Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AUTO VALIKUL: PASSAT, SUPERB, MAZDA 6

22:06 05.03.2020
Arco100
Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Tere
Olen auto ostul kuid millist kolmest valida.
Ideaalne oleks väikese kütusekuluga, väheste probleemide, mahuka, manuaalkastiga ja keskmisest kõrgema kliirensiga.
Kuna sellist otsitud hinnaklassis ei ole, siis olen praegu kolme sõiduki vahel.
Skoda Superb. Hea suur ja mahukas ( nii salong kui ka pagasiruum), täpselt selline, mida vaja.
Näiteks
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3319821
Miinus automaat ja vanem aasta.

Või see superb.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3305052

Teiseks Passat:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3265283
Miinuseks suurema poolne läbisõit (240000) ja automaat.
Pluss poolepealt mahukas, kõrge kliirens ja 4 vedu.

Ja kolmandaks Mazda 6
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3330780
Plussiks uuem aasta ja rikkaliku lisavarustusega. Lisaks manuaal.
Miinuseks kitsas salong ja väikesevõitu pagasiruum.

Kui aga minu poolt välja toodud miinused ja plussid kõrvale jätta, siis missugust soovitaksite? Millega võiks olla kõige vähem probleeme? Kas on ka mingeid kulukaid tüüpvigu? Kas nendel DSG-del, millel ei ole just kõige väiksem läbisõit, peaks kartma? Millele antud isendite ostu juures eriti suurt rõhku pöörata? Missugune oleks kõige vastupidavam? Kui midagi soovitada või laita, siis paluks ka paari lausega põhjendada, miks valida üks või vältida teist. Probleeme PDF filtritega?

Jah, valiks hea meelega bensiinika või veel parem, bensiin + gaas aga neid praktiliselt ei ole. Kui on, siis kas need võrrid 1,2 või 1,4 või siis juba liiga janused. Proovisin ka 1,4 Superbi, mis oli ikka väga nutune suure kere kohta.
Tänan!

Muudetud 6.3.20 18:33

22:17 05.03.2020
Alma piim (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
A miks see ei sobi, pole teadaolevalt tüüpvigu ei autol ega mootoril(bemmi oma).
22:18 05.03.2020
Alma piim (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
23:13 05.03.2020
grigoori
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Superbid ja Passat on ilmselt 300 - 400 000 läbisõiduga.
06:24 06.03.2020
.................... (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Miks selles valikus on mazda (jaapanlane), see ei sobi ju siia gruppi. Mine tee proovisõit, saad ise ka aru.
07:12 06.03.2020
. (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Kas inimesed on ära tinistatud, et sellise hinnaga vanu diiselparsasid ostavad?
Aga kui siiski haigus ei taandu, otsi kuulutus, millel selline reklaam juures: Sellele sõidukile saab juurde osta tehnilise rikke kindlustuse 6 kuuks!
07:59 06.03.2020
csawe (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Mazda 6 tõesti siia ei sobi, see ju klass kõrgemal kui mingi Passat või Superb. Kasvõi vastupidavuse osas juba.
08:24 06.03.2020
maz62 (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Kui automaat miinuseks on, siis vali kindlasti manuaal. Olenemata margist on vähem probleemi. Ja manuaali võimalik odavamalt saada.

Omanud nii mazda 6-t kui ka passatit. Pean ka nentima, et mazda päris sellesse klassi ei kuulu. Kõik on oluliselt odavamalt kokku pandud. Varustus kõik olemas, aga toimib oluliselt kehvemini jne. Vaadata ilus, sõita kehv.

Passatite/skodade puhul tuleks kindlasti kontrollida, kas ikka on päriselt hooldusraamat. Paljud kirjutavad, et on, aga tegelikult viimane sissekanne aastate taga ja selle numbriga ei tõenda midagi.
10:25 06.03.2020
Arco100
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
to maz62
Tänan vastuse eest. Eriti selle eest, et vastus ka teemas püsis :)

Palun ka teistel vastajatel teemas püsida, muidu läheb see teema lõpuks ikka lappama.
Ärme keskendu sellele, kas nad võivad olla keritud või mitte (v.a siis, kui täpselt teada). Sest nagunii enne ostu proovin kätte saada ajaloo. Kui see on kahtlane või poolik, siis loomulikult ei osta. Aga enne põhjalikku kontrolli tahaks selges teha, mida üldse vaatama hakata.

