Tegin eelmine aasta suht põhjaliku eeltöö, uurides, et mis mulle hinna/kvaliteedi/lisa võimaluste poolt võiks sobida.
Lukas LK-7900 ACE
DOD LS430W (GPS)
DOD LS300W (Non-GPS)
Itronics ITB-100HD SP Smart Plus
Transcend DrivePro 200 - endale ostetud Saksa Amazonist, maksis miskit 110 € koos saatmisega + 32 GB SD kaart
Autolehe testi järjekord
Janus HD
Rollei Car DVR-110
Garmin GDR35
FineVu CR500HD
Olen rahul nii päevase kui ka öise kvaliteeiga.
Vastu madalat suve lõpu päikest ei näita suurt midagi, aga see pole ilmselt ainult selle konkreetse kaamera viga.
GPS-i peal pole, ehk siis asukohta ja kiirust ei näita, aga neid asju (erinevatel põhjustel) ma tähtsaks ei pidanud.
Pildi kvaliteet on igati korralik ja kasutamis lihtsus peale esimest täpsemat seadistamist on ka lihtne.
Mini 0806, väga väike, diskreetne, mahub peegli taha ja mis peamine, kaameral on üks parimaid sensoreid, mida autokaameratel leidub, millega teeb silmad ette ka 300 eur kaameratele, vaata altpoolt öösel tehtud videosi.
Kas GPS ei ole mitte just see kõige olulisem, et vaidluste korral näiteks tõestada seda, et mina kiirust ei ületanud vms? Seda ju kuidagi teisiti muidu kindlaks ei tee ja ära ei tõesta ...
Oleneb juhi sõidustiilist, kes palju kiirustab neile ehk tõesti aga muidu kasulik kasvõi parklas või linnaliikluses sõidab keegi ette või tagurpidikäigu kogemata lülitab automaadiga sõites ja pärast hakkab ajama et hoopis ise sõitsid jne. Kaameratel aga muidugi kvaliteedi erinevused suured, paarikümnega on võimalik kaameralaadne asi saada aga pimedas kasutu ja autonumber salvestuselt loetamatu kui kaugus üle 3 meetri. Seega kõige odavam hiinakas ei toimi. Endal Prestigio ja ka sel viga, et pimedana sõites linnas segab hajuvalgus (autorile, peegeldused).
Sellisel juhul tundub, et videoregistraatoritel juba mitu viga olevat - madal suvepäike, pime aeg (mida Eestis on ikka üle keskmise palju). Kuidas arvate, kas kõrgema hinnaklassi mudeliga annaks neid miinuseid kuidagi vältida?
Aga mida praktilist siis kiiruse ja täpse asukoha määramine annab lõppude lõpuks? Lihtsalt toreda teadmise, et vot niimodi oli? See ei saa ju olla pelgalt müügiargument, et nüüd paar vidinat juures on?
Asukoha näeb ära ka ju pildilt.
Kiirusega on nii ja naa...
Taatlemata seade, see on õige, aga kohtus näiteks pildi näitamine on siiski asitõend, olgu ta siis kiirusega koos või ei. Kui ikka arutult ei kihuta, mida on igaljuhul ju pildilt näha, siis pole tegelikult vahet, kas on oma kiirus peal või ei.
Sama lugu on mikrofoniga. Minul ta ei ole sisse lülitatud, pole vaja, et kõik kuulevad kui mööda mina oskan laulda :D.
Samas möni hakkaks kohe seletama, et siis pole suunatule sisse lülitamist kuulda või ma ei tea mida veel....
Madal suvepäike pimestab ka iseennast, osadel kaameratel pakutakse ka filtrit, aga kuna minu omal pole, siis ei oska selle koha pealt miskit öelda, et kas on kasu või ei. Seda aga ometi ei juhtu tihti ja tavaliselt on see hetkeline, teed meil kilomeetrite kaupa sirged pole, nii et...
Normaalse pimeda video saamiseks peab vaatama ikka sinna 100 ja rohkem eurot maksvate kaamerate valikusse.
Mina lihtsalt oma nädalase põhjaliku võrdlus tööga leidsin et see enne mainitud Transcend on minu jaoks hinna/kvaliteedi suhtelt parim. (kaart vist oli ikka 64 GB, mitte 32, mille juurde ostsin)..
