Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AUDI A7 OSTUABI

17:59 31.03.2019
Atsotappo
Audi A7 ostuabi
Heipa!

Ehk oskab keegi välja tuua A7 head ja vead või mida võiks katsuma ja vaatama minnes tähele panna? Esialgu olen vaadanud diisleid. 3.0 mootoriga ja kindlasti quattro. Audi päris võõras ei ole, kuna oman teist audit hetkel. :)

Seniks päikest,
Atso
18:44 31.03.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
et ketid oleks korras
18:47 31.03.2019
Audi uummi (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Mootor soojaks ja siis mingi 20-30 minti seista ja kävitada vaata kas ketid teevad häält kast vahetax ilusti Reduktorid ei viliseks soidad ja kuulad 30-60 km rooli elektri mootor mis asub rooli all ei teeks haalt ja siis roolivõimu pump oleks ok keerad ja kuulad kas teeb häält need asjad olen ise läbi kogenud
Ja pidanud tegema aga muidu tip top auto vaata ,et läbisoit oleks normaalne
19:40 31.03.2019
v_ (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Nõrgaks kohaks DSG kast kindlasti. Ühel tuttaval on sellisel isendil kast 3x maha käinud.
19:44 31.03.2019
autoremm (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kehvad remontijad,et peab 3 korda kasti tegema....
19:45 31.03.2019
Kogenud (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Paraku 3se mootori eluiga on 100-150000, seega tasub sellega arvestada. Seega tasub antud auto osta uuest peast ja siis ppari aasta pärast kellelegi teadmatule maha lükata.
20:20 31.03.2019
Mnjah... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ei tea ühtegi inimest, kellel 3ne diisel ainult 150 tuh km kestnud. Endal olnud neid 4 erinevat ja kõigil kaugelt üle 200k km ees ilma mootoriremondi või suuremate muredeta.
Põhimure ikka kast, kui just bitdi ei osta, sel juba tiptronic.

Edu!
20:41 31.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
nagu juba mainiti.ketid,pihustid ja kast.igaksjuhuks tuleks u. 5 tonni jätta tagataskusse
21:16 31.03.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Tegemist ju C7 A6ga, kere teine peal. Vbl veermik vähe teise seadega aga kõik muu ju sama. Mis võib olla nõrk koht, vähemalt CC on, siis raamideta uksed, eriti meie tingimustes.
21:41 31.03.2019
Atsotappo
Re: Audi A7 ostuabi
DSG kast? Kas audidel on üldse DSG kast? minu teada see rohkem skoda ja volkari teema?
21:51 31.03.2019
Ain12321 to atsotappo (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ohh koht kus oleks pidanud suud kinni hoidma. Nüüd veel hakkad saama.

Harimiseks https://en.m.wikipedia.org/wiki/Audi_A7

Kas cvt või stronic aka dsg. Audi lõpuks mõistis, et need väänet ei kannata ning uuematele tavalised zf kaheksased kastid.
21:53 31.03.2019
Atsotappo
Re: Audi A7 ostuabi
kolasin veidi netis ringi ja leidsin, et juhtketi komplekt (swag) maksab 300 euri. Hea ikka kui autoremondi fondis on 5000, aga tundub veits üle paisutatud :)
21:56 31.03.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kola ringi ja vaata kaua vahetatakse ka nagu???? Keegi teeb 50ga ära või???

Sinu suht koht katlasest jutust koorub, et ega sul seda raha parandada nagunii pole, sest jahid mõnda autodrahaks24 platsi "maasikat".
22:01 31.03.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/975/auto_php-id=303
9975-view=102-www_auto24_ee.html


2200 kasti remont, 1500 ringis hea tutvusega ketid. Nipet näpet veel ja 5k koos. Ära ole sinisilmne.
22:06 31.03.2019
Atsotappo
Re: Audi A7 ostuabi
Ilmselt selline sinu väidetud autoplatsi "maasikas" saab välistatud esinduses... Maksta see kontrolli raha kui osta ehku peale see "maasikas"

