Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: PEREBUSS CA 5-6K OMADE TINGIMUSTEGA

23:29 16.10.2019
leho_h
Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Kuna pesakond on piisavalt suur, siis tekkis mõte, et selle asemel, et kõik ühte autosse suht piiri peal olevana ära mahutada võiks äkki teiseks sõiduvahendiks valida mõne bussilaadse sõiduki.
Kuna tegu oleks teise masinaga peres, siis väga suurt eelarvet ei tahaks teha. Sõitmist tuleb ka niikuinii keskmisest palju vähem.

Tegelikkuses sai mööda A24 ringi surfatud ja juba nii mõnigi kandidaat välja vaadatud, aga siis tuli juhuslikult väike nüanss meelde, mis nagu kogu senise otsingutulemuse suht ära nullis. Vist.
Nimelt on mul 2 tegelast, kes istuvad veel turvahällis-toolis, mis vajab ISOFIX kinnitusi, aga tundub, et nii vanadel (noh, mida saaks 5-6Kga kätte) isenditel pole juhist tagapool selliseid kinnitusi. Või siis pole lihtsalt seda masina kirjeldusse kirja pandud.
Kas see võib nii olla?

Aga muidu paar nõuet, mis on kohustuslikud:
- automaat
- püsikiiruse hoidja
- tagumised uksed mõlemal pool
- 2xISOFIX
- keskmine istmerida peaks olema võimalik teha 2ks istmeks
- tagumine istmerida peaks olema võimalik teha 1ks istmeks

Mis ma ise vaatasin:
- Toyota Previa: automaate suht vähe pakkumises. Lisavarustust suht vähe. Tüüpviga tundub olevat juhiistme räbaldunud vasakäär
- Chrysler Voyager: ise sõitnud palju välismaal rendiautona. Meeldis ameeriklasele omane mugavus (nahksisu, el lisad), aga ei meeldi kehva kvaliteet e kõrged omamiskulud
- KIA Carnival: täitsa nagu sobiks, aga siit mingist teemast lugesin, et ei pidanud parima koostekvaliteediga olema

Nüüd olen avastanud veel ka Sharani, aga odavama otsa masinad on suhteliselt toorikud. Mõni on täitsa asjalik isend, aga see nõuaks eelarve tunduvat suurendamist.

Aga nagu öeldud, siis need vaatamised lendasid vastu taevast, kui meenus, et mul on vaja 2xISOFIXi. Ons keegi samasuguse ostuprobleemi ees olnud äkki ja jagaks kogemusi?
02:08 17.10.2019
Kärss
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Olen olnud sarnase probleemi ees ja lahenduseks oli teistsuguste (kiir)kinnitustega häll. Mitte küll nii mugav kui Isofix, aga praktikas on vahe üsna väike.

Previa puhul on sisuliselt valida vaid üks mootor (sest diisel on sellel paras rämps) ja kuigi see bensukas on üllatavalt ökonoomne, on sealgi mitmeid tüüpvigu (pinguti, lambdad jm) ja neid tüüpvigu on auto juures veel teisigi. Nendega tuleb lihtsalt arvestada, sest veatu pole ükski, tavaliselt nende vigade pärast müüaksegi ära... Tervikuna pigem hea auto, ostaks veelgi kui korraliku leiaks. Võrreldavalt hea Eurooplane oleks nt vanem Matra tehases toodetud Grand Espace R4 bensumootoriga.

G.Voya on lihtsalt kohmakas, õde juba terve igaviku vanema AWD-ga ringi sõitnud, kulud on Golfist muidugi suuremad ja samuti käputäis tüüpvigu, aga tervikuna kindlasti parem kui selle auto maine. Mulle lihtsalt ei istu ameeriklaste lähenemine, nt et istmeid korraks garaazhi välja tõstes vaatad alati, et kummardades selga ära ei nikasta jms.

