Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MILLAL TEHTI KVALITTETSEID MERSUSI ?

18:34 06.06.2015
HondaX
Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Millal tehti kvalittetseid mersusi viimati ? ehk mis aastal kräppi hakati tootma ? olen kuulnud et 1996a ? Milliseid mersusi kindlasti tasuks vältida ja mis mootoritega, jagage omasi kogemusi
19:49 06.06.2015
Bring Mechanic With (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Siiamaani tehakse, vahepeal kvaliteet kukkus aga viimased kvaliteedi uuringud näitavad taas Mercedese esiletõusmist. BMW-st ja Audist on nad alati vastupidavamad olnud. Autode mootori rikete tabelis oli Mercedes 3-ndal kohal, peale Hondat ja Toyotat, Audi oli tagant teine ja BMW seitsmes. Samuti on Mercedesel mõeldud auto hoolduskulude peale. Pole rihmavahetusi ja veepumba vahetusi või mida muud VAG gruppi insenerid veel välja ei mõtle.

http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars
-lose-out-in-reliability-survey.html
19:56 06.06.2015
HondaX
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Jah kett on pigem needus kui pluss tegelikult mootoris. Rihma vahetan vasaku käega kasvõi ära tunniga, aga keti vahetusel vaja juba neetimisaparaati spetsaalset jne. Mõtlen just vanemate mersude kestvust, 2000 ja alla poole w210, w124, w124 ja veel vanemad huvitavad veel rohkem.
W210 tasub ilmselt eemale hoida?
21:33 06.06.2015
63amg (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
huvitav kui vana masinat sa osta plaanid.600-700 tuhandeni pole ketti vajadust näppida.võta siis kohe läbisõiduga üle miljoni,siis hea vinguda,kui sitt mersu on.
22:39 06.06.2015
HondaX
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
ok. aga kas näiteks 1975a disla mersud ka ketiga? saan aru et kett kestab 6-700tuhhi aga näiteks veepump ja tallad jms vajavad ju ikka tihedamat vahetust ?
Hetkel plaan osta `75a kurbsilm hobisõiduks, kuid kaalun ka w210
00:08 07.06.2015
kalevi poeg (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Loll möla tuleks ikka kirjutamata jätta.
Tunniga hammasrihm vahetatud ja ketiga mootoril neetimisaparaati vaja...no sellist hülge möla pole ammu lugeda saanud.
Enamus ketiga mootoreid on ikka selle koha pealt vastupidavad,loomulikult on ka omajagu erandeid( nt uuemad vag grupi tsi motod,millel saab ketti vahetada sama tihti nagu hammasrihma vahetatakse.
Samuti pole ka audi 3.0 v6 oma vastupidavusega silma hakanud....
00:21 07.06.2015
HondaX
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
kalevi poeg, sinu arust ütlesin mida valesti?
rihmasi olen ennemgi vahetanud ,vb tõrsti tund oli natuke üle pakutud, aga enamus autotootjatel on 2-2,5h ette näht selleks.
Need Vag jms iganes margid ei paku absoluutselt huvi...
Huvitavad pigem vanemad masinad, mlle võib ka uhkusega Rocknolli kulata...
00:36 07.06.2015
mersukultus (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Viimased tõelised mersud toodetigi seitsmekümnendatel (nagu ajalugu väidab) (mitte 1995 nagu statistika väidab) mil heitgaasid ja pliiühendid salongi tungisid, puuduliku hermeetika puudumise pärast, uksetihendite olematuses. Lisades kautsuk-bituumen põhjatöötluse, nii need mersufännid vähki suridki. Uskumatu eneseohverdus, auto nimel, minema vabasurma.
00:39 07.06.2015
HondaX
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
See oli vist nali....?
06:57 07.06.2015
ˇ (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
järjekordne tilgutaja, kes tahab uhket hobiautot plikade vedamiseks, aga ei raatsi sentigi kulutada auto putitamisele. ja keti põdemine... keti vahetad korra ära ja unustad. su hobikas ei kestagi nii kaua, et uus ketivahetus peale tuleks.
08:53 07.06.2015
63amg (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
mersu pole kunagi rihmaga mootoreid teinud.ka ketitaldasi pole vaja näppida.veepumpa ju käitatakse kiil,või uuematel soonrihmaga
10:02 07.06.2015
v_ (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Kui Octavia saab Saksamaa suurima autoajakirja testijate käes rohkem punkte kui C klassi Mersu siis ma ei oskagi enam midagi kosta.

