Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: REHVID SAILUN JA WESTLAKE

10:58 16.04.2013
carlos123
rehvid sailun ja westlake
mis arvate nendest rehvidest sailun sh402 ja westlake sp06 odavama küll aga kuidas kellegil vastu pidanud on
11:38 16.04.2013
karvanejakole
Re: rehvid sailun ja westlake
Kui Sind huvitab ainult hind ja vastupidavus, siis enamik Hiina rehve kestavad hästi, kuid peavad kehvasti. Plastikul ei ole kummiga võrdväärset pidamist. Mis ei pea, see ka üldjuhul ei kulu.
11:51 16.04.2013
carlos123
Re: rehvid sailun ja westlake
kas nad kõik suht halva pidamisega või kannatab suvel sõita
11:58 16.04.2013
ˇ (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
eelmine suvi sai westlake`dega ära sõidetud ja nagu näha, ikka veel elus ja terve. vastupidiselt mõnede uskumusele, et hiina rehvid on saatanast. ja eile panin nad uuesti alla ja ei ole nad kandilised, ei ole nad kõverad ja ei ole ka mingit vibra hoolimata sellest, et ma ei lasknud neid üle tasakaalustada.
12:47 16.04.2013
tahman (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
kui liikuda 90-100 vahel ja mitte kellegi p...s.kinni ei ole siis hiinakad kannatavad sõita väga hästi! endal juba kolmas aasta jookseb. elus ja terve. oleneb muidugi ka auto maksumusest...minul 2000 piires,ei näe vajadust pool auto maksumusest ülehaibitud rehvide alla panna..)
12:59 16.04.2013
carlos123
Re: rehvid sailun ja westlake
aga kumba soovitate ise.
14:20 16.04.2013
Tuscan
Re: rehvid sailun ja westlake
Eks nad ühed kabelisse sõitmise rehvid enamsti ole kui läheb piirsituatsiooniks. Rehvitestides neil pidurdusmaa ikka oluliselt pikem kui Euroopa rehvidel, samuti muud omadused halvemad. Vaata rehviteste näiteks siit http://www.kumm.ee/category/blogi-uudised/rehvitestid/
Kui raha vähe osta parem mõne Euroopa odavtootja rehv, mis on enamasti mõne tippfirma mõne aasta tagune mudeli koopia, mis on viidud tütarfirma tootmisse üle. Näiteks Barum, Sava, BF Goodrich vmt tootjate toodang.

Kuigi ka hiinlased teevad tugevalt tootearendust ja ma ei imestaks eriti kui 3-5a pärast on nad juba vähemalt Korea ja Jaapani rehvitootjate taseme saavutanud.
19:17 16.04.2013
ˇ (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
hakkab peale. loomulikult otse kabelisse...
kasvage juba ükskord suureks ja hakake aru saama, et kui teie taskud ja lauad ja riiulid on täis hiina toodangut, siis sama toimub ka autonduse juures ja kui kasvõi viis aastat tagasi ei olnud rehviturul hiinlastest just väga palju kuulda, siis nüüd on olukord hoopis teine ja jutt mingist enesetapust on vaid selliste tegelaste teema, kellede jaoks rohi oli kunagi rohelisem ja päike kollasem. testides jah hiinakad erilisi tulemusi ei näita, aga meie igapäevane sõit ja proffide testiringid on kaks eri maailma. kui talverehvide osas võiks küll natukene kriitilisem olla ja igat saasta mitte alla toppida, sest meie talv on kohati siiski üsna tõsine tegija, siis suvine asfalt ei paku just eriti palju võimalusi metsa panna- sõidud kiirustel 90- 100 on igasuguse rehviga probleemivabalt teostatavad.
19:28 16.04.2013
Martty31 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Soovitaks Matadori, hea Euroopa odavrehv
19:29 16.04.2013
morpheus
Re: rehvid sailun ja westlake
Ostsin sügisel oma uutele velgedel Sailun naelrehvid. Paigaldamisel läks ca 100 grammi raskust ühele veljele, vaatamata sellelele, et veljed ja rehvid olid uued. Pidamise osas on raske midagi öelda (terve talve ABS, veojõukontroll ja külglibisemise vastane seade töötasid) aga samas ei olnud ka midagi ekstreemset. Praegu vaatan, et a´la 99 % naeltest on alles ja läbisõit oli 18000 km. Rehvimüra täiesti talutav. BF Goodrichi naelad MB A klass 2 all teevad tunduvalt tugevamat lärmi. See suvi lähevad uued Bridgestoned alla aga järgmine suvi kindlasti mõtlen Sailuni suveka peale, kuna talvekale midagi halba ette heita pole.
21:04 17.04.2013
Bõvalõi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Tere mehed! Mis spordialaga tegelete? Kui ringrada silmas peate, siis on jah paremaid rehve aga kui tegelete rahvaralliga, sellisel juhul täiesti arvestatavad rehvid. Kui aga suvatsete hoopis maanteel sõita, on tegu täiesti normaalse tegijaga.
22:07 17.04.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Mina küll ei pea seda normaalseks, kui hiina rehvidega auto kiirus on pidurduskatses veel üle 40km/h samas, kui korraliku tootja rehvidega auto juba seisab.
Olen kokkupõrke metskitsega läbi elanud. Loom surnud ja autol ainult number ja numbrialus kahjustatud. Oleksid hiina rehvid all olnud...
Võid ju sõita igati ettevaatlikult, aga iial ei või teada. Korralik pidamine võib kriisisituatsioonides säästa teie vara ja kellegi elu.
22:48 17.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
Kui sõidaks teedel üksi, siis jah suva, mis all on, niikaua aga kui tuleb teedel ette ootamatusi teiste poolt, oleks hea ikka häid rehve omada. Ega ainult korra elus võibolla saadki tõdeda, et kui oleks olnud paremad rehvid... Keegi ei räägi siin poolemeetristest või meetristest pidurdusteekondade erinevusest, erinevused on oluliselt suuremad, seega ärme oma koonerdamisega liiale ka läheme.
23:17 17.04.2013
njah.. (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Hiina rehvid on ülearugi head ja liiga kallid ka. Endal mingid kulunud rehvid nõuka ajast autol all ja pole ka mingeid probleeme olnud. Ees on ühe ja taga teise firma rehvid. Ees on vähe parema kirjaga rehvid siis juhtimine ikka parem kuigi väheke ujub auto teel aga pole hullu midagi. Viga ikka rohkem tihendis kui sõidetud ei saa.
23:20 17.04.2013
tahman (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Talvel ei maksa koonerdada.. kuid suvel..meie kiiruste juures ei oma see mingit tähtsust.Rehvimuster ja sügavus alati mul normis ehk just talvel panen uued alla. Ja kui tulebki ootamatu pauk luuavarrest kus sa isegi reageerida ei jõua..mida annab see kallis rehv? Loomulikult kõik seoses auto enda hinnaga jne jne jne...kuid mingit cm-te tagaajamist äkkpidurdusel ..milleks? Hoia vahet,mõtle ette ja kulged!
23:40 17.04.2013
Petrohv (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kui teie ja teie pere elu ei ole midagi väärt siis ostke oma "kormorane" edasi...


(Kuskohast te üldse sellised mõtted võtate a´la :kas "sailun ja westlake".)!?


00:06 18.04.2013
tahman (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kuule petr-off,sellist juttu võid sa rääkida noortele ja rohelistele algajatele..eriti naistele..)

