Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: SKODA SUPERB 2016 2.0TDI

13:12 27.06.2019
slamg
Skoda Superb 2016 2.0TDI
Tere, Küsin nõu asjatundjatelt. Nimelt plaan vaadata uus pereauto ning silma jäi Skoda Suberb 2.0TDI 140kw automaat (2016 a). Peal Defa eelsoojendus (ja kui pole, siis paneks peale).

Põhilised sõidud linnas sees (3-15km korraga) aga nädalavahetustel vahepeal ka paarikümne kilomeetriseid väljasõite. Aastane läbisõit jääb kuni 15 000km.

Hetkel omame V6 bensiini ja lihtsalt teoorias tunduks kütuse võit väga magus (üle 2 korra väiksem kütusekulu). Kas oleks antud variandi võtmine mõtekas või peaks siiski bensiini vaatama? Mida peaks sellise mootoriga masina puhul veel midagi arvestama-tähele panema?

Muudetud 27.6.19 20:52

13:56 27.06.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: Skoda Suberb
Võta uus gaasiga skoda, siis on vahe juba 4x väiksem, vana diisel passati remont võib kogu kokkuhoiu miinusesse tõmmata.
15:29 27.06.2019
stammer (registreerimata)
Re: Skoda Suberb
Loobuda rahalise kokkuhoiu mõttes V6 bensiinikast mingi masuudipressi pärast ja kõike seda lühikeste otste töristamiseks? Ei ole nagu erilist pointi.
Kui suur see kokkuhoid siis oleks?
18:18 27.06.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Skoda Suberb
Sinu sõitude juures- unusta diisel. Võta kas 1.4TSI 110kw (kasutatuna) või uus 1.5TSI 110kw bensukas, samuti ikka DSG kastiga. Endal on naisel just see viimane. Sõidetud on nüüdseks temaga ca 8000km, enamus sõite Tallinnas ja selle lähiümbruses. Siiani keskmine kulu naise sõitude juures istub 6 liitri juures, ise sõidan, siis ca 7. Edasi läheb, käib ilusti viisakalt, vajadusel suretab välja foori all ja talvel polnud ka mingit DEFA-t vaja- läks väga hästi soojaks nii salong kui mootor. Oleme ülirahul selle autoga. 1.5 võib küll väike tunduda, aga 110kw ja DSG kasti kombo on väga okei igapäeva liikluses. Võimsa diisli point on vaid siis IMO, kui sõidad palju maanteel ja pikki otsi- sobib uuele diislile ja suure väändega on hea kiireid möödasõite teha. Samas pole ka 1.5TSI 110kw oma 240Nm-ga kordagi veel hätta jäänud. Liigub ehk isegi teravamalt, kui 1.6i-DTEC 118kw CR-V oma 350Nm-ga. Kütusekulu on naljakal kombel neil sama sisuliselt.
Kunnn, Superbile ei saa CNG-d hetkel. Selleks tuleks Octavia võtta, aga see pole nagu päris see ikkagi.
21:26 27.06.2019
......... (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Palju seda rahakest kulub uue ostmiseks ja palju selle raha eest vanasse veekuute bensiini saaks osta? Ilmselt mitme aasta jagu. Seega mida sa võidad kui kulutad raha järgmise kütusesööja ostmiseks? Paljud arvavad, et ostes ökonoomsema auto, võidavad nad rahas, aga ei arvesta, et ostmiseks kulub ka raha.
23:15 27.06.2019
slamg
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Meie kilometraazi juures tuleks ca. 100 eur kuu kokkuhoidu kütte pealt. Perree jääks endiselt teine bensiin V6, nii et poleks hullu midagi - võib peremasin tagasihoidlikum ja praktilisem olla küll.


...... point on õige ja jagan arvamust! Küll aga nii või naa toimuks autovahetus (suuremat masinat vaja) ning 2016 masinatel juba turvalist sõitu pakkuvaid lisasid rikkalikult peal, väärtus omaette, eriti pereauto puhul.