Aga see on pigem minu arvamus..
22:12 31.03.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ega esindus sulle ütle oletatavad kulud järgmised 100 000 km... Vaid hetke olukorra. Kui täna töötab 5+ ega keegi luba, et ülehomme veel korras. 200+ sõitnud kallima otsa auto on tiksuv pomm. Ei pruugigi lõhkeda aga kui siis nutad ja maksad. Näiteks haldexi reduktor, milles ju keegi õli ei vaheta, sest hooldevaba uuena 5 kilo.
22:13 31.03.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Tead ikka mis haldex on?
22:44 31.03.2019
viimasele (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Haldex on haldusteenuseid eksportiv firma.
00:13 01.04.2019
Naljanurk kuubis (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kogemustega Audimees on vist kaua aastaid elanud teisel plandeedil vahepeal. Aga täna on juba palju targem. Natuke kõhedaks võtab küll selline enesekindlus ja teadmised. Mulle meenub üks tuttav Golf 4 mees, kes soovitas teisel tuttaval osta Golf 7. Golf on Golf, on selliste meeste arusaam asjast. Ning räägib kui hea auto tal on. Kuigi reaalsuses need autod ei oma omavahel mitte mingit sugulust peale toote nime. Eks mõni väsinud Audi vend kujutab ette sama, et kui on Audi siis on juba kogemus olemas. Karm!
08:23 01.04.2019
edumakaron (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ninast veri välja ja nooreperelaen maksimumi, kuid auto peab olema Audi. Ikka suure mootoriga, sest ainult nii saan naabrimehele näidata, et vaat, mina ostsin omale audi. Pole vahet, missuguses olukorras ja missugune läbiaetud kanakuut. Minu ajunatukene ei luba osta midagi muud.
Mulle siiski tundub, et kui küsija audi ostja ka reaalselt oleks pädev selles vallas, siis siit nõu küsima ta ei tuleks, vaid tegutseks oma teadmiste ning oskuste järgi.
Näiteks mina kasutatud autot osta ei oska. Toksid jalaga rehvi, vaatad läikivat kere, kuulad mingit mulli kirikuõpetajast. Sellepärast ma poest uue ostangi ning peale 4 aastat kasutust edasisele ringile saadan ja nii juba viimased 12 aastat. Ehk siis valin välja, mis meeldib, missugused lisad on olulised ja järgmised 4 aastat valan kütust, klaasipesuvett ja käin korra aastast esinduses 200€ eest ootamas mõned tunnid samal ajal kõvatades uuemate peale.
PS. Ma pole audi omanik, pole ka VW, ei kasuta konnasööjate toodangut, kilusilmi ega skodiläkki. Samuti ei vali kõige odavamat moebrängi ega väidetavat maasturit. Viimase auto ostuhinnaks jäi 28K€
Pean ennast lihtsaks inimeseks, pole vaja teiste ees kõvatada. Käin aastas perega 4x hoopis reisil, aga mitte lätis õlut toomas. Oman ka piisavalt prestiižes rajoonis (mitte uusasumis) oma murulapiga eluaset, mis pole ehitatud ei liidu ega buumi ajal.
Tuludeklariga ma raha tagasi ei saa, sest olen seadusesilmis vajalik maksumaksja. Väliselt olen lihtne ei pea kandma ainult kaupa, mida müüakse kollases või roosas majas.
09:40 01.04.2019
Kogenud ajukääbik (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
No on ikka ajukääbikuid, 3.0 audi mootor ja 100 tuhat iga? maga kaineks idikas :D
10:10 01.04.2019
Viimasele hulgajale (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
The technically sophisticated 3.0 requires a lot of effort and money for any repair. Based on consumer reports, unfortunately, the 3.0 is almost unable to pass 200,000 miles without an overhaul. Often serious problems begin to appear after only 100,000 miles. The timing chain tensioner is the weak point of this engine. Its breakage causes grinding when the engine starts. The first 3.0 was equipped with piezoelectric injectors, which quickly went out of order. They provided a shortage of fuel supplied to the cylinders. As a result, a reduced fuel mixture led to an increase in temperature and a pistons burnout.
10:22 01.04.2019
to edumakaron (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Et lihtne inimene? Aga internetis tuleb siiski natukene kõvatada ja kõik ette lugeda, mis tegelane ikkagi oled? Koos kõigi kirjavigadega.
11:15 01.04.2019
RR (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kas keegi patsutaks edumakaroni õlale. Et kui tubli ta ikka meil on. Piinlik hakkab. Audi a7 teema juurde ennast ja enda otsuseid õigustama tulla. Mine ole lihtne inimene mujal. Ära vala oma kibestumust siin välja.
13:49 01.04.2019
to Viimasele hulgajale (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
See on vist mingi jänkide kirjutatud tekst. Diiselmootoris üldjuhul on vähema kütuse juhul ka väiksem temperatuur ja rohkem kütust tõstab temperatuuri.
See on lihtsalt diiselmootori eripära ja selle vastu eksivad tihti algajad bensukate tuunijad, kes dislasid torkima hakkavad.
16:05 01.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Lugedes siinseid postitusi, võib asja kokku võtta nii, et Audi 3.0 l mootoriga on üks mõttetu saast ja audi üleüldse üks mõttetu auto? Nii lolli juttu pole ammu kuulnud.

