Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: A6

10:28 28.06.2020
maria679
A6
Tere! Soov osta 2016a Audi A6 3.0 160kw (limousin, quattro). On keegi omanud v omab ja oskab asjalikke kommentaare anda? Mis on head ja vead?
Aitäh!

Muudetud 28.6.20 10:29

12:57 28.06.2020
.................... (registreerimata)
Re: A6
Kui saksast, siis arvesta vähemalt nüüdseks 300-400 000 läbisõitu, mitte 175 000. Keritakse ka siin kohaliku ajalooga autosi, hooldused tehakse vahepeal kuskil mujal.
Vali ja kontrolli niipalju kui saad(maksab) ja kui leiad korraliku, küll siis tasub osta. Liisimine on üks asi, hooldada ja remontida on teine deela :D
13:53 28.06.2020
A66 (registreerimata)
Re: A6
Näouuendusega FL A6 C7-l on omajagu halbu tüüpvigu, mida peab teadma ja oskama kontrollida. Audiclub.ee on see koht, kus väga palju infot leiad ja soovi korral ka abistatakse ostul. Lihtsalt lähen ja ostan pole hea mõte, kui just tuhandeid ei taha kohe sisse laduda. Muidu on tegu väga mugava ja hea autoga.
14:32 28.06.2020
Kui foorumeid lugeda (registreerimata)
Re: A6
siis ei kõlba ükski auto sõitmiseks. Kõigil on tüüpvigu ja vigu. Antud isend meie ettevõttes on töötanud laitmatult, läbisõit läheneb 350tkm ja liigub veel väga hästi. Isegi õhkvedru peab vastu ja on mugav. Kõiki autosid tuleb hooldada, remontida, kütust ja muid vedelikke valada. Seega, kui meeldib ja pole raipeks aetud, osta ära. Kütusekulu (quattro, automaat) ca 11-12 linn, ca 6,5/7 manatee. Tõsi, quattro mõned sillatükid pn päris kallid.
15:16 28.06.2020
x (registreerimata)
Re: A6
Kuna siin mõni kirjutab 2016a auto kohta juba tüüpvigadest, siis soovitaks Mercedesele mõelda. On kogemus 2014a MB'ga, uuena Eestist ja tänaseks ca 200k sõitnud. ca 6.5a jooksul vahetatud ainult õli ja filtreid, piduriklotsid ja kettad ja korra turbo vaakumklapp ka, mis umbes 150-170k pealt ei toiminud nii nagu peaks. Ühtegi muud probleemi pole tänaseni olnud. Isegi sildades ei ole midagi vahetamist vajanud.
15:21 28.06.2020
Kuidas nii (registreerimata)
Re: A6
Teil seal töö juures masin katki. Siin foorumis kogu aeg räägitud, et 3ne audi diisel võtab keskmiselt 4 liitrit sajale. Vahet pole, mis kiirusega sõita.


ps. tegelikult usun, et teil ok numbrid.
16:17 28.06.2020
kukeants (registreerimata)
Re: A6
Tuligi tõde ära! "Kõiki autosid tuleb hooldada, remontida, kütust ja muid vedelikke valada."
Aga vaata, kõiki autosid ei pea niisama remontima ja vedelikke lisama...
Peale Audi ja Seati müüki ei peagi enam iga nädalalõpp garaažis passima. Praegused prantslased juba üle 5 aasta vanad ja mitte muffigi pole pidand remontima või valama. Igav nagu Toyota pidamine ;-)
18:20 28.06.2020
A66 (registreerimata)
Re: A6
Tsiteeriks kuke antsule (no nimest näha, et tunneb asja) siit foorumi kõrvalteemast ühe prantslase omaniku jutukese:

"Halb on uus Renault, mis on elektroonikat täis. Garantii ajal peale 20 000 läbimist annab veateateid: "check pollution system, Start-Stop system error, ignition error, injektor error". Mootori hoiatustuli põleb, kollane mutrivõtmega tuli põleb. Esinduses remonditakse ja remonditakse, aga korda ei saada, õnneks ei ole tegemist isikliku autoga vaid tööandja masinaga. Liiga palju elektroonikat on autosse sisse topitud! Isegi kui esinduses remondist tulles on veateated kadunud, siis paari päeva pärast on nad uuesti tagasi. Ja see on garantii ajal!
Peale garantiiaega hakkaks sellise masinaga peavalu pihta kui peaks oma raha eest neid veateateid likvideerimas käima."

