Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MB E220/250 CDI 2009-2012

14:11 19.08.2017
Huviline123456
Mb e220/250 cdi 2009-2012
W212 mb e220/250 cdi 2009-2012, 5gtronic/7gtronic töökindlus, vastupidavus? Kuna juba suhteluselt vana auto, siis ootavad potensiaalselt kulukad remondid, varuosad kallid?
16:13 19.08.2017
63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
neid 5 -kaste toodetakse juba 20 aastat!7 g 12 aastat tootmises.ei mingeid tüüpvigu.mercedese automaat on kõige lollikindlam kast üldse läbi aegade.kõige tähtsam,et õli oleks vahetatud iga 60000 järel
16:48 19.08.2017
k... (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Muarust pole tegu üldse mitte halva autoga ja pelgama ei peaks seal mittemidagi. Nagu öeldud, on mersu kastid ühed tugevaimad.
18:44 19.08.2017
avdiii (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
7G kohta pole midagi halba öelda. Kütusekulu on tunduvalt väiksem kui 5G puhul. 2012 E220 ja sõidan maanteel 4.4l sajale. Suurema osa ajast sõidan linnas ja keskmine kulu on 7-8 vahel olenevalt sõidustiilist.
Tüüpvead on nt käigukasti õli radiaatori leke, käigukastipadi ning start stop süsteemi puhul kipub starter lõpuks ära surema. Remont on vägagi soodne MB kohta. Ükski tüüpviga ei tee sind vaeseks.
Kui ostma lähed lase auto üles tõsta, põhjakate ära võtta ning vaadata ega õli pole kuskil näha. Kui käivitamisel tundub nagu aku oleks nõrk siis võib tegu olla et starter sureb varsti ära.
Ise soovitaksin uuemat mudelit al 2011 millel on 7G ja teistsugused LED-d esitanges. 2012 tuli juba uuem tagastange ning summutiotsad on nähtavad kõigil mudelitel.
18:59 19.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Aga 220 cdi vs 250 cdi?

Muudetud 19.8.17 19:00

20:10 19.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Eks pôhiasjade kohta tahaks teada, kaua mootorikett neil pidada vôib ja siis vahetust vajab, pihustid pidid nôrgad kohad olema, käigukast 7g küsimärk, 5g ilmselt väga tugev ja vastupidav. Rohkem ei oskagi midagi teada tahta otseselt. Mida mersu suht vähe annab vôrreldes korealastega?
20:16 19.08.2017
eddikk (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
igatahes on selle põlvlkonna eklass töökindlam sellele eelnevast. Suuri vigu ei oskagi välja tuua, noh, oleneb, mida sa selle ca 12 tuhande eest saad. kui on korralik ja hooldatud auto, siis ei tohiks miskit hullu juhtuda. kere on tal igatahes parem kui eelneval 211 el, samas lõpuaastate omadel polnud ka neil miskit viga. anna aga tuld kui leiad sobiva masina.
21:37 19.08.2017
fg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Ostes on ju silmad ja kõrvad olemas ega tänapäeva automüüjad laiaks sõidetud laipu riski enam piiri tagant tuua millest lahti ei saa.
Ketivahetus sellel mootoril 500.- pole ju paha ja edasi suht muretu, kui ostes käike sujuvalt vahetab, endal 5-es MB muu mark ei paku üldse huvi.
22:06 19.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Ketivahetus 500, see kôlab nagu säästuauto minu raharöövli kôrval. Midagi kallist ka sellisel mersul on?

