Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: TÖÖLKÄIMISEKS MIDAGI HINNAGA KUNI 3000 EUROT

22:55 22.02.2021
Tauno_Tooming
Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Tere

Minul on olukord siis nii, et Opel Astra G 2,0 Di teist korda kolme aasta jooksul lagunes kõrvsurvepump ja kuna auto ise ka juba 22 aastat vana ja väsinud, olen uue auto otsingul. Midagi, millega kannataks ilme suuremate kuludeta paar aastat iga päev umbes 50 km tööle ja tagasi sõita ja vahest ka natuke pikemaid otsi teha.

Hind võiks olla kuni 3000 eurot, pole vahet kas bensiini või diiselmootor, eelistaks universaalkerega masinat. Pigem lihtsa ehitusega ja töökindel, kui mugav. Seni olengi sõitnud ainult Opel Astra G-ga, seega ootused ei ole väga kõrged.

Võibolla keegi oskab midagi soovitada?
23:51 22.02.2021
Connor Flint (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
23:59 22.02.2021
Tauno_Tooming
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
oskan otsingut kasutada küll. Pidasin silmas mõnda teadaolevalt töökindlamat mudeli ja mootori kombinatsiooni.
01:47 23.02.2021
... (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Mul oli aastaid tagasi täpselt sama teema. Ainult summa oli veits suurem. Otsisin töölkäimise pilli, universaali ja võimalikult töökindlat ja vähenõudvat tehnikat! Lappasin erinevaid marke siitsamast saidist..tunde, päevi. Lõpuks leidsin ühe bensuka Honda accordi (114kw) küllalt suure läbisõiduga, tol korral 9 aasta vanusena. Mõtlesin samuti, et paariks aastaks küll ja vahetan välja. Tänaseks jookseb juba viies aasta, kellal on ca 150k läbisõitu juurde kerinud ja peab tõdema, et ei kahetse...täitis igati mu ootused ja nõuded autole. Väljaminekud on minimaalsed olnud, midagi suurt lagunenud pole...rohkem kalla talla pill! Erilist sõidunaudingut ei otsinud, peaasi, et sõita saaks muretult. Peamine probleem japsidel ongi rooste, nii põhja all, kui tagatiivad, karbid, ukseääred. Ülevaatused kõik selle autoga korralikult läbitud.
Paariks aastaks on antud isend üsna kindel valik, isegi oluliselt kauemakski. Selle raha eest liigub neid piisavalt, lihtsalt võimalikult korras kerega vaadata.
04:38 23.02.2021
Teadjameees (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
1.9tdi on ainuke masin mida osta tasub, kere valid maitse järgi kas vw või Audi.
05:09 23.02.2021
x (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Osta W211 mercedes, diisel kas E270 või E320. Kui ostes enam vähem heas seisus on, siis suuremaid kulusi nendega vaevalt tekkida saab. Mootorid suht pommikindlad. Lisaks varuosi igal pool saada ja odavad. Ja neid ju saab küll umbes 2000-3000 eest.
08:50 23.02.2021
stammer (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
sellise raha eest Eesti ajalooga Mazda6 (alates 2008).
09:57 23.02.2021
. (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Kui soovid muretut ja mugavat,soodsat,ökonoomset siis passat 1998-2005 1,9 diisel või bensiin. 2000 euro eest peaksid saama korraliku auto,isegi saksast tuuakse veel.
Rooste ja kere mured unusta ära selle auto puhul kui korraliku ostad,kõik need eelnevad autod mis pakuti on juba roostes ammu.
Korralik veermik kestab 150-200 tuhat. Pealegi tagasild äärmiselt lihtne ja tugev. Mahukas auto,salong avar ja vaikne,korralikud materjalid. Diisliga väga ökonoomne,käru vedamis võimekus hea jne. Remontida oskavad kõik ja juppe on liikvel soodsalt.

Ega neid muid nii massiliselt liikvel veel pole,ühegi teise margi mudeleid küll ei tea mis sama hästi kestavad sellises vanuses.
10:35 23.02.2021
v6sa
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Kinnitan Passati/Audi soovitust. Kahe tonni eest ostad roosteta isendi, tonni jätad remondifondi kodustatud remondikoha jaoks. "Kolmetonnise auto" puhul pole küsimus, kas midagi laguneb. Laguneb kindlasti. Küsimus on selles, mis laguneb ja kus seda saab remontida.