Inimene peab saama vastavalt võimalusele, mõni elab küproki kuudis, sõidab liisitud prantslasega ja omab kulude tulude raamatut, et kõik liisingud ikka välja tuleks. Tunnen kaasa, elu seegi..
18:34 28.06.2020
. (registreerimata)
Re: A6
2011a a6 ls 230 t pole samuti pidanud midagi remontima. Veermik originaal jne, kestab hästi kui õige ls leiad.

Üldiselt sõitku igaüks millega soovib,kellele see peaks korda minema.
18:36 28.06.2020
........ (registreerimata)
Re: A6
Tisteerime tsiteerime... leidub kuskil intenetis üks inimene, kellele s.tt auto sattunud või lihtsalt karma keerab käru ja toome seda nüüd kõigile hirmutavaks eeskujuks, et ärge jummala eest seda autot ostke.
Asjal oleks ehk jumet siis, kui leiduks mõnikümmend sarnast kommentaari, kus üks kindel mark ja mudel pidevate hädade käes vaevleb, aga ühe hädalise kurtmised nüüd küll laineid ei löö.
21:46 28.06.2020
looder23
Re: A6
Rohkem ei saagi kirjutada, sest rohkem uusi renoosid ostetud pole. See ainuke servises käibki. Garantii korras.
22:40 28.06.2020
maria679
Re: A6
Auto on Saksast küll toodud, kaasas ka hooldusraamat, Eestis on km sõidetud 159 000ni, ilmselt Saksast toodi väiksema kilometraaziga. Olen kuulnud, et keti pingutus/vahetus ja rullikute vahetus on ülikallis, kuidas seda teada, millal seda tegema peaks?
23:23 28.06.2020
kukeants (registreerimata)
Re: A6
Nii, jõuame järgmise tõeni- tahaks luksusautot, odavalt ja soovitavalt remonti mittevajavat sest raha pole. Tahaks parem välja paista kui teised.
Ei, renaulti pole mul olnud, pole julgend osta.
12:21 29.06.2020
.................... (registreerimata)
Re: A6
Pratslased, jaapanlased on täna endiselt veel tehniliselt 80ndates. Jah peavad vastu, kuna tehnika areng on olematu. Mugavust ei ole, ei taha sõita ja vihastada. Pigem teed MB juures aegajalt midagi ja naudid sõitu.
13:04 29.06.2020
Lumehelbeke tasa - tasa ! (registreerimata)
Re: A6
Eks mugavus on tõesti oluline asi meite riigi lõputult pikkadel trassidel .
14:43 29.06.2020
to .... (registreerimata)
Re: A6
Keda kotib eriline sõidumugavus maksimaalselt 100-150 km-stel otstel?
Jaapani ja prantsuse autod ei ole tänapäeval mingid suvalised kõvad ja ebastabiilsed plastkastid, et nad nii ebamugavad oleksid.
Kui Eestis oleksid kiirteed suurlinnade vahel ja vahemaad kordi pikemad (500-600km), siis jah, saksa luksusauto oleks mõistlik, aga osta Eesti kliimas ja teid arvestades endale sõitmiseks kasutut ja tihtilugu mittetöötavat elektroonikat täis Audi A6-e või C-klassi Mercedes-Benzi on lihtsalt mõttetu eputamine. Viitab sellele, et inimesel pole rahaga mitte midagi targemat teha või on see auto tema jaoks elu ja armastus.
16:27 29.06.2020
63amg (registreerimata)
Re: A6
jälle hakkab pihta teiste inimeste rahakotis sobramine! inimene ostab seda mida ta tahab! katsuge ükskord aru saada,et korraliku autoga liiklemine pole eputamine!
16:34 29.06.2020
maria679
Re: A6
Jep, seda minagi. Palusin konkreetse auto kohta infot, nyyd tuleb välja et hakati muid asju arutama. Veelkord,kellel on olnud selline auto või omab hetkel sellist audit, siis palun kommentaare selle konkreetse margi kohta.

