Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AVENSIS V SUPERB

11:09 20.12.2016
........ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
lugedes sd13e4tzdfasd juttu jõuamegi lõpuks lihtsa järelduseni, et osta tuleb kõige odavam sobilik kasutatud auto, mis sõidab kaua sõidab ja kui ka ära tüütab, pole mingeid süümekaid ta välja vahetada järgmise vastu. ostad uue, paari aasta pärast avastad, et pole ikka see mis vaja, hind ka ropult kukkunud, aga hunnik pappi siiski magama pandud ning pead edasi sõitma maksku mis maksab, sest muidu poleks sel rahakulutamisel mingit mõtet olnud. uus auto on ahvatlev kui proovisõitu teed ja mõnda aega ka peale ostmist, pärast on aga samasugune hall mass nagu iga teine teedel vastusõitev käru. või siis ostad uue ja lihtsalt sõidad järgmised 10a pööramata tähelepanu kõikidele ebamugavatele nüanssidele, mis kasutamise käigus ikka ilmnevad.
11:45 20.12.2016
PS (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
" lane assist, side assist, distantsi hoidev püsikas, solar luuk, el. konks, õhkvedrustus, kurvi suunas pööravad esituled, kaugtulede automaatika, isegi el ja soojendusega rool + f1 labad ja tagumised istme soojad. Täisvarustus."

Kui ma sellist ultrapeent lisavarustust näen mingil kasutatud autol, siis ausalt öeldes tõusevad mul ihukarvad püsti kui mõtlen, kui nende lisadega midagi juhtub ja garantiid ka enam pole kasutatud asjal. Garantii-ajal võivad need autol olla, aga mõne aasta vanusel kasutatud autol need minu jaoks enam ahvatlevad pole.
11:55 20.12.2016
maaks
Re: Avensis v Superb
sd13e4tzdfasd, ära nüüd küll latti nii alla lase, et hakkad mingit toyotat või škodat vaatama - võta ikka Auto (st. Audi) endale. Igasugustest kiadest ja hyundaidest hoia ikka väga kaugele - mõni sõber äkki näeb sind mõne sellise roolis, siis ei jõua seda aasimist ära kuulata.
Ja kui uut eelarve ei kannata, siis võta natuke peetud, peaasi, et ikka tippmootoriga ja kõik lisad küljes :-D
12:08 20.12.2016
sd13e4tzdfasd (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
To punktid.
Aga nii ongi. Auto võib hea olla, aga tüütab ära. Tahaks midagi muud jne.
ma ei ütle et praegune halb on, aga kulu ka nö preemiumile kallim. Lisaks näha et turuhind hakkab ka langema. Milleks maksta nii palju. Saaks odavamalt (näiteks rehviring on juba pea 1000, kuna all suured ja laiad teerulli rehvid näiteks olemasoleval Audil) midagi muud.
Ja siis tekib autovahetusel järgmine mõte, miks pean maksma mingit jubedat kasko kuumaksu, näiteks ala 60 000+ euri autol (no mis tõesti meeldib igatipidi = hind ka vastav siis) kui teoorias saaks sama asju odavamalt (eks pead millegi osas silma kinni panema, sest kuskilt on see sääst ju tulnud > müra, sõidukvaliteet, salongi kvaliteet jne).
Eriti valus laks on see, kui vaatad, mis selle 60+k auto hind teeb aasta, kahe jne pärast. Lõpuks läheb 10k eest ära või sõidad selelga kuni kuusakoski ukseni.

Selles suhtes ongi see, et võtaks mingi 10k eest suvalise Dacia (loe lihtsalt uus auto ja kõik) ja lihtsalt sõidaks. Põhimõte > mingi ratastel suvaline käru milles mingi taburett sees, millel metallkest ümber ja viib punktist A punkti B ja ongi kõik.
Või siis mingi kasutatud asi (kes eelistab mõne aasta vanust, kes 10+ jne ehk vastavalt rahakotile ja võimalustele)
Aga minu arvamus on, et ostes hetkel uue auto, ega sellest 10 aasta pärast küll midagi alles pole - lihtsalt laguneb või mädaneb ära või oled 1x juba kõik sõlmed uute vastu vahetanud. Enam ei tehta masinaid, millega 1 000 000 km sõita ja kestavad nö isalt pojale.

