Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: UUS LIIKLUSKORRALDUS JÄRVEVANASSE

10:11 09.10.2019
Cervelo
Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Soovitan Tartu poolt Tallinnasse,Järvevanasse tulijatele!
Kuni Ülemiste hotelli ette pange keskmistes ridades ja siis vahetult enne ristmikku suund sisse, järsult vasakule ja oletegi ilma järjekorrata Järvevanasse keeramas. Mõnele oinale võid isegi suundadega vilgutada. Põhiline, et saab ilma pikalt ootamata ja täiesti arusaamatu on, miks osad ootavad pikas järjekorras vahest lennujaamast peale.
11:03 09.10.2019
PS (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Seda nimetatakse nahaalsuseks. Ilmneb kahjuks Tallinnas paljudes kohtades ja eriti seal, kus on kaduv rada. Sõidavad või külje maha, aga ette peavad saama..
11:13 09.10.2019
x3 (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Jep, ja siis on need vaheletrügijad keskmisel rajal ees ja panevad ka selle keskmise raja kinni. Tore soovitus küll sul teemaalgataja! Näen seda jama iga jumala päev.
13:14 09.10.2019
x6 (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Usutavasti teemaalgataja üritaski olukorda edasi anda ironiseerivas võtmes, mitte ei käitu ise niimoodi. Kahjuks jah seal igapäevane nähtus ja minu arvates näitab ennekõike taoliste vaheletrügijate mõtlemisvõimetust, neile lihtsalt ei jõua kohale, et kõik need, kellest mööda trügiti, pääsevad tema auto võrra hiljem liikuma.

Eriti kõvadel ässadel algab "optimeerimine" muidugi juba linna sissesõidul - Olerexi tankla juures saab väikese kõrvaltänava kaudu ümberpõike teha, seejärel Pirosmani ristist teha keskmiselt (liikluskorraldusvahendite järgi küll otsesõiduks mõeldud, aga savi sellest) rajalt parempööre (mingi 10 kohta ikka võidab), siis kindlasti vasakus reas kuni lennujaamani, seal kähku üle kahe rea paremasse ritta, enne Ülemistet tagasi keskmisesse ja siis loomulikult Järvevana pöördel vasakusse ritta (sest hoidku jumal selle eest, et isake paremas reas mingite töllide taga aega kaotab).
13:22 09.10.2019
viisakas liikleja (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Kui kõik Järvevanasse sõitjad oleksid vasakpoolses reas, siis te alustaks seismist juba Assakult, seega võtke rahulikult. Osa veoautosid ei saa 10 sekundiga käikugi sisse ja nende ette minnes ja Järvevanasse keerates ei muutu teistele küll ootamine kuidagi pikemaks.
13:49 09.10.2019
Ka liikleja (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Pigem võiks kuskil mingit õpetust jagada inimestele et kus reas nad olema peaks, et kõiksugu lambad võiks ära lõpetada selle et iga hinna eest kuni viimase meetrini nii järvevanal kui mujal peab vasakus reas sõitma ja seda kindlasti ka paremast aeglasemalt, ei jumala eest mitte ju, see et sinust paremalt möödutakse ei tähenda et sa vales kohas oled.
See tundub nagu mingi inimõigus olevat juba et alati ainult teised reas peab sõitma, kuigi ka seaduse järgi peaks teine rida möödumiseks ja kiirem olema, on juba aastaid vähemalt tallinnas see võimatu ja et efektiivselt liikuda hommikuti tööle näiteks ei jäägi muud üle kui essas reas enamus aega sõita sest seal saab kiiremini ja siis ette keerata neile lollidele kes arvavad et super ohutu on seal teises reas linnasõidul kilomeetrist pikivahet hoida (sellise ahvi taga olles ma ju ei näe et mis ta ees toimub ja miks ta liiklust takistab).

Seda enam pole mõtet vist mainida neid idioote kes ka mitmerealistele ringidele valest reast sisenevad ja kuskilt keskelt väljudes teistele ette keeravad.
Kui nüüd mõni autokooli õpetaja seda loeb siis palun õpeta oma õpilastele kus reas nad peaks olema.
14:37 09.10.2019
wigry
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Tartu mnt asjaga olen nõus et keerata teiste sekka ära pööramise rajale on halb.

Samas linn ise on pannud Järvevana peal sildid üles et soodustada "tõmbluku" mustrulist liikumist. Seega see ongi see nõutud õpetus kuidas liigelda.

