Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MB ML350

20:04 11.05.2020
maria679
MB ML350
Tere!
On tekkinud huvi MB ML350 2014a, V6 190KW vastu( mainin igaks juhuks, et tegemist naiaterahvaga kes pole mersut omanud) ning soovin infot selle auto kohta, selle auto head ja vead(tüüpvead)milline on vastupidavus ja kas üldse oleks mõistlik ost? Aitäh vastajatele.

Muudetud 11.5.20 20:05

21:29 11.05.2020
Minu jaoks (registreerimata)
Re: MB ML350
on esimene murekoht see, et "Built with pride in Tuscalosa". Ehk siis kokku on pannud ameerika elanikud.
- garantiid sellel autol enam ei ole
- kas see sõidab traktorikütusega. Kui jah, kas temaga hakatakse pikki otsi sõitma. Lühikeste sõitude jaoks on bensiinipõletaja parem valik.
- mis ajalooga see auto on.
- seisukord peab väga hea olema, sest remondid on kallid.
21:36 11.05.2020
keskmine eestlane (registreerimata)
Re: MB ML350
luugitule LED tuled üle kontrollida,kipuvad läbi minema.Mootorid lekivad,kast peab vahetama käike sujuvalt,kõik vidinad peavad töötama jms elementaarne,viige silberisse kontrolli ja kui kõik ok siis võtke ära,suhteliselt probleemivaba masin.Isiklikult vaataks AIRMATIC vedrustusega autot-kõvasti mugavam.Kahel tuttaval olnud need,ühel 350t ees ilma suuremate väljaminekuteta,silberist uuena ,teine vahetas GLE vastu paar a tagasi.
13:49 12.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Eelkirjutajate jutt on õige küll.

190 kW on õlipõletaja. Kuniks töötab, on hea mootor. Kui ei tööta, on kallis remontida. Edasi käib hästi, joomakombed on tagasihoidlikud.

Sellise auto puhul loeb vaid ja ainult ajalugu. Mootor on esimesed 250 kkm hea, siis võib (aga ei pruugi) välja lüüa tehase optimeerimine ja ülipikkade õlivahetusvälpade hukutav mõju. Ehk mootor saab lihtsalt otsa. Aga on ka teada murevabad 500 kkm.

Hõõgküünlad on kuluosad ja nende vahetus PITA. Meie oludes ülivajalikud virblid. Õlijahuti tihendid hakkavad neil kõigil ühel hetkel lekkima ja nende mõnekümneeuroste junnide vahetuseks tuleb kogu mootori hargivahe lahti lammutada. Töötunde tuleb kõvasti. Teha tuleb kõigil 300 kkm kandis. Vihjeks on mootori tagaosast karteripõhjale nõrguv õli. Hargivahes on vastav ava, kust lekkiv vedelik pääseb välja.

Kõige suurem murekoht on meil hoolduse ja remondiga: vähegi keerukama probleemi korral on Silberi tüüpvastus: ajuvahetus. Hooldusvälpa nad nullida muidugi mõistavad. Alternatiivi nagu ka väga ei ole. Kuigi Lesven õpib hoolega;) Üksiküritajaid on ka.

Muus osas on elektriauto, nagu need nüüdisaegsed kõik on: Ostes peab iga pisimgi virbel ja tuluke töötama. Sest kui ei tööta, võib (ei pruugi, aga võib) korrastamine maksma minna sadu eurosid. Lihtsa pistikupuhastusega tihti ei pääse. Õnneks suudavad paremad diagnostikatarkvarad uuemaid mersusid juba lugeda ja enam ei pea vaid STARi/Xentryt otsima.

Automaatkäigukasti õli vahetusvälbaks on 100+ kkm, mis on selgelt liiga palju. Nii 50 pealt on paras, kui just ainult pikki trasse Itaaliasse ja tagasi ei küta üksi-kaksi. Silber seda ei tee, aga õnneks on Hõbenool.

Enne ostmist soovitan soojalt mõne säärasega natuke rahulikult tutvuda. Ka emmell on siiski mersu oma margikiiksudega ja kui need ikka ei meeldi, siis
Sorento on umbes sama suur ja võimekas, aga tüki odavam (ja mis peaasi, vähemproblemaatiline) pidada.

Meil on majas sama mootor ja kastiga aasta vanem GLK. Sigahea auto, kuigi kallivõitu pidada.

Kui huvi tõsisem, tasub lugeda margifoorumit: http://foorum.clubmb.ee/index.php

Neid 350 CDI pajaga liikureid ikka koguneb vähehaaval. On mainest paremad, aga "remonditonn" peaks varuks võtta olema säärast autot pidades.