Mina õppisin sõitma 80 te lõpus. KOhe esimene kogemus talvel,olematute nö..rehvidega.. Ja praegu..naljanumber...ei viitsi enam kammentaarida.kes oskab sõita see sõitab,kes on äpu,maksab rohkem..ja pole ikka garantiid,et tast asja saab..)))
00:51 18.04.2013
.neeme (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Ma ei tea kui palju te siin keegi aastas (või mõni mees ka kahekümne aasta jooksul) sõidate, eriti kui mõelda, et mõnel rehvid nõukaajast autol all (kasutaja njah..). Ise sõidan aastas u 50000 km kolme erineva autoga ja pean ütlema, et meie teedel juhtub nii mõndagi. Kui sa pole vihmamärjal teel pidanud tegema äkilist põiget möödumaks teele sattunud metsloomat, koormast pudenenud plastpeldikust, rehvi purunemise tõttu vatassuunda kaldunud veoautost või jumal teab millest veel, siis on sul vedanud. Mingil põhjusel peetakse suverehvi juures tähtsaimaks omaduseks madalat hinda, aga kui sa satud mõnikord ka maanteele siis pole see põhjendatud. Kui sa sõidad ainult linnavahel siis pole tõesti ehk mõtet kallimat rehvi osta, aga mina olen hakanud uskuma, et paremate rehvide erinevus kehvematest tuleneb paljuski milleski muust kui turvisemustrist. Näiteks ühtesid hiinakaid kasutades kontrollisin korduvalt rattapoltide kinnitust, sest möödasõitudel ja kurvides tekkis imelik ujumine, seda kõike legaalsetel kiirustel. Peab ütlema, et rehvid pole odavad asjad, aga hiinakad pole oma hinda ammugi väärt. Kui siin mõni mees sõidab ühe jooksuga neli või rohkemgi suve siis minu soovitus on maksta jooksu pealt see 40 euri rohkem ja valida midagi euroopa (aga miks mitte ka Lõuna -Korea) toodangust. Aga see on soovitus - kui ikka tahad kõige odavamaid, siis mina kätt ette ei pane. Turvalist liiklemist!
06:56 18.04.2013
ˇ (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
paistab, et on kaks vaidlevat leeri- nö vanakoolimehed, kes sõitnud igasuguste rehvide ja igasuguste autodega ja puhtad ajupesust ning propagandast ja reklaamidest ja on õppinud ise mõtlema ning ise hakkama saama ja saavad hästi aru, et õnnetusi vahel juhtub ja õnnetused on tihtipeale paratamatud, sest neid ette ei näe ja süüdi pole alati mitte üks tegur, vaid tegurite kogum ning on teine leer, nö noored, kes elanud reklaamide ja meedia ja tarbimise maailmas ning omades veel vähest elu- ja sõidukogemust ning oskust ise mõelda ja ise järeldusi teha, samas aga piisavalt palju kuulnud- näinud kõiksugu jutte, artikleid, pilte liiklusõnnetustest, kampaaniaid liiklusohutuse teemadel, pidevat reklaami rehvidest, autodest jne, siis loomulikult noortel tekib asjades uhtes oma petlik visioon ja just selline, nagu neile pähe on pistetud- kui ikka iga päev tuleb reklaam, et osta bridgestone või michelin ja sõidad turvaliselt, siis tekibki neil selline uskumus, et kõik sõltub rehvidest ja valides mingi muu tootja rehvid, nende turvalisus hoobilt hävib ja nende perekond on tõsiselt ohus. aga pole hullu- umbes 10a pärast teie mõttemaailm sootuks teistugune.
08:39 18.04.2013
tahman (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Täiesti nõus 06:56-ga... väga täpne olustiku kirjeldus. Elu on tõesti edasi läinud kuid oskused peavad ka olema. Ainus kus mina hinnaalandust ei tee on just talvine periood! Korralik muster ja mitte kõige odavam...sel hooajal oli hankook.Ilma naelata. Kuid suvel,korralikud autod kõige oma elektroonikaga lendavad kraavi või puu otsa..milles see siis tuleneb? Eriti kui 100 euri maksis rehv...irooniaga.
08:48 18.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: ˇ

Nooremad otsivad rehvitestid üles ja mitte ühe, vaid paljud, mida kõiki ei saa üks rehvifirma saboteerida ega ära osta, seega sealt selgub nii objektiivne tõde, kui antud olukorras võimalik. Kui nüüd vaadata seal testitulemusi, ei tohiks vaidlusi tekkida, suva, mis on see rehvi mark, pimesi ei tasu midagi usaldada, tuleb vaadata tulemusi. Need kõigega sõitnud vanakooli mehed/naised peaksid aga just paremini teadma, et vahel on just hea rehv see, mis päästab, eriti vihmas, maanteel jne. Aga mõned tunduvad just nagu sihilikult (või siis tõesti ignorantsusest) valima testide baasil kõige sitemad rehvid, kas tõesti ei ole juurde panna 5 või 10 eur rehvi kohta, et hüppeliselt paremaid rehve osta? Keegi ei räägi ju Nokianidest, Goodyearist või contist, häid odavbrände on ka olemas, näiteks minul läksid selleks suveks ühele masinale alla GT Champiro 228 rehvid, selle kõrval ei näe põhjust, miks peaks mingit sailuni ostma?
13:10 18.04.2013
ˇ (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
vaata audikene, ma olen neid teste juba mitmeid aastaid lugenud ja väga hästi mõistan neid numbreid mis seal kirjas ja ei usu eriti, et neid teste niiväga ära ostetakse ja kinni makstakse, aga kui pööran pilgu minevikku ja mõtlen sellele ajale, kus polnud ei teste ja polnud ka tänapäevaseid rehve saada, kuid kiirused olid ikka 90 ja autod tunduvalt kehvema juhitavusega kui praegu ja sadas lund, vihma, rahet või suvel asfalt sulas, siis ma ei näe põhjust, et peaksin suvisel ajal rehvivaliku osas niiväga põdema. jah, olid ka minul eelarvamused ja aasia toodang tundus kunagi kahtlane, aga kui üskord olin sunnitud koheselt ühed suverehvid ostma ja kätte sattusid nankangid, milledega sõitsin ilma igasuguste probleemideta kaks suve ja sealtmaalt hakkasid eelarvamused vaikselt kaduma. paluks siis mõnel kommenteerijal tuua neid näiteid oma elust, kus ainult ja vaid rehvid olid need, mis päästsid auto, elu või naabri aia. kõik ainult jahuvad, aga midagi konkreetset pole kellelgi öelda. see ongi see tulemus, et reklaamimaailm on vaigistanud terve mõistuse ja pimesi usutakse, et kui kruvin alla testivõitjad, jään ellu. testid testideks, aga testides tehtavad asjad meie teedel üldjuhul ei toimi- testid tehtakse piirsituatsioone esile kutsudes, tavaliikluses on meil selliseid situatsioone üliharva, sest keegi ei hakka lausvihmas otsima pidamise piiri ega kurvides välja selgitama, millise kiiruse juures auto veel piruetti ei tee. või teete niimoodi?
14:21 18.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: ˇ (registreerimata)

Meil ei ole paralleeluniversume nende sinu "what ifide" kontrollimiseks, selleks on testid ja palju sul neid situatsioone olema peaks, et hakkaksid uuesti kvaliteetrehvi ostma, saad surma korra või kaks? Kas analoogselt siis kindlustusega, et kui kaks aastat pole juhtunud, siis peaks ära lõpetama? Muide, mida kauem pole juhtunud, seda suurem on tõenäosus, et kohe juhtub.
Aga ega ma väga ei viitsi vaielda, lihtsalt natuke ärritas see objektiivsetele kaalutlustele tuginedes otsuseid tegevate inimeste lammasteks pidamine. Enamik postitusi võrdleb siin ala stiilis, et kui otse sajaga posti paned, ega see rehv ei päästa sind. Mis ma sellistega peale hakkan, kes ei oska asju nn ceteris paribus printsiibil vaadata.
15:28 19.04.2013
v6sa
Re: rehvid sailun ja westlake
Vahet ei ole - sama saast ikka.

Mõlemal on auk keskel ja ümber mustast plastist õhuruum. Enamasti on ümmargused, reeglina ei kulu.

Kuniks oma elu sittagi ei maksa, kannatab sõita küll. Liiklusreeglite järgi, sõidukiirust valides.

Vähene kulumine on muidugi hea asi, kuid pidamine (seda eriti märjal asfaldil) oleks nagu veel parem. Vat selel viiamsega on odavama otsa rehvidel sitasti.

Aga nagu mitmed eelkirjutajad on öeldnu, siis ettevaatlik juht saab sõidetud. Täpselt samamoodi, nagu kulunud talverehviga... Lihtsalt enam peab ette mõtlema ja teiste vigade korrigeerimiseks rohkem ruumi jätma...

Mis hinnaga need "rehvid" kätte tuleks?
16:13 19.04.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
huvitav, mul mida aeg edasi, seda rohkem ma mõtlen liikluses enda ja oma lähedaste turvalisusele. noorena sai ka sõidetud talv läbi suvekatega ja rehv oli all selline, et veel politseilt trahvi ei saaks. läks alla igasugune kasutatud saast, millel vähegi mustrit oli.
aru ma ei saa ka neist nõikaaja kummardajatest. vot me olime, sõitsime, elasime. olime mehed. sitta te olite. olukord oli selline. ma ei tea miks te sõitsite tol ajal olematute rehvidega? minu isa ladus aastas korra või 2 oma volga pagassi ja tagaistme rehve täis ja sõitis kohtla-järvele. ööpäevake passimist ja ladus protekteeritud rehvid autosse tagasi. suveks üks muster, talveks teine muster. tol ajal oli ka autojuhiks saamine klass omaette. tänapäeval läheb võhik kooli ja 2-3 kuupärast astub lubadega võhik liiklusesse. keskmine kiirus on tolle ajaga võrreldes kindlasti märgatavalt suurenenud ja liiklustihedus, julgen pakkuda, et 4-5 kordistunud.
kui isa mind kunagi sõitma õpetas, siis oli ikka nii, et kõigepealt kogemused, siis tulevad ka kiirused. tänapäeval on nii, et kõigepealt kiirused ja kui õnneks läheb, siis tulevad ka kogemused.
rehvidest ka, et sellele autole, millega sõidavad naine ja laps, siis sellele tuleb alla siiski kvaliteet rehv, muu on välistatud. tõenäoliselt michelin. aga see millega ise sõidan, vot sellega olen dilemma ees. sinna tuleb vist kvaliteet rehvi odavam bränd. aga sõiduautole hiinlast alla ei kruvi. veokale küll, kui rehv jääb juhtsillast kaugemale.
16:58 19.04.2013
stammer (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
No see Kohtla-Nõmmel asuva protitehase "toodang" tänapäevases mõistes küll kvaliteetne ei olnud. Hea kui prott 2000 km-it peal püsis, kui rohkem, siis oli juba ulme. Aga ajad olid sellised ja saasta müüdi ja saasta eest maksti ja maksti mustalt, et üldse midagigi autole alla saada.

