Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: UUS VÄIKEAUTO - OSTUABI

13:53 25.07.2019
GRND
Uus väikeauto - ostuabi
Tere. Tahaks osta uut väiksemat autot, pikemaks kasutamiseks. Sõidud peamiselt linnas ja mitte päris igapäevaselt. Soovitatavalt manuaalkäigukast ja kütuseks bensiin. Mudeleid palju, raske otsustada. Toyotat ostetakse Eestis palju - kas Yaris on hea auto? On ju veel Renault Clio, Peugeot 208, Hyundai i10 ja i20, Opel Corsa, Ford Fiesta, VW Polo, Mazda 2 jne jne.
Milline mark ja mudel võiks olla pikemas perspektiivis töökindel? Palun andke nõu.
14:25 25.07.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Linnasõiduks võiks olla automaat. Kui me räägime uuest väikeautost ja kasutusperioodist kuni 5 aastat näiteks, siis võta misiganes meeldib.

Vähese sõitmise korral ei ole ilmselt kütusekulu määrav, aga kui hinnavahet pole, võid ju hübriidi ka proovida. Saad veidi minekut juurde. Ilmselt sel juhul manuaal jääb küll ära.

PS kui ma elaks linnas ja sõidaks vähe, siis ilmselt omaks ma mingit V8 mootoriga looma. Viimane aeg proovida, kuni veel maksudega pole keegi päris ära pööranud.
14:32 25.07.2019
............... (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Need kõik sobivad linna, pikemateks sõitudeks on ebamugavad. Aga Dacia välisasid meelega ? Kepikast ja bensiin saab juba dusteri või logani või mis iganes nad on alates 7,5 tuhandest ja duster 9k alates. Pole kuskilt otsast ebamugavam kui yaris, corsa, fiest jne. väikesed punnid. Nädala toidukraami vedamiseks pead nendega muidugi 2x käima :D Kui mul igasugused nõudmised puuduksid (lisad, atm kast, mugavus jne) siis võtaksin prooviks uue dacia.
Miks? autot samapalju kui eelmainis sõidukite puhul kuid hind kohati 50% odavam, igal asjal on garantii ikka ühemoodi. Ega ennem ei tea kui hakkad proovisõite tegema, ebamugavad on nad kõik kui pead pikemalt autos viibima või pikemalt sõitma(need ei olegi selleks mõeldud vaid ongi linnas punktist A, punkti B sõitmiseks.
Mahno3-ga nõus, et linna sobib ATM kast (dacia seda ei paku ühelegi mudelile)
15:15 25.07.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Daciat olen omanud, olen ka hetkel müüdavaid vaadanud.

Väljast on daciad eemalt vaadates suht söödavad, aga neil on palju häirivaid pisiasju - tagaluugi lukk, polstrid, armatuuri plastik. Loganit saab nüüd isegi ühetsoonilise kliimaga. Esiveolise dusteri pakiruum näeb välja, nagu seal oleks enne sind mäger tuuseldanud ja polstrid sassi ajanud. Neliveolisel on pakiruumi põhi kõrgemal ja polstrid istuvad paremini. Kui hind pole peamine, siis ma pigem maksaks rohkem mõne muu auto eest - aga kui ei ole, siis sõidaks ka dacia. Vastupidavuse mõttes neil suuri muresid pole.
15:29 25.07.2019
... (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Unustatakse vist ära, et Dacia on ju tehniliselt Renault ja kui valikus Renault, sobib Dacia väga hästi. Ja pole sel plastikul häda midagi- on siis teistes autodes sitsi ja sametit rohkem või näpid iga päev pool tundi armatuuri? Dacias on kõik sõiduks ja elementaarseteks mugavusteks olemas ning 5a. või 100 000 garantiid on ka argument. Mõttetu on norida mingite pisiasjade pärast, mis tegelikult sõiduomadusi ei muuda. Maksad vähem ja saadki sellevõrra midagi vähem, aga tarbimisväärtus on teistega samal tasemel. Kunagi olid kõva tegija, kui soome kilekotiga ringi käisid, nüüd kõlbab suvaline toidupoe kott kõigile.
15:54 25.07.2019
Johnny2 (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Nagu öeldud, linnas kulgemiseks võiks manuaali asemel automaat olla. Ma ei suuda mitte ühtegi põhjust leida, miks ennast käiguvahetamisega vaevama peaks.