22:39 19.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Nagu eelpool öeldud, siis 5G/7G MB kastid ei ole üldiselt riskiteema, ei saa aru, miks just see peaks kuidagi esiletõstetud küsimus sellise auto valikul olema. Vana hea MB 5G on ilmselt töökindlaim automaatkast mida üldse oskaks nimetada, ent tänapäeval eeldaks juba sujuvamat vahetust ja paremat ükonoomsust. 7G võis ehk esimestel tootmisaastatel kapriisne olla, ent hiljem enamasti samuti probleemvaba. Eriti 220/250 mootorite puhul ei tohiks kastist johtuvad probleemid üldiselt tekkida, riskid on keskmisest suuremad 400/500 mootoritel, mille vääne koormab ka kasti kõvasti. Ise olen sõitnud 5G/7G MB automaatkastidega 16 aastat ja ainuke probleem oli ühe 400CDI hüdromuhvi väsimine, ühtegi muud muret pole seni kastidega olnud. Selgeltnägijad ja foorumiprofessorid teavad niikuinii midagi, mida keegi teine ei tea, selle vastu ei saa.
22:55 19.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Seda ma tean, et 5g on väga tugev ja töökindel kast. Küsimus tekkis 7g osas, mille suhtes infot otsides kahtlus tekkis. Kastide kohta küsimus seetôttu, et kogemused teise margi puhul automaatkasti ja tema remondiga on räiged ning seetôttu sai hakatud otsima autot, millel oleks tugev ja töökindel käigukast ning silma jäi 5g ning ka soovitatud kastidega tegelevast firmast selle kastiga autot ja antud mudel on vist viimane, millele see kast peale pandi ja seetôttu ka antud auto valikusse tuli. 7g kohta ei tea ja seetôttu oli see küsimärk. 220 cdi vs 250 cdi? Kumb seal vôiks môistlikum olla? Vôi kui 7g on okei, siis 350 cdi selle kastiga, kuigi ka tal on päris palju väänet ja isegi 250 cdi puhul on vääne päris suur?

Muudetud 19.8.17 23:08

23:32 19.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Ka 7G on tänaseks tootmises juba 14 aastat. Mina selle pärast ei muretseks. Üldiselt on nii, et tegu on väga heade ennast igati tõestanud kastidega mõlemal juhul, millega probleemide tekkimise tõenäosus on pigem väike. Sellegipoolest, juhtuda võib iga versiooniga, ka kõige töökindlamal tehnoloogial võib olla olnud halb omanik, võibolla just sellel konkreetsel kastil mingi pulk mistahes tegurite kokkusattumise tõttu väsib jne. Võibolla tuhandel teisel kaaskodanikul ei ole probleeme, ent sina oled see ainuke, kel probleem tekib... selgeltnägija ütleb :)

Kui valida 220/250, siis ise valiks 250. Sama kütusekuluga parem dünaamika, muud vahet pole. Ka 350 on samaväärselt kaalutav, 3L mootoriga lihtsalt mõnusam sõita.

Kasti puhul peaksid jälgima, et vahetused toimivad vaikselt ja ühtlaselt, kõik käigud töötavad, mingit tõmblemist voi jõnksutamist ei tohi olla. Vibratsioone, kõlkse ja kõrinad ei tohi olla, lekkeid ei tohi olla, kogu seotud elektroonika peab töötama. Kokkuvõttes antud juhul, kui kastiga tundub kõik korras, siis kasti pärast midagi võtta või jätta pole mõtet, pigem vali konkreetne parim isend terviku põhjal. Mõlemad MB kastid on kindlasti töökindlaimate seas, aga garantiid see ei anna.
23:35 19.08.2017
63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
minul ja 4 tuttaval on kõigil 7g kast.mitte ühelgi masinal pole mingeid probleeme.autod on erinevad e,c ,s, ml.kui kaevad kusagil internetis ja avastad,et keegi kuskil karu urus midagi kurdab,siis ei saa ju iialgi ühtegi autot osta.
01:47 20.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Kui autol on automaatkast, turbo, õhkvedrustus või lihtsalt rohkelt elektroonilist lisavarustust, siis tuleb muidugi alati valmis olla, et mingil hetkel on seda neljakohalist summat vaja. Niikuinii ei tasu unustada ära suuremale veljele rehvijooksu ostmised, mis kipuvad 1000+ kanti. Omal on aastate jooksul õnnestunud pääseda väiksema neljakohalise numbriga kahel korral, üks seesama mainitud hürdomuhvi remont ja teisel masinal oli vaja õhkamort+kompressor+padi. Turbo vahetamisega ähvardati kah ühe korra, aga õnneks pääsesin pisiremondiga. Mugavus ja varustus on reeglina see paha poiss :) Näiteks täna juba üsna levinud pikivahe hoidmisega püsikiirusehoidja juhtplokk võib lennata igal margil ja see pisike junn maksab... samas suurusjärgus automaatkasti või turbo remondiga, jne. Samas, ostad uue garantiiga 30-40K auto ja remondile mõnda aega ei kuluta, ent oled salongist välja sõites juba kaotanud ca 5-10K. Valid uue Dacia ja siis tuleb välja, et sõita ikka nii kehv, et parem maksaks millegi eest juurde... Brr, elu on ikka keeruline, vahet pole mida valid ja alati leiad argumente tehtud otsuse õigustamiseks :)
01:57 20.08.2017
Mersumeeeeees (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Ise oman w220 04.a s320 ja w221 kerega 08a s500

