Küpsemas mõte, teha autoga väike tiir Venemaal. Palun teadjate nõu, kuidas tänasel päeval piiriületusprotseduur käib? Mis paberid peavad olema kaasas(peale viisade, tervisekindlustuste ja rohelise kaardi...) ja mis paberid tuleb täita piiril? Samuti protseduur tagasi tulles? Sõtjad kõik EV kodanikud, viisadeks turistiviisad, autoks isiklik 9-kohaline väikebuss.
Tänan ette asjalike nõuannete eest.
käisin hiljuti veokal klaasi vahetamas. seal tuli jutuks autos olev liikluskaamera. vene miilits pidavat tegelema juba sellise asjaga, et vaatavad binoklist, kas liikluskaamera on autos või mitte. kui ei ole siis rajalt maha ja määrivad miski rikkumise kaela, a`la sõitsid punasega üle või ei lasknud jalakäiat läbi. selline väike rubliku teenimine. need ainult jutud, ei kinnita ega ei lükka ümber. seega mõtlemisainet lisaks natuke.
samuti yuotubes nähtavad (kindlustus)pettuste videod. kus tehakse väike kõks ja hakatakse pappi välja nõudma. tuttaval juhtus selline väike kõks, kas tahtlikult või kogemata, aga sõidukast väljunud 3 kaaki andsid veoka juhile lõuga ja nõudsid 50000 rublikut. see oli muidugi aastaid tagasi. aga noh, kindlasti on elu ilusamaks ja turvalisemaks läinud.
Kui muud paberid korras, siis tuleb piiril Vene poolel täita auto ajutine sissevedu tolli paber ja siis need tavalised väiksed füüsilise isiku paberid kus kahest poolest üks jääb kohe Venemaale sisse sõidu punkti ja pärast välja minnes võetakse see teine pool ka ära, ehk siis kõik paberid peavad alles olema väljumisel.
Tegime 2011 sügisel Venemaa reisu ja miilitsonäärid peavad võõraste numbritega autosid KINDLASTI kinni.
Igasuguste ajuvabade nõuetega, näiteks üks kohalik mütsikandja hakkas meie Eestis registreeritud ja Eesti kodanike poolt juhitud autol nõudma Vene Fõderatsiooni teh.ülevaatuse kleepekat esiklaasil.
Vaidlesime mis me vaidlesime, aga lõpuks meie järjekindlus jäi peale ja miskit me sellele tegelasele ei maksnud.
Kohalikud soovitasid, et kui oled täitsa kindel, et ei rikkunud ja vastaspool mõistuse häält ei kuula, siis juhul kui vaidlus kipub pikale venima, öelda, et "mina süüdi ei ole, lähme jaoskonda, teeme kõik paberid ja ma tahan et meie saatkonnast/konsulaadist keegi ka juurde tuleb", aga seda kõike väga rahulikult ja meele kindlust üles näidates, see pidi neid korrale kutsuma, kui hakatakase saatkonda või konsulaati nõudma.
Kui aga tead, et süüdi, siis tasub mingi 500 (u. 12.5 €) või suurema rikkumise korral 1000 RUB (u. 25 €) kohalikuks "kiirtrahviks" valmis hoida ja sellisel juhul pole mõtet vaidlema hakata.
Teed on enamvähem, mõnes kohas nagu Saksamaal ja mõnes kohas nagu meil Tehnika tänav, aga suuremalt jaolt ok.
Kütus täpselt poole odavam kui meil (ei oska öelda palju need hinnad on muutunud viimase aastakese-pooleteise jooksul), süüa igas tee äärses putkas ei tasu :):), seda siis omast kogemusest, samas jälle sain ühes täiesti peldiku moodi putkas oma elus proovitud parima plöffi...
KINDLASTI peab vähemalt üks inimene oskama natuke paremini vene keelt rääkida, sest neid kes seal mingis välismaa keeles mõistaksid juttu puhuda, neid on suht keeruline leida, kui neid mingil põhjusel järsku vaja.
Piiril täidad iga isiku kohta immigratsioonitalongid ning auto kohta tollideklaratsiooni. Kõik paberid tuleb säilitada reisi lõpuni. Arvesta ka sellega, et kui oled Venemaal üle 3 päeva, siis tuleb kohustuslikus korras end registreerida kohalikus politseijaoskonnas. Korralikumatel hotellidel on teenus hinna sees, odavamad hotellid vastavat teenust ei pakugi. Registreerimata oled illegaal.