Teemasse ka:
Hiinakal ja hiinakal on vahe. Meil müüdavatest on vist kõik kvaliteedi viimase otsa omad, seda just hinnatundlike klientide tõttu.

17:56 19.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
kõva mees,kes kiidab protikummidega sõitnud issit. iga tänapäeva hiinlane lööb need protid kaugelt nokauti. rääkimata volgast ja tema olematust juhitavusest.
v6sa says: ...kannatab sõita küll. Liiklusreeglite järgi, sõidukiirust valides.
...ettevaatlik juht saab sõidetud ... Lihtsalt enam peab ette mõtlema ja teiste vigade korrigeerimiseks rohkem ruumi jätma...

tehke nüüd siis raffale selgeks, mismoodi TEIE, kõvadmehed, oma superrehvidega siis sõidate? eeskirjadest ei hooli, teiste vigu ei arvesta- ainult mina ja reff, selline on deviis?
muideks, looder, ma ütlen naisele, et ole ettevaatlik, hiina rehv on all. sina aga tekitad võltsi turvatunde kui ütled, et anna minna, lääne rehv on all.
19:13 19.04.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
kulla inime, sa võrdled tolle aja protti praeguse protiga. ma ei tea nende kvaliteeti. siis veel ei sõitnud ise autoga. kasutuses oli diagonaalrehv. sa ei saagi neid asju omavahel võrrelda, tänapäeva hiinakas paneb neile pika puuga ära. mees mõtle mida sa räägid. ma ise mäletan konkreetselt ühte korda kui prott hakkas ribasid maha viskama. enamus sõideti siledaks ja protiti uuesti. aga selle mainisin ma ära selle pärast, et ei oleks ulumist, et polnud mustrit, polnud rehvi, bla-bla-bla, polnud võimalusi. nagu näha oli asi tahtmises/viitsimises kinni. nii nagu tänapäevalgi. esmase hooga ainult irisemine ja vingumine.

mu naise autol on michelin all, aga siiski sõidab ta ettevaatlikult. sina oma naisele võid ju öelda, et hiinakas all, aga kui vaja teha maanteel põige ja siis külglibisemisega puuse läheb ehk jõuab veel mõelda, et nii palju sa siis tast hoolisidki? kui ainult linnas sõita siis tõesti pohh, mis rehviga kulged, kuid siiski on pidurdusmaa pikem kui kvaliteetrehvil. äkkpidurduse korral.

siin üks mees mainis, mingite talverehvide pidamise kohta, et pidamist ei tea, sest terve talve ABS, veojõukontroll ja külglibisemise vastane seade töötasid. kui sul need kogu aeg töötasid, siis järelikult puudus igasugune pidamine, sest need vidinad olid sunnitud tööle hakkama, et kompenseerida rehvide pidamatust. ja siis kiidame, et oh kärab küll, saab ju sõita. aga ükskord lõpetab abs-i andur töö ja mis sa siis teed? nutad kuskil kraavis, et oli mul vaja see kuni paarsada euri kokku hoida. ja mitu aastat sa ühtede rehvidega sõidad? samas kvaliteet rehviga sõidad ka rohkem läbi, seega kaob see hinnavahe ära.
19:34 19.04.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Palju teist Hiinakate kirujatest reaalselt nendega sõitnud on? Ma pakun välja et mitte keegi .Kui panna ühele autole Hiinakas alla ja teisele nn. kvaliteet rehv,ja anda kirujatele sõita,siis võib 100% kindel olla ,et ei tee keegi vahet.Ja väita,et kvaliteetrehv kauem sõidab,siis ei arva nii.Nokia H minu läbisõiduga kevadest sügisesse välja ei vea,ennem saavad otsa.Aastas läbisõitu 60000km.Sai siis eelmine suvi Nankangid alla keritud,ja ei oska küll millegi üle kurta.Ei ole just kõige kergema jalaga.
20:16 19.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
a sa looder nüüd tagantjärgi ei tunne, et su elu oli tookord ikka räiges ohus- protikad, olematu turvavarustusega volga, sõna lasteiste või turvatool polnud veel eesti keeles leiutatud ja tänu jumalale, et norma millaski turvavöösid tootma hakkas. su isa võttis ikka meeletu riski kui pani perekonna autosse ja kuskile sõitma hakkas- põdrad ning kitsed tormasid üle tee, tee oli vihmast ligelibe, vahel oli ka jääd ja naastrehvid olid vaid ministeeriumi autodel. tänapäeva pehmodega ei anna tollaseid juhte võrreldagi, kõrgem pilotaaž. üldiselt jah, proovige hiinakad ära ja tallinnast tartu sõites ei saa te tõepoolest aru, mis papu auto all ringi käib. ja mul kah talvel abs muudkui ragises või vahel käis papu ringi- ei tea, kas pean nüüd goodyeari tehasele kirja saatma, et mis krdi saasta te toodate ja mis papinaelu te kasutate?
ja kindlasti oli see rehvitest ära ostetud, kus goodyear üle keskmise tulemusi näitas. aga mina loll ostsin need rehvid ju testide põhjal.
ahjaa, teisel autol hakkapeliitad ka panid auto ragisema- kolmas hooaeg, naelad kõik sees, mustrit 6mm- igati saast rehv ju...
21:26 19.04.2013
tahman (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kokkuvõtteks...Ainult seda,et TALVEL olgu korralik (SISALDAB KÕIKI HÄID OMADUSI) rehv. Talvel. Ja oskused. Pakun välja,et kes suvelgi sõidetud ei saa ÄRGU TALVEL PAREM ROOLI MINGU.

Muudetud 22.4.13 08:46

21:33 19.04.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
60 000 km aastas ... elate seal autos või, Eesti tingimustes ikka väga ebameeldiv. Saksas veel ok nende kiiruste juures pole nagu number.
Aga nagu üks eelkõneleja mainis, siis autole, milles sõidab mu pere, hiinlast alla ei pane, sama siin ja ei ole seda teinud ka keegi tutvusringkonnast ega ka Euroopa tuttavatest, k.a. sakslased. Huvitas miks ... rumalad või, raha palju või ...
Ja see kes ütleb, et näe kurja tema Nokian kulus 60 000 pealt ära, vaevu piisas, siis nii ongi, rehvid mis peavad ka kuluvad kiiremini, kuskil tuleb kompromiss leida. Rehv mis ei kulu, see ka ei pea ehk tegemist kõva seguga, sisuliselt plastik, milleks muutub muide iga rehv aastate järel.
Aga kindlasti on see hiinlane parem - uuena muidugi - kui mingi margirehv, millel vanust juba oma 6-7 aastat.
Rehvitesti järgi ei tasuks valikut langetada, see vaid üks osa sellest. See 60 000 km mees ehk peakski sõitma rehviga, millel kõvem segu kuna sõidab ilmselt pidevalt maanteed või on taksojuht. Mina ei ela oma perega 60 000km aastas autos.
Aga põhimõtteliselt andke minna, peaasi kui minu äkkpidurduse järgselt ka minu taga sõitja seisma jääb või lausvihmas mulle vastassuunast ette ei vaju ... seni on kõik ok :-)
Googeldada tasuks neid rehve, eriti vene keeles on head infot sageli.
22:01 19.04.2013
Nan Kang (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Lugupeetud AS, väidad siin , et euroopa tuttavad. Palju sul neid tuttavaid seal euroopas on. Aga mina juhuslikult elan saksas ja olen tihedalt seotud autodega ja kõige nendega seonduvaga. Võin siinse rahva rahustuseks öelda, et pole vaja karta neid hiinlasi mitte nii väga nagu siin hüsteeriliselt püütakse väita. Nendel on hinna ja kvaliteedi suhe paigas ja on veel üks asi mida eestlane ei tihka tunnistada. Eurooplane ostab endale asju vajaduse järgi ja annab endale aru mida ja kui kallist ostab. Linna vahel suvel saaksid meie rehvieksperdid infarkti, sest pole mitte haruldane kui tänavaääres näed seismas kabrio bemmi või merssu ja all on mingid kangid või sailunid või veel mingid kolmandad tundmatu looma nahad. See aga tähendab, et kannatavad need rehvid sõita küll.
Nii-et enne kui kallid kaasmaalased siin vile üles tõmbate vaadake ka laias maailmas ringi ja saage kompleksidest üle ning olgem otsustusvõimelisemad ja ärge laske endile suvalise müügimehe antireklaami pähe tõmmata.
Parimate tervitustega Nan Kang.
22:27 19.04.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Vaata kodanik AS,60000 aastas sõitmist,aasta sees ka talv,millal on talverehvid all.Nokia saab otsa 25-30000 kilomeetriga.Ja et 60000 km aastas sõita,ei pea elama autos.Kõigil ei seisne töö kontori laua taga persetamises.Ja Saksas kasutatakse vägagi usinalt Hiinakaid,meeldib see sulle või ei.Ja vaata,et sinu äkkpidurduse peale mõni nn. kvaliteetrehv tagant tuppa ei tule.
22:34 19.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: siimrasmus