Üldpildis olen enamvähem rahul, õhkamordid on uute vastu vahetatud, diislil oli veel suurem viga moto õlijahuti mis saba andis aga ei olnud ka tead mis kallis jupp ja töö täiesti ise tehtav ja muidugi pukse,õõtse,rooliotsi jms labaseid tüüp kuluosasi on ka omajagu läinud aga ega meie eesti super teed ju soosivad ka seda.


käigukastidest kindlasti 5g sest see on üks töökindlamaid ja sujuvamaid kaste üldse ja vanemal s-il on 5ne kast ja sellega pole mitte kordagi mingeid probleeme 7a jooksul esinenud.
Küll aga w221 on vähe nutusem olnud, esimene laks tuli 140k peal, vahetati kast välja kogumaksumusega 2200 euri kopikatega, sain ca 85k sõita ja ops jälle sama jura pärast asi õhtal ja järjekordselt sarnane summa aga mis sa teed mugavus maksab ka midagi ja egas siis raha naise peale raiskama ometi hakka ikka tuleb enda edevust rahastada, sest kunst küüntega sõda ei võida.

e klasside puhul samuti 5g kasti vaata või kui 7g jahid siis otsi vähe foorumitest mis aasta mudelitel see siemensi plokiga jura ära kadus et vältida samat laksu mis ma s-i puhul korduvalt saanud olen.

ja neid kadedaid külamehi ära kuula, kui auto meeldib osta ära!
sest alati on neid tarku kes tulevad ja soiuvad issand kui kallis üks või teine jupp on, kui raha välja käia ei taha siis jumala eest vändake ratastega... ahjaa seal ka ju asjad kuluvad , käige parem jala on nii tervisele kui kõigele muule hea ja tore.

02:03 20.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Neljakohaline summa muidu ei häirikski, kui see vahel selline on, ilmselgelt kõik vanad autod tahavad remonti aga kui sellest saaks vähem kui kahe ja poole aasta jooksul kokku umbkaudselt 7000-8000 euri kanti kulutus ja paistab veel tulemas, pole täpselt kokku arvutanudki, remontidele ja veel mingisuguse (eddikk pakkus peaaegu täppi)sõidukorras hoidmiseks, siis krt häirib ikka küll ja mitte vähe, ka see Mersu ei ole seda väärt.

Muudetud 20.8.17 09:18

02:05 20.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Väike tegur, mida tasub kõrva taha panna. Reeglina on mõtet vältida 2-3 esimese mudeliaasta toodangut ja vana mudeli facelift versioonid kipuvad tihti olema paremad.
08:43 20.08.2017
63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
no mida siin veel jaurata on .foorumispetsid ,kelle kogemus mersuga piirdub vaid internetis piltide vaatamises,soovitasid 5-ne kast võtta.muuseas,suure saladus katte all võin öelda,et kõige lollikindlam on hoopis täis mehhaaniline 4-ne kast.mida toodeti veerand sajandit tagasi.sellega saad oma diisel sara käima ka vedada,kui miski probleem peaks mootoriga tekkima.
09:28 20.08.2017
Mersumeeeeees to 63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Maksa tatti pritsida ja tarka mängida, kui inimene tundis huvi milline neist kastidest targem valik on siis ka vastavalt sellelt tuli soovitus ja piltide vaatamisest on asi väga kaugel mine teeni mõni euro enne kui targutama tuled ja väitma, et keegi siin vahib vaid pilte, tule minule külla ja ma teen sulle tiirud siis võid oma golfiga edasi kärutada.
09:57 20.08.2017
v6sa
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Väga emotsionaalne andmine on käinud öösi:) Kusjuures seekord peksate isand 63amg-d täiesti ilmaasjata - õigust räägib. Seda enam, et peale kastimure oli teemaalgatajal ka see tavaline: "kas on kallis pidada" küsimus.

