Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: FORD S-MAX

14:09 18.06.2019
Arco100
Ford S-max
Tere
Oleks soov osta Ford s-max.
Hetkel kahtlen paari sõiduki vahel.
https://www.auto24.ee/used/3148709
Siin on hetkel miinuseks suur läbisõit. Kiirkontrolli vin. koodiga tehes, tundub läbisõit õige. Fordi esinduses pidavat olema elektrooniline ajalugu. Minu jaoks miinus ka automaatkäigukast. Eelistaks pigem manuaali.

2:
https://www.auto24.ee/used/3124589
Kindel eesti ajalooga sõiduk. Ok läbisõiduga. Miinuseks suhteliselt kõrge hind, arvestades tagasihoidlikku lisavarustust. Puuduvad elementaarsed asjad, näiteks parkimiskaamera, el, istmed jne. Ka ohutusvarustus jääb esimesele märkimisväärselt alla.

Põhiküsimus on tegelikult selles, kas tasuks eelistada manuaali või automaati? Kummaga on vähem probleeme? Olen lugenud, et Powershift automaat pidi paras õnnetus olema. vastab see ikka tõele? Samuti kuskilt kirjandusest silma jäänud, et automaadi kütusekulu (võrreldes manuaaliga) on tegelikkuses palju suurem, kui tehaseandmed näitavad. Mis võiks olla reaalne kütusekulu?

Kuidas üldse S-max-iidel on lood vastupidavusega jne? On neil mingeid suuremaid/ kallimaid tüüpvigasi, mida ostes jälgida?

Tegelikult vaatasin ka juba uuema kerega s-max-i, kuna hinnavahe on juba suhteliselt väike (1000 eur). Samas näeb see tunduvalt soliidsem välja ja on ka natuke mugavam. Kuigi hinnapiirist jääb see natuke välja, siis kas tasuks võtta juba uuem? Jutt siis sellest isendist:
https://www.auto24.ee/used/3088781

Kõige suurem viga viimase isendi puhul on see, et pole xenon või LED lähitulesi. Väga palju sõidan pimedas, seega hindan sõidukil väga head valgustust. Kui vahest satun pimedas sõitma halogeenidega, siis ikka väga kohutav, kui midagi ei näe. Eriti, kui teekate märg ja vastu tulevad autod. Xenonitega siiani sõida nagu päeval :) On kellegil kogemust, kui head/ halvad viimasel autol lähituled tegelikult on?




Tänx

16:32 18.06.2019
Nipiga värk (registreerimata)
Re: Ford S-max
Sõidan automaatkastiga ja halogeenvalgustitega fordiga. Ei oska midagi ette heita. Kütus läheb enam vähem nagu müügimees ette vuristas, kui tehasest tellisin. Juba 4 aastat on vastu pidanud.
16:42 18.06.2019
Arco100
Re: Ford S-max
to Nipiga värk
aga mis aasta s-maxist jutt? 2015 ehk see kõige uuem kere?
23:20 18.06.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Ford S-max
See esimene on ju puhas autoärikate diil. Full-opts ja nii ilus jutt et hakkad või nutma. Säästa aega selle masina koha pealt.

Teisel on ju eluks vajalik kõik olemas.

Kui automaati vaja ja powershifti pelgad, siis vali mõni teine mark.
06:36 19.06.2019
............. (registreerimata)
Re: Ford S-max
Suur läbisõit on 180k ? ja 120 on OK läbisõit ? Pff, tegelt ? 180 000 on väike ja 300 000 on suur (vordi puhul)
06:38 19.06.2019
............. (registreerimata)
Re: Ford S-max
Powersift on pm. sama mis VAgrupi DSG, kui hooldatud ja õli vahetatud iga 60 000 tagant siis on hea asi, kiire ja mõnus. Eks kepikast on alati probleemivabam olnud, mugavus on aga midagi muud. Suurel autol ise käike segada, no pole päris õige.
07:51 19.06.2019
... (registreerimata)
Re: Ford S-max
ei ole see nüüd nii lihtne midagi, et 60 000 vahetus ja kast kestab lõputult. jamasid need dsg-d ja jamavad ka powershiftid. rohkem loteriivärk, sest ostes kasti sisse ei näe.
11:29 19.06.2019
Arco100
Re: Ford S-max
Mind isiklikult manuaalkäigukast ei hirmuta. Pigem isegi meeldiks. tõsi, kui ma sõidaks ainult linnas, eelistaks automaati.
Kui see powershift on sarnane DSGle, siis jääb automaat välja. Sellepärast on valikust jäänud välja kõik VAG gruppi DSGd. Aga manuaale on raske leida.
See manuaal, mis valikus teine, on muidu ok. Aga 15000 tundub palju, kui arvestada, et lisavarustus ikka suht kesine. Arvestades veel seda, et kui panen 1000 eur juurde, saan uuema kerega S-maxi. Lisaks veel küsin, et kas see vanema ja kõige uuem S-maxi powershift käigukast on täpselt sama või on uuel ka juba uuendusi ehk juba töökindlam vms? Nagu aga aru saan, siis uuemaid S-Max e enam manuaalikaid ei tehtagi.
11:32 19.06.2019
Arco100
Re: Ford S-max
kui autoärikate suur ja uhke nimi FACELIFT 7P FULL-OPTS 2.0 TDCi 120kW jne välja jätta, siis lisavarustus on s-maxi kohta muljetavaldav. loomulikult autoärikalt ostes peab kaasas olema palju umbusku.
11:55 19.06.2019
Arco100
Re: Ford S-max
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3124589
Kuulutuses märgitud, et TEGEMIST on N1 kategooria sõidukiga.
Kas oleks mõistlik see tagasi sõiduautoks registreerida? On see tasuline asi?

