Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: REHVID SAILUN JA WESTLAKE

07:34 04.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
...aga natuke sportlikku sõidustiili ei saanud nendega harrastada, sest ei olnud erilist pidamist.


huvitav, milline see sportlik sõidustiil siis mõne jaoks on? tavaliselt koosnebki see ketsivilistamisest ja külje ette ajamisest ning sellistel puhkudel ongi just suureks abiks kui rehv ei pea. üldiselt üsna vastuoluline jutt, aga kui millegi targemaga argumenteerida ei ole, siis aetakse suvalist iba. näpuga katsumine on ka selline teema, et oma tilli võid näppida ja aru saada, mis seisundis ta parajasti on, aga panna rehvi puhul paika tema omadused vaid nimetissõrmega torkides... nohjah, eks sensitiive igasuguseid.
aga sa looder lase nüüd tulla oma elujuhtumustel ja räägi otse välja, mitu korda aastas ja mis aastaajal eriti on sul vaja selliseid surmapidurdusi teha, et autopikkus või kaks eluliselt määravaks saaksid? kõik toovad välja pidurdamise teema, aga tundub, et kellelgi pole veel sel teemal ühtegi olukorda olnud. vaid jahumise rõõm, muud midagi.
08:58 04.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: huvitav asjaolu

"Panin huvi pärast google otsingusse "audi_a6_v6" viskas tulemustesse selle sama kasutaja erinevad kommentaarid. Julgelt võin öelda, et lõviosa nendest on väga ründavad ja teiste kasutajate suhtes ärapanejalikud. Ole hea mees, võta hommikuti oma ravimid ilusti ära."

No küll nüüd tegi alles avastuse ja miks sa pidid googlisse panema, piisab ka auto24 otsingust. Kui sa nüüd neid kommentaare ka lugeda viitsid, siis näed, et ründan neid, kes ise teisi põhjuseta süüdistavad või ründavad seda oma rumalusest, ise eksides. Usun, et sellised väärivad ka samaga vastamist või ma eksin? Pane otsingusse ka muhv, 30, siis näed, et ka tema stiil on sama, oma lollusest teisi süüdistada. Sinu enda kasutajanime pole mõtet otsingusse panna, sest see on suvaline ilmselt, regamata, mingit minevikku taha ei saa panna, tõesti väga võrde olukord minuga võrreldes praegu, tundud aus ja oma sõnade eest vastutav inimene olevat:)

to: looder23

Näpuga katsudes teeb vast vahet täielikul plastmassil ja kummil, aga mingit erilist resultaati ei tasu siit oodata, eriti veel sellel, kes iga viie aasta järel korra rehve katsub. Minu reaktsioon oli eelkõige tingitud sellest, et muhv pidas rehviteste mõtetuteks ja nende järgi otsustajaid jobudeks, aga ise käis rehve poes silumas, arvates, et see on nüüd see õige, nagu ka mustri vaatamine:)
10:40 04.05.2013
muhv,30 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Erinevalt Sinust, ei ole ma kedagi lolliks ja jobuks kutsunud!
Aga Sinu puhul teen praegu selle erandi!

Edukaid testivõite Teile.
14:41 04.05.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Dacia Logan on ka igati odav. Sõita saab ka, vabalt ka üheksakümnega, saab ka piuksu ratta alt välja kui vaja, aga millegipärast ei kiideta eriti...ega ka osteta massiliselt. Sama asi on ka hiina rehvidega. Ajavad asja ära, kuid tahaks siiski ohutust ja mugavust rohkem.
16:42 04.05.2013
daciat (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
müüakse mujal maailmas siiski väga edukalt. samuti kia t ja hundayd. võiks tiba mujal ka ringi käija kui ainult siin ja soomes....
08:00 05.05.2013
Hädaabi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Rehvidest: elan lõuna eestis strateegiliselt tähtsa koha peal ja talvel üks meelelahutus on hädaliste pervealt välja välja vedamine. Kõik need kraavisolijad suunduvad puhkekeskusesse kus ka ise ametis. Olen teinud oma tarbeks pisikest statistikat. Enamus kraavisolijatest on ekipeeritud tipprehvidega, nn. testivõitjatega. Paar korda olen märganud mingit ebamäärast rehvi, kus ainus kiri on küljelt loetav M+S. Kui aga puhkekeskuse parklas ringi vaadata, siis märkab seal väga palju igasuguseid Sailune ja Westleike ja Nankange ja mida iganes.
Tekkib küsimus: kuidas need kehva pidamisega rehvidega varustatud masinad kohale said, ilma et kraavi prantsataks, samas kui tipprehvidega masinaid on kraav paksult täis.
Vastake, spetsialistid.

Daciast.

Enne kui Dacia kohta sõna võtate, käige näiteks Prantsusmaal kasvõi ja siis tulge siin Daciat siunama. Möödunud nädalal Pariisist koju tulles sai naljapärast loetud vastutulevaid Daciaid ja ühe tunni jooksul tuli neid vastu 47 tükki, erinevas kastmes.
Kui see oleks nii kehva aparaat, nagu targad väidavad, siis ma usun , prantslane teda küll ei ostaks.
Sellepärast ei maksa siin sõna vätta sellistel tüüpidel kel puudub globaalsem maailmakogemus. Oma küla kogemus maailmamastaabis ei maksa midagi. Teed ennast lihtsalt rahva ees tolaks.
08:56 05.05.2013
63amg (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
ära aja lamba möla!tahad öelda,et autod millel olid all michelin, goodyear,dunlop jne ei saanud mäest üles.kõik nankangi,wanli,sailuni jne omanikud said kõik mäest üles?kus kohast sellised lambad tulevad?
09:09 05.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
nonäed, inimene räägib ära, mis ta talvel teeb, aga siis ilmub mingi 63 ja hakkab teda mölaajamises süüdistama. olid sa 63 seal kohal kui autosid välja veeti, et nii täpselt tead?
aga viis minutut tiirutamist pariisi tänavatel ja esimene dacia jäi pildile.
https://maps.google.ee/?ll=48.861327,2.339573&spn=0.0276
69,0.169086&t=h&layer=c&cbll=48.861383,2.339414&
amp;panoid=Tv-JRAgdTqJP6ttvtB-lhQ&cbp=12,279.46,,1,12.82
&z=13

leidke nüüd mulle tallinnast üks dacia. vaevalt see teil nii lihtsalt õnnestub, sest eestimaalane on ju trenditeadlik autop...e, talle sobib vaid parim...

