Tervist! autoks siis mb w212 e350cdi (195kw) 4matic 2012a.
Probleem järgev: Auto viskab sõidu ajal käigukasti drive pealt parkingusse, nii kui kiirus alla 5km/h on käib ragin ja auto läheb parki.
probleem kaks: mootori jahutusventilaator lülitab end sisse niipea kui temperatuur jõuab 60 kraadini, mille tagajärjel mootori temp armatuuris nulli kukub (loogiline kuna vent jahutab) suretad auto välja, paned käima, näitab jälle aramtuuris temperatuuri ja ventikat järgi pole, siis sõidad jälle mingi maa ja sama jama.
mainin veel ära, et vead pole igapäevased, tulevad ja lähevad millal tahavad, üks päev sõidab ilma vigadeta, teine päev ainult jamab. Süütelukk remonditud, mootori temp andur vahetatud, vead alles. Pooled tallinna remonditöökojad ja diagnostikad läbi käidud, ükski arvuti viga ei näita.
Küsimus:
On kellegil varasemaid kogemusi sellise jamaga? ehk oskab keegi pädevat elektrikku soovitada, kes antud veast vabaneks?
kui tahab parkingu peale ise minna,siis võib vigane olla juhiukse lüliti.kui suurt temperatuuri näitab arvuti laivis,kui vendid tööle lähevad.vigane võibolla ventika juhtmoodul.ühenda lahti ja proovi ilma sõita
Kas auto on äsja soetatud? Kas viga tuli peale mingite tööde tegemist?
(on olnud juhtumeid, kus jopskid suudavad isegi õlivahetuse ajal vigastada mõned pistikud või juhtmed)
Mis remondikohad need olid ja mida veel ehku peale remonditi/vahetati?
Mida rohkem eelnevat infot, seda täpsemalt saab olema diagnoos.
Tundub nagu ISM (Intelligent Servo Module) vea moodi olema. Pädev diagnost peaks selle vea tuvastama. Ilmselt suudab Valerka ilma autot nägemata vea tuvastada...
Lesvenis veel antud veaga käinud ei ole, panen kõrvataha.
Arvutit isiklikult pole veel järgi saanud, niiet selle tempi kohta ei oska öelda, teisipäeval avaneb see võimalus siis saan täpsema info anda. ukse lüliti toimib, näitab kui avad ja kinni paned, vea ajal ei näita ka et uks lahti oleks ja salongis tulesi põlema ei löö.
Autot olen omanud juba pea kaks aastat. Esimest korda tegi parkingu viga 2019 suvel peale esiklaasi vahetust, täpselt päev ennem seda käis auto lesvenis silladetaile ja geneka rihma+rullide vahetuses. Antud hetkel ei osanud sellele rohkem tähelepanu pöörata, kuna asi toimus tagurdades ja kohe pärast käigu sisse panekut (arvasin, et lülitasin ise kuidagi pahasti) siis oli aga tükk aega vaikust kuni oktoobri kuuni, kus probleem süvenes ja hakkas see asi tihedamini toimuma.
Käidud sai Hõbenooles kaks korda, MB abis ühe korra, truumu diagnostikas ühe korra, kaks korda Hort autos, Hort autos just sellepärast, et seal lastud teostada ka viimased hooldused. silberautos sai ka käidud kuid nemad ütlesid, et käigukast toimib nagu peab ja viga ei tuvastatud. ehku peale saigi parandatud süütelukk ja vahetatud temp andur, rohkem pole tahtmist olnud midagi vahetada ennem täpse vea leidmist, kalliks hakkab minema igakord ümmargused 200 euriseid arveid makstes mitme päevase diagnostika eest kui keegi viga ei leia... siis mõtlesingi, et uuriks foorumitest, ehk keegi oskab öelda. ISM-i lasen siis üle vaadata kui elektriku juurde saab.
Süüteluku paranduse kohta ise öelda ei oska, kuna kõrval ei seisnud aga hort auto süüteluku paranduse eest 50.- raha võttis ja vastuvõtu lauas mees ütles, et ju siis katki oli.
loodan, et sain kõigile vastatud. tänud vastuste eest!
Ei käi küll mersu kohta, aga käruga pimedas tagurdades teinekord on nagu vaja - 7pin kärul tagurdamistulesid pole, parkimiskaamerast kasu pole ja kui on moodsad pisikesed peeglid, siis pole neist ka pelmeenigi tolku.
Tere! Ega ma täpselt nüüd ei oskagi öelda. Lõpuks jebis juba nii, et ei saanud tanklast ka minema, loopis P,D,N,R käike järjest läbi. Lõpuks kui ära sain ja koju jõudsin, vahetasin ära termostaadi koos korpusega(uus andur seal sees), kuna uus varuosa oli juba varem tellitud ja vana oli läbi. pärast seda mootori temp normis, venti järgi pole kordagi visanud(istub seal 90-92kraadi peal) ja 1 korra parkingusse visanud, vahetult peale termostaadi vahetust. Nüüd aga üle kahe kuu juba sõitnud nagu kulda, enam ei jebi.
Ei kujuta ette, kas tõesti võis vigane termostaat koos anduriga peksta mingit sellist lühist vahele?
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.