Miks ei julge suurem osa müüjatest kuulutusse oma eesnimegi (rääkimata täisnimest) märkida? Veider on vaadata neid kuulutusi, kus müüjaks on lihtsalt "a b" või "volkswagen." Potentsiaalsetes ostjates ärataks ju müüja poolt väljatoodud ees- ja perenimi palju rohkem usaldust.
Nii nagu kuulutuja ei näe iga inimese nime kes tema kuulutust vaatab ei pea ka iga suvaline tolvan nägema auto müüja nime. Kellel huvi see saab omanikuga auto kõrval tuttavaks ja näeb juba nime auto tehnilisest passist.
on ikka inimestel probleemid! pigem on ikka julgust ka avalikult selliste pseudoprobleemidega inisema tulla. autode müügikuulutusi selekteerib terve mõistus järgnevalt: esiteks, kui on liiga hea, et olla tõsi / liiga ilustav jutt nt. äsja suur hooldus tehtud, eestis teine omanik, eestis sõitnud pole, läbisõit õige jt klišeed, siis on midagi mäda ning kainelt mõtlev inimene liigub järgmise kuulutuse juurde. muidugi kui on tegu masohistiga ja vabat raha on ning käed sügelevad, siis või kodus pukkide otsas ka remontida ja peavalu kogeda. teiseks, kui kättesaadava info põhjal ja teksti põhjal on tegu mõistliku kasutatud autoga, siis keda kotib, mis nimi või kelle nimi on kuulutuses? mõistlik inimene lepib adekvaatse kasutatud auto vaatamiseks ja proovisõiduks aja kokku müüjaga ning veendub juba koha peal, kas tegu on sõiduvahendiga, mida tasuks soetada või vaadata mõnda muud.
mis komme üldse on viimasel ajal vinguda kogu aeg nii palju? ajalehed ka igasuguseid pseudoprobleeme täiskirjutatud... ühiskond ikka täitsa rappa läinud oma helbekestega.
Mina ka ei sa aru, miks ei ole täisnime, isikukoodi, aadressi, või vähemalt aadress kuhu auto on pidevalt pargitud..
Mida neil varjata on või kardavad, et keegi tuleb vargile? Totud, inimesed on ju sõbralikud ja head..
Tahaks kirjutada sama vastuse nagu "VIN/numbri varjamine müügikuulutuses" teemasse, et see ei ole müüja probleem. Ja kui mõne üksiku ostja jaoks see on ikkagi probleem, siis lahendagu see probleem ära: näiteks välistagu suur hulk kuulutusi/autosid lihtsalt nime "varjamise" alusel ja olgu pärast rahul oma valikuga. Head autot ei ole nagunii raske müüa ja halva puhul ei oma nimi samuti tähtsust, sest olenemata kuulutamise viisist tuleb enne tehingut siiski kokku saada. Siis saadakse nagunii teada VIN, nimi ja (peaaegu) kõik see auto kohta, mida kuulutuses kirjas polnud.
"Miks" küsimuse vastus on kõige sagedamini kindlasti see sama, miks teema algataja siin oma küsimusega oma päris nime alt ei esine. Kas on midagi varjata või? :)
Siin pole auto ostmisega vähematki seost. Sotsmeedia mõjud- kui fb, insta jne läbi keritu siis kaasaegne tehnikahuviline jõuab siia, vaatama (kalleid) müügis olevaid autosid ja automaatsetlt tahaks ju teada, kes müüb...
VIN jne asjade puudumise üle kurjatega sama asi.
Innovaatiline lumehelbekeste põlvkond on harjunud sotsiaalmeediaga koos elades, et kõike peab jagama, ka oma täisnime, elukohta ja perekonnaseisu.
Samas küsid spontaanselt sellelt "avatud raamatuna" tegelaselt miskit olulist, siis vastuseks tuleb: "Mis sinu asi on, mida sa nuhid?"
Kärss tabas naelapea pihta sellega, kui ütles, et teemaautor imestab teiste anonüümsuseks jäämisel miskit müües, kuid ise teemat avades on ise samuti anonüümne. Tüüpiliste lumehelbekeste käitumismuster joonistub siit välja, ei muud.