7käiguline on füüsiliselt nõrgem, 5-käigulisel on tükkide tugevusvaru suurem. Samas tavakasutuses ei ole sel vahet ja lollkasutus või teadlik vägivalt vormistab mõlemad ära. Sõita on 7käigulisega oluliselt mugavam ja ökonoomitada tõhusam. Õlivahetuse kulu on samas suurusjärgus. Ma ei leia, et tavakasutaja peaks muretsema, kui sama kast taksokasutuses kestab 400+ kkm...

W212 on liiga uus, et mingitest tõsistest tüüpvigadest rääkida. Kui, siis elektrikalad teevad elu lõbusaks. Ning Eesti puhul lisandub olematu järelteenindus - Silber on tragöödia, Tallinnas on veel kaks ning Kadrinas kolmas remondikoht. Ülejäänud oskavad vaid tüüpvigadest pajatada. Isegi seda ei teata, et pika aluveljepoldiga plekkvelge taha alla panna ei tohi:(

Mina võtaks 220 vaid siis, kui sel on Distronic ja teisel mitte. Nagu mainiti, siis reaalselt kuluvahet ei ole, aga dünaamikavahe (eriti siis, kui häda kätte tuleb), on märkimisväärne. Mootorid on sama õrnad või tugevad, kuluosade maksumuse vahe on marginaalne.

Küll tasub mersu ostu kaalujal võtta aega ja tõsiselt proovida enne auto soetamist, kas MB harjumuspärasest veidi erinev lähenemine juhikoha ergonoomikale ja auto tagasisidele ikka on tagumentimööda või mitte. Olgugi turundus ennastsalgavalt töötanud mersu omapära kaotamise ja uute mudelite "normaalseks" (loe: igavaks ja isikupäratuks) muutmise suunal, on W/S/C/A 212 siiski selgelt veel Mercedes.

Suur osa netis ringlevast halast on labane oskamatus oma vajadusi enne soetust reaalselt hinnata. Kui ikka MB nägemus suunatulede ja kojamehe ühiskangist ei ole vastuvõetav, siis mille pärgli pärast peaks sellist autot soetama? Või kui terava roolitagastuse puudumine häirib, siis miks mitte valida mõne sellise tootja toode, millel see ülioluline omadus olemas on.

Odav mersu pidamine ei ole. Mõistliku kulusade hinna nullib ära esimene keerulisem probleem, mille lahendamiseks pakub Silber ajuvahetust. Millest pahatihti tulu ei tõuse. Igal autol (ja omanikul;) neid ei esine, aga just neist me netist loemegi. Rahulolevate omanike kiitust kohtab harva. Mistap jääb netist lugedes mulje, et kõik autod on täielikud pommid ja vaid vigadest koosnevad. Viidatud neljakohaline number on kohustuslik remondifond iga õhvedrudel veereva diiselMB omaniku kukrus. Seda ei pruugi vaja minna, aga harva pääseb töökojas mõnesaja €

