Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: LINNAMAASTUR 2019

19:30 14.06.2019
MadisVr
Linnamaastur 2019
Tere

Plaanis soetada linnamaastur, endale on silma jäänud just 3-4 autot. Üheks neist on Peugeot 3008 ning teiseks on Mercedes-Benz GLA. Kolmandaks variandiks on kindlasti ka Škoda (nii Karoq kui ka Kodiaq), viimasena olen välja valinud Volkswageni (T-Roc ja T-Cross). Kõik autod on 2019. a väljalase. Kas oskate soovitusi anda või on arvamusi?
20:18 14.06.2019
v_ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Seat Tarraco (saksa toodang), Skoda Kodiaq (tsehhis toodetud) või VW Tiguan (saksa). 2 viimast on enamus suuremate autoajakirjade testivõitjad. 2.0TDI enam vähem talutava varustusega oleks korralik tööloom küll. Soovitan lugeda ja vaadata autoteste. Foorumist sa ilmselt tõde ei leia.

VW T-Roc (portugali toodang) jättis minu jaoks küll viletsa mulje antud raha eest. B segmendi auto ja sellele omased materjalid aga hind on nagu C segmendi SUV-il. CLA tundub ka ülehinnatud. 3008 on muidu huvitav. Aga pole autotestijate lemmik ja pole ka minu maitse.
20:27 14.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Tänan kiire vastuse eest.

Endale meeldis proovisõit GLA mudeliga küll, varustus oli ka enam-vähem. Peugeot 3008 oli väga mugav ja lisade poolest üpriski küllaldane.

Teiste kohta veel ei oska midagi öelda
21:38 14.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
GLA juba suht antiik. Mitte paha aga konkurendid täna ehk juba samal tasemel või paremad. Kui Karoq valikus siis kindlasti vaataks ka Atecat. Tarraco minu jaoks kenam kui Kodiaq. Kõik sama põhja ja mootorite/kastide kooslusega.

3008 paras ufo, endale see pisike rool ei meeldi. Sama tehnika peal ka Grandland ja C5 Aircross, mis mulle meeldib neist kõige rohkem. Kuskil Euroopas müüakse ka DS7 Crossbacki aga see ulmeliselt kallis.

Linnamaasturitega üldiselt on nii, et sõidu pärast neid väga ei osteta. Pigem välimus ja imago. Kellele sõita meeldib, vaatab ikka sõiduauto.

21:40 14.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Nõustun vga, et tõde sa ei leia. Pigem aetakse veel hullemini asjad peas sassi. Eks iga lahke neiu kiidab oma tööriista kõige rohkem.
21:49 14.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Ain

Endale jäi ka nüüd silma Seat, mõlemad mudelid kusjuures. Tarraco vb isegi rohkem.
21:57 14.06.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Sõltub, kas sa soovid diislit või bensiini. Peale Ateca ja Kodiaqiga sõitu on küll tunne, et VAG on oma diislitega (nii 1,6 85kw kui 2.0) prantslastest aastaid maha jäänud. Mootori häält on ebamugavalt palju kuulda ja 1,6 on ka väga uimase minekuga. Peugeotil saab mingi diisli hääle kätte vaid siis, kui gaas põhja vajutada.

Bensiinimootorid olid aga VAGil head sõita (kuidas vastu peavad teab ainult jumal taevas).
22:08 14.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Pigem eelistaks diislit siiski, ja mootor võiks ikka 2.0 olla, alla selle jääb vast nõrgaks
22:15 14.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Et diisli peale mõelda peab olema piisavalt sõitu. 15 000 aastas ei ole mõtet. Lisaks ei sõida kubatuur vaid mootori võimekus. 1.2 Puretech koos 8 käigulise automaadiga on väga normaalne kooslus.

22:25 14.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Peugeot esinduses öeldi ka, et kui läbisõit jääb alla 40 000 aastas, siis sobib ka bensiin, kui rohkem, siis õigustab ennast juba diisel.