10:06 05.05.2013
sitrus* (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Hädaabi kirjutab kõik õigesti ja nii ongi.Nõrk unistab michelinist.Puhkekeskuses käib jõukas inimene jõuka liisingu autoga.Kui hiina rehvid oleks äärmus,ei lubataks uue auto alla neid kruvidagi.
Ajavad mingeid teste taga,see kõik reklaam,et kliendilt raha võtta.Ammu rehvikatel kokku lepitud-see aasta on testivõitja kitaipirelli ja papi saad sina,järgmine aasta nailonwestar minuoma ja papi saan mina.Sõbralik värk.
11:04 05.05.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Konnasööjad pole kunagi normaalsed ju olnud:) Loomulikult ostavad nad renoo kontserni toodangut, mille all ka paljukiidetud daacia on. Mis on rootslaste levinuim automark? Pole vaja öeldagi. Loog, et oma maa toodangut eelistatakse.
Täis koom ikka vahtida sõiduatode rehvide peal olevaid kirjeid ja pidada päevikut:) Ja kraavid on paksult autosid täis:D Mida veel?
Mõnus lugemine pühapäeva hommikukohvi kõrvale. Aitäh!
11:18 05.05.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kuna kohvi veel on, siis võtsin vaevaks siia tuua ka 205/55/16 Sailun ja Westlake suverehvide hinnad. Sailun 59.00.- tk. Westlake 61.50.- tk.
Ja nüüd öelge, mis kuradi pärast peaks ma just neid ostma, kui soetasin 60.- tk. eest Hankook Ventus Prime2 rehvid? Mainin ka ära, et viimased on TM eelmise aasta testi võitjad. Milleks ma peaksin ostma mingit pläusti, kui sama raha eest saan raudselt paremaid rehve. Seletati siin ka veel, et rehvitestijad eelistavad kuulsaid nimesid, aga kas Hankook on mingi hüpersuper tootja või? Koreast kah veel. Silmad kah neil samamoodi pilukil nagi hiinlastel.
12:37 05.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
oot oot, sa hlm hakkasid nüüd kollaseid rehve kiitma või? et said väga head ja odavad pilude tehtud rehvid? siin on ju teemaks kollaste mahategemine, mitte ülistamine.
14:57 05.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
tead, kriipsuke, kui sinu sportlik sõidustiil koosnebki ketsi vilistamises ja kuskil külje ette ajamises, siis jäägu see sinu õiguseks arvata. kui sa lugeda suudad ja tekstist aru saad, siis rääkisin 100Q-st ja see auto vist nagu ei ole ikka mingi ketsivilistamise ning külje ette ajamise auto.
ma tõesti ei tea, kus ja kui palju sa sõidad. minu kilometraaz jääb suurega 120tuhat aastas ja sõidukas kõigest 15 tuhat aastas, aga metsloomi + suured koerad on mulle ette jooksnud ikka usinalt ja napikaid on olnud ikka väga palju. ja ette jooksmisi on olnud ka kõige uskumatutes kohtades. asulate piirides. seal küll kiirused väiksemad, aga siiski. alati ei pea olema eluline tähtsus, vaid kevadel hoidsid 50 euri kokku ja järgmine päev võtad taskust rahakoti ja lähed maksad remondifirmale kordades rohkem kitse, koera, toonekure või kelle iganes pudulojuse tekitatud kahju autole.

ja mis sulle siin kollaste vastu on. kas siin on tehtud maha korea või jaapani toodangut. kiad hyundaid on korea toodang. äkki sa nimetaksid palju on siin ja euroopas hiina autosid üldse esindatud? mingi x aeg tagasi üritas mingi kastiga maastur tulla turule, aga põrus testides haledalt. jah, nad võibolla toodavad ka midagi kvaliteetset, aga pea meeles, et siia need ei jõua. vabasse kaubandusketti küll mitte. ära pane kõiki kollaseid ühte patta.
17:17 05.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
...kunagi sai ka mingid suva odavad 100q alla kruvitud.

no ja mis firma rehvidega siis tegu oli? seda sa miskpärast ei maini.
ja loomulikult- kui tahad sportlikult liigelda, siis keegi ei keela sul vastavaid rehve osta. me siin räägime rohkem sellest, et igapäevasõitudeks sobivad hiinakad väga hästi.
üks väljavõte ühe tootja kodulehelt. mõni muidugi arvab selle peale, et kodulehel võib igasugu jutte kirjutada ja see ei pea alti tõsi olema, aga kaldun arvama, et suurfirmade puhul suvalist jura üles ikka ei riputata.
vaevalt, et sellise teksti taga peituvad hoopis pisikesed hiina naised, kes riisist ja savist neid rehve kokku voolivad.

Our cooperating factory is one of the leading tire manufacturers in China. Established in 1986, now it has become one of the biggest tyre manufactory in China.
In 2003, there was a newly invested manufacturing section, which covers an area of more than 50,000 square meters. With total financial assets of more than USD70,000,000, and a staff of more than 2,000 highly skilled workers.
The company has imported advanced manufacturing and testing equipment from France, USA, Germany to help produce a product of the highest quality. All produced tyres have passed the certification of ISO9001, DOT, ECE, SASOBGCC & INMETRO. They are sold in many countries including America, Europe, Middle East, Southeast Asia, Africa and Australia.
19:21 05.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
ma tõesti ei mäleta, mis nende rehvide nimi oli. see võis olla 8-9 aastat tagasi, aga sai poest valitud odavamast klassist, kui mitte kõige odavamad. ei olnud protid. isegi ei kinnita, et oli hiinakas, sest ei mäleta nime.

ei noh, tore on kuskilt kodulehtedelt kopisid mingist tekstist ja siia üles visata. ütlen ausalt, et ei nimetaks seda firmat eriti suureks kelle käive on 70 miljoni dollari ringis ja müües oma toodangut neljal mandril. vähevõitu kuidagi. ja kui nad suutnud toota teistest rohkem saasta hinnatundlikule kliendile (pea asi, et veereb ja ei viskle väga veljel), siis ju tore, aga testidest jäävad nad välja või väga taha otsa.

kui sinu puhul pole autopikkus või kaks eluliselt määrav, siis võiks ju kiiruseid asulates samuti tõsta. kiirus 50 vs 60. piurdamine enne objekti kiiruseni 0 vs 40 km/h, peatumine seega eluliselt mitte tähtsalt autopikkus või paar kaugemal objektist. rehvidega sama. ühtedega saad pidama, aga teistega mitte, paraku mitte saajad kipuvad enamuses hiinakad olema. kui hiinlane jõuab oma toodangu kvaliteedi sinna maani teha, et ta suudab võistelda rehvitestides ha hind jääb samasse klassi kui praegu, siis ei ole mul kobiseda miskit. aga kelgutamiseks maksta 60 euri tükist, on ikkagi liig mis liig.
19:44 05.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: looder

Ma pole küll finantsi puudutava inglise keelega väga hästi kursis, aga asset võiks vara tähendada, seega vist päris käibest ei räägita? 2000 töötajat on aga juba päris ok näitaja. Kirja on muidugi panemata, kas tegemist on Sailuni või Westlakega, kui miskit kolmas, siis teemast mööda rääkimine ja postitus peaks kustutamisele kuuluma.
19:55 05.05.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
20:44 05.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
vabandust, minu bläkk. finantsiline väärtus (aktsiad, kinnisvara jms) on siis 70miljonit USD. tore on, aga kes seda väärtust hindab. homme võib see juba 3x odavam olla. võta või meil buumi ajal. firmad olid johhaidii kui väärtuslikud. buum sai otsa ning tuli nentida tõika, et ikka ei olegi nii johhaidii.
heake küll, piilusin siis toodangut. tracmax. autolehe testis eelviimane. paljuõnne. 1,5 kuival ja 2,5 autopikkust pidamine kaugemal kui testivõitjal. suurim tootja ju võib olla.... kvantiteet on hea, aga kvaliteet puudub. suurim kes toodab saasta.
20:59 05.05.2013
Hädaabi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Täpsustan: mitte et masinad mäest üles ei saa. Seal tuleb teha kaks S kurvi üksteise järgi ja millegipärast ollakse tipprehvis niivõrd kindlad, et masin läheb käest ära.
Liigne usk testivõitjasse ja tippbrändi saab saatuslikuks.
Ega need testivõitjad muidugi halvad pole, seda enam kui sul raha on aga yuleb jääda ikkagi mõistuse juurde.
21:34 05.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
võtaks selle jura kokku lausega, et hirmul on suured silmad. ma ei tea, mis hetkel kellegi peas see prõks on käinud, aga ilmselt nii mõnigi suudab veel meenutada 90ndate algust, kus rehvitestidest teati meie mail veel vähem kui kuu tagumisest küljest ja nii mõngi oli üliõnnelik, kui sai oma esimese sierra, datsuni vms masina omanikuks ning veel õnnelikum, kui vanad soomest toodud pastlad nii palju veel välja andsid, et ühe talve või suve kannatas ära sõita. ja ei osanud keegi siis mõelda mingile pidurdusteekonnale või vesiliule, sest need terminid olid maakeeles veel välja mõtlemata. ja ilmselt nii mõnigi siinkirjutaja tegi sierraga kiiremaid tiire ja kui ta veel väga vanaks ja töntsiks pole muutunud, siis teeb neid oma 100Q-ga siiamaani edasi, aga vot see krõps käis tal millaski peas ära ja nüüd on muututud ohutusfriigiks. harrastatakse küll veel sportlikke sõiduvõtteid, aga tehakse neid turvaliselt, sest neid aegu, kus sierraga lausa riski piiril sai sõidetud, ta enam tagasi ei taha. nüüd on teised väärtused ja leu on järsku armsaks muutunud- kümme turvapatja, nimega rehvid ja muu selline kammajaa, mida maanteeametid, rehviliidud, rehvi pumpajate liidud, alkomeetrite liidud, autoajakirjad, autolehed, raadio- ning telekareklaamid ja muud sellised põhujahvatajad meile pähe siirdavad. ja meie ei mõtle enam ise, meie usume, mis öeldakse, sest oleme unustanud need ajad, kus elati veel normaalselt ja osati ise otsuseid vastu võtta.
ma nüüd enam hästi ei mäleta, aga kas tol ajal üldse mingit michelini või muud sellist meil niiväga müüdigi- rahva palk ei pidanud taolisele kraamile vastu ja hea kui uued kormoranid või matadoridki osta sai.
niiet, rekka ja muud mehed- kui on järjekordne puhkepaus, siis sulgege silmad ja meenutage aegu, kus nooruse uljus oleks peaaegu saatuslikuks saanud ja vaid vist imeväel on elatud tänase päevani, sest tollased rehvid tapsid vist rohkem inimesi kui maha matta jõuti.