Iseasi ongi küsimus, kas tasuks diisli juurde ikka jääda või hakkavad need liiga paljud linnaotsad mulle probleeme tekitama?
23:24 27.06.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Sa vist väga ei lugenud omaniku kogemust. Kui sa sõidad enamus linnas lühikesi otsi, siis unusta ära moodne diisel. Aga, kui on soov tahmafiltrisse raha investeerida jne, siis why not. 100€ kuus üle jääb, on kuhu paigutada. :) Mina Sinu asemel ei mõtleks ka diislile. Tänased uued bensukad on sama ökonoomsed, kui diislid, kuid palju murevabamad.
23:25 27.06.2019
AntiOpel to ...... (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Selle loogika järgi võiks ju hobusega sõita. Miks raisata raha autole?
11:52 28.06.2019
A66 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
See, et "tänapäeva bensukad on murevabad" on ikka väga rumal jutt. Räägi seda inimesele, kelle 2,0tfsi või fsi skooda 500km peale liitri õli nõuab. :).
12:28 28.06.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Tase, et hoida nädalas 25 eurot kokku tuleb osta/liisida teine auto. Ehk sõidad paar kolm kilo eetrit vähem ja tulebki võit sama.
12:30 28.06.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
kõik otsepritsed on saadanast, pole vahet kes tootja on
14:50 28.06.2019
AntiOpel to A66 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Vii see auto remonti, mitte ära üldista.
17:28 28.06.2019
Jokkvärk (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
A66 jutus on iva sees. Ei ole need tänased "bensukad" ühti nii murevabad, eriti need turbotatud mikromootorid. Teemaalgataja küsib nn.teise ringi tehnika kohta ja seal ei kehti samad argumendid, mis uutele. Diisli "edu" tuli vanasti ennekõike kütuse "saadavuse" pealt, siis kannatas ka raibet remontida, nüüd tehnikal tark elektroonika peal ja selle kõrvalt oma tarbeks või veel vähem müügiks ikka keeruline toimetada. Teoreetiline Diisli kasutegur tuleb sõiduauto puhul kuskil 40000km.aastase läbisõidu juures ja eelistatult maanteesõit või oma "puuraugu" omamisel.
17:28 28.06.2019
diisellinnas2 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Üldiselt ei taha diiselmootorid lühikesi otsi. Linnas kõdistad nii 3-10 km, talvel on mootor külm, kütusekulu suurem. Diisel ikka rohkem mõeldud pikkadele otstele. Soovitaks ka kas gaasi v bensiini.
20:47 28.06.2019
jkkmk (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
ei ole see lühikeste otste asi nii hull midagi enam tänapäeval. uued autod teavad millala ja kuidas põletada ja teavitada. sinist ka kallatakse sisse. mõni 50 km lõik oleks siiski hea teha paari nädala jooksul.
ka vw peaks olema juba nüüd reageerida jõudnud peale hõlpelu lõppu petutarkvaraga.
22:25 28.06.2019
Reinnnn (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Ma omasin superbi diislit, küll vanemat ja suurema läbisõiduga kindlasti, kuid lühikesed otsad toovad kaasa suuremad kulud, nagu nt. pihustite vahetus/remont, kübemefilter umbes ja mingi aja tagant tahab vahetust (küll suurema läbisõidu pealt juba). Mõlemad asjad üpris kulukad. Valisin bena nüüdseks, võtab küll rohkem, kuid muresi ka vähem tulevikus. Linnas lihtsalt ei tasu diisel ära kui nii vähe sõita
23:02 28.06.2019
carsil (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
kübemefiltriga üldjuhul tekivad jamad alles peale 200000 km läbimist. Seoses Euro 6 nõuetega on ka paljudel uutel bensiinimootoritel on nüüd kübemefiltrid muideks. VW, BMW, Mercedes, hyundai jne. Praktiliselt kõik tootjad panevad need filtrid oma bensiinimootoritele külge, et euronõudeid täita.
16:13 29.06.2019
A66 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Paari nädala tagant 50km ots teha aitab ainult siis, kui juht ära tabab, et nüüd hakkas põletama ning teed siis selle otsa. Muul juhul on see täiesti mõttetu kütuse põletamine, v.a. aku laadimine. Tahmaka põletuse algus sõltub niipaljudest asjadest, et ilma spets. tehnikata pole võimalik seda ennustada.
Siin ei saagi üheselt kõigile sobivat nõu anda. Kes sõidavad suurema osa maanteel, pole ka vaja muretseda. Selge on see, et kui dpf tuluke süttib, on tagumine aeg nina maanteele keerata.
22:45 30.06.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Ostad ebayst 5 euroga suvalise ELM 327 OBD adapteri, sikutad VAG DPF rakenduse ja ongi pilt klaar, millal põletada.
10:02 01.07.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Veel lihtsam hoia kompuuter hetkekulu peal koguaeg. Siis selge millal teeb.
10:40 01.07.2019
A66 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Ma enda auto külge küll mingit 5 eurost hiina pa..ka ei topiks, eriti veel pidevalt.
Aga eks ise teate, mul tööd rohkem :).
12:16 01.07.2019
. (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Olen oma 2010 a6 100 tuhat sõitnud,pole veel kordagi tahmapõletusi märganud.80% maanteesõit.
13:17 01.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
maanteesõitudel ei näegi, näeb linnas, kui põletab vahetab käike 2000 pöörde pealt muidu 1400 peal ehk linnas sõidad muidu 5 kõiguga põletades 4 käiguga, aga koduperenaised sellele ei oska tähelepanu pöörata

