Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: ROPKA AUTOAED- VÕLTSIDUD AJALOOGA MASIN

10:15 17.04.2017
Arco100
Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Tere
Ostsin hiljuti Ropka autoaiast (Ropka automobile OÜ) 2012 aasta masina.
Läbisõit vastas tavalisele läbisõidule. Võiks öelda, et kesmisest oli isegi suurem läbisõit ja seega ei tekkinud kahtlust, et tegemist võiks olla vale odomeetri näiduga. Kaasas oli ka hooldusraamat.
Autole sai tehtud margiesinduses tehniline ülevaatus. Kuna auto oli toodud Hollandist, siis neil ei ole ühtset andmevahetuse süsteemi ja ajalugu näha ei olnud võimalik. Seega tuli toetuda hooldusraamatule.
Auto sai ära ostetud ja soovisin teha pärast ostu ära järgmise korralise hoolduse, kuid selle tegemise ajal tekkis kahtlus, et need asjad, mis on hooldusraamatu järgi justkui tehtud, ei tundu tehtud olevat. Hakkasin siis kahtluse tekkides läbi Hollandi asja uurima sain ikka info kätte. Selgus, et viimane hooldus tehti sellele autole 12.2015a ja siis oli läbisõit ca 200 000 km. 2017 aasta alguses oli läbisõit veel 220 000+ km. Ostes oli aga juba 180 000 km. Pöördusin siis uuesti automüüja poole, et võibolla saab teha siis mingi mõistliku lahenduse asjas (auto ei vastanud reklaamitule), sest hooldusraamatut ei saanud enam uskuda ja pidin tegema kõik hooldused uuesti, millega ei olnud autot ostes arvestanud, sest need olid justkui tehtud. Müüa saatis mu pikalt ja tema arvates polevat see mingi probleem. Kuigi algselt arvasin, et võibolla on odomeetrit ja hooldusi võltsitud juba välismaal enne eestisse toomist, siis nüüd uurides hakkab järjest rohkem tunduma, et seda on tehtud siiski Eestis.
Jube halb mekk jääb külge. Ärge nüüd seletama hakake, et sa ei osta ju odomeetri näitu vaid autot, siis see on ikka korraliste hoolduste puhul väga oluline. Ei tea ju muidu, mida tegema peab ja mida mitte, kuna tõene läbisõit pole teada. Kerele on ka kehtiv garantii, mida nüüd enam ei ole.
Pakkusin, et müüja võiks pakkuda sümboolset hüvitist hoolduste eest, kuid huvi neil puudus. Isegi ei vabandatud ja oli väga ülbe suhtumine.
Samuti tekitas hämmingut see, et kui soovisin teha auto ostueelset kontrolli, siis öeldi, et pean tellima treila, muidu saab auto neil mustaks, kui kohale sõita :) Vot siis ei osanud ei nutta ega naerda.
Seega olge väga ettevaatlikud sealt autot ostes ja kontrollige autot sajast võimalikus kohas

Muudetud 17.4.17 10:31

10:33 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
eestis ongi kõik autod 180 sõitnud, sellega tuleb lihtsalt harjuda.
10:47 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ei arva, et pettustega peaks harjuma. See just julgustab petjaid, kuna nad teavad, et nagunii midagi ei juhtu.
Passiivsus on kaudselt pettusele kaasa aitamine/soodustamine.
Mida rohkem pettuse vastu võidelda, seda vähem tekib neil motivatsiooni sellega edaspidi tegeleda.
11:12 17.04.2017
To arco100 (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kas auto mille ostsid sealt oli turu üks odavamaid sellises seisus? Kui jah siis peaks juba see peaks panema mingi tulukese põlema peas.
11:26 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Vastupidi, see oli just kõige kallim.
Isegi, kui oleks kõige odavam, õigustaks see kuidagi petmist?
12:11 17.04.2017
stophammertime
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Loomulikult ei õigusta midagi sulaselget pettust. Vaadates auto24 foorumist "100% keritud" teemat, on Ropka autoaed seal kindlasti TOP 3 petturite seas.
Kurb, kuidas heausklikele inimestele kott pähe tõmmatakse, äkki oleks mõtekas pöörduda tarbijakaitse poole?

Ise olen suurest autoaiast leidnud 2008a passati, millelt leidsin kapotialt sildi 470,000 läbisõit aastal 2012. Aastal 2015 müüdi seda 180,000 ls.
13:12 17.04.2017
pl (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kui sul on konkreetsed tõendid, et autol on hooldus tegemata, kuid müügikuulutuses väidetakse, et need on tehtud, siis on sul õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole(auto ei vasta kuulutuses esitatule), juhul, kui ostsid auto eraisiku nimele(või liisinguandja nimele ja eraisik on vastutav kasutaja). Menetlusse võetakse ja tekitab kindlasti müüjale ebamugavust, võib olla ka tulevikus muudab nad ettevaatlikumaks ning usaldusväärsemaks. Kas sul sellest konkreetselt abi on, ei saa 100% kindlasti väita!
13:19 17.04.2017
Joel_123 (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ei saa aru teist, kes te ostate autosid platsidelt. Iga mees ja naine teab, et platsidel on keritud masinad, oluliselt kehvemas seisus kui väidetakse.
Sellest on viimased paar aastat ajakirjanduses kõvasti jahutud. Paljusid autoplatse on ka sel teemal tublisti vahele võetud, on neid kes on pärast halva kriitika ja maine saamist ka väravad sulgenud.

Jätkuvalt, ei saa aru, kuidas te ei õpi?

Ma ei ostaks mitte mingil juhul platsilt autot ja ainult väga erandlikul juhul sissetoodud autot (mingi hobiauto vms mida kodumaiselt turult polegi võimalik saada).

Ainult Eesti ajalooga autod ning kui vähegi võimalik, ainult esinduse ajalooga - leiab selliseid pea igas hinnaklassis (<1000 ehk mitte enam).

Olen üsna kindel, et antud teemas mainitud auto oli niikuinii mingi luksusklassi masin. Päris kindlasti Audi, v-o ka BMW. Lepi vähemaga ja osta esindusest vähekasutatud VW/Skoda vms.

