Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AUTOOST

23:52 06.09.2019
A24KJa
Autoost
Mida oskate soovitada kuni 15. aastase autona, millel oleks elementaarne ohutusvarustus - ESP, ABS ja turvapadjad ja lisaks püsikiirushoidja, läbisõit oleks kuni 300k ja mis ei maksaks üle 4,5k?

Muudetud 6.9.19 23:53

09:55 07.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
300K sõitnud autode eest makstakse 450€, 4500 eest ostetakse max 150 000 sõitnud auto. mõttetu on viimase eluveerandi peal oleva auto eest maksta 4,5K.
09:57 07.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
10:56 07.09.2019
............ (registreerimata)
Re: Autoost
Päris rumal eelviimane kommentaar. Palun E-klassi, aastast 2007, võib ka 400 000 sõitnud olla, annan 1k ?

Läbisõit ja autohinne ei ole kuidagi seoses. Hind sõltub margist (daca, lada, MB, BMW) aastaarvust ja lisadest.
Võid osta tutika dacia või 2008 aast 5nda seeria, hinne on ühte auku.
11:19 07.09.2019
siidiussike (registreerimata)
Re: Autoost
Kas sa oled veidike poolearuline, nende kriteeriumite alusel on valik nii suur, et võid valida end idioodiks?
12:35 07.09.2019
to ............ (registreerimata)
Re: Autoost
täpselt- hind sõltub siin haiges oonias margist ja mittemillestki muust. romu mersu eest võid sama palju maksta kui uue dacia (renault) eest. kumba on aga mõttekam omada, sõltub igaühe individuaalselt ajuehitusest.
13:52 07.09.2019
63amg (registreerimata)
Re: Autoost
hind sõltub üle maailma automargist,mitte vanusest! ära mängi lolli!
14:03 07.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
hind sõltub sellest, kui mitu lolli leidub, kes sellise hinnaga on nõus ostma. kui ikka mõni wannabe tahab omale exskljuziiv special editionit, aga pappi eriti ei ole, siis ta ostabki selle pool milli läbi kärutanud küna, peaasi, et iluvõrel näha oleks, mis autoga tegu.
kui aga rahvas ühel päeval otsustab, et aitab s.tasöömisest ja kõlbavad ka uued daciad ning škodad, hakatakse neid eksklusiive vanarauahinnaga müüma. aga õnneks seda niipea ei juhtu, seega saame ka lähemas tulevikus tänavatel autode mitmekesisust nautida ning omanikud saavad oma ekskljuziivi näidata.
17:58 07.09.2019
looder23
Re: Autoost
Jah punktike, mis siis, et rooli taga oled krõnksus, pärast 10km läbimist on selg kange ja perse maitse suus, kaasreisijaga tuleb karjudes suhelda, aga peaasi, et on uus. Sa oled samasugune wannabe, kelleks sa sõimas nn. rondiostjaid. Võib-olla oledki sa selline Napoleoni komplekside vaevlev pägalik, kes mahub mingitesse punnidesse ära, paraku minul neis punnides on põlved vähem või rohkem kõrva taga. Saa juba üle ning mõista, et inimestel on erinevad võimalused, vajadused ning soovid. Kõik ei pea käituma nagu sina ega tahagi nii käituda.
19:42 07.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
kompleksid on rohkem neil, kes arvavad, et nende suur riist väikesesse autosse ära ei mahu. selle peale aga nad ei tule, et suures autos tundub nende riist veelgi väiksem olema.
aga üks anekdoot. mehel riist lühike ja tahab, et see oleks maani. läheb nõia juurde ja ütleb, et tee oma abrakadabra ära. nõid natukene mõtleb ja raiub mehel jalad otsast.
22:25 07.09.2019
looder23
Re: Autoost
Nüüd hakkab sind piinama teise mehe riista suurus. Ei hakka ma oma jalgu maha raiduma, et mingisse pisikesse punni end suruda. Olen neid põlvevalusid piisavalt kannatanud, et võin vabalt sõita vanemate autodega, kus on jalaruumi piisavalt. Ah sellepärast ma siis näengi neid punniomanikke maanteedel imelikes kohtades seismas, et vahepeal peab sirutama, muidu pärast pikemat maad sihtpunkti jõudes, tuleb see konservikarp juhi ümbert ära lõigata.
00:46 08.09.2019
Kärss
Re: Autoost
Looder, Sa üldistad praegu veidi ülekohtuselt. Eks iga tootja otsib ikka oma nishi ja on pidevalt olnud tootmises ka punne, kus esiistmed käivad nii taha, et ka need, kes on pikemad 95% foorumirahvast, seal jalgu saavad sirutada (Fiat oli Pandadega mingi aeg ühe korvpalliklubi sponsor, isegi mingid korvpalliteemalised reklaamid jooksid, kuna siseruumi oli seal tõesti palju, õigemini pikalt:). 95% jaoks pole see nagunii probleemiks. See, et väikeautoga sõita ei meeldi, on hoopis teine teema ja igati mõistetav. Minul on juba üle 20 aasta olnud hommikuti võimalus valida erinevate autode vahel ja valin reeglina just vanema/väiksema, sest juba kergelt ülemotoriseeritud punn sisaldab reeglina palju rohkem fun faktorit kui teine 2,5 tonnise tühimassiga luksuslaev... sest nii rasket kolakat on palju keerulisem ülemotoriseerida:)) Eks mingites muudes omadustes maksavad lõivu nagunii mõlemad, päris kõike korraga ei saa (või maksab see juba kümneid tuhandeid).