"Ja vaata,et sinu äkkpidurduse peale mõni nn. kvaliteetrehv tagant tuppa ei tule."
Milleks selline jutt? Testid ju selgelt näitavad, kumb paremini pidurdab, muud tingimused jätame samaks, nagu igasugustes sellistes võrdlustes ikka, muidu pole mõtet võrrelda.
22:41 19.04.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Selline jutt selleks,et kui tee peale ikka mõni loll satub,ei pruugi mingisugune rehv aidata.Millegipärast saadi vene ajal vene tahmarõngastega hakkama,nüüd peab ainult cont,nokia ja muu nimega papu all olema et liiklusesse tulla.Kas juhid on nüüd nii äpud või?
23:14 19.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
MUUDE TINGIMUSTE SAMAKS JÄÄDES! Kas sellest on nii raske aru saada? Kurat, kuhu me sellise harimatusega jõuame?
07:34 20.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
laboris katseid tehes võid sa oma võrdsetest tingimustest jahuda, liikluses on kõik ebavõrdsed, alates kogemustest, reageerimisajast ja lõpetades auto tehniliste iseärasustega. autolehes ja tehnikamaailmas ilmusid sel kevadel mõlemas testid ja ühe sama tootja sama nimega rehv oli neis testides erineva tulemusega- saksas saadi üks tulemus, soomes teine. vot see on see sinu tsaribus paribus.
09:29 20.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: -

Et siis võrdleme nii, et pole vahet üldse, millega kuidas või mis kiiruselgi sõidan, sest see ei kaitse mind juhitavuse kaotanud lennukiga kokkupõrke eest. Väga tubli, täpselt nii me peakski asju arutama ja muudame 100 muutujat korraga asjast rääkides, muutes seeläbi tähtsad komponendid vähetähtsateks ja vastupidi. Muidugi on tulemused erinevad, sest tingimused on erinevates testides erinevad (teekate, niiskus, temperatuur) ja vaadata tulebki mitmeid teste ja sealt omad järeldused teha.
Miks ma pean jõudma üha jälle ja jälle sellistes vaidlustes selleni, et ei viitsi lollidega vaielda, kes vaidlevad vist ainult vaidlemise pärast ja sisuliselt asja ei mõista.
Kas on nii raske aru saada millest ma ceteris paribus lähenemise korral räägin? Huvitav, kas näost näkku rääkides ajaksid ka sama lolli iba vastu?
09:42 20.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
rohkem oled sina see, kes vaidlemise pärast vaidleb. jah, me saame samade tingimuste ja erinevate rehvide puhul erinevad tulemused, aga samamoodi saame erinevad tulemused kui võtame kümme inimest ja paneme nad kordamööda ühe ja sama auto rooli, millel esialgu all tipprehvid ja teisel korral hiinakad. parem juht saab hiinakatega ehk parema tulemuse kui kõige äpum juht tippudega.
11:20 20.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: -

Jah saab, pole küsimustki, aga mis on sellise lähenemise point erinevate rehvide võrdlemisel? Sama moodi võib võtta bmw M3-me ja 1,4 liitrise mootoriga ford focuse ning saata need rajale, focuse roolis proff, bmw-l algaja, suht kindel, et proff on rajal kiirem, kas siis focus on kiirem auto?
12:40 20.04.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
ma, looder, ei tunne, et mu elu oli minevikus ohus, sest siis oli elu selline. see, et ma ise lapsena tagaistmel ilma turvavööta nii püsti, pikali kui istusin, ei tähenda, et ma praegu oma last samas vaimus kasvatan. ah, et jookse seal taga ringi, ma nõukaajal olin nii kõva vend, et polnud vaja, te võite ka. tänapäeva autoga piisab äkkpidurdusest kui lahtiselt istuv laps võib peaga su hüpersupergiga stereos maanduda. ah, jaa, te sõidate ju hiinakataga ning auto veereb rahulikult edasi kui mina juba peatunud olen.

nan kang, sa kiidad, et seal saksas kabrio bemm või merss seisab tänavaääres jumal teab mis rehvidega. kui auto seisab, siis täiesti pohh, mis rehvidel seisab ja kas üldse seisab rehvidel. ma küsiks kui palju teil seal praegu sooja on? temperatuuride vahe on ikka väga räige. meie peaks siiski vaatama soomlaste rehvieste mitte sakslaste. meie kliima nagu rohkem soomega sarnane. täna hommikul just jõudis tuttav hollandist. seal pidi nii palav olema, et autos maga katuseluuk ja aknad lahti. isegi poolas (saksa piiri lähistel) magas lahtise katuseluugiga. tuled koju, tuul ja külm võtab munad tagant. saksas on soe, seal kannatab tõesti hiinakaga sõita, aga meil siin veel öökülmasid ja võib veel pikalt ja augustis võib ka juba esimesi öökülmasid tulla. sa ei saa võrrelda, seda, et kuidas sakslased soojas kliimas saavad sõita ja te seal ei saa. kui inimene ei suuda juba selliseid asju endale selgeks teha, siis kuidas ta suudab äkkpidurduse korral peatada hiina rehvidega auto samal maal. kui korralike rehvidega auto seisab enne takistust, aga sul hiinakatega veel kiirus 30-40km/h.

aga noh, mis me siin ikka vaidleme, kel hetkeline raha sääst tähtsam, kui enda ja pere turvalisus.
12:55 20.04.2013
irwar (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
mujal ostetakse jeps soodusrehve.....meie ullikesed ainult firmamärki. nagu ikka tublile tõusikust banaanlasele kohane.
13:19 20.04.2013
rehvitehnik (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Mul mitmed tuttavad toovad Rootsist kasutatud rehve(tuhandetes) ja nende hulgas on mõned hiinakad ainult, enamuses tuntud margid.Ja needki hiinakad on alati väga hea mustriga.Huvitav,miks need nii kähku alt ära võetakse?Ma olen ka ühe korra ostnu uued asiaadid alla ja poole suve pealt müüsin uuesti maha, sest pidamist oli vaid kuiva ilmaga,150 kw-ga ja märja teega ei saanud automaadiga isegi 90 pealt kiirendada, sest rattad käisd tühja.Peale seda panin 10 aastat vanad Dunlopid, millel 4mm mustrit ja oli teine asi kohe.
Sõitke oma hiinlastega, aga ärge kiitke seda paska.Samasugused pasad on Hiina valukad, mis tühjalt tasakaalustamisel näitasid 120-75 kõige hullem ja 60-60 parim tulemus.
17:06 20.04.2013
tublimiis
Re: rehvid sailun ja westlake
Vaata, iwar, mina nt. ostan ka ainult "soodusrehve", kuid korralike tootjate omasid. Kui oma "kastikale" on vaja uusi "pastlaid", siis hakkan juba varakult kondama netis mööda rehvifirmade kodukaid ja võtan kõik järjest läbi. Tavaliselt leiangi uued rehvid allahindlusega 35-50%, mis teeb peaaegu sama hinna kui "hiinakatel". Nt. talveks sain Cooper Discovererid M+S2(lamellid naastudega) 235/75/15, 190 euri asemel 115-ga tükist ning toodi veel tasuta Tallinnast Lõuna-Eestisse õue peale ära ka. Suveks õnnestus 265 laiused Cooperid saada voobše 96 euriga. Aga mingit suvalist Hiina toodangut ei pane kunagi alla!
17:48 20.04.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
10 aastat vanad rehvid alla kruvida on ikka igati mõistlik otsus,ja tassida siia kasutatud pastlaid,mis rootslane on alt ära visand on ka igati kiiduväärt tegevus.Huvitav küll,miks rootslane need kõik papud alt ära võtnud on?Rootslane vist loll,et ei saa aru kui hea slikiga ringi sõita on.
19:42 20.04.2013
vestelik (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Üldiselt peaks olema nii et see rehv mis paremini pidurdab kulutab ka rohkem kütust.
Mingis soome testis kunagi oli ka toodud see kus kesmise koha saanud rehv kulutas 10000km peale 70 eur vähem kütuseraha kui parima pidurdusega testivõitja.
20:00 20.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: vestelik

Ei ole sellist seaduspära üldiselt!
15:46 22.04.2013
rehvitehnik (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Igal juhul on targem panna 10 aastat vanad ja poole mustrijäägiga, kui uued hiinakad, millel pole sedagi pidamist, mis vanadel
18:36 22.04.2013
to rehvitehnik (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Paraku kehtib just vastupidi. Kauaseisnud rehvid, ükskõik kas hiina päritolu või brändirehvid, kaotavad oma omadusi. Uued rehvid, isegi hiinakad, on igatahes paremad kui juba aastaid kivistunud rehvid.
19:32 22.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
see ongi see müüt, mida eestis kõik usuvad ja seepärast kasutatud rehvide äri nii hästi lähebki. veetakse sisse hunnikute viisi rämpsu, mis teised prügikasti visanud ja igasugu rehvitehnikud muudkui promovad- parem kümme aastat vana firmakas kui tutikas hiinlane. ma olen neid kasutatud rehvide urkaid läbi käinud ja otsinud midagi, mis asja ära ajaks, aga selle raha eest, mis taolise saasta eest küsitakse ja millega saab väikese läbisõidu juures ehk max kaks hooaega läbi sõita, puudub taolisel ostul igasugune mõte.
googeldage ajaviiteks mõnda hiina rehvitootjat ja näete isegi, et rehvide osas on osad tehased tööd teinud juba mitmed-kümned aastad ja et sõiduautorehvid on vaid väikene osa nende toodangust.
ntx: http://www.crowntyre.com/about-us
19:59 22.04.2013
Mahno3 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Hiina on nii suur maa, et seal on saada kõike. Nii kallilt kvaliteetkaupa, keskmise hinnaga normaalseid asju kui odavalt s*tta. Meie maaletoojad kipuvad tooma seda viimast ja üritavad müüa seda peaaegu et kvaliteetrehvi hinnaga.