Kui Peterburist või Moskvast kaugemale ei lähe, siis ei peata sind keegi kinni vaid Eesti numbrimärkide pärast. Kiiruseületamine ei ole erinevalt meist Venemaal kuritegu nr 1, selleks on hoopis möödasõidu tegemine üle pideva topeltjoone. Nii et vaata hoolega keelumärke, enne kui möödasõitu sooritad (aga möödasõite tuleb hulganisti, kuna veokitel 70 km/h ja sigullid ja muud parsad, mida on enamus sõiduvahenditest, lihtsalt ei liigu kiiremini).
Korralikud teed on vaid Moskva südalinnas ja teataval määral ka Peterburis. Tallinn - Peterburi tee on viimase aasta joksul enam - vähem ära remonditud, aga näiteks Kingissepa ümbesõit on siiani lõik, kus naljalt üle 50 km/h ei arenda. Ülejäänud teed ei kannata kriitikat.
Samuti ära kaota hetkekski valvsust: pealtnäha korralikus asfaltkattes võib ootamatult leida sügava löökaugu, kuhu parimal juhul jätad maha esisilla.
Tangi ainult korralikes tanklates - Lukoil, Neste, Shell, BP, Bashneft, Tatneft, TNK, mõned veel. Väldi külatanklaid, kui ei taha umbes kütusefiltritega lõpetada.
Tänud põhjaliku info ja soovituste eest. Eks oma autoga, omal käel Vene reis ole pisut ekstreemne küll, kuid reisimise eesmärk ongi ju, et oleks põnev. Vene keelt oskavad seltskonnast pooled, ise saan samuti hakkama, nii, et tuleb ära proovida...
Ma tean, et mingi hetk oli venemaal kindlustusega selline lugu, et isegi kui su auto mahakandmisele sõidetakse maksab kindlustus vanas rahas äkki 2000 krooni ? Vaata fishki.net videosi venemaa likklusest, oskad arvestada mis seal toimub !
Arvesta, et sind hakatakse igatepidi peedistama just miilitsa poolt, varu sularaha.
Venemaal ei ole enam miilitsat, on politsei.
Kui liikluseeskirju ei riku, ei peedista sind keegi. Rikkujaid on Venemaal nii palju, et mitte ükski politseinik ei viitsi tühjal kohalt mulli ajama hakata.
No uldiselt ma elan venemaal ja ei ole midagi taolist nagu siin eespool kirjutati.Kui eeskirju ei riku ei koti sind keegi (omal Eesti numbrid peal) aga kui kinni peetakse naita paberid ara ja igaks juhuks kusi pidamise pohjust. Koik teed ei ole korras nii,et tasub olla ettevaatlik sammuti kutusega mingid kula tanklad unusta ara.Kui tekib hadaolukod 112 +01.02.03 igasugu pattidega raakida ei tasu uksed kinni ja kone politseisse.Trafid on tousnud vales kohas parkimine 3500 rutsi kiirus on ka tousnud ja jalgi topelt joont selle eest votavad load ara.Ja veel uks tahelepanek kui peeti kinni ja umbes et te rikkusite seda ja seda olge kena naidake mu rikkumist,kui ei ole naidata Sorri praegu on koik politsei autod varustatud kaameratega Joudu
No loe ja naera! Igaüks plätrab turueitede juttu!
Mul on mitu töökaaslast kes käivad autodega venes. Naaber käib iga kuu paar korda, pole kellegagi selliseid asju juhtunud millest siin räägitakse.
Kui LE ei riku, ei puutu sind keegi, kui lolli mängid ja esinema hakkad on muidugi teine lugu.
Eelkribajatele jõudu inimeste hirmutamisel.
Ennem võib kusagil depressiivses eesti väikelinnas poodi minnes kesta saada.
to:vanamees ise ka venemaal kaid voi?ainult kuulujutte korjad?
ma juba viimased 17 aastat Peterburis nii,et selle eluga olen taitsa kursis,Eestis kain iga 3 kuu jarel korra nii,et selle eluga nii kursis ei ole.
Kui venes kaiakse monel venemaa algab ja loppeb Ивангород-iga.
3 kuu jooksul sept.-dets ei peetud kordagi kinni ja esimest korda 17 aasta jooksul lasin tolli valjaveo paberi ule nuud ootan trahvi
Soidan iga paev keskelt labi 70-90 km linnas
Ma olen sõiduautoga käinud Venemaa vahet viimased 13 aastat, kogu Venemaa Euroopa - osa on piki ja põiki läbi sõidetud ja isegi Siberi poole peale olen üle Uuralte paar korda sattunud.
Tere.Olen käinud Venemaa poolel mitmeid kordi. Kui vahetan autot, siis Vene pool annab jätkuvalt tolli putkast uusi blankette, mida täita. Kas selliseid blankette on võimalik ka netist leida? Tavaline tollideklaratsioon olemas. Aitäh, kui leiate vastuse.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.