Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: KVALITEETSED AMORDID

12:38 12.09.2004
kuno (registreerimata)
kvaliteetsed amordid
Kas keegi soovitaks,arvestades meie teede-tänavate seisukorda,head amordi firmat?Autoks vectra b,kurvad kogemused eelmise autoga,kui all olid kybid.Ja kas eelistada gaasi või õli amorte?
13:12 12.09.2004
GTI (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Sachs või Bilstein
13:34 12.09.2004
AADY
Re: kvaliteetsed amordid
KUI õigesti mäletan olid ESCORT CROSWORTHil all BOGEd(kollased) ja oli neil alles varrel mõõtu - käsivars pane julgelt kõrvale!
13:44 12.09.2004
turvas (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
sachs on normaalne ja ei ole kõige kallim
13:56 12.09.2004
jehhovist (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
14:06 12.09.2004
erms (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
KONI-See on tegija või BOGE
14:12 12.09.2004
veix (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
BOGE-on päris korralikud.Soovitan ikka gaasi,peavad kauem vastu. Balti Laagrist sain endale norm.hinnaga.
17:11 01.10.2004
ss (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
17:11 01.10.2004
ss (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
17:18 01.10.2004
JAAN (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
OÜ FORSS MOONI30 JA BOGE
19:09 01.10.2004
Matti1
Re: kvaliteetsed amordid
Audi 100 Quattrol all Boged-senini valiku üle ei kurda.
18:09 02.10.2004
xxl (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
mis te siin vaidlete, kas Boge või Sachs, sama firma ju

http://www.sachs-boge.de/
18:19 02.10.2004
tyyne (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Koni-kõige kvaliteetsem ja kõige kallim
22:18 02.10.2004
dubalazov (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
22:35 02.10.2004
kuno (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Otsustan siis konid võtta,aga kas soovitav on ka kohe vedrud ara vahetada?Kas uute am.ja vedrudega auto kõrgus ka tõuseb?
21:30 03.10.2004
jack (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Lugesite üles palju häid firmasid, väga oluline on - kus tehtud.
Auklikele teedele õli, kiirematele gaas. Veel parem reguleeritavad.
18:05 04.10.2004
kuno (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Meie tänavad-teed on ju teadagi...Kas siis peaks õlid alla kruvima,ma küll kahtlen kas uuemad autod õliamortidega ringi vuravad?
22:57 04.10.2004
jack (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Gaasamordis on gaas, mis vähendab õli vahutamist-ei pääse ka tema õlita. Maateedel on küll õigem kasutada õliamorte. Amorditootjatel on igale automargile soovituslik nimekiri, arvestab eri mootoreid, auto raskust jne., ja mis sisaldab tavaliselt mõlemat tüüpi amorte.
Eks uued lääne autod ole arvestatud ka paremate teeoludega-seepärast rohkem gaasiamordid. Oluline on ka kokkusurumise/tagasituleku suhe.
Gaasikatel tavaliselt 1/1-le, õli omadel 1/2..1/4, vahel kuni 1/8.
(Tuleb raskemalt tagasi). Olen proovinud mõlemaid.
10:20 05.10.2004
Hm (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Ehk pisut teemast mööda, aga...

Vahetasin hiljuti ära ise oma masinal tagumised amordid. Sai pandud Sacksid (enne olid Boged aga need teoreetiliselt samad.) Nii eelmised kui praegused on õliamordid. Vahetama hakkasin kuna ühes teeninudses remondimehed nii hindasid (astusid konksu peale taga). Nüüd kui vana ja uus amort olid kõrvõti, siis käega amorti välja tõmmates ja sisse lükates käisid nad suht sama raskusega. Kas amordi puhul on võimalik selliselt midagi järeldada või on see normaalne, et amort, mis teoreetiliselt peaks olema õhtul käib umbes sama raskelt kui uus? (Ehk väike vahe siiski oli:))
16:41 06.10.2004
ERMS (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
...Käega ja silmaga saab mõõta vaid m**** pikkust.Amortide jaoks on ikka vastavad testseadmed!!!Eks need käega katsujad on ka ****st(ja rahakotist) tõmbajad.
16:58 06.10.2004
hot dog (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
to Hm
käega ja jalaga katsudes ei saa mitte kuidagi hinnata amordi korrasolekut,
inimene oma käe või jalaga ei suuda nii kiiresti amorti liigutada kui kiiresti see amort tegelikus elus teedel aukudes liigub
ja lihtsalt autot loksutades, vaadata kui palju auto õõtsub, see ei anna mingit tulemust.