No tegelikult paraku nii on - kui müüja paneb kuulutusele alla oma nime, siis muutub kuulutus ka oluliselt usaldusväärsemaks. Müügitrikk missugune, aga nii on! Ma ise välistan ka sellised liiganonüümsed kuulutused.
Kui päris aus olla, siis ma panen kuulutuses isegi seda tähele mis raadiojaam pildil on, kui keskkonsoolist pilti on tehtud. Ja mingil isiklikul põhjusel välistan ma autot ostes alati need kuulutused kus on pildil sky+ ja sky radio
to Ehhe, kas oled spekulant kes ostab kokku mitu autot päevas, v.a. neid millel on Sky+ ees?
Väga hea tähelepanek, kui hakkan enda autot müüa panen meelega Sky+ ette, siis tean et spekuladid ei tülita
Tubli, mina näiteks ei osta lühikeste pükstega meeste käest autot..
Üks tuli autot näitama, vaatasin müüjal lühike püks jalas ja pöördussin tagasi trolli peale.. Lihtsalt jäle..
# Ma ise välistan ka sellised liiganonüümsed kuulutused.
See on Sinu kui ostja probleem. Aga see ei ole absoluutselt kellegi, ka mitte Sinu, probleem müüja olukorras. Pole mitte ükski auto maailmas sellepärast müümata jäänud, et mingil olematul protsendil ostjatest esineb mingi paranoia. Ka mitte siis, kui see olematu protsent ennast täies koosseisus siin teemas ülesse rivistab:)
"Ja mingil isiklikul põhjusel välistan ma autot ostes alati need kuulutused kus on pildil sky+ ja sky radio"
tekib mingi alateadlik hirm inimeste ees, kes meid ümbritseda võivad igapäevaselt erinevatel ajahetkedel. loodetavasti sina, raadiojaama põhjal elu reguleeriv inimene, ei ole suuteline järglasi saama. jääb arusaamatuks kui tehniliselt korras ja hinnalt mõistlik auto jäetakse soetamata puhtalt selle pärast, et mingi konkreetne raadiokanal parajasti saadet edastas. kas inimestel ei ole midagi muud teha, et sääraste mõttetute probleemidega maadelda / elu seada absurdist kraad kangemate parameetrite järgi? vanasti öeldi, et kui koeral pole midagi teha, siis koer lakub oma mune vähemalt. tundub, et viie rikkama riigi hulgas olemine ning hea elu sünnitavad vaimult nõrku inimesi, kes seda ka agaralt presenteerivad. kurb... väga kurb. ühiskonnas loogiline jätk sellisele "heast elust tingitud ogarusele" on sõda.
Auto müügis, nimi miski rex, numbrid fotodel nähtamatud, vinni muidugi pole, kiidulaul suur. Helistasin - masinal miskid kohustised ja arvele ei saa! Miks seda ei saa siis kohe kirja panna?
"Juhus" on hea näide siia teemasse: miks Sa siis helistasid, kui nime, vin jm pole? Äkki oli hind väga hea ja lootsid saada "tasuta lõunasööki"? Ja nüüd on veel pahasti, et müüja ausalt telefonis odava hinna põhjustest rääkis ega pidanudki käima neid ise kusagil Kihnu saarel avastamas? Äkki "kiidulaul" vastaski tõele ja probleem arvele saamisega oligi odava hinna tegelik põhjus? ;)
Ma mõistan seda ostjate frustratsiooni, kes muudkui otsivad ja on tüdinud sellest, et käivad ühe laiba juurest teise laiba juurde. Saamata seejuures aru, et käitudes samamoodi edasi, ei olegi võimalik saavutada teistsugust tulemust. Ikka vaadatakse turu odavamaid, head aastaarvu/hinna suhet, näilist ausust kuulutuses (milles peaaegu kõik on prof-petiste puhul lihtsalt ja odavalt võltsitav - neist pettuse viisidest leiab siit foorumist otsinguga sadu postitusi), "häid" müügipilte, tolmuimendatud salongi jne. Aga just sellest petised elavadki, sest muidu neid laipasid ju keegi vaatama ei tulekski. Ostja saab oma probleemi lahendada ikka ainult ise ja peab tegema midagi teisiti, tulema näiteks oma ootustega maapeale tagasi, otsima odavamas otsas konkreetse veaga (nt mootori-käigukasti vm vahetust vajavaid) autosid ja arvestama remondiraha kohe ostuhinnale juurde (mis on sageli üsna tühine või siis mitteoluline, sest nt kogu sillamäng tuleb nagunii lähemate aastate jooksul ära vahetada ja ostja jaoks pole sisuliselt vahet, kas oodata probleeme või osta odavamalt ja kohe see töö ära lasta teha ning edasi aastaid muretult sõita), kasutama teisi kanaleid auto leidmiseks vms. Aga need tasuta lõunad jätku ullikestele, kes pole vanuse või elukogemuse tõttu veel jõudnud vanuseni, kus muinasjutte ei usuta.