PS- isegi kartsin seda. Aga kartus oli asjatu. Kuigi tunnistan, varustust max, aga kasutan reaalselt sellest vast 25% healjuhul igapäevaselt + mõni vidin mõned korrad aastas. Sry, enamus assiste maha keeratud sest käisid närvidele, ainus hea asi on adaptiivne püsikas + solar luuk (suvel masin jah). Lisaks leiab tihti kasutust ka auto kõrguse reguleerimine (sõidan haagisega tihti, hea nö haagise tagaosa kõrgust laadimisel timmida või kuskilt künkast üles/alla saada ilma et tiisel või tugiratas maad künnaks). Muul ajal jätab see kõrgus ja jäikus jne jama mind külmaks.

Ehk uue auto puhul ma ei tahaks kogu varustust, vaid lihtsalt vajalik ja elementaarne või selline mis on mõeldud põhjamaade jaoks (nt webasto, esiakna reaalne soojendus, kojameeste/düüside jne soojendus, istme soojendused, el aknad, enamus asju ikkagi nupust timmimine mitte puutetundlikult ekraanilt [loe peegeldused + talvel palja näpuga ekraani sügamine] ja korralik tulede komplekt (uutel nt see LEDi teema) ja ega väga rohkem polegi vaja.

Uute audide, bemmide, mersude häda ongi see, et alghind on kallis = nigel baasvarustus. Ja kui ostad midagi juurde, siis hind selline et saaks näiteks 2 baasvarustuses suurema mootoriga Skoda Superbi juba osta.
Uutel ma enam ammust ei vaata kütusekulu. See täiesti mõttetu. Pisikese 2.0 Skoda mootoriga + autm kast + nelivedu (püsida üldises liiklusvoos, aga võibolla veidi agressiivsem pedaali vajutus)= linnas sõites oli sama kulu nagu mu tippmootoriga Audil (kompude järgi). Ja mis see Skoda linnakulu kuskil brosüüris oligi??? 9 midagi, diislil oli mingi 8 kanti:)
12:12 20.12.2016
sd13e4tzdfasd (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
To maaks.
Ei lase ei lase. Ära muretse.
Tegelikult eriti ei koti mind see prestiiz, sõprade või naabrimehe arvamus või heakskiit. Sõidan sellega mis omale meeldib, mitte see et teistele meeldiks. Uut autot või ka kasutatud autot ostan ka tulevikus vaid enda jaoks, mitte teistele.