üks asi veel, mida väiksemad töökojad kipuvad unustama, riiulist võetud amordid tuleks enne allapanekut käe vahel kolm-neli korda nö. läbi pumbata, see on selle pärast, et keegi ei tea kui kaua need amordid on kusagil riiulis seisnud, kohe alla pannes võib jääda amort kolksuma (õhuaugud sees) ja auto all olles ei tee amort täistsüklit (kokku ja lahku läbi) vaid liigub kusagil seal keskel.
12:53 11.10.2004
VVV (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Ka gaasid võivad olla erinevad. On kahe silindriga gaase ja on ühega, viimased siis eriti sportliku sõidu jaoks. Ka erinevate tootjate gaasil ja gaasil ning õlil ja õlil on vahe sees. Mõne gaas on peaaegu sama pehme , kui teise õli jne. Kes tahab spori, siis Koni ja Bilshteini gaasid. Ka KYB gaasid on mõnele autole päris jäigad (teevad nüüd ka reguleeritavaid).
21:08 14.06.2005
168 (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
Aga palju maksavad koni amordid ? Näiteks Saab 99-le, aastaks 1984
03:25 15.06.2005
Quasi (registreerimata)
Re: kvaliteetsed amordid
... nende meeste jutt, et sachs ja boge erinevused jne, hehh ... ;))

tegemist sama tootega, mis erineva nime all myygis eri turgudel, nii nagu rantslane pole kunagi jenkkist või orbitist või rantsuse naine miskit allwaysist kuulnud, neil vastavad tooted turustatud lihtsalt muu nime all - toode ise, olge tähelepanelikud, on sama!

Automeestele võrdluseks moment, et näiteks motorcraft ise *** midagi toodab, kõik teistelt tootjatelt (nimekiri, mida meil põlglikult muidu B-osadeks tembeldatakse, on pikk) allhanke korras sisse ostetud ja oma kleebiste ja karpide sees fordi "originaalosa" pähe (jaemüügis oluliselt kallimalt) maha müüdud. See fordi näide on tilk meres..., kahtlejatel võiks peale müügimehe jutu uurida ka veidi mõne muu nö originaal- või "a"-osa tootja tausta (AP Lockhead, jne), kes ka suuresti vaid pakendavad ning nime müüvad.

Lohutuseks neile, kes mõne nö a-osa just ostnud, võin ytelda, et sama nähtus ka mujasl laialt kasutusel (rõiva-, elektroonika-, keraamika-, ... oi-oi-oi kui palju mujal tööstuses, kus suvatootjate toodangut tunnustatud firma nime pähe turustatakse)

Kordan kahtlejatele veelkord, olles käinud mitmete amortisaatorite tootjate tehastes kohapeal, võin kinnitada et nende toorainete tarnijad, tootmistehnoloogiad, -vahendid jne on kõik samad. Ütelge siis, millest kurat see reaalne kvaliteedivahe tekkida saab, ahh?, väljamüügihinnas või - naljamehed.

Erinevused hinnas ja hinnangutes tekkivad hoopis mujal (turundus- ja hinnapoliitika, reklaam, suhted edasimüüjatega ja järelturuga)!

***ppukvaliteeti ja tulemust otsides tuleks pilk muidugi suunata bilsu või KONI poole ning soodustoodet otsides võiks kohe unustada teatud, nimesid ei nimeta, sõna-otseses-mõttes õhkamortide tootjate tooted.

Õnnelaev pole ka paha, aga see hakkab jõudsalt sõiduomadusi ja muude juppide kulumist pärssima,

Jõudu!
21:05 30.03.2018
vanames
Re: kvaliteetsed amordid
Ostsin Audile kõige odavamad Kamoka amordid, pidasid 5 aastat, võib olla oleks kauemgi pidanud aga ennem sai autoke otsa :)

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.