Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

 
Laki tänava tehnoülevaatus (sissesõit territooriumile, kus töötame, asub Laki 11A vastas Tallinnas) alustas oma tööd aprillis 2002. Autode kontrollimisega olen ise tegelenud 10 aastat. Olen valmis vastama Teie küsimustele, mis puudutavad sõiduautode ja kuni 3,5t täismassiga veoautode tehnoülevaatust ja sellega seonduvat.

Tean, et tehnoülevaatust puudutavat ei saa alati võtta üheselt kuna palju oleneb hetkesituatsioonist, probleemküsimuste kogumi suurusest ja seaduse tõlgendusoskusest. Kui probleemide lahendamisel leitakse kompromisse, siis ei tohi need seadusega vastuollu minna. Vaatamata sellele, et tuginen oma vastuses kehtivatele seadustele, ei saa igas olukorras võtta minu selgitusi kui absoluutset tõde. See tähendab, et minu infot ei tohi kasutada à la Mait Millert ütles, et nii on õigem.

Minu poolt juhitav Maitene OÜ on eraõiguslik juriidiline isik, kes on sõlminud halduslepingu ARK-ga. Mainitud leping annab õiguse teostada riiklikku järelvalvet, st mootorsõidukite ja nende haagiste tehnoülevaatust. Vaatamata sellele, et minu seisukohad ühtivad enamasti ARKi ametnike seisukohtadega, pean vajalikuks ära märkida, et Maitene OÜ ega mina isiklikult ei saa foorumites esindada Riiklikku Autoregistrikeskust, ametnikke ega nende seisukohti. Haldusleping ei näe ette sellist võimalust.

Mait Millert
Maitene OÜ tegevjuht
telefon 715 4246
www.maitene.ee
 

TEEMA: NÕUDED MIS PANEVAD KULME KERGITAMA.

22:22 14.03.2020
Marko
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Mis sai õhukesest riigist? Sama, mis alati....
Õhuke on ainult tegevteenistus, politsei ja päästjad. Ametnikud võtavad järgmise kohvi ja treivad uue määruse, millel reaalse maailmaga mingit seost pole.
Soomlased imestavad oma uue peaministri nõunikemäära üle. Kas tahab, see leiab.
00:31 15.03.2020
Asi läheb hullemaks, muretsemi (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
"Avalik sektor hetkel u. 130000, kust see 200000 sisse jookseb?
Ei saa pläkutamata?"

