Sooviks natuke mootori võimsust arendada,ja mõtlesin et vahetaks mootori välja,praegune on 1.8 ja 55w.
Kas mingi teise margi mootor sobiks?näiteks audi või muu
Või mingi uuema golfi mootor
Oskate soovitada midagi?
Vihakõnesi siia ei taha!
1.6 L (ABU/AEA/AEE) I4
1.6 L (AEK/AFT/AKS) I4
1.8 L (AAM/ANN) I4
1.8 L (ABS/ADZ/ACC/ANP) I4
2.0 L (2E/ADY/AGG/AKR/ABA/AWG/AWF) I4
2.0 L (ABF) 16v I4
2.8 L (AAA) VR6
2.9 L (AB
Täiesti jabur mõte jännata mingi odava autoga ,osta suurema võimsusega auto hoopis.
Kui sa suudad esitada sellise küsimuse ,kas saab panna ... Järelikult ei ole sa tehnikainimene ja ise sa ei oska seda teha.
Saab ikka panna ,aga suure töö ja vaevaga.
Ega ainult turbost on vähe abi. Uus aju, uued pihustid, coolerid jne. Kõige valutum on koos juhtmestiku, ajuga turbo mootor vahele panna. Samas veab kahe liitrine vabalthingav ka täiesti piisavalt.
Võimalus on veel diisel vahele panna, seal saab juba föönirõhku tõsta ja kütet peale keerata. Ega kui tuleb palju õhku siis vajab ka rohkem kütet.
Mainiks väikese detaili, et tüüpiliselt käib mootoriga paaris käigukast, mis on disainitud teatud väände jaoks. Kui nüüd hakata mootoris võimsust tõstma ja seda suurenenud väänet läbi vaba kasti ajama siis on üsna varsti jupid taga.
Ehk siis jah nagu varem mainitud, siis mine võta võimsam masin mitte ära toimeta selle vanuriga. Suure tõenäosuseega pole selle masina kere roosteseisund sobilik, et mingite mootori vahetustega tegeleda. Lisaks maksab selle asja aretamine töörahas kindlasti rohkem kui masin väärt. Lõpuks on heas korras masin aga kõige rohkem väärt oma originaalvarustuses.
Ma ütleks nii: kui oleks muna ,siis teeks kooki,aga jahu ei ole. Selle mootorivahetusega on täpselt sama teema, algul tundub asi lihtne,et tõsta aga mootor vahele ja sõida, reaalsus on,aga see et tuhat pisikest asja ei sobi omavahel kokku . Lõpp on see,et sul on mingi 800 eurone romu kuhu oled matnud kolm korda rohkem ja tööle teda korralikult ei saagi
See golf 1.8 bens peaks olema monopritse...
Ehk ühe tüüsiga nagu karburaator....
Pane otsa mingi ralli varjandi tavakarburaator ja saad hoogu juurde. ..
Näen kahte varianti. 1. Unusta mootorivahetus ära. 2. lase spetsialistil selle sama mootori ajus pisut võimsust tõsta. On ka sinu võimalus kui oled põllurallihunt.
Ma tegin sellise "vahetuse" kunagi 90ndate lõpus kooliajal
Oli vw vento 1,6 55kw, kuna see oli ikka suht uim, siis kõige lihtsamaks osutus antud masina müük ja VR6 vento asemele ost. Unistasin, mis ma unistasin netist vaadates, kuidas nt g2 saab 2,9l ja neliveo jne, aga reaalsuses kui aega ja raha pole piiramatult- vaheta masin välja!
Kui see auto on restaureeritud, siis ära tegele tuuninguga! Rikub su klassiku ära.
Mingi sarnane jutt on siin VR6 paigaldamise idee põhjal üsna peensusteni läbi arutatud, otsi üles ja loe!
Sekundeerin Markole. Originaalkorras G3 ilma roosteta kogub iga päev omale väärtust juurde. Aga tähtis selle väärtuse juures on just nimelt originaal seisukord ilma igasuguse tuuninguta. Juhul kui on soov mootoriga tegeleda, siis veendu et see oleks laitmatus korras ja annaks välja võimalikult palju neid hobuseid mis tehas sinna kunagi sisse pani. Aga ei rohkem.
Mina kasutaks 1.9 tdi mootorit ja pumbaks kasutaks vw lt 2.8 tdi pumpa, mis on mehhaaniline. Ei oleks vaja ajudega n..ida. Ma arvan, et mingi 150 kw 1.9 tdist välja pigistada ei ole mingi probleem.
Unustame ära selle Leedu romu...
Sealt on võimatu osta korralikku autot.
Kõik käulad on tehtud müügiks korda nätsu ja traadiga,mitte ühtegi asja ei osteta külge uut.
Isegi 10 eurosed piduriklotsid ostab Leedukas kuskilt romulast kasutatuna 5 eur eest.....
Pahatihti ei sõida sealt ostetud autod koju väljagi,või ilmneb mingi hästi varjatud rike.
vaidlen vastu, 3 viimast autot olen toonud leedus, 1 sõidab juba 7a. viimane teenis 4a ja läheb vahetusse. head palad lähvad tunniga minema ei jõua isegi helistada. kui sa oled ikka ei jaga ja tähtis on läbisõit ja värske aasta saadki sellised. leedus on kõike sitast kuni pärlini välja täpselt nagu eestis
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.