Kui ainult, et loll pea on ihu nuhtlus. Ja kõigil on muidugi vaba valik teha oste vastavalt oma äranägemise järgi. Iseasi kuidas suudab Mersuomanik alla neelata Saksa ajakirjanduse teste?

Testi video on ise siin: https://www.youtube.com/watch?v=4SQbYMgGQEg

Ja siin ka: http://www.autobild.de/artikel/mercedes-c-klasse-t-modell-sk
oda-octavia-combi-test-4207835.html


14:47 08.06.2015
v6sa
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Mersuomanik tõdeb, et teised on ka lõpuks autolaadsete toodete valmistamise lõpetanud ja valik muutub iga aastaga raskemaks;) Uutes autodes hakkab olema taas omapära. Samuti hakkab paika saama kasutatavus.

Viimast vastupidavat mersut pole veel toodetud. Lihtsalt vigade raskuspunkt on nihkunud.

Kui 75. aasta auto peamiseks hädaks on korrosioon ja olematu turvalisus, siis tänaste autode häda on elektroonikaseadmete rohkusest tingitud valehäirete kõrge hulk.

Konkurentsitult kõige hullemad aastad on üheksakümnendad, kui katsetati loodussõbralike tehnoloogiatega. Kiirroostetavad kered, biolagunevad juhtmed, raamatupidamislikel põhjustel optimeeritud insenertehnilised lahendused - kõik see viis maine põhja. Ning nagu näitab punnsilmaomanike kurb kogemus, asja eest.

Hobiautoks soeta ikka see, mis meeldib. Kui võimalikud kulud hirmutavad, siis korralik Golf I on täna tibide lantimiseks sama hea, kui kurvasilmne mersu. Selle vahega, et golfiomanik ei pea oma valikut põhjendama. Eesti on nii väike maa, et kannatab golfikärus istudes läbi sõita küll.
15:38 08.06.2015
he@vy (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Uusim E-klass ehk W212 on nüüd jälle täitsa kvaliteetne mersu, tuttav töötab saksas autoremondi töökojas ja neil on hooldusdiil paari taksofirmaga. Ütles, et kui esimest tootmiseaastat mitte arvestada, siis on W212 kõvasti kvaliteetsem kui W211 ja W210. Erakorralisi remonte peaaegu et polegi võrreldes näiteks VW taksodega.
22:18 08.06.2015
v_ (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
W212 ise on oma kabariitidelt väga kahtlane jäädes alla mõõtmetelt nii 5-seeria BMW-le kui ka Audi A6-le. Pigem konkureerib mõõtmetelt täna uuena see auto Passat B8-ga. B8 on selgelt parema kauba ja hinna suhtega.

Lisaks ei meeldi W212 puhul mulle kirvetööna tehtud armatuur salongis. W212 on 5-sega ja A6-ga võrreldes kõige vähem autot sama raha eest. No tee mis tahad aga Mersu ei suuda enam püsida konkurentsis. Pigem rõhub kaubamärgile ja vanadele headele aegadele kui maine oli kõva. Mersu on tipptasemel konkurentsis täna ainult S klassiga. Sellel on rivaale vähem. E klassile astuvad valusasti kandadele juba keskklassi luksuslikuma varustusega autod. Autozeitung testis uut Superbi ja pani kõvale nii E klassi kui ka 5 seeria BMW (http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/skoda-superb-
bmw-520d-mercedes-e-220-bluetec#). Raskeks läheb saksa kolmikul juba isegi selles segmendis. Autozeitung kirjutas ohates: "On raske uskuda... Ainult ühes osas Skoda peab tunnistama lüüasaamist: Logoga kaasnevad emotsioonid...". Ja nii ongi. Aga kõik muutub maailmas, kes jääb vanale rasvale puhkama siis mingil hetkel juhtub nii nagu Saabiga või mobiiltelefonide tootja Nokiaga. Konkurents on halastamatu ja väiksemate Mersude ostjatest ma aru ei saa. Nii nagu ma ei saa täna enam aru uue Volvo ostjast...Aga mõni ostab siiani vanakooli Nokia ja usub, et tal on parim aparaat ja kiidab seda igas foorumis ja laidab teisi. Kuigi arvustustes ei suuda isegi selle tootja moodsad tippmudelid enam kaugelt isegi konkureerida paljude teiste brändide tippmudelitega. Aga eks emotsioonidel ja fännamisel on ka mingi väärtus. Kahjuks ei asenda see tarbimisväärtust. Tarbimisväärtust suunavad massid. W212 on täna aegunud masin ja ei aita seal isegi täis-led tuled. Masin tuleb suuremaks teha ja koostekvaliteeti tõsta. A6 on W212 kõrval liiga suur, et W212 oleks täieõiguslik A6 konkurent selles segmendis.