Lisa neid teenindav personal, IT, koristajad jne. Kogu armee tegeliku armee varjamiseks muudeti paljud ametikohad mitte avalikuks teenistuseks jms.
Lisa preemiad ka nendele, lisatasud, asutuste juhtide 400-eurosed "isikliku sõiduauto kasutamise kompensatsioonid" jms.
Kohvitoad, seinasuurused telekad, erimööbel, isegi prillid!
Teil puudub vähimgi ettekujutus selle "aadelkonna" elust.
00:56 15.03.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Ei taha, et minust valesti aru saadakse aga Kovid-19 näitab varsti kui vähe meil neid ametnikke tegelikkuses vaja on. Riik toimiks veatult ka siis kui pooled parasiidid puuduvad. Vaevalt, et jeesti ametkond seda mõistab, nad kõik tahavad palka saada molutamise eest. Sellepärast on meil sotsiaalvaldkond nii vaene ja tänu sellele vähe atraktiivne parasiitidest mugavuspagulastele. Ei saa laskuda masendusesse sest igal halval on ka midagi head. Aga ikkagi tahaks, et rohkem oleks neid kes lisaks enda muredele tunneks muret miks meil on riik on nii kodanike vihkajalik. Eks sellepärast, et jeestlane on laisk lodev ja ükskõikne lojus sest meil ei ole nälga ja katuse pea kohale leiab kah - muud pole vaja.
03:30 15.03.2020
kasutaja ... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Ligi veerand ametnikke on need, kes meile euronorme impordivad, tõlgivad ja ligi veerand selleks, et nende abil mõnusalt taha vajutada.
10:00 15.03.2020
R.K. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Huvitav, et nendest kahesajast tuhandest ligi kakssada tuhat naudivad üksteise poolt kirjutatud, tõlgitud või mis iganes moel loodud määrusi, seadusi, direktiive, ettekirjutusi ja kõiksugu euronorme. Mis neil viga on?
11:29 15.03.2020
fhft (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Mis rahvusest sa Mait ise oled? Jeestlane?
11:41 15.03.2020
kasutaja ... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
11:42 15.03.2020
to RK (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Nende viga ongi see, et nad on hingelt ametnikud- neile meeldib sellises maailmas elada. Ja kui ka ongi vaja midagi omakasu/ isikliku elu nimel teha, siis leitakse alati mõni teine ametnik, kes aitab. Kasvõi sahkerdada. Võtame näiteks saaremaa võrkpallijuhutumi- kõige selle lubamise taga olidki ametnikud oma mõtlemisega ja ju siis haistmine ütles, et seal kumab ka omakasu. Nüüd siis said omale lukus saaremaa.
12:19 15.03.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
To: RK ja teistelegi.
Vaevalt, et nad nii väga neid norme naudivad, pigem naudivad seda „pilti“ kui näevad kuidas muutub riigikodaniku näoilme kui antakse elukauge kohustus. Elukauge on kohustus sellepärast, et näiteks tehnoülevaatusel nõutakse kodanikult asju mis ei kuulu omaniku kompetentsi. Autode tootjatele on antud kohustus teha masinale vin-kood mis peab olema tehtud selliselt ja sinna kohta kus ta peaks vastu 30 aastat. Nii mõnigi ametnik, kelle ametiseisund annab õiguse nõuda, loeb direktiivi ja teda ei huvita, et regulatsioon kehtib autotootjale. Võib-olla ta ei oska regulatsiooni originaalteksti sisu tõlgendada õigesti – sest seda ei lase teha tema kibestunud ego ja nii leitakse võimalus kiusamiseks. Tegemist on tegelikkuses ametiseisundi kuritarvitamisega kuna ametnik teeb kurja, teeb kurja sellega, et nõuab 25 aastat vanal masinal läbiroostetanud koodi uuendamist masinal mille turuväärtus on peaaegu sama mis maksab koodi uuesti graveerimine. Käib mõnitamine vanainimeste üle, käib vaeste üle mõnitamine nõudes asja mille kohustus käib AUTOTOOTJALE!!!
Enamus ei oska piisavalt keeltki, et vaadata mida siis originaalis taheti. Direktiive tõlgib "Õiguskeele tõlkekeskus" kes tõlke lõppu lisavad vastava märkuse, et regulatsiooni tõlge on pigem tõlkepõhine st. ingliskeelses lauses olev mõte ei ole alati üks/ühele üle kantud ja seega on ametniku ülesanne tõlgitud tekst muuta selliseks, et eestlane mõistaks üheselt, mida regulatsiooniga tahetakse. Ametnik aga on selline ludri, et ta ei viitsi oma töösse süveneda ja nii saamegi lugeda tehnoülevaatuse direktiivist 2014/45/EL lause: “Kanalile paigutatud või tõstukile tõstetud sõidukil,…“ tähendab, et kui ülevaatusele tuleb auto siis mingite mehhanismidega TÕSTETAKSE sõiduk mingisugusele tõstukile – kas nii? Kirjutasin umbes 4 aastat tagasi üliüksikasjaliku ettekande (192 muudatusettepanekut MKM 77 lisa 4´le) ministeeriumisse kus ma muuhulgas mainisin just sama asja. Mind tänati viisakalt ja lõpptulemus on ka täna selline, et ülevaatusel peab sõiduki tõstma tõstukile. Milline absoluutne lohakus ja lodevus sellepärast, et nende inimeste üle ei ole kontrolli kuna meil ei ole kontrolli kes kontrolliks kontrolli. Andke minule võimalus ja ma lasen nad kõik lahti ning komplekteerin meeskonna kes tahab seda tööd teha… Mis eriti karm siis ametnike elukauged ja rumalad mõttekäigud on toonud kaasa ühe mootorratturi toimetamise kiirabiga haiglasse ja kõik ainult sellepärast, et oma kohal pool elu istunud ametnik ei mõista reaalsust. Nimelt ülevaatuse eurodirektiiv ütleb, et kui ei saa piduritesti teha siis tuleb teelkatsetus piduriaeglustuse mõõtjaga. Tegelikkus on selline, et euroliidus on riike kus ülevaatus on eriti madalal tasemel ja seal ei ole kalleid pidurite testreid, sellepärast suhtub Brüssel teemasse – kui ei jaksa kogu rehkendust teha, tee siis pool. Meie ministeerium EI LUBA lisaks rullstendile kasutada pidurite vaipstend mis absoluutselt hästi lahendab probleemi kui ei saa pöörlevate rullikutel 4wd masinale testi teha. Ülevaatusruumis on põrandal kaks pikka plaati mille peale sõidetakse kiirusel 8 – 12 km/h ja pidurdatakse, test tehtud ja kõik vajalikud parameetrid mõõdetud. Sellisele plaadile saab peale sõita ka tsikliga. Meil aga on mindud seda teed, et sisuliselt keelati ohutu pidurite tester st. plaatstend ja anti korraldus hakata pidureid tegema kiiruselt 35-40 km/h kusagil õues. Mis eriti MITTE VÄHEM RUMAL siis nõutakse sellist inertsmõõdikut sõiduautode pidurite testimiseks (kui rullstendis ei saa) AGA see tester ei näita pidurite erinevust telje kohta. 95% pidurdusjõududega seonduvatest probleemidest on aga just pidurierinevus telje kohtaja. Kui nüüd ülevaataja ütleb kliendile, et sõiduauto pidurid on korras siis ta sisuliselt VALETAB kuna ei ole hinnangut pidurite erinevuse kohta! Klient lahkub ja ta ei teagi, et tema sõidukil on võimalus pidurdusel kalduda vajalikust suunast kõrvale.
To: fhft
Minu rahvus ei ole minu jaoks enam nii oluline kui ta oli seda „Balti keti“ ajal sest minul on väga häbi oma rahvuskaaslaste Eestlaste eest mille pärast ma nimetan jeestlasteks neid kes ei hooli oma rahvast ja riigist vaid imetlevad oma naba. Mul on häbi, et meie ümber on nii palju juurteta globaliste kellele ei ole ei rahvus ega omariiklus oluline, kellele on oluline kaotada vahe naiste ja meeste vahel. Kui nimetate ka mind jeestlaseks siis ma ei solvu sest tunnen, et teen liiga vähe oma rahva ja rahvuse heaks.
12:43 15.03.2020
kasutaja ... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Näide, kuidas meie ametnik on kohalikku määrusesse üle võtnud EU direktiivi.
2005/64/EC ütleb V Lisas
1. Sissejuhatus
Käesolev lisa käsitleb M1
- ja N1
-kategooria sõidukite koostisosi, mida ei tohi korduvalt kasutada uute sõidukite
ehitamiseks.
2. Koostisosade loetelu
— kõik turvapadjad, (1) sealhulgas padjad, pürotehnilised täiturid, elektroonilised juhtseadmed ja andurid,
— automaatsete ja mitteautomaatsete turvavööde koostud, sealhulgas rihmad, klambrid, taandurid, pürotehnilised
täiturid,
-------
Meie ametnik on punnitanud MKM-i määruse 42 Lisas 1
6) M1 ja N1 kategooria sõiduk peab olema ehitatud ja varustatud direktiivis 2005/64/EÜ
toodud ringlussevõetavusele ja korduvkasutatavusele kehtestatud nõuete kohaselt. Ühegi M1
ja N1 kategooria sõiduki ehituses ja varustuses ei ole lubatud korduvkasutada järgnevat
kasutuselt kõrvaldatud sõiduki seadet, süsteemi või koostisosa:
a) turvapadja süsteem, sealhulgas turvapadi, pürotehniline täitur, elektrooniline juhtseade ja
andur ning rool, kui rool on varustatud turvapadjaga;
b) turvavöö süsteem, sealhulgas turvavöö, turvavöö pannal, lukustusseade ning pürotehniline
täitur.
Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga.
-----------
See tähendab, et algne nõue neid mitte taaskasutada uute sõidukite ehitusel on suvaliselt tehtud ringi nõudeks neid mitte korduvkasutada vastavate sõidukite ehituses ja varustuses. St ei tohi lammutusest võetud sellist tükki asendada remondivajadusel.
12:52 15.03.2020
Asi läheb hullemaks, muretsemi (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Siinkohal ma selgitaksin pisut. Paljud ametnikud on rumalusest oma taguotsa maha müünud, nt võtnud asutuse juhi poolt määratud preemia vastu, kuid see on preemia kriminaalkuriteo varjamiseks.
Sellest hetkest on õnnetu asjas sees ja manipuleeritav. Mõnedki põlevad läbi, eriti kahju on naistest, kes pinge all kas legaalsetest narkootikumidest, mida tohtrid lahkelt välja kirjutavad või alkoholist varemeteks muutuvad.
Mõned saavad närvipingest kroonilised tervisehäired.
Õnnetud inimesed.
On klass, kes on nõus kasvõi oma vanaema koos kiiktooliga anatoomikumile müüma kui pappi saab- ahned, küünilised.
On patoloogilised pugejad, kes tegelikult on peast totukesed, kuid nõus tegema ja rääkima mida iganes, et säilitada oma koht, ka intriige korraldama on nõus.
Neid tihti edutatakse ja saamegi katastroofilised tagajärjed.
Selle jandi tipus on poliitilised tegelased, kes oma künismis ja ahnuses on kõigeks võimelised, kättemaksuks eriti.
Olete tähele pannud, et kui ühes kohas maksimaalne jama on korraldatud, siis nad maanduvad koheselt pehmelt teisele kohale- see on klann, kes ei saa omasid jätta, sest nende mahajäetute keel võib loksuma hakata.
Kes hakkab alluvatest vastu- see hävitatakse ja näidisprotsessiga, et teised kardaksid. Kes almusi ülevalt vastu ei võta ja on seega sõltumatu ja ohtlik- ka need lendavad.
"Reeturit" peab ebaõnn ka edaspidi saatma ja seda on väikeses Eestis väga lihtne korraldada.
Sisse on seatud kuritegeliku maailma hierarhia, ühiskassa parteikassa näol ja "must kassa" nt tippadvokaatide palkamiseks.
Kunagised "kuuliparagrahvid" on täna klannile tavapärane tegevus- nüüd ei juhtu ju midagi.
Sellise olukorra võimaldabki meeletu massi kuulekate ametnike olemasolu, kes saavad vajadusel mingi jama laotada nii laiali ja nii väikesteks tükkideks, et seda ei osata enam kokku panna, kuid raha on kadunud.
14:11 15.03.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Enamus kõrgematest ametnikest ei mõista, et riik peab teenima rahvast kuna ametnikud on enamus oma teadlikust elust osalenud genotsiidis oma enda rahva teadvuse alistamisel. Surutakse maha kodanikuinitsiatiivi (TOM) ja põhitegevus on rahvamasside orjameelsuse ja allumise kinnistamine oma piiramatu võimutäiuse realiseerimiseks. Selleks luuakse omale vahendid, näiteks tehnoülevaatuspunkti saab (vastavalt "võta või jäta" halduslepingule) trahvida kuni 9600€ nn. leppetrahviga aga lepingupartnerit Maanteeametit ei saa survestada sest leping ei näe sellist võimalust ette. Korraldatakse näidispoomisi kus esitatakse süüdistus millele terve mõistusega inimene ei tule (roostes summuti on autoomaniku poolne omavoliline heitgaasitorustiku ümberehitus). Ma pean jeestlaseks neid ametnikke kelle kompetentsi puudumise tõttu mõisteti tingimisi vangi Pärnu ülevaataja kes tegi oma tööd õigesti ja kontrollid mõõtsid heitgaase külma mootoriga masinal.
15:24 15.03.2020
stammer (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Nii nagu rahvas (valijad), sellised ka ametnikud.
15:40 15.03.2020
kasutaja ... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
1 tõhus rumalate väljaselekteerimise koht on kool, kuid häda on nüüdseks selles, et rumalale ei tohi enam: rumal- öelda.
Kiuslikke ja pugejaid kahjuks koolis välja ei selekteerita.
16:57 15.03.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Tuleks nüüd tagasi Auto24 tehnoülevaatusfoorumi juurde. Oleme ju meie ülevaatajad üks riskigrupp kes puutuvad kokku suure hulga kodanikega. Kahjuks on klientide hulgas palju lihtsameelseid kes ei mõista, et on vaja vähendada viiruse leviku võimalusi. Kui ütlesin reedel, et: "Hoidke palun minust eemal kuna kuulun riskigruppi" siis nii mõnigi ikka trügis minu nina alla ja rääkis nii, et tundsin tolle suust tulevat hingeõhku. Kuni ei ole ülevaatuspunktid suletud siis paluksin mõistvat suhtumist kui ülevataja räägib Teiega kuid ise vaatab kõrvale, kui palutakse hoida mõistlikku distantsi.
17:41 15.03.2020
tutd (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kui liiga nina alla ronitakse, siis köhata paar korda ja maini muuseas, et tulid just Itaaliast.
18:55 15.03.2020
antsjürka (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
mootorrattaga pole aeglustusmõõdik kohustuslik, kas ülevaatuspunkt ei tunne reegleid, et keegi haiglasse sattus selle pärast?
___________________________________
1.2. Sõidupiduri toimimine ja tõhusus
1.2.2. Tõhusus