Süüdistada saad ainult iseennast. Te nagu otsite tikutulega taga pettasaamist.
13:27 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
automüük on selline hall ala, kus pettuse tõestamiseks ja konkreetse müüja süüdistamiseks peavad olema raudsed tõendid- eks tõesta, et just see müüja keris. ütleb sulle, et saksast niimoodi tuli, hooldusraamat kaasas ja nemad tea rohkem midagi. sa said isegi "viisakalt" petta- ei olnud sada või kakssada tuhhi maha keritud. ükskõik millisesse autoaeda minekul pead valmis olema varjatud tünnimiseks, kasvõi mõne nurga taga korda tehtud plekikõksu osas, mille tagajärgi näed paari aasta pärast, kui roosteuss sealt oma pea välja pistab. osta see pann ära kui meeldib, tee oma raha eest täishooldus ja siis võid olla enamvähem rahul. üldiselt reegel ongi, et mida kallim ja uuem auto, seda suurem on tünnivõimalus, sest läänest juba korralikku pilli meile sobivate hindadega kätte ei saa ning kohale veerevad sellised poolsandid, mis läänes enam ostjat ei leia- nemad seal oskavad väga hästi kauba ja tema väärtuse suhet kalkuleerida.
13:34 17.04.2017
dsadasf (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Tunnen kaasa, ei oska muud rohkemat öelda antud teemal.

Enda 90te masin, 270k kellal. Saksast pärit. Ostes oli samuti 180k kellal. Sai läbi automüüja ostetud. 90k juurde sõitnud, mingi 4-5 aastaga. Ajalugu teadmata. Esinduses kontrollides paar aastat varem oli juba näit olnud 220k kui rihma vahetati. Eeldan, et autol võiks olla reaalselt 500 000 küll selja taga, kuigi odo näitab hetkel 270k. Huvitav, kui ära tahaks müüa, noh nii 1000 euro eest, pean ka kelladebloki maha võtma ja 180k ette keerama ja võetakse kohe kiirelt ära?

Teine, veel garantiiga masin. Sakslane, olen teine omanik. Ostes oli juba 260k kellal. Ainult esinduse auto, järelpäring ka adekvaatne ning ühtis kaasas olnud esinduse ja paari muu koha paberitega. Ise sõitsin 2 aastaga 335k juba kellale. Kahjuks käisin ka tehnoülevaatlusel, kus auto seisund tunnistati suurepäraseks. Mis järgmise 2 aasta pärast kellal ei tea. Vaat olin loll, oleks pidanud panema auto 5000 km suuremat numbrit näitama kui Eestisse arvele võttes arkis kirja pandi.
Auto ainult esinduses hoolduses, vaid kalla kütet ja talla. Paar kuluosa ka vahetatud.
Hiljem müües näiteks vee kaabligal maha keerama odolt, noh nii 150k :D
335k + autot kardetakse kui tuld....samas alla 200k autot ostetakse nagu muuseas. Nt sellel max lisavarustus mida üldse pakuti...aga mille eest meil ei taha keegi rohkem maksta. Aga noh, see selleks.

Ehk kokkuvõttes, ärge ostke seda totakat odo näitu...mu pärast olgu seal kasvõi 750 000 ees....aga kui auto korralik (sh pole ka avariisid teinud-stangede mõlkimist selleks ei loe või peegel küljest vms), roosteuss ei kimbuta ja on täielik ajalugu mis ka kontrollitav (soovitatav endisel omanikul anda järgmisele kaasa tehtud tööde töökodade arved kus kõik read näha ja ls ka), ja auto vastab ükskõik mis kontrollis ootustele, tuleb see valida.
Kui ise hetkel uuesti autot valiksin, otsiksin vaid sellist. Muud jätaks kõrvale.
Sest ka minu pikaaegne kogemus ütleb õnneks või kahjuks seda> vahet pole mis auto margiga sõidad (laguneb või mitte), kõik on kinni auto OMANIKUS. Kui omanikul on savi ning remondib alles siis kui rohkem muusikat peale ei anna keerata või kui miskit küljest juba kukub, pole sellise autoga midagi teha=vanaraud. Kui omanik hooldab oma transpordivahendit, siis on ka järelturul ilmet.
Aga see, kuidas terad sõkaldest eraldada, vaat see on juba küsimus ja ettevõtmine.

Ja nagu näha, ei kehti see vaid turu odavamate autode kohta vaid ka kallimate korral. Kurb... :(
13:38 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
to Joel_123 tore on vaadata, kuidas pettureid õigustatakse ja üritatakse tekitada tunnet, et justkui ostja on süüdi.
Tegemist ei ole luksusautoga. Otsisin konkreetset mudelit ja mootorit üle poole aasta. No neid liikus üliharva ja 99% kõik platsidel. Ainult üks oli otse omanikult ja kui sellele sai tehtud ostueelne ülevaatus, sai see hävitava hinnangu. Omaniku sõnul 5+ masin aga lihtsam oleks olnud märkida, mis on terve, mitte katki. Kuna lõpuks leidsin soovitud masina, siis mul ei olnud valikuvarjante. Ka hetkel on müügis ainult üks selline. Haruldane ei ole mitte auto ise, vaid teatud mootori ja käigukasti kombinatsioon.
Aga see on muidugi huvitav fenomen, et süüdistatakse petta saanut, mitte petjat. Vägisi meenuvad mulle araabiamaad, kus kividega visatakse surnuks vägistatud naised, kuna nad on ise "süüdi" selles, et nad "lasid ise" ennast vägistada. Ehk süüdi pole vägistajad, vaid ohvrid. Väga huvitav arusaam tänapäeval.

Muideks, tarbijakaitse seadus ei käsi tarbijal tõestada, kes muutis odomeetrinäitu ja kes mitte. Juriidilisest isikust müüja on otsene vastutaja. Kui tema seda teinud ei ole, siis tema esitab nõude vahendajale edasi. Ostja ehk tarbija ei pea tõestama selliseid asju hakkama. Näiteks, kui ostad poest saia ja sees on leib, siis kas süüdistad ostjat, et ei uurinud seest, kas pakendis on ikka sai, mitte leib?

Müüja suhtumisest on aru saada, et süüdlast ei pea kaugelt otsima. Kui oleks tegu auväärse ettevõttega, siis oleks pakutud kasvõi mingitki lahendust või vabandus. Isegi ei õigustatud sellist käitumist, vaid tehti selgeks, loll olid, et petta said.