16:20 01.04.2019
PS (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ta on nii palju mõttetu, et kui sõidab, on väga hea, aga suurematel läbisõitudel, mille juures mõni teine automark ei köhigi veel, hakkavad pihta kulukad vead. Peab lihtsalt rohkem antud marki tundma ja piisavat varu tagataskus omama.
16:23 01.04.2019
PS (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ain12321 toodud link kuulutusele on ikka täielik mõrv osta. 16tuhhi, läbisõit meeletu - peab ikka veidrik olema, et sellist osta..
16:27 01.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ja Audi muudkui toodab 3.0 l mootoriga premium klassi sõidukeid juurde ja seda kõigest 100 tuhande km jaoks :D

Kui nüüd natuke tõsisemalt asjale läheneda, siis kõik algab siiski sõiduki peremehest st. sõiduki hooldustest. Ja mingid asjad käivadki teatud markidega kaadas, näiteks hooratta vahetus, aga see ei tähenda seda, et tegemist on ebaõnnestunud mootoriga.
Vastupidiselt lähenedes ei saagi ühtegi autot osta.
16:39 01.04.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Siin tuleb järjekordselt välja Saksa preemiummarkide" omanike kindlameelsus, et hoorattad, käigukastid ja mootorid on kuluosad :)
16:43 01.04.2019
k... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Segan teie vestlust veidi... Võtke lahti Autobildi 100 tuhande km Dauertest. Sealt saab lugeda neist mootorite , käigukastide ja muudest halvasti projekteeritud agregaatide vigadest juba ammu enne 100 tuhandeni jõudmist.
17:21 01.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
no siis võib öelda, et kogu audi on üks kuluosa.
17:30 01.04.2019
Audi 3.0 omanik (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Saaks äkki mõne alternatiivi ka siia teadjate poolt. Milline oleks see nö. lollikindel masin , mille võiksin Audi vastu vahetada, vältimaks seda tohutut peavalu mis tõenäoliselt varsti saabub, kuna hetkel 95 000 ees.
18:26 01.04.2019
tobuaadu (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
"Saaks äkki mõne alternatiivi ka siia teadjate poolt. Milline oleks see nö. lollikindel masin , mille võiksin Audi vastu vahetada,.." 180kw s-tronicu võib näiteks vahetada 176 kw tiptronicu vastu :)
19:05 01.04.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Asja point minu poolt pole see, et Audi halb auto on. Väga mõnus ja iga kell iga japunni või koreaka asemel.

Point selles, et kui inimene tahab osta endale uuest peast ikkagi 100 000 euro kanti uuena maksvat autot ning peamine mure on pidamiskulud siis sry käed eemale. Pole vaja järjekordset nutulauljat mõne aasta pärast, et sakslane ei kõlba kuhugi ning Toyota/Honda on ainuke õige tee. Tahad Audit, siis osta vastav mudel oma rahakoti järgi. A2 A3 A4. Piisavalt ju vaiksemate kuludega, kui A7. Kui ei tea elementaarseid asju, siis võid ju endale isegi väikese Audi peale suure numbri kleepida, nagu 316 mehed M märke topivad.
20:14 01.04.2019
marita57
Re: Audi A7 ostuabi
# Siin tuleb järjekordselt välja Saksa preemiummarkide" omanike kindlameelsus, et hoorattad, käigukastid ja mootorid on kuluosad :)

Alustaks kõigepealt defineerimisest. Ehk nagu ütles suur Lenin, enne kui vaidlema hakkame, lepime omavahel mõistetes kokku.

Mis on Saksa preemium?
Auto, mis kuulub sulle ja on tehtud Saksamaal või selle lähedal. Omab erilist võimet mõjuda ümbritsevatele kui staatusesümbol ja ihalduse objekt. Tavamõistes Audi, BMW ja MB, kuid kui omada Opelit, Fordi või Volkswagenit, siis on teiste probleem, kui nad ei mõista, et tegu on preemiumiga. Ehk nagu mõned viimasel ajal kipuvad ütlema, noobelmargiga. Väljalaskeaasta, mudel ja versioon ei ole olulised.