grigoori millist parameetrit jälgides paned põletama ehk palju on tolle parameetri max väärtus kui masin ei hakka ise tegema vaid sekkud sina, kuulaks huviga
13:26 01.07.2019
................ (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Mõnel autol ei muutu peale hääle midagi (kumin), mõni põletab ainult tühikäigul seistest (Hilux), enamus nad siiski hakkavad haisema(kummi ja plastiku põlemise lõhn)
23:19 02.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
valerka, ise ei pane sa midagi põletama. Aga VAG DPF on tehtud piisavalt lihtsaks, et meie ka asjast aru saaksime.

Mida jälgida? Filtri täitumise protsenti. Läbitud teekonda alates viimasest põletamisest.
Sõltub muidugi asjaoludest, aga mõningase kasutamise järel tekib arusaam asjadest. Ku äpp ütleb, et filter on 99% täis, siis teed ühe 10 - 15 km sutsaka otsa, enne kui ära pargid. Või siis läbisõit - üldjuhul on 640 - 660 km maksimalne vahe kahe põletamise vahel, olenemata täitumisprotsendist.
02:33 03.07.2019
. (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Mis käiguvahetust sa manuaalil näed, koduperenaine?

Korras autol ei peagi midagi nägema.
09:07 03.07.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
. (registreerimata) , olid tõesti ajad kui autosid löödi vändast käima, tänapäival ei saagi osasid autusid kepikastiga

grigoori - superbi dpfil on kahel asjal väärtus, millist sa mõtled? samas kumbagi ei mõõdeta protsentides
10:35 03.07.2019
oopeliants (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Insignial ka ei märka mingeid põeltusi kui hetkekulutust ei jälgi. kui lühikesi otsi tuli rohkem siis põletas kohapeal veel oma 5min enne kui kõik ventikad seisma jäid. s.t pärast süüte väljakeeramist.
14:25 03.07.2019
v_ (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Nii teevad kõik tänapäeva diislid. Ka antud 2016 Superb. Seda ei pea kartma küll linnas. Need legendid aastast 2009, ilmselt enamus foorumirahvast omabki 10 aasta vanuseid raipeid. 2016 aasta auto kohta need legendid enam ei käi. Mootorid on muutunud ja DPF tehnoloogia on tunduvalt targemaks muutunud. Nüüd on pigem uued mured nagu adblue-kusihape jms...
16:42 03.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
valerka,
tasulisel DPF-il on eri väärtusi kamaluga.

https://lh3.googleusercontent.com/_mg8Mj8tolw9WLFww8wE8doUFK
mVd2x8iR8bHxIgo9A_Ma0f1oqLQ69DVYd_yoJbGXI=w2792-h1312-rw


Roheline progresseeruv riba otse punase pauna all, pildil väärtus 60%.
Ning Distance since last regen, pildil 281 km.

