Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: KÜSIMUS MB VALIKU KOHTA

15:15 06.04.2020
crm (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
kõik peale ühe keritud. 110 kw mootor on väga töökindel, pool milli kestab vabalt ilma remondita, kui õli vahetada iga 15 000 km tagant. Diisel MB-ga sõidetakse saksas 40-50 tuh. aastas.
16:19 06.04.2020
stammer (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Selle ajastu MB-st vali mugavam ehk Elegance või sportlikum (aga ka madalam!) Avantgarde. Mõlemate, nii C kui E klassi puhul kindlasti facelift mudel.
Pildi pealt on võimatu hinnangut anda, aga pädev MB spetsialist oskab täpsemalt seisukorra tuvastada.
Läbisõidud on muidugi naljakad (tegelikult ilmselt kuskil 400-600 tuhande vahel).
16:32 06.04.2020
... (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
selle raha eest ei saa mersut, saab selle, mis mersust järgi on jäänud.
18:14 06.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
viimane nendest on rootsi takso.takso sõidab u. 100 tonni aastas
18:18 06.04.2020
... (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
viimane mersu on leedus müügil olnud läbisõiduga 294000
mõttetu on pungestada mingit kolmetonnist mersut osta- saad risu, kuhu laod veel 3x3 tonni sisse.
https://ru.autoplius.lt/objavlenija/mercedes-benz-e220-2-1-l
-universal-2007-dizel-8134891.html
18:23 06.04.2020
kus sa siin (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
rootsit näed, viimane ju holland vaata taustakontrolli kui ei usu
18:25 06.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
vaata vin koodi.müüdud on uuena rootsi
19:08 06.04.2020
. (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Samahästi võib öelda, et see auto leedust. Aga nii nende risudega on- eelviimane peatus leedus, viimane eestis ja siis surnuaed kuusakoski ja uuestisünd ümbertöödeldud metalli näol ehk koreas, ehk ka uuesti mersu tehases. Üldiselt pole mingit vahet, mis riigist need raiped siia satuvad.
20:23 06.04.2020
huvitav miks (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
20:37 06.04.2020
... (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
kui auto on ammu rootsist kadunud, ei tea rootsi ajalugu sellest enam midagi.
22:49 09.04.2020
kukeants (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Kehv valik. Vali eelmine või järgmine mudel.
23:30 09.04.2020
P9xxxxxx (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Eelmine mudel? Järgmine, e. S/W 204 on hulga parem. Küsitud 203 ei hiilga just töökindlusega, vedrud ja veermik pole pikaealised. 2,1ne diisel on töökindel ja 5-ne automaatkast samuti.
04:06 10.04.2020
X (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Reaalselt on selliste E-klasside aasta remondi kulu 3-5 tonni umbes. Sõitsin sellisega natukene üle 5 aasta ja iga aasta ca 30-40 tuhat km.
04:12 10.04.2020
X (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Unustasin lisada, et ma ise autot ei remontinud ja umbes sellised kulud tulid mul kokku hoolduste ja remontide ehk varuosade ja töötundidega. Päris kõige odavamaid osasid ei kasutanud ja ilmselt on võimalik natukene odavamalt läbi ajada ka, kui keegi ise oma autot teeb.
09:40 10.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
tahaks teada,mida on remontida igal aastal 5 tonni eest.ilmselgelt tõmmati sul services nahk üle kõrvade
11:43 10.04.2020
X166 (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
12:46 10.04.2020
wigry
Re: Küsimus MB valiku kohta
No eks kui käia esinduses siis seal ju pisiremonti vast ei tehta. Kui mingi jama on siis läheb kohe suur ja kallis moodul vahetusse selle asemel, et sellees suures kallis moodulis üks väike odav jupp ära vahetada. Kui niimoodi lasta igal aastal kallid moodulid uute vastu vahetada siis pole 5k€ aastas remondiraha mingi probleem. Kui aga mõistusega läheneda, et tihendi vahetuseks ei pea kogu maailma ära vahetama siis saab vast ka odavamalt. aga seda esindus ei praktiseeri - nendel tulevad tehasest ainult tervikmoodulid
13:34 10.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
iga aasta ei vaheta mingeid mooduleid!nii kehvad nad ka pole! lihtsalt ebareaalne on remontida iga kuu ca. 400.- euri eest
15:56 10.04.2020
x (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
See kuni 5k aastas oli hetkel täiesti umbes pandud, aga arvan küll, et ühel aastatest võis see umbes midagi sellist olla. Ma päris esinduses ei käinud, aga koha töötund oli ca 50€ vist.

See aasta, mida ma arvan, et läks 5k olid sellised remondid: turbo vahetus, käigukasti remont, sildade remont (iga aastane tegevus), panoraami mootori viga, erinevate andurite vead või moodulite vead (mis oli ka iga aastane tegevus) ja tavalised hooldused veel otsa ja see kokku võis ollagi umbes 5k.

