Vaatasin natuke Sinu kasutaja ajalugu. Oled viimasel paaril aastal esitanud küsimusi enamvähem kõigi soetamiskõlbulike markide ja mudelite kohta :)
Kas tõesti ei suuda otsustada? Või trollid niisama oma lõbuks, uus kena pilt netist ja kohe tahaks osta, mis siis et lube pole ja vanemad taskuraha ka kahjuks tonnides ei poeta?
Kui juba Phaeton, siis olgu see W12 mootoriga. Alla selle ei maksa jamada. Mootoril on nii mõnus inerts, et võtad jala gaasipedaalilt ära, siis veel kiirendab edasi mõni sekund, enne kui maha rahuneb..
No krt ma ei saa aru, mis vahet sel on, palju auto kütust võtab. Lõppude lõpuks on see auto omamise juures üks paljudest kuluartiklitest. Tanklas diislit tankides viid sa kõik oma säästetud eurod lõpuks ikkagi remondimehe kätte. Bensiiniga maksad tanklale rohkem, kuid remont on lihtsam ning odavam.
Minu silmis pole suuremat mõrva rahakotile kui 10.aastat vana diisel auto ostmine...
Kuule sina marko kui sa täpselt ei tea mis sa räägid siin foorumis üldse ja see pole sul esimene kord.Kui küsitakse siis vastatakse ka teemakohaselt,mitte ei hakkata ajama mingit jama.
Kui juhtud kunagi otsustama 3,2 bensuka kasuks, siis kirjuta kuludeesssee nukkvõllide vahetus. Kusjuures mitte samal põhjusel, nagu Hitleri kättemaksu puhul, jaa nukid täitsa broo, aga võllidel olevad hammakad lähevad banaaniks, keegi ei tea, miks, nt. VAG 4,2 mootoril seda ei juhtu, pean silmas muidugi BFM koodiga mootorit, mitte neid vanemaid.
Olen sõitnud mõnda aega v8-ga. Enne ei hakkaks üldse teemat lahkama, kui on teada kas sul iga aastaseks hoolduseks remondiks on paar kolm tonni probleemivabalt võtta.
Osta või tähendab, et liisida jõuab seda iga eestlane. Hooldada ja ülevalpidada nendest võibolla 5%. Arvesta, et iga kuu keskmiselt 100-200 remondile ja hooldusele, nüüd pane osta liisingu kuumakse(kui on liisingus) kasko, kütus ja muud kulud(rehv jne) Ikka nõuab rahakoti olemasolu ja enamus on juba käest lastud just samal põhjusel, et jõud ei käi üle.
Vana Phaeton oma u. 50 mooduliga (sõltub varustusest) on diagnostiku rõõm. Ja samas omaniku õudusunenägu. Inimesele, kes VAG autosid ei tunne ja veel enam, esimeseks autoks, ei soovita kohe kindlasti. Kui ei usu, proovige omal nahal.
Seda on räägitud viimased 50 aastat, nagu ka seda et maailmas saab nafta otsa ;) Kui diisel sõiduautosi võib vähemaks jääda siis rasketehnika ning transport oli, on ja jääb "nafta" peale.
madalatel pööretel võib jõudu olla, kuid kiirustel 150+ tõmbab bensukas dislale koti haledalt pähe, kui tegemist kubatuurilt samade näitajatega, proovitud korduvalt. Ei tea ühtegi superautot, mis sõidaks diisliga. Diisel oli, on ja jääb põllumajandus tehnikale ja muide bensiiniga peale sõitmise saab pintsleid, mis värvitöödest määrdunud edukalt puhtaks, kuid diisel ei kõlba selleksi.
Kes on kursis autonduse viimaste suundumustega, siis see teab, et autotootjad hakkavad sõiduautode diislitega juba otsi vaikselt kokku tõmbama. Mingit 50. aastat pole olnud ega tule ka...
