Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: 7-KOHALISED AUTOD

12:46 14.05.2019
Kutsu88
7-kohalised autod
Tere!

Peres on 2 teismelist, 2,5a laps ja kohe sünnib imik. Seega on neil last ja kaks täiskasvanut. Vaja on nüüd vähemalt 7 kohalist autot, et kõik pereliikmed ära mahuksid. Mulle on silma jäänud Chrysler Grand Voyager ja mulle meeldib selle istmete paigutus st on 2+3. Kujutan ette, et kahe eraldi istme puhul on hea paigutada turvahälli ja turvatooli. Teismelised saavad taha istuda ja üks koht jääb vabaks st neil on seal ruumi.
Kas on veel mingeid mudeleid, millel on selline istmete paigutus või soate öelda, miks selline süsteem on halb ja peaksin eelistama 3+2 süsteemi? Või siis juba busse, millel on rohkem kui 7 kohta?
Auto plaanin osta kasutatult hinnaga kuni 6000€ ja kasutan seda kuni 3 aastat ja siis plaan osta päris uus auto.
13:34 14.05.2019
... (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
ei ole ses istmevalemis halba midagi, pigem head, sest kolmandasse ritta on lihtsam pääseda ja sealt väljuda.
14:03 14.05.2019
ts (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
2+2+3 eelis on ennekõike selles, et tagumine istmerida on kergelt ligi pääsetav ning ruumi on veidi rohkem (ka Kia-l nt on Carnivali nimeline sellise istmepaigutusega aparaat olemas).

Seda istmepaigutust euroopas ja aasisas eriti ei tehta, kuna 2+3+2 eelis on selles, et saad istmeid ükshaaval ringi paigutada (tavapäraselt ei ole ju ilmtingimata 7-t kohta vaja, küll aga võiks vanker mahtuda tagareas ühe istme asemele) - võiks muidugi kaaluda ka 2+2+2 aparaati (nt eurovan või grand espace, kui vanker või koer peaks veel ära mahtuma)

istmetega kaubiku eelis on selles, et seal on palju kohti (miinused on selles, et sisu ümberpaigutamine on tükk ettevõtmist). Välja arvatud pisikesel hulgal aparaatidest, millel on võimalik istmeid vastavalt soovile klappida (nt H1 või L400)

istmetega kaubiku miinuseks on muidugi müra, üsna kehvad sõiduomadused ning tihtipeale ka märkimisväärne kütusekulu (see ei käi muidugi spektsiaalselt reisijateveoks ehitatud aparaatide kohta)

kokkuvõtteks- kui on vaja üsna ajutist 6 inimese vedamiseks mõeldud masinat, siis IMHO grand voyager oleks hea valik küll
14:14 14.05.2019
GM (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
Boxeri-Jumpy-Scudo kütusekulu sinna 7-8 juurde keskmine, kaubikul. Sõidumugavus bussil kindlasti mugavam - saab juhiistet ette-taha liigutada. Saad kõrgemal istuda. Aga ca 6000 väga suurt valikut kahjuks ei anna. Reisijana Caravelle oli mugav.

Rinkale ei kõlba neist ükski, ka Grand Voyager mitte :D
14:54 14.05.2019
maaks
Re: 7-kohalised autod
Selline oli sõitmiseks (juhikohal siis) päris hea,
http://www.auto24.ee/used/3123396
aga tal 2+3+2 millest saab vist teha 2+2+2. Hea oli see, et tagumised kohad olid istumiseks tehtud, aga mitte selleks et passi +2 kohta juurde saada :-)
EDIT: See ei ole minu auto, ma ei tea kes seda autot müüb, link oli pandud näitena!

Muudetud 15.5.19 08:14

15:36 14.05.2019
n. (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
soovitan ka kas 2+2+3 või 2+2+2, aga ma ei ole kindel, et voyageri tittede kraam kõik ära mahub.

Muudetud 15.5.19 07:19

19:10 14.05.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
Ma ei te, olen Espacega juba miski 4-5 aastat muretule sõitnud(mõni pisike el. kamm on olnud aga ei midagi ületamatut, mida ise teha ei saaks)

Olles omanud ka 2+2+3 masinat(Carnival) siis tooks välja mõne võrdluse:
KIA- suur, mahukas, mugav ja samuti murevaba(rooste kimbutas küljekarpe aga..) 2+3 miinuseks on ,et niipea, kui eemaldad tagant ühe istme, on ta Sul 5'e kohaline.
2+3+2 Renaultis on universaalsem, saad istmeid tõsta, kuidas ise soovid, kõik istmed on ühesugused.
Carnival III on juba 2+3+2 valemiga. Lisaks on KIA'l lükanduksed, mis tunduvalt avaramad.
G-Voyageri Stow and go on ka hea aga istmemugavus pole enam see ja ka sättimisvõimalusi vähem..
19:21 14.05.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
Lisaks veel, et vaadata võiks veel pere-/mahtuniversaalide kroonimata kuningat, Toyota Sienna't (Volksul on ka oma märgiga sama auto valikus)
Kahjuks Euroopas Carnival IV müügil ei ole...
21:28 14.05.2019
qp (registreerimata)
Re: 7-kohalised autod
Maaks, kassa müüd seda autot? Oleks ka huvi tundnud. Olen veidi uurinud teemat ja hetkel paremat alternatiivi pole Espacele. Hind on üsnagi ahvatlev.

