Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: HONDA LEGEND 2006

22:02 30.09.2018
kalev_a
Honda Legend 2006
Tere. sooviks kuulda kogemusi antud autoga. Kuidas on mootor,käigukast ja kuidas peab vastu see 4vedu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=101&a
mp;aj=&b=1&bw=463&ae=2&af=50&ag=0&ag
=1&otsi=otsi
08:47 01.10.2018
Mr.Mõmmi (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Tere

Endal on 2008 aasta ja 125 000 km sõitnud masin. Peab hästi vastu, miinused on käigukast mis on suhteliselt uimane arvestades, et masinal veidi kilovatte on ja kütusekulu on ka ca 14 l 100-le, enamasti sõidan linnas. Mootorile ja veoskeemile ei saa midagi ette heita. Olen ainult vahetanud tavapäraseid kuluosi.
15:58 01.10.2018
Matuuks (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Hea näha, et keegi kirjutab siia reaalse kütusekulu ja ostja saab õiget infot. Ise ka sellist pilli piilunud, aga hetkel sõidan liiga palju, et mugavus vs kütusekulu ära tasuks.
18:09 01.10.2018
dddd9g (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Endal 2006 aasta pill, mootor ja käigukast pole remonti vajanud, võrreldes Lexusega on käiguvahetusi tunda aga nelivedu kompenseerib.Talvel keskmine kütusekulu kipub 15l peale, suvel 13. Lisaks hooldustele on paar releed ootamatult läbi läinud ja hiljuti starter.läbisõit 175t. Kui korras auto leiad on soovitamist väärt.
21:20 01.10.2018
kalev_a
Re: Honda Legend 2006
Tänud vastuste eest. Ennem omasin lexus gs 300 2006. Kütusekulu ei oma väga suurt tähtsust, sõidud enamuses maanteel ja harva. lexusel olid 90kmh sõites pöörded 1500 juures. Palju hondal? Minul põletas lexus õli, kuid co oli ülevaatustel alati väga väike ja sellega ma oma pead ei vaevanud. Ning remontisin ka käigukasti. Tähtis ongi see muu tehniline pool.Kuidas kontrollida 4veo korrasolekut? Välismaa foorumid ka küllaltki tühjad jutust. Kahjuks valik väga väike, ainult kaks autot müügis
22:28 01.10.2018
Kärss
Re: Honda Legend 2006
# Välismaa foorumid ka küllaltki tühjad jutust. Kahjuks valik väga väike, ainult
# kaks autot müügis

Kui Sa googeldad ja jõuad selleni, et neid eriti ei taheta käest ära müüa ning vigadest eriti kusagil ei räägita, võta seda kui otsingu tulemust. Ju sel on põhjus! See käib autode kohta ka üldisemalt, et on autod, millega sõidetakse vaid liisinguperioodi lõpuni ja seejärel vahetavad omanikke iga aasta-paari tagant, teiste autodega sõidetakse samas kaugelt üle kümne aasta ning omanikul on raske leida põhjusi, miks peaks seda uuema vastu välja vahetama. Ka järgmisel omanikul.

Kui muus osas GS meeldis, siis neliveolisi GS-e müüakse muidu kah üsna sarnases hinnaklassis. Hetkel pole jällegi Eestis ühtegi müügis, aga neid ikka aegajalt mõni müüki tilgub ja piir tagant leiab kah nii põhja kui lõuna poolt. Üks lambinäide, konkreetsest autost ei tea midagi. Ei ole soovitus, ma ei oska ise neid võrrelda, kuna neliveolise Legendiga pole kunagi olnud võimalust sõita
https://en.autoplius.lt/ads/lexus-gs-300-3-0-l-saloon-sedan-
2006-petrol-7329085.html