Ideaalis oleks nii et Järvevanal oleksid mõlemad rajad võrdselt koormatud ehk autojuhid läheksid alati sellesse ritta kus on ruumi. Lisaks kui sa oled vasakpoolses rajas siis peaks sõitma KUNI LÕPUNI mitte poole pealt püüdma paremale reastuda. Iva selles et kõige lõpus hakkab ka parem rida juba liikuma ja sedasi saad liikuvasse ritta reastuda mis on kõigile mugav.

Ehk siis jah mina olen see ahv kes järjekindlalt sõidab Järvevanal vasakus reas ja imestan, et miks küll inimesed paremal seisavad kui vasak on vaba.
15:11 09.10.2019
Kärss
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Siin on ju probleem väga ilusasti ja lühidalt kokku võetud.

# ei saa 10 sekundiga käikugi sisse

Lisaks vaid juurde, et pooled nendest, kes said käigu sisse, tegelevad mingi "ökokiirendamisega", sest neil on juba pohlad, millal need, kes seljataha jäid, üle ristmiku pääsevad. Kui see probleem lahendada, oleks igal pool ummikuid poole vähem (või siis teiste kohtade peal:) ja poleks ka neid auke, kuhu teema algatajal on võimalik end sisse pressida. Nii kaua, kuni on augud ja kestab ristmikel uimerdamine... ei kao sealt ummikud ja jäävad ka vaheletrügijad. St nii kaua, kuni tema pärast keegi teine pidurdama ei pea, on see lihtsalt ebaviisakas kõigi teiste suhtes, aga ummikuid see otseselt ei suurendagi.

Sarnaseid kohti on linnas väga palju. Hki-s filmiti kunagi liiklust ja tuvastati numbreid ning näidati hiljem teles, et igal hommikul tegelevad samal kellaajal nendesse aukudesse trügimisega ainult käputäis juhte, täpselt samad autod igal hommikul. Seda kõike oleks väga lihtne lahendada liikluskorraldusvahenditega (ridade vahelised piirded, suunata raskeveokid ainult ühte kindlasse ritta, pikendada kõigil fooritsükleid jpm), aga nii kaua, kuni inimesed näpivad ummikus telefone ja magavad maha rohelise tule, ei saa näidata näpuga ka ainult nende peale, kes seda ära kasutavad.
18:21 09.10.2019
KeegiTeine2 (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
#Kärss õige jutt.


Kui keegi on vähegi välismaal käinud siis
seal alustavad autod foori alt minema sõitmist ühtlaselt.
Meil "stardib" iga auto eraldi.
19:51 09.10.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Neid välismaa muinasjutte on ennegi kuuldud. Välismaal pidi kõik parem olema, inimesed naeratavad teineteisele, aitavad vanureid üle tee isegi siis, kui viimased seda ei taha. Foorides põleb alati roheline jne jne.
19:54 09.10.2019
stammer (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Täpselt nii ongi. Kui välismaal süttib fooris roheline, siis näiteks minu ees olev 6. auto hakkab kohe liikuma ja mina 7. tema järel. Ehk kõik stardivad üheaegselt. Meil käib mingi nökerdamine ja on kohti, kus mina 7. autona ei saagi ristmikust üle. No milles me räägime kui mitte liikluskultuurist (-klultuuritusest?). Mina lahendasin enda jaoks hommikuse ja õhtuse tipptunni väga lihtsalt - hommikul hiljem tööle ja õhtul varem koju. Hoiab kõvasti aega kokku.
20:53 09.10.2019
muidu pole midagi (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Mis aukudest te räägite? Kui kõrval ollakse, siis peab kindlasti ette saama. Eriti, kui nina on kümme sentimeetrit eespool. Magusat lisab, kui rida juba pidurdab vahed kinni ja siis tagant hooga vahele tulla.
20:58 09.10.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
ons ikke suur vahe kas nullist startides saavutatakse legaalne linnakiirus 100 meetri kanti või venitatakse ka peale poolt kilomeetrit veel 45 ga
07:32 10.10.2019
looder23
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Keegi teine, räägi meile ka, kus välismaal hakkab terve rida rohelise tule alt ühtse kolonnina liikuma? Vaatasid mõnda filmi kus oli tehtud mitmeid põnevaid trikke, kuidas ideaalne elu käima peaks?