Mõõdetakse pidurite staatilise katsetamise seadmel või, kui seda ei saa tehnilistel põhjustel kasutada, teekatsetusel aeglustusmõõdiku abil. L-kategooria sõiduki katsetamisel ei pea kasutama aeglustusmõõdikut.Teekatsetused tuleks võimalusel teha kuivades ilmastikutingimustes siledal ja sirgel teel.
___________________________________
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1300/4201/4001/MKM_m31_
lisa4.pdf
20:44 15.03.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Pakute mingit reeglit mis absoluutselt ei puuduta tehnoülevaatust.

Pakun siinjuures ÕIGE ja kehtiva reegli mis on: "Sõiduki ülevaatusel kontrollitavate osade, seadmete, sõlmede ja nendel avastatud vigade loetelu ning kontrollimise metoodika (alates 01.02.2020)" https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1190/7201/9009/Lisa4_01
022020.pdf#


Mis puudutab seda, et ei pea katsetama aeglustusmõõdikuga tsikli pidureid siis selles osas on asjad nii, et nii arvab liikluspolitsei aga mitte tehnoülevaatusametnik. Teie ei pea kahtlema ülevaatuspunkti töötajate teadmistes. Teie enda teadmised jäägu Teile sest ei ole vaja siin vale puu all haukumist kui endal pole vajalikku pädevust.
07:42 03.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Eile mattis Maanteeamet lõplikult oma kompetentsi minu silmis. Riigis pn mootorrattaid kontrollivad ülevaatajad ja tsikliomanikud aetud "tagarattale" (mõtle - tagajalgadele) mootorratta pidurite testimisega seonduvalt. Ametnike tapva kompetentsi tõttu on juba saadetud üks mootorrattaomanik kiirabiga haiglasse aga sellest on MA ekspertidele vähe. Nüüd siis aetakse MA austatud eksperdi poolt ikka veel hagu alla ja on välja tuldud juhendi uuendusega, kusjuures selle juhendi on allkirjastanud ka MA direktor. Mina ei tahaks olla tolle direktori nahas kui terve maailm hakkab irvitama Eestlaste tölpluse üle. Panen siia väljavõtte "tsikliomaniku sandistamise" juhendi lisast, mis sai eile kohustuslikuna laiali jagatud kõikidele ülevaatajatele.

Käesolevaga kinnitan, et mind on informeeritud pidurdusefektiivsuse mõõtmise tingimustest ja kinnitan, et tean kuidas teostada pidurdusefektiivsuse mõõtmise katset. Samuti olen teadlik sellega kaasnevatest ohtudest, riskidest ja vastutusest.

Mina ei tea ühtegi riiki kus tsikliga ülevaatusele tulnud kodanik sunnitakse tegema valikut ning seejärel kinnitab oma allkirjaga, et kui ta ei julge oma uhket sõiduriista ekstreemseks piduritestika anda mingi vana pässi kätte siis on valmis võimalikeks halbadeks tagajärgedeks.

