Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: VW PHAETON FACELIFT 3.0 176KW OSTUABI

22:53 04.11.2019
hirmufaktor
VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Tere

On tekkinud väike plaan soetada endale järgmise aasta kevade paiku VW Phaeton -
KINDLASTI 3.0 diisel 176kw uuetüübi ekraaniga. Hinnaklass kuni 9000€.

Kellel on kogemusi mainitud mudeliga? Mis on põhilised kuluosad, tüüpvead? Kuidas kestab
õhkvedrustus, käigukast, mootor ja veermik?

Niipalju olen välja suutnud uurida, et 176kw mootori puhul ei ole enam pihustite ja ketiliini muresid nagu 165/171kw isenditel - kas vastab tõele?

Auto on vähelevinud ja info kaootiline, seega oleksin väga tänulik konkreetse ülevaate eest.

Muudetud 4.11.19 22:54

06:45 05.11.2019
................ (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Nagu ikka, vähesed suudavad üleval pidada. Saad korraliku, ajalooga hooldatud pilli, peaks olema enamvähem. Paartuhat peab ikka pidevalt reservis olema. Ära aetud pilli puhul nutad silmad peast.
07:57 05.11.2019
Doktor Vassiljev (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Kui sa ei leia infot Phaetoni kohta, siis võid julgelt otsingusse lüüa ka A8 sarnaste parameetritega. Seal vastuseid peaks jaguma. Mootori kohta leiab kindlasti ka teiste VAG mudelite kohta otsides (A6; A4).
Tüüpvigadeks võiks puusalt panna praegu hooldamatus üleüldises mõttes, sest enamus tahab "preemium" klassi sõidukit, aga hoolduse jaoks enam ei jätku. Ehk siis nagu ka eelnevalt mainitud, võiks paar tuhat olla igal ajahetkel taskus varuks kui kusagilt vilin tulema hakkab, et hiljem poleks vilinat rahakotis ega ka omaniku näol.
Paljud sellised täpselt 10 aastat vanad preemiumid käivadki käest-kätte ainult, sest peale õlivahetuse ei suudate rohkem hooldust pakkuda.
Ja muidugi importida täpselt 168K kellanäiduga masin on ka suhteliselt kindel valik alati.
08:50 05.11.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Auto nüüd vähelevinud küll pole!
Käivad teised koos A8 jmt pillidega käest kätte nagu rändauhinnad, kuna maksavad juba "kopikaid" ja hooldusteks(kallid) raha ei jagu.
Aga kui kontrollitud isendi saad siis mugavust jagub-Bentley Cont. on samal platformil
10:04 05.11.2019
mõtlik. (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Phaeton ja Bentley Continental ongi tehniliselt samad autod. Audi A8 D3 on teisel põhjal kui Phaeton kuid jagab osaliselt samu komponente.

D1 (VW Phaeton/Bentley)
The D1 platform cars (not to be confused with the earlier Audi V8 platform) share some components with the D3 platform, but have conventional steel bodyshell construction.

Volkswagen Phaeton (Typ 3D, 2002–2016)
Bentley Continental GT (2004–2018)
Bentley Continental Flying Spur (2005) (2005–present)

Toodeti nii Phaetonit kui Continentali Dresdenis klaasist tehases.
11:56 05.11.2019
A66 (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Phaetoni 176 kw oli vähemalt mingi aastani sama, mis audi 171/165kw koos oma hädadega. Tasuks silmas pidada ostmisel. Niipalju, kui neid näperdanud, on suht käest lastud autod olnud kahjuks.
12:38 05.11.2019
Ülevaataja (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Kui auto meeldib ja proovisõidul salongi istudes ikka nägu naerule läheb no osta ära siis. Korra elame ju!
13:09 05.11.2019
audimeees (registreerimata)
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Kui teine 9000 euri tagavaraks on, siis osta aga:)

3.0 V6 TDI Engine Problems and Reliability
The technically sophisticated 3.0 TDI requires a lot of effort and money for any repair. Based on consumer reports, unfortunately, the 3.0 TDI V6 is almost unable to pass 200,000 miles without an overhaul. Often serious problems begin to appear after only 100,000 miles. The timing chain tensioner is the weak point of this engine. Its breakage causes grinding when the engine starts. The first 3.0 TDI was equipped with piezoelectric injectors, which quickly went out of order. They provided a shortage of fuel supplied to the cylinders. As a result, a reduced fuel mixture led to an increase in temperature and a pistons burnout.
13:30 05.11.2019
Kärss
Re: VW Phaeton facelift 3.0 176kw ostuabi
Sõber ostis uuena ja pidas kauem kui garantii aeg. Kilovatte ei mäleta, aga oli kah kolmene disla. Õhkvedrustusega oli korduvalt hädas, uuena midagi muud märkimisväärset seal ei pudenenud. Need on paraku ka ainsad kokkupuuted Phaetoniga ja õhkvedrustuse jamad jäid eredalt meelde, kuna sellega kaasnes alati mingi ebamugav jama, et parklasse saab küll abi järgi tellida, aga näiteks garaazhist/hoovist on raske autot ära vedamiseks kätte saada jms.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.