ja antud kuulutuse osas on jälle mindud autoärikate trikitamise teed. Enne oli tavahind sama, mis nüüd soodushind. Sellised kuulutused langetavad usaldusväärsust, kui üritatakse nii lollitada. Pannud tavahind kohe 25000, siis inimesed hulluvad, et nüüd poolmuidu.
12:21 19.06.2019
ndjd (registreerimata)
Re: Ford S-max
On arvel kaubaautona aga tagaistmed sees? Ja miks on üldse kaubaautoks registreeritud?
Ja pole kirjas kust riigist uuena ostetud.
12:26 19.06.2019
ndjd (registreerimata)
Re: Ford S-max
vabandus. on riik kirjas.
14:12 19.06.2019
........ (registreerimata)
Re: Ford S-max
Miskipärast ei usu selliste firmaautode väikseid läbisõite. Aga noh eks hooldusraamat ongi selleks, et uskmatuid uskuma panna.
14:55 19.06.2019
63amg (registreerimata)
Re: Ford S-max
miks ise saksa järgi ei lähe.sellised maksavad seal 10-11 tonni.võid ju lasta ka tuua.ikka tuleb odavam ja jääb 2-3 tonni taskusse
15:10 19.06.2019
A66 (registreerimata)
Re: Ford S-max
Powershift kast on õudus teise ringi omanikule. Kui ei usu, räägi mõne tõsiseltvõetava kastitegijaga nelja silma all. Üks asi on raha kulutamine, teine asi närvide ja aja kulu, autot pole tükk aega, peale remonti võib esineda varjatud vigu jne. Volkari kuuekäiguline märgsiduritega DG250 on igal juhul parem, hea on selle kohta vast palju öelda. DQ500 - insenerid on vast midagi õppinud.
15:42 19.06.2019
Arco100
Re: Ford S-max
to A66
aga kui valida näiteks Superb või Passat (2013-2015) automaat (kuna manuaale lihtsaltei ole) siis missugused on märgsiduriga ja kõige ohutum valik? Või on see teise ringi DSG igal juhul riskantne õnnemäng, olgu siis kuiv või märgsidur?
16:37 19.06.2019
... (registreerimata)
Re: Ford S-max
Selle raha eest saab seitsmekohalise Dacia Lodgy. Varustuses kõik vajalik- püsikas, kont, parkimiskaamera (kui niiväga vaja kaamerat vahtida), elektriaknad, navi ja muudki pudipadi. Autol 5a ja 100 000 garantiid ning kordi muretum kui mingi vana diiselford.
18:17 19.06.2019
Pppppp... (registreerimata)
Re: Ford S-max
Puuduvad elementaarsed lisad nagu elektri istmed :D
No tõesti..jube eluks vajalik ülitähtis lisa
09:14 20.06.2019
Kasutustingimus (registreerimata)
Re: Ford S-max
Lisan omalt poolt kommentaariks. Parkimiskaamera on tõesti 50/60 vidin. Mul ka pole kunagi olnud kuni eelmise aasta suveni, mil vahetades naise autot tuli see imevigur kaasa. Tõsi. Meeldib küll. Eriti just kohtades, kus on kõrge äärikivi vms. Täna mõtlen, et okei, ilma saab (ainult parkimisanduritega), aga kaamera võiks. Samas el.iste on minu jaoks arusaamatu. Jah olen nõus kui auto sõidab pidevalt 3-4 juhi vahel, et siis iga loom saab enda järgi selle paika seada (mäludega), aga kui ma lähtun sellest, et näiteks minu autoga keegi peale minu ei sõida, siis ei pea see olema isegi liikuv agregaat. Xenoni osas ka tähelepanek, et kui sa neid ikka ei väheta mingi aja tagant, siis nad võtavad lihtsalt elektrit ning halogeen valgustab isegi paremini. Halogeenivahetus on üldiselt 1...2...3 igas kohas ja tingimuses.