Vastupidavuse üle arutlemise asemel vaata parem garantiitingimusi. Hauda niikuinii autot kaasa ei võta, elu muutub ja vbl keelatakse ka meil 10+ aasta pärast sisepõlemismootoriga asjade kasutamine linnades. Kui läbisõit väike, vaata kes ajaliselt pikemat garantiid pakub jne. Küsi esindustest hoolduste tingimusi ja maksumust.

Renault Cliol ja Peugeot 208'l on sügisel uued mudelid müüki tulemas - kui raha pole otsustamisel põhiargument, võiks ka moodsama auto peale mõelda ;)

16:16 25.07.2019
Väikepoiss (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Honda Jazz? Äi sõidab ja kiidab juba 4a.
17:06 25.07.2019
juku 123 (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Opel karl või Hyndai i 10/20
21:24 25.07.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
automaat dacia saad ju euroopast tuua,kui tõesti siin ei pakuta. bensakas automaat nats üle 10 tonni.selle raha eest on autot küll
23:06 25.07.2019
votvot (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Tulekul on ka uus Opel Corsa, mis teeb kõigile väikeklassi autodele silmad ette.

https://opel.autospirit.ee/uudised/corsa-6gen/
23:35 25.07.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Milles ta silmad ette teeb, hinnas?
Ise soovitaks ka mõnda muretut korealast!
07:40 26.07.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
muretut korealast!!!aha-ah-ah-ahhaa! see on mingi järjekordne müüt. meil firmas on paar tükki.sa ei taha teada
08:08 26.07.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Vaat nüüd Sa ütlesid õigesti: "Meil FIRMAS"
Minu sugukonnas on ka neid mitu tükki-muretud pillid ag need on ISIKLIKUKS kasutamiseks...
Vanasti Telliskivi tn raudtee ülesõitudes võis 100% kindlusega öelda, kes sõidab firma, kes isikliku autoga!
09:57 26.07.2019
kukeants (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Selles väikeses autoklassis on varustusrikkamad Opel Corsa, Citroen C3 ja Peugeot 208. Jaapani autodel pole kuskil jooki jahedas hoida ega isegi pistikupesi telfi laadimiseks. Üldiselt. Automaati pakuvad juhuslikult ka ainult need mainited kolm. Teistel kasutusel igasugu robotid vms iganes.
11:15 26.07.2019
Lopstükk (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Mazda 2 pakub nii automaati kui USB laadimist alates Premium Plus mudelist on täiendav USB pesa. Joogi jahedas hoidmisest ei te midagi. Mul ka enamus linnasõite ja tavapäraselt ei viitsi üldse joogipudelit autod hoida.
12:24 26.07.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
meil firmas on igal autol ainult üks kasutaja.keegi midagi ei lõhu ,ega kihuta läbi aukude. kuidas saakski kasutaja viga olla ,kui auto ei suuda tuvastada ühtegi käiku, püsikiirushoidja töötab,siis kui tahab.kässari kontrolllamp töötab,siis kui tahab.pagassi valgustus ei tööta.,esituled vahetati välja. vahel ristmikult startides avastad,et auto on suutnud meelde jätta ainult esimese käigu.tõmbad kõrvale ja teed restardi. teist kuud ei tööta kojamehed. mootor hakkas vibrama ja vahele jätma 40000 km läbimisel.60000 tuhande läbisõidul vahetati esi õõtsapuksid.70000 tuh .stabikakondid ja esiklotsid.need viimased on küll nn. kuluosad,kuid kuluosad ei saa ometi nii vähe vastu pidada. raamatu võib kirjutada ka kia servicest,ehk teeninduskultuurist.
16:25 26.07.2019
jo (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Soovitaks Sanderot,tuleb pikendatud variant välja.
17:38 26.07.2019
to 63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Aga hakka seda "raamatut" siis siia kirjutama, nagunii võtad palju sõna, tee siis oma sõnavõtud vähemalt kasulikuks.
