Soov osta Skoda Octavia. Alates 2013 aasta, ehk siis kas uus või aasta kasutatud. Millist mootorit eelistada, millistel on tüüpvigu millised vastupidavamad? Käigukast kas 5 või 6 käiku või on ka automaat hea ja vastupidav? Enamus sõite linnavahel ja linnalähedal. Samas plaanis ka kärukonks võtta, vahetevahel hädasti vaja sõita, ka täiskoormaga. Kellel antud autoga kogemusi andke teada, hea teada mida võiks ostul lisaks võtta või mis lisad pole eriti olulised.
Kui auto on uus või selle ligidal pole vast olulist vahet. Oleneb kuidas ise tunned kas tahaksid käiku ise vahetada või mitte. Diislil võivad tekkida probleemid siis kui sõita vaid lühikesi otsi. Manuaal on kindlasti pikas perspektiivis lollikindlam, sest ajalugu näitab DSG kastiga piisavalt probleeme.
Isiklikult olen noolinud 1.8 bensumootori ja dsg kastiga isendit, aga plaanis temaga sõita vaid garantiiaja lõpuni.
Juba mõnda aega ei saa olla küsimust, kas tsi või midagi muud. Muud lihtsalt pole. Ja nüüd teeb volksvaagen ometi normaalseid diiselmootoreid nii nagu Mersu ja Peugeot juba ammu teevad.
Mis sellel TSI-l viga on? Nagu naabrimees paar päeva tagasi ütles, siis see TSI (1,2) on tal esimene auto (hetkel aasta vana), millel iga nädal õli kontrollima peab ja ajalt juurde peab valama. Läbisõit aastaga ~25 tuhat ja 4 liitrit lisaõli selle aja jooksul.
Ilmselt on olemas ka õlitasemeandur ja kui see peaks rikki minema, siis ka õlirõhuandur, mõlemad vaevalt rikki lähevad, seega iga nädal nagu kontrollida pole vaja:) No ja söövad õli, mis siis? Selle eest on väga hea dünaamikaga ja väikese januga ning sama suure vabalthingava rooli enam ilmselt peale selle proovimist vabatahtlikult ei läheks.
Mul 1.4 tsi dsg, 125000 läbitud ja null probleemi. Samas olen ka iga kord esinduses õigeaegselt hoolduses käinud. Õli pole kordagi pidanud juurde valama hooldusvälpade vahel. Seetõttu vist 1.4 tsi mootoritega isendeid nii vähe müügis ongi. 1.2 on jah probleemsem mootor, sellel venivad ketid välja ja sööb ka õli. Samuti 1.8 tsi-l tekivad probleemid õlikaoga umbes 100000 km läbisõidu juures.
Seitse kuud on 1,4 TSI manuaali peetud läbisõit 11000 ja miski 1 L õli pidi juurde valama.Muidu igati norm masin ehk ainult salongi müraisolatsioon võiks parem olla.
Miks inimesed üldse ostavad selliseid ebakindlaid ja ilma "garantiita" autosid. See VV-grupi ülekiitmine on ju haige. Tegelikult jooksevad isegi 30000 km-l. manuaalkastidel tihti võllid laiali täiesti norm kasutuse juures ja ei kuulu garantiiremondi alla. (Isiklikult 2 juhust.) Mootorit on 100000 km läbisõiduga kerel vahetatud 3 korda. (Omanik pigem autopede kui tallaja). Omale otsisin mõni aasta tagasi roostevaba Passatit (väidetavalt väga roostekindlad) aga pilt oli selline, et jäigi ostmata (vaadatud ca. 10 isendit). Need on ainult mõned näited selle grupi autodest. Omaniku väide kunagises autolehes oli: ostsin kolises- logises, mõni kolin kadus teine tuli- suuresplaanis ei pidanud midagi investeerima.
Sõida parem ühistranspordiga ja võta oma õnnetushunnikutest sõbrad ka kaasa. Sul endal lihtsam ja maailmal ka kergem olla. Ma ei mõista, kuidas mõnel seltskonnal see eluke küll nii armetu saab olla???
Sa to ... oled vist küll tulihingeline selle grupi toetaja, kui sulle selline üldine mull korda läks. Önneks on olemas palju töökindlamaid marke-mudeleid millega saab oma organeid vajalike punktide vahel liigutada. Kahju kui mõni nii ....... on.
Unusta ära... 30000 km ja manuaalil jooksevad võllid laiali :-) päris hea huumor. Ning see ei kuulu veel garantii alla kui üldse selline asi juhtuski... hea jutt.
