Narratiiv: Kuidas olukord laheneb näiteks siis, kui ise enda tööautoga (kasko) tagurdada otsa enda isklikule autole (kasko)? Kas kõik toimub nii nagu tavalise liiklusõnnetuse puhul? Kas kasko kokkumängu ei hakkaks kahtlustama?
Motiiv, peaks olema siis milline? Kui on selgelt näha, et kogu kahjustus on tekitatud just kirjeldatud viisil siis ei usu, et probleem oleks. Kui aga stange küljes on puukoort vm mättaid jummel teab kust pärit siis on probleem. Liikluskindlustuse juhtumi puhul võib sellises olukorras tekkida ka jama, kui äkksident toimus omas hoovis nt, siis on see, et ei osalenud liikluses ehk avalikul teel vms. Aga see on ainult arvamus.
Huvitav, kas sel juhul tuleb politsei või kindlustuse esindajad välja kutsuda? Ei saa ära ka sõita - sündmuskohalt lahkumine, õnnetuse blanketti ka ju täita ei saa....
Tava liikluskindlustusega võiks tekkida kokkumängu- kinnimätsimise teema. Kaskoga lööd klaasi puruks ( üldjuhul 0 omavastutus), keerad ukse kahekorra, saad kokku garaazi uksega, värava postiga, hoovil vedeleva teise sõidukiga vms. (omavastutus) ja kogu mure. Kasko korvab kummagi sõiduki kahjud eraldiseisvalt ja sinu postist loen välja, et ka kindlustusvõtjad on sõidukitel erinevad. Kindlustus tõstab "käpad püsti" siis kui oled olukorra tekitanud joobes ja see on dokumenteeritud.
Liiklusseaduse alusel kvalifitseerub ka jalakäija liikluses osalejaks.
Kuidas reageerib kindlustus, kui haagisel on liikluskindlustus, seda lükkab-tõmbab juhtimisõiguseta jalakäija ja põhjustab sellega riigimaanteel liiklusõnnetuse.
Haagis pole mootorsõiduk ja selle lükkamiseks-tõmbamiseks "jalgsi" pole juhtimisõigust seega vaja- ometi on haagis koos jalakäijaga liikluses osalev.
Samas:
Kerghaagise kindlustus ei kehti ajal, mil kerghaagis ei olnud kindlustatud sõiduki haakes. Samuti ei kehti kindlustus kerghaagises olnud asjade suhtes.35. Kerghaagis on kindlustatud samade käesolevates kindlustustingimustes toodud kindlustusjuhtumite vastu kui sõiduk, mille haakes oli kerghaagis kindlustusjuhtumi toimumise ajal, v.a vargus ja röövimine, asendussõiduki ja autoabi kindlustusjuhtumid.
(1) Kui sõiduki juht põhjustab kindlustusjuhtumi sõidukiga, mis on kindlustusjuhtumi toimumise hetkel jäiga ühenduslüliga haakes teise sõiduki või haagisega, loetakse, et kahju põhjustas veduk. Samuti loetakse kahju põhjustatuks vedukiga, kui kindlustusjuhtumi põhjustas haakeseadme katkemine või muul viisil vedukist eraldumine.
(2) Kui kindlustusjuhtumi põhjustab ilma vedukita iseeneslikult liikuma hakanud, vedukita pargitud, peatatud või muul põhjusel seismajäetud haagis, loetakse, et kahju põhjustati haagisega.
(3) Kui veduk jääb tuvastamata, hüvitatakse kahju haagise suhtes sõlmitud lepingu alusel.
Vastates esialgsele küsimusele: liikluskindlustuse korral, kui juht tagurdab suvalise autoga otsa enda isiklikule autole, siis on tegemist iseendale tekitatud kahjuga ja liikluskindlustus seda ei hüvita. Kui mõlemal sõidukil on kasko, siis just selliste juhtumite vastu see sõlmitud ongi ja hüvitatakse mõlemad sõidukid.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.