Igapäevaauto ei peagi mingi superauto olema. Ning huvitab küsimus, et mida see teadmine siin Eesti oludes annab, et kiirusega 150+km/h tõmbab bensukas koti pähe? See on umbes sama võrdlus nagu näiteks see, et minu auto tippkiirus on suurem kui sinu oma. Kubatuurilt samade näitajatega bensukas võtab ka oluliselt rohkem kütust, kuigi jah, selliste autode ja mootorite puhul pole see üldjuhul omanikule probleemiks.
Diisel on praktilise sõiduki jõuallikaks ideaalne. Võrdlus superautodega on sul ilmselge naiseliku loogika produkt. Kusjuures teatud võidusõidusarjades nopivad just diislid esikohti. Uuri asja, saad targemaks.
Navara3000, ole kena, kirjelda V8 aastase hoolduskulu olemus lahti. Kui suur on läbisõit, mis tööd, mis osad vahetusse läinud...Mis koodiga mootoreid mõtlesid? Ise ei ole oma 220 ja 246 kw mootorite puhul selliseid kulusid täheldanud. Pakun välja, et sul oli v8 diisel. 220kw bensukal läks aasta jooksul ainult 1 kommutaator, 32euri maksis Beru toode, rohkem nagu ei tule meelde. Sõidus igapäevaselt tütre käes.
Selle diisli kohapealt muidu jah. Põhjamaades ennustatakse diislitele suht kiiret lõppu. Samas mingi neeger Aafrikas laseb rahulikult oma vana diisel Peugeotiga aastakümneid edasi. Meil aga võetakse vastu seaduseid mis meie endi elu raskemaks ja kallimaks teevad.
ei kao see diisel kuhugile. enne kaob ikka benss ! diislit ja penssu tehakse mõlemat naftast. diislit lihtsam ja odavam toota kui benssu. kui maavarud lõppevad siis diislit saab rapsist edasi toota. sünteetilist diislit saab gaasist. pensuautod tuleks ära keelata. jaguks diislit palju kauemaks
kusagil satis miskit teadussaadet. Tootmises on juba täiesti uus diiselkütus. Ökoloogiliselt puhtam ning loomulikult odavam toota kui bensiin. Bensiin kui selline olevat minevik, esikohtadele jäävad diisel ja elekter.
Vahepeal mingisugused koolilapsed kõvatasid 150+km/h kott pähe. :D Naerqa puruks. Me elame ju maal kui on kiirteed ja inimesed sõidavad igapäeva tööle-koju 400km. :D On ka selliseid sõiduautodest naftapresse mis jätavadki igal kiirusel bensuka seljataha(see on selline 12aastaste jutt)
Tänapäeval VAG kaasaegsed diislid annavad 550Nm 1250-2550 p/min vahemikus, käivad vaiksemalt kui enamus bensukaid ning maanteekulu 3,0TDI, nelikveo, aut. kasti ja 2tonnise kaaluga on 5l/100km. Bensuga võite pintsleid pesta, spetsialistid.
Diisel on kindlasti mürgisem, kui bensiin..mitmed uuringud tõestavad seda. Uurige asja protsessi ja väljaheidete reotust keskonnale ja inimorganismile. Miks muidu tetud riikides on vähendatud diiselautode kasutamist tihedas linnaliikluses.
kui benavend pole diesel masinat omanud. ta ei aru diessli hüvesid. kunagi saate vanemaks , loodan et targemaks . üks näide millest peaks iga nolk aru mõistma saama ons selline elust enesest. bmw 525 benss võidu Audi 2.5Tdiga r5. kaotas pikema puuga benskar. hiljem tankis ja vesistas. see on elu
Hetkel kahjulikumad diisli heitgaasid, kuna nendes sisalduvad süsiniku osakesed on tõestatult tugeva kantserogeense toimega. Need ei kahjusta küll keskkonda (ehitisi ja taimi), kuid inimesele kõige hukatuslikumad. Sellepärast ka kübemefiltrite paigaldamine muutub ilmselt lähiajal kõigile diislitele kohustuslikuks (ehk siis mõte sama, mis karpaak kirjutas).