Muudetud 17.4.17 13:53

13:47 17.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ei taha kuidagi õigustada petmist ega kerimist, aga siiski- inimene õpib vaid läbi oma rahakoti. Esiteks- kasvõi siinsamas foorumiski on olnud korduvalt teemasid aedadest, kus keritud autosid müüakse (ja neid on pea igas margifoorumis). Meedias pasundatakse ettevaatlikusele jne. Ja ikka leidub neid, kes ostavad pimesi auto kuskilt platsilt ning pärast on hädas. Eks see nüüd koolirahaks lähe sul. Mingit õigust sa kuskilt suure tõenäosusega ei saa, sest sa ilmselt ei suuda mitte mingit moodi ära tõestada müüja süüd ses loos.
Lisaks- kas see ei visanud peas lampi põlema, kui müüja sisuliselt keeldus auto ostueelsesse kontrolli viimisest (see jutt, et treilat on vaja, muidu auto saab mustaks, on sama hea, kui see, et mingit kontrolli ei saa teha- kas treila peal ei saa auto mustaks? saab küll ja kuidas veel)? Ja veel- sa ei arvestanud autot ostes võimalike hooldetöödega- inimene, esimest autot ostad kasutatuna? IGA kasutatud (veel enam tõendamata ajalooga) auto puhul tuleb kohe eelarvesse sisse lugeda ka esmased hooldused, ükskõik, mida müüja väidab. Aga kui ostad viimaste kopikate eest ägeda vankri sellele mõtlemata, siis ilmselgelt on midagi valesti kuskil. Veelkord- kahju sinust, aga kooliraha saad sa nüüd korraliku selle looga.
13:59 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Hooldustöödega olin arvestanud aga sellega, mis on järgmine vastavalt läbisõidule. Olenevalt läbisõidust võib hoolduse hind olla 3 kordne. Kui näiteks 180000 pealt on hooldus 250 eur ja 220000 km pealt 700 eur, on nagu vahe sees või mis.
Ja ei ostnud ju autot pimesi. Kontrolliti margiesinduses, käis ka tehnoülevaatuses jne.
Juristiga juba räägitud ja tehtud ilusti selgeks, et juriidilisest isikust müüja peab tõendama, et tema seda ei kerinud, mitte ostja. Lugege ennem parastamist seadusi.
13:59 17.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kes müüs auto- kas müügilepingule jäi Ropka Autoaed või keegi eraisik? See on ka üsna levinud asi, et lepingule läheb eraisik ja siis võid igasugusest kahjutasust suu puhtaks pühkida üldjuhul. Jällegi- kuidas sa saad olla veendunud, et müüja teadis keritud näidust? Tema laiutab käsi ja ikka on JOKK. Eesti seadustega pole ju kerimine otseselt keelatud, karistada keegi selle eest pole vist siiani saanud.
Aga küsiks nüüd nii- mis sa edasi teha plaanid? Pöördud kohtusse, tarbijakaitsesse? Teema on muidugi tore, et välja toodud nii (samas pole mitte midagi uut, sest iga nädal ilmub kuskile mõni teema, kuidas keegi kuskil platsil tünni sai), aga mis edasi?
See sinu leiva-saia võrdlus on üks segasemaid asju, mida viimasel ajal loetud...
14:07 17.04.2017
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
kui juristiga räägitud, siis viska konkreetne seadus ja paragraf siia, samas miks ei võinud kohe hollandist kontrollida?
14:09 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
eks esimest korda petta saades keebki see õiglustunne korralikult üle, sest sa ei suuda mõista, kuidas on selline käitumine võimalik. edaspidi kasvab selga paksem nahk või tuleb rohkem mõstust pähe ning ei otsi enam konkreetset mootorit ja käigukasti, vaid lihtsalt midagi, millega sõita. teiseks on võimalus lasta saksast tuua see, mis sobib, aga nagu mainitud, korralikku autot saksast odavalt ei saa.
14:13 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
" juriidilisest isikust müüja peab tõendama, et tema seda ei kerinud"

