Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: PASSAT VÕI OCTAVIA, DIISEL

12:11 15.05.2018
Okkaline
Passat või Octavia, diisel
Tere
olen autootsingul, pakuvad huvi Passat või Octavia, 2,0 diisel. Max hind ~10000, aasta 2012-2014.
Eestis valik suht väike. Olen vaadanud Saksa lehtedelt, mobile.de. Kas tasub Saksast, või mujalt? Kes toonud, lasknud tuua, mis kogemused?
Tänud, kes kogemusi-kuuldusi jagavad!
13:10 15.05.2018
Jaanis0001 (registreerimata)
Re: Passat või Octavia, diisel
Vaata, et 2.0 TDI põlvkond oleks uuem EA288 (Passat alates 2012a lõpp / Octavia 3 2013a). Võrreldes eelkäiaga palju muudatusi, endal ka EA288 2.0 TDI ja vahed on siis sellised:
1. Tahmafilter sisuliselt otse mootoribloki küljes, saab filtri tühjaks põletamisega hakkama isegi rahulikul linnasõidul. Eelmise põlvkonna 2.0 TDI hädas sellega kohati.
2. Turbo samuti mootorile lähemal ja mootor mõjub hoopis erksamana kui eelkäia, turbo viivitus pea märkamatu.
3. Elektriline veepump ja jahutusvedeliku ringlus lisaks väljalaske kollektoris. Talvel soojeneb suhteliselt kiirelt võrreldes eelmise põlvkonnaga. Elektrilisel veepumbal lapsehaigus küljes, mis osadel väljendub enne rihmavahetust (ca 150k km) ja päädib mootori ülekuumenemisega. Nimelt on vigane veepumbal üks 0 rõngastihend, mis tuleb vahel pesast välja ja ei lase veepumba klapil (suurde radiaatorisse) avaneda täielikult. Kuumeneb üle, jätad kohapeal tiksuma, siis temp kukub alla, saab edasi sõita, sest klapp siiski poolenisti lahti. Endal 110k km täis ja korra on nagu käinud temp 100 C juures, puht juhuslikult märkasin. See juhtus 4-5 kuud tagasi talvel ja pole siiamaani kordunud. Koos rihmavahetusega ca 150k km juures tuleb uus veepump, millel see viga parandatud. Vast sinnamaani kestab ära ikka. Praegu poleks väga kahju varem ka rihmavahetust teha kui veepump peaks streikima hakkama.
4. DSG käigukast sobib selle mootoriga suhtelist hästi, käigukasti õli+filter+töö esinduses ca 200 eur iga 60 000 km tagant, mis on minu jaoks suht ok.
5. Octavia 3, 2.0 TDI 6k DSG, keskmine aastaringne kütusekulu 5,8 l/100. Talvel pigem 7 kandis. Enamus sõite igapäevaselt Tallinnas, vahel pikem ots Võrru jms. Maanteel tavaliselt 4.5 - 4.8, oleneb palju möödasõite teha, kas kont sees jne. Püsikiirushoidja tavaliselt 100 peal ja 120 neljarealisel. Talvel maanteel +0,5. Viimati tühja teega tuli Tallinn-Võru keskmine 4,36 l/100 mis on ka rekord. Püsikiirushoidja vastavalt 100 ja 120. Aga möödasõite oli ka vaid 3-4 ja tee tühi.
6. Octavia 3 on võrreldes eelkäiaga ikka nagu öö ja päev, hoopis jäigem ja parema juhitavusega.

Pikemalt mootorist: http://pics3.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf
16:15 15.05.2018
Soovitan (registreerimata)
Re: Passat või Octavia, diisel
Pigem passat. Octavia palju väiksem, ebamugavam.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.