Mis on Saksa räim?
Naabri, tuttava, sõbra või sugulase auto, millel on võimalik leida seoseid Saksamaaga. Kuna see auto on juba tehaseväravast välja sõitnud, on tegu räimega. Kohustuslik on teada anda, et mootor ja käigukast lõpetavad lepingu 100 000 km läbimisel ning kui nad seda veel teinud ei ole, siis see juhtub hommepäev. Samavõrra kohustuslik on anda hinnang selle räime omaniku vaimsele tervisele.
21:25 01.04.2019
Akshdh (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Esinduses ketti vaheatus 2 k
21:45 01.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kes käseb esinduses ketti vahetada?
21:54 01.04.2019
Nunnuke556 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ketid on nõrk koht aga ei ole vaga kallis teema .Kast on nii ja naa kuidas joppab void osta mb bmw voi fordi ja kast jebib see suhteline.Ainuke mis on audidel jama et kast reduktor ja vahekast on uks tervik.Soidad siis kuula et ei viliseks moni laager voi undaks kuna neid laagreid on suht jebla saada aga see ei tähenda et sa neid vahetad.Vaheta koik õlid ara .Pill soojaks seista lasta mingi aeg ja kaima panna kas ragiseb voi ei.audid soidavad ja soidavad muidu hea auto
22:14 01.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
See on umbes sama jutt nii nagu dsg kastiga volkswagenite kohta, ometi inimesed ostavad volkswageneid palju ja sõidavad, mis siis, et vahest tuleb mõnda ka remontida.

Võtmesõna peitub hooldustes ja heaperemehelikus ümberkäimises sõidukiga, siis on ka probleeme vähem.
22:23 01.04.2019
Kõik autod (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
On head kui on korralikult ja õigeaegset hooldatud. Ei ole need audi kärud teistest küll mingit moodi erinevad.
22:34 01.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Väike vahe ikka sees, kas sõita audi või mõne mitte premiumklassi autoga
00:48 02.04.2019
v_ (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Marita jutt pani mind ka mõtlema, et mis asi see premiumklass siis on? Fakt on see, et EU-s ainuke ametlik liigitus on Euroopa Komisjoni poolt määratud autode segmendid. Mingit premium segmenti seal ei ole! Rääkige ikka ametlikule teabele tuginedes mitte nagu nõid Nastja stiilis.

Vastuse nõiduslikule premiumile leidsin aga Tehnikamaailmast, artikli pealkiri "Premium: Saksa ja natuke Rootsi rauda"

Tsiteerin:
Olgu kohe öeldud, et sellist asja nagu premium-klass pole olemas. Sõnaga premium tähistataks neid tabamatuid omadusi, mis panevad inimesi kahe ühesuuruse ja pealtnäha võrdväärse auto vahel valides nõustuma sellega, et üks neist maksab märgatavalt rohkem.

https://tehnikamaailm.ee/premium-saksa-ja-natuke-rootsi-raud
a


06:38 02.04.2019
... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
premium on autonduses sama nagu toitlustuses umami.
08:07 02.04.2019
Mõtlik onu (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kui ma 1995 aastal 1991 aasta 320 omale ostsin nägi see väga kena välja tollel ajal. Aga kahjuks siis ei rääkinud keegi premium. See sõna on tulmud ca 10 - 15 aastat tagasi ilmselt ühe turundusnipina. Väga paljud kaupmehed hakkasid seda sõna kasutama. See ei ole ainult autode puhul nii. Ustavad margitruud jüngrid levitavad seda ideed samamoodi nagu veganid ja mms müüjad. See kõik ongi nohu selle kõrval. Mul abikaasa on sattunud mingisugustele vegani saitidele ja surub oma tõdesid kodus peale. See on kordades hullem võitlus kui mingi mõttetu premium nime pärast. Ei tea mis inimestel viga on, et internetis ei loevad igasugu väljamõeldud asju. Ja muidugi siis veel levitavad seda teistele nagu mingi nakkuse oleks saanud.
08:30 02.04.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Huvitav lugu Tehnikamaailmast AGA ise kõige silmakirjalikumad. Teab keegi testi, kus võrreldakse X3 Q5 ja Dacia Dusterit. No ei ole . . . Alati koos "rahvaautod ja "preemium"

08:33 02.04.2019
Ain1232 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Ja kui kasutada Wikit, siis

A luxury vehicle is intended to provide passengers (and often the driver) with increased comfort, a higher level of equipment and increased perception of quality than regular cars (such as economy cars, which are intended as basic low-cost transportation devices) for an increased price. The term is subjective and can be based on either the qualities of the car itself or the brand image of its manufacturer.[1] Luxury brands are considered to have a higher status than premium brands,[2] however there is no fixed differentiation between the two.