"Normaalne inimene" ostab selle raha eest uue oktaavia ja ei saa üldse aru, miks peaks vana auto eest säärast hinda maksma.

Muudetud 12.5.20 14:09

14:20 12.05.2020
troonik
Re: MB ML350
no oktaavia võid küll omale sinna pista Ml kõrval
korra remondid ja sõidad ikka 200000km edasi
14:56 12.05.2020
niiizama (registreerimata)
Re: MB ML350
Eks tähelepanu vajadus. Probleem selles, et vana autoga seda nii või naa ei saa piisavalt. Ilmselt tõesti uus Octavia oma tiluliludega pakuks rohkem vaatamisväärsust. Aga seda lühikese perioodi jooksul. Seda pole veel Eestis vist. W166 on ikka päris ürgaegne seest. Octaviaga saad vähemalt esineda viipetundliku ekraaniga ja viimase malli multimeedia tilulilusid kaassõitjale demonstreerida. Lisaks veel garantii. Seega minu punkt läheb Octaviale vana ja iganenud W166 asemel.
15:07 12.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
2014. aasta auto võib olla vabalt kasutuseaks planeeritud 300 kkm täis (ja ülegi) sõitnud. Ehk väide, et korra remondid ja siis 200 kkm vaid sõidad, pigem ei pea paika.

Aga võib pidada, kui leida alla 200 kkm reaalselt sõitnud isend. Neid liigub, aga need pole odavad.

Octavia asemel võib panna suvalise poekoti, mida reklaamidega peab pähe määrima.
18:12 12.05.2020
........... (registreerimata)
Re: MB ML350
Selle mootori ressurss on jämedas laastus 300 000km. Hästi hooldatud kestab kauem, vastand tunduvalt vähem. Ka on sel mootoril samad probleemid nagu igal teiselgi tänapäevasel diislil, neist lihtsalt ei pääse ükski diisliomanik, välja arvatud uue auto omanik. Niiet kui elad palgapäevast palgapäevani, mine tõesti liisi škoda, aga kui pappi jääb kenasti üle, siis võid ka mersuroolis eputada.
20:27 12.05.2020
63amg (registreerimata)
Re: MB ML350
milleks soovitada mingit octaviat ja lugeda teise inimese raha! võibolla tahab teemaalgataja paati,või hobuseid vedada
12:17 13.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Sest minu kogemuse järgi julgelt pooled endale esimest mersut ostvad pettuvad räigelt, kuna meiesugused mersulembid lihtsalt vaatavad läbi sõrmede "olulistele vigadele". Aga kui paned mitukümmend tuhat magama ja selgub, et vasakule multilülitile koondatud funktsioone on ühe käe (ja keskmise juhi ajumahu) jaoks liiga palju või enamus remondikohti oskab vaid "tüüpvigadest" rääkida (kuna neil lihtsalt pole autot lugeda suutvat tarkvara ja Diagnostikut, aga veakoodikustutaja ei saa autole ligi) või pehme ja pika käiguga vedrustus teeb auto juhitavuse paljude jaoks ebamääraseks, teeb ikka meele mõruks küll.

Muide, seesinane Octavia veab umbes 1600 kilost hobutreilerit täitsa kenasti, proovitud. Maanteel...

Aga ikkagi on meil käruveoks GLK. Mis on tüki pisem riist, kui küsitud ML. Käru veoks sobib ML väga hästi, aga siis peab jälgima käigu- ja jaotuskasti õlivahetuste välpa, mis ei peaks üle 50 kkm minema, kui tahta muretut kasutamist.

Muudetud 13.5.20 12:21

14:13 13.05.2020
stammer (registreerimata)
Re: MB ML350
Miks te arvate, et teemaalgataja hakkab käru vedama? Kauba transpordiks on veoautod. Mina soovitan margifoorumitest kasutajate kogemusi lugeda.
14:22 13.05.2020
P9xxxx (registreerimata)
Re: MB ML350
ML ei ole raamatupidaja auto, või kui ta just finantsjuht pole.
Ja v6sa jutu täienduseks ütleks, et Hort Auto, DMG Auto ja Ilbos Auto on ka täiesti asjalikud remondikohad hõbetähte kandvale sõidukile.
16:04 13.05.2020
maria679
Re: MB ML350
Ei ole ma raamatupidaja ega finantsjuht küll, aga saan oma eluga kenasti hakkama ja raha auto ostmiseks olemas. Seetõttu soovingi nüüd marki ja suurust vahetada ja see mersu jäi teistest rohkem silma. Ja nüüd olengi segaduses kas BMW maastur või see mersu, sestap tahtsingi uurida autode head ja vead, et siis otsustada.
16:27 13.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Proovi mersut mõnda aega ja siis saad ise aru, kas iseloom (ja istelihas) kannatab tavapärasest veidi erinevat autot või on "normaalsusele" lähemal olev baierlane siiski enam mokkamööda. Kallid pidada oskavad mõlemad olla, aga bemmi remont on muretum - neid oskavad paljud rautada.