Teemasse kah: võta teises postituses olev link, lisa puuduv lisavarustus ja tee esmane valik ise ära, sest meie siin ei tea mitte ainult seda, mida Sa tahad, vaid ka seda, mida Sa misiganes põhjusel ei taha. Mida konkreetsemaks lähed, seda konkreetsemad vastused hakkavad ka tulema, kuid praegu ei saa panna pahaks, kui hakatakse pakkuma kõike Smartist Transititeni. Sinu seatud nõudmised autole on tegelikult palju lähemal reaalsele maailmale kui enamus seni nähtud ostusoove;)
08:11 08.09.2019
looder23
Re: Autoost
Kärss, ära aja hülgemöla. 99,5%-l rahvast ei ole võimalusi hommikul astuda uksest välja ja mõelda, et kas valin mingi funfaktoriga punni või mitte nii funfaktoriga luksuslaeva? Hmmm...valin kaubiku. 99,5% rahvast peab leidma kompromisse, et ühe autoga saab maksimaalselt asju aetud. Lükkan seal punnis juhi istme taha ja kui vaja laps peale korjata, raiun jalad maha, et ära mahuks? Ma ei saa kunagi eeldada, et ma sõidan üksi ja pole vajadust teisi vedada. Ma tõesti ei ole kõiki punane läbi istunud, aga kogemus on näidanud, et selline jalaruum puudub, lisaks muu ruum, lisaks haagiseveovõimekus. Mul on vaja istuda mugavalt seal roolis nii 1km kui ka 1000km-t. Kas sa mitte ise ei üldista, et punn ja 2,5t tühimass iga luksuslaev? Vahepealseid ei eksisteeri? Kus ma olen soovinud/soovitanud luksuslaeva? Ükski mu auto ei ole olnud ega ole ka praegu uksuslaev. Samuti üldistamine on see, et kes uue daciaga sõita ei soovi on loll, mõtlemisvõimetu, sitasööja jne.
09:27 08.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
sul looder vist mingi peahaigus? vahutama hakkasid sina, et mina soovitan mingeid punne jms- kus pagana kohas ma olen kirjutanud, et peab punni ostma? kas dacia ja škoda toodavad ainult pisikesi punne, kuhu pikad koivad ära ei mahu? tutvu enne mudelivalikuga kui pröökama pistad.
minu jutt oli hoopis teisel teemal, aga kui funktsionaalne lugemisoskus puudub, siis hakkabki mingi s.takeerutamine peale.
10:04 08.09.2019
looder23
Re: Autoost
Kas selle teema neljas postitus polegi sinu pandud? Naabri i30 sõites, uuem, ei olnud küll jalaruumiga priisata. Oman mälu pikemalt kui haug ja mäletan su sõnavõtte ka teiste teemade alt. Loomulikult, kui teemaalgataja gabariidid sobivad, on antud isend sobilik. Sitasöömisest hakkasid sina jahuma. 4500 raha eest uus dacia või Škoda? Kui inimene ei saa või ei soovi võtta liisingut ja paneb hinna mida on nõus välja käima siis ei ole kohane hakata kirema uutest autodest ja sellega mitte nõustudes neisse põlaastusväärselt suhtuma. Sina ajad võimalikult uut aastaarvu taga, tubli. Kuid on inimesi, kes ei aja. Ja mis seal salata, kõik kes ei ole nõus uut autot liisima põevad ajuhaigust. Sellega tuleb nõustuda.