09:30 09.06.2015
Kärss
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Saabiga võrdlus on päris hea, aga Saabi puhul polnud probleem arengus, vaid kadus ära nende turunish (keskklassi autod luksauto hinnaga) ja uue turunishi otsimiseks hakati 70ndate lõpus tegema kummalisi koostöösid teiste tootjatega (Saab 9000, 600, edasi juba 900NG jne), mis ei eristunud enam eriti mingil moel konkurentidest ning kõik edasine on juba ajalugu. Mõni aeg hiljem juhtus sama ka Volvoga (autod küll suuremad, aga viimistlusmaterjalid jällegi keskklassile vastavad), kes on lõpuks Fordiga koostöös suutnud ka mõne kriitikat taluva kvaliteediga mudeliga maha saada. Aga mersuga juhtus ju täpselt sama asi, ainult selle taga ma küll kusagil turunishi kadumist ei näe, vaid pigem ettevõtte enda turundusosakonna lobitööd (kasumi nimel). Ehk siis tänasel päeval ostetakse mersu paariks aastaks ja võetakse seejärel jälle uuem mudel, mitte ei osteta autot "kogu eluks" ja edasi isalt pojale - praegu ja 30+ aastat tagasi ostsid mersusid väga erinevad inimesed ja erineval eesmärgil. Seepärast oligi vana mersu lihtne ja loogiline, hooldatav/remonditav lihtsalt iga külasepa poolt, iga vidinat sai võtta lahti ja panna kokku midagi lõhkumata, korralikult keret hooldades oma "lego" tehnikaga ka sisuliselt igavene auto. Juba W124-l ei saa uksepolstreidki vahetatud sama lihtsalt, nagu eelmisel põlvkonnal või enamikel tolleaegsetel konkurentidel, see auto ehitati juba teiste eesmärkidega, olgugi ka selle küljes veel mitmeid kvaliteetseid lahendusi.

Eks me valulävi kvaliteedi osas lähebki kõigil veidi erinevast kohast ja minu jaoks läheb piir W123 ja W124 vahelt ning suuremas klassis W126 (olgugi et juba odavat plastikut täis) ja W140 vahelt, neid vanemaid võtaks hea meelega hobiautoks, uuemaid ainult tarbimiseks. G-mersudega on vaid sõidukogemused, nende puhul oleks huvitav kuulda kogenumate arvamust selle piiri osas, kuna see piir on ilmselgelt olemas ja tundub jääma sarnasesse ajajärku?

