Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: HAAGISSUVILA KÜTTESÜSTEEM JA 2 VÕI 4 RATAST.

11:59 31.03.2017
andriolev
Haagissuvila küttesüsteem ja 2 või 4 ratast.
Soov hankida haagisuvila hinnaga max 3500 EUR kui on hea isend. Selline üle 5 meetri. Vaadanud Kafi ja Solifer, aga see valik pole kivisse raiutud. Küsimused mis vaevavad on: kas valida 2 või 4 rattaga? Mis räägib kumma kasuks/kahjuks? Ja soov oleks selline põhjamaa variant mis oleks vedelikküttega ning siin tekib küsimus,et kas vastab tõele mida olen kuulnud, et Kafi küte on parem, kuna põleti on pidevalt töös ja pole käivitusi kogu aeg. Aga Soliferil on süsteem mis kustub ja käivitub pidevalt?
Loodan, et saan asjalikelt kasutatajatelt, kellel kogemusi/teadmisi, tagasisidet mis aitab valida.
12:11 31.03.2017
nii ongi (registreerimata)
Re: Haagissuvila küttesüsteem ja 2 või 4 ratast.
3500 eest saad pudeda käru.
21:03 31.03.2017
........ (registreerimata)
Re: Haagissuvila küttesüsteem ja 2 või 4 ratast.
kafi ja solifer on haagiste tootjad ning küttesüsteeme toodavad teised firmad- näiteks alde või primus või truma ja sealt edasi kas vedelik- või õhkkeskküte.
milline küttesüsteem on haagises, selgub alles konkreetset haagist uurides. küte on nagunii täisautomaatne ja vajadusel lülitab end välja, mitte ei raiska gaasi niisama. aga kas kavatsed talvel ööbida, et vedelikkütet vaja? üheteljelise haagisega on lihtsam manööverdada ja ka autol lihtsam vedada.
13:12 06.04.2017
v6sa
Re: Haagissuvila küttesüsteem ja 2 või 4 ratast.
Lisaks ei ole üheteljeline nii tundlik veopea kõrgusele.

Telgede arvu üle on haagiste all palju arutatud. Tasub mõttega lugeda - mõlemal omad plussid.
19:50 07.04.2017
Haagissuvila OÜ (registreerimata)
Re: Haagissuvila küttesüsteem ja 2 või 4 ratast.
Tavaliselt on kaheteljelised haagised ka raskemad, näiteks mingi 1600 kg, vaata et load või auto sellist üldse vedada lubavad. Mida raskem haagis seda suurem on auto kütusekulu. Kaheteljelist käsitsi paika lükata või ringi keerata on väga raske, proovi. Mida pikem haagis seda kallim, kaheteljeliste müüdavate haagiste valik on ka kindlasti väiksem. Tee proovisõit nii kahe- kui neljarattalisega, nii on lihtsam otsustada. Vedelikküttega haagis selles hinnaklassis on toodetud 1984-89 mis ringisõitmiseks on natuke vana, selline sobib väga hästi kohapeal suvitamiseks. Leiab ka uuema, kuid need on väiksed 2-3 magamiskohaga. Selle raha eest saad uuema hea tavaküttega haagise.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.