Passat või A6 on muidugi suured autod. G Astrast tulijale oleks Golf või A4 muidugi tuttavamad. Škoda Octavia on kah alati valik, aga isegi uuemad on madalavõitu meie "teedel" liikumiseks. Tarbimiskõlbulikke Rapideid veel ei saa selle raha eest.

Mis on ka peamine mersu probleem: seda ei oska enamus töökodasid isegi arvutiga lugeda, rääkimata mõistlikust parandamisest. Tüüpvigadest osatakse rääkida küll:( Tallinnas/Tartus/Märjamaal elajal on muidugi võimalus saada endale paaritonnisest 124/202 kerega mersust hea kaaslane pikaks ajaks, aga see eeldab vanatehnika kasutamise soovi. Uuemad asjad ei ole enam murevabad. Sealhulgas 211:(

Üsna muretud on lisaks eelmainitud Hondale ka teised japsid. Eeldusel, et need pole mädad. G Astrast tulijale oleks ilmselt Mazda 3 tuttavam (ja linna ka sobilikum) valik. Mazda 6 on ikka suur auto, kuigi mugav selline.

Ei tasu suhtuda eelarvamustega ka Korea toodetesse. Kia ja Hyundai kasutajad üldiselt (on erandeid!) ei tea, mis on hooldustevahelised remondid.

Kia Ceed on üsna G Astra mõõtu asi. Küll askeetlikum.
Hyundai Getz on hea, aga väike. Kui ego sisse mahub, on hea asi linnas. Maanteel on väike ja kipakas.
Hetkel on üks korralikult varustatud Hyundai Sonata pakkumises, mis näib paljulubav, aga see on jälle suur auto ja linnas kallivõitu pidada. Lisaks tundmatu ajalooga platsiauto.

Uuemaid i20 ja i30 mudeleid väga ei saa veel alla 3 k€. Aga kui saab, siis i20 on umbes G Astra vurfi asi, i30 juba suurem.

Prantslastega on alati võimalus, et mingi jabur elektriviga tekib ja kaob ja seda leida ei suuda keegi. Muidu Renault Laguna või Megane pole paha auto selle raha eest. Aga jälle - vähesed kohad oskavad neid tegelikult remontida. Aga on esinenud (peamiselt maanteed sõitvaid) isendeid, millega ei ole hädasid.

Muudetud 23.2.21 11:47

20:43 23.02.2021
Kärss
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Ma ei julgeks soovitada ühtegi VAGi toodangut sellepärast, et tegemist on VAGiga, kui inimene küsib lihtsat ja töökindlat autot. Võib tekitada sellise karmavõla, mille pärast kannatad kogu järgneva elu. See ei tähenda, et VAGi puhul ei võiks sattuda mõne hea mudeli/eksemplari otsa, aga hea VAG on pigem väga teadliku inimese valik ja sel puhul võibki olla tõesti hea valik.

Nii vana ja odava auto puhul tasuks läheneda välistamise kaudu, et otsid margi/mudeli asemel lihtsalt hästi säilinud masinat, aga välistad insenertehnilise praagi, mis võib küll olla hetkel 100% korras, kuna on just müügi hetkeks korda tehtud, aga mida ilma eriteadmisteta ja -oskusteta muretult pidada ei õnnestuks. Need jaarisversod ja accordionid on hea soovitus tööl käimiseks - et elu huvitavam oleks, võib alati omale hobiautoks mingi fritsude üllitise sellele kõrvale osta.
21:12 23.02.2021
Alma piim (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Kummaline, elektrijamad on just VAG toodanguga. Pole veel kuulnud prantslaste toodangu kohta midagi sellist. Tahtsin ka miskit tagavara autot osta ja silma jäi Accord 2,2 diisel. Sealt põgenesin nagu vang kanalisatsiooni tunnelites. Nii vibreerivat ja mürisevat diislit pole mu kõrvad peale Wv 1,9 kuulnud. Jäin siis bensiini peale. Vaatasin Mazda cx5 ja 6. Mõlemad 2,0 bens ja mõlematel kellapaneel hoiatustulesid täis! Viimane Volksvagen Touran lagunes juba enne ära kui ma juhiistmele istusin. Mis siis jäi? Citroen C5, ometi üks auto, mis kohe sõiduvalmis oli, ilma vigadeta. Kuna BMW Coupe hoovi peal talvel ümber pöörama polnud võimeline, läks auto müüki.
21:29 23.02.2021
Olemas see mida otsid (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Kui tahad ainult “tangi ja sõida” ning remontida ei soovi siis on ainult 1 auto mis suudab sõita 300 000 km ilma et peaks remontima. See on Mazda 6 1,8 bens 88kw aasta 2004 alates. Ainus häda rooste. Kui saad rooste vaba eksemplari, siis asi korras ja liikled ilma probleemideta aastaid. Omal kahe isendiga kogemus 7 aastat sõitnud nendega (nii pre face kui hiljem facelift)
22:08 23.02.2021
Üks valik (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
On renault clio. Bensiin. Universaale palju ei liigu ja enamus luukpärad. Selle eelarvega on kuigi palju ka valikut ja ei pea kõige odavamat ostama.
Ford fiesta ka ok. Bensiin. Universaali pole.
Bensiini Mazdad samuti sobivad, aga enne 2010 aasta omadel tuleb põhjaalune väga hoolikalt ülevaadata.