Ma ei tea riiki kus ülevaatusele tulnud kodanik peab demonstreerima oma virtuoosset tsikli valitsemise- ja sõiduoskust.

Ma ei tea riiki mis sunniks pidurikatsetuse jaoks rikkuma liiklusseadust mis ei luba üle 20 km/h liiklemist hoovis.

Ma ei tea riiki kus vastava juhisega antakse kohustus teha pidurikatsetusi mida saab läbi viia ainult üldkasutatavatel teedel (kuna ülevaatustel puuduvad vastavad ohutusnõuetele vastavad katseplatsid).

Ma ei tea riiki kus tehnoülevaatusele tuleku otsustab ilmateade (1.3. Teekatsetus tuleks teha soovitavalt vähemalt temperatuuril +10oC.)
07:49 03.04.2020
... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Ma ei tea ühtegi riiki, kus nii palju inimnäolisi lambaid, keda pügatakse ja pügatakse, aga nemad ainult määgivad internetis. Varasemalt öeldud, et palgake üks advokaat, kes maanteeameti põrmustab.
07:56 03.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Minul ei jää muud üle kui nutta läbi pisarate (mitte naerda läbi pisarate) sest meie riigis nii asjad käivadki, et ei ole jõudu mis seisaks mõistuse eest.
http://hansalaw.ee/las-koerad-hauguvad-karavan-liigub-ikka-e
dasi-ehk-maanteeamet-ja-mta-ruulivad-vaatamata-riigikohtu-ju
histele-edasi/
10:38 03.04.2020
Ongi käes (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Diletantide eneseimetlus ja karneval ongi käes- nad ongi täiesti aru ja oiuta kooslus suures osas.
Sellised olukorrad, kus kodanik peab andma allkirja, et kui ta end sandiks kukub- siis ta ise vastutab- see on nüüd aga tõepoolest ületanud selgemõistuslikkuse piirid.
On jõudnud kätte aeg, mil kõik, kes asjust taipasid on välja söödud ja asemele on trüginud indiviidid, kes oma vaimselt tasemelt mitte mingil juhul ametikohtadele ei sobi, ka teadmiste osas.
Nüüd on murdepunkt käes- ametnikud on muutunud kodanikele otseses mõttes eluohtlikuks, ehk teisisõnu- riik, mis peaks kodanikke kaitsma on asunud kodanikke kahjustama.
Maanteeamet kui riiklikku järelevalvet teostav asutus ongi riik- seda otseses mõttes.
Töötavast elanikkonnast on varsti pea kolmandik selliseid rahva poolt ülalpeetavaid ja hüvesid nautivaid "spetsialiste", kes mõnuga rahvale taha keeravad.
10:54 03.04.2020
Ongi käes (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Selleks, et selliseid lollusi genereerida on Maanteeametis 524 töötajat, puha tipp-, vanem-, juhtiv- ja niisama spetsialisti. Tegijat!
Loeme "viissada kakskümmend neli".
11:43 03.04.2020
R.K. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Neid allkirju ja nõusolekuid tuleb meil paljudes kohtades anda. No kasvõi veebipoest otstmise korral nõustute andmete töötlemisega. Huvitav miks? Tavapoes ei pea ju mingeid nõusolekuid andma. Operatsioonile lähete, annate allkirja mu meelest. Ise pole käinud, aga räägivad. Kunagi kui diislitesti hakati tegema, tuli allkiri anda. Kas ka nüüd, pole aimu, pole ammu diiselautot olnud. Tegelikult, mis seal tsikli juures siis teistmoodi on. Neid äkkipidurdusi tuleb liikluses küll ja veel ette ja kusjuures ootamatult. Ülevaatusel on see plaanitud, ettekavatsetud.
Aga noh, eks neid lollusi tule aina juurde, kui iga mats oma mätta otsas kraaksub. Istume mõnusasti juhitamatul vankril, seljaga sõidu suunas ja pobiseme omaette habemesse, et see krt sõidab ju kraavi, aga ohje ei haara ja maha ka ei hüppa. Või mis?
12:18 03.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Ega siis ainult tsikli pidurite testimisega asjad segased ole. Saatsin eile 3 kirja kuhu vaja ja teen sellest kirjast väljavõtte, et saaksite aru kui suure probleemi ees me tegelikkuses oleme.

MIS SIIS ON HALBA aeglustusmõõdiku kasutamise juures?
1.Vastavalt liikluspolitsei vastusele nemad ei aktsepteeri mitte mingil tingimusel avalikel teedel katsetusi.
2.90% ülevaatuspunktidest PUUDUB pidurite katsetusteks vajaminev eraldatud kinnine territoorium, seega tuleks sulgeda enamus ülevaatuseid kuna nad ei täida MKM 77 lisa 2 https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1190/7201/9009/Lisa_2.p
df#
olevat kus on kirjas: 5. Ülevaatuspunkti territoorium peab võimaldama ülevaatuse kõigi vajalike kontrolloperatsioonide teostamist.
3.Kui on olemaski territoorium siis ei luba liiklusseaduse § 15. Sõidukiirus 6) õuealal 20 kilomeetrit tunnis. https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv tester aga “nõuab“ tunduvalt suuremat kiirust 35 - 40
4.Paljud ülevaatused rendivad ülevaatusruume kus on kehtestanud kinnisvara omanik kiiruspiirangud, näiteks meie territooriumil on see mitte üle 5 km/h.
5.Kasutades piduriaeglustuse mõõtjat võib auto “käest minna“ kui on pidurite erinevus liiga suur ja seda auto liikumissuuna lubamatut muutmist saab teada alles siis kui on see juba juhtunud. Samuti ei ole harvad juhtumid kus ohututes tingimustes pidurite rullstendis lõhkeb piduritoru või pidurivoolik ja kui see juhtub kiirusel 40 km/h siis ma ei kommenteeriks edasi. Küll aga teades, et vanim ülevaataja on 82 aastane siis ma ei ole kindel kui kiiresti saab pidama auto vanur? Selline võimalus auto osalise juhitamatuse tekkimiseks esitab katsepolügoonile väga suured nõuded platsi mõõtmetes ja ohutustehnilistes lahendustes. Siit kivi ülevaatusarenguid tegevate “seaduseseppade kapsaaeda“ – miks oli vaja kuulata ärimehi kes nõudsid 100 meetrise katseraja kohustuse lõpetamist?
6.Veerand sajandit pidureid testinuna väidan, et kui on telje kohta pidurite erinevus näiteks 35% mida olen mõõtnud staatilisel rullstendil siis ei pruugi auto pidurdamisel kõrvale kiskuma hakata. Klient kes tuli ülevaatusele ja tema auto pidureid kontrolliti aeglustit kasutades saab vastuse, et pidurid on korras – see aga võib olla VALE sest piduriaeglustusmõõtja „EI näita“ pidurite erinevust telje kohta…

Tähelepanelik lugeja ehk jättis meelde, et meie riigis PEAB sulgema enamus ülevaatuspunkte kuna nad ei vasta kehtivale korrale!!! Teades, mis riigis me elame ei ole mõtet imestada sest siin VALITSEB AMETNIKE SUVA.
13:41 03.04.2020
n. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
"Teades, mis riigis me elame ei ole mõtet imestada sest siin VALITSEB AMETNIKE SUVA."