22:21 05.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
jah, kriipsuke,tapsid nii (olematud)rehvid, sarad autod, kiirus, nooruse lollus jne. nostalgia on tore. aga elu on oma 20 aastat edasi läinud ja võiks oma mälestustest välja tulla ning samuti eluga edasi minna. eks teed ehk uuringugi (statistika toimus siis ja ka praegu) kui palju oli lakse tol ajal, surnuid, vigastatuid ja palju on praegu. kusjuures liiklus oli tunduvalt hõredam. suurem surmade ja laksude hulk, kas siis olid inimesed kobamad? pigem praegu tuleb liiklusesse saamatuid tölle. olen ka oma nooruses lollusi teinud, raibetega kihutanud, m+s slikkidega (värskele lumele jättis mustri ainult 1 rehv, ülejäänud olid siledad ja kõik muide michelinid) sügisel ja talvel kihutatud. siis ei mõelnudki, ei hoolinud ja nagu reklaamiski öeldakse - arvasin, et mittehoolimine teeb meheks. jah, elu on mind muutnud. eriti peale isaks saamist. mul on jumalast pohh, milline näeb auto välja, sest see ei mõjuta lõppkiirust. oluline on tehniline seisukord - mootor, veermik, pidurid ja tuled s.h. rehvid.

lühidalt võiks ju kokku võtta ka mõne mehe arvamuse, et kui enam midagi öelda ei ole, siis hakkame nostalgitsema - vot meil nõuka ajal... vot meil eesti aja alguses... need on kohe eriti tegijad.



06:47 06.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
mul pole ühel autol turvapatju ja sõitma minnes absoluutselt ei põe. kas ma olen nüüd väga hoolimatu oma pere suhtes või lihtsalt ikka veel loll ja elan minevikus? asi polnud tookord mittehoolimises, asi oli selles, et ei teatud antud teemadest mitte midagi ja selle tõttu oli ka vähem probleeme, mida endale ette kujutada. nüüd aga teatakse vist liiga palju ja nüüd mõeldakse endale välja igasuguseid probleeme ja hirme. loomulikult tuleb neid ka endale põhjendada ja loomulikult on seda hea põhjendada võltshoolimisega. aga parklas pargitakse auto viltu joontele ja pole enam mingit hoolimist või jalakäija vaatab ise, kuidas üle sebra saab- testivõitjaid pidurdamisega ei kulutata. enda ümber koome rehvidest ja turvapatjadest kookoni, teised mingu p...
lihtsalt pehmodeks on muututud. kõike püütakse endale millegagi põhjendada, kas siis hõreda liiklusega või lollide noorjuhtidega või misiganes muuga. huvitav, kes vanal ajal oli ka metsloomi teedel vähem? seda põhjendust miskipärast ei tooda.
09:16 06.05.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Keegi tõi ennist hinnad mõõdus 205/55/16 ja ütlen kaasa, et mis jõud sunniks mind neid ostma kui sain Continetal PC 5-d alla 70.- kätte, Euroopas täiesti leitav hind, tegemist oli veel alega.
Ja ärge elage minevikus, preagu on 2013, elu on muutunud vahepeal.
12:29 06.05.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Nii ta on. Peaks ju peast päris loll olema, kui pea sama raha eest saad korraliku tootja asja.
12:37 06.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
Siin üritatakse väita, et hiinakas on parem, kui tuntud eurooplane. Kui seda järjekindlalt teha ei üritataks, oleks ilmselt kõik ühel meelel.
14:28 06.05.2013
v6sa
Re: rehvid sailun ja westlake
Hädaabi tähelepanek võib olla õige küll: säästurehviga liuglev kodanik on oma valiku tõttu teatud füüsikatõed endale pidanud meelde tuletama oluliselt varem, kui margirehviga liiklev kolleeg. Mistõttu tema tõenäosus jõuda ettevaatlikult kulgedes kohale on oluliselt kõrgem, kui kalasilmselt margirehvi kõikvõimsusesse uskuval piloodil. Ärge unustage, et juhi valikutest rooli taga sõltub see, kui ohutult sihtkohta jõutakse. Mida kehvem rehv, seda rohkem tuleb jätta vigade parandamiseks ruumi...

See väike vahe kordistub teravalt talverehvide juures - mida kõrgemal kiirusel asi käest läheb, seda kaugemale lepikusse tuleb trossiga vantsida. Suvel seda muret eriti ei ole - meil lubatud kiirustel suudab enamus siinmüüdavaid "rehve" mingil tasemel pidamist näidata. Aga hommikuti on meil praegu vaid napilt pluss...

Ning tegelikult on veel üks oht: huvitav, palju neist netimüügipunktide rehvidest tegelikult õigete kirjadega on? Järgi ei tehta mitte ainult Adibase tosse ja Uugo Bossi haisuvedelikke...

Muudetud 6.5.13 14:30

15:30 06.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: v6sa

Rehvi testides hinnatakse ka rehvide loogilist käitumist jms, mis tuleneb rehvi käitumisest piirsituatsioonis, osad lähevad käest järsku, osad aga hoiatavad varem ja annavad reageerimisaega, see on kindlasti rehvi juures üks oluline näitaja ja seda ka testides enamasti hinnatakse. Endal näiteks on erinevate rehvidega sellised kogemused olemas, siinkohal küll talverehvidega. Kui aga läheneda sinu vaatevinklist, siis absoluutselt mitte pidav rehv on kõige ohutum, sest sellega sisuliselt paigast ei liigu, seega õnnetuse tõenäosus ka ju null, iseasi, kas selline lähenemine nüüd õige on:) Rehve tuleb siiski võrrelda muude tingimuste samaks jäädes, nagu ma ka juba korduvalt olen maininud, sest inimese lollus on piiritu ja sellise lähenemisega eriti kuskile ei jõua.
16:25 06.05.2013
to a6 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
"Siin üritatakse väita, et hiinakas on parem, kui tuntud eurooplane."

Palun too antud kommentaariumist kasvõi üks viide, kus seda väidetakse.
16:58 06.05.2013
v6sa
Re: rehvid sailun ja westlake
Kus ma rehviteste küsimärgi alla sean? Palun viidet oma teksi vastavale kohale.

Kuid tõsiasi on see, et võrdluse erapooletue huvides kunstlikult loodud tingimused erinevad oluliselt meie "teedel" ettetulevaist. Minu sõiduk veereb harva puhtaksharjatud asfaldil või ühtlase veekihiga kaetud siledal teel - ikka künkad-lohud-augud-kühmud, kaetud kruusa, prahi ja kurat-teab-millega veel...