Automaat vs manuaal. Peres olemas mõlemad. Naisel VAG DSG minul Ford manuaal. Mõlemal plussid ja miinused. Igivana teema. Meeldib manuaali puhul, et saan ise väga täpselt sättida väände momenti (masuudipress) ja maanteel möödasõiduks juba ette valmistada olukorra ning vajadusel startida piisavalt kiiresti, ilma et käigukast mõtleks. Näiteks DSG mingi moment mõtleb, siis vahetab alla 2-3 käigu ja hakkab minema. Linnas on automaat muidugi mugav. Mul on näiteks jalgrattatraumast tingituna vasak põlv vahel valulik ning kui linnas vaja palju sõeluda, siis ikka mingi valuaisting pidevalt hingab kuklasse. Sp sõidan linnas väga palju püsikaga ja proovin vältida igasugu võimalikke ummikuid (pigem sõidan veidi pikema ringi).
Esimese silikoonitatud masina kuulutus on minu jaoks veider ja ohumärk mingis mõttes. Müüjal on aega ja soovi trükitähtedega kirjutada välja kõikvõimalikud väidetavad lisad, aga VINi ei oska / julge / taha välja tuua. Kuigi peaks nagu uipu hea ajalugu olema, siis milles probleem?
Roheline võiks olla täiesti okei valik minu meelest. Lisasid on küll ja veel. Eestist ka võetud ja vähemalt reaalselt kontrollitav. ÜV lõppeb, mine vaatama, kui ÜV läheb läbi, siis toimib. Manuaal peaks olema lollikindel. Muidugi infoks, et rohelist müüb tõenäoliselt ka huiar, kes on tavainimeselt selle ära näpanud odava raha eest, sest omanikuvahetus 17.05.19 ja juunis juba on müügis ning pole viitsinud kulutada pennigi isegi ÜV jaoks. Seega tingimine peaks olema ikka esmajärjekorras ning libe jutt võiks mööda külge maha joosta.
Need mustad stiilis FULL OPT blaaaah. Võiks küll esimese hooga jätta hilisemaks programmiks kui üldse programmi võtta.
10:40 20.06.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Ford S-max
Kirjutasin arco. Kas said kätte.
11:16 20.06.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Ford S-max
Mõnel autol on väga oluline, et oleks El istmed. Näiteks need samad fordid mis siin on. El istmetel on rohkem reguleerimis võimalusi. Mina näiteks selle ajastu fordi ei ostaks ilma el istmeteta. Kõrvalistujal on näiteks ainult kaks reguleerimis võimalust kui on manuaalne iste.
11:40 20.06.2019
td (registreerimata)
Re: Ford S-max
Selle summa eest ostaks kindlasti uue mudeli juba.
12:16 20.06.2019
........ (registreerimata)
Re: Ford S-max
Nii palju kui minul neid fordi el.istmeid olnud, liigutab see mootor neid ainult üles-alla, muud midagi. Mis on fordil väärt lisa, on soojendusega esiklaas. Pigem otsiks seda, kui istmeid.
13:01 20.06.2019
to kasutustingimus (registreerimata)
Re: Ford S-max
Ei pruugi olla huiar, juhul kui on ettevõtte auto olnud (N1) ja nüüd on liisingust välja ostetud siis peaks ka olema ju omaniku vahetus paberil, reaalelus sõidab sama inimene/inimesed edasi.
Tagurduskaamera on selline möh lisa, isiklikult igakell eelistaks andureid, mõistliku anduriga saad ka täpselt aru kas võib tagurpidi äärekivile peale sõita või peab enne seisma jääma.
Elektriga seatava istme osas ilmselt nii ongi nagu sa enne kirjutasid, me peres mõlemad elukaaslasega kasutame sama autot, pikkuse vahe on piisav, mäluga on ikka väga lihtne jälle paika lasta.
DSG kasti puhul sa harjud ümber selle allavahetuse viitega, möödasõidu sooritust alustad siis selle võrra varem lihtsalt.
21:06 20.06.2019
63amg (registreerimata)
Re: Ford S-max
dsg-l saab ju alla käsitsi ka vahetada.ei pea gaasi põhja vajutama ja ootama

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.