Ühe ameti pealt ei saa teha järeldusi kogu riigi kohta. Teiseks, ei riigis ega eraettevõtluses ei võeta eriti tõsiselt inimesi, kes liiga emotsionaalsed on. Mul on kõrvaltvaatajana tunne, et teil on maanteeametiga väga palju emotsioone mängus. Kirjutage mõistlik, emotsioonivaba avalik kiri ja saatke see nii maanteeametile kui ka meediale. Mõistlikud kirjad saavad alati vastused.
19:05 03.04.2020
Ongi käes (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Peadirektor- ehitaja
liiklusdirektor- insener?
strateegiadirektor- majandusharidus
teehoiudirektor- teeehituslik kõrgharidus

liiklusjuht- sotsiaaltöötaja
liiklusjuht- raamatupidaja
liiklusjuht- keskharidus
teeaseadmete ekspert- keskharidus

eksamiosakonna juhataja- ehitaja
riskijuht- avaliku sektori juhtimine

jne... kõikvõimalikud sotsiaalharitlased, ärijuhid jms haridused.
Ikka ja jälle tuleb meelde Sotsminni skandaal:
"Eriarstide sõnul on erialase ettevalmistuseta ametnikud ebakompetentsed.

Sotsiaalkindlustusametis töötab suur ametnike kogu, kes otsustab selle üle, kes ja mis alustel on õigustatud teenuseid saama. Näiteks ekspertiisi ja sotsiaaltoetuste osakonnas töötab 39 ametnikku, kellest 21 on keskharidusega, kellest üks on kokk, üks maaler ja üks majutusteenindaja, ülejäänud 18 on lihtsalt keskkooli lõpetanud inimesed. 12 ametnikul on tehniline ja põllumajanduslik kõrgharidus ja ainul kuuel on ameti enda kehtestatud erialane pädevus.

Maalri ja koka ettevalmistusega peaspetsialistide tööülesanne on puude raskusastme tuvastamine ja puuetega inimestele sotsiaaltoetuste määramine ning püsiva töövõimetuse ja lapsinvaliidsuse tuvastamine."

Mida te veel näiteks soovite?