Muudetud 8.9.19 10:17

10:31 08.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
einoh tule taevas appi... kui see hundai sulle ei meeldi või konkreetselt sina sinna sisse ei mahu, siis ole vait, mitte ära topi oma nina kohe teemasse ja hakka pröökama. see oli lihtsalt näide, millise väikese läbisõiduga, st korralikke autosid on võimalik 4,5K eest osta ja ei pea sugugi 300 000 sõitnud roimasid vaatama.
10:45 08.09.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Autoost
to .
Pigem on asi vastupidi. Inimesed kes momendil uute säästupunnide ja junnide liisimisega tegelevad saavad liisingu lõppedes peatselt aru, et on aastaid raha tuulde tagunud ning lahti saab tast tõesti vaid kinkelepinguga:)))
10:53 08.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
miks peab autost lahti saama?
kui oskasid osta endale sobiva auto, siis sõidad edasi või kui tahad midagi teist, annad sissemaksuks. neid, kes käivad mööda esindusi ja otsivad endale midagi, mida isegi ei tea ja põhikriteeriumiks on siis võimalikult odav, st lisadevaba või siis ainult lisasid täis tuupida, autole endale, mugavusele, praktilisusele tähelepanu pööramata, on piisavalt. mingit vahet ei ole, kas ostad uue auto liisinguga või vana auto kuskilt platsilt- ise pead teadma, mida tegelikult vajad. kasvõi ainult märki iluvõrel.
10:58 08.09.2019
looder23
Re: Autoost
Oehh, see ei ole ainult selle teema probleem ja ütlesin, et kui teemaalgataja gabariidid sobivad on ok. See i30 mahub ka teemaalgataja antud parameetritesse. Sinu kiljed ainuõigest autoostust, on uus auto, kajastub igas (sooviga osta kasutatud autot) teemas. Ja alavääristad, kui ei olda nõus sinu seisukohaga. Mul ei ole selle hundai vastu midagi, aga on su suhtumisse kasutatud autode ostjate vastu.

Muudetud 8.9.19 11:02

11:55 08.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
kus on siin teemas kirjas, et ma nõuan uue auto ostmist? üle hakkab viskama see, et inimesed ei oska enam lugeda, ei saa aru loetud tekstist ja moonutavad seda oma suva järgi. aga ega rekajuhtide aju peagi nii arenenud olema.
mina püüan selgeks teha ühte lihtsat asja, et 4500 eest ei ole mõtet osta 300 000km sõitnud risuhunnikut kui selle raha eest on võimalik saada hoopis värskem liikur. tooge välja see koht, kus soovitan teemaalgatajal osta uus auto ja siis võite edasi mögiseda.
12:20 08.09.2019
ei saa aru (registreerimata)
Re: Autoost
to .