Bussidega on lugu veelgi huvitavam - otsisin aastaid omale hobibussiks pikakerelist ja kõrget Mersut, vaatasin üle nii Sprinteri eelkäijad kui ka need esiveolised Vito eelsed "ispaanlased", aga kõigil sama häda, et kuna tehnika kestab, siis on kas läbisõidud üle miljoni (mõne liinibussi tööd teinu puhul ka kahe miljoni ligidale ja sellele vastavalt viimane omanik suhtunud autosse kui emexi kandidaati) või siis väiksema läbisõidu puhul lihtsalt hooldamata ja rondistatud. Kui nende vahele mõnda Sprinterit/Vitot käisin vaatamas, hakkas see "mänguasja" suhtumine inseneride poolt ikka väga häirima ja just selle poolest on nt Sprinteri sõsarmudel VW LT sisu poolest rohkem mersu kui mersu ise:) Igal juhul jäi mul see pommikindla MB hobibussi projekt katki, kuna leidus üks teist marki buss, milles on mersu kunagise insenertehnilise mõtlemise hõng veel täiesti olemas. Kuna ma mõistagi neid mersubusse hulgim pidanud ei ole, kuulaks jällegi huviga targemaid, kas need püsisid kuni tootmise lõpuni 1996 sama lollikindlatena, või juhtus nagu vanakooli Saabidegagi (96, kandiline 900), et viimased aastad toodeti sama kerega kvaliteedi poolest parajat rämpsu? Kes aru ei saa, siis jutt käib nendest:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_TN
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_T2
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_MB100
10:53 09.06.2015
kupu_3 (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Mul oli mudel TN ehk siis 309 viie silindriga. Mootor oli hea, kabiin samuti, välimus OK. Kulusid muidugi kardaaniristid ja tagumised lehtvedrud. Kellel roolivõimu polnud, see oli hädas. Peaülekande arvud olid vist 3,9; 4,2 ja 4,4. Mul oli keskmine aga oleks soovinud aeglasemat ehk 3,9 ülekannet- saanuks rahulikult 90-ga lasta. Vastu pidas küll. Ainukest tuska võis tekitada vilistav soojendusmootor ja vahetust vajav soojendusradikas- nende juurdepääsuks tuli terve armatuur legodeks lammutada. Näiteks alles viimane Sprinter tegi lõpuks ometi soojendusradika vahetuse lihtsaks.
16:24 09.06.2015
63amg (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
kui sul oli 4,2, siis sellest aeglasem on4,4.3,9 on ju kiirem
09:40 10.06.2015
kupu_3 (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
4,4 on ju kiirem, sest teeb rohkem pöördeid veetava ratta suhtes. Lihtne ju.
10:18 10.06.2015
automoto51 (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
11:09 10.06.2015
cantu (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
endal W211 bensiin ja üsna vastupidav
enamasti ainult hooldused ja kulumaterjalid

tagumistel tiivadel on sees natuke roostet aga auto 12 aastat sõidab Eestis nii et mingit tragöödiat siin ei näe.
01:33 11.06.2015
peksukott (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Erinevalt w123-st omab w124 juba korralikku tagavedrustust, ehk siis sõidumugavuselt ületab 124 oma eelkäijat mäekõrguselt.
12:57 11.06.2015
he@vy (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
to: v_ 22:18 08.06.2015

Vabandage, aga kas te olete üldse W212 lähedalt näinud või sellisega sõitnud? W212 on SEEST ruumikam kui praegused A6 ja 5.seeria. Pagasiruumi osas on W212 MB wagunid endiselt põhikonkurentidest(A6 ja 5.seeria) peajagu üle, sama käib tagasõitjate jalaruumi kohta. Ja kui nüüd Superbist rääkida, siis 212 wagun oma 220 disla 125kw mootoriga on palju vaiksem ja säästlikum kui Superb Combi 125kw. Ja kui poleks meie talvesid, sõidaksin isegi B7 Passati asemel mersuga, aga kahjuks E220 dislale 4-vedu ei pakuta.
Koostekvaliteedi teema on samuti asjatundmatu jutt, mu vaevu 50000km läbisõitnud B7 Passat nagises ja kriuksus kui esimest korda sellega mööda kruusateed sõitsin, pea 3 korda rohkem sõitnud E220 selliseid ilmingud puudusid. Kui VW sisu kohta võin julgelt öelda tavaline ja harjumuspärane, siis mersu on pigem lihtsalt elegantne ja aegumatu. Audi ja BMW sisud on jah sellised kenad vaadata u 2-4 aastat, peale seda tunduvad kohatud ja vanamoodsad. Aga see on vist pigem maitseasi.

Saabist rääkides, siis nende viga oli see, et püüti ehitada liiga head ja seetõttu kallist autot, aga siis tuli GM ja püüti müüa oopeleid hea ja kalli auto hinnaga. Ilmselgelt ei saa selline tegevus olla jätkusuutlik.
14:57 11.06.2015
to he@vy (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Sinusugustest fännidest on tegelikult üsna kahju. Millegipärast paadunud fännid meenutavad Putleri ajupesu saanud Venelastega. Neile ei loe ükski sõltumatu organisatsiooni arvamus nende riigikorraldusest. Autofännidele e loe ükski autotest. Mitte ainult Mersufännid vaid on ka teiste markide fänne kes elavad miskis omas maailmas ja usuvad, et kõik testid on kinnimakstud. Isegi kui seda teeb 10 erinevat ajakirja ja tulemused on samad. Muide W212 pole võitnud ühtegi testivõitu C7 A6 ees.