Muudetud 20.8.17 23:32

22:00 21.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Huvitav, miks inimesed suhtuvad imelikult ning hakkavad rääkima, pole raha, osta jalgratas. Ainult Eestist vist leiab selliseid. Sai seal mainitud, et hetkel käesoleva auto peale on raha läinud korralikult, olen lihtsalt arvamusel, et olemasolev auto ei paku mulle selle raha eest seda, mida selle raha eest ootaks juba. Ka pole edaspidi soovi vähem, kui 2 ja poole aasta jooksul autosse investeerida remontidele 7k-8k ja tulemas veel lähiajal, nagu praegusel juhul on olnud. Sellepärast arvan, et on normaalne uurida, mis nagu ees vôib oodata ja idiootlik on ironiseerida seda küsimusega, et küsib, mis see kôik maksab jms debiilsusi, mida môni kommentaator oskas toota selle asemel, et asjalikku juttu rääkida. Olen rohkem selline inimene, kes ei taha olla vôlgu, seega tuleks momendil kasutatud autodega leppida ja iga auto, millel juba ka läbisôit ja vanus on, vajab raha remondiks ja kahtlen kas need ka niiöelda tagasihoidlikumate markide puhul ulmeliselt väiksemad on, kui arvesse vôtta elementaarsed kriteeriumid, et oleks enamvähem turvaline, automaatkastiga, môistliku kütusekuluga, seisaks teel, oleks nelja uksega, saaks turvaliselt maanteel rekkatest möödasôite teha(ja pole môtet mônel targal ütlema hakata, et vôi tal on mööda vaja sôita, oma lapsele või lapselapsele võid ju osta 1.2 mootori, kui klassivennad-õed ikka V8 valivad) ja püsiks normaalselt maanteel teel. Ainuüksi olemasoleva auto remontidele kulunud raha eest oleks võinud osta viimaste aastate w211. Kui keegi oskab öelda, mis on oluliselt rahakotisôbralikum ning vastab nendele soovidele, oleks huvitav teada seda.
01:11 22.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Kasutatud auto puhul sõltub väga palju konkreetsest isendist. mitte niivõrd margist/mudelist. Paljudel õnnestub ilmselt ka Audi puhul "kalla ja talla" kogemus saada. Tean ka Alfa Romeo omanikke, kes sõidavad kaua ja probleemideta. Teised jälle maksavad ka "legendaarse töökindlusega" Toyotat, Lexust või Subarut pidades nina verele. Ise olen alati teinud omale eri valikutest mingi shortlisti ja siis ilma lõplikku mudelit otsustamata konkreetsed saadaolevad masinad üle vaadanud ning nende seast tervikuna kobedaima valinud.

Kui eeldada, et masina suurusklass oleks MB/E sarnane, siis võivad suhteliselt soodsamad pidada olla ka näiteks Lexus, Infinity, Cadillac, Volvo S80 või Skoda Superb (viimase puhul VAG grupi kompnentide probleemid Audiga sarnased, ent üldiselt odavam remont ja osad kui VW või Audi märgi all). Odavam remontida on ka Chrysler 300C, millel peaks olema osadel aastakäikudel MB mootor/kast, iseasi kas auto sobib. Vanematest masinatest veel nt Honda Legend.

No ja kindlasti on odavam pidada mõni suurem Kia/Hyundai - maksad vähem ja saad vähem. Prantslastega kipub olema loterii, võib õnneks minna ja laias laastus saab suurema prantslase puhul suhtelise mugavuse üpris odavalt, ent osa probleeme päris kallis/keeruline lahendada.

Eelistatavalt iga variandi puhul valida vana mudeli viimastest tootmisaastatest ja facelifti järgselt.

Aga veelkord, keskmiselt võib hinnata mingi margi töökindlust siia või sinnapoole, seda garantiid ei anna keegi, et konkreetne kasutatud masin keskmisest soovimatusse suunda ei hälbi...
07:52 22.08.2017
Erik88888dr (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Milline auto on hetkel teemaalgatajal et nii kallis pidada ja nii laguneb??
08:03 22.08.2017
........ (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Kuidas on üldse võimalik osta auto, millesse tuleb paari aastaga 7-8 tonni taguda? Kinnisilmi ja kõige pimedamal ööl, kõrvaklapid peas Elmarit kuulates?
Üks asi, millest aegade jooksul olen aru saanud, et kasutatud auto tuleb osta võimalikult odav- siis ei ole piinavalt valus kulutada remondile või suisa kuusakoskisse visata kui aeg täis. Praegu ostad selle mersu, nagunii tuleb ka seal üllatusi ette ning mõne aasta pärast saad jälle tõdeda, et koos osturahaga on mersu neelanud ühe normaalse uue auto jagu raha. Aga kui oluline maanteel möödasõite teha ja muidu iluvõrel olevat märki vahtida, siis ei saa keelata- igaüks teeb oma rahaga mis tahab.
08:17 22.08.2017
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
kastid kastideks aga, sellest mootorist hoiaks küll kaugemale https://www.youtube.com/watch?v=nkVwcpf6sd4
11:45 22.08.2017
BBRRR (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Valerka, googeldasid kõvasti, aga kastihädasid ei leidnudki, et videot panna?

