Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: CARAVELLE/MULTIVAN VS VIANO AL.2008

14:36 25.08.2017
virkkonen
Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Tervitus

Mida arvate automaatkastiga Caravelle/Multivan VS Viano al.2008. Kas ülalpidamiskuludes ja vastupidavuses on olulisi erinevusi? Sõidumugavus? Küttekulu?
Kas Eestis müügisolevad ca 250 000-300 000km läbisõiguga isendeid on üldse mõtet vaadata? Hinda küsitakse nende eest olenevalt varustustasemest ca
15 000.-eur. Või oskate selle raha eest soovitada midagi muud sama suurusega?
16:10 25.08.2017
v6sa
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
MB puhul tuleb arvestada, et iga sepp seda rautada ei mõista ja iga Tiak Agnosdik seda oma läpakaga ei loe. Klonksvaagen on selles mõttes parem. Seda tuntakse enam.

MB puhul on esimesed pool miljonit km vaid number armatuuril, kui on vähegi hooldatud. Sealtmaalt hakkavad asjad otsa lõppema.

Automaatkast vajab õlivahetust iga 60 kkm järel, soovitavalt dünaamilist koos läbipesuga. Siis kestab auto eluea muredeta. CDI mootorite pihustialused seibid ja -poldid on sama välbaga;)

Elektrikalasid on üksjagu, rooste kipub kõksu saanutel/ujunutel kimbutama. Muus osas usaldusväärne raud, kui MB kiiksud mokkamööda on.

Wolkarist rääkigu teised.

Prantsuse alamotoriseeritud bussikesed saavad vist 200 kkm peal otsa?

Muudetud 25.8.17 16:13

21:48 25.08.2017
kuke ants (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Pransuse alamotoriseeritud 130 hj Jumpy liigub edasi nii entusiastlikult, et endalgi imelik hakkab. 400 000 km ei pane veel mootoril õligi võtma, mida ei saa öelda VW kohta, mille taga maanteel ei kannata sõita kuna jubedalt haiseb. Samuti mingid pihustiseibid ja lekkivad veepumbad ning rikkis kliimaseade (vw) on võõras teema.
22:35 25.08.2017
v6sa
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Jajah, seda entusiasmi on tühjal autol üksjagu. Paneme kõik kohad keskmisi eestlasi täis ja räägime uuesti. Kuigi - edasi liigub, meil lubatud piirkiiruse saavutab ja mõistlikul teepikkusel jääb seisma ka. Mida veel tahta, eksole.

Kuniks pole paremat saanud, on prantslane hea küll:) Hinna-kvaliteedi suhe on märkimisväärselt parem, kui mersul ja tõenäoliselt parrem, kui klonksvaagenil. Tõsi, seda siis hinna arvelt;)

Tegelikult on prantslased mainest paremad. Aga mitte teistest üle.
09:26 28.08.2017
.... (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Sõbral oli Viano, 200 000 läbisõit, kui ostis. Kardaaniriste läks nagu leiba, aga need saab odavalt vahetatud. Muud erilist ei kurtnud, nipet näpet nagu kõigil, kütusekulust rääkis niipalju, et kruvis katuseraamid maha, kulu langes 1l. :)
09:38 28.08.2017
.... (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Meenus veel, et sõbra Viano-l lõi küljekarpidel tsingi pealt värvi lahti ja mingid elektikalad olid ka vahepeal. Käima läks talvel suva pakasega, kokkuvõtteks kiitis-odav pidada.
10:28 28.08.2017
................... (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Tühjalt omalõbuks maanteid sõita võib isegi kesta see jumpy ja kui kero peal saab isegi mootori ja toa soojaks. Sihtotstarbeliselt kasutades on see sidrun paarisaja pealt lõppemas. Firmas on 3 jumperit,ostetud uuena eestis 07-08 aastast, kellal on kõikidel 145-170 000, ühel vahtetati mootor, teisel pihustiring, sidurid, elektroonikat, et neid igapäevaselt töös hoida kulub iga aasta paras summa remondile, mis munu vaatevinklist on lauslollus. Ütleks et tegemist on puhtakujulise pasaga mis ei kannata kriitikat. Masinad on surnud selle läbisõidu juures. Kusjuures ettevõtte tegevusalaks ei ole kaupade vedu ega kullerteenused.
23:18 28.08.2017
k... (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Kas neil jumpperitel olid need Fordi mootorid peal?
23:48 28.08.2017
. (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Ja olemegi otsapidi tagasi,selle paljukirutud vw juures. Millede ls ei tea keegi, 200 tuhande juures on nagu uued veel. K6ik kiruvad aga terve Eesti s6idab, hinda hoiavad oluliselt paremalt kui rivaalid, kus on konks?
Muidugi 2008a multivani,ega ka muid marke ,15 tuhande eest ei ostaks,sest nende reaalne ls juba 300+km
08:17 29.08.2017
... (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
to: k...