Muudetud 29.6.20 16:34

16:39 29.06.2020
A66 (registreerimata)
Re: A6
Mõni ei saagi kunagi aru, et hea autoga võib ka ainult pühapäeviti mugavalt poes käia. Kelle asi see on kui saad omale seda lubada? Kiibitsevad need palgapäevast palgapäevani tegelased, kellele see ei mahu lihtsalt hinge. Mul ka suur kaater seisab suurema osa ajast niisama, täitsa mõttetu asi, on ju? Ja kujuta ette, hooldama peab ka veel :). 63amg saab kindlasti aru, millest räägin.
16:42 29.06.2020
........ (registreerimata)
Re: A6
Hakkab pihta jah. Mine tee konkreetse autoga proovisõit ja kui meeldib, osta ära. Fakt on see, et audi ülalpidamine ei ole sama odav kui paljudel hallmetallikutel, aga samuti ei ole kuidagi võimalik prognoosida, mis konkreetsel autol kunagi remonti peaks vajama. Kui ikka rahakotis pole valmidust näiteks tonn lõdvalt välja tõmmata, siis tasub tõesti pigem hallimassimetallikute poole vaadata. Ja ma ei pea silmas mingeid piduriklotside või rooliotste vahetust- neid saab üldjuhul taara eest saadud rahaga teha.
17:07 29.06.2020
A66 (registreerimata)
Re: A6
Nagu algul sai öeldud, tuleb kontrollida teatud kindlaid asju. Neid on sellel mudelil umbes kümmekond, mis igaüks eraldi võetuna on 1000+ eur arve väärilised. Kui satud rondi otsa, saad 10K kohe sisse taguda. Sellise puhul, kui garantiid ei anta ega pole enam tehase poolt, ei saa minna ja lihtsalt osta. Kahjuks näen neid hapusid nägusid liigagi tihti, kes arvasid, et ostsid ju suht uue ja hea auto. Kuidas nüüd nii saab olla. Kes neid autosid tunnevad, teavad millest räägin.
17:46 29.06.2020
äkki oleks A66 (registreerimata)
Re: A6
nii lahke ja kribaks ka need 10 asja siia, ei tohi kade olla
18:41 29.06.2020
A66 (registreerimata)
Re: A6
Aga milleks? Kui paljudele ütleb midagi näit. DL501 ja DL382? Keskmine kasutaja ei oska neid asju, heal juhul osatakse kuulata hooratta kolinat.
18:46 29.06.2020
stammer (registreerimata)
Re: A6
mis erilisi vigu võib oodata 5 aasta vanuselt autolt? Kui on tõsine soov, siis tee esinduses põhjalik kontroll ja saadki enam-vähem seisukorra teada.
Lisaks võiks uurida margiklubist omanike kogemusi.
19:25 29.06.2020
kasutajac7 (registreerimata)
Re: A6
Nukad ja kett tahavad mingil hetkel vahetust, 2 asja korraga umbes 4500€. Kast kestab ilusti, aga õli peab (ja peab olema ka varasemalt) vahetama 60tkm tagant. Jahutusvedeliku leke on ka tüüpviga, aga selle remont pole kallis. Hetkel ls 185tkm ja ainuke hooldustele lisaks tehtud asi oli jahutusvedeliku lekke remont, mis läks garantii alla, ls oli siis 180tkm.
