kõrval kohe asjad olemas?! Tean juhuseid ,kus sai autot kontrollitud sellise jutu peale teises punktis ja auto oli täitsa korras. Arvan et ÜV punktid peaksid olema sõltumatud ja erapooletud , aga selliseid on kahjuks vähe.
23:14 21.12.2011
Mr.ARTHUR (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Kõik keskused keeravad hindasid juurde. Isegi ostetud perfektses korras sõiduki ühes keskuses, võite julgelt kohe sõita teisse keskusesse ja seal leitakse paarkümmend mõtetud viga kui oled botaanik.
01:34 01.04.2013
sipelgasiiliokas (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Viitsind kõike läbi lugeda,aga video kus volvot alt loksutatakse ...hmmm..rooliotsad on ka sisemised,kontrolliti ainult välimisi--usu nii ei tuvasta kui sisemisel on lõtk,isegi siis ei pruugi täpselt aru saada,et kas lõtk sisemises otsas või latis kui käe peale paned,sest osadel mudelitel lati tolmukaitsekumm nagu plastik kõvast materjalist ja siis on seda katsudes raske või võimatu tuvastada..Hüdraulilise roolivõimuga autol peab mootor töötama ja pump lööma,kui otsasi kontrollida,sest seisval mootoril võibki latis kerge loks olla.
12:22 01.04.2013
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
To sipelgasiiliokas
Olge mureta hea hr. sipelgasiiliokas. Meil jätkub piisavalt nii kogemusi kui oskusi, et autol tuvastada sismiste rooliliigendite liigset nii pikki- kui ristilõtku. See, et ilma roolivõimu töötamiseta st. mittetöötava mootoriga võib olla kuuldav kolksuv heli on meil samuti teada. Tänan meeldetuletuste eest sest "teadmistepõllu rohimine" on ikka vajalik.
19:49 28.12.2019
PäältkaejaCVN (registreerimata)
Re: Pealtnägija
Kuidas omal käel objektiivselt veermike võimalikku lõtku kontrollida? Palun asjalikke vastuseid.
13:36 29.12.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Pealtnägija
Kui kedagi abiks ei ole siis ainuke võimalus on üles tõsta auto ratas ja võtta sellest kinni kell 9 ja kell 3 kohtadest ning ratast loksutada 1 sentimeetri jagu. Kui tunnete kerget jõnksatust siis on lõtk.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.