Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MILLIST VAN-I VALIDA AUTOMAJA EHITUSEKS?

12:47 21.02.2018
RainerV84
Millist Van-i valida automaja ehituseks?
Nimelt plaanis osta kuskil 6000-9000 euri vahemikus (long, high roof) kaubik ja sinna majutus sisse ehitada. Mitu päeva olen uurinud aga ikka ei oska valida.

Hetkel selline nimekiri laual:

Fiat Ducato
Citroen Jumper
Peugeot Boxer
Renault Master
Mercedes Sprinter
Iveco Daily
Ford Transit
Volkswagen Crafter

Peamiselt on silma jäänud kas Mercedes Sprinter või Volkswagen Crafter aga mõlema kohta kuulsin ka negatiivset.

Kumba muidu odavam on üleval pidada?
Millistest kaubikutest tasuks kindlasti selles hinnaklassis eemale hoida?

Tänud ette.
13:21 21.02.2018
kaubikumees (registreerimata)
Re: Millist Van-i valida automaja ehituseks?
Eemale tuleks hoida halvas seisus rondist. Auto korrasolekus aga pead ise veenduma.
Kõige halvem kere on Boxer ,Ducato,Jumper.See masinate pere kere on väga nõrk ja varem suuremat tööd teinud kere on pragusid täis ja värv koorub ka voolikuga pestes.
Kõige tugevam on Iveco Dayli.sellel on täisraam nagu veoautol.
Kõige mugavam sõita on Sprinter ja Crafter.
Crafteril tuleks aga vältida 2,0 tdi mootorit. Vanemad on 2,5 tdi ja see palju töökindlam.
Paraku aga sellise sinu pakutud summa eest korralikku suurt kaubikut sa ei saa.
Ikka vana rondi .
Normaalse Sprinteri eest mis tsingitud kerega on vaja välja laduda 15000 eur.
19:09 21.02.2018
k... (registreerimata)
Re: Millist Van-i valida automaja ehituseks?
Sinu valikust 4. Sinna juurde veel Movano, Opel. Töö ja roostekindluselt edestavad nad Sprinterit ja teisi.
Tagaveoliste puhul on suur miinus põhja kõrgus, samuti probleemid kardaaniristidega, okei, mersul teistest vähem. Iveco on üldiselt kehveim, elektrivigu nigu sigu. Kuigi mootorid kestavad hästi on vaja tähelepanu pöörata torsioonvedrudele ja roostele. Raske ka rsk.

Pole vaja mitu päeva uurida, otsi sobiva pikkusega ja värviga Master ning anna tuld. Kui küljeukse rullid kulunud, pane uued. Esmalt tee põranda soojustus siis lagi, kõik veetorud katsu sissepoole aretada. Netis on õpetusi kuidas torud põhja alt läevad- meile see ei sobi. matkautode poest saad topeltklaasiga luuke ja aknaid. Kui autol pole topeltakusid, siis pane need, teine aku toidab vaid soojendusseadmeid ja taga valgustust.

Kui Norm Sprinteri leiad alates aastast 2007, siis see mudel on hoopis teine auto eelmisega võrreldes. Näiteks see, väga hea kui on juba lisakohad passis sees: http://www.auto24.ee/used/1907440 Odokaid keritakse neil mühinaga ja mönuga ;-)
Värvi valiks mina eranditult metalliku, tavavärvid jäta välja- rooste pärast.
07:50 22.02.2018
RainerV84
Re: Millist Van-i valida automaja ehituseks?
Tänud mõlemale. Eks jätkan info kogumist. Huvitav on jah näha kuidas 4 aastastel kaubikutel on sama läbisõit mis 10 aastastel.


Üks mõte on ka Soomest vaadata, kas ideepoolest võiks seal leida paremaid sõidukeid või on see rohkem müüt?
08:24 22.02.2018
Finn no (registreerimata)
Re: Millist Van-i valida automaja ehituseks?
Soomes on väga lohakad inimesed. Enamus kaubikud mis hinna poolest kannataks osta on mõlkis ,roostes ja salongid otseses mõttes täis pasandatud. Mingid vanad firmade autod on nii ära pekstud et lausa kurb vaadata
09:05 22.02.2018
Finn no (registreerimata)
Re: Millist Van-i valida automaja ehituseks?
Vanad Iveco daily on torsioonvedrustusega ees .
Aga uuemad Üle 2011 aasta on esisild risti lehtvedruga nagu Mb sprinteril.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.