Olen kahevahel kas osta hyndai santa fe 2006a,110kw,või volkswagen touareg 2,5tdi,128kw 2008a?Saan aru et need autod on täitsa erinevad,ise kaldun santa fe poole,kuidagi ruumikam ülevalpidamine soodsam ja kütusekulu väiksem,samas touaregil koostekvaliteet tundub parem.
Ise ütled ju ära. Koostekvaliteet pole Hyundail ka halb, pigem on materjalid odavamaigulised. Samas, enne olgu pisut odavamaigulisem ja vastupidav auto, kui kunagine luksusmaastur, mis laguneb nii, et sa ei jõua remontida.
Muidugi, kui on mingi remondifetiš, siis on Touareg just sinu jaoks.
Esimese põlvkonna Touaregi 2002 - 2010 andmed:
Pikkus: 4754 mm
Laius: 1928 mm
Kõrgus: 1726 mm
Teise põlvkonna Santa Fe 2006-2012:
Pikkus: 4675 mm
Laius: 1890 mm
Kõrgus: 1725 mm
Mismoodi väiksem auto ruumikam tundub? Laiuse vahe pea 4cm, see on auto puhul meeletu -> terve klassivahe juba. Reeglina on autos juba 2 cm laiusevahet päris suurelt tunda, suur vahe kui keskmine käetugi on paar senti laiem. Seega on huvitav, et mismoodi tekib nii suurte parameetrite vahe juures illusioon, et väiksem auto on suurem. Muidugi olen näinud ennegi situatsiooni kus üks Meriva omanik pidas kangekaelselt oma autot C-Maxist suuremaks.
Kas v_ mõõtis konkreetsete autode mõõtusid või võrdles tehase andmeid? Kas ruumikust või mõõtmeid? Nii mõnigi sõiduk on mudeliuuenduse käigus muutunud pikemaks-laiemaks, aga tegelikult on muutused "kosmeetilised"= natuke "priskem" stange, paar senti laiemad peeglid ja ongi väliselt suurem auto valmis. Siin küll tegu eri aparaatidega, aga mõte jääb samaks.Sama teema sisemõõtudega: nii mõnelgi katuseluugiga varustatud sõidukil pearuumi vähem kui ilma luugita isendil, laiust mõõdetud eri kohtadest jne.
Selle Meriva omanikuga ka ei vaidleks enne kui autod kõrvuti ja mõõdulint teeb õigust- iseenesest sama aja(stu) ning kategooria elukatel suurt vahet ei ole.
Hyundai diiselmootor pole just kõige töökindlam, vanematel nagu see 100 häda.
küll põlevad kolvid ära ,küll väntvõlli pooleks ... ma ei tea ,aga päris loll peab olema,kui heaks autoks nimetaks.
Huidai on ka kütusekulu suurem kui Vw tdi
Samad mured on ka Subaru diielmootoritega 2008+ aasta- Ei soovita kellelegi
Tahad ikka mootori ehitust tundma õppida ,osta HYUNDAI.
VW on jälle omad mured ,õhkvedrustus veab tihti alt vanal autol.
Vana Touaregi puhul õhkvedrustus on vaid üks muredest. Loe foorumeid (mitte siinset), küllaga infot. Võta volkariprillid eest ära. ;)
Mis puutub auto välismõõtmed vs siseruumi, siis see võrdlus siin välismõõtmeid vaadates, on paras BS. Näiteks võtame Honda. Väike Jazz, väljast tilluke, sees ruumi väga okeilt. Samas mudelirivis Civic- suurem auto, kuid seest ahtam, kui Jazz. Välismõõtmed ei ole alati seoses sisemahukusega. Niipalju võiks ju ikka oidu olla. Oli endal samamoodi võrdlus, kui kunagi 2.gen CR-V´d omasin. Sõbra X5 oli väljast palju suurem ja massiivsem, mõlemad 2005a autod. Ja CR-V oli seest oluliselt avaram-suurem. Muidugi muus osas neid autosid võrrelda ei saanud, aga hea näide, kuidas välismõõdud ei võrdu sisemõõtudega.
Kütusekuludest. Eeldan, et mõlemad autod on automaatkastiga. Sellisel annab tehas Hyundai kuludeks linnas 11, maanteel 6,4 ja keskmiselt 8,1L/100km peale. VW puhul on vastavad näitajad 13,6/8,6/10,4. Millisest otsast see VW ökonoomsem on? Andmed võtsin autoweek.nl lehelt.
Sõitnud Santa diisliga 10 aastat ja vabalt saab maanteel 7l/100 hakkama, kui sõita 90 km/h ja linnakulu vastab tehaseandmetele, üldiselt hea töökindel auto. AutoremM pole veel aastavahetusest kaineks saanud( Touareg ökopill), 2.2 mootor väga hea, kui hooldada ja pihustiseibid õigeaegselt vahetada, et kütus õli sisse ei satuks. Aga eks igaüks ise teab, keda uskuda ja mida valida, netifoorumites nendest autodest juttu küllaga.
Milleks võrrelda nii erinevaid autosid? Kas ostad uuena need,et saate väita milline on töökindlam? Või 12a vana auto millele ehk ls 60000t. Sel juhul pole mõtet jahuda,et nüüd see on töökindel ja teine pole. Oleneb kõik eelmisest omanikust pigem.töökindlad autod olid 20a tagasi viimati
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.