Ahjaa, bemmi ostjalt ei küsita reeglina: miks?

Palun ka tagasisidet, mis sai valitud, mis mersu juures meeldis ja mis mitte. Siis on järgmisel kah lihtsam.

Üldiselt peaks nii värske ML olema üsna uueväärse tundega liikur, kus miski ei tohiks kiskuda, koliseda ega nagiseda. Nahksisu krudiseda siiski võib;)

Muudetud 14.5.20 14:01

18:18 13.05.2020
. (registreerimata)
Re: MB ML350
Kaubanduskeskuste parklates läheb vähe keeruliseks nii suure autoga. Aga alati võib ju kaks kohta hõivata.
09:39 14.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Tõsi - üsna kogukas ja nelikveo tõttu ka ebamersulikult kehvasti keerav maastur pole parim valik kitsastes parkimisruutudes ukerdades. Ning vähemalt mina oma allakeskmise kasvuga ei näe juhikohalt ei uue ega vana mudeli esinurkasid.

Pikal inimesel seda muret muidugi ei ole.
12:09 14.05.2020
63amg (registreerimata)
Re: MB ML350
milleks on vaja esinurkasid näha.selle jaoks on tunnetus,360 kaamera ja parkimisandurid.nagu naisterahavas,kes tahab roolitaga püsti olla
12:16 14.05.2020
troonik
Re: MB ML350
VÕSA on lihtsalt kade,et omal Ml ei ole
Ml on hea ja ilus auto.
Soovitan soojalt ise omanud
12:31 14.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Ei ole kade, olen meie pere autodega väga rahul. ML sai natuke vaadatud ka mõnda aega tagasi, aga päris SEDA ei tulnud ette. Natuke kohmakas oli ka meie vajaduste jaoks. Käru oli maanteel hea vedada ja kruusateel oli mõnus.

Parkimisandurid ja 360 kaamera on head asjad, kui toimivad. Ja kallid remontida, kui ise ei mõika. Meie oludes palju sõitvatel paraku tahavad igaaastast tähelepanu.

Minu jutu mõte on pigem selles, et kasutatud MB on hea auto sellele, kes jaksab ja tahab maksta ajuti paratamatult tekkivaid remondiarveid ja kelle jaoks MB inseneride lahendused on tagumentimööda. Kõigile ei ole. Ja ei peagi olema. Nende jaoks on teised autod, mida hoolega reklaamitakse.

Natuke teemavälist ka kõvatajatele:
GLK mittetoimiva 360 kaameraga ma parasjagu, muide, tegelen. Silber soovitas uue keskploki osta (ainult 890 €) ja siis uuesti kodeerima tulla. Juhtmestikus ei pidada viga olema, kuigi esikaameraga ei saadud ühendust;) Horti arvates on "mingi juhe katki" ja keskplokk korras. Ühegi kaameraga ühendust aga ei saadud. Ma selle peale ostsin endale vana STARi;) Näis, mis siit koorub, kiiret selle mugavuslisaga iseenesest ei ole. Kuigi käru haakimisel oleks tagakaamerast palju abi.

Muudetud 14.5.20 12:32

13:01 14.05.2020
troonik
Re: MB ML350
GLK JA ML EI OLE VÕRRELDAVAD AUTOD ,NAGU SIGA JA KÄGU
ML EI OLE KOHMAKAS
REMONT POLE KALLIS,KUI SILBERI EI RONI
ANDUR 20 EUR TK VAHETAMISEGA SAAB KA KÜLAMEES HAKKAMA
KUI INIMESELE MEELDIB LAS OSTAB ML vähemalt ei ole Skoda millega pead garantiis pidevalt käima
Kõik autod lagunevad või roostetavad eriti Skoda
13:50 14.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Millest selline räuskamine? Tähelepanuvajadus? Kodukontori masendus? Vajadus end tegelikust targemana näidata?