Toon paralleeli mänguasjaärist - kui osta eestis mänguasjapoest näiteks alumisest hinnaotsast mänguauto, siis sellega praktiliselt mängida ei saa - tükid on taga esimesel mängukorral. Kui ma inglismaalt sama raha eest lapsele "made in china" auto tõin, kestis see märkimisväärselt kaua.
22:00 22.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
jah, hiina on suur maa ja eesti temaga võrreldes imeväike ning ükski hiina firma ei tunne huvi selle vastu, et vallutada vaid eesti turg. kui mänguasju võib müüa suvalises putkas või viie minutiga kokkuklopsitud netipoes, siis rehvide turg on sellega võrreldes kordi olulisem ja seda püütakse haarata kogu maailmas. ja kogu maailma ei anna ära petta odava kräpiga- "välismaa" inimene, kes korra odavat saasta ostnud, seda teist korda enam ei tee ja riskida sellega, et müüd neile küll ühe korra kräppi ja saad sellest piisava kasumi, kuid teist korda enam ei tule- rohkem sinu kraami lihtsalt ei osteta ja edasine tõestus, et nüüd oled edasi arenenud ja toodad hoopis paremat kaupa, on juba üsna keeruline. ja kuna turud on niigi kaupa täis, siis sinna pääsemine eeldab juba teatud taset, mitte mingit kadaka turu mentaliteeti, et lööd kuskil lavka püsti ja rehviäri muudkui käib.
vaadake, kuidas nad järjekindlalt tahavad oma autosid siiapoole tooma hakata. mis nad siin viimati ära ostsid- volvo või saabi? ja seda vaid selleks, et saada osa tehnoloogiast ja kantida see omatoodangule ümber ning ronida oma automüügiga euroopa turule. hiinalne on visa, usin ja väga õppimisvõimeline. need ajad on möödas, kus nad härgadega riisipõlde harisid ja muu maailm samal ajal kosmoses lendas- nüüd on ka hiinlane kosmoses käinud, aga teie siin vingute hiina rehvide üle. lasteaed.
07:36 23.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: - (registreerimata)

Vingutakse konkreetsete markide üle, mis lasteaiast me räägime, kui rehvitestides vahed euroopa brändidega suured on. Sama ka paljude Hiina autodega, vaata turvateste, kuidas tagumised reisijad ka juba auto deformatsiooni käes kannatavad. Ei ole mõtet kogu oma teksti mingist massimeediast võtta , et ise stamp väljenditega targem näida ning lõpuks kõiki teisi lasteaiaks sõimata. Väga palju demagoogiat muidugi ka, väga lugupidamatu muide!
08:21 23.04.2013
maanteeterrorist (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kahju on mul teist vaesed bränditeadlikud kodanikud, kes te vaevlete siin probleemi ees,et kuidas maanteel särada. Enne kui te sõna võtate kui kehvad on hiina rehvid, võtke ja proovige nad ära.

Panime oma metsaskäimise autole A-6 Quqtro alla uued Nankangid, mõtlesime et ei hakka kulutama sita tee jjaoks head rehvi. Tekkis isegi mõte nad ribadeks lasta. Töö käigus selgus aga, et neid lõhkuda ei õnnestu. Pidasid igasugusele retsimisele ülihästi vastu. Ja pidamine, mida siinne seltskond laidab, on neil ka täiesti normaalne.

Võrdluseks võib tuua Barum Bravurise, mis on tõesti libe rehv, kangidest tunduvalt ohtlikumad, kuigi euroopa rehv.

Ja üks asi, mida ma veel olen siin vaadanud. Tundub et hiinlaste vastu võtavad sõna meeleheitlikult mingid rehvimüüjad, sest nende turule on tekkinud ohtlik konkurent.
08:39 23.04.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Lg Nan Kang, Saksas on tuttavid palju, sina elad seal, palju õnne sulle! On ka neid tuttavid kellel just sinu mainitud autod ja mõni neist lausa selle margi tehase insener ja no ei pane nad seda hiinat alla. Võibolla ehk mõni türklane või bulgaarlane, kes seal üritavad näida tegijatena aga rehvile raha pole, see paneb. Nii on ka meil siin Eestis, et auto võib olla ülikõva aga rehvile raha ei jagu.
Kui võtta klassikaline mõõt 205/55 R16, siis Conti rehv on seal a´70 eur (koos km-ga), siis mis jõud sunniks mitme tuhandelise palga juures ostma hiinlast. Meil küsitakse sama mõõdu eest 100 ja peale eurot.
08:51 23.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
lasteaed on siin selles mõttes, et pole proovitudki, aga ollakse täiega vastu. mul laps samamoodi- teeme mõne natukene teistsuguse toidu, aga tema väidab kaljukindlalt ilma maitsmata, et ei taha seda sööki. kustkohast sa siis tead, et ei taha, kui pole proovinudki. ja mis mõte on tuu apidevalt neid testinumbreid argumentideks kui meie reaalses liikluses tekib testiolukordi haruharva, vaata et üldse mitte.
ja vaatame siis autolehes ilmunud testitulemusi natukene lähemalt. pidurdamine märjal teel, kiiruselt 100km/h ja etaloniks võeti dunlop 42,5 meetriga. michelin ületas seda maad 3,3 meetriga ja sai 8. koha, hankook (korea!) 1,6m, kumho (korea!) 3,5m, bridgestone 4,6m ja sai 15. koha ning oli viimane, mis testgruppi veel võeti. testist jäid välja nt. kormoran 5,2 meetriga, barum 5,4m, nankang 7,2m, matador 6,7m, westlake 9,4m, kleber 7,7m ehk siis tuntud euroopa rehvid ei ole sugugi mäekõrguselt westlakest üle. üle kümne meetri ületasid vaid 3 rehvi 54-st. ja kui te nüüd hakkate halama, et igapäevaelus on see 7 või 9 meetrit ülioluline vahe, siis ütlen teile, et homme võib teile ka tornkraana pähe kukkuda.
11:05 23.04.2013
v6sa
Re: rehvid sailun ja westlake
Paraku on 10 meetrit ikka päris suur vahemaa - kaks autopikkust.

Ehk teisisõnu: kus mõistlik rehv seisab, on odavrehviga liuglejal küllalt energiat, et rakenduksid auto aktiivsed turvameetmed (padjad) kaitsmaks ihnuskoid ja tema kaaskondseid.

Siin käib kõva andmine valmistaja teemal. Aga unustatakse, et kõik valmistajad toodavad erinevaid mudeleid. Tippmudelid on head või väga head. Odavama otsa sõõrid mitte väga...
Paljud sõidavad ka meil Nanakangi NS-20ga ja on rahul. Olen ka mina proovinud sääraste veljevarjudega autosid ja ei oska kurta. sai vedama, sai pidama ja väga ei lärmanud.

Samas olen kasutanud Continentali TS810 mustriga "lamellrehvi" ja seda ei saa küll talverehviks nimetada. Ons Conti talverehvitootjana saast? Ei ole, nii CVC3 kui CVC5 on täiesti sõidetavad rehvid ja TS810 pidamatusest ikka väga kaugel.

Ehk siinsed lahmijad võiks natuke lugeda ka seda, mis on valmistaja nime taga mudelinumbriks (rääkimata sellest, et kaeksid konkreetse sõõri valmistamise aega - ka rehvimudelit arendatakse edasi).