Ehk siis päris iga kuu ei olnudki 400 eest, nagu sa ütlesid. Ma enne kirjutasin, et aasta kulu oli umbes 3-5k, ehk vahel õnnestus vähe paremini ka läbi saada. Vahel ei pidanud paar kuud lausa midagi tegema, siis tuli samas jälle mitu pisemat asja, mis kokku tegid ikka arvestatava summa. Vahel oli ka nii, et tegid ühe asja korda ja kohe tuli järgmine viga :D

16:09 10.04.2020
x (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
ja mul oli veel ilma airmaticuta. Tean ühte venda, kellel kunagi oli airmaticuga ja arvan, et ta summad olid veel hullemad.
16:21 10.04.2020
x (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
eks mingitel hetkedel oleks saanud natukene kokku ka hoida, kui oleks kasutatud osi kasutanud, aga vist ostsin ainult ühe korra kasutatud osa, mingi xenoni ploki, mis sel hetkel muidu oli uuena umbes 300 ja kasutatuna 100. See oli 2014a, vb tänaseks on selle hind muutunud.

Eks iga üks otsustab ise, et kas tahab uskuda mu eelnevat juttu või mitte, aga see oligi müügi põhjus, sest polnud lihtsalt mõistlik pidada. Sõita muidu oli hea. Võib olla mõnel on läinud paremini, kui on ostnud selliselt isikult, kes on varem juba kõvasti panustanud auto alla, aga kindlasti ei ole ma ainus, kes taolisi summasid, närve ja aega selle alla ladunud on.
16:50 10.04.2020
wigry
Re: Küsimus MB valiku kohta
Seda enam on muidugi küsimus, et sa oma investeeringust loobusid. Ei ole ju vaja iga aasta vahetada turbot, remontida käigukasti või panoraamkatust. Endal reegel et kui midagi sellist fundamentaalsemat masina juures vaja teha siis planeerin aja mis see masin peab ennast minu jaoks olemas oluga tasa teenima. Kah ühel masinal lasin teha nii käigukasti kui mootori kapremondi ning siis selle kulu juures võtsin vastu otsuse, et järgnevad kolm aastat ma masinat ei müü vaid naudin seda kulutatud raha vilju. Ja ei kahetsenud sest nii hästi polnud see masin veel ennem sõitnud kui peale kvaliteetselt tehtud kapremonti. Tõsi tegu polnud MB-ga.

Muudetud 10.4.20 16:51

17:31 10.04.2020
... (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
bla bla ja siis tuleb välja, et ei olnudki mersu. pointless.
x ju kirjutas, et vahel oli paar kuud hea sõita, aga vahel järgnes vea remondile kohe uus viga. selles asi ongi, et autoga peab sõitma, mitte kogu aeg remondiaegu planeerima ja sel ajal millegi muuga sõitma. vahel lihtsalt tuleb investeering korstnasse kirjutada ehk koolirahaks rehkendada ja lõpuks osta auto, mis närve ja rahakotti ei söö. auto kapitaalsemasse remonti tasub ainult siis raha matta, kui näed, et peale seda remonti lähematel aastatel uusi suuremaid kulusid ette näha ei ole, aga kes krt aru saab, mis sealt lõpuks kooruma hakkab. vana autot võidki putitama jääda, sest aja jooksul hakkavad kõik jubinad lõpuks lagunema. põhimõteliselt võid ju mingil hetkel täisringi kapremondi teha alates mootorist ja lõpetades veermikuga, aga tuleb see siis nii palju odavam kui uue ostmine? mõne puhul ehk küll.
üks auto kestis meil ka peale ostmist üsnagi muretult viis aastat (kuluosi ikka läks), aga hakkas ka lõpuks päris tihti remonti nõudma ning kuna ei olnud mõtet eriti punnitada auto edasise kestvuse nimel, sest ka vanus oli juba üsna soliidne, siis läks müüki. lihtsam ja loomulikult mugavam remondirahu huvides oli uus võtta.
seega võib ju selle vana mersu osta, aga tuleb taskusse jätta korralik ports raha edasiste võimalike jamade klaarimiseks. ja kui neid ei teki, siis on täiega vedanud.
18:20 10.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
kui igal aastal sildasid remonditakse,siis on ikka midagi väga nihu!
kasutatakse odavaid varuosasid,mida ei tohiks tasuta ka alla toppida
sõidetakse julmalt läbi kõikide aukude, kiirust maha võtmata
rohkem variante lihtsalt pole
mul mersul kohe 190 tuhat kellal ja kõik silladetailid on originaalid tehasest
18:46 10.04.2020
... (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
sillaremonti saab teha kolme moodi- kas vahetada välja katkine jupp ja sõita seni, kuni järgmine jupp läheb või vahetada korraga mõlemal pool olevad jupid kuigi teine veel ei loksu (šarniirid, rooliotsad, kiigepuksid jne) või teha üks täisremont kõikide juppide vahetusega ja siis sõita aastaid muretult.
kui teha vaid ühe jupi vahetus, siis loomulik, et üsna tihti tuleb jälle töökotta ronida järgmist asja näppima.
20:39 10.04.2020
x (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Ei läinud kordagi sildadesse kõige odavamad jupid. Aga tõesti lasin vahetada ainult neid osi, mis vahetust vajasid, ehk lambist teisel pool sama osa minu teada kordagi ei vahetatud, kui see osa vahetust ei vajanud.