Õige, õige, kus me nüüd saame nende "ajuhiiglaste" vastu kes 20 kiloga surnult sündinud "seebikarpe" ostavad:))

Liisingu ja garantii lõppedes tulebki risust võimalikult ruttu lahti saada, sest siis on see lihtsalt vana kasutatud auto mis hakkab samuti remonti vajama-surnud ring:)))))
12:43 08.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
ei sure see auto nii kiiresti ühti. viieaastase liisinguga sõidab keskmine inimene 100 000 ringis ning see auto kestab veel küll. jah, remonti hakkab tasapisi tulema küll, aga see on juba igaühe enda asi, kas viitsib remontida (aja- ja rahkulu) või võtab järgmise uue. inimeste sissetulekud siiski tasapisi kasvavad ja eks suureneb nii ka uute autode müük. aga alati on ka neid, kes kasutatud autosid ostavad. mul endalgi hiljuti ostetud üks 100 000 sõitnud tagastatud auto ja ei kurda üldse.
13:45 08.09.2019
Kärss
Re: Autoost
# Liisingu ja garantii lõppedes tulebki risust võimalikult ruttu lahti saada, sest siis
# on see lihtsalt vana kasutatud auto

Teema algataja soovib siiski 4,5K eest kuni 15a vana ja kuni 300tkm läbisõiduga autot ja kui keegi on ostnud auto, mis liisingu/garantii lõppedes risuks on muutunud, on tõepoolest põhjust pikemalt peeglisse vaadata. Ma ei teagi täpselt, kas peaks vaatama peeglisse sellise uue auto ostu hetkel või hoopis auto kasutusharjumuste valguses.

Et teema tasakaalus püsiks, toon (juba korduvalt siin foorumis) teise äärmusesse kalduva näite, et eile-täna olen sõitnud vaid autoga, mille ostsin 17 aastat tagasi üle 20 aasta vanusena, pidevalt kasutatud ja kaugelt rohkem kui nn keskmine läbisõit, pean mugavuselt klass kõrgemaks mõlemast hoovis seisvast 2019 väljalaskega autost, pole olnud probleeme ei pudenemisega ega tüdinemisega, pole minu käes oldud ajal kunagi keevitust näinud ega midagi suuremat remonditud.

Äärmuste vahele jääb veel väga palju valikuid, kindlasti paremaidki. Aga see ei peaks olema siin üldse teemaks, et kui üks kommenteerija eelistab ainult ühte äärmust või ükskõik kumma äärmuse suunas kaldumist, et kõik teised peaks seejärel täpselt sama äärmuse suunas kalduma. Ja kui keegi võtab omale õiguse lähtuda valikutes oma isiklikest eelistustest, võetakse kohe kasutusele oravate ja jestidvesti tööriistad nagu risudeks, roimadeks jm sildistamised. Saamata aru, et kõik ju näevad, et argumentide asemel sildistamise ja halvustamise kasutuselevõtt näitab vaid tegelike argumentide puudumist ja töötab täpselt ristivastupidiselt sildistaja soovidele:P
15:53 08.09.2019
looder23
Re: Autoost
punktike, selle teema üheksas kommentaar. Mitu varianti sealt välja lugema peab? tundub kuidagi tuttav: pole öelnud, pole mõelnud, on valesti aru saadud, ei ole nii mõeldud jne.
17:12 08.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
siin on üheksas kommentaar:
hind sõltub sellest, kui mitu lolli leidub, kes sellise hinnaga on nõus ostma. kui ikka mõni wannabe tahab omale exskljuziiv special editionit, aga pappi eriti ei ole, siis ta ostabki selle pool milli läbi kärutanud küna, peaasi, et iluvõrel näha oleks, mis autoga tegu.
kui aga rahvas ühel päeval otsustab, et aitab s.tasöömisest ja kõlbavad ka uued daciad ning škodad, hakatakse neid eksklusiive vanarauahinnaga müüma. aga õnneks seda niipea ei juhtu, seega saame ka lähemas tulevikus tänavatel autode mitmekesisust nautida ning omanikud saavad oma ekskljuziivi näidata.