Ja isegi Ncap, küll teise nimega https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ra
tings/?selectedClasses=1196&allProtocols=true&select
edMake=0&selectedMakeName=Select%20a%20make&selected
Model=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&
amp;includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=
All&selectedProtocols=34803,30636,26061,24370,1472,5910,
5931,-1,14999&allClasses=false&allDriverAssistanceTe
chnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&a
mp;thirdRowFitment=false


Marita juttu lugeda ja uskuda on küll ullikeste teema
09:19 02.04.2019
...... (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Marita juttu oskab lugeda ja sellest aru saada teatud tasemel mõtlemisvõimet omav inimene, teiste jaoks on tegu ullikestele suunatud tekstiga.
11:37 02.04.2019
v_ (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Q5, Kodiaq, Tiguan. Nagu näed siis võrreldakse küll!
https://www.youtube.com/watch?v=b3hec9kkS2o

Näiteks siin ütleb Autobild, et antud testis Octavia on parem kui C klass. https://www.youtube.com/watch?v=4SQbYMgGQEg

Siin on Superbi ja E klassi võrdlus. E klassi peetakse paremaks.
https://www.youtube.com/watch?v=rTZ6K2yw2zQ

Eks see ole kõik suhteline ja sõltub konkreetsest autost. Mind hämmastab kuidas eestlased on sellel teemal nii tundlikud. Nagu albaanlased juba. Albaanias on muide 80% registreeritud autodest Mercedesed ja albaanlane vihastab suurelt kui Skodat peaks Mercedesega võrdlema. Albaanlasel on muidugi üks Mersu elu lõpuni ja siis on see viha arusaadav.

Ja miks peaks tsiviliseeritud ühiskonnas kedagi persest torkima teise inimese valik? Ostke endale mis tahate ja sõitke millega tahate. Miks peab kohe ülimuslikku üleolekut, paremust tõestama või hakata hoopis maha tegema? Kui kutt tahab vana A7 osta. No las ta ostab. A7 on ju tegelikult ilusa silmatorkava disainiga väga mugav sõiduk. Varustusaste algab palju rikkalikumalt tasemelt kui suguvennal A6-l millele baasversioonis olid samasugused nagu Golfi baasvarustuses olnud istmed. Ja autosid saab ju maha müüa ja uue osta. Ega see ei ole ju sulle igaveseks antud. Ja kui vaja siis tuleb ka kooliraha maksta. Üks müüb A7 ära on õnnelik, et lahti sai. Ostja on õnnelik, et sai omale A7. Mul on autosid rohkem olnud kui sõrmi ja varbaid kokku. Mõne auto puhul on ka hea meel, et lahti sain, samas kui teine kes selle omale sai, kiidab taevani. Eks olen ka koolirahasid tagunud mõne ostuga. Ja taob ka mõni Toyota mees kui vale vilja otsa satub. Ei ole see asi nii mustvalge, et Toyotaga ainult sõidad. Lagunevad nad raiped kõik, eriti kui juba rohkem vanust tekib.
12:54 02.04.2019
Kapten Trummi teine abi (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Säästuauto või luxury, vahet pole, lagunevad ühte moodi. Luxuryt on kallim remontida. Huvilisele loeti võimalikud riskid ette ja kui rahakott lubab andku minna. Kas päriselt ka laguneb või mitte, ei oma tähtsust.
13:45 02.04.2019
Kärss
Re: Audi A7 ostuabi
Ma olen saanud siiani asjast nii aru, et need A7-d jms on suurem keskklass. Luksus/premium on RR, Pentli, mõni mudel jaanuari valikust jms. Ja luksus ei tähenda mitte otseselt autot ennast, vaid on suurem filosoofia ümber terve kontseptsiooni, mis ei tähenda küll alati isikliku autojuhi olemasolu, aga just auto pidamist tervikuna (garaazhist sõidetakse välja alati poleeritud-vahatatud puhta autoga, hooldus/remont tähendab raha lugemata parimat võimalikku hinnapakkumiste küsimise asemel jne). Sealt tuleb ka väljend "vaese mehe luksumisauto", sest on üksikuid, mida saab niimoodi hobikorras pidada ka töölisklass. Auto hind ja vanus ise on täiesti teisejärgulised, RR on hinnas nii uuena kui ka 20 või 40 aasta vanusena, seda ka "roimast" restaureerituna. Neile A7-tele vaatavad ehk tibid järgi, aga autohuvilise silmis on tegemist ikkagi järjekordsete tulevaste "oopeloomegatega", mis leiavad kunagi oma lõpu jääraja lumevallides.