Sharan-Galaxy-Alhambra... pean lugu inimestest, kes on huvitatud nii palju autoga tegelema, kui need masinad seda nõuavad. Ma ise ei kuulu nende hulka. Aga siiski ka nende mudelite hulgas on mõni üksik tehnikakooslus, mis ei olegi päris nii hull. Autona ise on väga mugavad ja praktilised, mul juba mitmeid aastaid üks vana täisvarustuses Galaxy, üv läbimine ei ole probleemiks, kuid päris korda pole seda kunagi saanud, sest pisivigu tuleb ja jääbki tulema. Ei soovita inimesele, kes tahaks sõita täiesti korras autoga, aga tööloomaks trööbata sobib küll. Galaxy sai ostetud niisama pulli pärast, sest ma ei uskunud, et ükski auto saab päriselt kah nii halb olla kui räägitakse. Nüüd tean, et saab küll.

Kuna meie pere vajab 6 istekohta, siis täiskomplektiga liikumiseks on meil üks 7-kohaline sõiduauto, üks 7-kohaline maastur, 7-kohaline pisem mahtuniversaal ja suurematest perebussidest Transit ja päris uus Vito. Kui veel hälli oli vaja, sai sõidetud Previaga ja mitmete ameeriklastega (Astro, Express jt). Sinu tingimustele ei vasta neist ükski:) Kui Isofixidega järeleandmisi teha, oleks valik kohe suurem ja ma ei vaevaks liialt pead sellega, et ikka õige auto osta, sest kui osutub valeks, saab selle paari kuu pärast vahetada mõne "vähem vale" vastu välja, paar vahetust veel ja hälle pole enam vajagi :)
02:49 17.10.2019
Reimo__ (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Sellises hinnaklassis ei olegi häid valikuid, korraliku asja jaoks oleks vaja sama palju juurde panna vähemalt.
Previa oleks praktiliselt ainuke valik, millega ei pea sõitma nii, et kuklas hirm teele jäämise pärast.
Carnivali puhul oli kogemus küll esimese põlvkonna omaga, 2003a, mis oli vigaderohke ja lagunes sisuliselt kõik - mootor, kast, veermik ning kehva koostekvaliteedi tõttu ka külguksed, salongi detailid, lõpuks ka esiistmed ei liikunud siinidel ning lihtsam oli odavalt maha müüa kui jätkata ilmselgelt ebaõnnestunud auto peale raha kulutamist. See on ka auto mis jättis tee peale, kui generaator töö lõpetas tühjast kohast. Selgus veel, et mootor on küll MB litsentsiga, kuid tehtud siiski Koreas ja ka sellega oli omajagu probleeme, nii kõrgsurvepumba kui paagipumbaga, millele õigete detailide leidmine oli tegemine.
Voyager tundub siiski rohkem sellise autona, nagu enamik USA-kaid, et hea on olla selle omanik vaid siis kui see on uus või siis tõesti vähe sõitnud.
07:02 17.10.2019
. (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
on ju automaat previa saadaval.
https://www.auto24.ee/used/3195185
ja kui probleemiks on mingi narmendav iste, siis kas istmekatetest pole midagi kuulunud? ja jätta auto ostmata isofixi puudumise pärast... eks inimesi igasuguseid.
aga üldiselt jah selle papi eest korralikku autot ei leia.
07:15 17.10.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Kia Carnival- väga töökidel(vähemalt minul oli) suur, mugav, ruumikas, lükanduksed (väga mugav toolide, hällidega majandamisel)
Miinusteks oli 2+2+3 istmevalem (uuemal 2+3+2)

Lisaks valikusse Renault Grand Espace. Kõikidel tagumistel istmetel ISOFIX, istmed paiguta kuidas soovid (natukene raske on aga pole probleemi), mootorivalik korralik, töökindlus, ruumikus, varustus......

Kahjuks jäävad pere-mahtuniversaalide kroonimata kuningad(Toyota Sienna ja Honda Odyssey) valikust välja...
08:39 17.10.2019
qp (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Pakun ka paremat varianti- 2,0 diisliga Renault Grand Espace. Võimalikult hilisem aastaarv on väga hea valik, Olen 5 kuni 6-ga neid saadaval näinud. On veel olemas Citroen C8, Fiat Ulysse ja Peugeot 807 kuid nende saadavus on nigel- jällegi tuleb valida just 2,0 mootor. Kõik need prantslased on paremad sinu algsest valikust just töökindluse ja varieeritavuse tõttu.
09:34 17.10.2019
LinnapoissAts (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
To .
Jah, teinekord tulebki auto jätta ostmata isofixide pärast. Paljud tänapäeva turvaistmed on ainult isofix kinnitustega. Ja kui kui neid kasutada ei saa siis on nagu tarbetu kaks uut tooli ka osta. Pigem otsida isofix kinnitustega masin, sest tulevikus on potensiaalseid ostjaid rohkem.
10:04 17.10.2019
toypr (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Me Previal on 2 isofixi teises reas olemas. Võibolla lisavarustus oli? Aga muidu Proovitud, tehtud! Täislastis norra tripp koos katuseboxiga ja diisliga 6,2 L 100le.