Kui mersuroosad prillid eest võtta, siis on GLK ja ML tavalise inimese jaoks sama palju sarnased autod, nagu algse küsija teise margieelistuse X3 ja X5. Erinevad, aga linnamaasturid mõlemad. Mõlemal on pakiruumi põrand tavalise sõiduautoga võrreldes kõrgel, mõlemal on sisse istudes suurepärane võimalus määrida püksisääred, kummagi tagaistmele täismõõdus inimene hästi ei mahu. No tegelikult ML istmele lühikeste jalgadega mahub päris kerekana istuma;)

ML on hea auto, ma ei vaidle. Sellele, kes seda vajab/tahab/soovib. Sellest ka minu soovitus, et enne ostmist tuleb proovida, kas üldse sobib.

20 € on üks andur. Aga see tuleb külge panna ja üsna tihti ka arvutiga tööle lubada. Muinasjutte ei tasu ka rääkida. "Külameeste" remonte on nähtud küllalt, äkki aitab juba sellest jamast.

Škoda lagunemise ja roostetamise muinasjuttu võib teises foorumis edasi rääkida. Mittelagunevat autot pole olemas. Aga on suur vahe, kas laguneb 20+ k€ eest ostetud kasutatud auto, millel Eestis remondikohtadega väga kiita pole ja mille tehasepoolsete lapsuste kõrvaldamine käib juba ostja kulul (ja mida harrastavad kõik tänased tootjad) või garantiiline auto.

Muudetud 14.5.20 14:00

14:28 14.05.2020
to võsa Fabia austaja või Octa (registreerimata)
Re: MB ML350
Taga targemaks siis võid ju Fabia künaga ka sõita.
mersumeestel pole roosasi prille neil ikka solar esiklaasid mitte nagu skodal
Ja saa juba aru,et x3 ja X5 ka väga suur vahe.
14:49 14.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Mina saan hästi aru, milline vahe neil kahel baierlasel või ML ja GLK-l on. Aga inimene tänavalt ei adu seda vahet. Üks maastur ta kõik (kuigi ükski neist ei ole "päris maastur"). Nii, nagu ei tehta vahet E- ja C-klassil või mõnel neist uutest turunduse tibide tekitet maotutel mudelitel.

Aga selle vaidlusega ei aita me mitte üks raas teemaalgatajal autot valida. Pigem kirjutage oma kogemusi küsitud põlve ML kohta. Eriti teretulnud on lugemine V6 diislite ja seitsmekäiguliste käigukastide kohta. Kuidas jaotuskastid on kestnud linnasõitu? Kui tekkis viga, kus korda saadi. Sellest teadmisest on hädalisel abi.

Ning jah, mul on olnud mitu Škodat, mistap ma tean üsna hästi, mida neist arvata. Hinna-kvaliteedi suhe on kindlasti parem, kui mersul, aga see on kõvasti hinna poole kaldu. Mugavust ja mõnusat olemist neist otsida siiski ei maksa.

ML juhikohal saab aga end üsna mõnusasti sisse seada, kui esimene omanik vähegi on raatsinud istmele kulutada;)

Muudetud 14.5.20 14:59

19:14 14.05.2020
Yota (registreerimata)
Re: MB ML350
Johaidii, inimene küsis ju MLi kohta, mitte Sooda kohta. A ma ütleks, et pole Soodal ka midagi viga, Volkar nagu Volkar ikka!

A Merss on teistmoodi auto küll, eriti näeb seda siis, kui kellegile proovida annad. Küll taga otsitud kojameeste lülitus ja aknapesuvedeliku nuppu.


Mõnda inimest häirivad sellised asjad...
20:29 14.05.2020
mhhm (registreerimata)
Re: MB ML350
kodanik V6sa ei suuda leppida teadmisega, et ta GLK on ainult natukene maasturit meenutav toode (kaugelt). Tegelikult on tegemist Dusteri laadse autoga. Aga mis tal üle jääb - küll ta rahuneb varsti.
21:43 14.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Kodanik v6sa ostis GLK täie teadmisega, et see on veidi kõrgemaks tõstetud nelikveoline C-klass, mille põhjale on lisatud mõned kriitilised plekitükid pakiruumi põhja alla konksu kinnitust tugevdama. Ja ma olen endiselt selle soetusega täiesti rahul. Ning mul on jummalast savi, et mõnele see pähe ei mahu. Hankige endale elu.

Ma loodan, et ka teemaalgataja teeb oma valiku just tema enda soovide ja ootuste kohaselt, mitte kellegi traksiplaksutamise järgi, kui hea auto emmell ikka oli. Pange tähele: oli...

Muide, üks vales kohas olev lüliti võib kohutavalt häirida:P

Muudetud 14.5.20 21:55

22:11 14.05.2020
Eelmisele (registreerimata)
Re: MB ML350
C klass on tegelt rohkem auto moodi... Sry
22:26 14.05.2020
Ettepanek (registreerimata)
Re: MB ML350
- need kellele ei meeldi ja ei suuda lugeda v6sa juttu, mis põhineb tema kogemustel ja on õige, tehke endale uus teema!