13:07 22.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Kôik ülejäänud kulud praegusel autol on ok, kui originaaljupid on originaaljuppide vastu vahetatud, välja arvatud käigukasti teema, sellega on nii, et kunagi ei tea, millal lôpetab koostöö ja see pole enam ok.
13:07 22.08.2017
.............. (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
W211 facelift on küll igati probleemivaba masin. Kui osta muidugi turu kõige odavam "220 000" odomeetrinäidu ja ilma mingi ajaloota, on iga asi peavalu. w212 sõit ja istmed ei ole nii mugav kui oli 211, aga see sõltub inimesest. Start-stop süsteem (milleks ja kellele kuradile seda lollust vaja on) Saab välja lülitada ja õigustaks kuskil euroopa suurlinnas tipptundidel kus enamus aega seisad.
16:34 22.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Kui w211 facelift 5g kastiga ning siis 220 variant môistlikum on, siis on hea, saakski odavamalt kätte, kahjuks aga Eestis nende leidmine on juba keeruline. Kui kellegil selle eksemplari kohta samuti lisada on head vôi halba, oleks huvitav lugeda.

Muudetud 22.8.17 16:59

17:30 22.08.2017
63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
sealt hakkabki asi pihta! saaks odavalt kätte!milleks sulle diisel.kas vead pidevalt hobuseid,või paati.võta bensukas,siis on vähemalt lootus saada õige spidonäiduga masin.
17:48 22.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Mitte nii, kasvôi rohkem tuleb maksta, kui eeldatav turuhind, peaasi, et korralik ja teada ajalooga, lihtsalt w211 on odavam, kui w212, mis iseenesest ei ole ju halb ja soovitusi oli ka, et ehk on eelmise mudeli viimased aastad ja facelift parem variant, kui järgmise mudeli esimesed aastad.

Muudetud 22.8.17 17:49

18:07 22.08.2017
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
no selle kasti remont ju odavam kui mootori oma, videot vist lõpuni ei viitsinud vaadata
18:21 22.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Venekeelest ei saa aru kahjuks. Aga jätan meelde ja otsin selle kohta infot.
18:48 22.08.2017
k... (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Mersu diislil on veel selline eripära, et kui pihustite töös ilmneb kasvõi ühel pihustil mingi kõrvalekalle normist, siis auto võtmest enam ei käivitu. Küll aga saab köiega tõmmates käima ja auto sõitma. Automaadi puhul siis sellist toimingut ei tee. Muidugi käima veab kuid kiirusel kusagil 60 kmh ülespoole. Teist marki autodel sai niimoodi.
Soovitati mersut bensiinimootoriga kuid järelturul meil siin Eestis on nende sadavus väga kehva. Ilmselt põhjusega. Ja ilmselt põhjusega on ka diiselautosid müügis palju- neid ei osteta.
19:23 22.08.2017
........ (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Müügis on neid väga palju nüüd ka ei ole kui võrrelda mõne teise rahvaautoga, aga olukord nendega selline, et antud hinna eest ei saa mitte esimeses nooruses autot, vaid neid reaalselt 300 000+ sõitnud kärusid ja ei ole see mersu ka igiliikur- väsib samamoodi nagu teised ja vanadus tähendab üldjuhul kulukamaid vigu. Ei tea, palju on neid inimesi, kes ostavad ta 10-20 000 aastaläbisõidu jaoks ning müüvad siis viie aasta vanusena sisuliselt uuena maha. Ilmselt olematu hulk. Sellise hinnaga autod on mõeldud sõitmiseks ja seda nad ka teevad kogu raha eest.
Sealsamas oli veel üks remondivideo õlivahetuse teemal, kus mainiti, et tegelikult peaks autodel olema ka mootori töötundide lugeja- taksod, turvafirmade autod, muidu bosside masinad, kus autojuht rooli taga käske ootab, läbivad mootoritundide mõttes hoopis suurema vahemaa kui seda õlivahetuse mõttes tehakse- kui sõidad reaalselt maha 20 000km, siis kulub selleks teatud aeg ja kui teed õigeaegselt õlivahetusi, on kõik ok. Kui aga auto tiksub koha peal, suvel kont jahutamas ja talvel küte töötamas, siis tegelikult sel ajal sõidab mootor kogu aeg nö edasi ja kõik see tähendab, et õlivahetusi tuleks teha hoopis tihedamalt. Seega kõik need pikalt kohapeal tiksuvad autod vanandavad õli samamoodi kui sõitev, aga vahetusi paraku tihedamalt ei teha- ikka vaid kilometraaži järgi ja kõik see mõjutab mootori kulumist ja vananemist.
19:42 22.08.2017
63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
mersu loeb ölivälpa ka omaniku sõidureziimi järgi.kui tiksud linnas,siis välp kahaneb nt. 15 tuh. kümnele.kui kütad maanteel pikeneb 15-lt 20 -le.samuti arvutab ka külmkäivitusi
20:22 22.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Tegelikult hinnast pole ju keegi rääkinud, mainisin ka, et keeruline leida neid w211 nüüd juba ja kui midagi normaalset pole siis läbiaetud käru ei ostaks ei väikse ega suure raha eest. Neid facelift sedaan w211 e220 on ainult 2 tükki müügis praegu 125kw mootoriga auto24. Ühe neist taustakontrolli tehes, kannaks kohe maha, olenemata jutust, et auto on ideaalses seisukorras ja väga korralik ja teine ei ole ka selline, et lähemalt viitsiks uurida.