Ela see kepikast üle ja saad ökonoomse pilli. Rooste on probleemiks, kui on meie piirkonna auto ja ilma korrosioonitõrjeta. Muidu hea.
10:59 17.10.2019
Väikepoiss (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
No kui ISOFIX on oluline ja üks tingimus, siis on suhteliselt loll ettepanek osta auto ilma ISOFIXita.
Aga sellises valikus jäid silma endale:

1) Grand Voyager, nagu see: https://www.auto24.ee/used/3202071 Naise sõbranna sõidab selle analoogi, Lancia Voyageriga, juba mitu aastat. Väga hästi on kestnud, praktiline ja mahukas;
2) C4 Grand Picasso, nagu see: https://www.auto24.ee/used/3235418 Samuti hästi praktiline ja asjalik auto, küll aga tuleks enne ostu teha väga põhjalik eeltöö, kuna pisivead võivad lolliks ajada. Samas, milline odav vana auto seda ei paku?
3) Zafira, midagi taolist: https://www.auto24.ee/used/3232995 kena disain, sõidab hästi, kuid liiga suur just pole;
4) Galaxy, nagu see: https://www.auto24.ee/used/3224331 väga suur, praktiline auto, üsna mõistlikult kestab ka;
5) Ja kui erineda veits massist tahad: https://www.auto24.ee/used/3236626

Ükski auto ei ole konkreetne OSTUSOOVITUS, samuti ei oma ühegagi neist kokkupuudet. Lihtsalt näited, mis silma jäid.
11:28 17.10.2019
GM (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
R-klass või XC90 ka siis juba
11:38 17.10.2019
Kärss
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
See on lihtsalt huvitav lähenemine, et hälli järgi ostetakse auto. Loogilisem oleks auto järgi osta häll. Soovituste puhul ei maksa võtta tõsiselt ka selliseid väljendeid nagu lisavarustus, peaaegu kõik on ... (diislid, kepikastiga, vakstusisuga jne), sest keegi ei plaani kunagi osta omale peaaegu kõiki müügis olevaid autosid, vaid ainult ühte autot. Ma ise olen praktiliselt kogu elu ostnud just selliseid autosid, mis on erilised mingi konkreetse varustuse/lisavarustuse poolest. Isegi kui täna ühtegi sellist müügis pole, siis kuna mul polnud sellist autot juba eile, suudan tõenäoliselt ka tänase päeva saata mööda ilma sellist autot omamata. Kui tuleb müüki, lähen vaatan üle. Või kui tuleb müüki selliseid vaid paar korda aastas, siis Soomes, Rootsis jne tuleb neid kindlasti müüki sagedamini. Netis otsimisele minev ajakulu on sageli rahasse ümberarvestatultki suurem kui üks reis lähiriikidesse ja kui ei olekski, on tegelik hinnavahe vaid paar paagitäit kütust - kui see on koht koonerdamiseks, pole ka väga põhjust abi küsida, sest auto pidamiskulud mõne aasta jooksul on hoopis teine teema kui ostuhind, sest hästi planeerides võib maksta ostetav auto paari-kolme aasta pärast samuti 5-6K aga see võib olla ka aastas remondile minev rahakulu, mis lisandub ostuhinnale.

