Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: UUE AUTO OSTMINE

17:54 01.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
üks asi on ekraanile kuvamine.hoopis teine,aga tähtsam on kasutusmugavus! igasugused puutetundlikud ekraanid ja telefonid on pornokuubis autos kasutada!
18:19 01.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
63amg (registreerimata) - millise navi kasutamine on mugav? eriti vihkan audi ratta keerutamist, isegi škoda ekraanil toksides saab kiiremini ja ohutumalt ( see on minu arvamus)
19:16 01.03.2019
wigry
Re: Uue auto ostmine
Hmm ise kasutan oma ilma igasugu navivõimaluseta autos navigeerimiseks telefoni kus ennem sõidu alustamist panen sihtpunkti ja siis panen telefoni käest ära ning telefon hakkab kenasti mulle ette lugema pöördeid. Pole vaja ekraani passida ega näppida.
20:31 01.03.2019
Valeriga nõus (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Ei meeldi ka need ratta keerutamised konsoolis, olen proovinud ja vaimustusse pole sattunud( pigem kaob tähelepanu sõitmisele). Mida rohkem neid naljakaid lisasid, mis häirivad autojuhtimist on tänapäeval minuarust liiast. Teatud juhiabid ei tohiks juhi tähelepanu kõrvale juhtida, see sama ju nagu (moblanäppimine roolis jne..).
09:40 02.03.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Veider hala selle Mapsi jms üle. Navid tänapäeva autodes on tavaliselt lihtsad kasutada, samuti pole Mapsiga ka kuskil hätta jäänud.
10:28 02.03.2019
A66 kettakeerutajatele (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Alati võib uuema Audi osta, kui ratast keerutada ei meeldi, seal väga tore puuteplaat, kuhu saab sõrmega väga mugavalt tähti ning numbreid maalida.
Lisaks on kõik juhitav häälkäsklustega sõidu ajal. Normaalne inimene ei määra teekonda nuppudega sahmides sõidu ajal.
10:41 02.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Ja kui Audi ei meeldi, siis alati võib uuema mersu osta, kus on võimalik ekraani juhtida nii rooli pealt kui otse ekraanile toksides kui ka puuteplaadi kaudu nagu tavalise arvuti touchpadilt. Seda kõike muidugi juhul, kui raha pole probleem.
09:15 06.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
# Autoturul ei eksisteeri ainult paarisajaeurised laibad, mida härra miskipärast
# neljakohaliste summade eest

See on mu absoluutne lemmikkommentaar siin teemas. Sest kui ta oleks piirdunud tänaseni oma esimese valikuga, oleksime saanud lugeda tõenäoliselt vaid kiidulaulu vanade autode aadressil ja see oleks täpselt sama pädev, kui tema praegu tehtud vana/uue järeldus. Nende järgmiste puhul inimene maksiski edevuse eest rohkem – lootis, et ainult ostes, aga pidi maksma ka püsikulusid rohkem. Artikkel ise on minu arvates pigem hea näide, mis on pealiskaudse “investeeringu” tulemus ja kui väike on huupi tegutsedes võiduvõimalus.

Teema on aga nihkunud mingite imelike isiklike eelistuste suunas. Kui nüüd keegi hakkaks kiitma vändaga aknaid, katuseluuki, manuaalkasti, nuppudega Nokia telefoni navigatsioonilahendust või keskluku puudumist, oleks tal täpselt sama palju õigus, sest need on isiklikud eelistused ja inimestel on erinevaid põhjusi eelistada erinevaid asju. Sellepärast las teisel olla õigus, mina teen omad valikud ikkagi enda eelistuste põhjalt ja sageli ka maksan rohkem asjade eest, mis on kellegi teise silmis mittevajalikud või täiesti mõttetud. Sellise paratamatusega oleks mõistlik harjuda, kuid samas siiski hankida omale kogemused ka sellega, mille suhtes on eelarvamused. Midagi uut juurde õppimata ei ole vanade “tõdede” korrutamisel eriti väärtust.
12:19 06.03.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Navi läheb ju nii harva vaja, vahet pole kui keeruline on. Ma ei mäleta millal sai kasutada Navi Eestis.
14:53 06.03.2019
maaks
Re: Uue auto ostmine
Navi (telefonis või siis eraldi GPS seadmena) olen eestis kasutanud (ei ole plaaniski kõiki Eesti tänavanimesid pähe õppida), aga sellegipoolest ei maksaks autos navi võimaluse eest seda raha mida automüüja küsib - lihtsalt sellepärast, et asi on mõtetult üle hinnatud (=mõeldud lollidelt raha ära võtmiseks). Rahaliselt saaks vabalt lubada, aga põhimõtted ei luba :-)
Eraldi korraliku GPS seadme saab ~200€-ga (eluaegsete kaardiuuendustega), aga seesama automüüja küsib 5...600€ palju kehvema seadme eest, lisaks väga paljud tahavad veel raha kaardiuuenduste eest.
Tagurduskaamera saaks minu käest 12p :-)
15:03 06.03.2019
saadanasilmamuna (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Ostan uue auto, mis täiesti plank ja hakkan igasugu Kodu Anttila jubinaid näiteks kaamerat juurde ostma ostma. On ikka mõnel mõtlemine.
15:32 06.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
Eelmisele: aga kui ainus ootus blangule lisaks ongi vaid tagurduskaamera, mis point on maksta siis kalli ja täiesti mittevajaliku navigatsioonisüsteemi eest lihtsalt paar korda päevas kaamerapildi vaatamiseks? Või kõrgema varustustasemega auto eest, mis seda kõike originaalis sisaldab? Mulle näiteks tahavaatepeeglisse integreeritud kaamerapilt vägagi meeldib, samal ajal filmib ka ettepoole toimuvat, hind alla 50 eurorubla koos transpordiga Eestisse. Ma pole müües sellist asja väljagi võtnud, kuna igale ostjale meeldib ja see on paljude jaoks nii uuema kui vana ostmisel just see tilluke asi, mis kallutab ostuotsust vormistama. Maksab ju vähem kui paagitäis või tüüpiline tingimisruum, ei oska kuidagi halvemaks pidada nt naise tööautol olevast originaalist ja parklas tagurdades on täiesti pohlad, kas selle eest kasseeris raha Audi, Anttila või Alibaba. Aga ega raha põletamine kah keelatud ei ole, eriti kui veel päriselt kah vajaliku lisavarustusega tegemist. Põletagu need, kellel on juba praegu liiga palju;)
16:00 06.03.2019
Per-Astra (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Olen sõitnud mõlema naviga, auto originaal on piiratud võimalustega, kuid kui sõidad mägedes ja pikkades tunnelites, siis auto navi sind hätta ei jäta. Teised kergekaalulised isendid näitavad igasugu imeasju, kuid võivad olla ebatäpsed, segavad ja sageli puudulikud, signaali kadumisel. Oma pead soovitan ka väga kasutada ja mälu trennida, seda läheb meil ikka vaja. Kasutan navi kaardipilti, marsruudi panen väga harva peale, soovitan kasutada ka kaarti, siis jääb midagi meelde ka.
16:59 06.03.2019
... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Korralik ja toimiv navi nutiseadmesse on üldiselt tasuta ja hätta ei jäta. Testitud neid omal nahal ja euroopas. Tunnelis pole satellidilevi, kuid sealt välja sõites jälle on, seega pole mõtet jätta muljet, et vaid autonavi tunnelis töötab- ristmikke ja linnu minu teada tunnelites ei ole...
Samas töötab kasvõi googli maps ka offline versioonis kui vaja.
Tavaline parkimisandurite süsteem, mis salongis vaid piiksub ja tulukesi vilgutab, maksab netis 20€, automüüja küsib 180. Ja nii edasi- aliexpressist ostes võid auto kordi odavamalt lisasid täis tuupida kui tehnikast midagi jagad ning paigaldada oskad.