kas kuskil väljastatakse taolisi tõendeid? või annab selle kaasa saksa mustafa või leedu kestutis? mis pagana moodi saab üldse müüja sellist asja tõendada? oskab keegi ette kujutada?
14:14 17.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ma just mõtlesin ka sama, mis punktiir kirjutab, et miks käia ja riskida meie platsidel- lase parem tuua endale sobiv auto, näiteks on olemas selline tore koht, nagu mobile.ee.
Omadest kogemustest võin seda kohta kiita (omamata mingeid seoseid kohaga)- paar sugulast on lasknud endale Saksamaalt sobiva auto tuua, samamoodi on tuttavate seas paar inimest, kes on nii teinud ja siiani on väga rahul oma tellitutega. Autod on korralikud, teenindus laitmatu, asjaajamine kiire. Ei pea käima ja vihastama end Eesti "autoärikate" peale. Selmet osta kuskilt platsilt Leedust toodud kärakas (ükskõik, mida märgitakse päritolumaaks, väga suur enamus neist tuleb siiski Leedu platsidelt), lase endale tuua Saksamaalt kontrollitud ja korralik auto.
14:20 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Otsisin ka enne võimalusi Hollandist kontrollida. Kahjuks ei ole see nii lihtne. Kõik võimalikud lehed hollandikeelsed. Keegi ei osanud ka öelda, kuidas või kust täpsemalt seda teha saaks. Paljud kirjad jäid vastuseta, võibolla ei saada ingliskeelsetest kirjadest aru vms.
Paragraafi peast öelda ei oska, jurist seletas küll lahti ja ütles ka paragraafi aga seda ei mäleta. Põhimõte on selles, ostja ei pea tõendama, et kägu pole siga, vaid seda peab tegema müüa.
14:24 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
vahendaja käest auto ostes odomeetri näit fikseeritakse. Ropka autoaed ei osta autosi mustafaa käest, vaid kindlate vahendajate käest. Käige mõne juristi juures, seletab teile täpsemalt, mina ei ole jurist.
Sama kinnitas ka tarbijakaitse amet. Ma ei näe sellel teemal mõtet rohkem vaielda, kes soosib ikka petturlust, see ei saagi aru, et pettus ehk kelmus on tänapäeval karistatav. Aga elage siis petjatele kaasa ja õigustage rohkem nende tegusi, et nad saaksid rohkem indu petmisteks, kuna see on OK
14:30 17.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Sa oled nagu silmaklappidega hobune- jookseb vaid otse, ümbritsevast aru saamata.
Ei õigustata siin petturlust, vaid üha enam jääb mulje, et sel lool ei ole vaid üks külg. Oled sa ikka päris kindel, et Ropka ostab autosid kindlate vahendajate käest, mitte näiteks platsidelt? Mina selles nii veendunud ei oleks. Jällegi, ma kuulen esimest korda, et MÜÜJA PEAB TÕESTAMA, et läbisõitu pole keritud. Milline seadus selleks teda kohustab? Müüjal on lihtne tõestada, et tema pole kerinud- küsitakse, kas kerisid, vastab- ei kerinud. Ja ongi kõik. Kui sa paragrahvi ei tea, siis seaduse ikka oskad ju välja öelda, nii palju ju võiks jääda meelde juristi jutust, liiati, kui hakkad kuskil foorumis sellest rääkima.
Summa summarum- olid hooletu, said petta, ela edasi selle teadmisega. Edu igatahes mingisuguse õiguse otsingutel.
14:33 17.04.2017
Even. (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kahjuks need Ropka, KS auto, Edu autoaiad need on kõik samas stiilis, paljudes kohtades on endiselt 90-te mentaliteet, kui kasutatud autod haarati kõik ära ja müüjad said lubada üleolevat suhtumist klienti. Proov numbrid mida saaks kasutada liiklemiseks - neid pole enamusel või öeldakse, et ainuke olemasolev on parasjagu sõidus - seda selleks et proovisõitu teha ei saaks, veel vähem kuhugi kaugemale kontrolli. Telefonile vastab üks, kes mingi muinasjutu kokku ajab auto kohta, kohale jõuad on keegi teine, kes ei tea midagi et vaatama tullakse, siis pole kas autovõtit või aku tühi, kas oled ikka ostja jne. Selline tunne nagu oleks aasta 96, ärikultuur jäänud toppama.
Teemaalgataja jaoks pole nagunii selget, toimivat lahendust. Kui oleks selle vastu hea vahend, siis oleks see juba käigus. Seaduses ei saaks nagunii kõike ette kirjutada, et pettust ära hoida, ning paratamatult vaadatakse meil esmalt ikka hinda ja aastaarvu, see loob juba pinnase selleks, et müüjal tekiks motivatsioon oma kaupa ilustada.
Leping kui on tehtud automüüja ja ostja vahel (mitte mõne variisiku kaudu) siis seal enamasti kirjas, et ostja üle vaadanud ja vigade eest kasutatud kauba müümisel müüja ei vastuta. Kui ka veel nüüd ajada asja ja Ropkale nime teha, siis mõni telesaade üles korjab. Tarbijakaitse naistepunt sel juhul vaevalt et aitab, nende puhul saab müüja öelda, et nemad pole kerinud, ei tea kes keris. Ja selle peale amet laiutab käsi, sest nende funktsioon on olla pigem nagu usaldustelefon, kuhu muresid kurta ja keegi lohutab selle peale, rohkem võimekust ja õigusi pole.
Seni kuni ka suurtel autofirmadel pole üle-Euroopalist andmebaasi tehtud tööde kohta (osadel on ja osadel siiani pole), ning andmeid avaldatakse vaid omanikule, seni on ka võimalused lahti. Seda enam siis kui auto juba vanem ega pole esinduses käidud, võõrriigi ülevaatuspunktide läbisõiduandmeid saab Eestist vaadata ka vaid üksikute riikide kohta.
Palju müüakse firmaautosid ja taksosid, nende puhul tagasi kerimine märksa suurem ja kui sel juhul oli keritud 40 000, et oleks näidikul "klassikaline" 170-180 000km siis polnud veel kõige hullem. A24 müügis palju taksosid mis 5-6 aastaga sõitnud pool miljonit ja seejärel 200 000 peale keritud.
15:02 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
einoh kõik on ilus- jurist teab, et see on pettus, tarbijakaitseamet nõus, aga miks nad krt ei tee siis midagi? sest nad on hambutud ja pole õigeid seadusi. tarbijakaitseamet kirjutab vaid välja otsuseid, mille peale need ärikad vilistavad ja huiavad edasi, sest komisjonimüük on mugav asi, sisulist vastutust neil ei ole kui just ei kirjuta kuulutusse lausvalet, millest siis pärast saab kinni haarata ja küsida, et miks auto ei vasta kuulutuses kirjapandule. kui auto ka keritakse eestis, siis mitte keegi ei tõesta, et seda siin tehti- tuli saksast läbi leedu ja nii oligi.
15:40 17.04.2017
Arco100
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
To antiOpel. Teeme asja lihtsamaks. Näita mulle sedadust, mis käsib ostjal neid asju tõendada, mitte müüjal? Näita vastavat paragraafi.

Ja see on õige, kõit teavad, et tegu pettusega aga kõigil jäävad käed lühikeseks või ei viitsita tegeleda.

Muudetud 17.4.17 15:41

15:43 17.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ükski seadus ei reguleeri kasutatud autode ostul kaasnevaid protseduure, mis puutub auto ajaloo ja tausta kontrollimisse. Pannakse paika vaid võlaõiguslikud suhted VÕS-s. Kuna Eesti seadustega ei ole kerimine karistatav, siis tõendama peab seda see, kel selleks vajadus on. Kui on ostjal vajadus, näeb tema vaeva asjade tõestamiseks. Lihtne ja loogiline.
15:55 17.04.2017
... (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Edu tõendamisel, ilmselt saad koolirahaks maksta veel menetlus- ja kohtukulud ja kui veel eriti veab, siis lisandub veel kompensatsioon laimu eest.

16:55 17.04.2017
kmk123 (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Tõendama peab meil kehtivate seaduste järgi alati see kes kaebab ehk hageja. Kostja ehk Ropka Autoaed ei pea tõendama , et tema ei kerinud.
19:04 17.04.2017
looder23
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
eehh, arco, mõttetu on siin seda teemat arendada. on üks teema siin auto24 foorumis, nimeks: "Hoiatus! läbisõit 100% keritud". seal on oma 30 lehekülge autode ülesriputamisi ja karjas kaasa koogutamist, et ikka on need autoaiad huiarid ja ka autoärikatest eraisikud. aga kui see sama kooris kaasakoogutaja toob ise auto, kerib maha, et "pärast lihtsam müüa", siis see ei ole huiamine ega petmine. see on õige tegu ja ostja on loll, et ostis keritud auto.

aja oma asi vaikselt ära, nõua kompensatsioon välja, võidad-oled tubli, kaotad-oled ka tubli, aga ära too siia seda teemasse teistele parastamiseks. sest foorumi kasutaja on nii kõva mees, et ta ei eksi kunagi, teeb alati kõik õigesti, petta ei saa, vaid tema petab, mida ei tohi nimetada pettuseks. ainult teised on lollid, jobud ja saamatud.
19:56 17.04.2017
Joel_123 (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Arco100

Ei õigusta absoluutselt Ropka auto stiilis tegijate tegevust. Nende suguseid on lähiaastail kõvasti maha võetud, just nende petturlike tegevuste pärast. Seda mainekahju ja kõike muud sellega kaasnevat halba nad ka väärivad - petturid nagu nad on.