Enamus foorumi kasutajaid teab juba ammu, et mina olen ostjana lahendanud probleemi just nii, et ostan selliste vigadega autosid, millest oma jõud/mõistus üle käib ja ostan neid riikidest, kus on need mudelid väga odavad, mis Eestis on nõutud ja täiesti ülehinnatud. Riskid on maandatud nii, et auto/sissetulekute suhe oleks paigas, mitte nime/VIN/hooldusraamatu kirjutamisega müügikuulutuses.
Veel teemasse: ma pole mitte kunagi ise autot müües avaldanud nime, üksikuid kordi olen viitsinud toksida sisse VINi või numbri, piltidel pole kunagi midagi varjanud. Müüja olukorras olen väga rahul olukorraga, kus heas korras auto viiakse peaaegu alati minema esimese vaatama tulnud inimese poolt. Parimal juhul tundidega, halvemal juhul paari päeva jooksul peale kuulutuse ilmumist. Kusjuures mitte turu odavaima hinnaga, sest siis peaks hakkama tegelema "rahatute ostjatega", aga lihtsam on müüa selles turunishis, kus ostjatel on reaalsed ootused ja ka valmis maksma oma ootuste eest. Keegi võiks põhjendada, miks peaks müüja muutma oma käitumist? Kui ostja vaatab ainult "soodukaid" või autosid, mida pole nädalate või kuude jooksul suudetud maha müüa, siis see ei ole ju mitte kuidagi müüja probleem.
Väljendasin end eelmises kommentaaris lohakalt: andmete mitteavaldamise tõttu pole ükski auto maailmas veel müümata jäänud. Küll aga ostmata, nagu siit teemastki paistab;)
Tegelikult polegi mingit mõtet kuulutusse teksti juurde panna. Kirjutad jutu, mis aastate jooksul tehtud/vahetatud, et ei peaks seda igakord ettevuristama- pead ikka ja korduvalt. Lisaks ei usuta või siis arvatakse, et auto ikka täitsa pees ja küll kohe läheb veel midagi ja kindlasti maksab see palju ja miks siis üldse müüd, kui auto korralik jne.
Rääkimata siis veel vigadest- kriips täke vms kuskil või lähiajal tegemist vajavast, mida ei ole vaja kohe teha ega tee ka ostja.
Kõige sellega saad vaid kindluse, et keegi ei tunne su auto vastu huvi. Reaalselt on ehk käputäis ostjaid, kes on viitsivad endale vähemalt ostetava auto tüüpvead selgeks teha. Käiaksegi lampi vahtimas, proovimas ja tingimas.
To Kärss- no miks peaks minema teadlikult mingit rikkis masinat ostma? Ma saan aru, et sinule, kui tehnikahuvilisele inimesele, on see hobi eest aga enamus inimesi otsib ikka korras autot. Ja selliseid sinu arvates siis ei pakutagi või?
Ma oma autod olen müünud siiani ka kõik esimesele ostjale. Põhjused lihtsad- kuulutuses on kogi vajalik info olemas juba ja hind vastab reaalsusele. Õnneks pole siiani mingeid suuremaid kirjasõpru ega muidu kiibitsejaid peale sattunud.