Aga teemasse: ära otsi tõde netipoodide kodulehelt jupihindasid arvutades või foorumist suhtumisi lugedes, vaid loe välismaiseid margifoorumeid (sest meil on siin neid lihtsalt liiga vähe veel). Seal on lihtsam eristada teri sõkaldest, sest üks asi on punnitada omale liisingu abil kättesaamatuid asju, aga kui tõsifänn ostab omale auto lootuses see lastele pärandada, siis üks osa inimestest julgebki kirjutada lahti reaalsed probleemid ja kulud. Teine osa lihtsalt kiidab "the best car ever" ja müüb oma "investeeringu" ikkagi paari aasta pärast maha, sest /väljamõeldud põhjus, et mitte oma vigu tunnistada/. Mõlemal juhul saad vastused oma küsimustele, mille põhjal teha teadlik valik.
14:03 02.04.2019
v_ (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Kui ametlikku liigitamist vaadata siis A7 on D segment (ehk mitteametlikult tõesti suurem keskklass). Nii vähemalt arvab Euroopa Komisjon kes on autotootjatele juba ammu vastava ettekirjutuse teinud. Neid liigitamisi tehakse mitteametlikult muidugi erinevate asutuste poolt (ADAC, EuroNCAP jne) kuid EU seadused omavad ainsana reaalset jõudu. ACEA jms asutused peaks juba ammu kasutama EU segmenteerimist. Autoajakirjanduses nagu näha siis Sakslased ja Hollandlased jms on seda rohkem omaks võtmas. Eestis ei ole enamik autoajakirjanikke sellest vist tänaseni kuulnud kui ülevaateid vaadata. Eks kord peab majas olema. Muidu iga mees liigitab oma auto sinna klassi kus talle see meeldib ja mõtleb ise veel uusi klasse välja.

Luksusautod on F segment: https://en.wikipedia.org/wiki/F-segment
14:05 02.04.2019
v_ (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
Vabandust A7 on E segment ehk suurem kesklass. D on keskklass.
16:14 20.10.2019
oioio1 (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
230-235 kW norm auto
17:32 20.10.2019
stammer (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
ja mõnede arvates Mercedes C-klass ütleb juba ise, et kuulub C-klassi???
18:12 20.10.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
to edumakaron

Loe nüüd uuesti oma tekst läbi ja mõtle natukene...

Mulle siiski tundub, et kui küsija audi ostja ka reaalselt oleks pädev selles vallas, siis siit nõu küsima ta ei tuleks, vaid tegutseks oma teadmiste ning oskuste järgi.
Näiteks mina kasutatud autot osta ei oska. Toksid jalaga rehvi, vaatad läikivat kere, kuulad mingit mulli kirikuõpetajast. Sellepärast ma poest uue ostangi ning peale 4 aastat kasutust edasisele ringile saadan ja nii juba viimased 12 aastat. Ehk siis valin välja, mis meeldib, missugused lisad on olulised ja järgmised 4 aastat valan kütust, klaasipesuvett ja käin korra aastast esinduses 200€ eest ootamas mõned tunnid samal ajal kõvatades uuemate peale.
PS. Ma pole audi omanik, pole ka VW, ei kasuta konnasööjate toodangut, kilusilmi ega skodiläkki. Samuti ei vali kõige odavamat moebrängi ega väidetavat maasturit. Viimase auto ostuhinnaks jäi 28K€
Pean ennast lihtsaks inimeseks, pole vaja teiste ees kõvatada. Käin aastas perega 4x hoopis reisil, aga mitte lätis õlut toomas. Oman ka piisavalt prestiižes rajoonis (mitte uusasumis) oma murulapiga eluaset, mis pole ehitatud ei liidu ega buumi ajal.
Tuludeklariga ma raha tagasi ei saa, sest olen seadusesilmis vajalik maksumaksja. Väliselt olen lihtne ei pea kandma ainult kaupa, mida müüakse kollases või roosas majas.

...et mis siis ei ole kõvatamine, kui mitte see "edulugu":)))
18:16 20.10.2019
. (registreerimata)
Re: Audi A7 ostuabi
teema ammendus üle poole aasta tagasi, aga ikka peavad mõned sae käima tõmbama...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.