Enamasti pakutakse praegu Peugeoti 1.3 ja 1.6 mootoreid.
PureTech 130 AT8
PureTech 180 AT8
BlueHDi 130 AT8
BlueHDi 180 AT8
22:40 14.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Lõpuks vali see mis meeldib kõige rohkem. Täna kestvad kõik autod ning üleüldse halba autot on raske leida (vbl mõni FIAT veel jäänud). Põhiline millega saabki puusse panna on varustustase ja motoriseering.
23:43 14.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Proovisin ka selle järgi valida, et millisel autol oleks ka enam-vähem okei turuhind umbes 5 aasta pärast, aga eks nad lähe kõik ühte auku?
01:18 15.06.2019
v_ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Kui mootoritest räägite kas siis tõesti ei häirinud tõsiasi, et kapotti avades võib see 3008, GLA, Karoq ja Ateca puhul pähe tagasi kukkuda kui sinna metallpulka ise alla ei säti? Sama häda on ka Tarracol. Ma ei saa aru mis värk on, et neile ei raatsita isegi sellisele mudelile mõneeurost amorti kapoti alla panna? Lisaks on mindud teed kus näiteks Ateca tagaukse polster on kõvast plastist. See on muidugi C segmendis üldlevinud nähtus. Samas Tarraco puhul ootaks enamat kuna tegu on ju suurema autoga kus kõik peaks parem olema.

Tiguanil ja Kodiaq on kogu eelnevast seltskonnast selles suhtes nagu klass kõrgemal. Mõlemal on amordiga kapotid. Kodiaqil on koguni 2 amorti + 2 lukku. Kui mootorikatte avad, on see päris muljetavaldav - kahe suure hambaga... Isegi Audi Q5-l on keskel kõigest üksainus. Kohe näha, et kere kallal on vaeva nähtud, uksehinged korralikud, siin on juba natuke tunda koostekvaliteeti. Miinusena võib välja tuua selle, et Kodiaqi püsikiirusehoidja on endiselt eraldi kangina mis meenutab 10 aasta tagust aega, VW-del on püsikiirusehoidja aktiveerimine ja seadistamine roolilt mis on moodsam lahendus. Kodiaq küljepeeglid võiks olla allpool nagu Tarracol või Tiguanil, vähendab suurel kiirusel tuulemüra. Jne jne...

Tegelikult võiks neid detaile lahata pikalt ja kõige lõpuks kaob kõigi autode isu ära, sest igal autol on midagi, mis võiks teisiti ja paremini olla... Kuskil tuleb kompromiss leida. Kas meeldib Tiguani paksem pakiruumi põhjakate või Kodiaqi õhem kate. Kuid Kodiaqil on pakiruum ca: 20 cm pikem! See on tõesti SUUR ja kui suurus loeb, siis see lükkab ümber paljud muud argumendid!
06:09 15.06.2019
To v (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Tundub, et sa pole peugeot 3008 uut mudelit lähedalt näinudki. Kuna kapott on sel kahe amordiga ja ei kuku ta sul kuhugi.
06:25 15.06.2019
Veel lisaks. (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Lisaks veel, et endale meeldis proovisõitudel just 3008. Salong on ulme ja rool on oma väiksuses ideaalselt ergonoomiline. Algul vaatasin ka, et kummaline aga paari kmga harjus nii ära, et pärast oli kummaline suurema rooliga toimetada. Samuti ei maksa jama ajada, et testijatele see mudel ei meeldi, ega muidu poleks see olnud aasta auto. Parem vaata youtubest näiteks marekdrives või autogefühl pikka ülevaadet. Samuti on plussiks, et antud masinal on klassikaline automaat kasutuses, mitte cvt või dsg laadne äbarik. Miinuseks, et suurima võimsusega bensukaks on nõ. BMWga koostöös valminud prince mootor oma vigadega mis ajapikku välja kipuvad lööma, kuigi eks ta piisavalt dünaamiline ole. Bensukast soovitaks ise 96kw lollikindlamat ja piisavalt ergast varianti.
09:52 15.06.2019
v_ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Olen 3008 sõitnud, võibolla mäletan valesti aga see oli rohkem kui aasta tagasi. No tee ms tahad mulle ei meeldi. Juba see rool on minule isiklikult vastuvõetamatu. Sisemus oli tõesti tolle aja kohta ulme. Kui sisse istusin meenutas ilmselt tahvli tõttu see natuke 3 seeria BMW-d. Lisaks ei paku 3008 Karoqle suuremat konkurentsi kuna gabariitide vahe on nii suur. Isegi prantslased võrdlevad 5008 vs Karoq.