Filosofeerides nüüd natuke - kaudselt sina õigustad nende käitumist. Kuidas? Sest sina oled see rumal kes läheb ja ostab sealt kahtlase mainega autoplatsilt auto. No mida sa ootad, kui nende platside maine juba niikuinii on selline nagu ta on...

Kurb, et sul nii läks. Sul raha on, arvestades et 2012 aasta auto ostsid.
Saan sulle soovitada ainult, et järgmine kord osta sõiduk korralikust esindusest, eesti ajalooga ja ära riski rohkem nende platsidega.
20:01 17.04.2017
to ......... (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
see pole oluline kes keris, kui firma on müüa siis tema vastutab kui ostja tõestab ära et ta sellelt firmalt ostis juba keritud auto.
20:21 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
müüa müüa müüa...
õppige ükskord eesti keel ära ja tehke endale selgeks, kes on müüja ning mis on müüa. taoline harimatute seltskond kisabki alati kõige rohkem, sest silmaring pisike, aga tahtmised suured.
kui aed müüb autot komisjonimüügis ehk siis eelmise omaniku nimel, ei vastuta tema eelmise omaniku võimalike nihverdamiste pärast.
samamoodi võin mina oma käru maha kerida, kuskile aeda komisjoni panna või vahetusautona sinna jätta ning keegi ei tõesta, et aed keris.
20:52 17.04.2017
63amg (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
kui otsitakse haruldast autot,värvi ,või mootori kombinatsiooni,siis pole mõtet Eestis käed rüppes istuda ja oodata.lennanud kohale ja toonud ise ära.kui ei saa ei taha ,või ei viitsi,siis saad ju kasutada firmade abi,kes sinu eest kõik ära teevad.KONTROLLIVAD.ok.läksid ikka lihtsama vastupanu teed ja ostsid eestist.teinud sõbra ,või tuttava abiga kõne hollandisse ja oleks kohe õige läbisõit teada olnud.sellest kõigest on siin oksendamiseni räägitud!.PS.ma ei õigusta petmist,ega ole seotud ühegi autoaiaga.
23:20 17.04.2017
td (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Tegelikult see nii vaike kerimine ja see hooldusraha pole ka erilist, uhesonaga aeg ja narvid maksavad rohkem kui seesinane oigluse-otsimine. Unusta ara ja teinekord ole hoolsam.
01:52 18.04.2017
A.L (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Olles ise yhe margiesinduse töötaja hea sôber, siis saan iga nàdal kuulda nendest nii öelda #kontrollitud ajalooga eestist ostetud# autodest.
Massiline on hoolduste vaheline kerimine, kuna 80% on ostetud kasutusrendiga ja seal on lepingus ka làbisôidupiirang.
Viimane case oli just ühe Premium klassi autoga, kus omanik tuli esindusse garantiiremonti nôudma 93 tuhandese làbisôiduga, aga viimane hooldus oli samas kohas tehtud 96 tuhandese làbisôiduga.:)
Vanal venis nàgu vàga pikaks, kui nii lollisti vahel jài.
Hiljuti just keegi ostis margiesindusest (Honda edasimyyja) yhe tarbesôiduki, mille odo nàitas 150 t km -mnt.ee ka mingeid anomaaliaid ei nàidanud.
Kuu aega hiljem diagnostikat tehes selgus, et mootori aju nàitab fikseeritud làbisôiduks 350 t km.
Kirjutamata reegel on selline, et meie ekstreemsetes kliimatingimistes (temperatuuride kôikumine) , 7 kuud aastas soola ja augulistel tànavatel làbisôit 100 000 km vastab itaalias-Saksamaal 200 tuhandele, kui vôrrelda sôidukeid omavahel. Seega ostke korralikust kohast ikkagi Euroopast imporditud sôiduk (paljud korralikid myyjad annavad ka garantii kasutatud autole) ja nautige elu :)
02:04 18.04.2017
niitaonkahjuks (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Arco100

Mis marki autoga tegemist on?
Kui kohalik margi esindus millegi pärast ei näe väljaspool meie riiki tehtud hooldusajalugu, siis näiteks Hollandi puhul aitab alati 2-5 eurot maksev tasuline teenus, mis kontrollib NAP andmebaasist, kas auto läbisõit on loogiline või mitte. Täieliku läbisõitu kahjuks ei näe, seda näeb ainult Hollandi digi id'd omav omanik.
Muideks Hollandis läbisõidu kerimine on kriminiaalasi. Kuigi tehakse seda ikka ja eriti tehakse seda autodel, millel kuulutuses kirjas "only for export vms".

Igapäevaga aina selgem on see, et petturid õigustavad teisi pettureid ja nii ongi.

Kahjuks enamus meie autoturgude omanikest ongi petturid nagu ka Saksas või mujal.

Õnneks ostsid sa oma auto juriidiliselt isikult.

Ja targutajatel, mis see siis parem oleks kui ta ostaks eraisikult või siis kusagilt Leedust või Saksast otse türklase käest, kes samamoodi kerib? Praegu on sellel teema autori kuhugi poole pöörduda, vähemalt on midagi õigesti tehtud.

Ja see läbisõidu teema.. On vähesed kes saavad aru, et korralikul autol ei ole 500k mingi näitaja. Enamus ikkagi ei taha osta isegi 10 aastat vana auto üle 300k läbisõiduga. Isiklikult ei taha mina osta üle 300k läbisõiduga autot, sest kui ma seda teeksin, siis kolme või rohkem aasta pärast ei taha keegi seda 400k läbisõiduga autot osta. Kahjuks nii on...