Kuigi jah, backup auto on 2010 Mazda 6 veel. :(
Paar kuud sõitsin vahepeal 2014 Opel Astraga.
12:22 20.12.2016
........ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Arusaadav kui 60K auto ostab inimene, kellel kõik muu olemas- korralik kinnisvara, suvila, kaater, pappi voolab stabiilselt sisse ja siis võib end lõbustada kallite autode ostmisega, aga keskmine palgasaaja, kes enamuse oma palgast plekib liisingule- no milleks mõttetult pappi loopida asja peale, mis kuskilt otsast oma väärtust ei hoia. Ainult naabrite ees laiamiseks. Ja tegelikult kestab keskmise inimese käes uus auto 10a vabalt- tavaläbisõit 15-20K aastas, st enamuses tööle-koju-supermarketisse ja kärab see 200K sõitnud auto veel küll. Eks ta lõpuks muidugi ussitama hakkab meie kliimas, aga üldiselt tasub see ost end 10a jooksul kenasti ära ja siis pole enam kahju väikese raha eest maha müüa. Minu jaoks on uue auto hinnapiir kuskil 15K- üle selle pole mõtet autole kulutada.
12:30 20.12.2016
karvanejakole
Re: Avensis v Superb
PS, aga mis siis juhtub, kui nimetatud lisad lakkavad töötamast? Peale õhkvedrustuse ei sega ükski liiklemist. Sellist lisavarustust mingile odavama otsa autole ei saa, seega oled juba niiehknii valmis investeerima ja vajadusel leiad lisaraha ka remondiks. Inimesi on erinevaid, üks lepib elamisega vanemate juures üürikorteris, sõidab bussiga, käib hiina riietega jne jne, teine soovib isiklikku maja, sõidab kallima autoga, riietub stiilselt ja kallilt jne. Kui sissetulek on elustandartiga tasakaalus, on ju kõik OK?
14:01 20.12.2016
PS (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
karvanejakole -
See on natuke nipiga värk, et kui mõni andur või süsteem, mis algul vähetähtsa lisana tundub oma otsad annab, et siis pole nagu midagi. Tänapäeva autol on kogu elektroonika, sealhulgas ka nn. mugavusvarustus kõik nii kokku integreeritud, et kui kusagil esmapilgul vähetähtis asi otsad annab, siis selle tagajärjed võivad ilmneda väga ootamatult kusagil tähtsamas süsteemis...
14:25 20.12.2016
myh.kam (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Võtame või uue bemmi: kui uks kinni ei seisa, ei liigu auto meetritki!
Esmapilgul selline "väike rike " nagu pees ukselukk aga tulemuseks on.....
15:09 20.12.2016
PS (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Neid näiteid olen kuulnud jah mitmeid, kus üks asi mõjutab hoopis muud süsteemi. Väike näide - proged autol DPF-filtri välja, sest vana on peetis, aga uut ei raatsi osta. Tulemuseks on, et kaob muuhulgas ära ka püsikiirushoidja.
Või siis - ostad start/stop süsteemiga masinale AGM aku asemel odavama aku ja võtad ka selle start/stopi maha - mõne aja pärast avastad, et elektriaknad ei lähe enam kinni või armatuuris kõik tulukesed põlevad või ei tööta enam tagaklaasi soojendus...
16:31 20.12.2016
enns (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
start/stop igati asjalik värk ju. ja on olemas nupp millest välja lülitada. Milleks teda vaja on ära progeda.
AGM aku vahetusel tuleb seda ka auto ajule teada anda.Kui vahetad tavalise vastu ja paned dia juhtme ka järgi nagu vaja, huvitav kas siis ka anomaaliad tulevad?
17:28 20.12.2016
maaks
Re: Avensis v Superb
Absoluutselt nõs, peab väga ettevaatlik olema nende muudatustega. Naaber näe pani punase jope selga ja passat enam ei käivitunud, vana (sinise) jopega seda jama ei olnud :-)
Bemm on siis ikka tõsine "kvaliteetauto" kui isegi uksed kinni ei seisa.
17:43 20.12.2016
bemmivana (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Mine pane Bemmi uks kinni ja siis üks kõik mis jaapanlasel ja sa näed ja isegi kuuled vahet.
Bemm on väga "kvaliteetauto" ja seda igas mõttes.
22:23 23.12.2016
avensisest (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Uut Avensist proovides, jäid silma järgmised omadused. Positiivselt mõjub muidugi hind ja suhteliselt rikkalik lisavarustus, mis samuti soodsalt käes. Viimase mudeli interjöör on ka talutav, värvilised istmeõmblused ja samas toonis kaunistatud armatuuri ja uste sisepind, mõjub soodsa seeriaauto puhul värskendavalt. Viimase mudeli isteasend lubab ka pikematel inimestel ennast mugavalt roolis tunda. Led-tuled, nägusad valuveljed ja muu taoline tilulilu, on juba madalamate varustustasemete juures saadaval.
Nõutuks tegi aga asjaolu, et antud mudelile ei pakuta kooslust: diisel-automaat. Müügimehe sõnul, põhjuseks vähene nõudlus(?)... Proovisõiduauto 1,8 liitrise mootori 108-st kw-st, suutis nutikas cvt kast pooled ära kaotada ja seega möödasõit maanteetingimustes, oli pikk ja lärmakas ettevõtmine. Samuti puudub endiselt rooli ja esirataste vahel konkreetne ühendus ning pidurid tundusid ka veidi tuimavõitu. Hinnaga lööb raudselt VAG sõidukeid, kuid sõiduomadustelt kaugeltki mitte. Toyota retseptiks ongi see, et põhisõlmedes hoitakse asi kiviaja tasemel ja viimane tagab töökindluse ning üllatustevaba eksplutatasiooni. Lõivu makstaksegi mugavuses ja sõiduomadustes.
Välimus on puhtalt maitse asi ja siin pole midagi vaielda. Tegemist pole kaugeltki paha valikuga ning väikse raha eest on autot maa ja ilm. Eriti vaikselt linnas kulgemiseks ja universaalkerega mudel praktilistele pereemadele. Unustada ei maksa ka soodsat kaskokindlustust ning mõnusat anonüümsust tänavapildis.
09:29 24.12.2016
........ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Ma küll ei arva, et 4,8m pereauto just linnaliikluses kõige otstarbekam oleks. sellised tehakse maanteedel kulgemiseks, mitte kitsastes parklates nikerdamiseks.
13:49 24.12.2016
hfdkh (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
kui rooli ja esirataste vahel konkreetne ühendus puudub siis asi kiviajast edasi arenenud kahjuks.
see on üks vag autode tugev külg, et vaatamata kaasaegsele roolivõimendusele on tunnetus ok.
pidasin ka sellist autot liiga suureks linnas kuid kogemus Insignia universaaliga -4,9m- pani veid teisiti mõtlema.
15:34 24.12.2016
12345qwer (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Mina olen igasuguseid uusi autosid proovinud. Ja no uus avensis on vaieldamatult kõige kehvem auto, millega on au olnud ringi kulgeda. Võtsin ikka kohe kõikse uhkema mudeli proovisõiduks.
Ei viitsi detailidesse langeda, kuna ma usun, siin on piisavalt neid juba kirjeldatud.
Kirjutan üles ainult mõningad probleemiunktid:
Igasugune auto tunnetus on absoluutselt olematu. Lausa ohtlik :D. Ei saa aru mida need pedaalid, rool, käigukast teevad. Iste on väga ebamugav. Pedaalid on ka imeliku asetusega, parem jalg hakkab suht kiirelt valutama. Sisemüra on väga suur. Veermik on äärmiselt jäik.
Välimus on maitse asi ja selle üle vast on loll vaielda, aga kõik, mis autosõidu meeldivaks teeb, on sellel autol valesti.
Tõsiselt ütlen, et kõige kallima Avensisega on "sõidunauding" halvem kui kõige odavama Superbiga.