20:47 03.04.2020
Kah ülevaataja (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Olen olnud ülevaataja peaaegu 19 aastat ja näinud kõike.Sellist jäma nagu praegu toimub ei ole näinud ja ei taha ka rohkem näha. Mingid tagatoa "füürerid " teevad seadusi ja tegevusjuhendeid, mis on täiega ülevõlli? Maanteeamet ja tehnoülevaatuspunktid on head koostöö partnerid, nalja koht.Ma olen seda tööd armastanud ,aga enam mitte. Igal
hommikul küsin endalt miks ma selle jamaga tegen ,aga loodan ikkagi et midagi paremaks läheks ,aga tundub et ei.Ja loota et tuleb noori ülevaatajaid juurde tuleb ei tasu loota , keegi ei taha sellise pingega töötada.
07:40 04.04.2020
... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Tahaks teada miks nad seda teevad, miks nad tahavad keerata pekki sujuva ja mugava liikluse ning miks kepivad ajusid ülevaatusega? Kas sellepärast, et pukki on saanud kibestunud ja kättemaksuhimulised väiklased inimesed, kes koolis omal ajal peksa saanud ning nüüd tagasi teevad või on palk ja preemia need, mis sunnivad pidevalt "tööd" tegema ning ainus töötulemuste mõõtevahend on kuu-kvartali-aasta jooksul produtseeritud paberihunnik? Ükskord oli telekas mingi lõuna piirkonna kubjas ja püüdis selgitada, miks Tõrva sissesõidul liiklus pekki keerati. Ausalt öeldes oleks sellise juntsu koht veel akneravi kliinikus ja emme põlle all, aga näed- kuskilt mingi diplomi saanud ja juba juhib miskit allüksust või haru või mida iganes.
08:37 04.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
To:n
Olen Maanteeametile saatnud 200 kirja kuna mul on kirjade register. Neist kirjadest on kasu olnud paaril korral. Mis puudutab emotsioone siis on Maanteeamet see koht kus minu inimväärikust alandas direktori asetäitja tehnika alal ja pealtvaatajateks oli tehnoosakonna juhataja, ning veel üks ekspert. Seisin härra R. E. ees ja tema karjus minu peale niikaua kui ma murdusin, hakkasin üle kere vappuma ning lubasin edaspidi kooskõlastada omad mõtted direktori asetäitjaga isiklikult. Vene sõjaväes pidasin vastu, oma kallis ARK-s aga ei.
08:53 04.04.2020
K.T. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Aga kuidas siis siiamaani neid tsiklite piduriteste tehti? Sõidan ka veidi mootorrattaga. Tsiklimeheks ennast ei pea ,sest ei ole oma vabadust ühelegi klubile maha müünud.
Kas see ülevaatuspunkt ,kus olen juba kaheksa aastat käinud ,toimis siis minuga ebaseaduslikult? Nimelt pani ülevaataja maha kaks majakat ja käskis mul sõita 30 ne ja 40 ne vahelise kiirusega ning majakate vahel pidurtata korraga käsi ja jalgpiduriga. Ise naljatas alati ,et kui pidama ei saa ,siis uurime ,kas on tsikli viga või puudub oskus pidurtata. Mis siis nüüd teisiti on ja milleks ma valmis pean olema ,sest varsti ülevaatus ees.
09:10 04.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
annad tsikli ülevaatajale ja las pidurdab ise ja testib.autosse nad on küll mihklid ronima.hea mugav ju.millegipärast mootorratta selga nad eriti ei kipu ja tahavad ,et klient ise teeb nende eest kõik toimingud ära
09:59 04.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kuna traktoritele lubatakse piduritesti teha alates 6 km/h siis tehti ka mootorratastele piduritesti tavalise jooksukiiruse pealt ja ei peetud kinni 30 km/h vajadusest. Meie lõpetasime kohe tsiklite piduritestid kuna ei suuda tagada vajalikke ohutustingimusi. Väga paljud rikkusid kiiruse nõudeid kuna Maanteeameti kontrolli ei huvita õues toimuv sest sinna kaamerasilm ei ulatu, nüüd aga pannakse külge GPS kiiruse lugejaga aeglustusmõõtja. Tsiklil istuja ühest silmanurgast jälgib teed ja teisest mõõteriista näidikut ja siis teeb pidurduse või mitu kui näitajad ei vasta nõuetele. Usutavasti lähevad paljud tegema testi sinna kus tsiklite piduristend.
10:59 06.04.2020
K. T. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Niisis, ilm täitsa ok,panan tsiklile hääled sisse ja lähen vaatan mis inimkatseid minuga seal ülevaatused tehakse.
11:33 06.04.2020
. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kui ellu jääd, anna siis teistele ka teada.
18:03 06.04.2020
K. T. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Ellu jäin ja suurest rõõmust tegin väikese sõiduringi kah - täitsa mõnus oli üle tüki aja sõita.
Niisiis, piduritestist. Tingimused peavad tõesti head olema ja linnatänaval, kus auto autos kinni seda testi ei tee, aga eks tingimused peab ülevaatus looma. Test iseenesest väga lihtne, lihtsam kui majakat vahel pidurdamine. Pidureid "raiuda" ei ole vaja, lihtsalt vaata spidoka pealt, et kiirus üle kolmekümne ja pidurda intensiivselt sujuvalt. Aparaadi pealt pole mõtet kiirust vaadata.
16:40 07.04.2020
Siit veel (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
vabandust, üks k kadus ära! Ikka tegelikkus.
16:57 07.04.2020
maaks
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Käisin kah rattaga ülevaatusel täna - jäin ellu :-)
17:31 07.04.2020
K. T. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
See, et peab olema tingimused tagatud on õige, aga mingit äkkpidurdust küll vaja ei ole ole. Eile käisin ja tegin piduritestist, ju siis käin ülevaatuspunktis mis ei kuulu sinna 90%hulka, tingimused olid head ja ülevaataja ütles, et ära pidurit "raiu" vaid pidurda intensiivselt sujuvalt. Nii ka tegin ja test oli ok.
18:36 07.04.2020
Küsiks käinutelt (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kas allkiri võeti kuis enne langevarjuhüpet?
19:41 07.04.2020
... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
klge mis kamm nende tsiklistidega on, et maanteel vänderdavad vahel nagu ussid? proovivad, millal pikali kukub?
21:11 07.04.2020
... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
21:24 07.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
To: KT ja teistele.
Ütlesite ... ju siis käin ülevaatuspunktis mis ei kuulu sinna 90%hulka. Mind on riik kontrollimiste käigus ja teistes ülevaatuskohtades koostatud kontrollimisprotokollidega "koolitanud" tehnoülevaatajaks kes on absoluutselt kuulekas. Ma rikun tihti kehtivat seadust selleks, et täita Maanteeameti juhiseid samas hädaldan tobedate ülevaatusreeglite ja juhiste kallal kuid kuuletun - "nutan" aga käsku/juhist täidan. Minul on tekkinud tänu saadud koolitusele riigiametnike suhtes teatud talumatus ja soov neid korrale kutsuda. Kui ülevaatajaid karistatakse liiga karmilt liiga väikeste üleastumiste pärast siis teades kui r ä i g e l t rikuvad reegleid ametnikud tekib tahtmine lajatada täiega ja nõuda ka ametnike poolset 101% reeglite täitmist. Millegipärast arvan, et seal kus käisite EI ole vastavaid tingimusi st. ei ole KINNIST eraldatud territooriumi kus lisaks tsiklitele saaks teha pidurite aeglustuse teste autodele. Kinnise platsi all mõtlen piiretega eraldatud ala 100m x15m meetrit kus ei kehti liiklusseadus mis keelab üle 20 km/h õuealal. Jah saan aru, et hea kui kusagil saadakse hakkama minimaalse ruumiga samas olen valmis oma "enda saba hammustama" ja sulgema oma putka ja 90% ülevaatustest mis TEGELIKULT ei vasta territooriuminõuetele mis tõi kaasa aeglustuse mõõtja kasutuselevõtt. "Kõik" ülevaatused kinni selleks, et saaks vallandada ministeeriumist ja teistest ametitest teemat otseselt puudutavad elukauged ametnikud kes oma tapva kompetentsiga tõid kaasa "seadusliku anarhia".
21:46 07.04.2020
K. T. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Mingit allkirja ei võetud.Instruktaaz oli küll, aga sellest kirjutasin eespool. Mingi aeg, kui mööda sõidan, teen testikohast pilti [kui lubatakse] siis saab hr. Millert kah näha, et on olemas sihuke koht.
21:56 07.04.2020
Küsiks käinutelt (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Seega siis rikkus ülevaataja Issanda armust tema asemikuks määratud Priit Sauk-i kõrget käsku ja saab karmilt karistatud!
Ohutus peab olema tagatud sinu allkirjaga, et sa tagad ise ohutuse!
21:56 07.04.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kindlasti on selliseid kohtasid ja väga hea aga on väga palju ka neid mis tuleks sulgeda kuna ei vasta nõuetele, üks koht on Maitene OÜ ülevaatus kus ei saa teha aeglusti kasutusega testi autodele ruumipuuduse pärast. Minul on 1000€ mõõtja veel tootja pakendis ja sinna pakendisse ta jääbki kuna riista puudumine teeb võimalikuks putka kinnipanemise kohustuse vormistamise. Minule ei pea fotot pakkuma aga kui teised teada saavad kus saab, siis lähevad oma madallennuaparaatidega sinna kus Teiegi käisite ja see on OK.
18:18 16.06.2020
Pedro Bella Roosa (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
1. Mida rohkem ma Eestis seda tehnoülevaatuse teemat olen uurinud, seda vastikuma ja silmakirjalikuma mulje kõik sellega seonduv on jätnud. Must äri ja inimeste narrimine, mille taustal paistavad nn "ärimeeste" irvitavad lõustad.
2. Olen nõus eelmise arvajaga, et kui ohtlikke lekkeid ei esine, kui väljalaskesüsteemi vigu pole, tuld! Milleks sõidukiomanikele iga-aastast ajukomposteerimist teha? Ahaa, raha raha, et vaja ikka kasseerida kasvõi pettuse ja valskuse abil, aga ikkagi ... soe ja mõnus tunne, et sai jälle kaaskodanikule ära panna, tasku s..ttuda jne???
3. Ärge midagi rohkem muutke, sest kui juba muutma hakkate, siis nagu ajalugu tõestab - ainult idiootsuse ja lolluse suunas? Või kui väga soovite: tehke roosa ohutusvest ja roheline tulekustuti kohustuslikuks ja muu olgu igaühe enda suva järgi nagu kellegile rohkem meeldib ja tootjapoolsed juhendeid järgida.
4. Kurb, et Eestis reguleerivad sõidukite tehnoülevaatust puudutavaid õigusakte kuritahtlikud lurjused. Kui muu enam ei aita, tuleb abi loota karmavõla tasumisest ja vajadusel ka füüsilise vägivalla rakendamisest, sest elu on tõendanud, et seda viimast te ju nii väga ihaldate!
22:05 02.07.2020
Haldusakti Ametnikk (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Jah, vastab tõele info, et avalikus sektoris töötavate isikute arv on palju enam kui vaid avaliku teenistuse seaduse tähenduses riigi teenistuses olevate ametnikke arv. Laristamine on meeletu, seda teab igaüks, aga see kehtib ka vaid nn "kõrgema korruse" ametnike kohta. Seejuures väga naiivne peab olema inimene, kes arvab et korruptsiooni Eestis ei esine. Taustaks kuulake laulu: "Mul on rahva raha, ma teen mis tahan!"
19:03 05.07.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Regulatsioon mis ei pane kulme kergitama, küll aga on tugevas konfliktis kaine mõistusega. Ametnikud on loonud regulatsiooni mis sarnaneb meeste jaoks õigusega siseneda spas naiste riietusruumi ja dušši allagi kui kodunt väljudes panna selga naistele mõeldud kampsuni... Hiljuti vormistasin ülevaatuse sedaankerega sõidukile mis muutus sõiduautost veoautoks kui eemaldati tagaistmel keskelistuja ohurihmad. Tegin isegi foto tollest sõidukist mille kere muutus ohurihma eemaldamise tõttu k a u b i k u k s mis kohandatud laste vedamiseks kuna tagaistmetel oli kaks laste turvatooli. On ju siin foorumis leitav näiteks ka foto nelja roomikuga autorooli, katusega ja kallutavat kasti omavast mootorrattast.
15:36 19.08.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kas keegi oskab selgitada mida tähendab märge reg. tunnistusel - LUBATUD KASUTADA: S.1 SÕIDU AJAL 4 ISTEKOHTA. Tegemist on nn. veoautoga kus 5 inimese jaoks istekohad koos ohurihmadega. 945 MJZ Minu rumal pea seedib teemat nii, et kui masin liigub töösõitu tehes siis on veoauto ainult sel juhul kui istmetel 4 sõitjat. Kui aga istuks masinas 5 inimest siis ei saa seda kasutada ametisõiduks veoautona kuna sõiduki liik muutub 5 sõitjaga sõiduautoks.
16:12 19.08.2020
maaks
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
https://www.mnt.ee/et/liiklusregistri-andmevaljad
ühenduse ühtlustatud kood S.1
ISTEKOHTI KOOS JUHIGA
ISTEKOHTADE ARV k.a. JUHIKOHT