06:49 18.04.2017
............. (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
300 000 sõitnud auto, mida on hoitud on seest ja väljast pm. nagu uus. See ei ole mingi läbisõit. Meile jõuavad reaalselt pool miljonit sõitnud asjad (nahk kulunud, iste lääpas, rool läigib jne. ja kellale keritakse 180-225 000km ja inimesed ostavad.
Olete ehk tähele pannud et olgu müügiks 70,80,90, 2000, 2010 aasta autod, kõik nad on meil kuni 300 000 läbisõiduga. Tõsi, aeg ajalt leidub ka ausaid autosi kus näeb läbisõite 400-500-600 tuhat...ja ometigi on nad salongi poolest korralikumad kui mõni 250 000 krutitud saanid.
08:32 18.04.2017
to....... (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
seda pole vajagi tõestada kes keris, tõestatakse ikka seda kas on keritud või ei. ja kui on keritud siis on valeandmete esitamine ja sellisel juhul võib isegi eraisiku käest ostetule järelpretensioone esitada tegelikult.
09:21 18.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
taani või rootsi andmebaasidest saame õige näidu kätte ja kui auto ostis oksjonilt eesti firma ilma ilma vahendajateta ning eestis muutub auto ls väiksemaks, on kerija suht lihtsalt tuvastav. mujalt euroopast neid andmeid nii kergelt ei leia ja kui auto teeb veel vahemaandumise leedus, siis ei tõesta keegi, kus kerimine toimus. samas on ikkagi probleemiks kasvõi need eestist ostetud autod, kus liisingutingimustes ls piirang ning hoolduste vahel keeratakse näitu tagasi- mitte keegi ei tõesta enam midagi, sest ka maanteeameti lehel ei ole esimesed kolm aastat mingit ülevaatusekannet. seega kuni me autot ostes vaatame alati läbisõitu, jäädakse ka kerima. üldiselt mina ei mõista, miks inimesed on nõus mõne aasta vanuse ja 180-200 sõitnud auto eest nii palju pappi välja käima- tegu siiski piisavalt palju sõitnud autoga ning maksta ainult selle eest, et aastanumber ilus, on täiesti mõttetu. fakt on see, et sellise ls juures võivad remondikulud juba tuntavaks muutuda ning lõppkokkuvõttes oleks targem olnud uus osta kui taolise suht kalli ostuhinnaga auto peale veel remondiraha plekkida. aga eks see majanduslik mõtlemine ole meil nagu ta on- auto on jumalus ning naabrist tuleb parem olla. vaene inimene tahab alati rikkam välja näida.
09:27 18.04.2017
hehhee (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
to td:
Nõustun, et kui auto korralik ja igati sobiv, siis pole mõtet hakata oma ressursse edasisieks protsessimiseks kulutama. Kasutaksin seda hoopis auto remondiks/hoolduseks. Ropka nimi taaskord internetist läbi käinud ja tulevastel klientidel võimalik lihtsalt googeldades kavõi sellele samale teemale sattuda.

Räägime reaalsetest numbritest. Kui palju reaalselt see 40tuhhi kruttimine auto hooldusele kulu tõstis? Konkreetne suur hooldus osutus võltsinguks?
09:27 18.04.2017
maaks
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Tõestatakse siis mida, igavesed tarkurid siin? Keegi ei pane ju lepingusse sisse "auto läbisõit" vaid "odomeetri näit" ja viimane oli müügi hetkel ilmselt ikkagi selline nagu ta oli.
Kui üldse mingist asjast kinni hakata, siis on see hooldusraamatu võltsimine.
12:22 18.04.2017
Navara3000 (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Tegelikult tahaks täiesti teada seda, kui palju on neid autosid Eestis mida kahe hoolduse vahel keritakse. Tõenäoliselt see kisa on suurem kui tegelik probleem.
Jaksasid uue auto osta, maksad sirge seljaga kinni ja ei huvita ka sellisest jamast saadav küsitav kasu. üheksakümne üheksal juhul sajast elu ümber auto ka ei keerle ja sellise p...saga ennast ei vaeva.
12:40 18.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
kui on plaan auto liisingule tagastada ja lepingus on läbisõidupiirang, on odavam kerida kui pärast maksta. ja sa ei saa iial teada, palju selliseid autosid eestis liigub kui just mõne kerijaga saunas ei käi.
13:10 18.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Samas jällegi, kui jutt käib kerimisest, mis hõlmab 1000-5000km, pole see just suurem probleem auto seisukohalt, pigem moraalne teema omanikule-foorumikangelastele. Mis puutub liisingautode kerimisse, siis tavaliselt on võimalik liisingfirmaga lepingut sõlmides läbisõidupiirangu suurust arutada. Ise olen kõigile kolmele liisitud autole saanud läbisõidupiirangu 25000-30000km aastas. Tavaliselt on see pandud 20 000km, üldtingimuste järgi.
Samas sissetoodud autosid on tavaliselt keritud vähemalt 50 000km, mis aga on juba ka auto seisukohast väga suur asi...
15:15 18.04.2017
Taimaalt (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kui kerida siis sõida kasvõi 500000 maha. Odomeetri näit on ees ikka selline nagu tahad. Kohustuslikus hoolduses aastas korra näiteks käid siis näidu krutid näiteks 2000 peale. Tegelik läbisõit võib olla ka 60000.
Vahepeal vahetad ise rihmad ja õlid nagu ise tahad ja auto tagastad nagu poleks auto eriti sõitnudki. Mingi 20000 ette näiteks 5 aastaga. Tegelik läbisõit umbes 300000 km. Nii saab rendiautoga lüpsta küll ja uued omanikud saavad ka tünga haledalt. Arvavad et saavad eesti ajalooga vähesõitnud auto aga tegelt on tüng ja eesti kliimas roostetanud pann!
15:51 18.04.2017
jarru (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kui automüüjad ei saa kuidagi Hollandist auto läbisõitu kontrollida, aga eraisik siiski saab need andmed kätte...Millega me võrdleks sellist olukorda? Hetkel ei tule nagu meeldegi. Õpitud abitus, samas näida oma erialal, ehk autode asjatundjana võhikuna, kas see julgustab ostjaid? Esialgne järeldus oleks pehmelt öeldes miinuse poole?
09:51 19.04.2017
kerija (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
uuematel autodel ju salvestub läbisõit mitmesse kohta. näit keremoodulisse, kliimamoodulisse, abs ajusse jne. Keria peab ju kõiki neid kohti teadma ja oskama neid ka muuta. Kui palju on selliseid keriaid ja kust kohalt neid leida kes oskavad teha asja professionaalselt? Mõnedel autodel annab ka iga kord kui juhtme külge paned signaali tootja infokeskusesse ja kõik mis tehakse on seal salvestatud.
10:54 19.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
keegi ei õigusta, lihtsalt see on paratamatus. kuni inimesed aru ei saa, et läbisõit pole auto puhul peamine näitaja, ei muutu ka midagi. olles ise piisavalt vanu autosid pidanud, ei ole ma veel aru saanud, mis pagana ideaalnumber see 180 on- on mul olnud läbisõite alates natukene üle 100 kuni pea 400ni ja ega erilist vahet ei ole- mingit remonti tuleb aeg-ajalt ikka teha. pigem just seal 200 juures hakkavad tekkima need esimesed kulukamad vead ning seetõttu läänes need kärud müüki pannaksegi.
14:23 19.04.2017
td (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kui koik autod olex oigete ls muugis(toimuks mingi ime naitex) siis vist oleks eestis maailma-lopp ja autode muuk langeks nulli. Lihtsalt seda reaalis inimeste ajju juurida neid oiged ls vaga raske. Kuigi koik teavad et 96a autol pole ls 240tuhat ikka neile meeldib seda naitu seal naha. Seeparast on uliraske muua autosid millel spidol juba 300t ja suht voimatu kui 400t seal ees.Surnud ring.Aga koik nagu toimib ja enamus rahul vist.Usun et see kerimine ka 10a parast aktuaalne.
15:23 19.04.2017
........ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
mitte mingit probleemi ei oleks kui näidud õiged- vaata soome turgu, seal kõik õigete läbisõitudega ning 300-400 pole mingiks probleemiks. ja ka hind on paigas. meil aga keritakse maha ning pannakse selle tõttu ka suurem hind. meie turg on lihtsalt solgitud. ka siin fooruites näiteid piisavalt, kus soome auto on siia jõudes "noorenenud" ning kallimaks muutunud. pettus on meie inimestel veres.
19:18 19.04.2017
63amg (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
milleks seda odomeetrit tegelikult üldse autodel vaja on.võibolla kunagi tulevikus oleks mõistlikum autotootjatel sellest üldse loobuda.
19:52 19.04.2017
käsna kalle (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
"kaua võib "saates oli Volvol 500 tuhhi -spido näit. läks kaubaks küll
21:47 19.04.2017
Tuscan
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kõik on väga lihtne, keriti seetõttu, et saaks odomeetri näidu alla 200 000 mis tähendab seda, et autot saab siis liisingusse osta. Kuna eestlane on vaene ja ei jõua autot korraga välja osta, siis need müüjad "tulevad vastu" ja kerivad näidu alla 200 000 km.
Nagu Even ütles, siis need autoaedade jõmmid on enamuses oma mõttemaailmalt kuskil 90ndatesse kinni jäänud ja nende silmis õige äri on see, kui klient saab pee lohku. Antud juhul niigi veel hästi, kui keriti sisuliselt eelmise hoolduseni tagasi ja kaduma ei läinud sadu tuhandeid kilomeetreid.