Õnneks pole siiani miskit hullu juhtunud, aga huvitavaid kaadreid on peale jäänud küll igatsuguseid.
Pane endale kirja, et mis on tähtis ja siis vaata ja uuri seda http://dashboardcamerareviews.com/ et mis kõikse lähem sinu soovidele on ja mis hinnaga.
Taatlemata mõõteseade ehk siis videoregistraatori GPS kõlbab väga edukalt tõendite hulka kui on vaja olnust selgust saada. Tõend on ka näiteks mõne vanamuti subjektiivne hinnang "see auto sõitis hirmus kiiresti".
Taatlemata või taadeldud vaidlus võib siis jutuks tulla kui on vaja karistust määrata. Selline GPS ei kõlba politseile mõõtevahendiks. Küll on aga salvestisest abi kui politsei segast hakkab ajama. Näiteks väidab, et sõitsid 30 alas 180 km/t. Selliseid asju on ette tulnud, ka Eestis.
Venemaal, kus registraator täna juba pea kohustusliku varustuse hulka kuulub, sai nende hankimine hoo sisse just tänu ärapanijatest miilitsatele-politseinikele.
Eesti sarnases riigis, kus politsei kindla trahviplaaniga tänavale saadetakse on registraatorist kindlasti kasu.
Ostmisel tuleks lisaks varem mainitule kindlasti tähelepanu pöörata objektiivile. Kaamera sees olevast heast sensorist pole mingit kasu kui valgus sinna läbi "objektiiviks" nimetatud plastikutüki lihtsalt ei jõua.
Korralikul kaameral peaks olema klaasist objektiiv, valgusjõuga 2,0 vähemalt (fotopoes seletatakse pikemalt kui asi arusaamatu on) Siis võib ka üsna sant sensor olla kuid pildil pole viga.
Klaasläätsedaga objektiiv on üsna kallis asi, tavaliselt minnakse seda teed, et pannakse odav plastikobjektiiv, sinna taha hinna küsimiseks ja reklaamiks viimase malli sensor ja
imestatakse, et pilt on s...ttt.
Mina olen kasutanud Dod-tech videoregistraatorit. Venemaal ja internetis on kindlasti müügil, hind oli üle 200 eur, pea 300 vist. Eessõitvate autode numbreid näeb iga ilmaga ja ka öösel ning ikka oluliselt kaugemalt kui 3 meetrit ;) Et kõikide vastutulijate numbreid öösel näha, peaks hinnanumbrile vist ühe nulli juurde panema ja niisuguse ostma, mis politseiautodes on.
http://dashboardcamerareviews.com/ see on tõesti asjalik koht. Näited ka juures, super! Uurin sealt edasi. Seniks aga tekkis huvi selle vastu, mida põnevat kaamerale kinni püüdnud olete? :) Annaks juba ühe "Võimalik vaid Eestis" ka kokku klopsida?
elukirves ikka, poole odavam prestigio töötab sama hästi.
siberia, kuskil netis on saatelõik olemas, kus kaubikujuht keeras tlt bussile ette ning pidurdas. buss pidama ei saanud ning toimus kokkupõrge. kohale saabunud politseid video sündmusest ei huvitanud kuidagi - sõitsid tagant sisse ja kõik.
sammal- kohus on nii mõnegi liikluspolitsei otsuse ümber lükanud, kõik oleneb sellest, mis summast juttu tuleb. Ehk siis kohtusse pöördumise mõttekus. Võib ka põhimõtte pärast ainult. Et õiglus võidutseks. Niipalju, kui mina olen kohtus käind, ei ole ma pidanud kohtukulusid kandma. Mõttekuse vaagisin järelikult läbi enne kohut.
Aeg on edasi läinud viimasest postitusest siin.... Otsin ka enamvähem ok. registraatorit, oskab keegi midagi soovitada ja linki näiteks?
Endale jäi silma tehnoturg.ee midland street guardian-full hd, üks oli 149- ja teine natuke kallim.
Pole nendega kursis üldse, äkki rumal küsimus... kas selliseid pole, kus nn. silm on ainult kuskil esiklaasil, et juhtmega läheb pilt salvestajasse? Mõnus, mugav oleks, kui ei peaks registraatorit õhtuti ära kruvima.