18:09 06.03.2019
vaat siis (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
18:13 06.03.2019
Tsebu
Re: Uue auto ostmine
... ristmikke tunnelis pole....
Sõitsin Stockholmis laevalt maha ja praktiliselt kohe tunnelisse, tunnelis sõitmist ikka päris mitu km ja üsna palju teede hargnemisi. Telefoni navi jäi omadega tunneli algusesse. Ilma auto navita oleks olnud küll raske õiget teed leida. Tagasi tulles sama asi.
18:16 06.03.2019
kymp (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
mis jama nende Cliodega on, enimmüüdud auto aga linnapildis nagu eriti neid ei näe.
18:54 06.03.2019
... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
No ma pidasin silmas maanteetunneleid läbi mägede. Mõni võib olla peab seda järvevana tee torujuppi kah eriliseks tunneliks.
20:09 06.03.2019
veider lugu (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Olen eelkirjutajaga nõus, et see ratta keerutamine vanadel Audidel ja bemaritel on jube küll kui aus olla. Endalgi mitu sellist autot olnud ja telefoninumbri valimine või navis koha sisestamine oli jube piin. Kusjuures häälkäsklused ei toimi nii lihtsalt. Mõnda kohanime võid väänata aga no ei leia. Ja keerutada ning toksida 5 minutit seda sisse, on haigemast haigem. Tore, et Audi lõpuks puutetundlikule ekraanile üle läks. On üks auto mida saab jälle omada. Puutetundlike ekraanide puhul loeb muidugi palju ekraani asukoht. Kui see on kuskil kõrgel mingi tahvli näol, siis on ka pehmelt öeldes "si**" majandada. Lisaks ei ole need kõrgele tõstetud tahvlid üldsegi turvalised kui on kogu aeg vaatevälja ees.
21:18 06.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
kas oled proovinud kasutada puutetundlikku ekraani,kui ise liigud kiirusega 130-150 km tunnis. puutetundliku ekraaniga võid mängida selveri parklas!
21:31 06.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
63amg (registreerimata) - palju sa elus läbid kilomeetreid sellise kiirusega?
23:45 06.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
Valerkale: asi pole mitte selles, et kui palju, vaid need on just need üksikud korrad elus, kus päriselt kah navigaatorit vaja võib minna. Just nimelt seal kohas ja sellel teel, et mitte lähenevat mahakeeramist maha magada. Eestis Selveri parklas on see kriitilise tähtsusega ehk mõnele välismaalasele ja Selveri parklas on aega ka ekraani jõllitamiseks liikluse asemel. Navigatsiooniprogrammidest on siin foorumis juttu mujalgi ja vbl oleks mõistlik kolida see offtopik kah kuhugi mujale üle, kust see ka hiljem huvilistele lihtsamini leitav oleks? Näiteks siia
https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=153003
05:56 07.03.2019
Navara3000 (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kolm punkti on vähe reisinud. Pole vaja kaugemale minna kui trollide maale ja oh üllatust- mitu ringristmikku jutti kivi sees.
06:56 07.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kärss - oot millise navi sisestus on siis turvaline sellisel kiirusel? klaveril sisestus konkreetse tähe sõtkumine või ratast keerutades tähe otsimine?
isegi uue puuteplaadil sisestus tundub sõgedus https://www.youtube.com/watch?v=wvC7jO7j9Wo
07:40 07.03.2019
... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
olen ka kaugemale reisinud kui trollide maa, kuigi seal polejah käinud, aga see pole hetkel oluline. kui inimene ei suuda enne tunnelit selgeks teha, kuhu kuskilt keerama peab, siis see ehk tema süü. mul seletab navi juba 3km enne pööret, et varsti tuleb pööre ja kordab seda enne pööramist veel kaks korda, seega avastada kuskil tunnelis, et nüüd on pekkis, satikad ei levi ja navi ei toimi, on kuidagi nõrk. ja mida paganat teil sõidu ajal vaja igal pool kruttida on? navi panen ka kodus käima ja sihtkohas ütleb mulle, et nüüd oled kohal ja kogu lugu. ja kui vaja midagi olulist muuta, siis leiab alati koha, kus peatuda ja näppida.
08:07 07.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
# mis jama nende Cliodega on, enimmüüdud auto aga linnapildis nagu eriti neid ei näe?

Need lähevad enamuses kohe uuesti piiri taha teistele turgudele, Eestisse nad ei jää.
08:07 07.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
võta teadmiseks,et tunnelid sees ka hargnevad ja mitte ainult üks kord.tunnelid võivad olla ka 5-6 km pikad. heaks näiteks on Pariisi nn. ringtee.ilma tehase navita ei tee turist seal midagi
08:15 07.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
63amg (registreerimata) - kuulaks huviga millist trassi ei suuda näiteks waze , sygic , või google maps paika panna?
08:42 07.03.2019
looder23
Re: Uue auto ostmine
Vauu, et kohe ilma tehase navita ei teegi Pariisi ringteel midagi. Ei tea kuidas mul sõber küll seal aastaid veokiga töötades hakkama sai? Seisiski vist kõik see aeg ühe kohapeal. No nii palju peaks inimene ikka teadma, kuhu külla ta mahasõidult pöörama peab. Siis tuleb sõita märkide järgi.

Muudetud 7.3.19 09:20

11:28 07.03.2019
maaks
Re: Uue auto ostmine
IRW, isegi minu ürgvana Garmin (Nüvi 250W vist) sõitis Pariisis (ja mujal kah) nagu miilenki. Tegelikult ei tea ühtegi eraldiseisvat GPS seadet millel seda tunneli režiimi sisse poleks ehitatud.
Jah, telefonis google mapsi kasutades jääd ilmselt hätta kui "nähtavus puudub". Mul telefonis offline MS Maps (=Here) ja see Norras küll nuuksus tunnelites.
17:44 07.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
veokaga sa saadki seal sõita,kuna veokad on esimeses reas.mina sõidukaga alles 3-4 reas.teises ja kolmandas veel ka bussid.suuna viitadest võid ainult und näha,kui mõlemal pool sinust on 4 meetri kõrgused seinad.istud ummikus seal tunnelis ja ei tööta seal ükski telefoni gps.sõitsin Noisy-Le-Grandist Dourdani
18:05 07.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
08:49 08.03.2019
grigoori
Re: Uue auto ostmine
#ega see navi on ka ainult üks kehvapoolne äpp, mille esindus installib. #

Tänapäeva autod helistavad ise tugikeskusesse ja saadavad päästeameti navi poolt antud koordinaatidele, kui raskema avarii juhtud tegema.
Võib päästa su elu.
08:58 08.03.2019
grigoori
Re: Uue auto ostmine
Liisimine või kohe välja ostmine - ei saa siin investeerimispankur pihta ja ei saa ka mõnigi teine.

