Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: OUTBACKI VÄNTVÕLL

20:47 22.07.2019
Huntloom
Outbacki väntvõll
Silma on jäänud diisel Outbackid 2008. Kui suur probleem/tüüpviga on nendel väntvõllide purunemine. Kas see viga on ainult 2008 mudelitel või teistel ka? Hinnad neil kuskil 4000-5000€. Või oleks mõistlikum vaadata selles hinnaklassis Foresteri, Legasy mudeleid. Tänud ette.
22:11 22.07.2019
autoremm (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Ma ei ostaks üldse Subarut diisliga.
Mootori eluiga on vaid 200 +.
Kõigil on varem või hiljem mootor kottis...
09:05 23.07.2019
Sti2
Re: Outbacki väntvõll
Paraku on väntvõlli purunemine Subaru diislite põhiprobleem ...
11:27 23.07.2019
laheauto33 (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
ei tea, olen 2 uue subaru diisliga sõitnud uuest peast mõlemaga 200 000 ja natukene peale. pole väntvõlliga midagi juhtunud
11:41 23.07.2019
v_ (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Ja järgmisel omanikul...?
11:47 23.07.2019
looder23
Re: Outbacki väntvõll
ja järgmisel omanikul võib kõike juhtuda.
12:14 23.07.2019
................ (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Järelikult pole sul kunagi diisel outbacki olnud Laheauto33. See et väntvõll annab 08 aasta diisel outbackil saba on fakt, eluiga 40-60k. Kui googeldada fotosi sellest väntvõllist siis ei saagi paberist ja plekist tehtud asi (õhuke ja ilma tugevdusteta) mitte kuidagi kesta.

https://www.subaruforester.org/vbulletin/f160/broken-cranksh
aft-08-boxer-diesel-120394/


Samal lingil on ka outbacki väntvõll.
14:49 23.07.2019
laheauto33 (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
jah, tuleb tunnistada, et 08 diisel outbacki tõepoolest polnud, siis oli 2.5 bensiin, kuid 12 aasta outback diisel oli ja 15 aasta ob on seniajani
17:47 23.07.2019
Navara3000 (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
...………"2008 diisel autbäki eluiga 40-60k see on fakt" -niipalju siis faktidest.
minu 11/2008 diisel sõitis üle 200k ja sõidab külapeal tänaseni probleemivabalt. Üks turbo lõdvik on vahetatud ja see on küll fakt
21:34 23.07.2019
viimasele (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Imesid juhtub, ka lotoga on miljoneid võidetud.
16:47 27.07.2019
... (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
19:27 27.07.2019
autoremm (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Saksamaal on terve hunnik Subarud mootoririkkega ...müügis .
Pole neid kellelegi vaja.
19:41 27.07.2019
.. (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Ja lingil oleva subariku ls ongi 200 000 kanti.
21:56 27.07.2019
Jesper345 (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Tavaliselt juhtub 100 ja 150 tuhande vahepeal. Üle 200 on juba hästi kestnud ja võib kestma jäädagi. Muud mured on kõik samad mis teistelgi tänapäevastel diislitel.
22:12 27.07.2019
autoremm (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
See et kestma jääb on helesinine lootus.
Teine super laguneja mootor on Fordi kapsaaiast ehk Range Rover kasutatav diisel.
11:02 28.07.2019
................ (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Navaramees sai siis lotovõidu, või oli väntvõll ennem juba vahetatud. Samasugune tüüpviga nagu see et punnsilm mersu roostetab.
12:30 28.07.2019
Navara3000 (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Ei ole minu omal seda vahetatud ja sõber müüs enda oma 168tkm peal maha ilma igasuguse mootorimureta. Mõlemad olid Autospiritist uuena ostetud.
Kaks EuroJackpoti ühele õuele, dream on!
12:53 28.07.2019
... (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
paljudel autodel on mõned tüüpvead, mis tekkinud detaili tootja süül ning antud keiss võib vabalt olla selline- oli mingi partii vigaseid väntvõlle, näiteks 10 000tk, ning need autod tekitavadki linnalegendi üleüldisest purunemisest, eelnevad ja järgnevad aga sõidavad tänaseni.
13:12 28.07.2019
... (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
internetis otsides leiab infi küll. üldiselt kõikides riikides, kus neid subarikuid müüdi, on teada purunemisjuhtudest. ja viga ei paistagi olema vändas vaid mootori koostamispraagis.

