Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: OSTUABI W203 C320 VASTU

20:26 04.08.2019
jan110
Ostuabi W203 C320 vastu
Käisin täna vaatamas ühte 2001 a. C320-t, millel läbisõit 267 000. Sedaan on automaatkastiga ja toodud Eestisse 2008 ja tänaseni olnud Eestis 2 kasutajat. Esimene neist omas autot 2008-18 ja teine siis nüüd omanud aasta. Väidetav müügipõhjus on vajadus suurema auto järele. Varustustasemelt Classic. Standardlisad vist olidki 4x el. aknad, 2x istmesoojendused, püsikiirushoidja. Liikluskindlustusfondi andmeil Eestis avariisid pole olnud, samuti on puhtalt läbitud kõik tehnoülevaatused.

Peale proovisõitu tekkis täitsa hasart auto ära osta, aga siiski mõned mured, mille kohta tahaks nõu küsida:

1) Rooste - seda leidub pea kõikidel tiibadel ja kõige rohkem tagaluugil (vaadake pilte)
2) Kliima väidetavalt on tühi olnud kogu viimane aasta. Kas see viitaks, et midagi on seal tõsist lahti ja ülikallis korda teha?
3) Peale käivitamist tuli ette kiri, et "Service is exceeded 120 days".

Muidu proovisõitu tehes meeldis auto salongi vaikus, käigud vahetasid sujuvalt. Pidurdades oli tunda auto tagaosas kerget vibra, samas ei kiskunud auto kuskile.

Mida arvate? Kas 1400 euri eest on siin autot niiöelda piisavalt? Kuivõrd kalliks ja keeruliseks ja mõttekaks võiks sellise rooste eemaldamine osutuda? Mu sõiduemotsioon oli muidu selle autoga hea (niiöelda vana hea tunne), seega ehk olen liiga emotsionaalne ja võibolla 1400 on selline hind, mis ongi suhteliselt marginaalne ja emotsiooni selle raha eest saab.
Mõtteid, arvamusi?

Aitäh!

http://fotoalbum.ee/photos/webern/112167055

http://fotoalbum.ee/photos/webern/112167087/

Muudetud 4.8.19 20:26

20:37 04.08.2019
Saadanasilmamuna (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Seda, et kliimas ainult gaasi ei ole kohvipaksu pealt ei ennusta. Kuna kliimasüsteem koosneb mitmetest komponentidest läheb halvimal juhul remont väga kulukaks. Elu on näidanud, et niisama gaas ära ei kao ja selleks on alati mingi põhjus.
20:45 04.08.2019
Aulux (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Kui vaadata fotolt mootorit siis seda autot ei ole hoitud heaperemehelikult. Rooste eemaldamine ja ülevärvimine on ajutine lahendus ja mitte odav teema, vaadates auto aastaarvu ja neid vigu, mida kohe avastasid on selle isendi korda tegemine raha raiskamine.
21:20 04.08.2019
P9xxxxxx (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
203, kui see on enne 2005 aastat väljalase, siis roostetab. Peale 2005 aastat enam rooste probleemiks pole. Muidugi, kui hind on 1400 eurot, siis rohkem selle eest nõuda oleks piinlik. Kui raha on, vaata 204 mudeli suunas, parem roostekindlus ja veermik ka hulga vastupidavam.
22:23 04.08.2019
jan110
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Aitäh vastajatele!

Kuidas see mootoripilt reedab, et pole auto eest hoolt kantud? Kuidas seda pildid järgi välja lugesite?

Aga siiski... kas selles isendis on niiölda mõneks aastaks ressurssi, et punktist A punkti B kulgeda või saan tõenäoliselt ainult peavalu kaela?
06:38 05.08.2019
-------------------- - (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Esiteks rooste, seda on palju üle terve kere laiali, korda tegemine maksab, kuid arvan et põhi on veel hullem, seda ikka kontrollisid?

Tesiseks, kliima on tühi kuna kuskil on leke, üldiselt inimesed täidavad ja sõidavad jahedas toas edasi. On ka tõesti juhuseid kui on lihtsalt tühi olnud.

Inimene kes hoolib sõidukist,sellel ei ole mootoriruum nii pasane, tehakse kas ise või lastakse teha mootoriruumi pesu (tolm ja soga)
Kui tehnika tundus ok, siis on kõige suurem peavalu nagu ikka rooste, keretööd on kallid,ning põhjaalune võib päris rebane/mäda olla (ilma naljata)
09:14 05.08.2019
stammer (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Miks jätaks ostmata:
1. rooste ja seda juba jätkub.
2. kliima tühi - ilmselt on püütud täita, aga kuna on leke või kompressor läbi, siis on loobutud. Täitmine maksab ca 30€, aga remont kordades enam.
3. viimane hooldus 120 päeva ehk 4 kuud üle lastud (?) Ilmselt tehakse hooldust (remonti) siis kui midagi ära kukub või küljes karjuma hakkab.
4. Classic kõige-kõige lisadevaesem pakett.
5. V6 M112 mootor ja 2 küünalt silindri kohta ehk kokku 12 küünalt.

Ja muidugi kuldne lause, et rondist lahti saada - vajadus suurema auto järele.
09:40 05.08.2019
. (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Selle summa eest saad vabalt roostevaba ja heas korras auto,millega võid aastaid muretu olla. Kõik MB roostetavad ja seepärast müüakse kg hinnaga.
11:23 05.08.2019
jan110
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Millise auto (margi, mudeli) selle raha eest siis roostevabalt leiaks, millega muretult kulgeda?
15:08 05.08.2019
... (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
Muretult kulgeda? Kõik need rondid ongi sellepärast rondid, et omanik kulges muretult ja remonti ning hooldusesse suhtus samuti muretult- lihtsalt ei teinud, sest pappi ei olnud või ei raatsinud kulutada. Kõik need "tahan mersut" tegelased just sellised ongi. Muretuid autosid ei ole, veel vähem selle raha eest. Mine otsi enamvähem kobe välja ning edasine on sinu teha- kas hooldad ja remondid või kulged samamoodi muretult...
20:15 05.08.2019
cantu (registreerimata)
Re: Ostuabi W203 C320 vastu
sellele autole võib julgelt planeerida ca 1000 eur aastas (see on nii hooldus kui ka mõni pisiremont)







Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.