Alustuseks maini ära mis mudeli ja varustusastmega tegu on (k.a. moto ja käimari tüüp) ja lõppeks veel mis ettevõttes need kasutusel on ja mitu neid on. Siis teavad teised neid ää ruunatud ja lagunevaid pilukaid vältida. :-)
Kui ei taha kirjutada, siis ma kahtlustan, et on tegu pigem sellise "naesed saunas rääkisivad" laadi muinasjutuga.
21:09 26.07.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
kahtlusta,aga kahtlusta.mul pohlad. ceed, bensakas , automaat.miks peaksin vale infot levitama
07:45 27.07.2019
To 63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Kas piduriklotside välbaks ei loeta mitte 40 000 km?
Loomulikult sõltub ka sõitjast jne aga linnaautol ja automaat kastiga eeldaks, et max 30 000.
16:53 27.07.2019
eelmisele (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
koreakatel võib-olla küll...
20:08 27.07.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
arvasin,et klotsid peaks ikka 100 tonni vastu pidama.ju tal pidurid väiksed. mul mersul on 182 tuhat läbisõitu ja klotsid kettad on originaalid
21:04 27.07.2019
to am... (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Juu sa pole siis pidurit eriti kasutanud, vaid talda andnud.
21:11 27.07.2019
Pidurispets (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Kulumine sõltub paljuski ka kas tegu automaatkasti või manuaaliga. Keraamilised piduriklotsid võivad kesta jah 100 tuhande ringis või natuke peale.
21:15 27.07.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Viimase otsa Jazz või Fabia oleks minu valikutes. Ilmselt soodsama hinna tõttu võtaks Fabia.
Aga huunor kuubis- jutt käib väikeautodest ja osa "spetsialiste" jahuvad juba keraamilistest piduriketastest. Uskumatu.
22:28 27.07.2019
Kunnnn (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Antil on endiselt lugemisega raskusi, kodanik kirjutab keraamilistest klotsidest, aga Anti veerib ikka kokku keraamilised pidurikettad.
09:42 28.07.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Vahet seal on, väikeautodele ei panda neid kumbagi. Ma ei viitsi lihtsalt sellesse vahemölinasse süüvida, sestap ka selline väike möödapanek, sht happens.
09:44 28.07.2019
Võhikud (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Hullult on vaja kommenteerida teemadel, milles te midagi ei tea. Suvaline B klots peab VAG grupil ca 100000 km vastu, kui vähegi sõita oskad.
10:34 28.07.2019
... (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
ökonoomse sõidu üks põhialuseid ongi võimalikult vähe pidurdada, aga kui vaatad liiklust, kasvõi maanteedel, kus pidurdusvajadus on tegelikult kaduvväike, siis ainult piduritulesid säramas näebki. hoidke pikivahet, pidurdage esmalt mootoriga ning kestavad klotsid ja kettad tunduvalt kauem. mõne automaatkastiga on mootoripidurdus küll keerulisem, aga sellevõrra võiks suuremat pikivahet hoida. aga istutakse p..ses kinni, jalg pidevalt piduril- need ei ole sõiduoskused vaid mingid amatööri tõmblemised.
10:56 28.07.2019
63amg (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
pole mul mingeid keraamilisi.täiesti tavalised. jazz on daciast 6 tonni kallim.kas on mõtet,seda peab ostja otsustama
22:18 28.07.2019
. (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Pidurite asemel kasutatakse püsikiiruse hoidja t.
00:44 29.07.2019
elaritenno
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Linnaliikluses kindlasti automaat, mina pakuksin välja uue Kia Picanto või uue Fiat 500
https://www.auto24.ee/used/2901338
või
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3140951

