Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: REGULEERIMINE

08:53 03.03.2020
Rmarina
Reguleerimine
Mure siis selline : rool vasakule viltu, auto kisub paremale, üle 80km/h vibreerib.

Tehtud: rooliotsad,eesmised rattalaagrid, käidud reguleerimas - tulemus null

On kellegil mõtteid? :(

KIA SORENTO 2,5 125kW, 2006 diisel

Muudetud 3.3.20 08:57

09:12 03.03.2020
juks 2 (registreerimata)
Re: Reguleerimine
eks pead ikka sillastendis käima.....
09:14 03.03.2020
Rmarina
Re: Reguleerimine
09:22 03.03.2020
juks 2 (registreerimata)
Re: Reguleerimine
...tuleb paremas kohas järelikult käia, või garantii korras endises kohas, kuni korda saab....sümptomid viitavad kõik sellele, et pole õigesti reguleeritud.
09:28 03.03.2020
juks 2 (registreerimata)
Re: Reguleerimine
....kas rehvid korralikud, või kulunud/kulutatud üht servapidi? vaheta rehvid enne stendimist, siis tulemus täpsem
09:39 03.03.2020
Rmarina
Re: Reguleerimine
Ok, tänud.
Käin uuesti sealt läbi kus tehti, vaatame mis saab.
Korralikud talvekad all.
11:49 03.03.2020
Kunnnn (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Tõenäoliselt rehvi viga.
Võiks muidugi täpsustada, millal või mille tagajärjel see tekkis.
12:48 03.03.2020
......... (registreerimata)
Re: Reguleerimine
rehv ei mängi kyll rolli reguleerimisel.veljest möödetakse.uuesti stendi ja vaata et möödetakse esi ja tagasild eraldi ja siis kogu auto korraga.
13:07 03.03.2020
Kunnnn (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Ilmselgelt ei tea punktiir asjast midagi.
13:25 03.03.2020
. (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Rehvist oleneb palju, kui viltu kulunud või muhk kusagil siis ei saagi korda.
14:19 03.03.2020
63amg (registreerimata)
Re: Reguleerimine
just nimelt.viska esirattad omavahel ringi.
eeldame,et tagasillale tehti ka regull ära
14:24 03.03.2020
looder23
Re: Reguleerimine
muidugi võib juhtuda, et kuskil tehakse toorelt sillaregull ära, veendumata, kas veermik on lõtkuvaba. alustades rooliotstest, lõpetades muu mudruga seal all.
ok, rooliotsad tehtud, aga puksid, zarniirid? rehvist võib olla nii kiskumine ja ka vibra, kuid viltuses roolis kahtlen. Kui rool läks viltu pärast rooliotste vahetust, siis tehti seal mingi viga.
14:26 03.03.2020
mati1222 (registreerimata)
Re: Reguleerimine
siis peaks ikka sild küllalt risti olema, kui juba asi vibraks läheb
15:07 03.03.2020
maaks
Re: Reguleerimine
2006a Sorentol on taga vist talasild veel @63amg
15:18 03.03.2020
........ (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Punktiir teab asjast ja hästi palju möttetu on seletada et reguleerimine oleneb rehvidest.reguleeri kasvöi ainult velgedega.kui rool viltu siis regull valesti tehtud ja ei piisa kui ainult esisilda vaadata.
15:21 03.03.2020
Rmarina
Re: Reguleerimine
šarniirid vahetatud ca 1,5 a tagasi, puksid vahetamata. Rool oli enne rooliotste vahetust viltu.

16:14 03.03.2020
stammer (registreerimata)
Re: Reguleerimine
segane teema. Auto sõitis, kõik oli hea ja siis hakati juppe vahetama ja nüüd enam ei ole hea? Ehk siis püüti parimat, aga korda ei saadudki? Midagi jäetakse siin rääkimata...
16:45 03.03.2020
looder23
Re: Reguleerimine
Kas rooli olek on viltu läinud sinu ajal või oli juba ostes? Üks variant on, et rool on millegipärast maha käinud ja tagasi pandud nuudi või paari võrra valesti. Samuti võib viltu minekut põhjustada väsinud või katkised vedrud. Sõiduauto puhul ei ole küll 100% kindel, aga veoks puhul kogemus olemas. Rool oli viltu peal. Keerasin paari nuudi võrra otseks. Mingi aeg oli vaja teha vedrude vahetus ning peale vahetust, voilaa, rool teistpidi viltu. Sättisin need paar nuuti tagasi. Kas ka keerdvedru sõiduautol seda põhjustada võib, aga veoka puhul lehtvedrudega kogemus olemas.
16:46 03.03.2020
Rmarina
Re: Reguleerimine
to stammer