19:28 29.06.2020
kasutajac7 (registreerimata)
Re: A6
Lisan veel juurde, et kütusekulu on linnas 9-10, maanteel 6 kanti. Elektroonikaga probleeme pole olnud ei sellel, ega ka eelmistel.
19:40 29.06.2020
qp (registreerimata)
Re: A6
Lugedes Autolehe artikleid, siis kõikidel saksa diislitel mingid kindlad vead. Küll aga on tühi koht internetis PSA 2,o HDI 1997ccm mootori vigade kohta.
19:52 29.06.2020
........ (registreerimata)
Re: A6
Kettide vahetus võib tulla ca 200-250 000 juures. Kui tegu selle autoga, siis aega veel ehk on
https://www.auto24.ee/used/3329081
22:46 29.06.2020
to qp (registreerimata)
Re: A6
Aga sa sõida siis PSA toodanguga ja naudi. Teistel on oma elu, soovid ja arusaamad. Hetkel tahab inimene Audit osta ja kui see mõte sulle jõukohaseks saab, siis püsid ehk teemas.
07:00 30.06.2020
A! (registreerimata)
Re: A6
Selle viimase reklaami juures on kirjutatud - kütusekulu linnas 5,5 sajale. See ütleb kõik ära, rohkemat juttu pole mõtet lugedagi.
ise vaatan tavaliselt kuulutusest pealkirja, kütusekulu numbreid ja kui on veel sarnane tekst, et "lisainvesteeringuid ei vaja", siis võib kohe teise kinni panna ja edasi kerida.
07:50 30.06.2020
........ (registreerimata)
Re: A6
Ega autoärikad eriti ei mõista, mida tähendab sõna investeering, investeerimine. Aga las nad olla ja teenivad oma igapäevast leiba investeerimishuviliste arvelt.
08:26 30.06.2020
Hmm.... (registreerimata)
Re: A6
Selle kuulutuse kohta.
Miks on vaja numbrit varjata?
Kui kuulutuses number kirjas.
Või on kuulutuses mõne teise auto number???
11:07 30.06.2020
Grandmaster B (registreerimata)
Re: A6
Keti ja nukkade vahetus 4500 euri!! Kohe tekib küsimus - millest nad tehtud on, et selline hind? Ma saan aru kui kokku kaks tonni... Ja ma ei mäleta, et "back in the day" autodel pidi standardis nukkasid vahetama. Nukraks teeb, et reverse engineeringuga on autodele vigasid kunstlikult juurde loodud, et auto omanikud jaburalt maksma peaksid. Aga noh, sõidumõnu maksab ka midagi ja selle eest makstakse heldelt. Kõnealune auto vaestele mõeldud ei ole... Varsti aga maksab kõnealune auto viis tonni ja see 4500 euri paistab selle taustal eriti närune hind.
11:43 30.06.2020
0927459 (registreerimata)
Re: A6
Pole mõtet võrrelda Peugeotti/Nissanit Audi/BMW/MB-ga. Ega need autod normaalsete lisadega uuest peast ilma asjata absoluutselt erinevas hinnas pole. Alla 40 tuh saab täislisadega "suurmaasturi" nissan x-trail, aga selle eest ei saa isegi rohkema kui vändaakendega c-klass mersut põhimõtteliselt.