Ja ma saan aru nende põhimõtetest, et miks osta vana diisliraibet. No mul on hea meel, et sa saad salongist osta täpselt sellise nagu tahad. Jah, bensukas on parem variant aga neid ju pole ehk 95% kas 1.0, 1,2 või 1,4 võrrid. Selliseid keskmise võimsuse ja normaalse kütusekuluga ju ei ole. Kui bensiin, siis seda tahan 100% manuaalikat, sest need linnas ökomad. Nüüd on juba valik 0. Seega tahan või ei taha, pean valima diisli. Selleks, et kehvade diislite hulgast valida välja vähem kehvem diisel, siis selleks minu teema ongi.

Pakutud Avensis ei ole samuti mahukas. Kui ka see kõrvale jätta, siis selles on lihtsalt miskit, mis mulle üldse ei meeldi.

Muudetud 6.3.20 10:42

11:03 06.03.2020
Per-Astra (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Sellise suurusega autole on mõistlik valida diisel, samaväärne bensukas võtab kütust üle 2l rohkem. See jutt, et vana diisel, palun tooge konkreetsed näited, et on jamad. Olen näinud Eestist ostetud diisli hooleajalugu, (esinduses) kus auto tuli 450 000 km hoolde ja seni oli vahetatud ainult eelsoojendus küünlad. Auto oli Tallinna takso. Muidugi ei ole selline auto linnas liikumiseks.
11:19 06.03.2020
Kärss
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Kirjutan veidi teemast mööda, aga ma ei keskenduks nii palju sellele, et oleks ajalugu või läbisõit kindlasti tuvastatavad (see on hea, aga ei anna samas mingit garantiid selles osas, mis juhtub järgmise aasta-paari jooksul). Nii mõnigi "pooluus" tänapäevane auto on nii lagunemisaldis, et kõige olulisem on sageli see, et autot poleks hooldatud tehasevälba järgi vaid 2x sagedamini, seejärel kus/kuidas autot on kasutatud, milliste juppidega uuena komplekteeritud ja alles seejärel hakkab mängima rolli läbisõit ja kõik need muud pisiasjad, mida dokumentide põhjal tõestada on võimalik.
11:23 06.03.2020
Arco100
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
to Per-Astra
Eks ta ole. Minu vana hetke diisel on sõitnud varsti juba 700 000km.
Usun, et mootori resurssi on hea hoolduse korral 1000000 km ära :)
11:29 06.03.2020
maz62 (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Dsg on jah ökonoomsem kui manuaal. Lihtsalt peab arvestama, et ükshetk tuleb remontida (sidur v meh plokk) (600-1000eur kulu kumbki). DSG puhul arvesta seda, et kui 200k läbisõidu juures sidur ei ole vahetatud ja meh plokk remonditud, siis suur tõenäosus on, et 50-100k juures pead sa selle ise tegema.

Ei tasu kuulata nende jutte siin, kes siunavad seda diislit. Neil on oma kiiks. Argumente on vähe. Väited, et ala vana diisliraibe laguneb ja tossab ei ole tõsiseltvõetavad. Vanasti jaurati, et diisel keerulisem kui benz jne. Tänapäeva sõidukite enamus probleeme pole ammu enam sellised, mille kohta saab ütelda, et näe diiselsõidukite probleem. Igaüks õigustab oma valikut. Lihtne loogika on see, et juba 25k+ aastase läbisõidu juures on diisel igati mõistlikum kui benz. Samuti on diisliga oluliselt mugavam sõita.