Aga anke minna, vaidlus odava ja hea kaitsjate ning ülejäänud seltskonna vahel on huvitav lugemine;)

Muudetud 23.4.13 11:09

23:46 25.04.2013
tsiif
Re: rehvid sailun ja westlake
värske kogemuse võrra rikkamana võin öelda, et need rehvid on ikka väga kurjast. Viskavad nii mis kole. Mitte kunagi enam.
17:17 27.04.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Mine nüüd sinna rehvitöökotta tagasi,kus rehvid peale pandi,ja lase ära tasakaalustada.
07:13 28.04.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Mis sellest tasakaalustamisest tolku on, kui mõnetuhande kildi pärast jälle viskavad? Uurige, mis tasakaalustajad räägivad nende rehvide kohta. Mõnda jooksu jäädki niimoodi tasakaalustama. See ei ole tasakaalustajate süü, et rehvid sitad.
Lõppkokkuvõttes oledki nende eest maksund rohkem, kui korralike eest. Või siis sõidad vibrava autoga edasi.
09:35 28.04.2013
1 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
vinguge terviseks. elu on selline huvitav asi, et mõningaid nöögib ta kogu aeg, teised vötavad mönuga ja ei kurda kunagi, sest s.tta nende teele lihtsalt ei satu. mul pandi ükskord isegi protid niimoodi velgedele, et ühele rattale ei kulunud grammigi raskust- nii ideaalseslt sobisid rehv ja velg kokku. teine aga kirub protte maapõhja, sest ei saagi neid taskaalu, sest auto selline s.tanikats või on sattund s.tapeast kummivahetaja otsa, kes ametit ei viitsi selgeks õppida, küll aga on vingumise suurepäraselt ära õppinud.
10:44 28.04.2013
sitrus* (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Inimesed te ei saagi aru,mis tavainimesel ratta tasakaalustamise käigus toimub ja miks seda vaja.See,et sa pingile ja oma pöörlevale rehvile mossis näoga otsa vahid ja lõpuks numbreid loed ei ütle sulle mitte midagi.Tegelikult võhik ei saagi aru mis toimus.Kes aru asjast saab,selle rehv seal pingis pole.Samamoodi võib kurkis ja lenduvate traatidega rehvi tasakaalustada 0 ja 0.Teile tundub,et siis auto all ongi ok ja kõik korras.
10:49 28.04.2013
2 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
teoreetik sitrus* ehk seletab siis asja meila?
16:18 29.04.2013
westlake (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Küsiks vähe konkreetsemalt ja ärge näkku lööge :)
WESTLAKE SV308 suverehv, jah on hiinakas jne, aga kas kellegil on reaalset kogemust sellega? 235/45/17 mõõt tuleks päris hea hinnaga kätte. Ringrada ei harrasta ja muid ekstreemsusi ka ei käi otsimas.
Müüb teda näiteks Topauto, aga ka autokaubad24.ee jne
21:10 29.04.2013
väike hiinlane (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
mu autol on ka teist suve hiinakat all ja võin öelda puhtas eesti keeles-sitad on.
nendele soovitan,kes soovivad suvisel ajal ka märjal teel talve sõidurõõme tunda ja kylg ees ristmike läbida.
muide talvel korralike naastrehvidega see isegi nii hästi ei õnnestu.
mu sõidustiili pärast ei tasu muretseda,sest olen vanem ja rahulikum,kui enamus.
21:32 29.04.2013
Andu24 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Hei! Sõidan hetkel teist suve järjest westlake rehviga ja ütleksin et kui ei arenda lennukikiirust siis pole vaja muud otsida.Selle hinna eest on pidamist küll ja küll...ei ole just kerge jalaga ja pole olnud pidamisega probleeme,ei vihmas ega kuivas! NB! Sõidan igapäevaselt ja ka aastas kuskil 40 000 km.Eelistan ise muidugi ka tuntumaid brände aga eesti kiiruspiirangute juures võib julgelt osta!
07:24 30.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
hämmastav!
mul on õnnestunud ratas ringi saada vaid märjal teel vähe järsemalt kohalt võttes, aga siin ilmub välja tüüp, kes deklareerib, et läbib ristmikke külg ees, kuigi ise on vanem ja rahulikum kui enamus? kas on tegu mingite seemnete või seente mõjuga, aga taoline jutt tundub rohkem meeltesegaduses sogamisena. just sai nädalavahetusel mitmesajakilomeetrine tuur tehtud ja osa sellest ka kerges vihmas, kus lasin maanteel olnud lompidest ca 100ga läbi ja auto isegi ei nõksatanud selle peale. no et oleks mingi vesiliu taoline moodustis vms tekkinud. ja siin mõni räägib pidamatusest, millist isegi talvel ette ei tule. tundub, et ta enda öine pidamatus tekitab selliseid kujutelmasid...


08:30 30.04.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: -

Ja enda ning teiste jutt on parem või? Kui ratast ringi ei saa, siis on mootoril võimu vähe. Teine tüüp jälle väidab, et eelistab tuntumaid brände, aga teist suve juba laseb westlakega, saan nüüd siis aru sest asjast:)
08:51 30.04.2013
sitrus* (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Väga head rehvid suveks.Pole häda midagi.Lambajutud.Lihtsalt kadeduseuss.Sõbrad ju kadedad,et üks ostab uued hiinakad ja teine peab suveks naelakontsikuid välja kakkuma.Praegu boksis selline seis,et 10% kliendist ostab uue tuntud firma,10% uue hiinaka,30% tahab korralikke kasutatuid mis suve sõidaks ja 50% klientidest palub põlvili 3€ tk millel 2mm oleks mustrit.Ehk siis 50% autodest on potensiaalsed surmasõlmed.Eelmine aasta oli olukord parem.Enamus autod said ikka normaalsed rehvid.
19:21 30.04.2013
andu24 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Miks sõidan teist suve westlake rehviga? sest autot ostes olid juba all ja kuna pidamine norm siis polnud põhjust midagi muud muretseda.Loomulikult kui need läbi kuluvad siis isiklikult ostaks tuntumaid brände,aga saab sõita ka westlakega...
21:05 30.04.2013
abfbf (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
21:37 30.04.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
kui enamusel, siis on ju hästi- samal ajal kui mõni loll punasega üle ristmiku uhas või vasakpöördel teisele ette keeras või hoopis tagurdas ja tagaseisjale sisse pani, sõitsid sajad teised juhid probleemideta edasi. niiet probleemi (peale mõne juhi ajupuudulikkuse) ma ei näinud. kuigi ma ei näinud videol ka ühtegi rehvi nii lähedalt, et sealt nime oleks saanud välja lugeda.
22:34 30.04.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
To abfbf
Oled sina alles kotkasilm,tuvastad igast asendist rehvimarki.
22:50 30.04.2013
abfbf (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Võite vaielda siin palju tahate, aga ma ei näe küll põhjust, et miks peaks panema oma autole alla rehvid, mille pidamine on halb. Niisama kulged, siis ilmselt normaalne, aga kui juhtub midagi ja on vaja kiirelt seisma jääda, siis vb. korralike rehvidega oleks kõik korras, aga igasugu ime nimega rehviga sõidad sa kuskile sisse või kaotad juhitavuse. See on umbes, et miks ma pean kandma kiivrit? Nagunii sõidan ju vaikselt ja ilusti! Aga kui keegi teine ei sõida ja tänu sellel kukud pea peale? Iseenda ohutus ja kui see teid ei huvita, siis mõelge teiste sõitjate peale ka. Eelmine aasta oli olukord, kus ma nägin pirukavenda, kes sõitis vastassuunas ja suurest ehmatusest keeras järjust rooli ja seejärel masin tegi 180 kraadi kannaka. Kiirus oli tal u 30km/h. Normaalse rehviga auto pidurdusmaa on korralikul asfaldil täiesti olematu, see vend suutis, aga oma seepidega (marki ei mäleta, aga mingi ulme värk oli) veel piruetti ja värki teha. Oleks ma teiselpool tänavat kõndinud, oleks ta minule otsa sõitnud. On siis vaja neid juuste sinna alla toppida?
23:38 30.04.2013
taibud (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
kas te olete äkki mõelnud ka sellele ,mitu aastat on neid teste tehtud,võtke nyyd näiteks mingid 6-7 aastat tagasi testivõitnud rehvid ja vaadake nende andmeid ,jne iga aasta ,kui reklaam lubab igale uuele mudelile jälle mingit 10-20 %paremaid tulemusi siis lihtsa arvutuse järgi ei tohiks auto enam liikudagi ju.kui enne lubati pidrdamiseks mingi 50 m siis nyyd 7 aastat uuemate rehvidega ei jõua sa ju pidurdama hakatagi kui auto juba seisab....tundub loogiline ju.....ei tasu kõike uskuda mida meedias pasundatakse.
08:40 01.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
võtame ühe 8a vanuse testi
http://www.tehnikamaailm.ee/pictures/Suverehvidmarts2005.pdf
ja võrdleme sellekevadisega.
näeme, et 8a tagasi oli vesiliu tekkimise kiirus testivõitjal 87 km/h, teisel kohal 83 ja kõige kehvemal 81 km/h. sellekevadise testi võitjal 92,4 km/h ja kõige kehvemal 85,6 km/h. 8a tagasi oleks sellekevadine kaotaja olnud teisel kohal. olen kindel, et 16a tagasi tehtud testides oleksid need numbrid veelgi hullemad kui tänapäeva hiinakatel, aga ometigi sõideti ka aastal 1997 90 või 100ga ning mujal maailmas veelgi kiiremini. ka 97a. auto on tänapäevases mõttes veel täiesti tegija kõiksuguste parameetrite poolest.
kahjuks ei saa võrrelda pidurdust märjal, sest testimetoodikad on erinevad, aga fakt on see, et 10-15a tagasi toodetud tipprehvid oleksid teiesuguste põdejate silmis samasugused surmarehvid nagu tänased hiinakad, sest tänaste testidega võrreldes oleksid nad haledalt põrunud.
09:11 01.05.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kui nüüd keegi tooks või viitsiks välja tuua näiteks Michelini, Continentali ja Sailuni ja Westlake rehvi ehituse ja koostise andmed ja kui sealt järeldub, et vahet pole, no ju siis on teil ainuõige valik olnud.
17:19 01.05.2013
abacus (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
"Võite vaielda siin palju tahate, aga ma ei näe küll põhjust, et miks peaks panema oma autole alla rehvid, mille pidamine on halb. Niisama kulged, siis ilmselt normaalne, aga kui juhtub midagi ja on vaja kiirelt seisma jääda, siis vb. korralike rehvidega oleks kõik korras, aga igasugu ime nimega rehviga sõidad sa kuskile sisse või kaotad juhitavuse."