Kui finantseerid autoostu palgast teenitud rahaga, siis on tõesti otstarbekam auto kohe välja osta, kuna sukasääres olevat raha krõbistab inflatsioon umbes 3,5% ulatuses aastas.

Kui sissetulekud pärinevad ettevõtlustuludest, siis üldjuhul on otstarbekam liisida.
Liisingule maksad 3% aastas, samas kui ettevõttes teenib raha 30% kasumit (15% puhaskasumit).
08:58 08.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Tore teada, aga teeks nüüd nii, nagu Kärss soovitab!

#Navigatsiooniprogrammidest on siin foorumis juttu mujalgi ja vbl oleks mõistlik kolida see offtopik kah kuhugi mujale üle, kust see ka hiljem huvilistele lihtsamini leitav oleks? Näiteks siia
https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=153003
12:06 08.03.2019
grigoori
Re: Uue auto ostmine
Minu arust ei vaagita siin navide plusse ega miinuseid, vaid navi kui uue auto üht konfiguratsiooni osa.

19:36 09.03.2019
tyd (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
19:40 09.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
tyd - aga just seda ma ütlesingi, lihtsalt lühemalt. Oleks võinud ka öelda, et lähevad re-eksporti, oleks veel lühemalt saanud :)

Aga tänud lingi lisamise eest, nüüd saavad teised ka lugeda pikalt ja põhjalikult, mis värk nende Cliodega on.
19:57 09.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Mis me siit välja loeme? Et Fiat ja Renault on likviidsemad margid kui Toyota? Kes on lõunaosariikides puhkamas käind, võivad seda kinnitada. Olen isegi kõnealuseid automarke rentinud ja imestanud, miks meil ostetakse jätkuvalt vanu VW panne...
20:09 09.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Kuna teemaks on uue auto ostmine, siis vanad VW pannid jäävad siit välja. Küll aga olen konkreetseks ajanud mudelid, mille vahel lähema kuu aja jooksul valik ära teha. Nimekiri on lukus ja uusi soovijaid juurde ei võeta.
1) Hyundai Tucson
2) Peugeot 3008
3) Seat Ateca
4) Volkswagen Tiguan
5) Toyota RAV4
6) Škoda Karoq
Kuna minu sooviks on leida ökonoomne auto tänu peamiselt maanteesõidule, siis ilmselt jäävad valikusse diislid ja hübriid(id), aga never say never ehk et hetkel on kõik veel lahtine.
Lisaks on mul veel üks tagasihoidlik soov, et auto pärast liisingu lõppemist kohe laiali ei laguneks - vähemasti on plaan seda pisut kauem pidada.
Seega ootan poolt ja vastu argumente - aga ainult nende 6 mudeli kohta!

Muudetud 9.3.19 20:11

20:17 09.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
marita57- peamiselt maanteesõidule, siin ju vahed olematud, vahed tulevad linnasõidul
20:20 09.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Valerka, võimalik tõesti, et suuremad vahed tulevad sisse linnasõidul. Mainisin seda lihtsalt selleks, et mu sõiduprofiil on üle 2/3 maanteed, seega määrab sealne kulu.
Teiseks - see tähendab, et ma ei pelga võimalikke probleeme kübemefiltriga.
20:26 09.03.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
minu auto hetkel ees 160 ja nullist minu käes, tavaline sõit 11km tööle 8km linna 3km nats kiiremini, tean lihtsalt et ta seal all, ei tee midagi et teda hoida,suurem osa uutel dpfid kohe turbo taga, köetakse kiiresti üles, probleemsemad need mis kõhu all, ära unusta osade õudusunenägu 2massilist, õlisegaja kastil see puudub
20:51 09.03.2019
urmo koger (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
tasub võtta ikkagi vag grupi masin kas audi, seat, skoda või volkswagen . alla vag grupi masinate on kehvad eriti renault masinat .
20:55 09.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
To Marita- Opel Grandland X, ei pea üle rooli kellasid vahtima ja saad ka tagaistmele soojenduse. Lisaks täiesti normaalne automaatkast(vajadusel) ning eestikeelne menüü. See on nüüd ka igal prantslasel juba. Teistel veel mitte.
21:05 09.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
"alla vag grupi masinate on kehvad " Oled mingi VAG müügimees või? Siis peaksid teadma, et inimestel on veel hea mälu lagunevatest amortidest, õlipumpadest, pihustitest, elektrilistest käsipiduritest, dsg kastidest, roolilattidest- pole vahet- hüdrauliline või elektriline, lekkivatest veepumpadest, kahemassilised hoorattad, purunevad juhtmed ustes ja muud rikked läbi aegade. Prantslasi ligi 20 aastat pidanuna tundub see nimekiri kummaline- mitte ükski viga ei klapi minu seniste autodega.
Olgu kiiresti mainitud, et eriti just tänu Rootsi ja Suurbrittannia survele on VW asunud parandama omi vigu, enne lasi uusi sõlmi ja säästulahendusi ostjatel katsetada oma raha eest.
21:37 09.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
# ning eestikeelne menüü. See on nüüd ka igal prantslasel juba. Teistel veel mitte.

No päris nii see ei ole. Volkswagenil on see ka päris kindlasti olemas. Teiste kohta ausalt öelda ei mäleta, sest tegelikult ju vahet pole, kas menüü on eesti- või inglisekeelne.
22:32 09.03.2019
oh teid küll (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Soovitan uurida vähe suuremate ja tuntuimate autoajakirjade autoteste! Need on kindlasti vähe pädevamad kui foorumis iga mehe kiljumine oma lemmiku aadressil.

Selle testi pani kinni Tiguan näiteks: https://www.autobild.de/artikel/tiguan-tucson-co-kompakte-su
vs-im-test-14117851.html


VAG kohapealt võib öelda, et Tiguan on vaiksem kui Ateca ja Karoq (2 viimast toodetakse Tsehhis samas tehases, seega nad on sisuliselt kereplekkide alt identsed). Ateca häda ka see, et taga on kõik kõvad paneelid. Ateca välimuselt ilmselt neist kõige kenam ja varustust saab ka kõige rohkem sama raha eest. Tiguani saab üsna plangu ja varustust juurde pannes võib hakata juba Audisid vaatama. Tusconi puhul saab ka päris korraliku toote oma hinna eest.
22:37 09.03.2019
Polaruz
Re: Uue auto ostmine
Eestikeelne menüüd ilusti renaultil olemas. Minu valik siis oli renault kadjar uus mudel. 4 päeva sõitnud ja selle imepisikese ajajooksul juba väga rahul auto mugavuse ja minek on üpris hea.
23:46 09.03.2019
karvanejakole
Re: Uue auto ostmine
Polaruz, Renaulti nimekirjas ei olnud, seega teemaväline. Auto võiks ka likviidne olla, Renaulti ei osta pärast kasutatult keegi. Ise valiks sellest valikust Karoqi.
09:33 10.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Polaruz on käesoleva teema algataja, seega ei ole teemaväline. Aga pärastine likviidsus on tõesti teema - samas olen kuulnud, et ka Škoda omanikud kurdavad probleemide üle pruugitud autost lahti saamisel - turg on neid autosid lihtsalt niivõrd täis.