Teema algataja on minu arvates vägagi õigel teel, sest kõrge siseruumiga ja sileda põrandaga "buss" pakub hoopis teist funktsionaalsust, kui tavalised mahtuniversaalid ja linnamaasturid. Küll aga soovitaks maksta auto "pikkuse" eest, st eelistada igasuguseid Grande ja Longe, see ruumivõit ei ole mõõdulindi järgi midagi erilist, aga annab vägagi tunda nii praktikas kui ka maanteesõidumugavuses (pikem teljevahe). Teine asi, milles ma ise kunagi kokku ei hoia, on salongimugavus: alati võimalusel plüüsist komfort vms istmed, puitdekoor jne, sest ma oma auto puhul tarbingi eelkõige salongimugavust. Samal ajal jätan alla roostes plekkveljed, sest ei huvita, mida teised mu autost arvavad ja mida vähem atraktiivne on auto välimus, seda vähem on üldiselt liikluses ka probleeme nendega, kes kadedaks muutuvad ja midagi tõestada püüavad, pereauto puhul üsna oluline omadus;)
12:01 17.10.2019
Teadmamees (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Sharan 1,9tdi oleks nende seast parim valik. pommikindel tehnika ja disain ka täitsa kenakene. prantslased ja pilukad unusta parem juba eos ära.
13:04 17.10.2019
Väikepoiss (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Sharan on küll mugav ja praktiline, aga see 1.9TDI (kui mõeldud on pumpdüüsidega 96 või 74kw) on küll kõike muud, kui pommikindel. Pommikindel oli vanakooli 66kw või 81kw diisel.
13:33 17.10.2019
G60
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
to: Kärss
Mul on konkreetne küsimus Kärsale. Kui ostsid uue Vito, siis kindlasti võrdlesid seda ka Caravelle/Multivaniga ja oskad põhjendada miks valik langes kallima Vito kasuks. Omal just sama valik ees seoses pere suurenemisega ja ka vaatan Caravelle/Multivani pikka 4motion versiooni.

Jah neil on kehva diisel (nõrgemad kestavad paremini) aga peaks saama ka bensukat, kui bensukas võtab 2 liitrit sajale rohkem, siis pole vahe suur, ta on odavam osta ja muus osas odavam pidada.

Jah nad ka roostetavad liiga ruttu aga see mure on ju Hispaanias toodetud mersul ka. Tuleb pesta tihti, siis kestab kauem ilus.

Aga siseruum on meil mõlemal väga OK suurusega pere sõidukiks ja uus Multivan 6.1 pidi olema palju vaiksem vanast versioon 5 ja 6-st.

Minu küsimuse võid tõsta ka uueks teemaks, kuigi see sobib ka siia hästi.

Edit: Võibolla Vito juures on midagi mida ma veel ei näe, st. asjalik arutelu oodatud.

Muudetud 17.10.19 13:35

16:16 17.10.2019
leho_h
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Tänud seniste kommentaaride eest. Olid abiks.

Ma tegelikult ei otsi sõidukit ainult nende isofixide järgi. Kuna mul lihtsalt on juba need lasteistmed olemas, siis lähenesin sellisel viisil. On muidugi ka variant osta uued ja muudmoodi kinnitatavad, aga mugavuse mõttes alustasin otsingut nii nagu alustasin.
Mulle istub Kärss-i lähenemine, et mugavus on oluline. Ma eelistaks kindlasti mugavat ja pikemat masinat, aga samas olen realist, et mu esialgse eelarve juures on selliste valik pigem kesine.
Päris huvitavaid isendeid on pakutud, aga algses küsimuses unustasin mainida, et kindlasti eelistan, kui tagumised uksed on liuguksed. Esiteks lapsed on sellised, kes tikuvad uksi pauguga lahti lööma ja sellest võib paksu pahandust tulla kuskil parklates ning teiseks on mu garaaž nii kitsuke, et seal on oluliselt mugavam liugustega opereerida.

Renault Grand Espace on minu jaoks liiga imeliku sisedisainiga ja ma ei suuda vist endale seda maha müüa. Miski jääks kripeldama.

KIA Carnival - siin foorumis on ka nii poolt kui ka vastuargumente, aga üks isend vastab enamuses nõuetele. Tea, kas on palju sellise hinna eest head masinat eeldada https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3237696

Sharan - kammin võimalikke variante

Grand Voyager/Lancia - meeldib, mugav ja kõik, aga no foorumites ikka pigem kirutakse. Viskasin ka pilgu Chrysleri foorumisse ja tundub ikka remonditegevust olevat nende isenditega. Aga võibolla see käibki sellise vanuse juurde.

Previat lähen proovima.