Võtke lahti EMTA andmebaas ja vaadake palju autoaiad viimane kvartal makse maksid? See on sisuliselt kõigi puhul naljanumber, aga kuna maksuamet on nii hambutu, siis varimajandus jätkub ja EMTA poolt puistatakse pigem marjakorjajaid ja muid väikseid lihtinimesi.
22:54 19.04.2017
juurika jüri (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
See Volvo seal saataes "Kaua võib" on iga eestimaalase unelmate auto. Kas on kunagi issi Audi 80 tagaistmelt tänavapildis imetletud seda autot, kui mina kord suureks saan, siis ostan ka omale sellise või siis on alaväärsuskompleksis oma trabandi roolist imetletud seda, et kui ma kümne aasta pärast raha kokku saan siis ostan ka sellise. Nii on kõikide poppide mudelitega. Ei mõelda selle peale et paljud neid poppe marke ihaldavad ja on nad raipeks sõitnud ja kiirelt maha müünud. Ja järgmine mullis elav kodanik ostab selle sama popi ja noortepärase auto.
Tegelikult on autoturul hinnad paigast ära. 10-15 aasta vanune kunagine luxauto, mis on täis topitud innovaatikat, elektroonikat ja kalleid varuosi, peaks tegelikult maksma pruugituna vähem, kui sama vana lihtsa ehitusega, soodsate varuosadega autost, sest pruugitud autot ostab ikkagi vaesem kontingent. Aga alati leidub wannabesi kes ei saa omale lubada uhiuut luxklassi autot ning peab soetama täis pussutatud ja jeeli-jeeli koos püsiva prestiiže liikuri, millega liikluses, tuttavate ja sugulaste ees muljet avaldada.
01:25 02.07.2017
tvaldma
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ilmselt nii ongi mujal Euroopas petmisest vabanetud.
10:35 02.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Müüsin 210k sõitnud auto liisingusse. Mis jutt see on, et keritakse liisingu pärast? Keritakse ikka vaheltkasu pärast. Saksas 5 aastat vana auto alla 200k võib tulla kallim kui meil siin keskmine turuhind. Aga automüüja tahab ka elada ja sinki poest osta.

Kasutatud autot ostes minge vaatama teadmisega, et teid tahetakse huiata. Ma kontrollisin siin mõningaid sissetoodud 2015 pille ja olukord on kusine. Enamik on kahjuks muudetud odomeetriga. Hooldusraamatuid on solgitud. Rihma vahetamise kohale ristikesed tehtud teise pastakavärviga. Masendav mis turul toimub. Eestist osta sissetoodud autot on mõttetu. Kasumi teenimiseks tehakse igasugu tsirkust ja turg on üle ujutatud Leedust toodud masinatest.