Küsimus Polaruzile - kuidas Sul õnnestus uus Kadjari mudel kätte saada? See pole veel Eestis autoajakirjanike käes testiski olnud - vähemalt pole mulle ühtegi lugu ette sattunud. ABC Motors? City Motors?
10:13 10.03.2019
Polaruz
Re: Uue auto ostmine
Mu sõber töötab pereautos pärnus ja nägin pärnu kaubamajakas oli see juba reklaamiks väljas ja broneerisin ära kohe. Aga jh see on ainuke pärnus ka hetkel. Skodasid nii palju juba tõesti aga kui meeldib siis miks mitte. Vaevalt skoda seda hinda paremini hoiab kui renault kuna neid tõesti ikka palju ja hinnad ka juba seinast seina. Võin ka eksida aga auto 24 hinnad suht samad võibolla paar tuhat kallimadki kuid ka ostuhind ületab kindlasti renaulti. Mina sain kadjari 23600 itense varustus, tasuta talvekad ja tasuta 5 a hooldust. Sama varustus skoda octavia juba 25500. Linnamaasturitest rääkimata.
10:19 10.03.2019
Polaruz
Re: Uue auto ostmine
Kui sinu valikut vaadata siis võtaks seat ateca. See oli ka minu valikus aga kuna kampaania oli ainult diislil siis jäi välja.
11:35 10.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
"olen kuulnud, et ka Škoda omanikud kurdavad probleemide üle pruugitud autost lahti saamisel". Mitte ainult Škoda, ka VW, Ford ja BMW on sama probleemi küüsis, sest müügil on just need, mis on ilma elementaarse varustuseta, vale mootoriga või vale käigukastiga- inimesed siiski pelgavad probleeme. Kummaline, et eriti just asutused teevad oma autopargi ostul just selliseid säästuotsuseid. Ja veelgi kummalisem lugu on just Saksa tootjatega, kes veel hiljuti ei pakkunud ei kesklukku ega teist turvapatjagi, rääkumata toonklasidest või elektriakendest.

Praegu müügis posu viimaseid Passati mudeleid, 40-st vaid 3 on LED päevatuled... Ja tagaistujatele telefoni laadimise pistikutest võid vaid und näha- eriti Jaapani autodel tundub see nii olevat. Mu 2012 a prantslasel on selline asi olemas...
12:26 10.03.2019
saapapaelad (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
City Motorsis on ka olemas, ise nägin.
12:27 10.03.2019
Polaruz
Re: Uue auto ostmine
Sama nägin isegi kui vaatasin 3 aastat kasutatud vw passateid, et varustus jätab kõvasti soovida. Ja neid mis oli hea varustusega olid diislid ja sama kallis kui uued autod.
13:27 10.03.2019
hea varustusega passateid on v (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Minuarust Passatist on kordades hullem auto Audi A4. Kui Passatitel on isegi plankudega veel võimalik normaalselt liigelda siis mõnel sissetoodud Audi A4 on varustus on veel palju hullem. Mõnel rool nii raske, et nagu roolivõimu ei olekski peal. Tekib küsimus, et kes sellist autot ostab kus parklas pead käed otsast ära väänama, et ringi pöörata? Esindusest öeldi, et Eestis müüdud Audi A4-jad on kõik kiirusetundliku roolivõimendiga aga kuna Saksamaal on Audi hinnad madalamad siis A4 baasvarustus on seal nõrgem.

Võtan lahti Saksamaa hinnakirjad.

Audi A4
https://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/pdf/my-2019/preisli
sten/a4-limousine_a4-avant_a4-allroad-quattro_2019.pdf


Passat
https://www.volkswagen.de/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importer
s/de/dialogcenter/brochures/passat-3g/passat-passat-variant_
preisliste.pdf/_jcr_content/renditions/original.media_file.d
ownload_attachment.file/passat-passat-variant_preisliste.pdf


Audi A4 hinnad algavad 32+ tuhande pealt. Ka Passati hinnad algavad Saksamaal 32+ tuhande pealt. Nüüd huvitav avastus. Kõigil uutel A4-jadel on kiirusetundlik roolivõimendi Saksa hinnakirja järgi standardis. Passatitel samamoodi. Aga kust karu p-st tulevad need sissetoodud hüdraulilise võimendiga A4-jad millega on sõita samahea kui Dacia Loganiga. Ainuke vahe, et Loganil on kitsad rattad mis teeb pööramise kohapeal kergemaks. Nii hulle Passateid (isegi plankudest kõige plangumaid) pole mina veel kohanud kui võib pruugitud A4-jasid kohata. Nii, et enne nutmist Passati teemal võite proovida A4-jasid samas hinnaklassis. Siis hakkab isegi mõni täiesti plank Passat teises valguses paistma.
13:41 10.03.2019
to k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
"...sest müügil on just need, mis on ilma elementaarse varustuseta, vale mootoriga või vale käigukastiga- inimesed siiski pelgavad probleeme."

Et siis järelturu ostjad probleeme ei karda ning tahavad täisvarustuses ja probleemsete sõlmedega autosid, aga uue ostja on loll ning ostab lahja plangu?

"eriti just asutused teevad oma autopargi ostul just selliseid säästuotsuseid."

Minu arust on asutus just tark ning ostab auto sõitmiseks, töö tegemiseks, mitte töötaja ego rahuldamiseks. Auto peab asutusel aitama raha sisse tuua, mitte välja viia.
22:56 10.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Võta A24 portaal lahti ja näed kui palju on müügis Škoda ja VW 1,0 Tsi ja 1,2 TSI mootoriga isendeid. Läbisõidud keskmiselt 20 000 km. Räägime veel raha sisse toomisest? Mingid probleemid siis ikka on.

Ise jälgin alla 100 th sõitnud suuremaid- Superb ja Passat. Oleks võtnud kõige viimase 1,4 Tsi,millel juba rihmaga nukavõll- pole. Kui, siis selle kuiva siduriga DSG-ga. Manuaali pole. 1,5 liiga uus teine.
21:19 12.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
# Selle testi pani kinni Tiguan näiteks: https://www.autobild.de/artikel/tiguan-tucson-co-kompakte-su
vs-im-test-14117851.html

See test on ilmunud mullu ka maakeelde tõlgituna meie kodumaises Autolehes. Kahjuks ma ei mäleta, mis numbris ning kõiki läbi lapata ei jõua.

# Kui sinu valikut vaadata siis võtaks seat ateca. See oli ka minu valikus aga kuna kampaania oli ainult diislil siis jäi välja.