Väga oluline näitaja on ka Oil ash residue. DPF-i satuvad peale kütuse tahma ka õli tahma osakesed, mis erinevalt kütuse omadest ära ei põle. Mida rohkem õli tahma, seda umbsem filter. Ametlikke andmeid maksimaalväärtuse kohta ei ole, aga inglaste foorumist on läbi käinud, et see number on 0,52 (ühikut ei mäleta, kas grammi, milligrammi või kilogrammi).
18:08 03.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
ok, ei tea neid elmi asju , need võivad jah võtta kuskil mingi valemiga 0-100% aga korraliku asjaga näed asja nii
https://www.upload.ee/image/10168907/1.png
https://www.upload.ee/image/10168908/2.png

muidugi on veel vastusurve mis sõltub palju gaase läbi käib
see auto mille väärtusi siin näha on 176 kellal
18:24 03.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
kas selle 600+ km vahega kerib selle nullist 100 peale
18:28 03.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Nii VCDS kui VAG DPF saavad oma andmed sama OBD pordi kaudu. DPF äpil on loetavaid parameetried rohkem (gaaside temperatuurid jne) ning võibolla see protsendinäit on neil isegi omalooming, tuletatud mingitest parametritest, aga töötab väga hästi.

Pealegi läpparit just sõidu ajal põlve peal ei hoia (VCDS), aga DPF võib sul telefonis taustal pidevalt joosta.

Viidatud foto oli Play poest.

P.S. VCDS kipub siin ka jäika joont ajama. VAG DPF ja inglaste foorumi kasutajate info põhjal oli mu eelmisel autol, 390 000 km sõitnud Superbil veel pool DPF eluiga ees (sõitsin pidevalt pikki Euroopa otsi). Jänkide (VCDS) info põhjal ei tohiks mu Superb enam meetritki liikuda. Aga liigub, ja hästi.

Muudetud 3.7.19 18:32

18:33 03.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
no ma ju ei hakanud välja tooma turbo, kati ja dpf tempside näite, sama asja võin tõmmata telefonis käima launchi näol, aga see ei anna eriti midagi, kui saan korras siis ta teeb ta oma asju ise
18:35 03.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
_kas selle 600+ km vahega kerib selle nullist 100 peale_

Asi ei ole nii lineaarne.
Üldjuhul jah, sõitsid segatsüklit ja umbes 600 km järel keris näidik 100% peale, mil algas põletusprotsess.
Aga juhtus ka nii, et panid ainult maanteed 1000 km päevas, umbes 650 km järel oli parim näit mingi 54%, aga põletus algas ikkagi. Sõltub ilmselt mootori koormusest - pikk trass, vähe möödasõite jne.
18:37 03.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Ei kahtle üldse VCDS-i headuses. Endalgi ametlik ostetud.
Lihtsalt VAG DPF on ülevaatlikum, hulk infot ühes kohas koos ja kergesti ligipääsetav.
18:38 03.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
selge, ise pole viitsinud asja niimoodi jälgida pikema sõidu korral, aga odav lahendu, samas kui töötab ja kedagi aitab , siis miks mitte
18:46 03.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Muide, kõige kehvem tulemus põletamiste vahel on olnud 170 km. Talvel, ainult linnatsõkkel.
Linnas suurt üle 200 - 300 km ei saagi.
20:18 03.07.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Nagu siin keegi mainis ees pool, et vanade rappete dpf töötab kuidagi teisiti, siis võin väita teisiti. Olles ise sellise omanik siis ei ole mingit probleemi, hetke kulu ja hääle järgi saab aru, et teeb. Lased tal ilusti ära teha ja kõik ok. Normaalse läbisõiduga euro 4 auto on raudselt töökindlam kui mingi uus euro 6.
08:00 04.07.2019
ERMS1
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Teemaalgatajale:

"Põhilised sõidud linnas sees (3-15km korraga) aga nädalavahetustel vahepeal ka paarikümne kilomeetriseid väljasõite. Aastane läbisõit jääb kuni 15 000km."