Eks kõigil ole oma arvamus, aga no nende arvamusest ma tõesti aru ei saa, kes endale Avensise ostnud on. Esimesed kaks generatsiooni olid enam-vähem autod.

Ilusaid jõule!
16:56 24.12.2016
kõlab (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Juba, nagu Vag-i müügimeeste nutulaul Avensist maha tehes. No, eks ole ju Eestis müüginumbrite pealt ka konkurentsis nad mõlemad.
Kusjuures Vag kontserni poolt on justnimelt kõige rohkem teiste autode maha tegemisi, eriti konkurente, nagu selleks on Toyota. Et keegi ei hakkaks pläusti ajama, siis pean silmas konkureerimisel müüginumbreid, mitte kvaliteedist, ega sõiduomaduste poolest.
13:57 25.12.2016
........ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
"Võtsin ikka kohe kõikse uhkema mudeli proovisõiduks. "

kullake, sulle antakse, mitte sa ei võta. ja proovisõidu auto on tavaliselt üks ja tippvarustuses.


"parem jalg hakkab suht kiirelt valutama"

ehk käiks hoopis ortopeedi juures, ilmselt on sul jäsemetaga probleeme.

"kõige kallima Avensisega on "sõidunauding" halvem kui kõige odavama Superbiga."

paraku pole veermikus mingit erinevust kalli ja odava mudeli puhul, hinna määrab vaid lisaks ostetav tilulilu.

14:33 25.12.2016
skoda uskumatu autoke (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
skoda ongi vananenud disaini ja jubeda plastikuga. Kuna vag tahab ju vw müüa ja audit ka. Eks meil on nagu Soomes 20 aastat tagasi odav skoda käib jubeda välimus ja plastiku kiuste rahvaautoks häste. Aga kuna lollidelt tuleb raha ära võtta siis on skoda hinnad ikka väga ülehinnatud.
15:02 25.12.2016
v_ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Mis valemiga Skoda plastik odav on ja Avensise plastik kallis? Müstika mis inimeste peades toimub.
15:29 25.12.2016
tr-3 (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
aga kus sa lugesid üldse avensise plastikust? skoda kasutab jah aegunud audi mudelite juppe ja muud vananenud tehnikad, et laod saaksid vanast kraamist mingi valemiga lagedaks.
16:16 25.12.2016
12345qwer (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Ei saa aru jah, kas inimesed tõesti usuvad seda juttu, mis nad siin ajavad, või on iga teine troll.

Kui te siin kommenteerite, kas te reaalselt olete sõitnud ka nende kahe autoga? Mina olen ja päris mitme mootori/varustusastme variandiga. Ei ole müügimees ja ei oma ka mitte kummagit neist autodest, isegi mitte samadest markidest. Ehk siis võiks ju arvata, et ei ole väga kallutatud oma arvamuses.
Nagu ma juba ennist mainisin, siis ilu on maitse asi ja jumal küll, osta täpselt selline nagu meeldib.
Küll aga kui auto ebamäärase juhitavuse, pidurite, istmetega jne. Siis ei saa seda küll arvestada kui maitseasja.

Minu jutu iva on pigem selles, et kui te autot ostate, siis käige ikka proovimas. Ärge minge esimesse ostma. Võita üllatuda kui kõige odavam Citroeni junn on mõnusama kulgemisega kui Avensis. Panin Citroeni siia, et ei tekiks jälle juttu, et suur VAG-i müügimees.