Kui rääkida välisest ilust, siis ei mingit kahtlust, Ateca on neist kuuest kõige ilusam ja kindlasti ka üks soodsamaid.
Peugeot 3008 pakub enim preemiumklassi tunnet. On ka üks kõige vaiksema salongiga auto.
Tucson on konkurentsitult kõige kallim, isegi kui saad väga hea pakkumise. Hyundai ei ole enam odavbränd.
Kuna minu jaoks on autonoomne seisuküte (Webasto) möödapääsmatu, siis on kolmel VAG-grupi autol oluline hinnaeelis. Teised kaks küsivad Webasto eest ligi 2000 eurot ja rohkemgi. VAG-idel on võimalik see saada tehasevarustusena oluliselt alla tuhande euro.
RAV4 on hübriidina klass omaette, aga miks ka mitte, peaasi, et säästlik on. Samas on puudusi tal ilmselgelt kõige rohkem, aga need on netist leitud, ise proovisõitu teinud veel pole ja hinnapakkumist ka pole saanud.

Muudetud 12.3.19 21:32

23:11 12.03.2019
GSM Alarm (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kas ei oleks Webasto asemel kaalutav variandina ka midagi sellist?

http://www.autoextra.ee/web/gsm-gps-alarm-pandora-smart-pro/
23:13 12.03.2019
siimrasmus
Re: Uue auto ostmine
Sai Atecat ja uut RAV-4 proovitud.Ateca juhiiste oli täielik ikaldus,ei leidnudki head isteasendit.Väga väsitav iste.RAV.4 istumine oli mugav,aga kui enamus sõitu maanteel,siis hübriid täiesti mõtetu.Ja see toyota variaatorkast.....see on ikka täielik ikaldus.Nagu kumminöör veaks autot.
23:35 12.03.2019
kuke ants (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Mul läks Amservis vedelkütte Webasto paigaldamine 1000€ ehk 16 000 EEK. Kellaga, Nüüd pakutakse juba 500 €-ga neid. Võid ise ka peale panna. Naaber ostis uue Fordi mingi mahtuniversaali, sellel on Eberi soojendus- selle hääl kostab läbi akende ülemistele korrustele välja. Mul Weba nii vaikne, et pead hoolega kuulama.
00:33 13.03.2019
hsd (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
kuke ants ei saa 500 eest mingit webastot, selle raha eest tehakse webasto lisasoojendi eelsoojendiks
08:06 13.03.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Milleks mingite ahjudega jamada, kui on olemas tehase puldist või moblast distantskäivitused. Talvel soe, suvel jahe ja aku ka alati täis. Lisaks istme ja muud soojendused vajadusel sees. Hinnad koos paigaldusega 400-800€.

Eespool autoextra link olemas
08:43 13.03.2019
VL (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kunnn vaata eelsoojendused ei ole selleks, et sinul tagumik kohe soojas oleks, vaid et mootoril hea oleks. Tühikäigul tiksumine ei ole mootorile just meeldivaim töörežiim isegi soojalt mitte, liiatigi veel külmalt. Käivitamisest rääkimata.
10:53 13.03.2019
maaks
Re: Uue auto ostmine
IRW@VL :-) Kõik ei osta endale autot selleks, et autol hea oleks vaid selleks et autot kasutada.
Arva kas saad müümisel mõne euro rohkem selle väitega "tühikäigul tiksunud ei ole" kui naaber, kes sama aastakäigu ja sama vaustusega autot müüb :-)
PS Kui külmalt auto käima panna, siis esimesed 10...15min hoitakse pöördeid niikuinii kõrgemal ja ei tee see tühikäigul töötamine mootorile midagi - niikuinii laguneb ennem kere ümbert kui et mootor otsa saab.
PS2: Diisel ei puugi kohapeal käies üldse niipalju soojeneda, et salong soojaks läheks.
19:33 13.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kas see on siis lisasoojendi eelsoojendi? Veisspuugi poes keegi müüb. https://www.facebook.com/marketplace/item/1152774131552304/
21:27 13.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Maaksi punktidele vastuseks:
1) jah, ei saa müües rohkem raha. Aga ma kavatsen pidada autot kauem, kui liising või garantiiperiood. Endal on parem tunne, kui pole mootorit kiusanud. Ei ole kõige olulisem argument.
2) Kui väljas on miinuskraadid, siis tänapäevaste diislite puhul võid neid ringi ajama jäädagi, tühikäigupööretel soojaks ei saagi. Seega tegelikult täiesti mõttetu mõte.

Webastot ei asenda hetkel mitte miski. Küll olen mõelnud selle tehase poolt puldiga käivitamise asemel mobiiliäpiga juhtimist. Aga kindlasti pole selle eest mõtet pool tonni maksta.
21:27 13.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
see on tavaline auto lisasoojendi.
21:41 13.03.2019
hsd (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
k... see on eelsoojendi. Keegi enne rääkis Amservi hindadest. Aga sellel 500.- komplektil pole erilist pointi kui ise ei oska ja omal pole paigaldajat. Lisa teenus ja veel mõni automudelipõhine vajalik vidin ning hind tulebki samas suurusjärgus mis kõik ühest kohast ostes, näiteks Ravolarist. Mul on see teema 5a eest läbitud.
21:56 13.03.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Tänu webastole võib müük vabalt kiiremini minna, ei pruugi aga võib.
08:49 14.03.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Marita milline auto sinu nimekirjast külmaga kohapeal töötades soojaks ei lähe?
Vihjeks võid lugeda paari kuu vanust tehnikamaailma, "parim talveauto".
Ja kui palju peab listis olevaid UUSI autosid kasutama, et külmkäivitused hakkaksid mootorit mõjutama, 15 aastat või rohkem? Arvesta, et parematel on juba garantii 7.a ja tehas paneb selle väga suure varu ja ilma lisasoojenduste kasutuseta.

See ahi on paljudel pigem kinnismõte, distantskäivituse ainuke miinus on see, et mõni kuri naaber võib vinguma hakata, kui auto töötab õuealal üle kahe minuti.
15:19 14.03.2019
A66 (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kui webasto jaoks ei jagu siis tuleb klaase kraapida. Distantskäivitus on kõige hullem asi, mida võib ette kujutada. Esiteks on auto piakajaline külmalt tühikäigul tiksutamine mootorile kahjulik, samuti tahmafiltrile, egr-ile ja keskkonnale. Teiseks, kui toast auto käima paned, ei näe ega kuule mis toimub. Kui ükskord auto juurde jõuad, on juba kellad kotis, õli tänaval jne. Visake minema see saast, enne kui pole hilja.
17:31 14.03.2019
maaks
Re: Uue auto ostmine
Kuidas saab autole distantsilt käivitamine halvemini mõjuda kui kabiinist käivitamine? @A66
Mul on ainult 1x elus olnud juhus, kus auto on õli "tänavale" visanud ja see olukord oli ikka väga kaugel "tühikäigul tiksumisest" :-)
Jääb ikka arusaamatuks mis asjadega te liiklete, et neid peab selliselt titerdama. Isegi mu isa iidne Mosse ei vajanud sellist "hoolitsust".
19:01 14.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
#Kuidas saab autole distantsilt käivitamine halvemini mõjuda kui kabiinist käivitamine?