Muudetud 22.8.17 20:23

22:08 22.08.2017
Huviline123456
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
W211 peaks olema OM646 vist, ka faceliftil, mitte OM651.
23:45 22.08.2017
X (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Mis hooldusraamatust siin keegi rääkis :D Mersudel pole ju mingi 20 aastat vist juba hooldusraamatuid :D kõik on ju sisse ehitatud ja arvutiga loetav.
02:03 23.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Mr X ilmselt pole MB pidanud. Hooldusraamat võib ju olla digitaalne, see ei tähenda, et paberile kaasavõtmiseks sealt väljatrükki ei tehta. Standardprotseduur näeb seda ette:

"Digitaalne hooldusvihik (DSB) on tänapäevane mugav ja turvaline alternatiiv traditsioonilisele paberkandjal hooldusraamatule. Alates mudeliaastast 2009 on see mugavuslahendus rakendatud kõikidele Mercedes-Benzi sõiduautode mudelitele, v.a. G-klass (mudeliseeria 463). Kui varem tehti trükitud hooldusraamatu vastavale leheküljele sissekanne, siis digitaalse hooldusraamatuga auto korral asetab kliendinõustaja selle asemel Teie auto hooldusraamatu kaanel olevasse taskusse templijäljendi ja allkirjaga kinnitatud väljatrüki DSB-andmebaasist. Sellel kajastuvad viimati teostatud korralise hoolduse tööde üksikasjad ning ülevaade varasematest hooldusega seotud külastustest."

Vanemate kui 2009 masinate puhul on autoriseeritud töökojas käies samuti data digitaalselt olemas. Kui neile paberil hooldusraamat kätte anda, siis lisatakse ka sinna kanne.
02:12 23.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Ehk siis teise nurga alt - alates 2009. mudeliaasta MB puhul peaks selline esinduse väljatrükk olema alati saadaval kogu auto ajaloo kohta, selle saab lasta teha Silberis või seal kontrollida. Kui 2009+ masina hooldusraamatu kohta aetakse mingit muud häma, lõhnab asi halvasti.
04:16 23.08.2017
X (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Olen omanud MB'd ja oman siiani, sellepärast ju teangi. Võib olla mõned siis peavad tõesti eraldi ka paberkandjal hooldusraamatut, aga mis mõte sellel siis on? Ise eraldi paberkandjal ei pea.
Minu kogemused tulevad 2003 aasta E-klassi, 2005 aasta CLK ja 2014 aasta CLA pealt. Ühelgi nendest ei ole eraldi paberkandjal hooldusraamatut, aga kõigil nendel on ajalugu arvutiga loetav.
11:46 23.08.2017
................ (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Palun, siin tundub juttude põhjal (eestist ostetud ja ajalooga asi, vähe sõitnud, tundub viisakas)

http://www.auto24.ee/used/2618574

Ei ole konkreetse autoga mingit seost.
16:41 23.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Mr X, elektrooniline hooldusraamat ja teeninduse CRM tarkvaras sisalduv teenindusajalugu ei ole sama asi.