Vastupidi, Ford astus ämbrisse, kui hakkas kasutama prantslaste saasta.
Sama ka Volvol.
09:50 24.01.2018
Umbusklik (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Üldiselt tunduvad väga kahtlased need 2008a - 2013a kuni 200 000km läbisõiduga müügis olevad masinad. Üldjuhul ostetakse sellised sõidukid ikkagi suure aastase läbisõidu vajadusega. Kuni 10 00km aastas nn tööle ja koju sõitmiseks on sellise auto valik väga ebapraktiline. Kaldun arvama, et enamjaolt keritud ja reaalne läbisõit 300 000 - 400 000km kui mitte rohkem.
21:57 24.01.2018
Nonoo (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Nii hull see asi ka ei ole. Tehaseajalooga ja väikese lâbisôiduga on neid väikebusse ka müügisolevate seas leida. Ise valiks muidugi 2010+ Viano. WW on kôvasti ylehinnatud eriti v.busside seas.
07:27 25.01.2018
hea vw (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Tere

VW kohta siis nii palju: Oli endal 2009a,2,5 Transporter, lisan siis väikse loetelu:
Nuka vahetus 360000km pealt, hooratas 420000km, roolivõim ja genekas 460000km, esimest korda rattalaagri vahetus, koos veovõllidega 550000km,
pihustiseibid, veepump 650000km pealt....
Müüsin auto maha, kui ls oli 740000km ja ressursi oli masinal piisavalt.
Mootori õli kulu oli selleks ajaks ts 1L -10000 km peale....