Reaalsus on paraku karm ja ole nii kõva fänn kui oled - ei loe ühe mehe arvamus mitte sittagi!

Tänases Autolehes on ka muide test Superb vs E klass. Parem ära loe, muidu saad veel šoki.
16:19 11.06.2015
peksukott (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Testide järgi küll autot osta ei tasu, on ju bmw juhitavuse etaloniks kuulutatud pea igas testis, aga paraku reaalses elus igal pool mujal kui klaassiledal asfaldil ilma elektrooniliste lapsehoidjateta lendaks bmw üsna kiiresti lepikusse, kui üritaks 60-ndatel ehitatud SAABiga kurvides sammu pidada. Mainekujunduse heaks näiteks on bmw m3, mis on ringradadel võitnud kõige rohkem tiitleid, aga kui vaadata, mis tegelikult tehti bmw m3 gt2 konkurentsivõimeliseks muutmiseks, siis paraku tänavaversioonist on asi ikka väga kaugel. Ehk siis põhimõtteliselt lõigati relakaga eestotsast välja macpherssoni jubedus ja tagant multilink ning asendati topeltõõtsadega. Fännidele aga jäigi mulje , et nende M on kõige pikem.
18:51 11.06.2015
marjannest (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
see kes räägib, et mersu 212 kerega on väiksem kui audia6 või bmw5 ütlen julgelt see vennike pole mersut seest näinud ainult mingid luulud käivad peal. mersu on igati suurema ja avarama salongiga kui rivaalid. a6 istudes tundub nagu oleks topitud purki nii see on. kahju vaestest kes ei jõua seda mersut osta.
20:13 11.06.2015
cantu (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
audile respect - head kered, hea nelikvedu, oma tugev disainiliin. miinused - mootorid ja autkastid (vastupidavus)
bmw le respect - sageli julge disain, head autod (omad miinused ka)
Lexusele respect - eritikõrge kvaliteet (miinus - liiga unifitseeritud teiste toyotadega, seest natuke igav)

Tänu ülalmainitutele MB pingutas väga kõvasti ja umbes alates 2003 on kvaliteedi tase ainult tõuseb
15:57 12.06.2015
he@vy (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
to: to he@vy 14:57

Oi oi oi, astusin vist mõnele kodanikule varba peale :-)
Ma pole öelnud, et Superb halb auto on, omas hinnaklassis on ta vist parim masin. Lihtsalt E-klassiga teda võrrelda ei maksa, kaotab haledalt, mine proovi ära, siis saad aru. Superb ostetakse siis, kui kolmikust(MB, BMW, Audi) rahakott üle ei käi. Ja jutt, et W212 pole kordagi C7 A6 testis võitnud, noo tule taevas appi - võta Google lahti ja näed vastupidist!
Ja lõppeks, mis fännamisse puutub, siis isiklikuks autoks on juba kolmandat suve B7 Passat, täitsa OK masin, aga ma TEAN, et E-klass on parem auto kuna olen sellega sõitnud. Fakti konstateerimine ei tee veel fänniks.
17:35 12.06.2015
kyydiz (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Ma ei tea autodest väga palju, aga huvi on ja päris põnev teema tundub olevat teil siin see. Küsimus suurele ringile: kuhu asetuvad Toyota Auris/Corolla/Avensis võrreldes MB/Audi/BMW kolmiku ja Škodaga? Millistes kategooriates on Toyota neist kõvem ja kus jääb alla? Lugesin just, et Toyota olla valitud tea juba mitmendat aastat järjest maailma väärtuslikeimaks brändiks ja kvaliteedis olla ka esimene. Kas siis on nii, et Toyota on veel parem kui see kolmik ja Škoda? Või kuidas?

Tänan, kes aitab võrrelda.
18:32 12.06.2015
63amg (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
palun, mine ava toyota juhiuks ja sa näed,et kogu salong on maailma kõige odavamast plastis kokku klopsitud.kui esisillal kastutakse ühe õõtshoova ja sarniiriga lahendust,mis kasutusel 70-dest,siis ta peabki kestma.ei ole mõtet võrrelda tõukeratast mootorrattaga!
18:50 12.06.2015
wrxsti1 (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Milleks ajada asja keeruliseks kui saab ka 70ndate disainiga samahea tulemuse. Edu remondikomplektide ostmisel..
12:45 13.06.2015
kyydiz (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Sain aru, et Toyota jääb võrreldes kuulsa kolmiku ja Škodaga alla salongi materjalides, aga on samas neist teistest parem tänu geniaalsele ühe õõtshoova ja sarniiriga lahendusele esisillas. Õigus?