Aitähh targematele!:)
Praegu tuleb jälgida, et protsessor oleks uusim Ambarella A12, see teeb kas FullHD@60fps või siis 2K Ultra-HD 1440p HDR @30fps.
Tellida saab nii ebay kui ka amazoni kaudu.
Täitsa pädev kaamera, ka vastusõitvate autode numbrid maanteel on loetavad. HDR teeb ka öösel pildi kasutatavaks.
Ma olen väga rahul aga selle hinnaga peabki olema.
Natuke virisen ka, kui saaks Vico-Opia2 omadustega aga natuke lapikuma ja millel on kinnitus küljel või all, siis saaks ta paremini ära peita, sest kinnitus iminapaga võtab üleval nii palju ruumi, et kaamera jääb liiga keset akent. Kaamera peaks saama peegelduste vältimiseks panna peaaegu vastu klaasi. Sel hetkel kui Ambarella A12 prose tuli, siis Vico oli lihtsalt esimene kes selle prosega kaamera valmis sai ja müüki lasi, nüüd võibolla on mõni veel ja ilmselt järgmine aasta on juba paljud kaamerad selle prosega.
Kriimsilm eespool kiitis Mini 0806 kaamerat tema disaini pärast, ma olen temaga tuliselt nõus, kui Mini teeb Ambarella A12 prosega aga oma vana hea Mini 0806 disainiga kaamera, siis ostan selle.
olen huvipärast kahel sõiduautol kasutanud väga palju erinevaid kaameraid. ostnud olen kasutatuna, aga heas töökorras seadmed. igasugused goprod, garminid ja muu huinjaa ei kõlba. gopro võite endale sellesamuse otsa kinnitada kui rattaga või rulaga sõitma lähete. parima mulje (paistab esiklaasil vähe silma, võimalikult pisike jne) on jätnud siiani kahe kaameraga blackvue DR650S-2CH. põhikaamera läheb esiklaasile ja pisem kaamera tagumisele klaasile. juhe on piisavalt pikk ja saab mugavalt polstri servade alla suruda, et ei jääks jalgu ega paistaks välja. midagi lõhkuma autos ei pea. nuriseda võib selle üle ainult, et jalg liimitakse, mitte ei käi iminapaga. samas kui 5 aastat autot ei vaheta, siis on ükskõik. kaamera ise saab eemaldada, aga pisike jalake jääb klaasile. kvaliteet on hea nii öösel, hämaras, päeval, vastu päikest. saab arvutis lisaprogrammiga seadistada g-sensori tundlikkust ja muid pisiasju.
Ja, selle blackvue DR650S-2CH disain kaamera peitmise mõttes on veel parem kui minil ja jalg on ka veel parem, ta on veel kompaktsem.
Ka liimitud jala saab klaasilt lahti mingit keemiat vahele tilgutades süstlaga ülaservast ja järgmisesse autosse lihtsalt pead panema siis kahepoolse teibiga või mingi muu liimiga uuesti.
Kvaliteet on lihtsalt eilne päev aga dokumenteerimiseks sobib küll.
To jormaskoda
Said kasutatud peast selle blackvueDR650S-2CHi? Mis hinnaga, kui saladus pole? Ei näinud netis kasutatuid müügis. Uute hinnad alates 300-. Tundub muidu hea, see kahe kaameraga, aga tsipa kallis.
Tänud
Vahepeal on möödunud aasta ja aeg sealmaal, et vaja teisele autole vidoregistraator osta. Mulle tundub, et jätkuvalt on parima pildiga kaamera Vico-Opia2 ja oma kinnituse ning kuju tõttu see mulle jätkuvalt ei meeldi.
Kas keegi on kursis uute kaameratega mida võiks kaaluda?
Sai tellitud vahepeal Viofo A119 mille kuju on väga hea, ta jääb diskreetselt peitu, aga kahjuks saabus surnult, teist korda sama enam ei riski tellida.
On kummaline, et see maailm justkui seisab paigal, arengud on teosammul.
Tere, plaan muretseda videoregistraator hea kvaliteediga. Oluline oleks pimedas parklas video kvaliteet. Ilmselt oleks hea ka tagumine lisakaamera, aga kuna tagaklaas toonitud, siis ilmselt sealt midagi näha ei jää :) Oodatud kogemused, soovitused. Kuidas oleks Garmin-i toodang? Tänud.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.