nii, ja kus on kirjas, et keegi pikkade jalgadega peab omale uue pisikese punni ostma?
see, et sina loetust aru ei saa, on ammu selge, aga et sa loetule ka oma fantaasiaid juurde kleebid, on juba sinu probleem.
17:24 08.09.2019
Jokkvärk (registreerimata)
Re: Autoost
Natuke lähemalt "täpikese" pakutud 1,4 Hyundai/Kia mootorist.
Kui keegi soovib, siis üks 2korralist hooldust saanud e. 76000 sõitnud, vedeleb mul garaaži põrandal kett "ripakil" ja teine, mis sai avariilise (60000)auto pealt paigaldatud (esinduses, koos täis hooldusega) läks koos autoga õnneks kaubaks, sest hakkas samu ilminguid näitama kui too esimene.
Niipalju siis tollest konkreetsest "täpikese" soovitusest.
18:22 08.09.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Autoost
Mina näiteks ostsin endale 10 aastat vana ja veerand milli sõitnud auto, isegi kallimalt kui teemaalgataja soovib. Miks ma tegin seda. Esiteks minu nõuetele vastav uus maksaks 20000 ja rohkem. Teiseks km hind tuleb kõvasti soodsam kui uuega. Ja kolmandaks need uued 20000 ja veidi peale autod pole seda väärt, et neid osta.
20:53 08.09.2019
looder23
Re: Autoost
nagu ütlesin, et otse sõnu pole öeldud aga lõik su enda tsitaadist: "kui aga rahvas ühel päeval otsustab, et aitab s.tasöömisest ja kõlbavad ka uued daciad ning škodad". su eelmises küsimuses polnud pikkadest jalgadest sõnagi. antud lõik su kommentaarist, väidab, et kõik kasutatud autode ostjad tegelevad sita söömisega, lahti saab sellest ainult uue auto omamisega või noh, sõitmisega (ei pea omama). kui see ei ole selge vihje uue auto ostmiseks siis mis see on?

