Sõber siin tahab eelmise geni a6 osta, 3ne diisel, juttude järgi pidi väänet olema kastis piisavalt et kangem turbo vahele aretada tulevikus. Jutuks hea küll, tegelikkuses aga näeme ise neid diisleid tee ääres väsinult seismas.
Ühesõnaga pidasin loengu talle Superbi kasuks, tegemist on sisuliselt sama klassi masinaga, nii varustus kui sõidumugavus. Rääkides tuulevihinast ja isolatsioonist?? tuli naer peale, ega sa kuskil vatiteki sees ei ole, osta Rolls Royce endale kui vaja haudvaikuses kükitada. Skoda mootorid on end ka väga hästi tõestanud, eriti bensiinikad. Egas muidu tehnikamaailm seda parimaks autoks ei pea juba aastaid?
Juba muistsel eesti ajal kõlas rahvatarkus "kui neeger saab audi, siis viskab sinna 30 tollised spinnerid alla, kui neeger saab škoda siis müüb selle esimese asjana valgele mehele"
Oleme seda meelt, et käi ikka koolis ilusti edasi ja kuula vanemate sõna.
Püüa tsiteerida edaspidi mõistlikke sõnavõtte.
Juba muistsel eesti ajal kõlas rahvatarkus "kui neeger saab audi...." pole just arukas? Kujutan ette, kuidas muistsel ajal Lembitu oma tütart Üksküla (hiljem Üexkyll) vanemale naiseks andes arutas, audiškoodaneegrite küsimust spinnerite kontekstis...
Pead nentima tõika, et tuleb nõustuda eelmisega. Ei ole küll eriti täheldanud väsinud autosid tee ääres seismas ja need üksikud, tõesti üksikud, mida on nähtud, siis mis kütust nad põletasid, sellest pole olnud õrna aimugi.
Olen ka täitsa seda meelt, et sa võiks kas a) minna tagasi kooli või b) rohud ära võtta. Ja vanemate sõna kuulamise osas olen ka nõus.
Mis puutub nüüd nende autode võrdlemisse, siis sa ei saa neid võrrelda. Need autod on hoopis erinevate klasside autod. Superb maksab uuena ca 30 000€, A6 ca 60 000€. Alusta sealt juba. Müratase on ilmselgelt A6-s madalam, peabki olema. Ühesõnaga, mitte midagi pole, millega neid autosid võrrelda saaks.
Tehnikamaailm (ja veel mõnedki autoportaalid meil ja välismaal) peavad Superbi OMA KLASSI üheks parimaks just seetõttu, et auto hinna ja kvaliteedi ning praktilisuse suhe on väga hästi paigas. Naljalt sama hinnaga teist nii mahukat ja praktilist autot ses klassis ei leia.
Kui üldse võrrelda Audit ja Skodat, siis võiks võrrelda ehk odavama otsa A4-sid ja Superbe. Sest need on sama platvormi peal, kasutavad paljuski sama tehnikat, levinumate versioonid ja mootorid-käigukastid on ka samad. Muidugi on ka erinevusi A4 osas (nt Skodale ei saa 3.0TDI mootoreid jne).
Oman ise 2018a Superbi, üle keskmise varustusega (el.istmed, jalaviipe pagass, bixenon AFS tuled jpm, Elegance Plus varustus). Sõbral on 2017a A6, mingi keskmise varustusega ja no neid autosid ei saa võrrelda. Skoda on väga hea, aga see ei ole Audi. Sõidad Audiga, saad aru, miks ta uuena nii kallis on. Ja see kõik on igati loogiline, sest need autod on erinevatele klientidele suunatud.
Vast ainsad ühised nimetajad C7 A6 ja Superb III osas ongi see, et mõlemad on VAG toodang ja mõlemad on suured autod. Punkt.
See sinu viimane "mõttetera" näitab, et nalja teha ära proovi. Ei tule väga välja. Või kui mõtlesid tõsiselt- loe minu esimest lauset.
Tõesti, võrreldamatud autod. Audit omaja peab paksu rahakotiga olema, et jõuda kõiki remondikulusid kinni maksta. Superb rohkem rahvaauto ja saab vähemaga läbi.