Utreerides aga nii ongi - ohutuim juht istub säärase auto roolis, millest avarii tagajärjel sirutub tema torsosse kidaline ora. Säärasel positisoonil istuv juht teeb kõik enesest oleneva, et mitte õnnetusse sattuda.

Jätame vast selle jutu ära, et parim võimalus õnnetussesattumisest hoidumiseks on mitte liikluses osaleda. Selle foorumi kontekstis me ju eeldame liikluses osalemist. Seega, jutuks saab tulla ohutu osalemine liikluses. Mis eeldab oma sõidu sättimist nii, et teiste vigu jõuaks ka õgvendada...

Rehvitestid näitavad igal korral rittapandud rehvide omadusi. Aga õnnetuseks ei ole üheski rehvitestis korraga esindet kõik rehvid. Ning testid omavahel ei ole kuigi hästi võrreldavad... Saksa kiirsõiduhuvilisi ei huvita, milline on odavaima säästurehvi pidamine munakivisillutisel, kuna Nürnburgringil pole seda teadmist vaja. Samas ei huvita eesti lugejat eriti, kuidas Pirelli Zerod peavad neljakümnekraadisel asfaldil Carrera 4S all kurvitippu sihtides...

Samas, hea tahtmise korral on leitavad huvipakkuvates testides korraga esinevad rehvid, mille platseerumise järgi saab teste omavahel võrrelda.

Sestap pean rehvitestide mõõtmistulemusi oluliselt väärtuslikumaks lugemiseks, kui lõpphinnagut - mina ei hinda kuigi kõrgelt kuivpidamist asfaldil. Seda on kõigil minu pruukida olnud rehvidel olnud piisavalt. Aga veovõimet hommikukastesel murul (see on üllatavalt erinev rehviti) ei testita kusagil...

Kui keegi nüüd minu ülalolevatest kirjutistest luges välja, et ma millelegi oponeerin, siis seda polnud plaanis. Kui üldse, siis kitsarinnalisele lahmimisele ja ülejäänute lollikspidamisele. Ma kutsun lugejaid üles mõtlema oma peaga - siin maailmas ei ole tasuta lõunaid.

Ning kusagilt peab ju tulema tundmatu rehvi odav hind. Jah, ma tean hästi, et märgi eest võib juurdehindlus olla kordades. Aga väita sisusse tungimata, et näituseks Continentali gruppi kuuluva vähemtuntud tootja sõõr on alati täpselt sama winge, kui Continentali märki kandev analoog, lihtsalt märgi puudumise tõttu "87 %" odavam, on ka vastutustundetu.

Samas - ärge laske end minust häirida ja pange edasi - mõne mehe mõttekäigud on üsna amüsantne lugemine.
22:35 14.05.2013
muhv,30 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Vaatasin huvi pärast järele, et millega ma siis juba teist hooaega teisi ja ennast ohtu sean:
Tuleb välja, et Sonar (52€ tk.) ja Primewell (40€ tk.) rehvidega!

Pidamine on korralik igasuguse ilma ja teega, on vaiksed ning M+S märgistusega, et ei sõltuks seadusandluse jäikusest.
Ah jah, mõõt-225/60 R16


edu
23:56 14.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: muhv,30

Pidamine on korralik? Millel sellised arvamused põhinevad. Võimalik, et ka on, aga millest sina seda järeldad? Ma ei kannata siinkohal subjektiivsust, mainin kohe ära, olen reaalteaduste inimene.
06:42 15.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
pole sa audikene mingi teadusteinimene, oled lihtsalt üks paras...
kui inimene sõidab autoga ja auto püsib igasuguse ilmaga teel ja juht tunneb, et auto ei kipu teelt ära minema ning on probleemideta juhitav, siis see ongi subjektiivne hinnang. või tahad sa öelda, et peale rehvide ostmist peab iga autoomanik läbi tegema sama rituaali mida rehvitestides tehakse ja siis vaatama neid numbreid paberi peal ning nentima- jah, nüüd on minu kahtlasevõitu subjektiivne hinnang asendunud reaalse objektiivse hinnanguga ja see näitab, et ma võin nende rehvidega ka edaspidi sõita.
inimene lähtub päris mitmete asjade puhul subjektiivsest hinnangust ja kui sinu leksus või audi või sina ise meeldivad sulle endale, ei pruugi nad teistele meeldida. kui sina arvad, et su inisemine iga asja peale on lahe, siis teised seda ei arva.
mõne tüübi jutt on küll selline, et nii nagu hiinakad alla paned, oled nagu uiskudega talvisel jääl.
09:17 15.05.2013
Navara 3000 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Westlake kulub nagu puhas tahm. Kui ma oma Michelin Energytega sain sõidetud 60000-70000 km, siis isa külavahel Westlakedega toristades oma lahja diisel fordiga napp 15000. Kilomeetrihinda arvestades on Westlake ilmselgelt kohutavalt kallis
10:08 15.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: - (registreerimata)

Kui inimene töötab korstnapühkijana, siis sa tuled ütled järsku, et ta polegi korstnapühkija või? Ärme nüüd oma lahmimistega liiale ka lähme.

Erinevalt "leksuse" ja audi meeldimisest on rehvidel siiski teine funktsioon, mitte niivõrd meeldimine ja kui test näitab, et võrreldes paljude teiste rehvidega on mingi konkreetse mudeli sooritus kehva, siis sõltumata meeldimisest on see sooritus ikka kehva, sama ka turvalisusega, olenemata paljudest agadest on turvatestides uba sees ja olenemata sellest, et sulle sõites see auto meeldib, võivad turvatestid näidata, et see ei ole teatud olukordades (levinuimad tavaliselt) nii turvaline, kui mõni teine, see oli ka muide üks faktoritest, miks "leksuse" valisin, mitte ainult selle järgi, et MEELDIB! Vaatame ikka ka, mida suust välja ajame ja ärme võrdleme sisuliselt rehvide sooritusvõimet ala mingi toidu maitsega vms. Ja rõhutaks seda, et mina ei ole väitnud, et kõik hiinakad on saast ja sõita ei kannata, aga paljalt tagumikutunde järgi rehve korraliku pidamisega hinnata on ka kuidagi rumal.
11:34 15.05.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Tagumikutunne ütleb ikka vägagi palju ära.Kes ikka vähegi oma autot tunneb,see saab ikka päris hästi aru,mis rataste all toimub.
11:38 15.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
tead ela oma testide ja teaduse maailmas ülima mõnuga edasi ja saa multiorgasme neid lugedes ja testivõitjatega sõites. kord juba sai mainitud, et maailmas toodetakse peale nende esikümne rehvide veel sadu muid mudeleid ja ilmselt päris mitmed miljonid inimesed sõidavad nendega ringi ja ei pane esimese saja meetri peal matsu nagu sina tundud asjast arvavat. seega mida me soovitame neile ülejäänud inimestele- visake metsa kõik see odav saast ja kuulake audi juttu, sest vaid see on püha tõde, sest see koosneb konkreetsetest numbritest? krt subjektiivsus ongi see, mis paneb inimesi asjadesse erinevalt suhtuma, me ei saa kõiki asju siin maailmas endale soetada vaid testide põhjal ja kui inimene tunneb, et rehvid peavad, siis järelikult nad ka peavad. kui mina tunnen, et talvel on libe ja suvel ei ole, siis ilmselt nii see ka on ja see on ja ma ei oska libedust ette kujutada seal, kus seda ei ole. kui mu hiina suverehv peab autot tee küljes kinni, siis järelikult ei ole rehviga probleeme. kui ma sõidan 150km/h ja kurvis välja lendan, siis tuleb selgeks teha, mis seda põhjustas- kas liiga suur kiirus antud kurvi kohta või kehv rehv. ehk oleks testivõitjaga teele jäänud?. peab vist uue katse tegema, sest muidu teada ei saa...
arvad, et kõik, kes koos sinuga hommikuti tööle sõidavad, sõidavad vaid testide ja numbrite abil? oled sa oma igapäeva teel näinud palju autosid kraavis? või kui sa neid seal ei näe, siis eeldad, et kõik sõidavad testivõitjatega? ka see on sinu subjektiivne arvamus- kraavis kedagi pole, järelikult testivõitjad. keegi on kraavis- järelikult hiinakas.
13:31 15.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: - (registreerimata)