Kui kõik oleks hea olnud, siis ma poleks ju läinud töökotta murega, et rool viltu, auto vibreerib. Ega see päeva pealt muidugi ei juhtunud.
Kui tekkis viltune rooli olek, vibra: läksin stendi->öeldi, et ei saa teha kuna parempoolne rattalaager läbi-> vahetasin ära rattalaagri+ piduriklotsid- >enne kui jõudsin stendi uuesti aja panna, tundus jälle jama->läksin töökotta->vahetas vasaku rattalaagri + sillaotsad->siis lõpuks stend= muutust auto käitumises pole->jätkuvalt jama
17:18 03.03.2020
R.K. (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Tagasi sinna, kus sild reguleeriti ja asi mutt. Mis siin oletada? Neti teel ei reguleeri seda keegi.
17:46 03.03.2020
Pole nime (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Viltune rool on sillaregullija laiskus, las teevad korda. Vibra ja ühele poole vedamise koha pealt proovi esmalt esi- ja tagarattad omavahel ära vahetada, vaata kas miskit muutus. On olnud juhus, kus suht uued (teine hooaega ja ~5000km) rehvid, millel ei paista mingeid viltu kulumise jälgi ja ka pingis ei paista, et kuidagi viskaksid, vedasid autot paremale, päris kõvasti ja ka üle 80 km/h hakkas vibrama. Rehvid taha tõstes jäi otse sõitma ja vibra taandus talutavale tasemele. Ehk siis kruusateel enam vahet pole aga siledale asfaldile satub see auto harva.
20:40 03.03.2020
Alma piim (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Te lugesite ka enne midagi? Auto kisub paremale, sestap ongi rool viltu kuna tuleb ju otsesuunda hoida.
Kokkujooks pole sõltuv auto ühele poole kiskumisest. Muud ju reguleerida ei saa. Tavaliselt on ühel rehvil suurem takistus või rattalaager kutu kui auto pidevalt kõrvale veab. On olnud juhus kus ratas sattus vastu äärekivi ja löök nihutas amordi ülemise kinnituse paigast, see on kolme mutri all ja auk nii suur, et andis vale kaldenurga.
21:10 03.03.2020
jahahh (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Oleneb autost, mul saab amordi alumisest otsast ka ratta kallet reguleerida ja see oli ka põhjuseks, miks ühele poole kiskus. Sorento kohta ei oska öelda.
22:59 03.03.2020
Marko
Re: Reguleerimine
läksin stendi->öeldi, et ei saa teha kuna parempoolne rattalaager läbi-> vahetasin ära rattalaagri+ piduriklotsid- >enne kui jõudsin stendi uuesti aja panna, tundus jälle jama->läksin töökotta->vahetas vasaku rattalaagri + sillaotsad->siis lõpuks stend= muutust auto käitumises pole->jätkuvalt jama

Nende tööde eest küsi raha tagasi!

Stend ja remont on loodetavasti ikka samas majas?

Muudetud 4.3.20 00:26

17:24 04.03.2020
toinoo
Re: Reguleerimine
Tere! Esimese valuga nim. enda ja kolleegide tähelepanekud-kogemused antud probleemis: E-silla lahku-kokkujooks, kaldenurk, rattad; T-silla "raamistik" pole äkki kuidagi "nihkunud", mis võib sobivalt suksut "juhtida" + kalded ja loomulikult rehvide enda olukord+ siis veel ka pidurid. Need oleksid siis põhilised-loomulikud põhjused aga..., võib olla rooliratas, roolikarp jne.on kusagil "metsas".
Lugupidamisega T.
18:03 04.03.2020
toinoo
Re: Reguleerimine
Tere veelkord! Soovitan minna "lähtekohta" tagasi ja lasta teha nö järelkontroll.
Lugupidamisega T.
16:18 23.03.2020
......... (registreerimata)
Re: Reguleerimine
Tere.Teema algataja vöiks siis kirjutada et kuidas se olukord on autoga lahenenud.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.