Huvitavaid ja erilisi autosid tasub vaadata ja ka tellida sealt, tutvusringkonnas rohkelt positiivseid kogemusi nendega, tänaste seadustega saab need ka arvele juba üsna vähese ümberehitusega. Soomes tuntumad toojad vast nemad, ehk leiab nende valikust midagi sobivat. See polegi niiväga teemaalgatajale mõeldud, vaid pigem neile, kes kunagi hiljem selle teema siit otsinguga leiavad, mõnda vähelevinud japsi otsivad ja kelle jaoks RHD ei ole künniseks (minul nt ei ole)
https://japanimports.fi/index.php?pageid=5&lang=fi
http://www.jdmoutlet.fi/vaihtoautot/?orderby=price&dir=d
esc&list_type=large
10:28 02.10.2018
Grandmaster B (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Miks Legende nii vähe müügis on ja miks sellest mudelist nii vähe infi liigub? Peamine põhjus seisneb selles, et neid autosid müüdi ka uuena väga vähe. Kallis hind ja Honda märk - need ei käinud omavahel kokku ja selles segmendis eelkõige kaubamärki hindavad ostjad hääletasid rahakotiga Saksa suure kolmiku poolt. Mis ei tähenda, et Legend oleks olnud halb auto. Vastupidavus näitajad on olnud väga head. Tuleb aga meeles pidada, et tegu ei ole enam Accordiga. Kui asi ükskord remonti küsima hakkab, võivad remondiarved väga suured olla. Lausa jaburalt suurelt. Sageli on varuosadest saadaval ainult A varuosad. Kui mälu ei peta, siis ääretult kallid olid igasugu keredetailid - tiivad, tuled jne. Rohkem kui kümne aasta vanusel haruldasel igapäevakasutuses oleval autol võib see suureks problemiks osutuda (kaskot sageli enam ei ole).
16:53 03.11.2018
raiko123
Re: Honda Legend 2006
mul ka 2006 peale hoolduse pole midagi teinud vala benssu ja sõida
21:05 03.11.2018
Honda entusiast (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Legendid on läbi ajaloo alati olnud ülimalt vastupidavad, nii ka see isend, mida teemaalgataja otsib. Ei tasu karta selle isendi ostmist, kui just kütusekulu probleemi ei valmista, kuna see on tal küll ainus miinus. Sõita on mugav ja nelikvedu töötab hästi. Hea alternatiiv muudele selle klassi autodele!
21:30 03.11.2018
Teetro12 (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Tere! Jahutusradikast jooseb käigukasti jahutus läbi, see ussitab ära ja kastis jahutusvedelik. Remont ülikallis, kast turbiiniga samuti. Sarniirid väga nõrgad, maksavad u 350 eur koos õõtsaga ja järgmises hooldes juba jälle lõtk sees. Roolilatti tekib lõtk. Pidurikettad 150 eur tk. Minekult uimasem kui gs 300 ja kütusekulu linnas u 14 ja maanteel 9. Salongi nahk väga kehv ja käetoed ja uksepolstrid kobrutavd.
22:58 03.11.2018
Teetro12 (registreerimata)
Re: Honda Legend 2006
Lisaks roostetab korralikult ukselinkide juurest ja tagatiivad. Kui sellise odava ostad saad korraliku peavalu ja raha läheb kohe 3-5000eur sisse kui sõita tahad.
Lexus gs 300 on vaiksem, väiksema kütusekuluga ja parema minekuga. Miinus lexusel väiksem pagass.
12:40 15.04.2020
veikosib
Re: Honda Legend 2006
Väga vastupidav tehinika. Olen sõitnud 2008 Eesti ajalooga isendiga alates 2015 aastast ja kokku ca 75K km siis 5 aasta peale. Selle ajaga pole tehnikaga midagi märkimisväärset olnud vaja teha.
120K on mootoririhmade hooldusvälp ja see "suur hooldus" maksis mulle 2015 aastal ca 700€ Catweesis.
Räägitakse ka roolivõimu pumbast - aga pigem tuleks selle probleemi osas jälgida roolivõimuvedeliku taset. Olen 2 korda 5a jooksul vahetanud seda ning pole sellega probleemi olnud. USA foorumites räägitakse ka seda, et õlitaset tuleb jälgida ja kui undama hakkab siis juurde kallata lihtsalt!
Käigukasti õli tuleb vahetada 3a või 60K km järel (võibolla mõnevõrra eksin aga nii on meelde jäänud).
AWD'ga pole probleeme olnud.
Salongis on ukse ja keskkonsooli nahkkatted nõrgad - aga lasin need üle teha BeeInterior'is ja nende tehtud töö on kenasti 5 aastat kestnud kulumismärkideta.
Keregarantii oli vist 12 aastat - see on kahjuks tänaseks läbi ja tuleb loota, et tehtud värviparandused kestavad. Aga üldiselt võib öelda, et eesti soolased talveteed tapavad kõik kered lõpuks nagunii ära. Ehk et tiivad/karbid tuleb nagunii 2-3 aasta tagant korda lasta teha et vähegi kestaks asi edasi.
Bensiinikulu on mul keskmine ca 12. Kui ainult linnas ja ummikutes jne siis eks ta sinna 16+ kanti jääb. Puhtalt maanteel ca 100kmh sõiduga jääb kulu sinna 8 peale. Kui ökotada ja 80-85 kiirusega venida siis kukub näit isegi 6-7 vahele.

Muudetud 15.4.20 12:43

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.