Miks üldse Avensist ja Superbi võrreldakse? Octavia pigem on see auto, millega peaks võrdlema.

Näiteks kui Superbi osta, siis mina ei ostaks diislit. Kulgen enamasti linnas. Samuti Diisel ja 6 käiguline ATM kasti kooslus ei meeldinud. Bensukad 1.4- ja 1.8 TSI, 7 käigulisega olid väga meeldivad. L & K mudelit ei ostaks, kuna lihtsalt täisnahast iste ei ole kaugeltki nii mõnus kui riidest või Alcantara. Ehk siis minu silmis kõige kallim Superb pole ka mõnusam auto kui natuke odavam. Samas Passat oli natuke parema roolitunnetuse, mugavamate istmetega, vähem mürarikas, sees paremad materjalid. Ehk, siis prooviga sellega ka sõita.

Kui aga Avensist tahate ja VAG mokka mööda ei ole, siis minge proovige hoopis Korealasi, või Subarul on ka päris OK autod Eesti kliimasse. Ja kui VAG kõlbab, siis on juba olemas väga palju autosid, mis on väärt kaalumist.
16:46 25.12.2016
ˇ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Kõige rohkem paneb mõtlema selliste klounide jutt, kes räägivad, mingitest plastikute kvaliteetidest, ise teadmata, mis teeb plastiku üldse "kvaliteetseks"
No ausalt võtame suvalise plastikutüki antud mõlemist autost, olgu selleks, mingi nupu lüliti/paneel/kate või misiganes junn, mis tehtud plastikust.
Lõikame antud tüki pooleks, saadame laborisse ja vaateme, kumma plastik tükk sisaldab parematest kvaliteetsetest osakestest.

Võin kihla vedada, et mingisugust vahet pole, et kumma plastik on kvaliteetsem,,,üks Salvo kelk kõik! Plastik on plastik ja ei sisalda ta teistes autodes midagi kallimat, kui pealtnäha odavamas autos!
16:51 25.12.2016
Mis on plast (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
....
Plast on laialdaselt levinud orgaaniline polümeermaterjal. See on toodetud enamasti
orgaanilisest toorainest, näiteks naftast ja maagaasist. Tavaliselt lisatakse materjalile mitmeid
lisaaineid (nt leegiaegusteid, stabilisaatoreid, värvaineid, antioksüdante), et parandada selle
omadusi ja töötlemist.
17:53 25.12.2016
kogemusejagamine (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Ma võin natuke Avensise kohta rääkida.
2015 Active plus paketiga sedaan, 1,8 variaator.
Miinused: istet ei saa piisavalt madalale, automaatsed kaugtuled ei meeldi eriti vastutulijatele, rehvimüra on väga suur, naastrehvidega ka linnas (ei ole halvad ja mürarikkad rehvid), mootor on täiesti jõuetu ja piniseb kohutavalt, sobib ilmselt ainult väga rahuliku sõidustiiliga inimesele, tagaistmel vähe ruumi.
Auto on ajale jalgu jäänud, tegu on 2009a Avensisega, mis saanud 2 facelifti ja uue armatuuri.
18:27 25.12.2016
Vänto (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Toyotal pole mitte mootor jõuetu, vaid see mõttetu cvt on nagu pika kummiga jojo seal rataste ja mootori vahel.
Skoda kohta ütleb tõstamaa vanasõna. Skoda - sõida ja looda
20:47 25.12.2016
marita57
Re: Avensis v Superb
Pole au olnud omada viimase põlvkonna Avensist, küll aga eelmise põlve omaga mitu aastat sõitnud. Siin-seal olen muljeid jaganud ka, aga eks uuemad autod ole peale tulnud. Kere on teise põlvkonnaga võrreldes mõistagi edevamaks tehtud, aga olemuse ja tunnetuse poolest üsna sarnane. Seetõttu ka sekundeerin:

"parem jalg hakkab suht kiirelt valutama"
ehk käiks hoopis ortopeedi juures, ilmselt on sul jäsemetaga probleeme.

Kindlasti on mul jäsemetega probleeme ja ortopeedi juures käin ka vajadusel. Aga see ei muuda fakti, et auto müümise peamine põhjus oli isteasendi sobimatus. Iga saja kilomeetri peale hakkas järjest kõrgemalt valutama - lõpuks kuni puusani välja. Teiste autodega seda probleemi pole olnud ei enne ega ka pärast.
Ju selles jutus ikka oma uba sees on.