Auto sõitis enamus ajast Tallinnas. Jah, ma ei ole ka kõige rahulikum ja ettevaatlikum sõitja, juhtus ikka aeg ajalt hooga aukudest läbi ja nii ka. Ka veljed tuli välja vahetada samal põhjusel. Aga tõesti vajasid sillad igal aastal tähelepanu, miks ma peaksin siia valetama tulema :D

08:17 11.04.2020
X166 (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Sai kunagi 8 aastat 211 peetud,on meeles,et alumisi žarniire vahetasin 2korda.
Lemförderid pidasid60000 km vastu,teist korda panin originaalid,mis kestsid
kuskil 130000km.Olen alati silla jupid paaris vahetanud,kui ühelt pool juba loks
sees,siis on varsti teine ka läbi.Silda tuleb ju ka regullida,mõistlik on ikka mõlemad pooled vahetada.
Õige läbisõidu korral peaks originaalveermik ikka 200000 km sõiduautol vastu pidama,maasturil rohkem(mb ma mõtlen),aga eks kirutakse neid keritud masinaid.
Oma gl'l on varsti 220000 kellal ja kõik originaal,ise väga rahul.Mb on väga töökindel kui leiad kerimata ja hooldatud eksemplari.
10:00 11.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
pole kunagi mõtet vahetada tervet silda,kui üks hoob läbi läheb! korras orig. kestab kauem,kui b-grupp.mitmeid kordi katsetatud erinevate masinatega.vahetad katkise tüki b-osa vastu.aasta pärast on jälle seesama b- jupp läbi.vanad orig. on ikka korras
13:35 11.04.2020
. (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
juhul kui tead, et on originaaljupid, kuigi ka neil on oma aeg- läheb üks, läheb tihtipeale varsti ka teine. kasutatud autot ostes tea iial, mis seal all on. ühel japsil vahetasin ca 130K juures parempoolse välimise rooliotsa. 100K hiljem jälle sama ots ja natukene aega hiljem ka sisemine parempoolne ots ning vahetusse läksid sel juhul juba mõlemad sisemised- üks tegemine, üks maksmine. õõtsapuksid ja vasak välimine rooliots kestsid minu käes seega kokku ca 230K. konte sai ka selle aja jooksul kaks korda vahetatud.
15:28 11.04.2020
63amg (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
sakslasel on juppidel markeeringud peal.saad näha kas on originaalid või mitte.õõtsadel on isegi aastaarv peal
19:12 11.04.2020
stammer (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
ei ole just õige teema varuosade koha pealt, aga kindlasti peab vaatama varuosa koodi. Näit. Lemförderil on 01 Made in Germany ja see on kindel kvaliteet, aga sama osa peal võib olla ka 02 ja see on juba Made in Turkey, mis võib olla nii ja naa, aga kindlasti mitte nii hea kui 01. Paljud firmad on nn. label firmad ehk ise nad ei tooda, vaid müüvad oma kaubamärgi all, seda mis hetkel neile kasulikum. Võib jopata täiesti kvaliteetne varuosa, aga võib jopata ka odav hiinakas ja loomulikult ei ole siis ka mingit kvaliteeti. Mersu originaal amordid kestavad vabalt 200 tuhat, aga järelturult neid ei saa. Jah saab mingid (sama tootja) analoogid, aga mis ei ole paraku nii head.
Vedrudega on sama teema. Reeglina mida kallim, seda paremini kestab. Paljud ostavad hinda või mida neile remondikohtade poolt "pähe määritakse", süvenemata asja tuuma.
19:59 11.04.2020
q..q (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
2k peab min. pidevalt taskus olema, et muretult kulgeda ja remontida, ei muud.
Alates 93.aastast erinevate MB sõitnud.
20:49 11.04.2020
X166 (registreerimata)
Re: Küsimus MB valiku kohta
Esimene mb oli 1993,siis sai erinevaid marke proovitud(Ford,Volvo,Bmw,Opel),alates 1996 kuni tänaseni jälle mb(w123,2 w124,w210,2 w211,ml w164,x166,w212),autod on enne ostu saanud üle kontrollitud,mingitest tuhandetest remondirahaks pole juttugi olnud või on mul lihtsalt vedanud.Tavahooldus +kuluosad,ilmselt sellepärast olengi margile truuks jäänud ja sõidumugavus veel boonuseks.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.