Eks ma vaatan ka Mobile.de-d ja vajadusel väike Saksa-tripp on ainult boonuseks :)
16:51 17.10.2019
Kärss
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
TO G60: mul ei ole võimalik seda teemat splittida, tee ise uus teema, seal võin rääkida lähemalt, näidata pilte häirivamatest asjadest jne. See Vito ei haaku paraku üldse lähteülesandega ega ole valitudki mitte perebussiks vaid töö tegemiseks, mis võiks mh täita ka perebussi funktsioone. Ei soovita seda kellelegi, sama raha eest saab mõne muu margi puhul oluliselt rohkem autot.

Teema algatajale: ma pidasin silmas konkreetselt seda Matra tehase Grand Espacet (MK3, toodeti kuni 2002, kuid samas oli auto oma ajast tunduvalt ees). MK4 on tõesti ufo, napilt tuhat km olen sellisega sõitnud ja selle aja jooksul see mulle meeldivaks ei muutunudki, lisaks veel väga nigel juhitavus libedal, tuulega, roobastes asfaldil jne. MK5 st ei oska midagi rääkida, aga see jääb nagunii Su hinnapiirist kõrgemale.

Sharan ja Galaxy, kui kammid neid, kammi juba ka G.Voyasid, töökindluselt täiesti võrreldavad autod, erinevused tulevad sisse omadustes, lihtsalt "sakslaste" puhul võetakse seda kõike kui paratamatust ja kuna neid on rohkem, leiab rohkem nodi ka romulatest.

Ma ise olen Saksast autode toomise osas juba ammusest ajast skeptiline, kuna korralik auto maksab Saksas vähemalt sama palju kui Eestis ja Saksas kohtab nii vanade autode puhul üha rohkem sellist suhtumist, et sõidetakse hooldamata kuni liigub ja siis müüki. Lisaks siis need autod, millel peale käivitamist vajutatakse iga päev paar minutit pärast käivitamist (veel külma mootoriga) kiirteel pedaal põrandasse. St ma hoiaks silmad lahti, ei keskenduks otseselt ühelegi turule ega välistaks ka ühtegi riiki (ka Leedust leiab lisaks laibamõnitamisele ka korralikke autosid).

PS: Previa on minu arvates Eestis täiesti ülemakstud asi. Ma ise ostsin pisivigadega 2,5K eest, müüsin 2013 sõbrale selle nn omahinnaga ja tema müüs selle ca 2a tagasi mitu korda suurema läbisõiduga kallimalt kui ostis:) Vaata, mis hinda küsitakse praegu sellise täisvarustuses (puitsisu, eraldi televiisorid ees-taga jne) vähesõitnud auto eest... Aastaarv on neil küll uus, aga sisuliselt on tegu üsna vana autoga.
17:34 17.10.2019
. (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Seda kia Carnival i on selle raha eest küll ja veel. Mine proovi ära ja jääb raha ülegi.

Või siis see uuem kere Opel juba võta.
18:15 17.10.2019
hondatyyp124 (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Võid ka piiluda Honda Streami või F-RV . Kuigi F-RVga 6-kesi pikem sõit on päris kitsas. Soovitan automaate ja kontrollida et ülearu roostet poleks.
18:36 17.10.2019
. (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Vana kia on paras nuhtlus, pole mõtet teda kiita. Stream on väike, paras neljale.
18:48 17.10.2019
Kärss
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Streamis on 7 kohta ja ka kolmas rida on täiskasvanule mõeldud istmetega. Aga see pole üldse buss.
20:24 17.10.2019
63amg (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
saksast toomise mõte on see,et saada võimalikult korraliku kerega masin.eriti kui soovitakse japsi või korealast
21:53 17.10.2019
puustel
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
https://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2885401&rhash=
0254

Ise sõidan sellega. Tagumised istmed paiguta kuidas tahad. 5x isofix. Istmed on pikkadel siinidel. Kui on 2+2+1 võid keskmise rea pm pagasnikusse välja lükata.
21:56 17.10.2019
puustel
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Lisaks on väga mugav võtme vaba uste avamine-sulgemine ja käivitamine. Lihtsalt kaart on taskus. Ei pea võtmeid otsima
22:36 17.10.2019
looder23
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Õde omab 2008 aasta Carnivali. Manuaal. Peretuttav sama aasta automaati. Õde ikka väga mitmed aastad ringi uhanud. Pole kuulnud, et mööda remonte logistaks. Peretuttav omab vähe aega alles seda. Ei kurda. Kiidavad just istmete ümberpaigutuse võimalust.