Muudetud 24.2.21 09:38

09:13 eile
Per-Astra (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Miks mitte uuesti Astra, annab otsida autot, millel nii palju auhindu ja kõrgeid testi tulemusi. 300 000 sõitnult näeb veel värske välja ja nõua suuri kulusid.
09:46 eile
... (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Mazda 1,8 88kw on õnnetum mootor, mis nad tootnud on
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic20325.html

Üle 10 aasta vanad Mazdad peaks olema juba taaskasutuse teisel ringil.
10:30 eile
V (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Osta mõni "rahvaauto" ,Skoda,Vw,Toyota vms.Selle raha eest saad ikka mõne kätte mis on levinud ja lihtsakoeline.
11:32 eile
v6sa
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Fordi eestlane millegipärast kardab. Põhjust tegelikult ei ole, oma hinna kohta on head autod. Osatakse remontida, varuosade hinnad ei tapa. Astra pealt tulijale siis Focus.

Värskem Astra oleks ilmselt variant, aga kolme eest on valikut vähe. Üks kupeldaja müüdav 1,4 Ecotec on linnakasutuseks paljulubav, aga reklaami paikapidavuses peab koha peal siis veenduma. Tõsi, see on luukpärakas, mitte kaubalift. 16 aastat iga kah - äkki on liiga vana küsijale.

Kui küsija tõesti sõidab need 50 km ühe sõiduna maanteel, siis diisel võiks ka selle üle elada. Linnas lühikeste sutsude kaupa loksutamist nüüdisaegne diisel kuigi kaua ei talu.

Selles mõttes on eelkirjutajal õigus, et valikut on.Kui püsida mõistlikus valmistusaja/läbisõidu suhtes ja olla kriitiline kasutusjälgede loogilisuse osas, võiks täitsa häid variante leida. Eriti pealinnas/Tartus elajal, kel võimalik ka margile spetsialiseerunud töökodasid kasutada, mitte ei pea arvestama naaberküla-Volli spetsialiteediga.

VAG-i peamiseks tugevuseks on laialdane remondiinfo saadavus. Miinuseks laialdase leviku ja eestlasliku hooldamatuse tõttu utiilsete suur osakaal turul.

Millest ka minu soovitus, et kui võtta kolmetuhaandese eelarve juures kahetuhandese hinnaga sõiduvalmis, usaldusväärse ajalooga ja nähtavate vigadeta auto, siis tuhandega teeb päris ulatusliku remondi. Kui just midagi eriti hinnalist ei ikaldu, aga sääraseid asju leidub igast selle sajandi autost.
11:33 eile
Mahno3 (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Me räägime siis aastasest läbisõidust 25000 ainult tööle ja tagasi pluss nädalavahetused ja muud erasõidud.

Kui võimalik, siis tasub selle läbisõidu juures vaadata gaasi või diisli poole. Gaas on mõtekas siis, kui marsruudile jääb tankla. Kas lpg või cng vastavalt võimalusele, aga mõlemad jätavad raha rahakotti võrreldes bensukaga.

Kuna inimestel on prantslastega mingi kiiks, siis odavliikumiseks võib vabalt saada üpris väikese läbisõiduga diisel-logani näiteks. Minu peetud 1,5Dci + peres veel kaks selle mootoriga masinat kinnitavad, et see mootor on töökindel.