Aga teemasse tagasi tulles. isiklikult valiksin tavalise 4motion passati. Alltrack kallim, kuid ainult natuke kõrgem. Superb ja mazda on samuti madalad. Ei tea milleks seda kõrgemat kliirensit vaja? Kui selleks, et talvel hätta ei jääks, siis peamine, et nelik oleks. Kliirens teisejärguline.
11:57 06.03.2020
Arco100
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
To maz62
Kõrgem kliirens sellepärast, et oma hobi tõttu sõidan tihti kruusa, metsa ja põlluteid. Mida kõrgem, seda lihtsam ja ohutum läbida ja karta seda, et stange esimese madala mätta taha jääb. 4 vedu ei ole otseselt vajalik, oleks pigem lisa plussiks. Näiteks kõrgema esiveolisega jõuan kaugemale, kui madala nelikveolisega. V. a muidugi siis, kui sopane või porine tee. Aga päris maastureid ka ei taha, sest nende ülalpidamiskulud kallimad jne. Universaalidel reeglina ka pagasil suurem kauba ladustamise pind. Ehk otsin midagi vahepealset, millega sõita perega ringi ja samas saaks ka lihtsamalt ära sõita kehvema tee peal.
Mazda 6 oli valikus sellepärast, et kuigi tavaline universaal, siis minu andmetel peaks olema see keskmisest natuke kõrgema kliirensiga. Madal küll aga mitte ülimadal. Aga võibolla ka eksin.
Hetke masin ka tavaline esiveoline universaal aga kõik metsa ja põlluteed suutnud läbida. Isegi päris raskel metsa ja põlluteel ei jäänud palju ees sõitvast maasturist maha aga kõike tänu sellele, et ta on kõrge. Vanasti olidki masinad head kõrged, nüüdses autod pilluvad asfaldil sädemeid. Lamav politseinik tundub neile juba väljakutse olema :)
12:01 06.03.2020
Lubilups (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Mazdal pole midagi häda. Mul see 6 aastat olnud. 0 viga. Salong näeb välja nagu ostmisel ja ükski see nö kipakas lüliti pole katki läinud ega näite mingeid kulumise märke. Passatiga vaid vähe sõitnud ja seega vastupidavuse kohta ei ole kogemust.

Võrreldes Passatiga on Mazda filosoofia on vaid tiba teine. St Mazda on nati lärmakam (just rehvimüra), kõvema vedrutustega aga selle eest lõbusam kurvilisel ka libedal teel sõita (Zoom-zoom). Passat rohkem maanteelaeva tüüpi Seega kellele enam kellele tütar. Minule näiteks meeldivad sportlikumad autod.

Muudetud 6.3.20 18:32

12:35 06.03.2020
niizzama (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Kui fotosid uurida siis Passatil on kõige kobedam sisu neist. Aga see 4x4 Superb on seest ka päris kobe. Mazda on kuidagi nutune seest. Istmed tunduvad kuidagi väga kahtlased. Mulle endale meeldivad reietoepikendusega istmed. Antud Passatitel on valikus selliseid ka.
14:42 06.03.2020
Arco100
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
Kui keegi rääkis siin enne tehnilise rikke kindlustamisest, siis on need Superbidel täitsa saadaval:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3319821
Ja kui uskuda lisainfot, et eesti ajalooga ja kõik hooldused mardiesinduses, siis võiks see 145 000 km ju isegi õige olla? Saab ju esindusest infot kontrollida.
Muidugi jah, kui see oleks täis manuaal, siis oleks arvatavasti muretum olnud aga ei ole neid manuaale väga.
Aga, kui see on korraliku ajalooga, siis mis on sellel masinal plussid- miinused? Mis nõrgad kohad või peaks enne ostu eriti kriitiliselt vaatama/ kontrollima? Tegu ju siiski 2012a masinaga.

Valitud passatil üle 230 000 läbisõitu ja Mazda 6 jääb ka välja, sest nagu siin eelnevalt öeldud, on see jäiga vedrustusega, mis mulle ei meeldi. Käisin ühte proovimas ja tõesti väga jäik. Heal asfaldil on see tegelikult hea aga kardan, et kruusa peal või konarlikul teel raputab hamba välja. Mulle meeldivad pigem pehmemad.
15:38 06.03.2020
grigoori
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
#DSG puhul arvesta seda, et kui 200k läbisõidu juures sidur ei ole vahetatud ja meh plokk remonditud, siis suur tõenäosus on, et 50-100k juures pead sa selle ise tegema.#

Naaseme vana teema juurde.
Minu eelmine auto, Superb 2, sõidab sõbra käes siiani. Kellal üle 400 000 km ja DSG kastiga pole tehtud muud, kui regulaarselt vahetatud õli.