2+2+2 autod on kõik Jaapani päritolu kuna autod on kitsad.
Olles sugulase ja tuttava Voyagerit näinud, siis sellel pudenes koguaeg miskit küljest, salongis alati midagi rippus lahtiselt. Kummaline oli Voya istmevalem 2+2+3. Ehk siis sõiduki kõige laiemas osas oli 2 istet ja kõige kitsamas 3 kohta... Üsnagi ruumikad ja väga mõnusad olid C8, Ulysse, Zeta ja 807, nende saadavus on raske. Küljeuksed samuti elektrilised.
21:35 14.05.2019
ddig
Re: 7-kohalised autod
Mul teemaalgatajaga sarnane olukord selle vahega, et kõige pisem on juba kohal aga auto osas pole selget hinnanägemust kujundanud.

Mahtuniversaalid jms kompaktlahendused on minu jaoks üsna vastuvõetamatud pea igas mõttes aga otsustavaks saab olematu pagasiruum. Kaubikulaadset ebamugavust sõiduautol on igal juhul endale raske põhjendada.

Kaubikuga sõitmine ei ole samuti esimene eelistus aga kuna 6..7 kohaline sõiduk olekski kasutusel vaid kogu perega reisimisel, siis igapäevaseid sõite ei peaks selles taluma. Ehk siis pika teljevahega mullivann või sitahargi V ajaks ilmselt asja ära.

Peale mõningast otsimist jõudsin tõdemuseni, et Cadillac ESV oleks sobilik valik.
21:33 15.05.2019
Kärss
Re: 7-kohalised autod
Mida vaja on, kas kohti või ruumi ka kõigi nende inimeste asjadele? Küsimus on natuke retooriline, sest selline mahtuniversaali suurusklass ei sobi hästi mitte kummagi vastusega. Seitse istekohta oleks sõiduautos või väikeses mahtuniversaalis oluliselt mugavam (meie peres on selleks Honda Stream ja 3 istmereaga Volvo), samas mahukus eeldab natuke veel suuremat autot (selleks on meil endal "fullsize" Transiti buss ja abikaasal tööautona pikk Trafic). Aga need vahepealsed pole enam sõiduautolikult kerged ja mugavad ja samas näeb neid katusebokside-kärudega Grand Voyagere liikluses täiesti põhjusega (mu õde sõidab juba väga pikalt G.Voya AWD-ga, aga tal on ka ainult 2 last ja koer:). Ma ei tee samas maha mõtet, et kui perega koos kuhugi töö-kool-kodu trajektoorilt kaugemale liikuda, siis võttagi nendeks päevadeks omale rendikäru ja rendiboks katusele, ainult et selleks pole jällegi Voyageri vaja ja need pisemad lapsed ei vaja ka täiskasvanu mõõdus istmeid.

Siin soovitatud Espace on paras ufo - soovitan proovida talvel libedaga ja ühtlasi ennustan, et seejärel ostetakse kas eelmine või järgmine mudel ja kindlasti Grand, lihtsalt see väike erinevus teljevahes mõjutab tohutult auto käitumist maanteel, kuigi siseruumis nüüd väga palju juurde ei annagi. Eks ta on paratamatu, et kui autosse peab mahtuma midagi lisaks ka poekotile, tuleb hakata vaatama "kaubikute" suunas, samas kui taksoteenust oma perele võib vabalt osutada ka tavalise 7-kohalise Golfi või Focusega.
00:25 12.06.2019
Willem0
Re: 7-kohalised autod
Mina isiklilult soovitaks hoopis Calaxy-t kütusekulu oli 6.0 kanti keskmine ja ruumi kus pidin vedama ennast naist 2 last ja äi, äm siis täiesti sobiv . muidugi mängib siin väga olulist rolli varustustase, minu esimesel 2008 variandil oli see luksuslik. täis elektrilisi mugavusi. Nende mugavuste tõrkeid ei esinenud. 7 kohaline ja anna minna. Kõik kohad on eraldi käsitletavad

Muudetud 12.6.19 00:29

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.