Muudetud 8.9.19 21:03

21:11 08.09.2019
Marko
Re: Autoost
Aitab nüüd sellest kemplemisest! Projektülesanne on esimeses postituses.
06:56 09.09.2019
. (registreerimata)
Re: Autoost
loodrist saaks hea ajakirjanik- ta oskab asjad ikka nii pea peale pöörata ja täiesti teiseks pöörata, et isegi hakkad lõpuks uskuma, et niimoodi rääkisid...
Aga Marko- kas tõesti arvad, et sellise projektülesanded mingit mõtet omavad? Iga nädal tekib üks-kaks sellist teemat ja mida taolistele soovitada- ainus vastus, et võta oma raha ja mine otsi võimalikult korralikum ning endale sobiv auto, sest nagunii pole vahet, mida soovitad, kuna varsti jõuab kohale keegi, kes ütleb, et see on s.tt ja osta hoopis see. Või soovitab keegi, et pane see raha uue sissemakseks. Ja kuna see teemaalgataja pole vahepeal ka ühtegi vihjet andnud, mis auto sobib, siis jääbki see mölanurgake selleks mis ta on- mölanurgakeseks.
12:37 09.09.2019
On jah, (registreerimata)
Re: Autoost
lausa piinlik see autofoorum, naised arutlevad saunas kah asjalikumalt kui "spetsialistid" siin.
05:04 13.09.2019
ei saa aru-to Kärss (registreerimata)
Re: Autoost
Ilusti kirjutad. Palju tuleb küll Su tekstis nö. ridade vahelt välja lugeda aga sellest, et viimasel ajal on foorumites selge sildistamine toimuma hakanud pole vist keeruline aru saada. Eriti hea oli tekst varjudest ja nende pikkuse suhtelisuset ning mõningate tegelaste "hüppevõimekusest". Ka vastab tõele, et Leedus on enamus autolukksepad ja Eestis ehitajad. Vot siis seleta üks asi ära, kulla mees. Miks on meil suurimad sildistajad just uute nn. liisinguautode "õnnelikud" omanikud siin foorumites? Suurest õnnest on reaalsusetaju kadunud või ei märka keegi muidu seda õnne. Tahad osta kasutatud autot- oled loll. Küsid nõu mõne konkreetse auto kohta- ront. Ainult uus- salongist- siis on auto ja oled mees. Muidugi ei ole 100 000 sõitnud auto tavaliselt liisingu ja garantii lõppedes veel läbi (kuigi on ka vastupidiseid näiteid) aga fakt on see, et ta ei ole enam uus ning omanikul tuleb hakata vaikselt juppe vahetama oma raha eest. Siit tekibki olukord kus "õnnelik liisija" on järjekordse valiku ees- kas valida mugavus ja vanduda järjekordselt "igavest truudust" liisingut pakkuvale pangale või toimetada edasi prestiizitu kasutatud, tavalise, auto omanikuna- välja arvatuna "seltskonnast". Paljud liisijad ei taha või ei julge tunnistada endale ega teistele ammugi mitte, et tegu oli emotsiooniostu ja "hüppevõimekuse" ülehindamisega. Ei, selle asemel tuleb pidevalt ja kõva häälega teistele, või siiski rohkem endale, igapäevaselt seletada ainuõige käitumise mudelit (a-la näed see ostis ja too ostis ka). Paraku on aga nii, et teatud tingimustel (nt. alkohol) ja neljasilma vestluses tunnistavad paljud tegelased oma viga. Tekib küsimus, et miks mainisin eelnevalt autolukkseppi ja ehitajaid (ehitajatel palun mitte solvuda, sest näide on kujundlik).
Ühte tüüpi inimesed- ei taha laenuorjust(paljudel pole võimaluski), tahavad sõita sellise autoga nagu neile meeldib aga mitte sellisega nagu nad liisida jõuaksid, ei karda selle nimel riskida(midagi võib katki minna), on tehnikahuvilised ja ei karda käsi vahest õliseks teha, "naabrist parem"(loe uuem) pole oluline.
Teist tüüpi tegelased- uus on unistus(söön või makarone ainult), mark pole tähtis- peaasi et naaber näost roheline, pole hirmu,et katki läheb ja kui läheb taon esinduses jalaga vastu maad, garantii on, vanaga oleks jama-tehnilise poole pealt vast tean sõna "sumps" ainult (töökojas pannakse peenega arve), noh lihtsalt mugav on nii(mugavus maksab)jne.
On ka kolmas grupp inimesi- need on tõesti keskmisest jõukamad ja jõuavad endale liisida sellise auto nagu neile tõesti meeldib. Arvan siiski, nemad võib võrdlusest välja jätta kuna on väheusutav, et nad siin foorumis teisi hurjutamas või enda valiku õigsust tõestamas käivad.
Kasutatud autot(eriti kallimaid ja keerulisemaid mudeleid) omavad tänapäeval Eestis need kellel on tehnilist taipu ja oskusi(autoehituses) üle keskmise või huvi selle vastu , või need kellel oskaja ja mitte kasuahne automehaanik tutvusringkonnas olemas. Ülejäänud, kelle tehnilised teadmised piirduvad nutitelefoni näppimise, arvutiklaviatuuri toksimise või akudrelli kasutamisega tuleb kasutatud auto ekspluatatsiooniga seotud riskide (loe hirmude) maandamiseks tõesti vist liisingutee (võimalusel) valida.
Ma arvan, et ühtedele ega teistele nende meelest tehtud "ainuõige valik" mingit õigust sildistada või halvustada ei anna. Kuna aga arvatavasti selline asi ei lõpe siin foorumites, sest nagu elu ja aeg on näidanud ei suuda inimesed enam mingites asjades mingisuguseidki kokkuleppeid saavutada ega teiste vastu lugupidavad olla. Aga mis seals ikka- igaühele oma-

