Tere,
meil oli peres kaks aastat naisel just selline (ATM kastiga). Ostsime uuena Metrost ja kuni müümiseni ei olnud mitte ühtegi pretensiooni. Kuluosasid ei olnudki. Mis mind üllatas, oli kütusekulu. Tõesti ökonoomne. Soovitan igatahes seda mudelit kaaluda ja eelarvamustest vabaks saada inimestel (prantslaste osas).
Ainus mis mind häiris oli see automaatne käsipidur (isiklik kiiks). Müüsime ca. 60000 ls juures ja usun, et ka uus omanik on väga rahul.
Automaatne käsipidur? Ajasid vist midagi segamini? Mõlemal, nii käsikastiga kui ka automaadiga on tavaline kangiga kässar. Pöidlaga vajutad ja vabastad.
Automaatne selles mõttes, et niikui seisma jääd ja auto suretad, siis läheb kohe peale ja kui uuesti stardid siis läheb maha. Meil seda ei juhtunud küll kordagi, kuid Eesti kliimas kartsin ikka, et talvel niiske ja kiire külmaga võib hommikuks kinni olla.
pole seal midagi erinevat tavakässarist, ses suhtes, et vana ja kulunud trossidega võib kinni jääda, korralik ja hooldatud süsteem ei tekita probleeme, eriti veel nii uuest peast.
käsipidurist veel niipalju, et und oodates sirvisin müügisolevaid 120kw 508 vintskappe, tundes huvi, palju siis aastaga hind langenud on. üllatavalt paistab, et aastaga on hinda juurde tulnud, aga silma hakkas selline anomaalia: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1882196
Sorry aga mina just pooldan mõlemat. Keyless Go'ga on ikka erinevaid jamasid inimestel, kuna ei pea taskus sorima et autosse saada/käivitada, lisaks on mõnede autode puldid niiskustkartvad/kergesti murtavad (nt Renault puhul on see väga habras ning telefonist õhem, samas plastikkaardi suurune). + eelistan parkides jätta käik sisse, mitte närida seda käsipidurit koguaeg. Ning viimaks on esimese lumega tänavahoovis ikka soov väike kässar tõmmata kurvi, kasvõi korraks :))) Tahaks näha kuidas sa seda elektrilisega teed.
Meil on peres 508 SW Allure diisel-AT6 133kW, mõistliku hinnaga ning igati mugav ja vastupidav auto, ruumi on palju nii perele kui igasugusele laste kolale, varustust on isegi rohkem kui igapäevaselt vaja läheb. Juurde sai tellitud vaid täis-LED tuled, mis valgustavad pimedal ajal paremini kui eelmise auto xenonid. Kütust võtab uskumatult vähe ca 5,7 sajale. Ainus häiriv asi on olnud avatud tagaluugilt tilkuv vesi vihmase ilmaga.
Tagastange on täiesti teist tooni, avariiline on muidugi väga meelevaldne väide selle kohta.
Mina olen abikaasa 2011a 508SW 2.0d Allurega väga rahul. Kolme aasta ja 60tkm jooksul olen peale kuluosade vahetanud ainult esimesed rattalaagrid (Prantsuse Autos ligi €500).
Samas ei tööta enam tagumiste ukselinkide lukustusfunktsioon keyless-goga; niiske ilmaga tekkiv kondents ajab tagaistme sensori segadusse, mille tulemusel hakkab turvavööalarm karjuma. Kõrvalistujapoolne kojamees ei tööta, kui väljas on külmem, kui -5. Väga ei sega, kuna lähitulevikus saab teine vist minu tööautoks, elik kuus korra või harvemini Tallinn - Põhja-Norra - Tallinn sõidukiks.
See käigukasti õlivahetus on mullegi tuttav teema samas, ainukese remondina lisaks rattalaagritele sai Hõbenooles kast remonditud läbisõidul 85tkm, arvega €2500. Proovisõidul tuleks kohapeal, pidur põhjas ja D sees gaasi anda kuni kast kuumaks läheb ja vaadata, kuidas on P-D, P-R ja D-R käiguvahetused. Kui käivad pauguga, on kast vigane ning õlivahetusega üritati remonti vältida. Tegemist ei ole samas kuidagi Peugeot veaga, kast on Jaapani Aisin, kasutusel laialdaselt, näiteks paljudel suurematel Volvodel.