Sellepeale ütleks, et asi pole rehvides vaid sinus. Kas sa tõesti usud, et tuntud firmamärgi rehvidega oled Markko Märtin ning hiina päritolu rehvid võtavad sinu imepärased sõiduoskused ära? Ole aus ja tunnista, et autojuhina oled kehv. Ma arvan, et kui sa teeks sama raja läbi brändirehvi ja hiinakaga ning keegi ei ütle sulle, kumb sul parasjagu all on, ei teeks sa mingit vahet
18:34 01.05.2013
abfbf (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Ei ole kordagi öeldnud, et ma olen mingi hea või kehva sõitja. Pole ma mingitest imepärastest oskustest ega millegist rääkinud. Kui sul seal pidamist ei ole, siis ole sa proff või mitte, saad sa ikka hiljem pidama ja aeglasemalt kurvi võtta jne. Ja kui sa mintgit Marko Märtini ja ringiaegu räägid, et need ei parane jne halval sõitjal, siis ma arvan, et sina oled see, kes ei saa siin midagi aru. Ma ei usu mingit brändi, vaid seda, et need odavad hiinakad lihtsalt on halvemad. Kui sa jääd korraliku rehviga teepeale jooksnud lapsest 1m ennem seisma, aga hiinakaga sõidad talle otsas, KAS SIIS ÄKKKI OLEN MA HALB SÕITJA JA MIND OLEKS PÄÄSTNUD AINULT KUI MA MARKO MÄRTIN OLEKS OLNUD?
Ma ei saa üldse aru, miks te neid oskuseid siin võrdlete, juba varem siin vaieldud siin. Unustage need oskused ära, kui sul on seal juust all siis on nendega ohtlikum liigelda olles rallisõitja või suvaline papi, kes just load teinud.
19:19 01.05.2013
abacus (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
"Ma ei usu mingit brändi, vaid seda, et need odavad hiinakad lihtsalt on halvemad."

Vot täpselt, sa ei USU. Kui sa oled no name brände proovinud, siis sa arvaksid. Seni kui sa ei ole sõitnud nendega, siis sa usud.
Neid rehviteste, mida ajakirjad läbi viivad ei tasu päris tõe pähe võtta. Niikaua kui neid teste viiakse läbi sedamoodi, et testijad teavad, mis mark neil parasjagu all on, ei saa teste usaldada. Usaldatav oleks juhul kui testijatel poleks teada marki, vaid öeldakse lihtsalt mingi number. Lõpus pannakse tulemused kirja ja ka juhtidele avaldatakse numbritele vastav mark. Sellisel juhul võib rääkida võrdsest ning usaldusväärsest rehvitestist. Paraku teevad ettevõtted korralikku lobitööd ja võidab see, kes on testijatele piisavalt hüviseid pakkunud. Kuna võrdset olukorda rehvide testimisel kunagi juhtuma ei saa, siis tuleb kas osta rehve, mida kiidavad rehvitestid või proovida ise järele.
21:37 01.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: abacus

Testijad ei tea, mis neil all on ja paljudes katsetes see teadmine ka ei aita, palun ära rohkem paska suust välja aja, hakkab haisema!
23:08 01.05.2013
onu heino (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
sai ka need westid 235/45/17 alla kruvitud ja mõned sajad trassil proovitud,müra üle küll kurta ei saa
23:27 01.05.2013
abacus (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
to audi_a6_v6

Kuna olen sinu kohta siin foorumis nii mõndagi lugenud, soovitan tuure maha võtta. Ära lahmi niisama.
Neid teste paraku tehakse just täpselt nii, et teatakse, mis mark ja rehvimudel parasjagu all on. Tean ka seda, et ühes talverehvitestis oli üks brändipooldajate poolt kirutud Korea naastrehv üsnagi konkurentsis brändirehvidega ning tulemuste avaldamisel jäeti ta ikka tahapoole. Eks see konkurents rehviäris on tõsiseltvõetav asi.
01:17 02.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
müstilised vennad koos siin, pole märtin, oled kehv jne. viskaks ühe küsimuse üles. kui paljud teist saavad aru kuskil suvalisel maanteel või linnas, kui nad max lubatud kiiruselt teevad äkk pidurduse järel, et ühtede rehvidega said sa pidama kaugusel x ja teistega kaugusel x+n meetrit?
ole sa nii märtin kui tahad. enamusega on tunda, et oh, nagu kännu taga, aga test räägib midagi muud. sealt tulebki see vahe, et ühtede rehvidega saad enne takistust pidama, aga teistega on kokkupõrke hetkel halvemal juhul kiirus alles 40+ km tunnis. jama rohkem kui euri eest ja ei olnud märtiniks olekust mingit tolku. muidugi kõige paremini on rehvide pidamine pidurdusel tuntav abs-ta autoga. ühe margi rehvidega võid piduri põhja tallata, aga samas mingite plastrõngastega pead väga täpselt toseerima, et mitte kelgutama minna.
08:54 02.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: looder23

Õiget juttu räägid, pigem tuleb usaldada teste, mitte mingit täiesti subjektiivset tagumikutunnet, mis muutub ca 3 päevaga, see on laialt aktsepteeritud teooria, ma ei viitsigi sellest siin pikalt jahuda. Minu arust polegi küsimus mitte selles, et hiinakatega sõidetakse, parem ikka, kui päris pastel firmakas, aga ei tasu väita, et testid on kõik üks suur jama ja tegelikult on ikka kõige odavamad hiinakad kõige paremad, sest mõnele ignorandist kasutajale tundub nii!

to: abacus

Huvitav, et oled lugenud, aga ikka lärtsud? Ma pole siiani kuskil jama ajanud ega sisuliselt eksinud, võiksid peale lugemise ka asja mõttega lugeda, jääksid sellised lollid postitused ära!
12:40 02.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
testides osalevad keskmiselt kümme rehvi korraga ja kaheksa suurtootja kõrgema klassi rehvi kõrval ka paar kehvemat rehvi justnagu kontrastiks, et firma on ikka parem ja meie ei soovita rämpsu osta. aga et rehvide valik, mis tootmises, on kümneid kordi suurem kui igasugu testid üldse suudavad läbi testida, siis mida paganat nende ülejäänutega teha- heita kõrvale kui mõne arvates ohtlikud ja elada oma elu vaid testide esikolmikut kasutades? absurd.
suurtootjate säästubrändid- palju olete neid üldse testides näinud? mõned üksikud ehk, aga tegelikult puudub teil igasugune info selliste rehvide kohta. ahah, et selle ja selle firma odavbränd- järelikult sobib, vinge värk, sest selja taga ju suur nimi. aga mis tasemel need rehvid tegelikult on, ei tea te s.ttagi.
teie siin oma pisikese mätta otsas kargate ühelt jalalt teisele, et hiina on saast, aga samal tasemel võib olla ka suvaline kormoran või matador või misiganes muu tuttav nimi, aga tema sõiduomaduste kohta on info olematu, neid lihtsalt ei testita. sa a6 oled ka ise säästukaid kasutanud- kas oled tihti kraavis käinud?
ma tõin välja numbreid autolehes ilmunud testist- enamus säästubrände jäi testist välja ja istusid tabeli teises otsas, sest pidurdustulemused olid kehv(em)ad, aga rehvid ja nende tootjad on ülemaailmselt tuntud- kas heidame pommi ja laseme need tootjad õhku kui mõrvarehvide valmistajad?
õle viskab selline kitsarinnalisus ja olematu silmaring ning analüüsivõime- nähakse vaid kümmet testis odalenud rehvi ja pläägutatakse, et vaid see hoiab autojuhi elus, aga kõik ülejäänud toodang on teie jaoks nagu võõra usu tunnistamine- ei ole olemas, on kahjulik, ei kavatsegi sellele mõelda. kahju sellistest lammastest.