Jah, ma ostes välistan kuulutused kus keegi renx müüb udustatud numbrimärkidega ja ilma igasuguse lisainfota sõidukit kuna lihtsalt ei viitsi oma aega raisata. Juu tal ikka midagi varjata on. Ja kui ei ole ja arvab, et ta on lihtsalt nii äge vend ja kõik peaksid jooksma tema autot ostma ja helistama, et uurida miks renx on otsustanud ometi nii hea pilli ja just sellise turu kõrgeima hinnaha müüki panna, no siis lasku minna.
# miks peaks minema teadlikult mingit rikkis masinat ostma?
Ega ma vastu vaidlegi, aga vastus on sama, miks enamus inimesi hakkab müügikuulutusi vaatama suunaga odavamalt kallimale, mitte kallimalt odavamale. Hinnavahe tuleb ikka päris soliidne (isegi kui kõike teha lasta, tavamudelite mootorid ju reeglina odavamad kui paagitäis kütust) ja ootamatult tekkinud veaga auto on peaaegu alati tervikuna paremas korras, kui need turu odavaimad analoogsed roimad. Raha tuulde loopida pole muidugi keelatud, igaühel oma raha ja teeb sellega mida õigeks peab.
Aga teemasse tagasi: kuna probleem paistab olema eelkõige hirmus pettuste ees, siis äkki oleks kavalam otsida üldse mitteprofessionaalselt koostatud müügikuulutusi? Et pole nime või ainult eesnimi, pool lisavarustusest on "unustatud" sisestada, universaali asemel on keremudeliks märgitud pikapp, piltideks on kas nuputelefoniga pildistatud udukogud, on suvaline netist võetud pilt või üldse pildita kuulutus - aga tel.nr on juures, ainult vaevu helistama! Peaks ju olema täpselt teine äärmus kui nende petiste kuulutused? Praktika näitab, et ise olen niimoodi hea auto otsa sattunud ka päevi hiljem, sest keegi pole hakanud helistamagi enne mind;)
Toon näite viimasest automüügikogemusest:
Tekkis mõte naisele 2018 aasta suvel soetada uus masin vana (2017 aasta) masina asemele. Põhjus oli puhtalt praktiline, sest kuna plaanisime siin teist last juurde, siis luukpära Fabiasse vanker sisse ei mahu ka parimal juhul. Fabia ongi sama suur kui vanker. Muidugi ostsime ennem uue ära ja siis "vana" jäi hoovi ootama oma aega. Pildid tegin tavalised, kuigi keskmisest pädevama fotokaameraga. Auto oli aus, ls 14000 km. Hinna panin iga km kohta 1 euro. Välimus keskmisest fabiast ägedam, lisasid rohkem, ka kiirem paljudest tavamasinatest.
Ostumehi nagu murdu. Kõik hirmsalt tahavad ja kõik arvavad, et ma olen rahahädas ning pean just neile tegema soodust umbes 5000€, sest just nemad vabastavad mind probleemist. Ütlesin alati, et ma pole rahahädas. Mul on uus auto juba olemas, mis oli ka tõsi, ning mul pole reaalselt kiiret müügiga. Ls ei suurene, kindlustusmakse pole suur ja auto väärtus ei lange nii kiirelt, seega võib ta vabalt olla mul hoovis järgmised 6 kuud. Kuulutusse kirjutasin ka lause, kus regioonis masin asub ning kus seda saab vaadata. Olin ära väsinud pidevalt sõitma kusagile Ülemiste juurde, et mingi jorss saaks sõita, jalaga rehvi toksida, proovida, kõvatada ja siis hädaldades mitte millegi üle ära kaduda. Autot näidates, ei viitsinud ma midagi rääkida. Las iga jorss ise vaatab ja hädaldab kui halvasti kõik asjad on ja missugune heategija just tema on kui minu masina ära ostab. Paar nädalat hiljem tuligi täiesti tavaline inimene vaatama. Sõitis, vaatas siit ja vaatas sealt. Oli rahul. Jäi mõtlema. Tahtis ka hinda kaubelda, kuid ütlesin, et seda ma ei tee. Alati on võimalus osta sama raha eest mõni teine variant, mis on lihtsam, tavalisem, aeglasem jne. Minu otsus on nii. Härra mõtleski 2 päeva. Mõtles nii, et ikkagi tahab. Vormistasime ära, maksis raha välja ja andsin võtmed üle.