06:29 13.09.2019
eelmisele (registreerimata)
Re: Autoost
Nii lolli juttu pole ammu lugenud. Isehakanud psühholoog ja antropoloog...
Tõde on muidugi see, et igaühel on oma tõde ja seda püütakse tõestada viimse veretilgani. Nagu ka eelmine kirjutaja, nagu kärss ja nagu kõik ülejäänudki.
06:32 13.09.2019
A66 to ei saa aru (registreerimata)
Re: Autoost
Väga hästi tehtud, loed ja selline tunne, nagu ise oleks kirjutanud. Kohe näha, et inimesel on asjad paigas igas mõttes.
16:23 13.09.2019
jahahh (registreerimata)
Re: Autoost
Ma olen üle keskmise mehhanik ja olen hobi korras ka kõige keerulisemad probleemid ära lahendanud ning esindusse pole veel asja olnud. Aga siiski on mõtted liisingu peal. Mida vanemaks saan, seda rohkem mugavust hakkan hindama. See paar sotti kuus liisingut ei löö küll kedagi maha.
21:31 13.09.2019
Ulm to kpl (registreerimata)
Re: Autoost
Kuram, mees sa maksid ikka titaalselt üle ju- 10 a vana auto hind on max 10% auto alghinnast. Reegel on, et 5 a vana eest max 40% uue hinnast, 8 a vana eest max 20% jne.
21:52 13.09.2019
Kärss
Re: Autoost
TO "ei saa aru": nõustun täielikult, hästi kirjutatud ja väljendatud! Aga lisan juurde, et kahjuks (või hoopis õnneks) ei kujuta tavakasutajad üldse ette, kui palju on siin spetsialistidena esinejatest veel koolijütsid. Kusjuures olnud läbi aegade ja mõned neist ka täiskasvanuna siia foorumisse jäänud. Ega ka seda, kui palju on siin selliste võimalustega (ja autodega;) inimesi, mis paneks enamiku õhku ahmima. Kui Sina jagasid omal moel inimesed eri tüüpideks, siis nemad kuuluvad sinna mittejagatute hulka, kes ei pea vajalikuks teatada kõigile, kui jõukalt nad elavad (ei pea varjama oma vaesust nähtavalt kalliste asjade pangale ostmise abil) ja samuti puudub neil ka huvi arutleda selle üle, kust Ferrarile või Maseratile peale garantii lõppu pidukettaid peaks otsima. Osad neist inimestest on isikuliselt teada muude foorumite kaudu ajast, kui keegi Internetiturvalisuse peale veel mõelda ei osanud. Ja osad on suutnud end igal pool Internetis foorumite tavakasutajate jaoks anonüümsetena hoida. Nii ongi hea, saavad nemad olla siin need kes soovivad. Nii nagu ka koolipoisid:)

Offtopiku lõpp minu poolt. Ega see teema tõesti enne algataja kommentaari sisuliselt eriti kuhugi edasi liikuda ei saa.
07:52 14.09.2019
tuutuu (registreerimata)
Re: Autoost
Tuututan kah niisama. Võideti loteriiga auto. Ühe suvega muutis õnnelik omanik selle täielikuks romuks ja müüs, uus masin ikkagi! Teisel, tõsi vanemal mehel, seisab soojas ja kuivas Pobeda viieekümnendatest. Õlitatud ja nagu uus, sõidab suviti paar korda. Piltlikult öeldes mahuvad kõik kasutatud autod nende kahe vahele. Ehk, alati ei loe aastad ja läbisõit?
10:04 14.09.2019
To ulm (registreerimata)
Re: Autoost
Kui nii siis nii. Täitsa ajuvaba loogika minu meelest. Kus juures Saksast kus ta toodud sai oli ta odavamate seas. Paar aastat sõidan, müün võib olla tonni odavamalt. Igal juhul parem valik kui mingi 20000 uus auto.
11:22 14.09.2019
To ulm (registreerimata)
Re: Autoost
Samas ega väga üle ei maksnud, sest uuena maksis ta ca 45000.
22:57 15.09.2019
At_ (registreerimata)
Re: Autoost
Siin jutuks olnud minu 30 1.4 läks heas korras 230k läbisõiduga myyki, selle aja jooksul tilkagi õli polnud vaja lisada hooldusvälba vahepeal. Aga auto ost kipub üldiselt olema loterii, mis algab eelmistest omanikest, sõidustiilist, hooldusest, remondist kuni sõidumarsruutiteni välja. Loteriiga eriti võitma ei kiputa, seega eks me kõik oleme kooliraha pidanud maksma. Head soovitust raske anda, kui raha peab lugema, siis tuleb olla õigel ajal õiges kohas ja teha kiire tehing. Kui kõhutunne annab tunda, siis päästab ainult kiired jalad, muidu ostab emotsioon ja pärast sööd seda pirukat veel pikalt...Kui raha jagub, siis asi lihtsam, astud salongi ja valid meelepärase...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.