- need kes soovitavad teema algatajale teisi autosi, tehke ka uus teema ja arutage millist autot osta, kui mersu ei sobi!
23:53 14.05.2020
k tegur (registreerimata)
Re: MB ML350
2012 edasi ML on hämmastavalt pehmo välimusega linnamaastur. Eelnev mudel oli selles suhtes isegi ilusam, aga need juba muldvanad ja äärmiselt rääbiseks aetud. Hinnad muidugi olematud ja igati soodsalt soetatav varandus, kuhu lõpmatult raha sisse kallata. GLE on veidi kohendatud, kuid sileda küljejoone ja pisikeste rattakoobastega, meenutab pigem ukraina autotööstuse tippmudeleid. Aga kui meeldib, siis korralik eeltöö, soliidne remondifond taskusse, iseteadlik nägu pähe ning mis muud, kui liiklusese. Ülejäänud teadmised ja kogemused laekuvad ajapikku ja harivad uut omanikku järgmiste valikute jaoks piisavalt.
08:20 15.05.2020
Yota (registreerimata)
Re: MB ML350
käiguvalits vist ka kohas, kus tavaautodel kojamehe lüliti. a ilmselt väga hullu pole, parimal juhul viskab neutrali või spordi peale (Täitsa kursis pole, mis järjekorras need kõnealusel MLil on :) )
09:24 15.05.2020
Kangkäigu (registreerimata)
Re: MB ML350
Kui ära harjud selle käiguvahetajaga siis on see väga mugav ja käepärane. Sõrmeotsaga puudutades P asendisse ikka väga hea
11:31 15.05.2020
Reaalsuse kontroll (registreerimata)
Re: MB ML350
Kõik see, mis on hea ja tore uuena esimesele ostjale, on peavalu järgmistele. Vahet pole, mis (vana)auto ostad, tegemist jagub kindlasti. Mida uhkema ja kallima valid seda rohkem raha ülalpidamisele läheb. Pole võimatu leida hea tehnika ja korras veermikuga autot aga põhilised väljaminekud hakkavad olema selle kõige muu tehnika ja elektroonika peale, mis seal on.
Valid lihtsama auto siis probleeme ja mugavust/luksust vähem aga vähem ka asju, mis võivad remonti või vahetamist vajada.
Selles vanuses autode puhul ei pääse ka roostetest ja keretöödest hiljem või varem.
Vanad “kunagi maksis rämedalt aga täna saab mõne kuupalga eest” autod on kas lõpuni sõitmiseks või juba sõidetud. Veidi kallimad on entusiastide teema, kes saavad enamus asju isetehtud, sest vastasel juhul on kulud suurjärgus, mis lubaks osta esimese liisinguringi pilli.