Ja muide ainsad testid kus 5008 Karoq puhul viigi saavutab on Prantslaste enda omad:

https://www.youtube.com/watch?v=uvK655IRdbI

Saksa ja Hollandi autoajakirjad eelistavad Karoq.
09:54 15.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Endale meeldis ka proovisõit 3008ga, sisu tundus mega lahe ning ka rool oli oma väiksuse kohta väga mugav. Samas kui proovida sai GLAd, siis oli kohe ikka aru saada, et oled mersu roolis.

Ja ma ei oota, et keegi valiku minu eest teeks, ootan teilt lihtsalt kõistlikke soovitusi või arvamusi/kokkupuuteid nende mudelitega.

Praegusel hetkel on kõige rohkem pilk jäänud 3008, GLA, Kodiaq ja Tarraco poole.
10:11 15.06.2019
kogemus (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Ise olen Kodiaqiga maha vuranud ca 110tuh km, nüüd viimases hoolduses vahetati esipiduriklotsid, enne seda ei olnud peale vedelike-filtrite-klaasipuhastiharjade vahetuse midagi vaja teha. Seega võiks öelda, et kogemust selle mudeliga päris palju, endal on 2,0TDI, võiks vaiksem olla pööretel ja paremini selle neliikveolisele pandava DSGga kokku töötada. Rohkem vigu ma selle auto juures välja ei oska tuua, varustust sai valitud omajagu, hind muidugi ka keris seeläbi 35tuh peale. Samas sellise läbisõidu ja minu sõidustiili juures diislile alternatiivi pole, hoolduse ajal asenduseks võetud superb 1,8TSI aut FWD näitas linnas 14 keskmiseks, minul 2,0TDI aut 4WD kodiaq aga ca 9, väga suur vahe, aga sõita oli ikka bensukaga parem, seega kui võimalus, võtta ka kodiaqi puhul bensukas, minul võrduks see lihtsalt aastas väga suure summaga võrreldes diisliga.
See kas püsikiirusehoidja on kangi või nuppudega roolil on selgelt maitse asi, iseasi, et ilma distantsihoidvata on see viidud kokku tulede kangiga, ja peab natuke täpsem olema kangi kasutatdes, et ebasoovitavaid funktsioone ei teeks.
Ma arvan, et huvilisel tuleks kõik loetletud margid läbi proovida ja kuna auto ost on väga palju seotud emotsioonidega, siis ka sellest lähtuvalt otsus teha. Tähele tuleks seejuures panna, et erineva varustustasemega autod on väga erinevad ja jätavad väga erineva mulje (istmed, tuled, helisüsteem, kogu mugavusvarustus, isegi välimus jne).
10:30 15.06.2019
Ty merss (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Kas uusi hübriide oled proovimas käinud? Rav4 ja Crv
11:27 15.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Hübriide pole veel jõudnud proovida
12:49 15.06.2019
Karoq (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Karoqiga sõites läks isiklikult ja ka elukaaslasel süda pahaks. Ei teagi miks. Kas liigne õõtsumine või mürarikas salong aga midagi head seal ise küll ei leidnud.
21:57 15.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Kaldus vist natuke teemast kõrvale.. aga olgu :D

Eks see põhipoint vist ongi, et valida neist millel kõige paremad lisad ning millisel oleks ka mingi turuväärtus umbes 5 aasta pärast. Ise pakuks, et Mercedes GLAl on neist kõige parem/suurem turuväärtus ka tol hetkel.
22:23 15.06.2019
63amg (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
sõltub ju kui palju on mersule varustust tellitud.sellest ka hind
22:37 15.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
No kui baashind on GLA 180'l nt 25 000 EUR, siis lisavarustusega oleks ta umbes 32 000 EUR
22:53 15.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
MB turuväärtus nagu teistelgi mudelitel sõltub nõudlusest. Palju sa näed neid tänaval? See et MB märk võrel ei tähenda kohe, et kõik tahavad. 5a aasta pärast kõnnitakse minema seepärast, et oletatakse kallid ülalpidamiskulud. Lisaks see GLA selline tütre/armukese mõõtu auto. Ükski isane seda ei taha :)