Siin ei ole küsimustki - kindlasti bensukas ja võimalusel LPG.See uuema põlvkonna 1,4 110kW DSG on hea valik.1,5 110kW omab juba OPF filtrit.Mul oli taolise mootoriga uuest peast ostetud Passat ja seda liigutas seda kere üsna usinalt edasi ning keskmine kulu oli 6-7l/100km vahel.15000km juures kuskil 0,2-0,5l , sõltuvalt kuidas vajutad ja millisel aastaajal sõidad.Vanadest 1,4 mootorite hädadest ja DSG haigustest pole siin enam jälgegi.4 aastat kogemust ja läbisõit aastas 20000-25000km.Selliste lühikeste otste puhul pole mõtet diislit teemasse tuua.
10:29 04.07.2019
oopeliants (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
algul anti dpf põletamisel lisakütust mootori pihustitega, tänapäeval on eraldi pihusti selle jaoks väljalaskesüsteemis. seetõttu saabki põlemine jätkuda ka peale mootori seiskamist mõnda aega.
10:44 04.07.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
oopeliants (registreerimata) - kuulaks huviga kuidas toimub põletamine seisva mootoriga, et üks pihusti laseb aina kütet enne dpfi ja seal tuli all koguaeg ja temps +500 kraadi ilma hapnikuta, see et fännid mõne tsükli järel lammutavad on ikke selle jaoks et jahutada mootoriruumi, sest kat/dpf ju skoodal kohe turbo taga
11:37 04.07.2019
A66 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Vabandage mind, aga enamus, mis siin dpf põletuse kohta kirjas on, ei kannata eriti kriitikat. Esiteks on softe erinevaid, käituvad erinevalt, kogused, rõhud ja isegi pihustite töö põletuse ajal on erinev. Lisaks tuleb arvesse võtta ka passiivset põletust. Pole vaja kirjutada asjadest, millest aimugi pole.
12:27 04.07.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
A66 (registreerimata) kuna teema on Skoda Superb 2016 2.0TDI siis siin arutada minged toyotasid ja mersusid on ikke väga küüniline, ime et teemasse ei tuua veel rasketehnikat ja laevu ning ronge, ka neid liigutatakse suuremal osal diisliga, laevu küll vist masuudiga, uuemaid juba gaasi pealt
12:36 04.07.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Juhul kui DPF põletamine ka peale mootori seiskamist veel jätkub siis too autu põleb vist küll maani maha:)))
13:02 04.07.2019
grigoori
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Ainuke asjalik point A66 jutus oli passivne põletamine - seda ta tõesti ühtlasel sõidul teeb. Sellest ka 54% jääki 650 km täitumisel.
19:16 04.07.2019
Jesper345 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Ma isiklikult arvan, et teemaalgatajat eriti ei huvita kuidas täpselt see filtri põletusprotsess käib vaid et kas sellise mootoriga Skodat tasub osta või mitte. Nõustudes osade kommenteerijatega siis sellise läbisõidu juures oleks ilmselt parimad variandid gaas või bensiin.
21:41 04.07.2019
oopeliants (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
ega autosi põlebki pea iga päev tänapäeval. ja seda nii meil kui mujal.
nende hulgas on ka suberbe.
22:09 04.07.2019
6A (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Tere
Soovin samuti pikemat aega osta superbi. Kuna soovin manuaali, siis valik kesine. Olen vaadanud ainult 2.0 tdi mootoreid, kuid kuna sobivaid isendeid ei liigu, siis norm lisavarustusega leidsin 1,6 mootoriga ja 77kw.
https://www.auto24.ee/used/3153725
Kas antud mootor väga lahja? Kas mõõdasõitudega jääb hätta? Kui auto tühi, siis usun, et kui selline väike mootor tehase poolt pandus, siis on vast ikka sellega arvestatud? Kuid kuna reeglina oleks auto suht täis, nii inimeste kui ka pagasi poolest, siis kas võiks jääda mõõdasõidul väga hätta? Arvata võib, et ka kütusekulu peaks vist arvestama x2? Ei saa ju ka proovisõitu teha, nii, et pool autot täis laen :) Kui muu välja jätta, siis kui probleemivaba või mitte see 1,6 võrreldes 2.0ga on?
Lisaks küsin, et tegelikuses sooviksin kõrgemat masinat aga kuna soovitud masinad suht madalad, siis kas neid saab ka lihtsalt natuke tõsta? Muidu müüakse küll igasuguseid madaldavaid vedrusi, kuid kas on ka kõrgendavaid vedrusi? Huvitab, kas saab lihtsalt sõiduki 3-4cm kõrgemaks või ei? Kõrgenduse mõtteguse või mõttetuse üle arutelu siin teemas palun mitte teha.
22:30 04.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
2,0 on kõik märja siduriga, ehk korralike kastidega, kui 2,0 läheb 0-100 8,6 sekiga siis see 77kw kuskil 12,1 kanti seega kalender, ja pane nüüd nad veel täisvarustusse