Näiteks kui kass kapoti all end soojendab. Lähed auto juurde ja kass jookseb minema juba enne käivitamist. Webasto vms lihtsalt soojendab, kass kah soojendab kuni juhi saabumiseni. Netis piisavalt pilte kapotialustest, kus rotid-kassid vm elukad rihmade vahelt läbi käinud.

Tõsiselt rääkides... kas kohapeal külmalt 5-10 minutit (kuni soojenemiseni) tiksumine väärib üldse mingit üledramatiseerimist? Ummikus tiksudes ei lülita ju mootorit välja?
19:08 14.03.2019
A66 To Maaks (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Vaata esimeste suuremate külmadega õlitriipe linnatänavatel ja saad aru, millest räägin. Suur osa riketest talvel tekivad külmkäivitustega ja kui kohe ei reageeri, siis ongi pizdets.
19:27 14.03.2019
.... (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
See peab ikka eriline roim olema, mis õli hakkab maha piserdama. Ei ole ma siin ainus, kes vanade autodega sõitnud ja mingit sellist teemat nagu A66 püüab meile ette kujutada, pole veel olnud. Aga eks inimesi igasuguseid ja kõigil omad hirmud ja õudusunenäod.
19:58 14.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Siin teemas ei räägita erilistest räimedest ega roimadest. Mossedest ka mitte, sest neid ei müüda meil juba ammu. Siin räägitakse uutest autodest ja kui sel on käivitades õlirida taga, siis on midagi ikka nii valesti, et siin teemas seda ei tahaks kohe mitte teps käsitleda.

Tõepoolest pole olulist vahet, kas käivitada auto distantsilt või roolis istudes. Küsimus on selles, mis on selle käivituse mõte.

Auto soojendamiseks pole sel mitte mingisugust mõtet, sest nagu ütlesin, tänapäeva diiselmootorid, aga ka väikesed paarisilindrilised turbobensiinikad on tühikäigul nii efektiivsed, et miinuskraadidega paigal 5-10 minutit tiksudes soojaks ei saa. Töötemperatuuri ei saavuta nad tühikäigul miinuskraadidega mitte kunagi, kui peavad samal ajal ka salongi kütma.

See kõik on paljuski enesetunde ja suhtumise küsimus. Minu autod ei saa külmkäivitusi, sest Webasto on mootori enne soojaks kütnud. Inimesele, kes iga kolme aasta tagant autosid vahetab, on see täiesti ükskõik, probleemid jäävad järgmiste omanike kanda. Külmkäivitus ja siis külma mootori tiksutamine on mootorile üks kõige hullemaid asju, mis olla annab. A66 luges üles osa hädadest, mis sellega võib kaasneda.

Distantsilt käivituse ainus point on suvel, kui on vaja auto enne sisse istumist maha jahutada. Aga tehase webasto võimaldab mitte ainult eelsoojendust, vaid ka salongi tuulutust, nii et asja suur efekt kaob ära. Erinevus tuleb ainult konditsioneeri rakendamisest.

Millel aga võib tõesti pointi olla, on webasto sisse lülitamine äpiga olukorras, kus pult autoni ei võta. Olen sellises olukorras iganädalaselt, kus auto pargib töö tegemise kohast kilomeetri või rohkema kaugusel ning selle maa kõndimise ajal võiks ju auto parasjagu soojaks minna. Pole olnud mahti uurida, aga kas on kogemusi, mis see paigaldamine maksis ja mis igakuine kulu on?

# Ummikus tiksudes ei lülita ju mootorit välja?

Ei loomulikult ise ei lülita. Seda teeb juhi eest start-stopp süsteem, mis on tänapäeval nii elementaarne, et ilma selleta vist autosid enam ei müüdagi.

Muudetud 14.3.19 20:03

20:10 14.03.2019
A66 (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Thermocall paigaldus u. 400 eur, äpp tuleb sealt kust ikka. Igaks juhuks mainin siis ära, et põhisede, e. webasto vms. peab juba peal olema. See annab võimaluse kust iganes juhtida. siinsete tarkadega vaielda ei viitsi, ajaga on targemat teha.
22:33 14.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
Juba 90ndate algul (nt Audi 100 diislid) hakati soojendama salongi tulevat õhku elektri abil ja põhjamaade varustusega autodel isegi kütma jahutusvedelikku elektri abil, nii et alati tasub eristada mootori soojenemist ja salongi soojenemist, kus ühest on uue auto ostjal tõenäoliselt pohlad, teisest mitte.

Ega ma ausalt öeldes kursis polegi, kui paljudel autodel tänapäeval "esimesest sekundist" alates juba elektri abil soojendatud õhku tuppa puhub, sest kütuse pealt toimivad soojendused on juba ammu nii levinud, et nagunii hakkab kohe kütma.

Ega start-stop süsteemist pole vist tõesti keegi kuulnud... milleks see kontekstist väljarebimine nüüd vajalik oli? Kogu see tühikäigul tiksutamisega hirmutamine on reaalse elu kõrval natuke veidravõitu - kui Põhja-Soomes on talvel külm periood, tiksub kogu sõjaväe autobaas niimoodi teinekord paar kuud järjest. Alles jaanuari lõpus olin just kõige külmemal ajal ise Lapis, kus tiksusid ööpäevaringselt nii vanad Hiaced kui tuliuued Toyootad, millega tehti reaalselt päeva jooksul vaid mingeid üksikuid lühikesi otsi. Minu arvates oleks kah loogiline vedada majast eemale need mõned sajad meetrid maakaablit (ajutiselt kasvõi pikendusjuhet), sest elektrilised plokisoojendused on nagunii kõigil autodel peal. Ega reaalselt käivitumisega ju probleeme pole, aga see vist on rohkem elustiilivärk, et auto peab kogu aeg soe olema, et tekib mõte ja minuti pärast saab juba sooja autoga sõita... See kõik käis seal samamoodi juba 90ndatelgi ja tõenäoliselt ka varem, midagi pole muutunud peale autode. Päevas 1-2 sõitu tegevad autod jäetakse jällegi seisma. Igal juhul pole õliridasid maas ega lenda mootorid laiali tühikäigul ei tuliuutel ega ürgvanadel ja webasto pole millegipärast üldse popp...

Kui nüüd just mingi suure bussiga tegemist pole, siis kuuma auto salongi maha jahutamiseks ei kulu just eriti palju aega. Tegelikult isegi väikebussidel (isegi mahtuniversaalidel) on pea kõigil tagumise osa jaoks sisuliselt dubleeritud kondilahendus olemas (jällegi viimased päris mitukümmend aastat juba:), nii et need suuredki jahtuvad sama kiirelt kui väikesed. Saan aru sellest, et poistele meeldivad "vidinad", mulle endale samuti, kuid praktilisest seisukohast lähtudes piisaks distantskäivituseks isegi nn vanakooli signapuldilahendusest, mis töötasid paari-kolmesaja meetri kauguselt. Kahtlen, kas praegu uutele autodele midagi sellist üldse pannakse, aga custom lahendusena võiks see olla just parima hinna/toimivuse suhtega. Lisaboonusena pole vaja hakata omale ka mingit nühitava ekraaniga äpimasinat ostma, see raha jääb samuti alles :P
22:35 14.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
# Marita milline auto sinu nimekirjast külmaga kohapeal töötades soojaks ei lähe?
Vihjeks võid lugeda paari kuu vanust tehnikamaailma, "parim talveauto".