Full disclosure: automüüja ei ole, hetkel ei sõida Toyota ega VAG toodanguga.
21:48 26.12.2016
Toiotsi omanik (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Miks sai Avensis 6 aastat tagasi ostetud? Enne Avensist oli mõne aasta vanuselt ostetud saksa kvaliteetauto, mille remondikulud viisid mõttele uus auto osta. Vahetamist ei vajanud tavapärased kuluosad, vaid muud jubinad.

Avensis oli tol hetkel minu jaoks sobivas hinnaklassis, mahukuselt üks suuremaid (hinnaklassis), bensiinikas eelmisest saksa diislist ökom (kilowatte sama palju). Tagaistmel on laiust rohkem kui tolle aja Audi A6l (testides mõõdetud). Detsibellide testis sisemüralt Passatiga samal joonel.

Kütusekulu linnas suvel 8,5, talvel 9,5. Maanteel üldiselt 6 või natuke peale. Mõõdetud paagist paagini. Minu jaoks ok juhitavusega välja arvatud kahel juhul: pikirööbastes ja suure tuulega. Kahel mainitud juhul käitub auto ebameeldivalt rahutult. Jalad valusaks ei jää. Uus Citröen C4 parem ei ole. Minu jaoks õõtsub ebamääraselt ja kiirendamisel käitus koledalt. Peugeot 508 on tore auto, aga proovisõidu autol kolises, klobises veermik liiga palju. 6 aastat vanal Avensisel seda muret ei ole.

Tänasel päeval Avensist enam ei ostaks. Leidub paremaid valikuid. Hinna ja omaduste mõttes. Superb jääks ka valikust välja, kuna sobivas varustuses läheb hind rahakoti võimalustest välja.
08:58 27.12.2016
kõik muudkui (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
targutavad siin,aga käige välja siis teised margid mudelid mida vaadata
13:28 27.12.2016
to kõik muudkui (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Renault Talisman ja Ford Mondeo? Mõlemad kindlalt etemad kui Avensis.
14:25 27.12.2016
udumees
Re: Avensis v Superb
Mina kae Mazda 6 ka üle. Võta mõned kiiremad kurvida ja läbi mõned need väiksemad ringteed mida nüüd armastatakse teha.
On sellel autol ka oma miinused nagu näiteks klassi mitte kõige parem rehvimüra, õhuke pleki ja värvikiht, alla keskmise stereo (kui tippmudelit ei võta) ning naabri kade parasatamine, et on ilus auto küll aga 1 kuu pärast on vaid rooste järgi (mis tänapäeval ei vata enam tõele kui värvi hoiad). Aga kui sulle autoga SÕITA meeldib võib see auto võib sind üllatada ja nendest miinsutest mööda vaatama panna.
21:23 27.12.2016
klassid (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
ühinen sellega et Avensise suurim puudus on iste. Lihtsalt jalad hakkavad valutama ja ka selg lõpuks. Sakslastel on igal mudelil võimalik valida ka erinevaid istmetüüpe. Avensisel vaid üks. sakslaega sõidad 500km ilma väsimuseta, avensisega 100 heal juhul.
23:58 27.12.2016
. (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Osta parem volvo v70 ja pole enam vaja foorumites kurtmas käija või mõelda 5 aasta pärast miss ma nüüd ostan.

14:09 28.12.2016
maaks
Re: Avensis v Superb
Ma nüüd seda Avensist pidanud ~1,5a ja iste on küll kõige viimane asi mille üle ma võiks kurta - pigem oleks see justkui minu jaoks loodud :-) Mazda iste kindlasti halvem.
Suureks miinuseks (minu silmis) elektriline käsipidur. Manuaalkastiga tomib see 1,8L mootor suurepäraselt ja kütusekulu kah täitsa talutav (7,1 keskmine).
Sidur võtab kuidagi päris ülevalt - see vajas paar kuud harjumist, aga muidu täiesti sõidetav auto.
Ma muidugi kasutan autot punktist A punkti B liikumiseks - elamiseks on KODU :-) ja seetõttu ei pidanud vajalike lisade üle eriti aru pidama. Sai see "varustustse" kus oli kiirusehoidik ja automaatkliima valitud ja tagantjärgi ei tunne ka mitte millestki puudust.
17:00 28.12.2016
63amg (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
sa ei oskagi puudust tunda,kui sa pole saanud ennem korraliku varustusega masinaga sõita.sa elad nagu nunn kloostris!
17:17 28.12.2016
........ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
loomulikult võidab see, kel surres rohkem asju. nunn on juba ette määratud kaotajaks...
18:55 28.12.2016
maaks
Re: Avensis v Superb
Sa 63amg palun valgusta mind siis mis lisavarustust mul vaja peaks minema :-)
20:17 28.12.2016
velvetpüks (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
No see velvetpükste ja keskeakriisi kommentaar oli ikka super! Naera puruks. Muidugi selles osas läks mööda, et keskeakriisis vaevlevad velvetpüskte vennad unistavad ikka Superbist, kuid tavaliselt jõuavad liisida ainult Octavia. Avensis rohkem selliste suva inimeste ja taksojuhtide lemmik.