Aga kas muudes aspektides on autod siis võrdsed? Keegi kommenteeriks veel seda küsimust?

Mercedes-Benz W124 on vinge pill küll, olen seda linna peal sõitmas näinud ja ei usukski, et nii vana masin peab vastu ja sõidab ikka veel... :-)
13:24 13.06.2015
autolehe test (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Saksa Autobildis oli ka ära märgitud Skoda hind 41k . . . täislaks põhimõtteliselt. Mersu hind oli midagi 44ga aga see üsna baas veel. Täiesti mõtetu test selles suhtes, et inimene, kellel on raha ei hakka iialgi valima Mersu ja Skoda vahel. Skoda hindadega võib täna juba pikali kukkuda.
16:00 13.06.2015
Mahno3 (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Jah, aga kui sa otsid autot ja sul on hinnapiiriks 40k, siis sa validki kas täislaks skoda või plank mersu. Täpselt sama valik, kui 20k või 15k hinnapiiri juures - kas lisadega madalama klassi auto või pigistad välja plangu kõrgema klassi masina.

Inimesed, kel on raha, tavaliselt oskavad ka mõelda, kuhu seda kulutada.
12:44 15.06.2015
v6sa
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Et osata Toyota Aurist W212ga mõistlikult võrrelda, peab olema nende mõlemaga sõitnud vähemalt mõned tunnid. Sest varem ei tule välja häirivad pisiasjad (ebamugavalt paiknev lüliti, mõni tobedalt punnitav paneeliserv) või meeldiavd nüansid (mõni elu lihtsustav funktsioon tarkvaras, "õige" jõuga sulguv uks vms).

Rahulolu on kinni pisiasjades. Olgugi parim auto "tööauto", on paljude isiklik valik kõike muud, kui "mõistlik". Sest meie elu on niigi lühike ja raisata seda ebamugaval juhikohal raamatupidajate tehtud autot tarbides on üsna kasutu ajaviide.

Samas on inimesi, kelle jaoks parim on vaid odavaim ja jäägu neile nende rõõm.
13:48 11.10.2019
kratttttt (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Kogu aeg on tehtud, mõttetu küsimus, esitatud kellelgi poolt, kes on mersut tänaval näinud.
14:33 11.10.2019
Turbodieselvesinikel ektriauto (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Oleneb mudelist. Mõnes mõttes võib kehva kvaliteeti arvestada sellest ajast, kui tuli W202 kerega Mercedes-Benz C-klass. Mina siiani ei mõista, kuidas MB sai omale kehva kvaliteediga ( eelkõige see jõle roostetamine ) niimoodi jalga lasta. Häbiplekk igaveseks!
Sprinterid olid head roostetajad veel üsna hiljaaegu, ma ei tea, kuidas nüüd selle viimase põlvkonnaga on.
15:50 11.10.2019
kratttttt (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Mul on 2000a W210 FL, pole roostehaisugi. Uksehinged ka ei loksu nagu VAG grupi autodel. Ja esisilla remonti ei pea ka iga natukese aja tagant raha taguma.
15:52 11.10.2019
kratttttt (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
Hädaldavad ikka need, kes ei viitsi oma auto eest hoolt kanda ja pesulas käivad ka heal juhul kord aastas, kui ikka värv enam üldse alt välja ei paista.
16:01 11.10.2019
P9xxxxxx (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
C-dest oli ka 203 algaastatel paras roostetaja ja 2005 ja edasi probleem kadus.
Samas, vedrustus oli 203-l nõrgapoolne ja 204 mudeli tulekuga saadi ka see kitsaskoht likvideeritud. 204 peaks preagu üks kindlamaid valikuid olema. Lemmik on rahval muidugi E klass.
08:38 12.10.2019
63amg (registreerimata)
Re: Millal tehti kvalittetseid mersusi ?
c-klass tuli välja rohkem kui veerand sajandit tagasi! hädaldada ja vinguda saab ka kehva ilma üle,kui muud midagi targemat teha pole!

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.