Oeh, jälle pean jõudma samale järeldusele, et mis ma lolliga siin vaidlen. Aga ilusat elu sulle, lollid pididki õnnelikumad olema, elu täis üllatusi ja müstikat:)
14:14 15.05.2013
saatana (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
sa audi a2 v2 oled reaalteadlane..kuid reaalsest elust pole sul aimugi..) mina ei harrasta iga km peal äkkipidurdust ja siiani elus. olen ka selline kes sõitma õppis vene aja lõpus ja muigama paneb vaid sellise suure teaduse lugemine. kunagi 90 keskel liikusin ühe wolksuga mõne päeva mis praegu rändaks kohe prügimäele kuid siis sõitsin,ei olnud tal amorte,kõik detailid mis loksuda annaksid need ka liikusid jne. sõitsin.elus. oskused. testivõitja...mina olin siis testivõitja!
14:24 15.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: saatana

Aga kui sul on valida, kas sõita selle logiseva autoga või sellega, mis ei logise, kumma sa siis valid?
14:36 15.05.2013
saatana (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
lihtne küsimus...kuid irooniast saan aru.
minu mõte selles,et kui pole inimest pole ka probleemi,inimeste oskustest kõik aga algabki! olin kahjuks sunnitud sõitma need mõned päevad täiesti romu masinaga..elu oli sellal teistsugune ..) ma ei saa tõepoolest aru,mis kisma siin käib,ausalt ,mingi teine maailm-põlvkond on peale sündinud,kes kasvatati ka vastavalt miskitele-testidele? oskused aga ..kus need on JÄÄNUD?
15:33 15.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
vaata audipojukene, elu on täis valikuid ja iga valiku puhul ei saa teha otsuseid vaid numbritest ja tabelitest lähtuvalt. tuleb usaldada ka sisetunnet ja eelnevaid elukogemusi. sinu puhul vist taoline süsteem ei kehti, sest kui sul pole ees tabelit, siis valik on sinu jaoks välistatud, sest ei saa ju valida vaid sisetundest lähtuvalt. minu ühel autol on all miskised kormoranid ja nende kohta ei leia sa kuskil mingeid testitulemusi- mida paganat ma siis nüüd tegema pean- alt ära viskama ja continentalid alla kruvima? või jätkan sõitmist vanaviisi, sest minu sisetunne ütleb, et nendega on võimalik probleemivabalt sõita. ma ei ole nendega pidanud veel ühtegi äkkpidurdust tegema ja seega ei tea ma halli emmigi nende pidurdusteekonna pikkusest või muust sarnasest kamarajurast. aga ma sõidan ja minu subjektiivne arvamus on, et need rehvid peavad.
ja kui kellegi valik on testide põhjal tehtud ja kellegi valik sisetunde ning rahakoti põhjal ning ta sõidab oma odavate rehvidega s a m a m o o d i kui teine firmakatega, siis mida paganat veel õiendada? kui üks jalgrattur sõidab vana meestekaga, teine kalli välismaa pilliga, siis kas meestekaga sõitev rattur kukub rohkem kui uue ratta omanik?
ei tea jah mis pagana põlvkond see selline on. puudub igasugune mõtteavarus ja võime asju teise kandi pealt näha. kogu tegevus käib mingi primitiivse programmi järgi.
keegi ei eitagi, et testirehvid ON paremad, aga neid paremaid omadusi meil 99% tõenäosusega vaja EI lähe- elu lihtsalt on selline. aga see 1% võib ka testirehvide kasutajale saatuslikuks saada.
16:46 15.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: saatana

Ceteris paribus! Ehk ma ei pea midagi rohkem lisama, jälle.
01:15 16.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
tead, - (registreerimata), mul on tõsiselt hea meel, et sa pole pidanud tegema äkkpidurdusi nende rehvidega. rahulikul veeremisel on nad ok. keegi polegi väitnud, et nendega ei saa sõita ja kõik peaks kuskil kraavis olema. oluline on see, et kui ükskord elus on vaja see äkkpidurdus teha ja kui juhtub midagi hirmsat, ning pärast siinseid arutelusid sa mõtled, et aga kui oleks olnud all kvaliteetrehv? ärme hakka siin oleks-poleks on vennad jne.
aga mina olen pidanud tegema äkkpidurdusi ja on olnud ka olukordi kus pole enam aega isegi mõelda pidurdamisele, sest tuleb keerata julmalt rooli ja sooritada nn põdra test. ma ei taha pärast mõelda, et what if... ma elimineerin kõik agad pigem enne kui pärast. mina võin ju olla enda sõidustiilis kindel, aga ma ei saa vastutada teiste eest. ma ikkagi vastutan enda eest. mulle on jäänud arusaamatuks situatsioonid, kus auto läheb sirgel teel kuiva asfaltiga, tavalisel maantee kiirusel, käest ära külglibisemisse. mis siis veel vihmaga. siin tulebki mängu see asjaoli, et sulle tundub, et rehvid peavad, aga kriisi situatsioonis saad sa kvaliteet rehvidega pidama auto pikkuse võrra või kaks varem pidama. tagumikuga sa seda vahemaad ei tunneta, aga tegelikkus on midagi muud.
kunagi küsiti SAAB autode tootjalt, et miks on teie autod nii kallid. vastus oli, et sellest suuremast hinnast saad sa aru pärast avariid. sama on rehvidega. kallimast hinnast saad sa aru alles siis kui kriisi situatsioonist terve nahaga pääsed, et saad napilt enne takistust pidama, aga teiste odav rehvidega oleks meetrike kaugemal seiskunud, kuid 50 sm kaugemal kui oli takistus. kas see ei pane mõtlema seda 100 eurost kokkuhoidu rehvi jooksu pealt? autoremont 100 euroga? vaevalt. ma ei väida, et nüüd kõik peavad hakkama kvaliteet rehvi kasutama, sest mõnel inimesel on see 100 eurot väga suur raha ja ta ei saa seda lihtsalt välja käia. sel hetkel muidugi parem hiinakas kui üldse mitte midagi. samuti sobib hiinakas autole alla millega sõidetakse vähe ja lühikesi otsi ning oludes, kus võib kergelt rehve vigastada, aga kes vähegi triigib maanteid pikemalt ja liigub varastel hommiku- või hilistel õhtutundidel, sellel soovitan tõsiselt mõelda kvaliteetrehvile, sest looma ei koti sinu sõiduoskused ja tunded, et rehv peab. tema tuleb siis teele kui ta tahab.
see sinu näide 150-ga kurvist välja, on muideks väga hea näide. seal ei pea kiirus olema isegi 150. kiiruseks võib võtta ka 90 km/h. võibolla tõesti oleksid sa testivõitjatega teele jäänud ja pääsenud ainult ehmatuse ja rämeda adreka laksuga. seda me enam ei tea ning vaevalt sa seda pärast autoremonti või uue ostmist enam ka proovima lähed. siin tulebki mängu see what if... sest ka testides on, et pidamine võib kaduda väga äkki.
igatahes soovin sulle turvalist liiklemist ja äkkpidurduse vabu teekondi.
22:39 16.05.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
A-klassi mersu läks ka nn põdratestis üle katuse.Kas nüüd seda masinat ei tohigi kasutada?Sõnnik ju.
Tööautoga tuleb aastane läbisõit 60000km,oma autoga 25000km,ei saa küll aru,et kangid nii õrnakesed on,et sõita ei kannata.Ja mis rehvivigastuse oht sellel hiinakal suurem on kui nn kvaliteetrehvil?Töökaaslane ostis Goodyeari suvekad.Vot neid küll alla ei julga panna.Rehvi külje paksus oli nii imeõhuke,et kui korra äärekivi katsuda,siis papu lõhki.
22:58 16.05.2013
63amg (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
normaalne inimene ei sõida oma autoga pidevalt vastu äärekive!point ongi ju selles,mida pehmem seda mugavam(eriti vaaludes sõites).ma ei osta oma masinatele mitte kunagi aasia rehve just selle pärast,et nad on kõvad nagu betoonist valatud.tänu sellele nad ka kaaluvad rohkem
23:16 16.05.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
To-63amg
Soovitan soojalt minna poodi ja katsuda näiteks Nankang NS-20 rehvi,siis tule siia uuesti ja räägi meile sellest betoonrõngast lähemalt.Ja mida pehmem rehv on ,seda vedelam ta kurvides on.Talverehv peab loomulikult pehme olema,et külmaga teel püsida.Suvel on lood natuke teised.
23:23 16.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: siimrasmus