Tsiteerin Tehnikamaailma: Kõik seekordses talvetestis autod on bensiinimootoriga, ent nende seas on ka üks pistikhübriid.

Mul ei ole selliste autodega mitte midagi ühist.
22:59 14.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
# Ega start-stop süsteemist pole vist tõesti keegi kuulnud... milleks see kontekstist väljarebimine nüüd vajalik oli?

Ma ei tea, kas see oli nüüd kontekstist välja rebimine või mitte (see ei olnud küll plaanis), aga mõte oli lihtsalt öelda, et auto ei tiksu ummikus. Kui auto ei liigu, siis mootor ei tööta.

Minust väga palju targemad tehnikaspetsid on viinud mind mõttele (ja nüüd läheb küll offtopicuks, vabandused juba ette!), et start-stopp süsteem on üks igavesti hea asi. Mitte sellepärast, et ta kütust säästab liitri sajale (ega siis plug-in diisel Volvo hübriide enamuses ei ostetud selleks, et neid seinast laadida!), vaid et tänu sellele hakati paigaldama autodele normaalseid akusid, mis kestsid ma-ei tea-kui-kaua ja võimaldasid käivitada autot iga ilmaga ja nõrkemiseni webastot kasutada.

Asjast.
Kustomiseeritud lahenduse paigaldamine garantiilisele autole tähendab alati nuttu ja hala. Ma olen liiga vana , et selliste asjadega jantida. Pealegi - milleks see lahendus, sest nagu ma kirjutasin, pult kilomeetri kaugusele ei võta ja tuulutus on Webastol peal.

PTC soojendus pole muide sugugi nii levinud nagu arvatakse, kui see on olemas, siis automüüja rõhutab seda eriliselt. Minu valikus olevatest autodest on see peal vaid Peugeot'l. Parandage mind, kui ma eksin. Pealegi autosse istudes PTC soojendus ei tööta ja auto on külm. Ma tahan istuda sooja autosse, alati!

Ja igasuguseid rumalusi tehakse elus ning Kärsa toodud sõjaväe näide pole kindlasti see, mida üks lihtne tööl käiv tavakodanik järgi peaks tegema. Usun, et vene kroonust oleks veelgi markantsemaid näiteid tuua - aga kas kõiki rumalusi peab järgi tegema ja oma naha peal katsetama?

Loo moraal - olen sõitnud aastast 2004 webastoga autodega ning mind ümber ei veena - see on super hüper hea asi ja iga investeeritud senti väärt. Uskuge või mitte, aga 15 aastat praktilist kogemust on mind selles veennud.
01:48 15.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
# Kärsa toodud sõjaväe näide pole kindlasti see, mida üks lihtne tööl käiv
# tavakodanik järgi peaks tegema

Seda kindlasti:)) Ma pole hulgim aastaid juba kõige külmemal ajal Lapimaale sattunud ja eks ma kah arvasin, et aeg on edasi läinud. Just sellepärast panigi imestama, et ostetakse ka uusi diisleid (Soome diislivero!!) selleks, et neid niimoodi pidevalt kohapeal tuksumas hoida (irw@start-stop). Eks siin targemad oskavad rääkida paremini, kuidas see kaasaegse diisli roheveidrustega (tahmafiltrid jm) kokku sobib, aga eks minulgi tekkis küsimus, et milleks küll? Ainus vastus ongi, et siis on auto kogu aeg soe. Webastoga ei saa käreda pakasega võtta kohe sooja autot, vaid peab ikka ootama veidi. Jabura näite tõin teemasse just sel põhjusel, et seal auto juurde jalutamine (st alates sõidu otsusest) on umbes samas suurusjärgus selle vahemikuga, kui marita57 hakkab auto poole jalutama või kui kaugelt juba vanakooli puldid töötavad (fikskoodiga pultideks nimetati vist neid kaugelt võtvaid pulte). Kui sageli see on oluline vs selle võimaluse hind, see kõik on igal inimesel erinev, nii vajadused kui võimalused.

Webasto-kliima pole tegelikult üldse uue auto privileegid, mul ju need töötaval kujul olemas mõnesajaeurostel "uunikumidelgi", millel peale tarbimisväärtuse ongi veel vaid emexi väärtus (kus need mõne probleemi ilmnemisel ka lõpetavad). Uutelt leiab siiski väga palju muud ja innovatiivsetki, mida ei saa vanale ka mitte raha eest juurde osta.

PS: see V60 AWD pluginadiisel, millest mina räägin, ma pole isegi kindel, kas seal on webasto või mitte, aga ma pole mitte kordagi näinud, et seda kasutatakse, kuna see auto stardib alati soojast garaazhist, linnasõidud tehakse puhtalt elektri peal ja tuba kütab minu teada "õhksoojuspump", mis on piisavalt efektiivne ega söö liialt akut. Linnasõitudega lihtsalt ei teki kusagil webasto järele vajadust (maanteel töötava diiselmootoriga ammugi mitte), kuigi eks see on tõenäoliselt seal autol siiski olemas. Loodetavati ei pannud praegu mõne faktiga puusse, sest järgikontrollimise võimalus momendil puudub ja pole ju minu auto, ei tea peast iga nüanssi.
09:15 15.03.2019
Jepajee (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
To marita57- hetkel näen Citymotorsi parklas oma auto aknast kahte uut Renault Kadjar-it, üks hõbedane, teine punane. Tule vaata.
11:12 16.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Ühes teises teemas Ain kirjutas:

# Tunnen jätkuvalt kaasa sellel pikal teel . . . .
Kuidas saab VW sulle müüja asja, mida pole ju isegi hinnakirjas

See on hea, et keegi mulle vähemalt kaasa tunneb. Eriti nõme on praegu ilma autota olla. Nojah, abikaasa käest saab autot paluda ja sõprade käest ka jne aga see pole ikka see.
Õnneks lõpeb see jama järgmisel kuul (loodetavasti) ära.

Ma tänan väga hinnakirja eest, selle leidmine on muudetud eriti keeruliseks, et potentsiaalset ostjat maksimaalselt vihastada ja teda sellest automargist eemale peletada.