Elektrooniline hooldusraamat on keskses andmebaasis, mis on rahvusvaheliselt kättesaadav kõigile autoriseeritud kasutajatele. St alates 2009 mudeliaastast näeb Silberauto arvutis DSB mh Saksamaal, Itaalias, Rumeenias, Jaapanis jne tehtud hooldusi.

Vanemate masinate kohta näeb Silberauto ainult ajalugu nende enda esindustes, mingit infot Soomes, Hollandis või Bulgaarias tehtud toimingute kohta saab ainult esitades sealsetesse esindustesse spetsiaalse päringu. Keskses andmebaasis on kõigile kättesaadav ainult auto konfiguratsiooni ning garantii info.
16:52 23.08.2017
5,5 liitrit (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Eelmises postis lingitud MB puhul on kummaline, et ülevaatus oli üsna uuel masinal tegemata 08.2012 kuni 06.2013. Võiks olla teada kas masin seisis sel ajal ja ega põhjuseks polnud avariilisus või siis tõepoolest inimene sõitis ilma mingi põhjuseta ligi aasta ülevaatuseta? Liikluskindlustuse juhtumit näitab vaid eelmisest aastast.
21:07 23.08.2017
63amg (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
tüv ei näita midagi!mul paar tuttavat pea kaks aastat ilma pannud.
12:57 24.08.2017
n. (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
"tüv ei näita midagi!mul paar tuttavat pea kaks aastat ilma pannud.", sest nende pannid ei lähe ülevaatuselt läbi. Kuidas ei näita midagi? Väga hästi näitab.
13:06 24.08.2017
professor_sammaljalg
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Võib kõlada uskumatult, aga on inimesi, kes mõtlevad tähtsamate asjade peale ning oma liikurvahendi ülevaatusele alles siis, kui korravalvurid sellele tähelepanu juhivad.

Minu endine naabrimees sõitis oma suht uue X5 ka paar aastat ülevaatuseta. Poliitik ja ärimees jne jne.
14:16 24.08.2017
........ (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Meelest läheb ülevaatusel käimine, "ununevad" hooldusintervallid jne- auto on ju sõitmiseks, mitte huinamuinaga tegelemiseks.
15:12 24.08.2017
............ (registreerimata)
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Isegi mina olen unustanud kaks korda, tõsi siis ei ole üle nädala ilma sõitnud.
09:51 05.11.2019
Mauto007
Re: Mb e220/250 cdi 2009-2012
Endal on see w212 kerega e250 7g käigukastiga mersu. 250 mootoril on hulka rohkem väänet, vastupidav mootor, käigukastil ei ole suuremaid probleeme kuid ainult et vahetades käigu teeb väikse nügimise. Automaat kastidega tegelev spets tüüp ütles et küsimuses pole käigukasti viga, vaid et üks pihustitest on katkine, mis möjutab otseselt käigukasti töötamist. Söbral oli sarnane viga, vahetas pihusti ära ja asi korras. Turbo vahejahuti lekib, kuid küsimuses oli oks millele söidsin otsa suurel kiirusel.

Kuid taga öhkvedrustuse padjad läksid talvel katki, tagumiku ei töstnud ja lume töttu pöhi vöttis vastu maad. Uued padjad maksid 250 euri tükk mis oli mönes möttes kergendus et ei läinud maksma rohkem.
Kui otsid sellist autot, siis igal juhul lase ära vaadata pöhi, kas seal öli on. Ja kui auto lisavarustuse hulga kuulub surnud nurga andurid, siis ole hea ja vaata kas andurid on korras, ehk see karbikene ei oleks paisunud või mönest nurgast lahti tulnud. Pistik vöibolla on kah ära roostetanud. Seda jama sa ei taha endale. Andur maksab üle 200 euri tükk kui ostad kasutatud, uuena 500 euri.

Kuid nendest hoolimata auto on mugav, vöimekas ja ökonoomne. Mida muud vöid ootada 2.2 liitrilisest mootorist 150kw ja 500nm ja keskmine kulutus on umbes 5.5 liitrit?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.