Aga ju on siis lolle nii palju eestis kes ei kontrolli ja usuvad müüja juttu! Autot ostma minnes keerake vatitropid kõrva ja ärge kuulake mis müüja räägib. Rumalaim asi on müüjaga/ärikaga vestlusesse astuda. Ma olen viimase 2 aastaga müünud 3 ca: 10k väärtuses autot maha. 2 autot käisid kontrollis esinduses enne ostmist. 1 auto 15 tonnine käis kontrollis ülevaatuspunktis. Auto oli igatipidi aus aga noh sellel vennal vedas, et ärika otsa ei sattunud. Ülevaatuspunkti küll ei tasu kontrolli minna. Ikka esindusse. Mõnel veab aga enamusel ei vea kui nii käituvad.
10:43 02.07.2017
stammer (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
viimane on justkui pühak, kes ausa inimesena müüb missioonitundest korralike autosid ilma vaheltkasu saamiseta. Endal ei ole imelik sellist jama kirjutada???
10:51 02.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Mul on rohkem autosid kui üks ja vahel tuleb vananedes mõni välja vahetada. Sul on asjadest arusaamisega midagi valesti?
12:16 02.07.2017
misse esinduse (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
... kontroll parem on kui ülevaatuspunkti oma, Igal pool pannakse tuima allkiri alla et korras. See on ju äriskeem raha teenimiseks. Kui ostetud autoga midagi juhtub ega siis esindus ja ülevaatuspunkt ei vastuta vaid saavad apelleerida - vana auto ju, igast asju võib juhtuda. Kui omal ikka teadmisi ja tagumikutunnetust ei ole kasutatud auto ostmiseks siis tuleb osta kasvõi ennem tutikas Dacia, kui invaliidistatud X6.
12:27 02.07.2017
tehtud-nähtud. (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Toetan selles eelmist, esindus ei vastuta isegi omaenda remondi eest, lihtsalt tuimalt viitab sellele, et vana auto...
13:33 02.07.2017
ärge risustage foorumit (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
ja pange siia kes ei võltsi.
Siis oleks siin tühi või eesti ajalooga autod. Sisse toodud autod on kõik keritud ja isegi olen näinud 600000 tagasi keritud autot mis nägi välja päris hea.
Väljamaal on korralikud autod kallimad ja siia neid tuua ei kannata edasi müümise eesmärgil.
17:52 27.07.2019
Kkkkrr (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Üleüldiselt ei soovita sealt osta,jutt on neil ilus,varu natuke aega ,saad välismaalt auto ajaloo teada,sealne müügimees on ka tuttav eesti rahvale võsareporterist,ei soovita sealt eriti osta.
23:29 27.07.2019
2012 auto on ikka 400 või rohk (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Saksas ei osta keegi autot seisma ja alla 400 tuhandet sõitnud autod on Saksas oluliselt kallimad kui meil. See 220 pluss on küll ulme nii vana auto puhul. Saksas käib terb´ve maailm autosid ostmas ja sael on nii väikse läbisõiduga autod väga kallid 400 sõitnud autosid tasub siia tuua aga osta tahab näda ikka 160 tuhat ja ostjale vastutulekuks keritakse tagasi.
11:01 29.07.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Ostja kirjutas, et käis nii esinduses kui ka ülevaatuspunktis kontrollis. Milles siis probleem? Mis hooldus siis tegemata oli -konkreetselt?
Käis esinduses ja esindus ei tuvastanud odomeetri näiduga manipuleerimist on järjekordne näide sellest, et pole mingit mõtet sinna kontrolli minna. Seda hinnangut, kas auto tehniliselt korras, suudavad ka teised anda.
On lihtsalt loodud mingi "müüt" nn. esinduse kontrollist ja Eesti "ajalooga" autodest ja tühmanid kõik jooksevad ning maksavad saamata mingit garantiid ei esimesel ega teisel juhul. Pann jääb panniks olgu see Leedust, Saksamaalt või kust iganes toodud ning ka juhul kui uhke Eesti ajalooga.
Korraliku auto puhul pole mingit tähtsust kust see toodud on. Tõde on hoopis selles, et karmi konkurentsi tingimustes tahavad kõik kuidagi oma autosid müüa ja lihtsalt käib üks suur vastastikune s..a loopimine.
Ma ei poolda pettust aga Sulle kulla mees võiks öelda seda, et lõpeta esinduste ja advokaatide mõttetu toitmine ning teiste pihta foorumis s..a loopimine. Tegelikult said ju korraliku auto- otseselt midagi ära ei lagunenud vaid suur hooldus oli tegemata mis oleks ehk mõttekam lihtsalt ära teha ja siis edasi sõita ning meeldivast asjast mõnu tunda.
Kui kuskilt raha tagasi küsida siis esinduselt, kes neile antud ülesannete kõrgusel polnud aga tellitud töö eest tasu võttis:)))
13:02 29.07.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
to to... kirjutas..

seda pole vajagi tõestada kes keris, tõestatakse ikka seda kas on keritud või ei. ja kui on keritud siis on valeandmete esitamine ja sellisel juhul võib isegi eraisiku käest ostetule järelpretensioone esitada tegelikult.

Ära valeta. Ei saa, sest eraisik oli samasugune heauskne ostja nagu sinagi.
13:41 29.07.2019
v_ (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Sissetoodud autode puhul võiks tuvastamata või lahtisi otsi sisaldava ajaloo puhul võtta statistilise keskmise, näiteks 3 aastat vana auto 150-200k, 5 aastat vana auto puhul võiks see olla 200+. Alla selle siis vajab väga tõsist analüüsi ja uurimustööd kuna autoärika kasum kaob ära aga millegist peab ta ju elama. Auto24-s on kuulutusi kus kirikuõpetaja või nunna auto on toodud Saksast aga müüakse kuskil idaeuroopa kolkas Eestis odavalt samal ajal kui Saksas saaks sama isendit müües kõvasti rohkem. Kas autoärikas töötab ikka enda kasumi vastu? Vaevalt!

NB! Hooldusraamat ei näita ajalugu kuna neid võltsitakse. Samamoodi ei näita ajalugu see, et 3 aastat tagasi tehti esinduses midagi ja vahepeal on must auk. Ajalugu näitavad musta augu korral kulutatud arved kus auto vin kood peal. Need on isegi parem variant kuna näeb tootekoodi järgi mis firma detaile jms on kasutatud näiteks piduriklotside või mootoririhma vahetusel.

Aga kui ostate siga kotis ja ainult usalduse peale siis prohvilt edasimüüjalt ostes kindlasti saate petta. Autodega mittetegelevatelt isikutelt ostes aga võite hea õnne korral saada ka ausa kauba. Kõik on loto.
14:23 29.07.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
to v_

Hakkab jälle juraajamine pihta. Kle kulla mees tänapäeval võib selliseid arveid hektarite kaupa valmis vorpida ja jee oskab keskmine eestlane sul nendest võõrkeelsetest (vaevalt et eestikeelseteski) nimetustest ning koodidest midagi välja lugeda.

Kuulge tühmanid saage juba ükskord aru lihtsast asjast, et kasutatud auto puhul ei osteta ajalugu, service raamatut või veel vähem mingeid arveid mis võivad ei tea kust pärineda:)))
18:19 29.07.2019
A66 (registreerimata)
Re: Ropka autoaed- võltsidud ajalooga masin
Kasutaja "ei saa aru" võiks oma nime muuta "saan aru", kuna on siin üks väheseid, kes veidi matsu jagab. Esindus on paljudes asjades saamatu ja ei vaata asju, mida peaks. Auto tegelikku läbisõitu on võimalik tuvastada muude asjade järgi, kui mingi vastuvaatav kilomeetrite number kuskil. Ka seda, kas on välpade vahel keritud (ja seda tehakse palju). Tegelik asjatundja suudab 30-60 min tuvastada auto tõelise olemuse ja teha kindlaks hetke seisukord. Küsimus ongi ju selles, kas tuleb kohe tuhandeid loopida või on sinna aega. Tore, kui heal autol on ka korralik ajalugu, kuid hea auto on siiski tähtsam, kui kõikvõimalikud paberid.
Nähke vaeva ja leidke inimene, kes teid on võimeline ostu juures erapooletult aitama. See tasub ennast mitmekümnekordselt. Neid on.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.