14:27 02.05.2013
karvanejakole
Re: rehvid sailun ja westlake
Kogu kasutajate info hiinakatest on pärit aastate tagant, kuid areng on kiire olnud. Kindlasti ei saa neid võrrelda kvaliteetrehvidega, kuid hinna/kvaliteedi suhe on (vähemalt suurtel suurustel) hiinakatel parem. Olen sattunud ka plastrõngaid proovima ja tänane rehv on täiesti OK. Minu jaoks kõige olulisem on vesiliug, kui sellega OK, siis alla. 15-16 tollistel ei ole hinnavahe eriti suur, kuid nt 245/45R18 oli väga valus. Olen ka seda meelt, et talverehvi arvelt ei saa kokku hoida, sest pidamise piir on lihtsalt saavutatav, kuid suvekatega jälgin põhiliselt vesiliu tekke momenti. Need, kes ainult kvaliteetrehve sõidukõlbulikeks peavad, kas sõidate uute A8-ga, MB S-ga, BMW 7-ndaga või Lexus 600-ga? Samal loogikal põhinev arutelu teeks muud saksa autod (japsidest-korealastest rääkimata) killerautodeks ja müük tuleks keelata. Paljudel kriitikutel ei olegi isiklikke kogemusi odavate rehvidega, vaid vahendavad loetud-kuuldud informatsiooni absoluutse tõena.
16:04 02.05.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
2013 esimesed testid juba olemas, seal ka teie kiidetud Sailun sees. Testide läbiviijad on vist suht rumalad inimesed kui tulemusi vaadata ja kogu seda eelnevat juttu lugeda ja siiani ei ole mitte keegi vaidlejatest toonud ühegi rehvi kohta ehitust, materjal, karkass jm andmeid, mida võrrelda.
16:10 02.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: -

Olen kasutanud Goodride rehve, kraavis ei käinud ja probleeme sõiduomadustega polnud, 20tuh km-ga kulusid aga imelikult astmesse ekspertiisi ei saatnud, sest suht lootusetu oli reifendirectist midagi tagasi saada. Aga üldiselt arvangi, et kõlbavad kasutada, aga ei tasu väita, et on sama head, kui tipptootjad.
17:57 02.05.2013
stammer (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake

Tuttav rehvimüüja ütles, et meie inimene ostab eelkõige hinda, aga mitte kvaliteeti. Kui ühel hetkel oleksid kvaliteetrehvid sama hea hinnaga nagu odavad hiinakad, siis võib ühe korra arvata, mida ostjad eelistaksid.

Ostaksid kvaliteetrehvid ja vaevalt keegi läheks hiljem ütlema, et näe, sain jooksu noname hiinakaid premium rehvi hinnaga...


21:30 02.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
vaata stammer, just sellepärast inimesed hinda ostavadki, sest kvaliteedist ei tea nad kõige vähimatki. enamus autoomanikest ei kola foorumites ega loe ajakirju ja seetõttu ongi nende teadmised rehvidest vaid hinna tasemel ja ehk ka mõne tuttava suust kuuldud muljete tasemel. kui testides on pidevalt ühed ja samad suured tuntud tegijad, siis tekibki mulje, et muid rehve maailmas justku enam ei olegi, aga ometigi sõidab terve maailm vägagi erinevate rehvidega. minge tyretest.com lehele ja lugege neid sadu ja tuhandeid tavaliste inimeste kirjutatud kommentaare. ja kui seal kümme inimest peab rehvi normaalseks, siis alati leidub nende kümne hulgas üks, kes seda rehvi saastaks peab. niiet alati on arvamusi seinast seina ja eks see sõltub üsna palju ka juhist endast, autost jne jne- absoluutset tõde lihtsalt ei ole olemas.
14:35 03.05.2013
sitrus* (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Põnnidel nagu ongi arusaam,et nüüd kõva rehv peab ja veab,testid võitnud,sellest aru ei saa,et kas see rehv töötab audi 100 all või golfil.Võitis ära pane või traktorile.Ükski kurat ei pane 17 tollist velge tööauto alla,see on põnnide pärusmaa püüda sinisilmseidblondiine.Blond on homme mustavärvi ja küsib mitu pangakaarti sul on,villa ka kuskil või.Vahepeal on palju merre voolanud ja kui ise aru veel ei saa,üritad korrata.Lõpuks blondiinijaoks on veljed üks vanaraud ja kruvid 13tolli roostes plekid alla ja oled õnnelik.Palju raha on välja käidud ja sinult saadud,nüüd vaatan kas elan üürikas või tädi maali kuuris.Rikas elab suvel paadis ja talvel paadi all.Kõik on business.Nõrku heietatakse ja raha võetakse kui on.See,et bemmiga mööda linna kruvid ja tissinuppu näppida tahad,mõtled palju olen välja käinud ja palju vaja.

Elagu michelin.
14:42 03.05.2013
muhv,30 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Siinse foorumi suuremad "spetsialistid" on oma testides kinni:
Auto valitakse ajakirja testide järgi,
rehvid peavad olema TM'i testivõitjad,
oma elukaaslane on ka vist "Maaja" testivõitja!

Hankige omale elu ja hakake iseseisvalt mõtlema
15:28 03.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
Mis sa muhv siin jälle kriiskad? Kui igaüks oma elu elaks, siis seda foorumit siin polekski. Mõni lause võib ju hea kõlada, nagu ka sitruse üllitis, aga sisupoolest üli nõrk, öeldud lihtsalt selle pärast, et kõlab hästi ning selle najal tark paista, see on puhas demagoogia.

Ma küsiks aga selle peale, et kui teste ei vaata, siis mille alusel ise rehve ostad? Proovid kõik läbi? Sama ka autot valides? Imelik, et naise valimisest siinkohal räägid, see ju täiesti teine teema, vähemalt minu arust, või panid siia oma arvamuse ja nägemuse maailmapildist? No selge siis:)
19:24 03.05.2013
muhv,30 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Omast arust kirjutan selges eesti keeles ja ilma kriiskamata.
Ennem kirjutatu kehtib "testivõitjate" kohta, ennast selleks ei pea ja igasugused tarbimistestid olen siiani suutnud kõrvale jätta(omaarust).
Rehve ostan väga lihtsalt:
Lähen poodi, vaatan ning katsun reaalselt seda ja sobiva hinna korral ostan ära!
Valmistajale tähelepanu ei pööra, küll aga DOT'ile.
Kõige paremad naastrehvid, mida olen omanud, olid SUMITOMO'd.
Kummikutootja jmt ei saanud selle lähedalegi.

19:54 03.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: muhv,30

Katsud reaalselt seda?????? Luba naerda. Aga noh loll olen vist jälle mina, kes sinusugusele nürile pliiatsile aega raiskab, uskumatu, et ma jälle samasse auku kukkusin nagu siin: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=37209 ja lolliga vaidlema hakkasin.
20:14 03.05.2013
muhv,30 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Jah, mis teha kulla audikene, maailm ei ole nii teravaid pliiatseid nagu Sina, täis.

Jõudu Sulle Sinu lõputus tarkuses.

edu
22:02 03.05.2013
huvitav asjaolu (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Panin huvi pärast google otsingusse "audi_a6_v6" viskas tulemustesse selle sama kasutaja erinevad kommentaarid. Julgelt võin öelda, et lõviosa nendest on väga ründavad ja teiste kasutajate suhtes ärapanejalikud. Ole hea mees, võta hommikuti oma ravimid ilusti ära.
00:21 04.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
to, audi_a6_v6, seda rehvide katsumist olen talvekate puhul isegi kasutanud ja soovitan soojalt ka teistele. see katsumine on kasulik ennem kui tormatakse netti odava brändi rehvi ostma. kuskil rehvipoes, kus valik on välja pandud. ise kunagi ostsin talveks naastud. ei täinud tol ajal samuti väga pappi välja käia. leidsin riiulist, ohh, äge muster. tõmbad käega üle lamellide. kurat...kõva võitu ja seda toa temperatuuril. mis ta siis külmaga veel teeb. katsusid teist marki rehvi... juba parem ja nii ma valisingi odavama poole rehvidest need, mis tundusid käe all kõige pehmemad. ei kahetsenud. sõitsin mitu talve ja kui pärast auto müüki need alles jöid, müüsin sõbrale soodsalt edasi. ta uhas ka nendega mitu talve. suvekaid pole niimoodi katsunud. netist neid no name hiinakaid tellides ei tea kunagi, mis plastrõngad sa saad, seega oleks hea ja kui saad kuskil poes need ennem ära katsuda.

to, -, kahjuks, ei ole ma nii rikas, et minna poodi ja osta endale mingi suva hiinakas alla, siis avastada, et plast rõngas läheb kuiva asfaltiga kelgutama. ostan järgmise, äkki sobib. ma parem vaatangi sealt testist omale rehvid mis peavad. miks sa arvad, et kui rehvid pidurdus testis hakkama ei saa, siis muudes alades on nad head? tulebki ju mingi kriteerium ette seada, et millest alates pole nagu mõtet aega ja raha kulutama hakata. et kui westlake sai märjal pidurdades pidama pea kaks auto pikkust kaugemal pidama kui testi parim pidurdaja, siis miks sa arvad, et selle rehvi muud näitajad märjal paremad on? loota ju võid, ag see pidi lollide lohutus olema. kunagi sai ka mingid suva odavad 100q alla kruvitud. jah... rahulikult sõites ei olnud viga, nagu eelnevaltki mainitud, et pidurdades tundus küll, et oleks nagu kännu taga, aga ma ei tea peatumisteekonna pikkust. ei mõõtnud. aga natuke sportlikku sõidustiili ei saanud nendega harrastada, sest ei olnud erilist pidamist.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.