3 aasta/90 000 Km kukub enamvähem pool kõikide autode hindadest. Kui võtad liisingusse ja jätad 35% jäägiks, siis vaata kas maksavad pisikesed maasturid 11 000 eurot?
23:02 15.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Ja GLA baashind 90kW mootoriga on 29 928 eurot. Jah hetkel kampaania auto 33 käes.
23:06 15.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
https://www.auto24.ee/used/3143171

4 aastat vana Style. Ikka väga lahja varustus. Ostaksid ise sellise asja kasutatud peast?
23:08 15.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Väga hea tähelepanek. Ega väga ei raatsiks sellist osta
23:26 15.06.2019
Sabatuul (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Mazda CX5 ei vaadanud?
23:32 15.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
https://www.seat.ee/667/hinnad

Pole küll VAG toodete austaja aga peab tunnistama, et Tarraco on väga hästi hinnastatud. Isiklikult arvan, et selline jurakas peaks kindlasti olema 4wd.
23:37 15.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Endale jäi ka nyyd silma SEAT Tarraco, tundub korralik lisavarustus ning hind ei ole ka tappev.

Nyyd jääb üle vaid proovisõit , ning eks siis peab otsustama Skodade, Peugeoti või SEATi vahel
10:55 16.06.2019
kogemus (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Kas Peugeot 3008 väga jäik ei tundunud? Mul tuttaval on, roolis olles tundus enam vähem, aga tagaistmel olen palju sõitnud ja seal on olkord väga halb, põrutab korralikult aukudes ja see ei ole minu kapriis, vaid tõsiasi. 18 tollise veljega siis kogemus, saab veel 19 ka vist tellida, siis lööb kindlasti hambad kokku:)
Muus osas tundub huvitav masin, üsna väike muidugi, aga mahub ära, start-stop lülitit pole kahjuks, peab menüüsse minema iga kord. Võrreldav muidugi Karoqiga ruumi osas, Kodiaq on teine maailm. Karoq on IMO väga koleda disainiga väljast, nagu kohitsetud Kodiaq, disainer mõtles Kodiaqi välja ja siis Karoqi jaoks tegi keegi suvaline kärpeid. Valides Karoqi ja 3008 vahel valiksin 3008 kindlasti, vb väiksema veljega siis, et natuke pehmem oleks.
11:10 16.06.2019
marita57
Re: Linnamaastur 2019
Kui juba lähed Seat'i proovima, siis viska samas automajas pilk peale ka Hyundai Tucsonile. Avar ja mugav salong ning uus 1,6 diisel on võimas ja öko üheaegselt.
11:51 16.06.2019
v_ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Tasuks võtta mõne tuntuma ajakirja testid lahti ja saab väga hea ülevaate spetsialistide poolt. Foorumis vaevalt, et mingit adekvaatset ülevaadet saad.

Autobild: Hyundai Santa Fe vs Mercedes GLC vs Skoda Kodiaq.

1. Skoda Kodiaq
2. Mercedes GLC
3. Hyundai Santa Fe

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=LWCQ7voyQ0Q

Artikkel:
https://www.autobild.de/artikel/hyundai-santa-fe-mercedes-gl
c-skoda-kodiaq-test-11189899.html


Seat Ateca, Skoda Karoq, Peugeot 3008

1. Skoda Karoq
2. Seat Ateca

Artikkel ja video:
https://www.autobild.de/artikel/peugeot-3008-seat-ateca-skod
a-karoq-test-12767859.html


Hyundai Tucson vs. Honda CR-V, Ford Kuga & Mazda CX-5

1. Hyundai Tucson
2. Mazda CX-5
3. Ford Kuga
4. Honda CR-V

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=Uf03uakcbAg

Artikkel:
https://www.autobild.de/artikel/hyundai-tucson-honda-cr-v-fo
rd-kuga-mazda-cx-5-test-5910955.html