Aga muidu oleme perega väga rahul, aru on saada, et tegu pole E-klassi mersuga, kuid töökindlus ning jõudluse kohta müstiliselt madal kütusekulu (abikaasal viie liitri kanti linn-maantee pooleks) on väga hea mulje jätnud.
Mõtlesin ka millalgi eelmine aasta sellise auto ostmise peale, olin juba konkreetse isendi välja valinud, helistasin Amservi et ajaloo kohta küsida, tuli välja et iga 2-3 kuu tagant käib esinduses elektroonikavigu lappimas. Nende keyless-go ukselinkidega pidevalt probleeme, kõiksugu andurid väga ilmastikutundlikud, ei ole just põhjamaalase jaoks ehitatud auto. Positiivne et sõita on hea ja disain minuarust suurepärane.
Sõitsin sellisega umbes 75000km(ostsin uuena Eestist). Seest kvaliteetne, mugav sõita ja kütust võttis vähe, aga vastupidavus oli pehmelt öeldes nadi. Otseselt minu puhul polnud hullu, sest garantii kehtis ja kuluks võis pidada ainult teeninduses veedetud aega, aga mingil juhul ei soovinud seda autot endale jätta peale garantii aja lõppu(müüsin järgmisele omanikule veel 1a garantiiga, et pärast minu ukse taha kurikaga ei tuleks vaid ikka teeninduse:)).
Mis siis mul oli:
- kaks korda vahetati ära keyless ukselingid(erinevatel ustel)
- kaks korda erinevad parkimisandurid
- automaatne tagaluuk avanes umbes 75% peale
- 50k peal hakkas käigukast valgufoori taha pidurdades jõnksutama.
- 60k peal hakkas mootorituli aeg ajalt hoiatama(põhjust ei leitud)
- 60k mõlemad esimesed rattalaagrid(olen eelnevalt ja pärast sõinud Subaru, Audi ja Skodaga, pole kunagi pidanud laagreid nii vara vahetama. Minu meelest peaks selle kilometraazi peal selline asi minema garantii, mitte kuluvosa alla)
- pudipadi veel, aga ei viitsi enam otsida vanu töökäske
Peale seda ostsin Octavia, esialgu sisse istudes tundus subjektiivselt mitu klassi odavam auto(kuigi varustuse valisin parema kui 508), aga tänaseks läbitud 65000km peal pole hooldustele lisaks midagi tegema pidanud. Seega 508 puhul minu hinnangul muidu väga hea autoga, aga vastupidavust pole nad, hoolimata trummide põrinast, ikka normaalsele tasemele saanud(vähemalt minu kogemuse põhjal).
Vähem kui 100tkm läbisõiduga autole 3k euri remondiks sisse laduda - mina rahuloluks erilist põhjust ei näe. Küsimus: mis järgmisena läheb? Palju maksab?
Käigukasti remondist rääkides. Mis kastiga juhtus, et järgnes 2,5k eurine remont? On see tüüpviga?
Sõbral oli kunagi 406. Igati mõistlik auto omas ajas, aga sageli esinesid elektroonilised anomaaliad - kord ei töötanud kliima, kord näidikutepaneel. Õnneks sellel autol kadusid anomaaliad iseenesest, aga ainult selleks, et suvalisel ajahetkel jälle tagasi tulla. Paistab, et Peugeot ei ole tänini oma elektroonika muredest lahti saanud.
100 000 tuh sõitnud auto on jua 3-5 aastat vana. Praegu täiesti uus põlvkond väljas täiesti uue kontseptsiooniga. Peug kiiksud laienesid ka Citikatele. Lisame siia veel aegajalt isenullivad kellad. Sellegipoolest on lihtsamatel variantidel muresid väga vähe.
Jah maaks, olen rahul. Uksed avanevad igast asendist, kuid auto ei lukustu, kui vajutada tagumisi ukselinke. Ei ole väga häiriv kiiks, paljusid autosid ei saa ka esimesi linke puudutades lukustada.
Käigukast on, nagu öeldud, väga levinud ja tegu oli arvatavasti tehasepraagiga. Hõbenoolt sai aasta jooksul külastatud kolm korda ja viimasel korral olevat kast laiali võetud kolm korda.
Summa ei ole küll märkamatu, aga minu jaoks on tähtsam, et ta ei nõuaks pidevalt midagi, nagu siiani peetud sakslased seda teinud on.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.