Muidugi täpsustuseks, et inimeste arusaam korras autost on väga väga erinev.
16:40 15.05.2020
irwwwwwwwww (registreerimata)
Re: MB ML350
Lasteaed on koos siin, üks foorumlane (Võsa) püüab mõistlikult asju lahti seletada ja ülejäänud lasteaed, kellel pole ilmselt autotki veel, läbustavad.
17:01 15.05.2020
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: MB ML350
irwwwwwwwww - need on lihtsalt trollid, kes elavad mingis seebiooperi mullis, eks sellised põrunuid pea ka olema
17:07 15.05.2020
Miilur_123 (registreerimata)
Re: MB ML350
Ei ole see elu nii halb, nagu v6sa igas foorumis kilkab.
08:57 16.05.2020
to irwwwwwwwwww (registreerimata)
Re: MB ML350
Paljud siin targutajad Ml 350 ültse sõitnud või omanud on.
Mine küsi Silberist mis põhi murekohad on ja saad vastuse.
Kõik autod lagunevad sellega pead arvestama.
Ml eelis,et on turvaline ja hea sõita
Vähemalt pole igaühel
09:37 16.05.2020
Mh (registreerimata)
Re: MB ML350
Aga V6sal on ikkagi GLK
10:29 16.05.2020
Kpl (registreerimata)
Re: MB ML350
Ml on ikka suhteliselt rahvaauto. Kui tahta autot mida ikka igalühel pole , siis peab muid autosi vaatama.
17:10 16.05.2020
To Kpl (registreerimata)
Re: MB ML350
ei ole midagi rahvaauto ml 2012 ja edasi
Palju sa neid näed tänavapildis või on mõni su naabril.
Müügis neid ka suht vähe ja järeldurus neid eriti pole
20:41 16.05.2020
Sass0101 (registreerimata)
Re: MB ML350
Naljahammas, neid igal pool liikumas.
21:59 16.05.2020
to sass (registreerimata)
Re: MB ML350
skodasi on palju mitte ML
vaata tänavapilti istu maha ja vaata
07:53 17.05.2020
Äskelberg (registreerimata)
Re: MB ML350
Autodega on nii, et kui mingi margi omale ostad, siis hakkad ka liikluses neid märkama ja avastad, et neid väga palju.
10:52 17.05.2020
Sass0101 (registreerimata)
Re: MB ML350
Pole mul ML, aga ikka näen neid palju. Pigem on see mingi omanike unistus, et nende auto on eriline ja haruldane, paraku Eestis pole praktiliselt mitte ükski Mersu seda ja tegemist tavalise laiatarbe kaubaga. Pole mõtet mulle seda rääkida, sest töötan autojuhina ja liigun igapäevaselt mööda Eestit. Škodadega võrreldes on neid muidugi vähe, kuid minujaoks kvalifitseerub "haruldaseks" siiski auto, mida liigub Eestis paarikümne kanti. Ja ma rõhutan just liikuvaid ekseplare, sest me teame ju isegi palju on Eestis arvel mõtetut kraami, mis on ammu molekulideks lahustunud
10:57 17.05.2020
Sass0101 (registreerimata)
Re: MB ML350
Nonii, müügis on 40 sõidukit 2012 ja edasi. Ja see on haruldane? Lõpetage see huumor.
11:13 17.05.2020
Georgi sõber (registreerimata)
Re: MB ML350
Ise sõtinud ML-ga nullist 180t kmni. Vedanud haagist kuni 2t kuus korra ikka 300km jagu, ja nv saanud kurvilist põhjaranniku asfalti suvilasse tunda.Ülejäänud sõidud suht lühikesed 15km ots Linn-asula. Maanteele linna loodud, aga kurvides valiks teise masina.
Küte avg 10l sajale, tln narval saab 7ga ka.
Kangide eripära kokkuvõte, saab ühe käega sõita ja teisega telefonis istuda, ka linnas ummikus (halb nali aga reaalsus)
5a Silberi garantiiga, selle aja jooksul on kahel korral tulnud lahti turbolõdvik, ära ussitasid pimenurga anduri juhtmestik. Neid lapiti Silberis ükshaaval, neid vist kokku 8tk, tegelt pidanuks vahetama kogu juhtmeketiga. Läbi läks 1. Adapt. radar, kehva variant, siis ei tööta ka tavaline cruis(ka lörtsisajuga ei pruugi saada hästi kasutada-see häirib enim) . Summutis mingid heitgaasi andurid. 1. Õhuamordid hakkasid ca 120tkm peal kolksuma. Üldiselt korralik asi ja hooldatuna sõidab ka järmised 5garantii järgset aastat murevabalt arvan.
14:46 17.05.2020
To sass (registreerimata)
Re: MB ML350
31tk diisleid müügis millest jutt käib
31on ikka märkimisväärselt vähe
Saa oma Faabiast juba üle
17:32 17.05.2020
röövelööbik (registreerimata)
Re: MB ML350
MNT kodulehelt saame teada, et eestis on arvel 2026 ML-i. See on siis kõik eri versioonid kokku. Selle 2026 sees on näiteks ka 18tk ML 63AMG-d. Eks igaüks nüüd otsustab ise, kui haruldane on auto, mida ainuüksi meie väikeses riigis on paar tuhat.
18:38 17.05.2020
To ML 350 Diisel 2014 (registreerimata)
Re: MB ML350
Jagades need Eesti elanike arvuga on neid päris vähe tõesti Eestis.
Kas neiu otsustas ML kasuks või läks Skoda õnge oleks kohe huvitav teada.
Aga ostku see mis meeldib.
21:40 17.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
ML 350CDI BlueEfficencysid siiski lademes ei ole. ML mudelina on palju küll.

Silberist võib küsida küll tüüpvigade kohta. Saab tüüpvastuse ka. Ning Eestist ostetava auto hoolduajaloo saabki vaid sealt, tõsi vaid omanik. Kusagil peab ostetava auto niikuinii üle vaatama ja Silber selleks sobib hästi.

Vale mudel tuli siia sisse vaid sellest, et mul on kogemus täpselt sama mootori-käigukasti kombinatsiooniga sama ajastu mersuga. Jõuüleanne ja rung on ML muidugi hoopis tummisemad meie omast.