VAG puhul ei ole 300 000 km läbisõit probleem. Probleem on siis, kui autot ei ole vastavalt ettenähtule hooldatud.

P.S Naabrimehe Mazda 6 - l läks mootor 120 000 pealt vahetusse Garantii läbi, kulu 8000 eurot.

Muudetud 6.3.20 15:42

15:45 06.03.2020
grigoori
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
10 K eest saab korraliku Superbi/Passati või räime A6.

Muudetud 6.3.20 18:25

18:33 06.03.2020
ei saa aru (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
to grigoori
Eelnevad omanikud võivad olla igat marki masina ära räimestanud:))

Kui 4X4 ja kliirens on oluline siis tuleb kõrge vedrustusega Audi poole vaadata.
18:54 06.03.2020
aga vaata mujalt ka (registreerimata)
Re: Auto valikul: passat, superb, Mazda 6
23:19 06.03.2020
grigoori
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Kui eesmärgiks väike kütusekulu, siis nelivedu pole teema.
Kõrge kliirens - vaata Tiguani.
00:38 07.03.2020
ohhahh (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Tiguan on ju Golfi baasil. Kui tahad suuremat riista siis Q7 või Touareg. See tundub enam vähem normaalse varustusega:

https://mobile.de/25HFTY
09:06 07.03.2020
grigoori
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Hinda ikka vaatasid?

Tiguan, Golf, Passat, Arteon, Superb, Octavia, Kodiaq, Karoq - kõik nad on ühel MQB platformil. Mõni pikem, mõni kõrgem.
09:16 07.03.2020
autpäkk (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Outbacki peale ei ole mõelnud? Ma valisin selle, bensukas, kõrge kliirens, väga mahukas, nelivedu.
10:06 07.03.2020
Kpl (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Octavia scout on ju ka olemas. Mahukas, veidi kõrgem. Peaks hinnaga ka sobima.
11:02 07.03.2020
pesukott123 (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
mazda on ainult väljas ilus, seest on odav, pagass on vaibast nagu 10a tagasi. 4 vedu on alati lisakulu. seda 4 vedu naguinii vaja ei lähe ja maastikuvõimet neil pole. superb on ikka jube nagu väljaveninud sardell. passat ainult nendest 3est. unusta see 4 wd ära, müügi trikk ei midagi enamat ja lisa kulu
11:04 07.03.2020
.................... (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Jaapani auto on lärmakas ! Rehvi, tuulemüra, ebamugavad istmed, odav plastmass. Subaru Outback- meeletult uimane, suure kütusekuluga ja samuti muljetavaldava salongimüraga.
Kõige parem kui sätid autode proovisõidud ühte päeva. Mine proovi saksa toodangut ja siis mine istu ükskõik millisesse jaapanlasse. Saad ise ka aru mille eest maksad ja mis on mis. Jaapani autodest kannatab veidi kriitikat ainult Lexus. Töövahenditest Hilux, tutikas LC omab samuti suurt sõidumüra. 2003aasta Mercedes ML oli oluliselt vaiksem.
Jaapani auto tuleb valikusse kui nad saavad oma salongi korda ja normaased istmed (kõik on ebamugavad ja eurooplase kasvule mitte vastavad), 2015 aasta CRV uute suverehvidega jättis kohutavalt halva mulje (rehvimüra ja jõudlus vs. kütusekulu ei ole kuidagi paigas)

Otsi kohaliku ajalooga kontrollitav Superb ja peale seda Passat. Octavia Scout kui 4vedu ja kõrgemat asja vaja.
14:42 07.03.2020
grigoori
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
#unusta see 4 wd ära, müügi trikk ei midagi enamat ja lisa kulu#

Mudilaste foorum asub teisel aadressil.
15:30 07.03.2020
AntiOpel (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Kiire vastus- esimene Superb. Nelikvedu, korralik varustus, mõistlik läbisõit ja täielik Eesti ajalugu. Ülejäänud kuskilt sisse tassitud, ei vaevaks üldse pead nendega.
Vanemate DSG-de hädad hakkasid pihta kasutajatest, kes kastis õli ei vahetanud. Kui ilusasti õli vahetati, siis kestsid need küll. Uuemad DSG-d on sisuliselt murevaba, sõidan isegi ühega ja kiidan- kiire, sujuv ja ökonoomne kast. Ühtegi manuaali ei taha enam, mugavus maksab ka midagi (viide sellele, et manuaali saab pisut odavamalt).