Muudetud 10.10.19 07:33

08:10 10.10.2019
Avtukuul (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Aga autikoolis ju õpetataksegi ju ökosõitu. Linnas peab olemas 5-6 rauas, et auto väriseks palju ja kui muudad asendit gaasipedaalil, siis midagi muud ei muutuks peale suurema värina tekkimise. Lisaks on vähemalt pooled foori all seistes like jagamas instaris või feiskaris. Ja kui läheb tuli roheliseks, siis alustuseks hakkavad mõtlema, et mida nüüd peale hakata. Kui plaan selge otsitakse käik ja pedaal ning kui roheline juba vilgub, saavad ehk liikuma (linnas on väga palju lühikese tsükkliga foore). Ja oh õnnetust kui avastavad, et keegi kõrvalt reast suutis paremini startida, siis pole kiiruspiirang enam määrav. Pirta teel jääd ka 70 kõigile närvihaigetele paremas reas jalgu!!? Olen proovinud korduvalt teooriat praktikas. Stardin foori alt esimesena...ja siis teistele ei mahu see hinge ning hakkavad kihutama. Järgmise foori all kordub saaga.
08:52 10.10.2019
. (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
nuujaa, seisad eesmisest autost meetri kaugusel, hakkad kohe koos temaga liikuma ja pikivahet ei suurendagi ning sõidate sellise kolonniga järgmise foorini 50km/h? või ikka hoiad end algul veidi tagasi, ei anna kohe nii palju gaasi ja lased eessõitjal esialgu eemalduda?
08:55 10.10.2019
PS (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Looder - nii tõesti on, riikides/linnades, kus on juba pikemat aega palju autosid ja liiklust olnud ning ummikud pikema ajalooga, on liiklemine palju elavam ja sünkroonis kui meil. Lust on vaadata, kuidas ka mingi 80-aastane proua ka ei jokuta, vaid süstib minema nagu noor sälg..
09:33 10.10.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Minema süstimine:
Olen korduvalt täheldanud, et "moodne" start-stop ajamiga masin jääb kuskil 1/2 auto võrra "magama". Pane neid 6 tükki rivvi ja vaadake, mis viivituse saate...
09:51 10.10.2019
. (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
eks see start-stopp sõltub rohkem kasutajast ja tema reageerimiskiirusest sõitma hakkamisel. minul käivitub momentaalselt kui sidurile vajutan ja kohe käik sisse ning liikuma. ei mingit viivitust. sama kiirelt kui tavaautoga käigu panek ja start.
11:28 10.10.2019
looder23
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
PS, ma ei soovinud juttu, et välismaal on elu palju ilusam ja rohi rohelisem, vaid millised riigid need müstilised riigid on kus rohelise süttides hakkab terve rida korraga liikuma. Jah, läänes ei ole väga kohanud ristmike kinni sõitmist, aga see ei puuduta 80 aastase mammi säluks moondumises.
13:08 10.10.2019
karvanejakole
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Tegelikult võtab Cervelo pakutu kokku planeeringu puudujäägi. Kas laiendada rida juurde või vasak rida vasakule, keskmine otse/vasakule, parem otse/paremale vms. Sama ka Peterburi teelt Tartu mnt-le pöörates, kus kaks rida muutuvad neljaks, min pooled autojuhid reastuvad ühe rea paremale. Võiks muuta: vasakust vasakule/otse, paremast otse/paremale.
14:06 10.10.2019
hot dog (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Kõige tavalisem on see, et aeglasemad (rekkad, kaubikud, kärudega vennad) võtavad juba Peetri selveri juures vasakusse ritta, et siis 55km/h -ga ühtlases jorus Järvevena pöördeni lasta ja kui paremas reas sõidavad aeglasemad, kes ei mäleta, et Tartu mntl võib 70ga sõita- siis oledki mõlema rea taga tupikus.
15:42 10.10.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Miks nad nii vara seda teevad? Sest, et pärast ei lase neid keegi sinna.
14:00 15.10.2019
Cervelo
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Proovisin täna sarnast lähenemist Selveris. Passisin peale ja ühel onul olid mõtted mujal, tekkis väike vahe, panin käruga järjekorda vahele. Natukene karjusid, vangutasid ja mökitasid aga mina sain kiiremini tehtud... eestlaste värk...Hea, et kuumaverelisi sabas ei olnud.
14:02 15.10.2019
Cervelo
Re: Uus liikluskorraldus Järvevanasse
Järvevana "tõmblukk" on sama - olen nõus, et mõlemad read võiksid ühtlaselt lõpuni täis olla ja siis liitumine.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.