Kui valikus Avensis ja Superb, siis pole kahtlustki, et Superb. Tegemist on ikka teise klassi autoga. Samas normaalset uut masinat alla 30k tõesti ei saa, nagu ka eespool korduvalt kirjutatud. Avensise otsene vastane pigem Octavia.

Avensise probleemi võttis ülal 12345qwer suurepäraselt kokku. Endal on Toyota samad kogemused - absoluutselt mingit sõidumõnu nendes autodes ei ole. Pedaalid, käiguvahetus, vedrustus kõik on selline "lödi" ja ilma mingi tundeta. Nagu sõidaks mingi tarretisega. Emotsioonituks pereautoks sobib siiski hästi.

Superb muidugi on vähe parem. Samas ei saa selles Škoda vaimustusest ka aru. Väga plassi välimusega nii seest kui väljast. Samuti ei mingeid emotsioone tekitavad masinad, mida kõik kohad täis. Ja keskeakriisis vaevlevate velvetpüskte vendade lemmikuks. Enamasti vist mingid väikeettevõtjad, kes end jubedaks ärituusaks peavad, armastavad neid liisida. Aga igaljuhul enne Superb kui Avensis. Nii koostekvaliteedilt kui sõiduomadustelt. Hind muidugi ka soolasem.

Nagu juba korduvalt eespool soovitatud, siis Mazda 6 ei ole sugugi halb valik. Proovi ja võid tõesti üllatuda. Nii sise- kui välisdisainilt kaugelt nii Avensisest kui Superbist ees - see auto paneb inimesed tänaval jägi vaatama. Sõiduomadustelt Avensisest kõvasti üle. Täpne rool, sportlik vedrustus, väga hea juhitavus, sees kõik asjad juhi ergonoomikat arvestavad ja suurepäraselt läbi mõeldud. Tehtud inimesele, kes lisaks punktist A punkti B kulgemisele tahab sõitu ka natuke nautida. Rooste pole Mazdal probleem juba 10 aastat ehkki mingid vennad ikka soiuvad sellest.

Kuna Mazda on viimastel aastatel üritanud klassis kõrgemale liikuda, siis 6 puhul pead samuti arvestama suurema väljaminekuga kui Avensise korral. Premium Plus varustuses on hind ka juba sinna 30k kanti, kuid siis autot rohkem kui Škoda puhul ja ka kõikmõeldavad vidinad ning tilulilu olemas.
20:58 28.12.2016
to eelmised (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Nagu juba ennist mainisin, nii Mondeo kui ka Talisman on pädevad variandid. Mõlemal head soodukad ka hetkel saada. Mazda tuleks kõne alla vaid dislana, nende uued-peened ülikõrge surveastmega bensukad on liigse õlisöömisega hädas ja lisaks on nad ka ilma turbota. Välimus ja sisu on nii 6-el, Mondeol ja ka Talismanil Avensisest peajagu üle. Istme kohapealt tõsijutt, Avensise iste on halb, aeg-ajalt laenan töö juurest 2.0 cvt Avensise universaali ja üle 50km jutti sõita on ikka piin.
6 ja Mondeoga sõidetud see aasta, Mondeo vaiksem ja pehmem, 6 täpsema rooli ja minu jaoks ergonoomilisema interjööriga. Talismanis lihtsalt sees istunud reisijana. Mitte nii mugav ja pehme kui Mondeo, aga muude asjade kohapealt parem, kohe tunned, et tegu on uuema masinaga. Hetkel tõstaks Talismani 6-st ettepoole, aga see võib peale proovisõitu muutuda...
13:56 02.01.2017
udumees
Re: Avensis v Superb
Minu 6 pole kunagi õli tahtnud hoolduste vahel. Lisaks miks peaks mini keerulisem ja turboviivega mootor olema parem kui Mazda 2L vabalthingav?
14:17 02.01.2017
v_ (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Soovitan teemaalgatajal tuntumate autoajakirjade arvustusi lugeda. Neid on piisavalt ja mõned on väga põhjalikud. Nagu ennist öeldud Avensis on liiga vana mudel, et Superbiga võrrelda. Suvaliste kommenteerijate arvamust ei tasu väga tõsiselt võtta, eriti eestlaste puhul võib see varieeruda väga tugevalt seinast seina.