A-klassid võeti kõik tagasi ja paigaldati standardvarustusse esp ja muudeti vedrustust jäigemaks, vähemalt nii on mul meeles, selle foorumi jaoks ma (enam) oma fakte isegi kontrollida ei viitsi, sest enamik lahmivad nagunii niisama.
00:01 17.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
siimrasmus, ole nüüd hea ja loe uuesti läbi mu kommentaar ja leia sealt see koht üles, kus ma mainin, et hiinakal on rehvivigastuse oht suurem. kui sa loetust aru ei saa, siis ei saa sind ka aidata. kas sa üldse seda teemat lugenud oled või lugesid lihtsalt paari viimast kommentaari?
09:05 17.05.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Audikene ,sina lahmid siin nii,et pori lendab.Ajad testides näpuga rida ja pead testivõitjaid ainuvõimalikuks valikuks.Aga edu sulle sinu püha üritust jätkamast.

Loodrike,ma väga vabandan et sain sust valesti aru,tunnistad siis et kvaliteetrehvid on õrnakesed?
12:12 17.05.2013
VVV1
Re: rehvid sailun ja westlake
Testivõitjaid rehve ei pea kindlasti pidama ainuvõimalikuks valikuks, aga seejuures peaks küll päris kindlasti vältima ülistavaid jutte selliste rehvide kohta, mida isegi ühte endast lugupidavasse professionaalsesse rehvitesti võtta ei peeta vajalikuks, kuna võrreldes keskmiste ja parimate rehvidega lihtsalt pole midagi võrrelda.
Inimesi on väga erinevate väärtushinnangutega kaasaarvatud iseenda elu ja tervise suhtes.
Kui inimesel puuduvad vahendid korralike rehvide ostmiseks või on ta prioriteedid mingis muus valdkonnas raha kulutada, siis pole see ABSOLUUTSELT MINGI TÕSISELTVÕETAV põhjus igasuguste odav-gräpprehvide ülistamiseks või kiitmiseks. Lähtuma peaks rehvi puhul ikka sellest, mis on tema tehnilised omadused, mitte sellest, mis on kellegi tunded ja emotsioonid mingi rehviga seoses.
12:34 17.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
siimrasmus, ma ei pea kvaliteetrehve kehvakesteks, aga eespool keegi mainis, et tema pani oma audile (vist oli ka q) nankangid, sest käib sellega mööda metsi ja sinna ei olegi vajadust panna kvaliteetrehvi, sest terav ork lõhub võrdselt mõlemaid. ja kui kahju tekkinud siis seal lappimisega ei pääse ning tuleb uus rehv osta. lihtsalt odavam asendada.
13:33 17.05.2013
Petrohv (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Ikka see teema kestab.arumaeisaa.Kui raha ei ole ,et rehve osta siis sõida bussiga.Pole siin mõtet vaielda rehvi omadustest.Osad ostavad ikkagi rahakoti paksuse järgi (hiinakad) teised ohutuse järgi.

See on sama mõttetu vaidlus kui 2 meest lähevad lahingusse ja valivad kiivreid.Üks ütleb ,et ma olen "Rambo" filmi 27 korda näinud ja valib vanaema kootud suusamütsi aga teine mõtleb,et kui korralik kiiver minu ellujäämisprotsenti kasvõi 1 % suurendab sis valib selle.


Ja teemaalgataja küsimusele vastates:vali "westlake". Sest nimi lihtsalt kõlab paremini.
13:34 17.05.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
To:VVV1
Et siis kõik ülejäänud rehvid,mida rehvitestides ei ole,on kräpp?Sajad ja sajad rehvid ,mida maailmas tehakse ja mis rehvitestidesse kunagi ei jõua ,on kräpp?Väga julge avaldus.
14:05 17.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
paljude inimeste maailm koosnebki rohkem vaid sellest, mida nad massimeedias näevad ja kuulevad- kui reklaamitakse dosia pesupulbrit, siis järelikult on hea, kui reklaamitakse x nõudepesuvahendit, siis järelikult on hea, kui reklaamitakse volkswagenit, siis järelikult on hea. aga miks keegi pole kunagi tahtnud teha selliseid teste, kus osalevad vaid need nn kehvad rehvid? ah et mõttetu aja- ja raharaiskamine, sest milleks testida kehva rehvi kui ta nagunii juba kehv on? aga kes on see ekspert kes automaatselt liigitab rehvi kehvaks ilma seda proovimata? ilmselt selliseid teste lihtsalt ei tahetagi teha, sest tulutoovam on ju võtta ports tipprehve ja pärast hea testitulemusi esile tuues neid kalli hinnaga müüa, sest ostjale jäetakse mulje, et selle raha eest jääb ta ellu. see on ärimaailm, mis teie tervisest tegelikult s!ttagi ei hooli, nende asi on müüa ja müügiks sobivad igasugused võtted. jah, numbrid ei valeta, aga jätta testidest kõrvale mõned rehvid vaid sellepärast, et märjal teel pidurdades nende tulemused ei ole sarnased tipprehvide omale, pole vist ka kõige õigem- selle põhjal järeldab keegi kuskil automaatselt, et nende rehvide kõik muud omadused on samasugune saast.
aga miks siis üldse toota madalama kavliteediga kaupa? võiks ju teha igal alal vaid tipptooteid ja kõik oleksid rahul- nii testijad kui tarbijad. miks toota rehve, mis on halvad ja tapavad inimesi? oskab keegi tark vastata?


15:18 17.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: - (registreerimata)
"miks toota rehve, mis on halvad ja tapavad inimesi? oskab keegi tark vastata?"

Sest sinusugused neid ju ostavad:) Miks tanke müüakse, kui need inimkonnale ainult kahju toovad? Narkootikumid, alkohol....

to: siimrasmus

Ei tea, kas silmastsilma sa ka sellist iba vastu ajaks või? Too siis välja, mida ma lahmin? Kui rehvitestis on kõigis katsetes peale hinna üks rehv teisest parem ja paljudes katsetes oluliselt parem, kui teine rehv, siis tule ja ütle, et sa valiksid selle niruma sarnase hinna juures? Kui vastad, et valiksid, siis meil pole millestki rääkida edasi.
15:47 17.05.2013
- (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
jah, audikene latsekene, sinu maailm on ikka väga pisikene ja mustvalge. sa näed vaid asjade ühte poolt- halba poolt. tank on pähh, alko on pähh, narko on pähh jne. aga demoagoogitsed üsnagi suurel määral- kui on vaja tuua näiteks, et tank on pähh, siis sa seda ka teed. kui on vaja tuua näiteks, et tankiga annab ka kodu kaitsta, sest halb inimene võib rünnata, siis sa seda ka teed. ehk siis hämad nii nagu sulle parajasti meeldib. üsna silmakirjalik seltsimees oled. aga ilmselt võtad isegi vahel klaasikese ja tunned end mõnusalt, kuigi alko on pähh.
aga vastust sa mulle ikka ei andnud. või arvad sa, et neid nn minusuguseid ei maksa üldse arvestada, sest vaid sinusugused on parim osa inimkonnast, nn valged inimesed, kellede jaoks auto teeb uksed lahti ja sätib rooli kenasti sülle ja nupuvajutus paneb mootori nurruma ning põhjakiht on need, kes veel vanaviisi võtmega lukku ragistavad ning käega käiku vahetavad. sul peldikus käies ka teener ees ootamas või? valge inimene ju s!taga käsi ei määri...
16:53 17.05.2013
audi_a6_v6
Re: rehvid sailun ja westlake
to: - (registreerimata)