Aga mis asi see seal hinnakirjas on, mida mulle müüakse, aga hinnakirjas pole?
12:00 16.03.2019
. (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Nagu juba kirjutasin siis Eesti keskmise palga juures , uue auto ostmine ongi üle oma võimete elamine,lihtsalt mingisuguse plekihunniku nimel. Mis tekitab vaid ostjas mõneks kuuks elevust,järgnev elu on samasugune kulgur nagu kõik teisedki.
.Sellepärast käiakse siin foorumis ,kolm aastat näpp suus vestlemas oma uue auto ostu soovidest.
Elu mõte võiks midagi enamat olla.
13:17 16.03.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Punktile, täiesti nõus sinu arvamusega. Aga kui tahad pikemalt autost elevust tunda, siis tuleb lihtsalt osta vastav auto. Näiteks type-r, rs, gti või mõni muu kiire igapäeva auto. Eriti palju elevust tekitab näiteks kia stinger gt... kallimalt saab muidugi veel paremaid.
Marita listis olevad autod pakuvad elevust vist ainult esindusest koju sõites.
13:39 16.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
Tsitaadi näppasin tegelikult teisest teemast, mis oli sisu poolest suunatud tegelikult siia:

# ma ei saa aru miks ei võiks omale saksast autot tuua,kui seal on vastava
# varustusega masinad saadaval.

Kohe meenus, et tutvusringkonnas on üks Audi ostetud Revali asemel Saksa esindusest, üks Mersu Silberi asemel Ungarist ja üks Toyota Elke/Amservi asemel samuti Ungarist. Põhjused samad, et ei õnnestunud konfigureerida endale sobivat sõidukit ja kui esimene päring kusagile piiri taha seda võimaldas, tegidki inimesed päringuid mitmetesse EL-i riikidesse ja võtsid sealt, kust pakuti sobivat ja ühtlasi ka paremat diili. Toyota puhul oli olukord veel eriti absurdne (Dynat sai vähemalt sel ajal Eestis ainult kas lühikese kabiini ja pika kastiga või pika kabiini ja lühikese kastiga, samal ajal kui igalt poolt mujalt sai vabalt ka pika kabiini ja pika kastiga). Ei tea, kui vastutulelikud on teema algataja valikute maaletoojad, aga kui auto jääb kätte pikemaks, äkki tasuks tõesti teha mõned päringud ka Eestist väljapoole?
17:17 16.03.2019
looder23
Re: Uue auto ostmine
Piiri tagant ostmine eeldab vähemalt ajutiselt vaba raha olemasolu, et auto välja osta. Ei tea küll teemaalgataja finantse, aga enamik inimesi ostab liisinguga ning ega ei tea ka liisingut, mis annaks liisingut välismaal asuva sõiduki osutuks. Jah saab küll laenu võtta jne, aga siis tagatised, hindamised jne.
20:40 16.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
Kõigepealt - kunn nelja n-ga, registreerimata pealekauba, huvitav oleks teada, millega ise igapäevaselt tööle-koju sõidad, nädalavahetuste elevust tekitavat autot oleks samuti hea teada. Ehk et - jaga oma kogemusi, mitte ära kritiseeri teiste valikuid!

Loo kasu - järgmine kord tean, et mõistlik on üle kontrollida ka saksa konfiguraatorid absoluutselt kõigi küsimustes. Vajadusel saab abi.

Loodrile - hea point, aga eeldab ennekõike mõtteviisi muutust. Liising on kujunenud selliseks normaalsuseks, et seda kasutatakse ka siis, kui võiks auto rahuliku südamega välja osta.

Moraal endale - kannatame ära selle esiklaasi soojenduse puudumise. Või siis maksame 400 € lisaks ja ostame selle mõttetu liidese juurde. Lihtsam ikka, kui saksast tellida.

Muudetud 17.3.19 08:01

20:46 16.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
mis seal keerulist on.mis vahet seal on,kuhu liisingfirma raha üle kannab.kas möllerisse mustamäe teele,või otse wolfsburgi tehase poodi.liisingut maksad ikka ju siinsele firmale.auto siia toomine on max 500.-,mis annab kindlasti poes alla kaubelda,kui rahadega nii kitsas käes on.
21:13 16.03.2019
marita57
Re: Uue auto ostmine
63amg, kui rahadega on kitsas käes, siis ostetakse laoauto, soovitavalt plank. Tehasetellimusest räägitakse ikka siis, kui ollakse nõus soovitu eest maksma vastavat hinda.

Vana skeptikuna ma ei usu, et see asi nii lihtsalt käib, et liisingfirmal on ükskõik. kuskohast auto osta ja raha kanda. Euroopa ühisel turul on veel arenguruumi. Aga kui Sul või Su tuttavatel on sellekohaseid konkreetseid kogemusi, siis palun jaga neid!
21:46 16.03.2019
Aulux (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Ei maksa tehase tellimusega väga leili minna. Minu kahel tuttaval sellised kogemused. 1. Auto värv oli vale. 2. Nahksisu asemel tekstiil. Mõlemad võtsid need autod vastu, kuna esindused tegid hinna parajaks. Täiesti ebaadekvaatne jutt, et laoautod on plangud. Olen ostnud 2 laoautot, millel täislaks peal. Milleks tellida, kui sobiva leiad kohapealt. Siin on üldse väga palju valet juttu igasuguste spetsialistide poolt, kes endale juba mitmendat aastat uut autot ostavad ja kõikide markide ning mudelite kohta siin udutavad.
22:14 16.03.2019
stefan_21 (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Nende hea varustusega laoautodega on tavaliselt 2 probleemi. Esiteks kipub olema ebamugavat sõidu- ja kasutusmugavust pakkuv pakkuv 18+ tolline veljemõõt ja ilma ühegi füüsilise nuputa raadio/meediakeskus. Veel suurem probleem on, et mingi oluline mugavuslisa on vaatamata olematule hinnale jäetud laoautode komplektatsioonist tihti üldse välja (näiteks roolisoojendus). Webasto tüüpi asja on ka laoautodel harva.
Viimase tosina aasta jooksul on pereringis olnud 4 VW ja 3 Skoda tehasetellimust, kõik on tulnud nii nagu tellimus lukku läks. Paaril varasemal korral on küll komplektatsiooni kokku panemisel veidi viga saanud teha, pigem enda ja müügiinimese teadmatusest ja puudulikest kohalikest hinnakirjadest tingituna - mõnda lisa oleks saanud mingi mugavuspaketi osana kokkuvõttes soodsamana tellida.
00:32 17.03.2019
Kärss
Re: Uue auto ostmine
Kas see oli nii halb soovitus, et ma peaks kohe hakkama uskuma ja mõtlema mingite täiesti iseenesestmõistetavate asjade peale?
17:06 17.03.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kindlasti ei saa liisingusse välismaal olevat autot otse. Keegi peab välja ostma ja ära tooma. Kliendil on ju võimalik liisingust loobuda, kes selle auto siis tagasi ostab. Pank ei võta eales sellist riski.
18:31 17.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
selle jaoks ongi sissemaks.ma võin ju võtta masina möllerist mustamäe teelt ja nädala aja pärast tagasi viia.hävin ju mina
10:49 06.09.2019
soodushind (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
Kas keegi on Bratislava Volkswageni tehasest ostnud omale auto? Just otse tehasest, mitte läbi vahendaja! Huvi pakuvad Audi Q7 ja Porche Cayenne tehasehinnad.
19:06 06.09.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uue auto ostmine
keegi ei müü sulle odavamalt.muidu hakkaks kõik tehasest otse ostma ja diilerid kisa tõstma.healjuhul võidad mingi transpordi raha max 1000.- euri

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.