Muudetud 29.7.19 00:45

13:55 29.07.2019
NEW 208 Peugeot (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
15:09 29.07.2019
Kärss
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Teemaalgataja soovis siiski manuaalkasti ja kust tuleb üldse selline mõtteviis, et linnaliiklus tähendab ainult mingis Viimsi või Haabersti ummikus istumist? Tark inimene valib oma töö- ja elukohad nii, et vaba aega ei veeda jalga piduripedaalil hoides (sätib oma liikumised enne- või pärast tipptunde või kasutab üldse ühistransporti) ja tema jaoks linnaliiklus sisaldab paigal passimist vaid erandjuhtudel. Või misiganes põhjusel siis inimene manuaalkasti eelistab, inimesed ongi erinevad ja kõik ei peagi mõtlema täpselt nii nagu mina ja sina.

Väikeautode teemadel jäid siin kellelegi hambusse mingi Dacia polstrid-plastikarmatuurid jms, mis auto osas on tegelikult täiesti õigustatud kriitika ja puudutab vähemal või rohkemal määral kõiki 10K ringis pakutavaid uusi autosid. Pakuks lihtsalt teise vaatenurga - iste ise annab seal silmad ette nii mõnelegi poole kallimale autole (Renault ju:), lisasid telli juurde mida soovid (mingi piirini muidugi). Aga kui häirib mingi Aygo metallist või Dacia plastmassist uksepolster, siis nahatamiseks saab osta kõikmõeldavaid värve kunstnahka suht olematu hinnaga, just sellist, mis sobib asjade ülenahatamiseks, aga tõenäoliselt mitte nahkistmete valmistamiseks. Uurisin spetsiaalselt Dacia puhul nende polstrite-armatuurlaua iseärasusi ja pakun vähemalt suurusjärgu osas õigesse auku, et ukspolstri ülenahatamine maksab rahaliselt ca 4e ja ca 2h tööd (esimesele kulub kindlasti 3h, viimase saab vast juba tunniga tehtud). Sisuliselt päev tööd ja ca 15e ja polstrid on vähemalt sama uhked kui luksklassi autodel. Armatuuriga on keerulisem, lõikumist rohkem, puusalt pakun naha hinnaks kuhugi 10-15e vahele, kuid töö peale kulub tõenäoliselt sama palju aega kui neljale uksele kokku, sisuliselt ikkagi terve päev läheb ära. Nii et rahakulu on väiksem kui paagitäis kütust ja ajakulu max 2 päeva ning tulemus on parem nii silmale kui silitades mistahes alla 30K maksvast autost. Mulle tundub, et ainus põhjus, miks nende väikeautode omanikud seda teinud pole, et see pole neile lihtsalt oluline;). Aga kui on oluline, on lahendus ülilihtne ja sigaodav. Ja see polnud mingi teoreetiline jutt, vaid 90ndatel ja veel 2000ndate algulgi nahatasin mitmel autol niimoodi polstrid ära, osaliselt ka armatuuri (aga mitte päris klaasist põrandani), teinud omale niimoodi nahatades pillide vedamiseks (pehmendustega) kastid jpm, pole mingi raketiteadus see nahatamistöö. Ja kui keegi nüüd ütleb, et ainult sellepärast, et ei viitsi nahatada, on nõus maksma auto eest 10K või 20K rohkem, on see tema isiklik õigus teha oma rahaga mida soovib.

Elus on lihtsam keskenduda lahendustele, mitte probleemidele ja ettekäänetele.