19:40 02.01.2017
to udumees (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Mu jutt oli pigem 2.5L Mazda mootori kohta. Millegipärast paljud 2014 ja 2015 mudelid põletasid üleliia õli, kohati rohkem kui 1 kvart 5000 miili kohta, see on 1 liiter 8000km kohta. Selgelt liiga palju.
16:25 13.02.2017
ei Superbile (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
ei ole see Superb ka mingi superauto.Täpselt samasugune nagu Avensis ainult,et disainilt palju koledam.Aga noh kui tahad koleda autoga silma paista siis sobib nagu valatult.Mulle isiklikult meeldib Avensis palju rohkem ja kuna olen mõlemaga sõitnud siis mingit vahet ma seal küll ei märganud.Need kes siin Avensist maha teevad saavad heal juhul endale vaid Daciat lubada ning arvatavasti nad seetõttu nii käituvadki.Sõitke siis oma koledik Superbiga edasi aga kahjuks ainult unistustes,sest reaalselt te ei saa ju seda endale lubada:)
12:35 14.03.2017
niissiis (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Vean kihla, et eelmine vend, kes siin kommenteerib on Toyota müügimees. :)
14:24 14.03.2017
qp (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Pole senistel kogemustel küll enam suur VAG austaja kuid Avensist pidada ilusamaks Superbist? Superb on mu meelest üldse ilusaim VW.
15:05 14.03.2017
123daff (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
Ilu on maitse asi, selle üle vast pole mõtet väga muretseda ma arvan. Ostad täpselt sellise nagu tahad.
Küll aga ma ei peaks nii väga maitse asjaks sõidumugavust kui ostetakse sama eesmärgiga autot. Sorry Toyota (uue Avensise) mehed, ei ole mul selle Avensise vastu otseselt midagi, aga no sõiduomadustelt on see kõige kehvem auto, millega on olnud au sõita. Kauge kaarega jääb igasugu Mazda, Ford, Vw, Skoda, Honda konkureerivatest mudelitest alla. Samamoodi nagu siin eelmiseid, härisid mind täiesti ebamäärane paranka, lapatsid tegid ka mingeid omi asju ja no mu kodus on puidust trepi peal ka mõnusam istuda kui nendel istmetel.
Vastu peab ta vb. hästi, ei oska kommenteerida. Ennegi olnud Toyota, mingeid suuri probleeme polnud, aga samas pisikesi oli, mida millegipärast esindus korda ei tahtnud teha, vaid iga aasta parandada. Üldiselt on sellised täiesti emotsioonitud ja tundetud käkid, kui nad tulevikus just suurt muutust ei tee, siis ei näe ma üldse ennast sinna poole kiikamas.
Samas teisi marke ka olnud: Vw, Ford, Subaru, kõik on uuest peast olnud ja no ei ole olnud ühtegi probleemi. Ehk siis ma neid suuri lagunemise jutte väga uskuda ei taha. Vb. ikkagist on enamus jamad suuresti sõitjas kinni.
17:42 14.03.2017
Rootsis, (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
E4'l sõites Avensis, diisel, automaat, oli salongimüra selline, et rääkida ei saanud, raadio ja muusikakuulamisest rääkimata. Jaanuaris sõtisin Superbiga (NB bensiin) Saksa baanidel, ka pedaal pühjas valitses salongis mõnus vaikus. Kui aga Avensis hirmsasti meeldib, miks mitte. Mina Avensist ei tahaks.
21:43 17.10.2017
Lihtsalt naljakas (registreerimata)
Re: Avensis v Superb
on lugeda kuidas kõik räägivad mingitest emotsioonidest.Jah BMW-ga on tõesti mugavam kulgeda kuid vaadake hinda-absurd.Kuid ega Superbimees sellest aru ei saa ju-ta arvab,et tal on kõva sõna istumise all.Ise ütleks,et täpselt samasugune nagu Avensis pole ta s...gi mäekõrguselt üle.Aga selle eest on ta kindlalt problemaatilisem kui Avensis oma mõttetu DSG kastiga mis 20000 pealt juba otsad annab ning lisalõbu pakuvad veel TSI bensumootorid mis ka pole kuigi töökindlad.Nii,et ostke ikka Superbi ja valige ikka Keskerakonda,sest see on paraku teie tase

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.