12:14 16.06.2019
Pigem (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Pigem usalda oma tagumikutunnetust, kui mingi autoajakirjanikku.
12:22 16.06.2019
v_ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Ma järjestaks nii:

1 = kõige tähtsam on enda tagumikutunnetus ja kui ikka otsustada ei oska siis:
2 = rahvusvaheliselt maineka autoajakirja arvamus ehk on abiks

Välja jätaks suvalise foorumi kommentaatori ja ühe- või kahemehe autoajakirja arvustused, need on alati seinast seina ja sageli ei oma tõsiseltvõetavaid argumente.
14:43 16.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
V_

Vaatan need artiklid üle :) Läheb lugemiseks
15:04 16.06.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Kuga puhul vaata hoolduskulusid ka. Kui õigesti mäletan, siis iga 60 000 tagant on sel tehase poolt ettenähtud automaadil käigukastiõli vahetus ja esinduses seda teha on korralik kirves.
15:50 16.06.2019
kukeants (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Ainukesed, kes kasutavad õiget automaati on 3008, 5008, C5 Aircross ja Grandland X. Viimase aasta mudelitel on juba 8-käigulised. Teistel teie valikutel on siis DSG kastid.
15:53 16.06.2019
kukeants (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Mulle meeldis Renault Kadjar. Üllatavalt ruumikas auto ja ilus ka. Proovisõiduautol kummalisel kombel puudus kindalaeka jahutus, müüja ei osanud ka midagi kosta selle peale. Ehk on see Jaapani juurte kiiks? Samuti ei saanud elektrilist tagaluuki.
16:52 16.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
kukeants

Mis vahe on 8 käigusel automaadil ja DSGl ? Pole eriline ekspert.
17:10 16.06.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
See 8-käiguline on klassikaline hüdrotransformaator, DSG aga kahe paralleelse siduriga mehhaaniline käigukast. Tööpõhimõte on neil kastidel totaalselt erinev, aga kasutaja jaoks on nad mõlemad automaatkäigukastid, ilma siduri pedaalita.
19:07 16.06.2019
Tõrvas (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Ma soovitaks magamiseks matkabussi osta, sõitmiseks vaatake ikka autosid..
01:14 17.06.2019
Kärss
Re: Linnamaastur 2019
Ei lähe küll täpselt teemasse, aga Kodiaq oli ka meil algselt valikus, kui oli veel lootus, et mõni parketimaastur me soove võiks rahulduda. Kodiaq siis just selle sõsarmudelitest pikema kere poolest (soodamüüjate jutu järgi mahukaim omasuguste seas) ja muudes osades olid nõudmised suht tagasihoidlikud (esiveost piisanuks, mõned sisemõõdud olid olulised, kepikastiga ja 30K alla, diisel välistatud). Võrdluseks võtsin siis turu odavaima (Dacia Duster). Kuna reaalselt jäi Kodiaqi pagasiruum ikkagi liiga väikseks, siis see langes valikust välja kohe algul samal põhjusel, miks Duster ainult võrdluseks sobis, mitte valikusse. Aga kui nüüd reaalselt võrrelda, siis Kodaiqi vedrustus ise on alla igasugust arvestust (jäik!)... kahtlen, kas lühema kerega sõsarmudelid selles paremad on. Duster on seevastu arenenud ega ole võrreldav algusaegade omaga ja see sobiks igas mõttes igapäevasõitude jaoks paremini isegi sama hinna juures. Reaalmaailmas saan loomulikult aru, et Dacia jätavad paljud ostmata mitte ainult imago probleemi tõttu, vaid sinna ei saa ka lisavarustuses tellida paljusid asju, mis pole Kodiaqi puhul isegi mitte kallid. Tõin selle siia välja pigem kui absurdse võrdluse, sest need ei sobi võrdluseks ei suunitluse ega sihtgrupi järgi ja nende vahele jääb veel väga palju autosid. Aga minu jaoks olulise varustusega on saada mõlemaid ja mind üllatasid mõlemad autod, üks negatiivselt ja teine positiivselt. Kui valik segadust tekitab, võibolla aitaks ka teema algatajal korrastada mõtteid mõni selline "raamidest välja" proovisõit. Antud juhul siis mitte Dusteriga, aga mõne teisega, mis siiani just eelarvamuste tõttu proovimata on jäänud. Piltlikult öeldes tõmmatakse imagole kohe vesi peale, kui mersul uus mudel (või facelift:) peale tuleb, kuid Tucsonit pead tõenäoliselt mugavamaks ja praktilisemaks ka pärast imagokaotust, mida sellel juba algselt oli veidi vähem.
05:54 17.06.2019
V8 (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Isiklikult autobildi mehi ei usaldaks. Seal sõltub palju sponsoritest. Samuti pole tihti nad objektiivsed. Näiteks mõnele meeldib õõtsuvam auto, kuna meenutab lapsevankris veedetud õnnelikku lapsepõlve. Teisele jälle jäigem vendrustus, kuna sai väiksena tihti kaubanduskeskuse ostukärus istutud ning riiulite vahel isaga rallit sõidetud. Mõnel jälle soojendab südant salongi tungiv mootorimüra, sest traktoristist vanaisa oli lapselast maal olles kartulipõllule viinud. Kõik taandub seega lapsepõlve ja tasuks ennem uurida tolle nö. ajakirjanikust spetsialisti sugupuud.