Mis on moraal? Ka head masinat (ausat) on vahel raske müüa, sest turg on kiidulaule täis ja meie inimesed vajavad seda imporditud kikuõpetajate toodangut, mille kohta huiar on maailma ilusaima muinasjutu välja mõelnud. Samas igale asjale on alati ostja. Reaalselt on uus omanik rahul, mina rahul. Kõik hästi. Sellest kogemusest võtan ka ise õppust ning järgmise müügi puhul käitun samasuguse mustri järgi.
No eks see ole ühelt poolt hirm petta saada ja teiselt poolt soov võimalikult ökonoomselt oma vaba aega kasutada.
Kindlasti on põhjuseid erinevaid miks müüja ei viitsi korralikult kuulutust vormistada ja leiab sellest kuhjast ilmselt ka pärleid. Aga see on juba selline õngitsemine millega igaüks ei viitsi tegeleda ja pigem selline kiirete vaheltkasu otsijate töö.
Kuna inimesed teatavasti jagunevad isiksusetüüpide alusel päris mitmesse erinevasse gruppi ja päris suur osa meist on üsna introvertsed ja võiks öelda, et lausa parajad sotsiopaadid, siis paljud püüavad oma auto ostu sooritada nii, et müüjaga väga palju ei peakski suhtlema. Ma kuulun ise ka sellesse gruppi - enamasti olen oma autod ostnud esimese või teise müüja käest. Kodune eeltöö on tehtud ja väga palju tagumikuga tunnetamas ei käi ja uusi tutvusi ei otsi.
Aastate jooksul olen paar korda ikka vähe petta ka saanud aga õnneks mitte liiga valusalt.
Mis turu kõrgemasse ja madalamasse hinda puutub, siis välistan nii ühe kui teise äärmuse. Täisvarustuses auto ei ole kõikide unistus, nii et need jäävad enamasti hinna tõttu välja. Ja kui keegi arvab, et saab oma auto hoolduse ja remondikulud kõik uue omaniku kaela väänata, siis ka pigem eksib. Ma eeldan, et müüdav auto on korralikult hooldatud ja remonti ei vaja. Naiivne nagu ma olen.
selgemast selgem et 99% nimetutest müügikuulutustest on huiarite omad. mõned tüübid lähevad siin selle teema peale eriti leili, ju siis tunnevad iseend ära.
See on hea. Näitab ilusti ära need petturid. Mida varjata nime ja mingi statoli stardikanumbriga autot müüa? Olen ise müünud oma autod, remontidest mis tehtud lühike jutt juures ja kõik remondi ning ostetud varusade kohta paberid olemas. Samuti oma nimi ja reg tel number. Miks? Sest pole midagi varjata autot müües. Nii lihtne see ongi.
Minus kui ostjas äratab igal juhul rohkem usaldust müügikuulutus, milles on müüja nimi kirjas.
See annab kindlustunde, et müüja ei soovi oma mainega riskida ning auto kohta räägitud jutt on vähemalt sel määral tõsi, et peale tagatulede garantii lõppu auto otsekohe laiali ei lagune.
aga miks osad "varjajad" pildid teevad margiesinduse sissepääsu ees, nii et autotootja logod ka kenasti näha ? enamikel juhtudel pole masin üldse eesti ajalooga ja ainuke "teenus" esindusest on olnud lisavarustuse nimekirja väljatrükk (vist tasuta) :P
Jah, täisnimega müüjad tekitavad kindlasti rohkem usaldust, kuid tänapäeva neti-nuti-nuhiajastul on nime peitmine enamasti arusaadav. Samas, kui keegi viitsib, siis on võimalik kuulutuses oleva info põhjal inimene vahel, aga mitte alati, kindlaks teha. Ma olen selline veider tegelane, kellele meeldib proovida otsinguid sügavuti teha, nt kui palju on võimalik telefoninumbri ja nimetähtede põhjal välja lugeda (meiliaadressi registreerimata kasutajad ei näe).