Auto24 võiks selle kontrollkoodi endale sisse soolata.
19:00 07.03.2020
Kpl (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Mis värk selle kohaliku ajalooga on. Mujalt toodud on ju kontrollitav. Mul on kodus üks 11 aastat vana saksa auto, roostet pole isegi põhja alt on ilus. Oleks see nüüd terve selle aja jooksul Eestis olnud, oleks ta ikka kohutav juba.
21:13 07.03.2020
Kuram (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Mitte veidi hakkab ära tüütama juba see saksa vs jaapani jutt. Maitseid on mitneid, see on selge, aga aeg oleks kõigil see seisukoht juba omaks võtta.
Olen sõitnud passatiga, samasugune vanker nagu toyota. Endale ei ostaks. Mingit kuradi salongi materjalide kvaliteedi juttu mine räägi sauna laval purjus sõbrale. Jah, rahvavankril on selline sisevooderdus, et tehasetöölisel lööb silme eest pimedaks ja jaapanlane rsk roostetab juba poes uuena.
10:59 08.03.2020
.................... (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Mhh, salongi kvaliteetne on võrdne ? Maga kaineks või mine sõida. Kõige kangematel mudelitel on plastikust naha õmbluste imitatsioon, salongimüra ON suur, see on fakt. Seda, et pole vahet juttu räägib inimene kellel puudub reaalne kogemus. 2008 aasta Opel Corsa sõidumüra on samd dB. mis 2015 aasta CRV, kus on loogika ? 2015 aasta CRV, istmesoojenduste nupud on samad nagu mazda 626 (98a), kellade nullimiseks on ikka üks rämepikk pulk välja turritamas, uks koliseb kinni lükates nagu eelmainis mazda 626l.(plekikolin)
11:16 08.03.2020
... (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
kas see istmesoojenduse nupp peab tegema ühte asja- lihtsalt soojenduse sisse lülitama või peab ta olema lisaks ka briljantidega kaunistatud ja ilutsema keset armatuurlauda? ja müral ja müral on vahe- üks võib hoolimata väikestest detsibellidest olla kõrvakriipiv oma sageduse poolest, teine hoopis talutavam, kuigi natukene tugevam.
haiged inimesed oma materjalikvaliteedi ja nuppudega. hoia roolist kinni, mitte ära näpi polstreid.
11:40 08.03.2020
dfnnd (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Mõtetu jauramine. Mõni tahab autot a punkti b sõiduks ja tal täitsa savi, mis sepik on.
Teine tahab, et teekond oleks mugav, mitte enese piinamine
Pole olemas ühte universaalselt autot, nad on kõik erinevad, nagu inimesed oma maitsega.
Teise inimese arvamust pole mõtet nii hullult kritiseerida
11:54 08.03.2020
B (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Kui tahta mugavat, vastupidavat, madalate hoolduskuludega autot, siis soovitan kindlasti Opel Insignia poole ka vaadata. Ma muidugi ei tea kui kitsas kellelgi rahaga on, kuid tänapäeval see mõni euro diisliga säästa küll väga perspektiivikas tegu pole.
12:09 08.03.2020
maz62 (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Ma tõesti ei saa aru mida vaielda. Inimene kes ei hinda koostekvaliteeti, siis tema jaoks on täiesti ükskõik see. Väita, et võta üks viska teist, on absurd.

Väike näide: Mazda 6 2013 käigukangi juures liikus kogu konsool küljelt küljele ca 5-7cm kui käega nihutada. Kõik oli korralikult kinni.
Vw passatil proovisin sama asja. 0.5-1cm maksimum.

Samuti teemaks olnud ainult Eesti ajalooga. Mina olen täiesti vastupidisel seisukohal. Olen enne ostu lasknud ülest tõsta 10a eestis sõitnud sõiduki ja 10a saksamaal sõitnud sõiduki. Vahe oli tohutu. Mõlemil läbisõit sarnane ja täis esinduse ajalugu. (mõlemad VW passat) Remonidimeestega juttu tehes on sealt ka välja tulnud, et Eesti kliima ja teed mõjuvad laastavalt.