1. There a threats in european forums about this, with about 50 know ishues only in germany, swiss and austria.

2. Problems with the boxer diesel
At Subaru vehicles with diesel boxer engine, the fail prematurely. It relates to the Legacy and Outback models from the construction period autumn 2007 to February 2009.
Subaru has problems with the diesel boxer. Evidence of damage to the engine come from Sweden, where 12,000 were delivered diesel boxers already exchanged 109 free. A Swedish Subaru spokesman confirmed the opposite AUTOBILD models for Legacy and Outback from the construction period autumn 2007 to February 2009. According to Subaru , the damage usually occurs at kilometer levels from 65,000 to 80,000.
Subaru engine: The diesel boxer may fail prematurely. It relates to the Legacy and Outback models.
Two causes were identified: silicone drop, which came during the assembly process into the crankcase, may adversely affect engine lubrication. In addition, crankshaft bearings have been installed with too little game. Even in Germany, there was, according to Subaru isolated cases, exact numbers are not known. If an engine failure perform, will "each case individually, taking into account the proven maintenance and vehicle history" assessed for fairness, according to a spokesman at the AUTO BILD request.
18:07 28.07.2019
autoremm (registreerimata)
Re: Outbacki väntvõll
Saksamaa müügiportaal on täis ka palju uuema väljalaskeaastaga autosid,millel kirjas
MOTORSCHADEN
15:21 29.07.2019
Kärss
Re: Outbacki väntvõll
Sellel teemal võiks siia kõik tilgutada igasugust infot, mida kusagilt saada on, sest tegu ikkagi suhteliselt soodsa ja asjaliku autoga. Kui usaldusväärset infot pole, siis kasvõi kuulujuttegi. Küll osavamad googeldajad need siis ümber lükkavad.

Autoremmi kommentaar vastab paraku tõele, neid probleeme kohtab ka palju uuematel.

Omalt poolt saan öelda, et firmas, kus kunagi töötasin, ei jõudnud garantii jooksul küll ükski diisel-Subaru päris 200tkm-ni välja (üks vist hiljem ka jõudis), aga mootoriprobleeme polnud ühelgi ja keegi neid autosid ka ei piinanud. Samas olid neil kõigil kroonilised probleemid siduriga (kõik olid manuaalkastiga), mõne naisterahva käes oleva autoga isegi sagedamini kui õlivahetusvälp:)

Oskab keegi vastata, kas mingi osa neist mootoritest on ilma vändaprobleemita suutnud sõita maha ka pool miljonit või miljon km?

Kui jah, meenub kohe mingi ports "tüüpvigu" varasemast ajast, kus näiteks roolilatid, rattalaagrid vm mudru tuli originaalis nt neljalt eri tootjalt ja ühe tootja kehva kvaliteedi puhul räägitaksegi neist kui tüüpvigastest asjadest. Samal ajal teiste vastupidavus ületab kaugelt automaailma keskmist. Sellepärast just huvitabki, kas nt Jaapani siseturul vm, kus neid ehk taksodena on kasutatud, on saavutatud ka suuremaid läbisõite ilma probleemideta või koolevad kõik maha juba varem.

PS: kes pole manuaalkastilise diiselbokseriga sõitnud, soovitan hankida omale see kogemus. See peaks võtma ära ka soovi sellist autot omada:) Tomatikastiga on samas igati mugav tarbida.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.