Hakkas nüüd parem või?
17:09 17.05.2013
hlm (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Täis kino ma ütlen:)
18:05 17.05.2013
looder23 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
oi kurja, -ke, on aga inimesel kombed. mina kasutan selliste toimingute puhul ikka paberit, mitte ei määri käsi sitaga. tank on siiski ründerelv. pitsike viina lõõgastab ja vast isegi kasulik, kuigi mingi hetk viib hauda aga mürsuke tapab ja purustab kohe. narkost sulle vist rääkima ei pea. tundub, et sa oled inimene, kes vajab kõike ise järgi proovima. miks sa arvad, et kui rehvid pidurdamisega hakkama ei saa, siis kurvides võib nendega nagu rööbastel sõita? ja kui mingi ime läbi saabki kurvides sõita nagu relssidel, aga pärast kurvi oleva takistuse avastamist pidurdad ka nagu relssidel. kas autolehes ei olnud juba piisavalt võõra nimega tundmatuid rehve? palju sulle veel vaja on?
09:41 18.05.2013
siimrasmus
Re: rehvid sailun ja westlake
Vaata audikene,lahmid ju.Kelle arvamine ei ühti sinu maailmavaatega on automaatselt loll,ja ajab ainult lolli iba suust välja.Mul ei ole mingit probleemi silmast silma rääkimisel.Säti oma elu edasi igasugu testide järgi.Mina olen igati rahul oma Nankang rehvidega.Kui kellegile see hinge ei mahu,siis on see tema probleem,mitte minu.
Kena nädalavahetust.
12:23 18.05.2013
lääneeuroopalane (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Tere rehviekspertid! Olen seda teemat siin huviga jälginud. Elan ise lõunasaksamaal ja olles saanud innustust sellest teemast ning käisime sõberaga koos väikesel jalutuskäigul mööda parklaid ja tegime statistikat, millega meil sõidetakse.
Pean paljude kurvastamiseks ütlema, et leitsime väga palju neid paljukirutud Westlaike, Sailune, Savasid, Hankooke, Kumhosid, Nankange.
Eriti torkas silma Nankangide rohkus mõõdul 17 ja enam tolli. Tundub olevat vist hea rehv.
Samas jääb kummitama küsimus: Tean eestit ja teie teid hästi kuid tahaks teada kuidas te seal sõidate ja mida te teepeal teete. Kui meil need rehvid sobivad bahni peal sõitmiseks kus kiirusi hakatakse lugema 160 alates, siis miks eestis nad ei sobi, kus max kiirus on 90 pro tunnis.
12:52 18.05.2013
karvanejakole
Re: rehvid sailun ja westlake
Lääneeurooplane, ma võin öelda, miks alates 17" odavrehvide osakaal lihtinimeste autodel kasvab, see on hind! Just 16" alates teevad rehvide hinnavahed järsu hüppe ülespoole. Kui nt 14" on hinnavahe ca 4x20-30€, siis nt minul see aasta (esimest korda) oli 245/45R18 hinnavahe 4x100€ (Continental vs Linglong) Ka premiummarkide odavbrändid olid 4x50€ kallimad, see oli minu jaoks liig. Primaarseks seadsin rehvi käitumise märjal ja on enam-vähem OK, legaalsetel kiirustel on ainsaks erinevuseks suurem lärm. Loomulikult on premiummarkide kvaliteetrehvid paremad, kuid hinna-kvaliteedi suhe läheb suurematel suurustel paigast ära. Talverehvid valin endiselt parimate hulgast, sest talverehvidel tuleb ka legaalsetel kiirustel ja igapäevaolukorras rehvide piirid kiiremini välja ning siin on premiummarkide ja säästurehvide erinevus suur.
15:23 18.05.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Huvi pärast küsin, et kes te siin hiina rehve jumaldate, mis firma piduriosasid te autol kasutate, no näiteks ketas + klots kombinatsioon.
16:22 18.05.2013
to as (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
ausõna ei tea...sõitnud vanade ja uute autodega 26 aastat. siiani ei tea mis ja kelle klotsid kettad. ei huvita ka .avariisid 0 . eks noore banaaniriigi kodanikel ikke vaja kallist komamärki rinda jne. arengumaa...
17:49 18.05.2013
to AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
selliseid lolle küsimusi esitades jõuad lõpuks välja selleni, et mis marki ja kui vana auotga sõidad ja kas endal ei tundu ohtlik, kui masin 10+ aastat vana.
ka mina hetkel ei tea, mis tüüpi klotsid on, aga auto saab pidama ja ülevaatusel pole keegi paha sõna öelnud. ehk sellest piisab, et rahulikult edasi sõita?
19:49 18.05.2013
AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Auk on auk, ütles vanapagan ja pistis korstnasse. Ei oskagi muud öelda.
Ja kui te ei tea mida teile sinna pannakse näitab vaid üht, te ei hooli oma rahakotist aga hiina rehvide juures ajate sõrmega rahanumbrit taga.
21:18 18.05.2013
to AS (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
tean küll, mis sinna pannakse, sest ise panen, aga no ei hoia neid vanu pakendeid järgi, et saaks sinusugustele täisaruande esitada mis, millal ja kuhu pandud. ei ole end ka kurssi viinud viimaste piduriklotside testidega, seega panen seda, mida poes müüja annab. ja nagu mainitud- ülevaatuselt läheb läbi, ei vilista ja pidurdavad ka. ja paluks nüüd sinupoolset ülevaadet kõikidest juppidest, mis oma autole oled lasknud panna. siis on teinekord tänaval hea vaadata, et see kes pidama saab ja kohalt minema ka, on kindlasti AS. ja kõik teised on BS.
16:21 19.05.2013
lääneeurooplane (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Sai eile käidud peredega sommerfesti avamisel kesklinnas ja õhtul tagasitulles saatsime pered taksoga koju ise aga sõbraga tegime veel pisikese tuuri mööda eliitrajooni, et veenduda kuidas siis saksas rahvas oma elu eest seisab ja teadlikult ohutuid rehve kasutab.

Tuleb välja, et ka meil osatakse raha lugeda ja Mischelini ning muid siin foorumis paljukiidetud rehve ei kohanudki nii palju kui selle foorumi lugemise järel oleks oodanud..Ruulis Barum, veel hakkas kõvasti silma Pneumant. Silma jäi Porsche Falkenitega. Samuti Fulda tegi ilma. Kõvasti oli selliseid rehve millele ei oska nimetada kelle või mille rehvid need on, vist protid. Nagu näiteks MAXX, Winterprotect, ja muidugi eelmises kirjas ülesloetud hiinlased ja koreakad.

Olles näinud millega meil sõidetakse ja veel selliste kiirustega siis mul on tõsiselt hirm ja ma kaalun rohkem mitte autorooli istuda. Pigem oleks mõtekas vist siit lahkuda siit maalt ja kusagil mujal eluga vaikselt edasi minna.
16:34 19.05.2013
sitrus* (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Ära pelga midagi.Julge hundi rind on rasvane.Ajad jõuavad kätte.Siin maal ikka huvitav elu.3 eurised kummid lähevad nagu saiad ja veel liisinguautode alla.Uute kummide läbimüük on minimaalne.
12:53 22.09.2013
Skoda vs Audi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Vot sellega on huvitav asi. Skoda Superb Combi 3.6 FSI parima paketiga maksab mingi 32.000€. Audi A6 Avant 3.0 TFSI maksab mingi 52.000€. Ainuke asi, mis Audil on ja Skodal pole on Start/Stop. Andmete järgi on Audi kütusekulu umbes 3l väiksem kui Skodal. Aga 20.000€ eest saan Skodaga rohkem sõita tervelt 534.000 km rohkem :) PS! Audis polnud mitte kui mingit varustust. Täielik plank pask, nagu palju Audisid meie riigis.