Ma ei ütleks, et audi enam nii selline premium toode on. Hind võib ju olla kõrgem, aga muidu kõigest muust odavast pahnast kokku lapitud. Ma ei oska c7 generatsiooni kohta kommenteerida, aga c6 on küll nagu tavaline skoda ja honda teel, midagi enamat või vähemat. Superb oma hinnas ja hoolduskuludega ikka vähe asjalikum teema
Kunagi jagati mõtteteri opeli kohta, nüüd võiks audi selles kehas olla. Miinus a8 ehk
Nõustun täielikult Väikepoiss kirjutisega.
Olles ka ise omanud mõlemad sõidukeid ja mitme gen omasid. Skoda superb kindlasti on omas klassis parim aga audil on ikkagi sõidumugavus ja materjalid paremad kui skodal.
Mõlemal autol on oma kuluosad mis maksvad rohkem/vähem ja tõsi ta on, et Audi varuosad on kallimad.
Sa võiks õppida võrdlema võrreldavaid asju. Kui sa võrdled C6 A6, nt 2008a ja tutikat Superbi, siis suure tõenäosusega Superb ongi parem. Aga ise räägid eelmise põlve A6-st. Kui sa C7-st midagi rääkida ei oska, miks sa üldse sõna võtad siis sel teemal? Mis selle teema mõte üldse on? Mingit paska toota ja saage käima tõmmata?
Long story short- ei saa võrrelda Superbi ja A6 C7. Nii lihtne see ongi.
Materjalidest- kui sul oleks reaalne kokkupuude C7-ga, siis materjale sa küll ei võrdleks. On ikka päris suur vahe nendel ja jällegi- peabki olema. C6 esiveolised lihtsamad versioonid isegi kannataks uue Superbiga võrdluse välja, aga C7 kohe kindlasti mitte.
Pidamiskuludest- Audi hind võib küll olla langenud, see aga ei tähenda, et selle pidamiskulud odavamaks läinud on.
See Opelite kallal ilkumine ja praegu Audi...mis seos seal on?
Superb on D segment. Ehk need autod on erineva klassi autod. A6 on E segment.
Samas Saksa Autobild viimasel ajal armastab selliseid võrdlusi teha ja üldine tõde on see, et vanad mudelid saavad alati uue generatsiooni odavamate pillide käest tappa kui neil on samaväärne varustus. Selle taustal võib öelda, et C7 ongi suht eilne päev. Kindlasti ei ole uus Superb võrreldav C8-ga. Siin on selge vahe. Aga kui võtta L&K Superb ja mingi plank räbalistmetega C7 siis osutid liiguvad tugevalt Superbi kasuks. Samuti multimeedialahenduste vahe on tugevalt uue Superbi kasuks. C7-l on veel vanakooli värk, kruti kruti kruti ja muidugi see nutiseadmetega sidumine... Aga kui võtta tippvarustuses C7, nelikveo ja 3 liitrise mootoriga. Siis jah, Superbi kasuks võivad rääkida ainult moodsamad multimeedialahendused. Nii, et kõik on suhteline. Mingit üldist tõde pole olemas, et see on parem ja see kehvem. Autode varustusastmed on ju nii erinevad. On planke Superbe ja niru varustusega A6-si ja ükski selline pole tegelikult ahvatlev olgu mis logo seal peal on.
Kindlasti uute autode puhul uut Superbi tuleks võrrelda uue Audi A4-jaga. Siin muidugi kipub samas hinnaklassis näiteks 40k eest Superb selgeks võitjaks. A4-ja ei saa selle raha eest just väga palju. Superbile saab selle raha eest päris head istmed ja palju igasugu vidinaid külge.
EU-s D segmendi enimmüüdud autod on (ehk mida eurooplased eelistavad D segmendist).
Volkswagen Passat 184000
Mercedes-Benz C-Class 176000
Audi A4/S4/RS4 112000
BMW 3 Series 106000
Škoda Superb 74000
Opel/Vauxhall Insignia 67000
BMW 4 Series 52000
Audi A5/S5/RS5 49000
Ford Mondeo 49000
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.