Mootorit on vahetatud 3 korda... ehk ca 30000 km mootor? :-)))))
Oleks nagu 1.aprill täna. Kui sellised asjad juhtunud ka on siis omanik peaks küll peeglisse vaatama. Mul peaks siis olema 1,4 ja 103 kw veel vaid 15000 km eluiga ees... kole lugu ikka.
Teemaalgatajale. Kui vaatad 1,2 isendit siis uuemat mootorit. See on küll tõsi, et vanemad 77 kw olid ketiga ning ketiga seoses on küll probleeme teada. Pead ainult ikka arvestama, et kui tahad käruga vedada kraami ja ka täislastis siis ehk kipub see 1,2 ikka veidi surema. Tavalist sõitu kannatab.
Samuti siiski võiks unustada DSG. Kuigi väidetavalt pidi olema uus 7-ne palju parema kvaliteediga (mehhatroonik plokk ja kasti osa eraldi õliruumides) siis reaalses elus ei ole see päris sedasi. Mina valisin endale autot ning ostsin ka uuena manuaali ikkagi. Eriti kui tahad siis käruga kraami vedada.
Sõidumõnu on muidugi parem DSG-l ning niipalju kui olen sõitnud on DSG parim automaat (tegelikult on ta robotiseeritud manuaalkast ehk juhtimine on elektroonne kuid kasti osa on nagu manuaal). Aga pead otsustama kas suurem sõidumõnu ja võimalikud probleemid või väiksem sõidumõnu ja kindlam tunne.
Aga räägi konkreetselt, on kasu ka Sinu mulinast. Millisel mudelil jookseb 30tkm sõitnud käigukast kokku? Miks ei lähe garantii alla? Millisel mudelil ja mootoriversioonil jookseb 3x mootor 100tkm jooksul kokku?
kett venib täpselt samamoodi nagu 1,2el.Ega siis igal mootoril probleeme ei teki aga protsent on siiski väga suur.Soomes,kus VAGi toodang(va. seat) hullult populaarne on kombinatsioon tsi-dsg järelturul müügis suhteliselt väikeste läbisõitudega. ja ka esindused väga hea meelega ei taha neid vahetusautodena tehingusse võtta vaid soovitavad omal maha müüa.
Võta G-Tec: Sakslane kulutas Škoda Octavia gaasiautoga Berliinist Prahasse sõites vaid kaheksa euro eest kütust. Teekonna pikkuseks oli 370 kilomeetrit, gaasi kulus sellele distantsile 2,37 kilogrammi 100 kilomeetrit kohta. Tehase andmetel peaks see sõiduk 100 kilomeetri läbimisel kulutama keskmiselt 3,5 kilogrammi gaasi.
Oskab keegi midagi sellise auto kohta rääkida? Hetkel ei tundu ka see 150000 km läbisõit väga usutav. Kui VIN googlisse panna, tuleb ette mingi läti leht, kus läbisõit 260000km, kuid ei saa aru, kas on sama auto või mitte. Pilte ka ei ole.
Kui aga hetkel läbisõit kõrvale jätta, siis kas tegemist on 2 või 3 põlvkonnaga? Kas sellel on juba peal parem DSG või veel sünnivaludega? Kas vastab tõele, et DSG kastile pidi olema kiire surm autoga jõnksutamine? Kuna sõidan palju metsa ja liivateid ning kitsaid kohti, kus edasi-tagasi vaja nõkerdada, kas see oleksd DSG kastile karuteene? Või et tasuks seda siiski nii karta?
Jutt ise käib sellest autost:
Maanteeameti kontroll näitab, et äsja 2 nädala eest (14.06.2019) Eestis registreeritud masin ja päritolu riigiks märgitud Prantsusmaa. Seega võib seal olla mida iganes. DSG kast paistab aga olema märgsiduriga DQ250 mis on arvatavasti murevabam kui kurikuulus kuivsidurga DQ200.
Minul teeks ettevaatlikuks kaks asja, mis on märgitud kuulutuses Esteks et 21.05 on ära vahetatud õlid / filtrid aga auto registreeriti Eestis alles 14.06 (ok autoga saab teatud aja muidugi ka prantsuse numbritega ringi sõita) ja teiseks, et kohe peale ümberregistreerimist on vahetatud hooratas mis pole üldse mitte odav lõbu. Kui praegune omanik on sellise kulu kandnud, siis miks kohe müüki? Kas avastati veel midagi suuremat ja kulukamat?
Ja muidugi see kerimine - kahjuks maanteeameti registreerimisest pole teada mis kilometraažiga regati masin? Aga varasemalt lingitud googlei lingil ilutseb 270kkm.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.