PS: kui nüüd keegi otsima tahtis hakata, siis nahatatud ukspolstrite ja istmetega Volvo pildid, mida siin foorumis varem olen näidanud, ei ole mu enda kätetöö, vaid lastud üsna värskelt teha eelmise omaniku poolt.
15:54 29.07.2019
petrov-vodkin (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Oleneb ka linnast. Mõnes linnas on palju künkaid ja siis sobks ka mingit sorti Hill Start Assist jne.
18:52 29.07.2019
Kärss
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Jah, Paide ja Viljandi on kah linnad. Mäeltstardiassistent on peal isegi alla 10K maksvatel Daciatel, mõnel mudelil täiesti blank versioonis (Access varustustase). Uut autot valides nii tasukski teha, et esmalt kasvõi siinse auto24 otsingu abil valida "hädavajalik" varustus ja seejärel minna vaatama, kas see mudel päriselt ikka meeldib või on seal midagi häirivat, mida pole võimalik kuidagi tasalülitada.

Kuna mul endal on sellest aastast kaks värsket uue auto tellimise kogemust olemas (mitte küll väikeautod), siis ise ei osanud seda kah teisiti lahendada. Tegin exceli tabeli, sisestasin mulle olulised parameetrid (näiteks garantiitingimustest mulle oluline osa, kütuse/hoolduskulud mingi kilometraazhi kohta, mõne lisavarustuse hind - see pole päris nii et sõna ja rahanumber, nt tagurduskaamera eeldab mõnel autol navigatsiooniseadmega muusikasüsteemi, see omakorda kallimat MF-rooli jne) ja arvuti ise arvutas minu jaoks kokku, kui palju mingi konkreetne auto minu jaoks maksma läheks, kas lisavarustus tasub tellida tehasest või osta hiljem ise juurde jne. Pikk nimekiri kahanes kiiresti lühikeseks ja sealt edasi sai juba esindustega läbirääkimisi pidama hakata, et kes milleski ja kui palju vastu soovib tulla. Järgmine kord teeksin tõenäoliselt samamoodi.

Siit ka soovitus, et kuna Su väikeautode valik on niigi suhteliselt kitsas, tee esimese asjana välistamise ring kiiresti ära ja järelejäänute osas on pilt kohe selgem. Siis tead juba ise kah, mida esindustest küsima minna ja mille üle on mõtet üldse kaubelda. Ja kuna Su küsimus on praegu väga laialivalguv, käi need esindused läbi ja vaata, mis neist üldse meeldivad - peaks saama üsna kiirelt välistamistega ühele poole, et hakata siis tegelema edasi juba täpsema mudeli konfigureerimisega. Suhtumine on selles suhtes õige, et kui ostad auto pikemaks ajaks, tasub eeltöö teha selle võrra korralikumalt, et pikema aja jooksul ikka autoga rahul oleksid.
21:02 29.07.2019
Imelik tegelane (registreerimata)
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Kaaperdan teema küsimusega, kui tõsiselt võiks võtta Mahno3 teema alguses välja käidud mõtet V8 masinast? Olen ise pikemalt kaalunud ("unistanud") 10-20 a vanast Lexusest või ameeriklasest. Puhtalt emotsionaalne kalduvus, mida ei toeta ükski numbriline näitaja. Minu eelarve ei lubaks 5a vana Daciatki osta.
Kui moderaatorid leiavad, et kaldun teemast liiga kõrvale, kustutage mu jutt ära.
21:55 29.07.2019
Marko
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Kes tabelit peab, see teab, et kõige odavam ja mõnusam ongi sõita vana v6 või v8 autoga. Seal on peamine kulu, uue auto hinnalangus, valemist väljas või kogub isegi boonuseid kallinemise näol.
Kuupalga eest välja ostes jääb liisingufirmal ka ainult näppe lakkuda. Iseliikuva nutifoni ihalejaid ei puuduta viimased postid mitte kuidagi.