Kontrollida sõidukis olevate istekohtade arvu vastavust registreerimistunnistusel olevaga.

Istekohtade arvu määrab sõiduki valmistaja.

Iste — ühele täiskasvanule mõeldud ühes tükis konstruktsioon koos istmekattega, mis võib, aga ei tarvitse olla sõiduki kerega lahutamatult ühendatud. Terminiga tähistatakse nii üksikistet kui ühele isikule mõeldud pinkistme osa.

Istmete hulka arvestatakse ainult sõiduki sõidu ajal kasutatavaid istmeid. Kui M2 ja M3 kategooria sõidukis on istmeid, mis on mõeldud kasutamiseks ainult seisva sõiduki korral (nt liikuvad raamatukogud, mobiilsed kliinikud), peavad sellistes sõidukites sõidu ajal kasutatavad istmed olema kasutajatele selgelt tähistatud.
EDIT: Kokkuvõte - selles sõidukis tohib sõidu ajal koos juhiga viibida ainult 4 (neli) inimest. Sõiduki liik selles viibivate inimeste arvust ei sõltu. Või oli see katse nalja teha? Minu vabandused sellisel juhul.

Muudetud 19.8.20 16:18

20:52 20.08.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Ei ma ei tee nalja, ma osutan raskelt mõistetavale tekstile reg. tunnistusel. Lihtsam kui oleks reg. tunnistusel näiteks kirjas - lubatud 4 sõitjat. Reg. tunnistusel aga antakse mõista mingist “S.1 sõidu ajast“. Jätnud tekstist ära S.1 oleks kõik selge, nii lihtne see ongi. Minu jaoks on tegemist korruptsiooniga kus kasutades jokk skeemi, tehakse tobekeeruline regulatsioon selleks, et sõiduautona toodetud sõidukid muuta paari sõna kasutusega (SÕIDU AJAL 4 ISTEKOHTA) juriidiliselt veoautoks.
Nõustun, et sõiduki liik selles viibivate inimeste arvust ei sõltu nii nagu sõltub sõidukis viibivate inimeste arv sõiduki liigist. Küll aga sõltub meie riigiametnike arvates sõiduki kategooria M1/N1 sellest mitu inimest lubatakse sõidukisse olenemata sellest mitu istekohta on paigaldanud sõidu autosse selle tootja.
16:59 25.08.2020
noojah (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Kui see siin on olnud siis sorry. Lugege milliste asjade eest ülevaatajad ettekirjutusi saavad https://www.mnt.ee/et/ametist/ettekirjutused-ja-muud-otsused
#tab-1
19:25 25.08.2020
. (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Mnjaa, täitsa pu..is... Ülevaatajad lasevad end sõna otseses mõttes näkku n..da ja on sellega rahul. Rattalaagri lõtk, ohutuspakett jne- milleks selline ajudek.pp?
19:27 25.08.2020
Ants08 (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Leidsin sealt Käpp Grupp oü. Kas see on ülemaailma tuntud ja suurde Käpp gruppi kuuluv ettevõte?
19:49 25.08.2020
Huvitav õigusruum meil (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Vaatame siis, kes ja mis hariduse ja väljaõppega on hiromandid, kes tuvastavad video järgi rattalaagri lõtke, juhtimisseadmete rikkeid ja muud paranormaalset.