22:55 04.07.2019
a6 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
to selgeltnägija vakra
Kas manuaalkastidel on ka märg ja kuivsiduriga kast? Või räägite siiski automaatidest?
23:01 04.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
ei jutt ju robotist mida kardetakse kui tuld
23:05 04.07.2019
6A (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Selge.
Nii et ka nii suure läbisõiduga DSGd ei peaks väga kartma?
Jäänud silma selline isend:
https://www.auto24.ee/used/3146715
23:13 04.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
viid esindusse kontrolli, saad ammendava vastuse
05:29 05.07.2019
A66 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Kõik saavad vast aru, et see viimane postitus oli nali. Kindlasti istuvad pädevad inimesed mingi niruse kuupalga peal esinduses. Enamus kohti ei teegi ise kastidega midagi, sest ei oska. Kes vähegi asjaga kursis on, siis teab, et esinduse ainus eelis on ühendus tehaseserveriga, kust saab näpuga järge ajada. Kui te vaid teaks, millist jama kokku keeratakse. Ja see pole ainult sooda probleem, vaid üleüldine.
06:15 05.07.2019
... (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
mis pagana kamm neil inimestel nende möödasõitudega on? pidev ohkimine ostmisega seoses, et kas ikka mööda suudab sõita? kellest või millest peab kogu aeg mööda sõitma? ja kui tahad kõrgemat autot, siis ostagi kõrgem auto, mitte ära heieta kõrgenduse "mõtteguse" üle.
krt, kirjutada need tainad ka ei oska...
07:33 05.07.2019
Jesper345 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Kui ostjal töökodades tutvusi pole siis paraku ongi esinduse kontroll esimene variant natukenegi paremaks kontrolliks kui üv punkt. Kas ja kui palju seal tõde selgub on juba eraldi teema aga vähemalt mingigi õlekõrs auto otsingul. Kui on paremaid ja asjalikumaid kohti siis tasuks vihjeid jagada : )
08:04 05.07.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
A66 (registreerimata) - ülevaatuspunktist või nurgatagusest putkast saad ainult visuaalse kontrolli, esindusest saad täieliku diagnostika (eriti veel kui on automaat) + saad teada ka veel kõik ametlikud sissekanded tehase serverisse ja vot sealt võib küll nalja selguda, aga see on minu arvamus, ja ei pretendeeri absoluutse tõe pähe, ning ei kohusta kedagi
11:48 05.07.2019
to 6a (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Kui auto nimesse on topitud kõikvõimalikud sõnad, siis tuleb sellisest kohast suure kaarega mööda käia.
Muidugi oli parim kild seal auto nimes "outdoor".
Huvitav, kas indoor autosi on ka müügil?
12:18 05.07.2019
maaks
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
13:44 05.07.2019
Vastus 6a-le (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Varustuse osas, väidetava peaaegu kõik lisad olemas - on olemas need mis käivad koos elegance varustusega, samas pole esiistete ventilatsiooni, taga istmete soojendust, webastot, klaaskatust, pagasnikust pole pilti, ei tea kas on siinisüsteem-kinnitusvidinad olemas ja kinnitusvõrgud, suurema ekraaniga navi on olemas, tagumiste uste sisesed päikesevarjud ehk siis mitte, et kõiki neid vaja oleks aga pole ka päris peaaegu kõik lisad.
15:45 05.07.2019
Mesa1975 (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
ja kasutaja ... ei oska eesti keelest aru saada. On vaja ikka hakata ohkima. Oli ju küsimus kirjas, sina hakkad ikka heietama nagu eit, et milleks mida kellelgil vaja. See polnud ju küsimus. Lisaks mainiti, et selle otstarbekuse üle ei ole vaja ohkima hakata. Aga kui eesti keel longab ja arusaamine kehva, siis palun ära sõna võta. Kui sul seda vaja pole, siis ei tähenda, et teistel pole vaja. Ära palun siin nagu plika heieta ja risusta teemat.
Las ma ennustan, nüüd on kasutaja... aetud närvi ja hakkab kohe ohkima. Vaatame, kas võin selgeltnägijate saatesse minna. 1,2,3 anna nüüd klaviatuurile tuld :D
20:59 05.07.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Skoda Superb 2016 2.0TDI
Äge on see, et teemas oli küsitud konkreetselt ühe mudeli kohta, aga enamus teemast on mingi pasarahe DPF-i teemal. Lasteaed.
Ei tea, kas selle möla taustal on teemaalgataja auto ära valinud juba?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.