Teemaalgataja kommentaare oodates...
23:03 17.05.2020
härr võsa (registreerimata)
Re: MB ML350
Glk pole 3.0 liitrist ja ei ole võrdväärne MLiga
Glk on võrr ja peletis Ml kõrval
Ml,Gl sõidab Väga palju Venemaal
07:51 18.05.2020
63amg (registreerimata)
Re: MB ML350
glk-l ju olemas 3-liitrine.mudelinimetuse 350 all.165kw,170kw ja 195kw kõik diislid.mis see venemaa siis puutub
08:49 18.05.2020
to amg63 (registreerimata)
Re: MB ML350
Pidasin silmas,et Paldiskist veeti neid iga päev venemaale mingi aeg.
Vene foorumeid vaadata siis ok auto
10:15 18.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Kodanik "härr võsa" (mingi identiteedikriis või?) - palun viidata, kus keegi on väitnud GLK olema võrdväärne ML-ga? Loll jutt suhu tagasi!

Säärased valepostitused ei aita teemaalgatajat mitte sugugi! Täpselt samamoodi, nagu ei aita auto peletiseks sõimamine: ilu on vaataja silmades ja minu arvates on uuem ML kenam, kui vanemad sepikud. Samas ei osteta ju autot teistele meeldimiseks, vaid enda vajaduste järgi.

On aeg saada üle kompleksist, et auto peab olema naabrist parem. Piisab täiesti sellest, kui auto katab oma vajadused ja tekitab meeldiva tunde.

Mille juures pole üldse vähetähtis näiteks istme materjal. Ning mersu "taksosisu" nahk on minu arvates lihtsalt jube. Eriti palja naha vastas (kellele see oluline on). Ehk tasub käega (või palja peega, kui müüjaga kokkuleppele saab;) katsuda ja tunnetada, kas sellel toolil ikka on tahtmist istuda...

Omaette huumor on "pooleelektrilised" istmed, kus osad funktsioonid käivad nupuga ja osa tuleb kangist tõmmata. Aga ometi kellelegi on uuena sellised asjad meeldinud...

Meie pere punnsilmal on kõrvalistuja istmel säärane nikerdis ja iga kord tuleta meelde, kas vajalikku asja tuleb otsida pimesi istmepadja kõrvalt nupu alt või kangi tõmmata... Keda häirib, keda mitte.

Olgu lugemispuudega isikutele selgutuseks lisatud, et sellega ma ei taha öelda, et inimpõlv vanem punnsilm oleks kuidagi ML võrdväärne:P.

Muudetud 18.5.20 10:18

10:46 18.05.2020
Kku (registreerimata)
Re: MB ML350
See on nagu mingi naistekas siin. Teemaalgataja on saanud teada, kui palju ml on meil siin ja, et mõistlik oleks ikkagi škoda osta.
10:52 18.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Ja milline on isand/emand Kku panus teemaalgataja mure lahendamisse? Peale ehteestlasliku teemakohatu plärtsatuse ühe kontekstivälise nimetuse suunas?
10:56 18.05.2020
ok (registreerimata)
Re: MB ML350
ühesõnaga paar tonni remondile aastas ja asi vask
10:59 18.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
ok on õigus, kusjuures seda tonni igal aastal vaja ei lähegi;)
11:04 18.05.2020
küsimus võsale (registreerimata)
Re: MB ML350
kas glk muidu laguneb ka
on plaan omale ka soetada
11:18 18.05.2020
Kku (registreerimata)
Re: MB ML350
Ega ei aidanud tõesti kuidagi. Aga lihtsalt tahtsin juhtida tähelepanu, et pole mõtet lihtsalt teemat risustada. Sest millegi pärast kui keegi tahab osta kasutatud autot mis maksab üke 20000 siis alati hakatakse soovitama kohe mingit uut säästuautot.
11:29 18.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
11:42 18.05.2020
õihr kku (registreerimata)
Re: MB ML350
õiget juttu räägid
Tubli
15:27 18.05.2020
Kpl (registreerimata)
Re: MB ML350
See on küll hea point nagu siin kirjutati, et on need pool elektri istmed sellise hinnaklassi autos ja muidugi siis veel see disaini ime, et sumbutiotsad on lihtsalt plastikust mõlemal pool. See nagu ei sobi kuskilt maalt enam.
18:54 18.05.2020
63amg (registreerimata)
Re: MB ML350
hinnaklass ei määra autovarustust! mäludega istmed saad alati tellida,kui on vajadust.kui on autol rohkem,kui 1 kasutaja,siis on asjal jumet.kui sõidab 1 inimene,siis pole vaja igapäevaselt istmeid näppida.minul on mällu salvestatud nt.suve ja talveriietega sõitmine ja pikaotsa asend
21:53 18.05.2020
v6sa
Re: MB ML350
Ühtepidi on tõesti nii, et hinnaklass üksi varustust ei määra. Kasutatud autole ei telli väga keegi midagi juurde, kuigi entusiaste ju leidub. Ehk ostad seda, mida esimene omanik arvas heaks tellida. Kas see mõjutab hinda, on igavese vaidluse küsimus. Kui ikka on Täpselt See, siis tingid vähem. Kui miskit olulist on puudu (näiteks meil on mäludega elektriistmed vajalikud, kuna meie sõiduasendid on päris erinevad), siis tingid rohkem. Kui ostja ja müüja jõuavad ühisele arusaamale hinnast, tehing toimub. Vastasel korral mitte - lihtne.