13:13 08.03.2020
Lubilups (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Mis sa plärad. Mul see Mazda endal 6 aastat vana. Konsool ei liigu kuhugi. Ka 1 cm mitte. Mitte halligi ei logise ega nagise, kõik nupud terved. Jäta kontaktid, tulen näitan kui ei usu. Ma ei tea mis läbi hooratud autot sa nägid
23:49 10.03.2020
lisade huviline (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Ma ise võtaks Passati. Aga natuke uuema. Näiteks selle, vähe korralikumad lisad küljes kui sa vaatad.

https://mobile.de/25HMH5

1100 km ainult läbisõit. Panoraamkatus, dynaudio 700W, R istmed, virtuaalne kokpit jms... Selliseid asju sa teistelt pillidelt ei saa. Lisaks ka veel kehtiv garantii.
00:06 11.03.2020
lisade huviline (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Passatil on 3 tsooniline kliimaseade või massaažifunktsiooniga istmed aga ka dünaamiline liiklusmärkide kuvamine. Kas Mazdale saad 12 suunas reguleeritavad aktiivkliimaseadmega esiistmed?
06:39 11.03.2020
x (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Äkki midagi sellist:
https://www.auto24.ee/used/3330905

Garantii veel vähemalt 4 aastat ja 9 kuud, Kiadel vist kuni 150000km, ehk 100000 saad veel sõita.
Mul endal küll Kiadega kogemust pole, ehk nende kohta midagi öelda kahjuks ei oska.

Esindus pakub Sportaget ka veel sama hinnaga.

https://www.auto24.ee/used/3324289
07:58 11.03.2020
Kpü (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Tavalisel autol kolme tsooni kliima on küll mõtetu lisa. Salong liiga väike, et mingi tunne tekkiks. See on rohkem suuremate autode nagu mb v-klass tüüpi autodel vajalik lisa. Aga eks tänapäeval on väga palju tilu lilu uutel autodel peal.
08:54 11.03.2020
marita57
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
# Passatil on 3 tsooniline kliimaseade või massaažifunktsiooniga istmed aga ka dünaamiline liiklusmärkide kuvamine. Kas Mazdale saad 12 suunas reguleeritavad aktiivkliimaseadmega esiistmed?

Loe nüüd hoolega ise ka läbi, mis kirjutasid :)

Pärast seda selgita teistele ka, misasi on "aktiivkliimaseadmega esiistmed"?

Oma isiklikust kogemusest volkarit valides võin öelda, et kolme tsooni kliima tuli lihtsalt kaasa ja see on täiesti kasutu lisa, aga ära seda ei saa ja juurde selle eest maksma ei pea nii et ma ei pööra sellele vähimatki tähelepanu.

Küll aga oli probleemiks, et samaaegselt ei saa ergonoomilisi istmeid (needsamad 12 suunas reguleeritavad ja massaažifunktsiooniga) ning ventileeritavaid nahkistmeid. Ergonoomilised tulevad ainult koos alcantaraga. Ühesõnaga pead valima ühe või teise, kaht head korraga ei saa.

Mina vanainimesena valisin loomulikult ergonoomika, aga eks erinevad inimesed peavad eri asju oluliseks.
09:53 11.03.2020
vulvu (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
oli kunagi endalgi valikus samad autod aga esiveolise, lõpuks valisin 508gt 2015a.vanasti käisin suure kaarega mööda, nüüd olen vaimustuses. hind suht sama, eelmainitud ei seisa kõrvalgi. müra on 508 nendest kõige madalam
12:28 11.03.2020
R (registreerimata)
Re: Auto valikul: Passat, Superb, Mazda 6
Jaapanlastel on oluline töökindlus, sakslastel mugav maanteesõit ja minek.
Parem salongi isolatsioon teeb auto raskemaks ja seega ka janusemaks. Diislil pole vahet, aga bensukal linnasõidul teeb vahe sisse.
Kõiki autosid saab baasvarustuses ja kõrgema viimistlus tasemega, mis teeb hoopis teise auto.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.