Teemaalgatajale. Ära osta. Olin eelmisel aastal sama valiku ees, aga kui lugesin üle aastate Audide kohta samuti A6 huviga, olles kunagi omanud, siis jätsin kohe katki. Sellel autol pole enam garantiid ja ls läheneb 200 tuh juurde (kui see üldse õige on). Jõuab kätte see aeg, kus hakkavad kulukamad asjad purunema ja vahetust tahtma. Mina ei tahaks see inimene olla, kes 200 tuh kandis neid paarituhande euroseid remonte teeb. Siiamaani ei suuda Audi teha normaalset õlitust, nukkvõlle jne. Kolleegi omal vahetati garantii ajal 2 ringi neid jne.

Kui on võimalik esinduse ajaloost küsida, siis äkki on mõned olulisemad asjad garantiikorras juba tehtud. Küsi!

Siiski, kui tahad niiöelda uhkemat autot ja just sakslast, vaata Audi asemel MB/BMW. Need on suutnud väheke vastupidavamad sõidukid teha. Kui kõlbab Toyota ka, siis Lexus on muretu. Ise otsustasin MB kasuks.
17:03 30.06.2020
to A! (registreerimata)
Re: A6
Hallo, milleks oma rumalust demonstreerida - need on tehase kütusekuluandmed!
Ja kas auto vajab või ei vaja lisainvesteeringuid, saab huviline kontrollida kasvõi Audi esinduses. Igasuguseid tühikargajaid on ikka olemas :DDD
17:15 30.06.2020
ohohohoh (registreerimata)
Re: A6
Ühendkuningriigis uuringufirma J.D. Power läbi viidud uuringu kohaselt on 10 kõige probleemivabama autotootja seas vaid üks tippmark Volvo.

Audi on 22 kohal ja BMW 24 kohal. Kuna ise olen aastaid omanud nii Audi A6 -t kui 5 seeria BMW-sid, siis julgen enda kui tuttavate info põhjal väita, et BMW-ga on oluliselt rohkem probleeme kui Audiga. Lisaks on BMW varuosad ka pisut kallimad ku Audil,aga see selleks.

Mina julgen küll Audit soovitada, hea auto. Sõida ja naudi .


17:47 30.06.2020
kasutajac7 (registreerimata)
Re: A6
Suures osas tööraha. Selle töö kohta youtubes ka eestikeelseid videoid.
18:34 30.06.2020
maria679
Re: A6
Millise kilometraazi pealt vajavad nukad vahetamist ?

Muudetud 30.6.20 18:36

19:11 30.06.2020
. (registreerimata)
Re: A6
Püüa aru saada, et ei ole sellist kindlat kilometraaži- kõik sõltub eelmistest omanikest ja hooldustest ja ka mingist x faktorist.
23:09 30.06.2020
Alma piim (registreerimata)
Re: A6
Tõesti on ka nii või? Kellelegi meeldib Audi probleemsed mootorid. Las ta ostab siis oma kasutatud Audi! Mis meil sellest, tema raha ju. Eelnevazlt PSA 2,0 diisel, mis üsnagi töökindel, mille kohta ei pea aru pärima, millal mingi jupp lendama hakkab. Seda pandi päris mitmele autole peale.
00:23 01.07.2020
to maria679 (registreerimata)
Re: A6
Kõike saab enne ostu kontrollida. Esindus pole see koht. Leia keegi pädevam inimene (näit.A66) kes sellega hakkama saab. Ei lagune Audi ja niisama pole vaja juppe vahetada. Peale 2015 a. on sellel mudelil ka palju nn. lapsehaiguseid kõrvaldatud.
00:32 01.07.2020
seal aias (registreerimata)
Re: A6
11:06 01.07.2020
Teadja mees (registreerimata)
Re: A6
Alma piimale. Mis see psa siia puutub ei jaga lahti? Siin on teemaks Audi A6 3.0 kui lugeda ikka mõistad. vb sul ongi hea mootor aga ühelegi normaalsele kerele teda paigaldatud ei ole.
23:38 01.07.2020
0927459 (registreerimata)
Re: A6
Ei ole kindlat kilometraazi millal nukkasid vahetatakse. On vahetatud ka 70 tuh juures. Seepärast maksabki uurida vin järgi, et äkki on suured jamad tehtud juba garantiiajal.

Fakt on see, et 200 juures hakkavad igasugused asjad juhtuma. Bemmil ka ketid purunevad 3.0 ja 2.0 diisel kuni 2016. Mina lasin 250 kellale ja polnud midagi, ennetavalt ei vahetanud aga arvestasin, et võib lennata.

Kui sa aga küsid, kas on mõtet seda audit osta siis loe audi foorumit ja näed, palju sinna raha sisse laotakse. Mõned on väga rahul, et 150 tuh sõitnud ja polegi suuri jamasid olnud. See räägib enda eest. Kui aga min 2 tuh eur riiulis valmis, siis muidugi on mõtet. Mugav auto. Kui palgapäevast palgapäevani elad, siis unusta ära.

Tihti käib nii, et esimene omanik sõidab garantii, teine kuni 150, kolmas on see loll kes 200 juures remondib ja kirub, 250-300 ja edasi on jamad likvideeritud ja jälle hea. Sinu valik langeb just remondirõõmu läbisõidu auku.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.