...tuleb paremas kohas järelikult käia, või garantii korras endises kohas, kuni korda saab....sümptomid viitavad kõik sellele, et pole õigesti reguleeritud.
muidugi võib juhtuda, et kuskil tehakse toorelt sillaregull ära, veendumata, kas veermik on lõtkuvaba. alustades rooliotstest, lõpetades muu mudruga seal all.
ok, rooliotsad tehtud, aga puksid, zarniirid? rehvist võib olla nii kiskumine ja ka vibra, kuid viltuses roolis kahtlen. Kui rool läks viltu pärast rooliotste vahetust, siis tehti seal mingi viga.
Punktiir teab asjast ja hästi palju möttetu on seletada et reguleerimine oleneb rehvidest.reguleeri kasvöi ainult velgedega.kui rool viltu siis regull valesti tehtud ja ei piisa kui ainult esisilda vaadata.
segane teema. Auto sõitis, kõik oli hea ja siis hakati juppe vahetama ja nüüd enam ei ole hea? Ehk siis püüti parimat, aga korda ei saadudki? Midagi jäetakse siin rääkimata...
Kas rooli olek on viltu läinud sinu ajal või oli juba ostes? Üks variant on, et rool on millegipärast maha käinud ja tagasi pandud nuudi või paari võrra valesti. Samuti võib viltu minekut põhjustada väsinud või katkised vedrud. Sõiduauto puhul ei ole küll 100% kindel, aga veoks puhul kogemus olemas. Rool oli viltu peal. Keerasin paari nuudi võrra otseks. Mingi aeg oli vaja teha vedrude vahetus ning peale vahetust, voilaa, rool teistpidi viltu. Sättisin need paar nuuti tagasi. Kas ka keerdvedru sõiduautol seda põhjustada võib, aga veoka puhul lehtvedrudega kogemus olemas.
Kui kõik oleks hea olnud, siis ma poleks ju läinud töökotta murega, et rool viltu, auto vibreerib. Ega see päeva pealt muidugi ei juhtunud.
Kui tekkis viltune rooli olek, vibra: läksin stendi->öeldi, et ei saa teha kuna parempoolne rattalaager läbi-> vahetasin ära rattalaagri+ piduriklotsid- >enne kui jõudsin stendi uuesti aja panna, tundus jälle jama->läksin töökotta->vahetas vasaku rattalaagri + sillaotsad->siis lõpuks stend= muutust auto käitumises pole->jätkuvalt jama
Viltune rool on sillaregullija laiskus, las teevad korda. Vibra ja ühele poole vedamise koha pealt proovi esmalt esi- ja tagarattad omavahel ära vahetada, vaata kas miskit muutus. On olnud juhus, kus suht uued (teine hooaega ja ~5000km) rehvid, millel ei paista mingeid viltu kulumise jälgi ja ka pingis ei paista, et kuidagi viskaksid, vedasid autot paremale, päris kõvasti ja ka üle 80 km/h hakkas vibrama. Rehvid taha tõstes jäi otse sõitma ja vibra taandus talutavale tasemele. Ehk siis kruusateel enam vahet pole aga siledale asfaldile satub see auto harva.
Te lugesite ka enne midagi? Auto kisub paremale, sestap ongi rool viltu kuna tuleb ju otsesuunda hoida.
Kokkujooks pole sõltuv auto ühele poole kiskumisest. Muud ju reguleerida ei saa. Tavaliselt on ühel rehvil suurem takistus või rattalaager kutu kui auto pidevalt kõrvale veab. On olnud juhus kus ratas sattus vastu äärekivi ja löök nihutas amordi ülemise kinnituse paigast, see on kolme mutri all ja auk nii suur, et andis vale kaldenurga.
Oleneb autost, mul saab amordi alumisest otsast ka ratta kallet reguleerida ja see oli ka põhjuseks, miks ühele poole kiskus. Sorento kohta ei oska öelda.
läksin stendi->öeldi, et ei saa teha kuna parempoolne rattalaager läbi-> vahetasin ära rattalaagri+ piduriklotsid- >enne kui jõudsin stendi uuesti aja panna, tundus jälle jama->läksin töökotta->vahetas vasaku rattalaagri + sillaotsad->siis lõpuks stend= muutust auto käitumises pole->jätkuvalt jama
Tere! Esimese valuga nim. enda ja kolleegide tähelepanekud-kogemused antud probleemis: E-silla lahku-kokkujooks, kaldenurk, rattad; T-silla "raamistik" pole äkki kuidagi "nihkunud", mis võib sobivalt suksut "juhtida" + kalded ja loomulikult rehvide enda olukord+ siis veel ka pidurid. Need oleksid siis põhilised-loomulikud põhjused aga..., võib olla rooliratas, roolikarp jne.on kusagil "metsas".
Lugupidamisega T.
Nii palju asju vahepeal juhtunud, et pole olnud mahti siia vaadata.
Polegi väga midagi praegu autoga saanud teha, viskasime rattad vastupidi aga ei aidanud. Eks peab hakkama urgitsema kust see jama tuleb aga praegu pole lihtsalt selleks mahti.
Reguleerimise koha pealt nii palju, et nagu ma jutust aru sain ei saanudki nii hästi teha kuna puksid kinni vms. Ühesõnaga peab mingil hetkel pusima hakkama kust see jama tuleb, sest rattalaagrid vahetatud, rooliotsad ka...
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.