07:10 17.06.2019
vigadeparandaja (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
No see kindalaeka jahutus on ju täiesti ajuvaba lisa, kuna iga 50km tagant tanklad, kust saad osta jahutatud jooki või mida iganes.
07:20 17.06.2019
............. (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Ei saa sellest lasteaia tasemel nämmutamisest siin aru...
Mine võta auto proovisõiduks enda kätte ja soovitavavalt vähemalt kaheks tunniks ja ära pea mingeid puhkepause, vaid ainult sõida linnas ja maanteel ning siis saad natukene, justnimelt natukene aimu, millega tegu. Mingi internetifoorumi abil endale auto osta on täiesti mõttetu inimese teema.
11:24 17.06.2019
Kukimukinuki (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Nii põhjalikke teste kui Autobild teeb ei tee ükski teine autoajakiri euroopas. Videod seda ei peegelda aga ajakirjas on alati tabelid testitilemustega. Emotsioonidega pole seal midagi pistmist. Eriti huvitavad on 100 tuhande km testid mille lõpus auto lammutatakse pulkadeks.
11:34 17.06.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
see 100 tuhat ei näita midagi, suur vahe kas see sõidetud a500 päevas või kimatud 20km per päev
11:59 17.06.2019
hkljkl (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
autobildi ei tasu tõesti 100% tõepähe võtta, alati võidab testi mõni saksa kontserni auto. 100 000 km test on ka ainult pool tõde. see sõidetakse ruttu täis ja see ei arvesta ajast tuleneva materjalide väsimisega.
12:36 17.06.2019
v_ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Autobild on küll euroopas üks suurimaid autoajakirju, kuid ilmselt isegi siis oleks nad pankrotis kui peaksid 100 tuhande km teste läbi viima 10 aastat autoga pisikesi otsi sõites, et saaks kätte ka teise poole tõest. Ükski teine autoajakiri ju isegi sellisele tasemele ei küündi, et teha isegi selliseid teste kus sisuliselt veel üsna uus auto lammutatakse peale 100 tuhande km täissaamist ära ja analüüsitakse igat detaili mis seisukorras see on.
13:30 17.06.2019
Villu____ (registreerimata)
Re: Linnamaastur 2019
Aga tegelikult peakski lammutama sellise auto laiali, millega lühikesi otsi tehakse, saaks objektiivsema ülevaate. Kulumisaste oleks hoopis teine.
21:26 17.06.2019
MadisVr
Re: Linnamaastur 2019
Suur tänu teile kõigile :)
Ju siis oli lihtsalt erinevaid arvamusi vaja kuulda. Eks oma silm on ikka kuningas

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.