Vanasti oli hullem bensiinis sisalduv ning keskkonda ladestuv tetraetüülplii, mida õnneks juba ligi 10 aastat enam ei kasutata.
Väävliühendid reostavad ennekõike ümbritsevat keskkonda, kuid nende olemasolu sõltub eelkõige kütuse puhtusest, mitte niivõrd liigist.
Diislikütus on tuleohtlik. Kerged süsivesinikud aurustuvad aeglaselt.
Aurud ärritavad hingamisteid. Suur kogus sissehingatud auru võib põhjustada keemilist mürgitust.
Toode võib sisaldada märgatavates kogustes (kuni 8 massiprotsenti) polütsüklilisi aromaatseid
süsivesinikke, millest mõnede korral on eksperimentaalselt näidatud vähktõbe põhjustav toime.
Pikaajaline või korduv kokkupuude võib põhjustada naha kuivust või lõhenemist.
Veeorganismidele mürgine. Võib avaldada pikaajalist vesikeskkonda kahjustavat toimet. Pinnase ja
põhjavee saastamise oht.
Oli vist 6000 aasta vanune muumia kus leiti vähkkasvaja jäljed. Ilmselt ta oli vedurijuht... Ja iga tööpäeva lõpus oma vana diiselpassati ka ära tankis....
kallid sõbrad. ä vaielge nüüd. eestlane sureb ennem viina ja õlle mürgitusse ja siutsu tõmbab peale. diisli heitgaas ons küll viimane mis tapab. aga selle selga saab kõik veeretada. elukoht tapab ku elada tallinas vingu pilve sees. maa inimesed elavad kauem ja künnavad põldu traktoriga(diesel) terve elu (belarussil pole tahmaviltert
Jarru 2004 aasta lõpu 4,2 bens oli. Pill oli sel ajal alla 100 tuh sõitnud ja garantiiga auto. Mootoriga pole probleeme olnud, kuid jamasid hiljem just el vidinad. Nt rehvirõhu andurite süsteemi jamasid lahati Saksa autos ühe kuu jooksul kolm päeva. Iseenesest lihtsa masinaga ei sega see rehvirõhuanduri error sõitu, aga Phaetonil ei lase cruise kasutada ja midagi keelas veel ära. Nii hullult ta iseenesest ei lagunenudki, kuid samal ajal VW Jettaga services käies olid Phaetoni arved keskeltläbi 3-5 korda suuremad.
Phaeton pole vaese mehe auto. vahet pole kas diisel või bensiin. ostad 10 aasta vana masina-hoia tagataskus vähemalt 3000 vaba raha sest iial ei tea kus ja mis.
Samasugune wolkar nagu passatki. Mass on suurem ja mõõtudelt suurem. Muu on sama nagu passat. Ega ta rikka mehe auto ka just ole. Rikkamad võtavad ikke Audi A8. Ega nad kallid pole tegelt kumbki pidada. Väga risuks ei peenesta ja õigel ajal hooldad ja kuluosi vahetad ning miski 1,9 tdi aiste vahel on siis head odavad säästupillid pidada.
Phaetonil on näiteks õhurestis, mis puhub küljeklaasile või siis salongi, paar elektrimootorit ja protsessor, mis neid juhib. Uue auto ostajle (kui meil siin tegelik ostja oleks :) ) peaks selline info juba mingi ettekujutse looma, mis seal kõik rikki võib minna. Nagu keegi eespool tabavalt ütles - kolm tonni peab igal hetkel võtta olema.
Tere! Teab keegi väga tark inimene,kuidas phaetonil esitulesid saab reguleerida alla ja ülesse pidi.Millegi pärast nendest peal pool olevatest aukudest ei saanud,,käis nagu tühjalt ringi,, noh või on regull pooleks.
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5525166
To complete the alignment process, you need to put the vehicle on a level surface, invoke the 'alignment' mode of the headlight controller, then make a manual adjustment of the low beam (and perhaps the high beam as well) using the screwdriver.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.