Ise oman kogemusi sõbra previaga. Mind pikka maad sõites väsitas. Sõbrale sobis sellega pikk maa paremini kui praeguse volkariga. Touran äkki? Samas oli istmete ümberpaigutamine väga hea. Isofixi ei kommenteeri, kuna meil oli tavaline turvatool. Hea kõrge, lumes liikus väga hästi. 2,4 bensiin, automaat. Kurtis ainult, et b-varuosi pole saada, ainult esinduse teema, aga peale hoolduste seal suurt läinud ka midagi. Viimases otsas rooste hakkas tagaluuki kimbutama.

Muudetud 17.10.19 22:37

12:45 18.10.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
puustel- niiväga kui mulle Espacet meeldib, siis sooviti ikkagi lükandustega.
Seoses viimase asjaoluga tuli veel säärane masin meelde:
https://www.auto24.ee/used/3224373
16:45 18.10.2019
leho_h
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Mazda5 ja Galaxyt olen isegi piilunud, aga nad on ikka pigem natuke suurema sõiduauto tüüpi sõidukid. Ma eelistaksin buss-tüüpi sõidukeid.

Ja eelnevalt mainitud Saksa järgiminek ei olnud üldse mõeldud sellepärast, et seal odavamalt saaks, vaid pigem laiema valiku pärast.

Nüüd siis tegelen väljavalitud isendite testimisega...
22:57 18.10.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Multivan siis ehk? Mingi vanem, iseasi, kas seal isofixi on...
16:43 19.10.2019
. (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
kui lugeda seda
- keskmine istmerida peaks olema võimalik teha 2ks istmeks
- tagumine istmerida peaks olema võimalik teha 1ks istmeks
siis aru küll ei saa, mitut istekohta tegelikult vajatakse.
aga varieerimisvõimalust pakub see
https://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/616/auto_php-id=317
5616-view=102-www_auto24_ee.html

kõik need sharalaxyid ja muud seitsmekohalised ei paku täiskohtade puhul praktiliselt mingit ruumi pagasile, mida lastega sõites alati puudu on. ja enamikel juhtudel tuleb ruumi ümberkujundamiseks istmed autost välja võtta ning kuskile kuuri alla tassida, town ja country puhul annab kõik põrandasse peita.
ja kui nagunii kilometraaži vähe koguneb, siis ei ole ju vajadust lagunemise ja remondi pärast põdeda.
21:29 19.10.2019
... (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Pelgalt isofix kinnituste pärast sobiv auto ostmata jätta on küll veider. Neid kinnitus kronsasid on võimalik ka eraldi igasse autosse paigaldada, kui tahtmist on, ei pea selleks meeldiv auto ostmata jätma.
10:57 21.10.2019
leho_h
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Istekohti on vaja 2 täiskasvanut (kes istuvad ees) ja 3 mudilast, kes istuvad taga. Taga 2+1 konf on enda peas selliseks mõeldud sellepärast, et oleks võimalik taga liikuda ilma istmeid kokku-lahti klappimata ning et taha jääks nö. tühja istme kohale võimalus panna suuremaid lastega kaasaskäivad asju (käru(d), reisivoodid jms).

Isofixi lisamise kohta olen väheke netist infot otsinud ja tundub, et variandid selleks on olemas. https://www.team-bhp.com/forum/road-safety/184915-aftermarke
t-isofix-brackets-child-seat.html

Iseasi, kas ka kõikidele masinatele need sobivad, mida Ali ja eBay pakuvad.
21:22 21.10.2019
qp (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
17:21 22.10.2019
Dr (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Jumpy, Expert, Scudo?
17:42 22.10.2019
askin
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
18:15 22.10.2019
AntiOpel to askin (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Ära reklaami oma ülehinnatud vankrit. Inimesel on selgelt paigas hind: 5000-6000€.
18:37 22.10.2019
. (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Selle volksu ls soomes oli 560 000km. Lisaks käigukastijamad.

https://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/10382013
18:39 22.10.2019
. (registreerimata)
Re: Perebuss ca 5-6K omade tingimustega
Vin WV2ZZZ7HZ8H078367

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.