Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: HONDA ACCORD AERODECK 89

19:43 23.06.2019
haaerodeck
Honda Accord Aerodeck 89
Tervist,
hetkel ainult huvi pärast aaga tahaks uurida.
Kas keegi eestis müüb või teab kedagi kes müüks Honda Accord Aerodeck 89't?
Mis oleks auto head/halvad küljed, va muidugi et tegemist suht vana autoga :D
Iga info eest igati tänulik
20:09 23.06.2019
edgar metsvint (registreerimata)
Re: Honda Accord Aerodeck 89
häid külgi ple see on vanaraud ammu juba!
22:00 23.06.2019
grigoori
Re: Honda Accord Aerodeck 89
Rooste ja veel kord rooste. Eriti küljekarbi alumised ääred, mida auto alla ronimata näha ei ole.

Käiguosa tasub üle vaatamist, tal oli mingi sarniiriga imelahendus tagasillas. Neid sarniire 90-ndatel eriti võtta ei olnud. Tänapäeval ei tohiks probleemi olla.

Tehniliselt oli muidu hea auto, ei lagunenud üldiselt ja sõita oli ka mugav.

Kui mälu ei peta, siis täisvarustuses mudel oli tähistatud kui "EX"
4 x elektriaknad, elektriline katuseluuk jne. EX parim lisa oli kiirustundlik roolivõimendi. Koha peal võisid väikese sõrmega rattad äärest ääreni keerata, mida kiireaks aga sõit läks, seda jäigemaks läks ka rool.

Ning 2,0 i oli sissepritsega. Ilma "i" - ta oli karbussiga mootor.
Nõrgemaid mootoreid ära väga vaata. Saadaval olid muidu ka 1,6 ja 1,8 liitrised.

Muudetud 23.6.19 22:19

12:53 24.06.2019
Kärss
Re: Honda Accord Aerodeck 89
Umbestäpselt 20a tagasi käis ka minu käest läbi üks selline, 2L pritsungiga ja tomatikastiga. Kõik eelnev jutt peab paika, rooste osas sarnaneb sama vanade CRX ja Civicuga, et rooste niiväga välja ei paista, aga plekk ise on jube õhuke, liitekohad roostetavad natuke teisiti kui "tavalistel autodel" jm eripärad. Kui auto tänaseni pole suutnud ära mädaneda, siis hästi konserveerides peaks seal olema autot veel kauaks. Ma üksikute aukude vms puhul ei põeks üldse ja kaared-karbid väärivad tegemist vaid eeldusel, et on, kuhu külge veel keevitada. Mina põrkasin kokku hoopis tobedama probleemiga, et kuna oli kriime, parklamõlgikesi ja roostetäpikesi vähe kuid hajusalt üle auto, tundus kõige mõistlikum tervikuna üle värvida. Eeltöö on üks keerulisemaid ja ebameeldivamaid eeltöid üldse, mida teha tulnud, sest plekk ise on õhuke, lihvides soojeneb, läheb lainesse ja lõpuks on sealt perfektset tulemust pea võimatu (loe: töömahukas) välja võluda. Sama probleemi võite märgata ka kõigi tollaste ülevärvitud civicute-crx-de puhul, mida siiani müüki tilgub, praktiliselt kõik lainetavad. Aga mitte päris kõik, hoolikalt-aeglasemalt tehes saab ka hea tulemuse.

Viimase aasta jooksul on Eestis vähemalt 2tk müügis olnud. Ei mäleta enam, kas okidokis või FB projektiautode (?) grupis. Ma hoiaks kindlasti silma peal ka piiritagustel lehtedel (just põhjamaad, kus neid omal ajal tänavalgi rohkem näha oli). Ja parema kere eest tasub kindlasti rohkem maksta, kõik muu on seal nagunii "vana japs", mida saab sisuliselt ka kinniseotud silmadega remontida.

Kui eesmärgiks pole otseselt AA, vaid selle ajastu Honda, siis alles mõni päev tagasi tulid FB projektikate grupis müüki kaanetihendi vahetust vajav CRX (84a, 200e) ja Integra (88a, 650e), loomulikult ei pääse keretöödest nii vana japsi puhul, aga kui on pikemaajalise projekti plaan, on see vaid ühekordne investeering ja isegi mitte suur.
18:36 05.07.2019
grigoori
Re: Honda Accord Aerodeck 89
Imede ime, täna nägin üht sellist (küll mitte Aerodeck, vaid sedaan) Pääskülas vastu tulemas. Paistis päris kobe väljapoolt olema. Polegi kõik veel ära surnud.
19:50 05.07.2019
Toomas363 (registreerimata)
Re: Honda Accord Aerodeck 89
Mootorid on pommikindlad, aga 2.0 karpavariandil on see karpa elektro-vaakum juhtimisega ning mingil hetkel hakkavad üksikud detailid süsteemis tõrkuma. Remont ja diagnostika on ajamahukas, kallis ja pooled diagnostikud ehmuvad selle vaakumtorude ussipesa peale ära.
Võimalusel tasub neid variante (vist olid A30 ja A40) vältida.

Ise omasin sedaani ja siiani väga eredalt meelde jäänud sõiduk oma sõiduomadustelt ja tehniliste lahenduste poolest.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.