Mõned näited (kui ei huvita, ära loe):
2017. a Audi R8 jäi silma kui üks kallimaid müügilolevaid autosid. Müüja nimeks oli Audi, kuid BTC-lõpuga numbrimärk äratas tähelepanu. Kes ei mäleta, siis 2017. aasta lõpus lõhkes bitcoini (tähis BTC) mull. Telefoninumbri kaudu jõudsin äriregistrist ühemehefirmani, mille nimi viitas krüptokaevandamisele.
Järgneva kaheni jõudsin eesmärgiga otsida üht vähelevinud konkreetse põlvkonna ameerika muskelautot. Müüja kohta oli teada asukoht (väikelinn), eesnimi ja telefoninumber. Telefoninumbri otsinguga jõudsin ameerika margifoorumi lehele, kus müüja küsis pärisnime alt infot remondi kohta. Täisnimi+linn+facebook andis esimeseks tulemuseks tema venna, maakoha vabatahliku päästja. Kuidagi jõudsin õige müüja FB lehele ja sain põhjaliku ülevaate tema vaadetest immigratsioonipoliitika osas.
Müügiplats lisas väidetavalt Šveitsist toodud auto kuulutusse pildid tehnilisest passist, kus olid eelmise omaniku (60+) nimi (Eddie S.) ja aadress (iseasi, kas pass ka ehtne oli). Sain päris huvitavaid tulemusi: Kohalik ajaleht tervitas 2010. aastal uusi külaelanikke Eddie S. ja tema naist Charlotte'i külla kolimise puhul. Samas ajalehes oli paar lehekülge edasi kohaliku biotehnoloogiafirma reklaamartikkel, mille autor, ettevõtte tehnoloogiajuht, oli ka sama perekonnanimega. Eddie elas Põhja-Šveitsis ja pidas Saksamaal restorani. 2010 või 2011 püstitas ta maailmarekordi suurima vorstisalatiga (70kg?).
Ma ei tea, kas pass ja hooldusraamat olid võltsitud või mitte. Eddie ei vastanud minu FB sõnumile ega ka töökoda, kus ta auot remontis. Töökoda asus naaberkülas ning oli spetsialiseerunud ameerika autodele.
Ahjaa, firmat, mille nime all müügiplats tegutseb, pole kunagi olemas olnudki. Nende kodulehe domeen kuulub ühele teisele platsile. Maksuametile esitatud aruannete põhjal pole viimane seoses majandusraskustega alates 2013. aastast importinud Šveitsist ühtegi autot, ainult Saksamaalt ja Leedust. (Miks peaks firmal seisma auto 5 aastat müügis?)
Vabandust, et teemast kõrvale kaldusin, aga ma olen kulutanud ebamõistlikult palju aega, et saada kasutuid teadmisi. Ma ei taha neid ainult endale hoida. Jutu mõte oli selles, et isegi, kui sa nime ei avalda, on kuulutuses leiduva info põhjal võimalik sind enamasti tuvastada. Eddie näide on selleks, et mõtleksite hetke, mida teised juba teie kohta on juba avaldanud.
Palju rohkem häirib, kui kuulutaja märgib asukohaks Eesti, iga kord autot otsides eelistan mulle lähemaid variante. Enamasti tähendab Eesti Tallinnat, küll mitte alati. Minu jaoks on vahemaa 250 km.
See pidev eestitamine häirib jah. Aga ega paljud automüüjad ei olegi just kõige teravamad pliiatsid ja nende eesti ongi vist talin. Vahel saab ka telnumbrit guugeldades sotti, kes ja kus.
tegelikult võiks a24 ka ise asja ära teha kui muudaks kuulutamist nii, et vähemalt ilma maakonna märkimiseta kuulutust sisestada ei saa, aga neil poogen- papp jookseb nagunii.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.