Võrreldes VAG-iga oskavad prantslased diisleid teha. Paljukiidetud 1,9 diisel on võrreldes prantsuse omadega võdisev-lörisev traktorimootor. Vastupidavusega neil probleemi ei ole, aga loomulik on see, et hooldama peab. Õigel ajal värsked vedelikud (õlid, jahutusvedelik, pidurivedelik) aitavad üllatustevabale liiklemisele kaasa.
14:52 eile
to ... (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
"Mazda 1,8 88kw on õnnetum mootor, mis nad tootnud on" - pole midagi. Kui teema läbi loed siis põhjus ju selles, et omanik lasi hoolduse välba liiga pikaks. Ja mainiti ära, et 2.3 mootor on õnnetum kuna võtab juba uuest peast õli. Ja probleemi lahendus ka ju lihtne: 1000 euriga asi korras:

"mootorivahetusele on ka alternatiive ja see kõik ei pea nii kallis olema.
Vahetage õigeaegselt õli ja ärge visake 150000km sõitnud mootorit ära sellepärast ,et ta õli võtab"

"Kõik materjal ja tööraha kokku 1000eur ringis,"

Ehk siis ostad 2000 €-ga mazda 6, 1000 paned mootori remondi peale ja saadki 3000-ga korraliku masina mis kestab kaua
19:01 eile
KindelTöö (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Sai 3 aastat tagasi ostetud turu odavaim(v.a autojäremaks, nüüd vist carbaltic-need ei ole autod seal) Ford Mondeo, 2008, 103kw, diisel tööautoks. Ainult kuluosad. See ütlus, et odav auto tahab kohe suuri kulutusi, ei vasta alat tõele. Ei ostnud autot eraisikult, vaid kadakalt autoärikalt. Kontrolliks oli sinult proovisõit. Ei ole maha müünud, sõidab hästi ja kõik Ok. Hooldan korralikult
19:08 eile
mordor6 (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Loodetavasti ei ole tegu järjekordse juhtumiga, kus loodetakse saada 3-ga 30-ne auto ja kui nii ei lähe, siis tarbijakaitsesse avaldus.
19:37 eile
. (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Kui inimene soovib selle autoga pikemalt sõita kui aasta paar siis ei tasu mazdat ja muud mudru vaadata,vähe kasu kui mootor hea aga muud enam autost pole.

Töökaaslane selle 10 aasta jooksul juba kaks masdat ja ühe toyota pidanud(lihtsalt kere remont pole mõtet teha)mina sõidan ikka passatiga 81kw. Saigi ainult töölkäimiseks ostetud 10a tagasi. Roostet pole ja mootor õli ei võta.


Tüütab ära muidugi juba aga mingi 1000 -1500 pole ka raha,et korralik ,ökonoomne auto ära anda.

Jah vagidel on probleeme aga need on juba uuemad mudelid.

Muidu see astra alates 1998 oli hea auto,kere tsingitud ja väga ok.korraliku taolist raske enam leida.
Selle summa eest vaata kindlasti et auto korralik, mitte aastaarv et võimalikult uus.

Rooste kindluse poolest ongi vaid passat või a6 a4 .golfid ,octaviat jne roostetavad selles vanuses korralikult. Audi,passat on ka seetõttu väga hea kerega et neil aastakäikudel on karbid ja ukse ääred korralikult plastiga kaetud.Hiljem veel passat jätkas seda mõnda aega. See ongi passati audi vanemaid mudeleid kere poolest säästnud kõvasti.

Tegelikult eks igaüks valib oma teadmiste kogemuste põhjal,kellel need juba olemas see siin enam nõu ei küsi.


19:56 eile
jee.kim (registreerimata)
Re: Töölkäimiseks midagi hinnaga kuni 3000 eurot
Sellise summa eest tuleb vaadata KORRAS AUTO!
Viimane sõltub 99,99% viimastest omanikest, "preemium" rändkarikat pole mõtet osta ka 500€ eest.
IMHO soovitaks samuti 2000+1000€ varianti aga vaataks uuemaid korealasi, prantslasi ja italianot- ei ole nii ülehinnatud.
2000€ eest saab 2010+ masina(muidugi mitte auto24 keskskonnas), vo. vajab lihtsamat hooldust paarisaja € eest...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.