Mida rohkem on autol toimivat varustust, seda lihtsam on autot asjatundmatule inimesele müüa. Sest asjatundja ostab niigi, kui hind ja kvaliteet klapivad. Aga inimesel lähevad silmad särama, kui talle tutvustada tähistaevas-lage või aaammmgee-stiilis summutiotsi.

Ärge unustage, et me räägime kasutatud autost, mitte uuest.

Muudetud 18.5.20 21:55

23:16 18.05.2020
Kpl (registreerimata)
Re: MB ML350
Hinnaklass otseselt ei määra varustust aga autod mille hind uuena hakkab ca 70000 ja üles ei tahaks enam näha mingeid säästu lahendusi. Kui ikka el iste siis juba täis elektriline ja aliexpressi stiilis sumbutiotsi nagu ka eriti ei taha.
10:39 19.05.2020
To kpl (registreerimata)
Re: MB ML350
Kas see ainus probleem, et auto ostmata jäi? Või unistad niisama nagu kõik sellised "muid on kõik vinge aga näe see ukselingi kuju on odav või natuke vales kohas" auto ostja..
Kirju siis juba otse MB ja uuri, kas suudavad aidata.
16:37 19.05.2020
63amg (registreerimata)
Re: MB ML350
räägi inimestele,või ära räägi! ikka aru ei saada! pilukad lähed ostad sellise mis sulle antakse.heal juhul on valikus 1-2 mootorit.varustuspakette 2-3 ja see on ka kõik. sakslasel komplekteerid ise mida sul vaja on ja mida vaja pole.
minu masinal nt. hakkavad hinnad 46 tuhandest.ometi suudeti sinna kompunnida varustust nii,et auto hind oli 92 tuhat.loomulikult pole selle hinna juures veel kõike vidinaid mida saaks juurde tellida
17:51 19.05.2020
... (registreerimata)
Re: MB ML350
Tahtsin lambot osta, aga nad keeldusid mulle tegemast sellise kujuga ukselinke nagu tahtsin ja läksin siis tigedana minema ning ostsin mersu. mersu vähemalt suutis mulle saja tonni eest lisavarustust müüa, muidu oleks mul raha kõik senini alles. Nüüd vähemalt saan istmeid kümnes suunas liigutada ja kui vaja, liigutan ta pagassi ka.
20:05 19.05.2020
Kärss
Re: MB ML350
# sakslasel komplekteerid ise mida sul vaja on ja mida vaja pole.

Sellist juttu saab rääkida vaid inimene, kes pole ise kunagi uut sakslast ostnud. See on just tüüpiline sakslaste puhul, et selleks, et saada autole X lisa, pead tellima juurde ka Y ja Z lisad, ilma ei ole võimalik. Järgmist lisa tellides järgneb sama tsirkus - lõpuks komplekteeritaksegi auto nii, et paari olulise lisa pärast peab auto sisaldama igasugust kräppi, mida poleks muidu omale soovinud. Tellitud Mersu saime kätte septembris ja eks nüüd peab mõnda aega sellega rahul olema: oma töö teeb ära, neliveoga kinni pole seni kuhugi jäänud, on milleski parem ja milleski halvem, auto nagu auto ikka, mingiks kiidulauluks pole vähimatki põhjust. Aga natuke kahju on inimestest, kes Mersust midagi enamat ootavad ja seejärel auto, millest keegi peale nende endi eriti midagi ei arva, tegelikkusest ilusamaks üritavad rääkida:)
20:20 19.05.2020
63amg (registreerimata)
Re: MB ML350
kärss,ära üle pinguta! loomulikult ,kui tahad vent istmeid,siis ei saa neid riidest istmetega. distronicu soovil pead ka võtma parktronicu,kuna süsteemid töötavad koos,comand online puhul pead võtma ka suure ekraani jne.ei ole mõtet tähti närida!

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.