Muudetud 29.7.19 22:08

23:15 29.07.2019
Kärss
Re: Uus väikeauto - ostuabi
Markole: ma panin tabelisse ka kõik oma olemasolevad autod (null ostukuluga=ammu välja ostetud ja eeldusega, et nende hooldus/varuosakulu on täpselt sama mis uutel. Ehk teisisõnu joonistus sealt välja hinnavahe uue ja vana auto vahel (mingi aja/km kohta) ja siis tuli lihtsalt otsustada, kas see hinnavahe õigustab ennast või mitte. Mul olid väga konkreetsed numbrid silme ees, mille pinnalt need otsused sündisid. Õigemini number vs väga konkreetsed auto omadused, mida ühelgi olemasoleval seni ei olnud. Nt turvalisus, kütusekulu ja veel palju nüansse, mis ei ole selle teema point üldse. Selle teema point on pigem see, et vaata peeglisse, mis on oluline ja mis ei ole, arvuta läbi ja siis otsusta, kas on seda raha väärt või mitte. Ilma arvutamata saab vaid oletada ja arvata.

Lihtne mõtteharjutus (-arvutus) mu eelneva jutu jätkuks: eeldame lihtsuse mõttes, et kõigi valikute püsikulud on täpselt samad ja arvutame vaid kütusekulu. Konkreetne näide Skoda Octavia CNG, 100km maanteesõidu rahakulu on 3.3e. Kui aastane läbisõit on nt 50tkm, siis mitu aastat kulub aega, et sõita tagasi selle auto ostuhind (22K eur) võrreldes praegu olemasoleva auto kütusekuluga?

https://www.accelerista.com/kommertstekst/sada-kilomeetrit-v
aid-33-euro-eest/


Artiklis on ka tabel oma praeguse autoga kuluvahe arvutamiseks.
Ka Skoda lehelt leiab arvutamiseks spikri, kuid seal on CNG kuluga pigem üle pingutatud, et ükski spikrit kasutanud klient ei saaks pärast öelda, et ta petta sai;)

https://cng.skoda.ee/#

Arvutus 2: kui kaua kulub aega nt Skoda Scala CNG ostuhinna (18K eur) tagasisõitmiseks? Kusjuures see on vist tiba ökonoomsemgi.

Arvutus 3: kui kaua kuluks aega siis, kui auto maksaks ainult 10K?

Arvutus 4: aga kui auto maksaks ainult 2K (mille sisse mahub odavama CNG auto ostuhind + remont, et auto vh korda saada)?

Arvutus 5: tee nüüd sama arvutus elektriauto teemas nii uute kui kasutatud elektriautodega ja saad kohe teada, kui erinevalt peaks elama praegusega võrreldes, et elektriauto end ka rahaliselt õigustama hakkaks. Et teemast päris mööda ei läheks, siis UK-st ostes on uus RHD VW eUp Eestis müüdavate Daciatega samas hinnaklassis (hetkeseisu pole üle kontrollinud), st igati arvestatav linnaauto alternatiiv.

Kahtlustan, et teema algatajal on vähemalt osa arvutustest tehtud, kui ta räägib auto pidamisest pikema aja jooksul. Seda, kas ja mis tingimustel "tasub", on muidugi väga individuaalne ja seda pole mõtet teiste puhul väga arvustama hakata, sest erinevad pole mitte ainult sissetulekud, vaid ka vajadused, mis peavadki olema enda omadega võrreldes teinekord vägagi veidrad... sest muidu teeks nad ju täpselt samasuguseid valikuid nagu ma ise:P

Imelikule tegelasele: tee omale uus teema ja küsi seal, sest ei ole olemas sellist autot nagu 10-20a vana Lexus või ameeriklane. Tegemist võib olla vägagi pommikindla autoga või ka insenertehnilisi kulukaid rumalusi täis raharöövliga. Julgustan igati liikuma oma unistuste suunas, sest proovides ja katsetades ja selle käigus ka pidevalt ämbreid kolistades on elu palju huvitavam;)

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.