Öelge veel, et kehv masin.......
09:10 25.01.2018
jungeevits (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Probleem ongi ju selles, et sellised nagu sinu 740000km läbisõiduga masinad keritakse ilusti 199000 peale, tehakse korralik keemiline ja poleerimine, pannakse alla edevad veljed, mõnel raipemal vahetatakse ka rool ja juhiiste ning läheb kiriku laulukoori bussina müüki!
19:15 25.01.2018
k... (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
"kiriku laulukoori bussina müüki!..."
See oli küll nüüd hea nali... Ma juhuslikult olingi pea 10 aastat 1996 kuni 2006 kiriku laulukoori bussijuht. Kõik lähiriigid kuhu bussiga sõita sobis, sai läbi käidud. Läbisõitu tuli selle ajaga u 600 000 km. Rootsist saigi need bussid valitud, sest väga hea soojendusega seal.
Vot ei saa aru, mida mõeldakse kiriku... jne all. Igastahes ei usu te eluilmaski, palju minu ristija EELK peapiiskop Jaan Kiivit oma erinevate autodega sõitis.
20:07 25.01.2018
jungeevits (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Kiriku teemale viitavad mõningad automüüjad rõhudes uskliku inimese paremale käitumisele ja seega heaperemehelikumale autoomanikule. Palju jutte on ka autoomanikust kirikuõpetajast kes sellega ainult pühapäeviti kirikus käis (sealt ka väike läbisõit). Tegemist on muidugi "hea" müügimehe jutuga mille õnge on kahjuks paljud ka läinud.
14:15 28.03.2018
Sarnane Mure (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Ei hakanud uut teemat tegema kuna ise samasuguse valiku ees. Valikus natuke uuemad 2010+ mudelid. Aga andke palun nõu kumba oleks mõistlik eelistada. Olen proovisõitu teinud nii VW kui ka MB'ga ja mõlemad tunduvad head. Teisi marke ärge pakkuge kuna selles olen juba kindel, et yhe nendest ma võtan.
10:01 01.04.2018
Volkakaduu (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Võta VW- muresid vähem.
13:35 28.05.2018
multi1234 (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Multivan sai ostetud uuena 2013 autom ning nüüdseks läbisõit 190k. Muresi on olnud üllatavalt vähe ning needki pole läinud kallimaks kui 200-300 eurot (puksid jne). Õlivälba olen hoidnud 15k juures. Tüütumad mured on olnud väikse roostega, millega esindus tegeleda ja tunnistada ei taha, need on lastud ise korda teha. DSG kasti kohta pole ka ühtegi murekohta. Sõidumugavuselt parem kui MB V klass, MB on lihtsalt väljast soliidsem ning seest edevam, eriti kui on sisevalgustus, kuid VW on praktilisem. Leidke hea isend, eriti kui ostetud Eestist, siis ei pea kartma meeletudi tagasikerimisi.
13:43 02.04.2019
Wrong way (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
"Leidke hea isend, eriti kui ostetud Eestist, siis ei pea kartma meeletudi tagasikerimisi."
"Ajalooga", Eestist, Möllerist, ehk vana nimega Saksa Auto-st uuena ostetud GOLF oli kui ludinal esimesele uuele ostjale ära keritud ja mitte vähe, 250 000 km.
Mis moel eestis selline läbisõit tehti- seda pole teada, aga see oli üle poole miljoni.
Paberid kõik ilusad, hooldused jms, kuid asi oli siiski reaalsuses tunduvalt nirum, ja mis moel polnud kindlustusajaloos kahte esiotsa laksu, mõlemasse tiiba- see oli ka küsimuse koht.
14:38 02.04.2019
Mersu Viano (registreerimata)
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Isiklikust kogemustest ja külajutudest lähtuvalt julgeks pigem osta MB. VW on pisut küll mugavam ja pehmem, aga DSG kastidest hoiaks küll eemale.
Mersu rohkem rauast auto, vähemalt tundub, pale 1,5a omamist
14:58 02.04.2019
Kärss
Re: Caravelle/Multivan VS Viano al.2008
Ka siin all lingil olev teema jõudis sarnase autoklassi puhul välja sinna, et valikus on räbalad ning piisavalt uue/kalli puhul oleks mõistlikum vaadata juba päris uute suunas. Tundub olevat ühe autosegmendi eripära. Isegi mitte ühe, sest mitte ainult väikekaubikute kõige odavam ots, vaid ka üldse sõiduautode kõige odavam ots hoiab (protsentides arvutades) täiesti ebareaalselt hästi oma hinda, mis muudab (vähe)kasutatud masina ostmise üsna keeruliseks ja rahaliselt mitte väga ratsionaalseks väljakutseks.
https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=169421

Teemasse veel: naisel oli kunagi tööl aasta vanem uuena ostetud Viano, see oli pidamise probleemide poolest küll õudusunenägu (pisiasjad, pidevalt), aga mootor-tehnika ise kestis. Vahepeal kogutud halle karvu Trähvikutega, järgmiseks valikuks osutub tõenäoliselt uus Vito/Viano, proovisõidukogemuse pealt ei hakka arvama midagi pidamiskogemuse kohta...

Meil kah kirikuõpetaja sõidab T5-ga:) Eks seda autot nii kiidetakse kui ka sõimatakse asja eest. Ma ise pole nii rikas, et tahaks nii palju maksta "nii vähese" eest, samas kaubikuversiooniga olen sõitnud üsna palju ja vedanud sabas ka bussist raskemat treilerit, sõita kõlbab, ise remontida ei tahaks (vaata tehn.lahendusi, ligipääsetavust jne), kuid käärid tegeliku väärtuse ja turuhindade vahel on minu silmis siiani veel jaburad. Ettevõtete tingimustest lähtudes tõenäoliselt mitte, sellepärast eraisikuna need hinnanumbrid nii suured tunduvadki.

Keegi kusagil kirjutas tabavalt, et selle 6K maksva ja kompromisse nõudva auto asemel ostaks parem 3 erinevat 2K maksvat autot, mille puhul kompromisside järgi vajadus puudub, läbisõitu 3 vahel jagades need kestavad paremini ja kolme järelturuväärtus hiljem kokku on kindlasti suurem kui 6K auto oma. Mulle meeldib selline lähenemine, sest aastaarv ega välimus ei ole need väärtused, mille nimel ma ise reaalsetes omadustes järeleandmisi sooviks teha.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.