Kas Audi on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii palju turvalisem kui Skoda? Tervelt 20.000€ turvalisem. Aga Skodal on rohkem turvapatju. Kui usaldada EuroNCAP, siis turvalisusel nagu erilist vahet pole.

Miks ikkagi ostetakse selliseid Audisid. Eks ikka selle pärast, et see on AUDI. Sama kehtib ka rehvide puhul.
13:39 22.09.2013
Skoda vs Audi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Päris nii lihtne see asi ka ei ole.

Kui on valida kiiver, mis tõstab ellu jäämise tõenäosust 1% ja killuvest, mis tõstaks ellu jäämise tõenäosust 15%, siis ma võtaksin vanaema kootud suusamütsi ja killuvesti.

Point on selles, et pidurid võiksid ka autol korras olla.

Samamoodi kui põtra ei koti su Westlaksed, ei koti teda ka su Contid. Kui vara hommikul sõita, siis on suurem oht selles, et juht on unine ja ei märka looma, kui selles, et sul on Westlaked all.
14:22 22.09.2013
oimaeisaa (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
osta siis skoda ja hakka mürasummutust, stereot jne modima ja arvuta nüüd kokku palju aeg ja kõik muu maksma läheb.audil on isegi klaasid paksemad kui skodal ja tulenevalt sellest ka vaiksemad.
04:28 23.09.2013
Skoda vs Audi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Tõenäoliselt saan ma 22.000€ Skoda kordades vaiksemaks kui Audi. Vaevalt, et see Skoda nüüd niiiii palju mürarikkam on, mida mürasummutus ei paranda.

No kui Audil on 8 kõlarit ja Skodal on 10 kõlarit, siis on raske uskuda, et Skoda helisüsteem sitem on.
08:32 25.09.2013
Johannes Tuhk (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Siin taandub asi ühele lihtsale tõele. Audimeestel lihtsalt ei mahu pähe kuidas Škodamehed oma autoga rahul on.
10:25 24.03.2014
ss (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Sportilk sõidustiil. Osa rehve, mis hästi saavad pidama ei kannata kurvisõitu.
14:27 24.03.2014
VVV1
Re: rehvid sailun ja westlake
Pole mingit alust arvata, et rehvitestidesse ei jõuaks rehvid, mis on maailmas just tuntuimad, enamlevinuimad ja - müüduimad. Sinna ei jõua üldjuhul need, millega on lood vastupidised.
Pealegi mina isiklikult olen tutvunud ka selliste tervitestidega, kus on spetiaalselt võrdluseks juurde võetud ka mingi "hiinaks" või siis näiteks protirehv - pole kordagi jäänud mingit kahtlust, et need oleksid üldtulemsutes korralikele rehvidele kasvõi mingitki konkurentsi pakkuda suutnud. vahest on olnud mingi üksik omadus, mis küündib ka keskmisele tasmele ja see on ka kõik. Ühes ainas valdkonnas jah küll- soodsa hinna osas.
16:16 12.04.2014
ˇ (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
kel huvi ajurakke liigutada ja asju ümber mõtestada, võib läbi lugeda aprilli tehnikamaailma rehvitesti, kus tuntud tegijate kõrval teevad ilma (ning ka neid tegijaid edestavad) kaks senitundmatut india rehvi. üllatusid ka testijad ise.
18:15 12.04.2014
stammer (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Leidsin puhtjuhuslikult sellise lehe: http://www.rehviliider.ee/ ja uskumatu kui palju on seda hiina "kvaliteeti".
10:57 29.09.2014
hall3karu
Re: rehvid sailun ja westlake
Omalt poolt ütlen niiviisi: 1) pole olemas universaalset rehvi kõigi juhtide sõidustiili tarbeks. 2)Ei tasu ilkuda nõukaaegsete kogemuste kallal,sest praegustele noortele on tolleaegne väljaspool magistraalteid talvine sõit üleni ekstreemolukord. 3) kogenud juhiks võid ja tohid end pidada siis,kui ohuolukorras käte-jalgade õIGE TEGEVUSE kiirus mõtte käskudest ette jõuab.
19:31 02.10.2019
vw (registreerimata)
Re: rehvid general snow grabber ja antares grip60 ice
Mis vahe nendel naastrehvidel võiks olla, ka nagu odavama otsa omad?
hetkel all M+S Michelin Latituded. Soov oleks välja vahetada, pidamist eelmisel talvel ei olnud enam. Kallimaid rehve pole nagu mõtet soetada, kuus sõidan läbi ca´300km ja 99% linnas. Chrysler GV
07:44 03.10.2019
Zlang (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Vahetasin Michelinid Barumite vastu. Sõidan 1000km. Kuus. Erilist vahet pole. Barumid poole odavamad.
09:34 03.10.2019
to vw (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Defineeri kõigepealt, mis on sinu jaoks odavama otsa rehvid? Tänapäeval on hinnad nii seinast seina, et igalühel oma mõõdupuu. Sõltub muidugi ka veljemõõdust. Ja 300km jaoks linnas pole küll naaste vaja osta. Või kui siiski ilma naastudeta elada ei oska, siis sellise läbisõidu jaoks kõlbavad ka kõige odavamad hiinakad.
15:39 03.10.2019
vw (registreerimata)
Re: naastrehvid General vs Antera
... minu jaoks on odavad 50-60€ / tk. Mingeid plastmasse ka ei soovi.
Lamellid kahjuks jääle ei sobi.
Küsimus oli : kumba eelistada!
16:44 03.10.2019
. (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
jää? linnas? kumba eelistada- sailun või westlake? jummel, tootjaid on kümneid veel. miks nii piiratud olla?
17:46 03.10.2019
vw (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
paku mõni tootja...
17:48 03.10.2019
vw (registreerimata)
Re: rehvid general snow grabber ja antares grip60 ice
mis puutub siia sailun ja westlake
küsimus oli general snow grabber ja antares grip60 ice kohta
18:25 03.10.2019
. (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Kelle küsimus? Viimane postitus siia teemasse oli 2014a kuni tuli keegi vw ja hakkas oma kulunud misseliinidest rääkima. Ja kogu teema pealkiri on sailun ja westlake. Purjus oled või?
19:22 03.10.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Antares on hiina saast ja general euroopa odavbränd. Iga kell eelistaks nendest generali.
19:11 04.10.2019
Eelmisele (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Sõitsin eelmisel talvel uute 18 tolliste Antares Grip 20 lamellidega. Mitte mingit probleemi sõita polnud vaid need isegi üllatasid positiivselt kuna hinda ju sellise mõõdu kohta praktiliselt polegi.
09:01 05.10.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Hiinlased ongi esimesel aastal normaalsed, teisel viletsad ja kolmandal sama head kui suvekad. Kindlasti on neil oma sihtgrupp olemas, aga eurooplaste rehvisegu püsib vähemalt viis aastat ja siis hakkab tasapidi vananema.
11:55 05.10.2019
Kpl (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Igal juhul võtan enne natuke kasutatud brändi rehvid kui uued hiinakad. Hind neil sel juhul sarnane. Eriti kehtib see talverehvidele.
06:46 06.10.2019
Annikkaaabi (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Olen tavaline autoomanik ja liikleja. Lähen kaubanduskeskusesse, ostan uued rehvid, lasen need servises alla panna. Lõpuks ütleb keegi, et need on hiinakad ja ei kõlba! Mida ma valesti tegin, või milles süüdi olen? Sõitke kuke saba alla tegijad tarkurid ja kasutage selleks õigeid rehve ikka.
11:12 06.10.2019
Eelmisele (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Elementaarne googeldamis oskus päästab saasta otsa sattumist.
21:57 06.10.2019
Hiina987654321 (registreerimata)
Re: rehvid sailun ja westlake
Suverehvideks vast kõlbavad hiinakad küll...!? Talvekatega ei riskiks

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.