Rimm-
Haridus
Eriala:
autode ja masinate remont
Haridustase:
Keskharidus

Tiitson-
Haridus
Eriala:
õigusteadus
Haridustase:
Kõrgharidus

Orr-
Haridus
Eriala:
Autodiagnostik
Haridustase:
Keskharidus

Pärna-
Haridus
Eriala:
transpordiehitus
Haridustase:
Kõrgharidus

Sepp-
Haridus
Eriala:
metsamajandus
Haridustase:
Kõrgharidus

Korjas-
Haridus
Eriala:
ärijuhtimine-personalijuht
Haridustase:
Kõrgharidus

Kukk-
Haridus
Eriala:
teedeehitus ja geodeesia
Haridustase:
Kõrgharidus

Schmidt-
Haridus
Eriala:
majandusõigus
Haridustase:
Kõrgharidus

Lepp-
Haridus
Eriala:
korrektsioon
Haridustase:
Kõrgharidus

Nagu näeme, on majandus-, õigus-, metsaharidus nt, üks vangivalvur, kuid keegi neist pole läbinud selgeltnägemise- nõia-, prohveti- vms koolitust, millise alusel nad võiksid väita, et monitorist vaatavad oma röntgensilmadega ja defekteerivad ilmeksimatult rikkeid, vigu jms.
Aga Eestis on ammu kombeks, et saab igast sitta korraldada pelgalt oletuste (luulude) põhjal.
Olles lugenud mõned "leppetrahvi otsused" läbi- iga majavalitsuse jurist võidaks sellise sogaja kohtus.
22:16 25.08.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Härrad Viktor Orr ja Robert Rimm teevad väga head tööd ja valdavad tehnoülevaatuse teemat perfektselt ja veelgi paremini teavad nad oma õigusi ning kohustusi - Braavo. Olen auto24 tehnofoorumis väga kaua protesteerinud küsitavate nõuete vastu ja ainult üksik ülevaataja on osanud kaasa mõtelda. Paras karistatud ülevaatajatele kes saavad nüüd tunda kuidas nende ükskõiksus liigselt karmide reeglite osas ja küsitavate reeglite kohalt, saab täna karistatud seaduslike meetmetega. Minu kirjutised eraldi failidena või siis pikemate kirjadena mis saadetud kõikidele ülevaatajatele viimaste aastate jooksul nagu "Naabri kassil sündisid pojad"; Nii need asjad ei tohiks käia" ; "Olen hämmingus"; "Kuhu me niimoodi jõuame"; "Usalda aga kontrolli"; "A-ülevaatusest ja muustki"; "Usalda aga kontrolli Vol2"; "Peatage Lennuk"; " Nagu kirik keset küla"; "Taevas kukub alla"; "Vin koodi muredest" ; "Ikka vinist" ; "Probleem" ja ka siin foorumis - "Nõuded mis panevad kulme kergitama" ja veel pool tosinat märgukirja ning pöördumist ülevaatajate poole ON KÕIK JÄÄNUD ülevaatajate kui LAMBAKARJA juhmiks molutamiseks. PARAS MEILE! Ka siin foorumis on parasjagu inimesi kes peavad vaata et ainuõigeks mida teevad riigiametnikud. Veelkord - tublid inspektorid kes teevad oma tööd perfektselt. Ei pea pahandama ülevaatusreeglite täitmist kontrollivate inimeste tegemiste peale ega pahandama, et miks on rahatrahvid nii kõrged. Mis puudutab trahvi siis ei protesteerinud ükski inimene selle suuruse pärast kuigi ta oli teada ülevaatuspunkti ja MA halduslepingus. Pahandama peab argpüksidest orjameelsete ülevaatajate ja diletantidest ülevaatuspunktide omanike peale kes on lubanud muuta ülevaatusreeglid sellisteks milliste väga suure osa vastu ma protesteerin siin 15 aastat!
05:09 26.08.2020
väike vend (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Vaatasin suure enamuse tehtud leppetrahvide ja ettekirjutuste asjaolud läbi ning minu arvates on nende näol tegu ühe parema materjaliga, mille pinnalt argumenteerida tehnoülevaatuse kohustuse kaotamist.

Leppetrahvide osa eriti. Tundub, et nende määramine toimub täiesti ametniku suva järgi. Leppetrahve on võimalik nõuda kuni 9600 eurot, kuid kõige suurem oli vist 700 eurot ja kõige väiksem 50 eurot. Pole võimalik tuvastada mitte mingeid seoseid määratava leppetrahvi suuruse ja rikkumiste raskuse, korduvuse või rikkumiste hulga vahel.

Mina näen siin korruptsiooniohtu. St on võimalik, et sõidukil olevate rikete parandamise maksumus ületab olulisel määral nende rikete kontrollimata jätmise eest määratavat leppetrahvi, sellisel juhul on sõiduki omanikul/kasutajal otstarbekam leppida kokku altkäemaksus summas 200-300-500 eurot + ülevaatuse tavatasu, ning saada positiivne otsus, selle asemel, et autot remontida. Vaadates natuke mõningate kasutatud autode turul tegutsevate ettevõtete tausta, kriitikat ja tegevust, tundub, et selline skeem ongi juba levinud praktika.

Samuti on huvitav, et leppetrahve määratakse paljuski VO vigade märkimata jätmise või olemasolu kontrollimata jätmise eest, samas kui nende vigade olemasolu ei oma erilist tähtsust selle osas, kas sõiduk läbib ülevaatuse või mitte.

Lisaks ka see, et tegu on LEPPEtrahviga, st eesmärgiks ei ole distsiplineerida (eriti summasid vaadates) vaid lihtsalt kafkalikus bürokraatias vähetähtsate möödalaskmiste eest raha kasseerida.
06:58 26.08.2020
.................... (registreerimata)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Riik riigis, seadused nagu oleks aga mitte kõikidele ? Kihnu saarel on üle poolte sõidukitest ilma ülevaatuseta, käiakse mandril jne. Saarel rahvast vedaval kastikal pole ülevaatust juba viimased 6 aastat ja pakutakse päris teenust. Keegi on alati kuskil kellegist võrdsem.
09:03 26.08.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Nõuded mis panevad kulme kergitama.
Mis teema juures iseloomulik siis "bardakiga" ülevaatusel on nõustunud õiguskantsler-id kes on saanud lugeda minu proteste. MKM vastab minule kirjalikult, et Maanteameti tehnoosakonna inimesed omavad õigust määrusetekste OMA SUVA järgi tõlgendada ja käigupealt muuta - KUNA MA direktor ei ole väljastanud käskkirja mis kohustab ülevaatajaid kasutama ülevaatusprogrammi Aris-2... Nüüd siis on mindud nii kaugele, et MA omab õigust anda juhiseid mis annavad ülevaatajatele õiguse rikkuda kehtivat korda. Panen siia väljavõtte aasta tagasi tehtud märgukirjast - Seetõttu on Maanteeameti poolt on aktsepteeritav ka olukord, kus sõiduki registreerimistunnistus esitatakse sellele sissekande tegemiseks peale tehnoülevaatuse teostamist. Tähendab Maanteeameti poolt kutsutakse üles KÕIKI ülevaatajaid rikkuma korda tegemaks ülevaatust ilma reg. tunnistust kliendilt saamata. Selle juhise saatis inimene kes MA kodulehel teatab - Loen videokaamerate kasutuselevõttu oma töösaavutuseks. Lisan omalt poolt, et kaamerad on räigelt hea haldustava rikkumisega saavutatud kuna nende eest maksime meie ise. Maksime kuna anti ette värdjalik leping - kui ma kaamerat ei osta MA jaoks siis ei saa ka lepingut mis lubab teostada ülevaatust. Olukorraga ei tegele ka Riigikogu majanduskomisjon mis on saanud ühe riigikogulase kaudu infot olukorrast tehnoülevaatuse süsteemis sest olen andnud EKRELE üle 40 lehekülje õiguslikku analüüsi ja faktitõdesid sisaldavat materjali.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.